Toon posts:

Vodafone naar T-Mobile actie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 893231

Heb vandaag eindelijk antwoord gekregen. Ik voldoe aan alle actie voorwaarden, maar omdat ik niet op de lijst sta kom ik niet in aanmerking. Heb ook zwart wit op papier staan dat eventuele kosten van Vodafone vergoed werden door T-Mobile. Maar dit is een fout van een medewerker zeggen ze nu want ik sta niet op de lijst. Als ik op papier had staan dat ze de kosten betaalde had er ook bij moeten staan dat ik op de lijst sta. Dan hadden ze het vergoed. Maar omdat ik alleen op papier had staan dat ze de kosten vergoeden kom ik nu niet in aanmerking want ik sta niet op de lijst. Je moet dus ook zwart wit op papier hebben staan dat je op de lijst staat. Anders vergoeden ze niks. Heb met Hans van der plas gesproken en die zegt dat het een fout is van een medewerker is dat ik zwart op papier heb staan dat T-Mobile de kosten betaald of gecrediteerd van Vodafone omdat ik niet op de lijst sta. Dus aan iedereen hier die dit ook zwart wit op papier heeft staan, zorg ervoor dat er ook staat dat je op de lijst staat anders krijg je niks vergoed. Nu zeggen ze dus dat het een fout is van een medewerker. Hans van der plas wist mij vertellen dat T-Mobile pas de kosten van Vodafone overneemt als je ook daadwerkelijk op de lijst staat en anders niet. Hij geeft ook aan dat er binnen T-Mobile veel fouten zijn gemaakt naar klanten toe. T-Mobile had heel veel klanten deze actie niet mogen aanbieden en de website met de actie had niet online mogen staan. Ik baal erg veel van T-Mobile nu. Hoop voor de rest van jullie dat jullie goede informatie hebben en dat alles goed komt en dat jullie wel op de lijst staan succes. :( 8)7

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Klinkt weer niet echt hoopvol en als het daarop neer komt gaat er toch echt een flinke rekening naar T-Mobile.
Dit laat ik niet zomaar mij allerlei kosten opleveren.

Ze hebben mij zwart op wit bevestigd dat ze de kosten vergoeden, dan kom je er ook niet meer onderuit. Desnoods laat ik het erop aankomen.

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:38

pinda powerrr

Slow down...

Owjee...... had al gezeik dat ik met allebei de nummers niet op de lijst stond, later ineens met eentje wel. Verwarrend, slordig en een slechte eerste indruk.

Terwijl ik, nu op het netwerk van TM, verder enorm tevreden ben, dekking is prima, snelheid ook, dus daar ligt het niet aan.

Waiting on the world to change

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Anoniem: 893231 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:23:
Heb vandaag eindelijk antwoord gekregen. Ik voldoe aan alle actie voorwaarden, maar omdat ik niet op de lijst sta kom ik niet in aanmerking. Heb ook zwart wit op papier staan dat eventuele kosten van Vodafone vergoed werden door T-Mobile. Maar dit is een fout van een medewerker zeggen ze nu want ik sta niet op de lijst. Als ik op papier had staan dat ze de kosten betaalde had er ook bij moeten staan dat ik op de lijst sta. Dan hadden ze het vergoed. Maar omdat ik alleen op papier had staan dat ze de kosten vergoeden kom ik nu niet in aanmerking want ik sta niet op de lijst. Je moet dus ook zwart wit op papier hebben staan dat je op de lijst staat. Anders vergoeden ze niks. Heb met Hans van der plas gesproken en die zegt dat het een fout is van een medewerker is dat ik zwart op papier heb staan dat T-Mobile de kosten betaald of gecrediteerd van Vodafone omdat ik niet op de lijst sta. Dus aan iedereen hier die dit ook zwart wit op papier heeft staan, zorg ervoor dat er ook staat dat je op de lijst staat anders krijg je niks vergoed. Nu zeggen ze dus dat het een fout is van een medewerker. Hans van der plas wist mij vertellen dat T-Mobile pas de kosten van Vodafone overneemt als je ook daadwerkelijk op de lijst staat en anders niet. Hij geeft ook aan dat er binnen T-Mobile veel fouten zijn gemaakt naar klanten toe. T-Mobile had heel veel klanten deze actie niet mogen aanbieden en de website met de actie had niet online mogen staan. Ik baal erg veel van T-Mobile nu. Hoop voor de rest van jullie dat jullie goede informatie hebben en dat alles goed komt en dat jullie wel op de lijst staan succes. :( 8)7
Vreemd dat de website nog steeds online staat dan. Mij is nooit verteld over een lijst, en aangezien ik aan de voorwaarden voldoe en zwart op wit heb dat eventuele kosten worden gecrediteerd door t-mobile heb ik hoop dat t-mobile gewoon alles netjes oplost.

Ik begrijp er ook niks meer van. Heb nog steeds een klacht lopen bij T-Mobile. Ik vindt als ze een actie houden dat alles goed moet gaan. En niet zo. Dit doe je gewoon niet. Heb nu ook na 3 weken op en neer bellen en mailen nu eindelijk mijn Abonnement van T-Mobile op papier. Dit heeft ook lang geduurd. En de lijst is er. Als je op de lijst sta gaat de nummerbehoud aanvraag in 1 keer goed en zit je binnen 5 werkdagen met je oude nummer van Vodafone op het T-mobile netwerk. Sta je niet op de lijst duurt dit 1 maand. Dit omdat Vodafone een opzegtermijn van 1 maand hangteer. En dan vergoed T-Mobile ook niet de kosten want je staat niet op de lijst. Dit is wat ik nu van T-Mobile gehoren heb gekregen. Veder snap ik er niks meer van. Maar ik ben inmiddels ook hoger op gegaan met mijn klacht naar T-Mobile.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-03 07:48

OmeJoyo

This is me

Laten we niet vergeten dat Vodafone thuis 120000 klanten had, laat daarvan de helft een combinatie hebben gehad en daarvan de helft overstappen. Dan zijn ze 30000 man aan het overzetten en zijn er dus relatief gezien niet veel problemen. Natuurlijk is het vervelend voor iedereen waar het mis is gegaan maar ik ben uiterst tevreden hoe T-Mobile het in mijn geval heeft opgelost.

Ik stond niet op de lijst maar het is uiteindelijk wel door ze geregeld door Vodafone te blijven spammen wat ik zelf ook deed, net zo lang tot er beweging in kwam.

Ook heb ik van T-Mobile een compensatie toegezegd gekregen zowel voor mij als mijn vrouw dus ik wacht in spanning af.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

@OmeJoyo Het is toch niet fijn zoals dit gaat. Ze hadden deze actie beter moeten regelen zodat de klant er geen last van heeft. Nu wordt je de hele tijd van de een naar de ander gestuurd. En voordat ze met deze actie kwamen wisten ze al hoeveel mensen konden overstappen dus dit zou dan geen problemen moeten opleveren. Ik hoop echt voor jou dat alles goed komt. Wens je veel succes.

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 18:45
Ik heb nu ook het advies gekregen een mail te sturen naar overstappen@t-mobile.nl. Gedaan dus... Ben benieuwd wat daar uitkomt, want de contracten staan op papier op twee verschillende adressen, omdat ik tussen deze contracten in verhuisd ben. En dan staat ook nog eens in het ene contract mijn roepnaam en in de andere worden mijn voorletters gebruikt... Verschillende manier van aanroepen dus.

Ben benieuwd wat hier uitkomt, maar als ik de andere verhalen zo lees ga ik er maar even vanuit dat ik voorlopig nog bij Vodafone blijf. Ergens zit een max aan hoeveel tijd en moeite ik hier nog in wil steken.

Inmiddels bericht gehad dat ik 24 maart over ga. Hopelijk gaat het nu dus wel goed! Ook bevestiging dat kosten voor t-mobile zijn.

[Voor 9% gewijzigd door -Burner- op 17-03-2017 19:42]

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-03 12:19
Bij mij is gelukkig alles goed gegaan. Kreeg net de eindafrekening van VF en krijg zelfs geld terug omdat ik maar een halve maand bij VF zat. Al met al prima geregeld.

• Rubman

Rubman

Ik ga vandaag over, nog even afwachten wat VF doet met de eindafrekening.
Abonnement loopt volgens hun nog steeds tot oktober.

Gelukkig alles van T-Mobile zwart op wit dat er betaald gaat worden en niet door mij.

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:32
Het lijkt ook bij mij goed gegaan te zijn. Laatste betaling van vodafone op 27/2. Ik zou dus 27/3 weer een rekening van vodafone moeten krijgen. Echter als ik inlog op mijnvodafone.nl dan staat er dat ik geen abonnement meer bij ze heb.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52

m0nk

16-09-2003 15.15

DJustin schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:33:
Het lijkt ook bij mij goed gegaan te zijn. Laatste betaling van vodafone op 27/2. Ik zou dus 27/3 weer een rekening van vodafone moeten krijgen. Echter als ik inlog op mijnvodafone.nl dan staat er dat ik geen abonnement meer bij ze heb.
Stond jij wel op "de" lijst?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• DJustin
Nee, ik had officieel nog niets een vodafone thuis. Ik had 1,5 week er voor vodafone thuis afgesloten, met de emailadres van mijn ouders. Vervolgens heb ik toen ik de actie zag, het email adres aangepast van het "vodafone-thuis" abonnement. Na de wijziging van mijn emailadres heb gebruik gemaakt van de actie, zonder dat ik een email o.i.d. heb gekregen. Mijn abonnement van vodafone liep pas ik mei 2017 af, toch lijkt het allemaal goed te zijn gegaan.

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-03 22:59
Hier lijkt ook alles goed te zijn gegaan. Begin februari aangevraagd, naar aanleiding van de ontvangen mail, datum voor nummerbehoud werd op 10 maart gezet maar door alle verhalen hier heb ik dat maar zo gelaten. 10 maart ook overgegaan, en inmiddels staat op My Vodafone een factuur klaar die netjes tot 10 maart loopt, en ik zie op meerdere plekken vermeld dat ik geen klant meer ben.

Verder geen enkel contact gehad met Vodafone of T-Mobile, dus ook geen idee of ik wel of niet op 'de lijst' stond.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Hier net ook de laatste rekening gehad voor 1 dag en die klopte ook. Uiteindelijk dus nu echt alles goed gekomen. Volgende week gaat mijn vrouw ook over, dan kunnen we T-Mobile samen activeren :)

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Heb sinds zaterdag eindelijk een papieren contract binnen, de PDF via mail is nooit binnen gekomen. Wel apart, het is echt handmatig gedaan, met een ouderwetse postzegel. Wellicht zijn ze orde op zaken aan het stellen.

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-03 23:42

tomic

Smexylittlebabe!

Vanmorgen nummerportering gehad, en nieuw contract ingangsdatum van 21-03-2017. Ging allemaal prima. Er is echter één vervelend foutje; bij het abonnement staat: 20% korting, van 30 voor 24 euro per maand. (Go 5GB abonnement).

Terwijl duidelijk stond dat dit € 19,- euro per maand ging kosten.
Andere die hier ook 'last' van hebben? Ik wil gewoon vanaf de app kunnen up en downgraden met de juiste kosten!

[Voor 13% gewijzigd door tomic op 21-03-2017 12:04]

Toch maar een weblog?

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-03 17:37
Ook leuk. Er zitten wat taal technische fouten in de actie.
Heb je een Thuis abonnement én heb je een mobiel abonnement bij Vodafone? Dan mag je met je mobiele abonnement overstappen naar T-Mobile. Oók als je contract nog niet is afgelopen. En ook als je jouw mobiele telefoon nog niet hebt afbetaald. Jazeker: wij nemen deze kosten van je over, zodat jij je nóg sneller thuis voelt bij T-Mobile.
En:
Wanneer kan ik gebruik maken van dit aanbod?
Je kunt WEL gebruik maken van dit aanbod als:
Je een Thuis abonnement hebt én een mobiel abonnement bij Vodafone.
Deze abonnementen op 1 naam en adres staan.
Een e-mail van ons hebt gekregen.
Dit aanbod geldt dus NIET als je maar 1 van de 2 abonnementen hebt bij Vodafone. En als Thuis en Mobiel niet onder dezelfde naam en op hetzelfde adres staat.
De eerste suggereert dat je met een combinatie van een vers afgesloten T-Mobile Thuis abonnement en een Vodafone Mobiel abonnement met een ingangsdatum voor 16-12-2016 gewoon gebruik zou moeten kunnen maken van deze actie.

Waarom? Simpel. De én tussen de 2 voorwaarden mag je lezen als een komma waarmee de voorwaarde "Mobiel abonnement bij Vodafone" niets meer zegt over het "Thuis abonnement".

De tweede suggereert vervolgens ook nog eens dat je beide abonnementen nog bij Vodafone moet hebben, echter kan dat niet aangezien er helemaal geen Vodafone Thuis meer bestaat. Dit is namelijk vernoemd naar T-Mobile Thuis.

Dit houdt letterlijk in dat niemand er gebruik van kan maken.

Lekkere sigaar uit eigen doos dus.

En dan komen we bij het antwoord van T-Mobile aan als je dit ze voor legt:

Onder de kop
Ik ben geen klant meer bij Vodafone. Kan ik nog gebruik maken van deze actie?
Staat:
Heb je de e-mail gekregen, maar ben je al overgestapt naar een andere provider? Dan kun je geen gebruik meer maken van deze actie. We hebben alleen afspraken gemaakt met Vodafone. En alleen over klanten die een Thuis én mobiel abonnement bij Vodafone hadden. Als je in de tussentijd bent overgestapt, geldt dit aanbod helaas niet meer.
Dat is een heel ander antwoord als die er onder de actievoorwaarden genoemd is.

Ook gaat deze compleet in tegen de conclusie op: Wanneer kan ik gebruik maken van dit aanbod?

T-Mobile blijft wanneer je ze contacteert wijzen naar dat antwoord onder de veel gestelde vragen.

Ook als ik aan geef dat ik wel een klant van Vodafone ben en een abonnement heb met een ingangsdatum voor 16-12-2016 is het antwoord alsnog: Ja maar u had geen Vodafone Thuis..

Nee klopt, Maar nogmaals: Er staat in de actievoorwaarden nergens dat je Vodafone Thuis moest hebben, er staat Thuis. En daarmee kom je in een welles - nietes kringetje.

Ik moet theoretisch gewoon ook nu nog een T-Mobile Thuis af kunnen nemen om gebruik te kunnen maken van het aanbod om mijn Vodafone abonnement af te laten kopen en over te sluiten bij T-Mobile.

En op de vraag die suggereert dat je beide abonnementen nog bij Vodafone moet hebben wil T-Mobile niet bevestigen dat niemand er gebruik van kan maken.

Ook niet nadat je nog eens benoemd dat het Vodafone Thuis abonnement niet meer bestaat omdat deze van naam veranderd is naar T-Mobile Thuis.

Jammer, daar ging mijn besparing van bijna 50 euro per maand... Gemiste kans T-Mobile.

[Voor 10% gewijzigd door fvdberg op 21-03-2017 14:56]

• -Burner-
tomic schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:04:
Vanmorgen nummerportering gehad, en nieuw contract ingangsdatum van 21-03-2017. Ging allemaal prima. Er is echter één vervelend foutje; bij het abonnement staat: 20% korting, van 30 voor 24 euro per maand. (Go 5GB abonnement).
[afbeelding]

Terwijl duidelijk stond dat dit € 19,- euro per maand ging kosten.
Andere die hier ook 'last' van hebben? Ik wil gewoon vanaf de app kunnen up en downgraden met de juiste kosten!
Volgens deze link is dat nog steeds: https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod

Heb je wel een 2 jarig Sim only? Anders geldt de actie niet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 21:29
Eindelijk een contract gehad via de mail van TM en VF stort nog een halve maand terug. Eind goed al goed.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Hier ook mijn contract binnengehad voor mij en mijn vrouw. Hier dus ook eind goed al goed.
LKan toch bijna geen toeval zijn, denk dat T-mobile in batches de contracten uitstuurt.

• Erik1805
fvdberg schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:38:
Ook leuk. Er zitten wat taal technische fouten in de actie.

[...]

En:

[...]

De eerste suggereert dat je met een combinatie van een vers afgesloten T-Mobile Thuis abonnement en een Vodafone Mobiel abonnement met een ingangsdatum voor 16-12-2016 gewoon gebruik zou moeten kunnen maken van deze actie.

Waarom? Simpel. De én tussen de 2 voorwaarden mag je lezen als een komma waarmee de voorwaarde "Mobiel abonnement bij Vodafone" niets meer zegt over het "Thuis abonnement".

De tweede suggereert vervolgens ook nog eens dat je beide abonnementen nog bij Vodafone moet hebben, echter kan dat niet aangezien er helemaal geen Vodafone Thuis meer bestaat. Dit is namelijk vernoemd naar T-Mobile Thuis.

Dit houdt letterlijk in dat niemand er gebruik van kan maken.

Lekkere sigaar uit eigen doos dus.

En dan komen we bij het antwoord van T-Mobile aan als je dit ze voor legt:

Onder de kop

[...]

Staat:

[...]

Dat is een heel ander antwoord als die er onder de actievoorwaarden genoemd is.

Ook gaat deze compleet in tegen de conclusie op: Wanneer kan ik gebruik maken van dit aanbod?

T-Mobile blijft wanneer je ze contacteert wijzen naar dat antwoord onder de veel gestelde vragen.

Ook als ik aan geef dat ik wel een klant van Vodafone ben en een abonnement heb met een ingangsdatum voor 16-12-2016 is het antwoord alsnog: Ja maar u had geen Vodafone Thuis..

Nee klopt, Maar nogmaals: Er staat in de actievoorwaarden nergens dat je Vodafone Thuis moest hebben, er staat Thuis. En daarmee kom je in een welles - nietes kringetje.

Ik moet theoretisch gewoon ook nu nog een T-Mobile Thuis af kunnen nemen om gebruik te kunnen maken van het aanbod om mijn Vodafone abonnement af te laten kopen en over te sluiten bij T-Mobile.

En op de vraag die suggereert dat je beide abonnementen nog bij Vodafone moet hebben wil T-Mobile niet bevestigen dat niemand er gebruik van kan maken.

Ook niet nadat je nog eens benoemd dat het Vodafone Thuis abonnement niet meer bestaat omdat deze van naam veranderd is naar T-Mobile Thuis.

Jammer, daar ging mijn besparing van bijna 50 euro per maand... Gemiste kans T-Mobile.
Tja, dan kun je op iedere actie wel zout leggen. Iedereen weet wel dat het om een Vodafone Thuis actie gaat aangezien deze tak door t-Mobile is overgenomen. Geen Vodafone thuis abo = helaas.

• fvdberg
  • Laatst online: 25-03 17:37
ik snap helemaal wat je bedoelt Erik, maar ik ben van mening dat T-Mobile bij dit soort acties gewoon geen speculatieruimte moet inbouwen en dus de teksten moet laten controleren door een tekstschrijver op het taalgebruik. Zo als het er nu staat klopt het gewoon niet. Dat heeft niets met zout en slakken te maken (hmm escargots.. .) maar puur met professionaliteit en eerlijkheid. En zeker de manier hoe ze proberen de discussie uit de weg te ruimen is schandalig. Erken het, verontschuldig je en pas het aan. wel zo professioneel.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Misschien weten jullie dit, geldt deze actie alleen als je voor 2 jaar naar t-mobile overstapt of ook bij een 1 jarig contract?

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-03 13:55
Afrekening Vodafone binnen -4,56 EUR.

Alles is prima verlopen!

XboxID: Joeske86

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

m0nk schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:28:
Misschien weten jullie dit, geldt deze actie alleen als je voor 2 jaar naar t-mobile overstapt of ook bij een 1 jarig contract?
Ik kon ook kiezen voor 1 jaar, dan werd alleen de korting ietsje lager.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja klopt, kom net van de t-mobile winkel. Alles is daar geregeld. Ik kreeg net al zelfs een sms dat mijn nummer portering is goed gekeurd en ik per morgen! bij t-mobile zit met mijn mobiele nummer..

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

OmeJoyo schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:01:
[...]

Ik kon ook kiezen voor 1 jaar, dan werd alleen de korting ietsje lager.
Idem hier.

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-03 07:34
Zojuist overgegaan naar T-Mobile. Lijkt allemaal soepel te verlopen. ( 2 nummers )

* 03-03 aanvraag gedaan via de site voor beide nummers.
* 04-03 bevestiging per mail en afspraak leveren simkaarten
* 10-03 simkaarten geleverd --> aanvraag nummerbehoud gedaan via site --> akkoord
* 22-03 mail met contract van beide nummers
* 28-03 sms dat op 29-03 de overgang is tussen 09:00 en 17:00
* 29-03 om 11:45 sms dat ik over 5 min over ga, stop je nieuwe simkaart in de telefoon --> klaar :-)
* 29:03 mail van Vodafone, jammer dat je weggaat bla bla.

In de Vodafone app gekeken en op beide nummers staat contracteinde op vandaag. Nu nog afwachten wat de eindrekening van Vodafone wordt en of dat klopt. maar daar heb ik, zoals het nu loopt, ook wel vertrouwen in.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Tot 7 april staat er nu op de website. Ik twijfel nog. Wil eigenlijk niet van mijn abo (2GB, naarna onbep. 64k. onbep. bellen/sms voor €9,75 per maand) af. Ben eigenlijk wel een beetje klaar met Vodafone.

Lekker!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03 12:55
Napsju schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:51:
Tot 7 april staat er nu op de website. Ik twijfel nog. Wil eigenlijk niet van mijn abo (2GB, naarna onbep. 64k. onbep. bellen/sms voor €9,75 per maand) af. Ben eigenlijk wel een beetje klaar met Vodafone.
Je klinkt tegenstrijdig ;)

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Daarom twijfel ik dus. Vooral omdat die aanbieding van TM zo veel duurder wordt na de 24 maanden.

Lekker!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-03 23:13
Dat doen er wel meer om slapers en 2.5 jaar-met-telefoon-kan-ook-nogwel types te straffen. Na 2 jaar kan je gewoon " verlengen" met de tarieven van dan. Dan kunnen ze je weer voor 1 of 2 jaar vastleggen, met of zonder toestel en in gewenste bundelgrootte. Dat soort verhogingen betaal je alleen als je het echt te lang laat liggen ondanks waarschuwingen. Mijn abb loopt in juni ofzoiets af en ik ben al meermalen geattendeerd.

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-03 23:42

tomic

Smexylittlebabe!

Alles is prima verlopen, enkel niet de prijs van het nieuwe abonnement. Maar met één telefoontje van totaal 17 minuten met de klantenservice optie facturen was het rechtgezet door een 'netwerkcompensatie' te geven van € 5,- euro per maand.

Toch maar een weblog?

• djgear17
Eindelijk na ruim een maand, zit ik dan sinds vandaag op het t-mobile netwerk. Het contract van vodafone verloopt nog steeds op de oude datum, dus crossed fingers dat dat goed gaat.

• WoBoW
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:54
Is er iemand bij wie ik mag aansluiten bij de T-Mobile Samen groep? Dat scheelt mij toch mooi 2.50 per maand.

• -Burner-
WoBoW schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:22:
Is er iemand bij wie ik mag aansluiten bij de T-Mobile Samen groep? Dat scheelt mij toch mooi 2.50 per maand.
Ik moest ook nog in een groep... Ik Stuur je even een dm.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ik heb een oproep op mijn eigen Facebook gedaan, zijn nu 3 groepen uit ontstaan, dus er zijn er genoeg die dit nog niet hebben :P

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

WoBoW schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:22:
Vanaf nu zelfs €5,- als je met drie of meer bent:

https://www.t-mobile.nl/k...extras-voor-klanten/samen

nieuws: T-Mobile verlaagt prijs 'onbeperkt alles'-abonnement naar 30 euro per...

• -Burner-
Ik heb nu een groep aangemaakt. Als er nog minimaal 3 zijn kunnen we de 5 € korting halen :) Stuur mij dan even een DM dan voeg ik je toe!

• 625164
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
-Burner- schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:28:
Ik heb nu een groep aangemaakt. Als er nog minimaal 3 zijn kunnen we de 5 € korting halen :) Stuur mij dan even een DM dan voeg ik je toe!
Ik heb je een dm gestuurd.

• -Burner-
Inmiddels heb ik voldoende mensen voor de groep. We hebben 5 € korting :)

• Erik1805
Iemand die nog een groep wil aanmaken? Helaas heeft iedereen op mijn werk al een groep

Ben voorzien :)

[Voor 9% gewijzigd door Erik1805 op 06-04-2017 14:10]

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Helaas zitten onze groepen al vol, maar er moeten er genoeg zijn zonder groep. Ik had op mijn eigen Facebook een oproep gezet en daar zijn 3 groepen uit ontstaan :)

Ook nog een laatste update, omdat mijn vrouw haar abonnement later is ingegaan dan de mijne konden we ook nog vriendenkorting aanvragen, dus ook nog allebei 25 euro korting gehad nu :) Daarnaast van T-mobile nog 2 maanden 10% korting gehad op beide abonnementen en een grote bos bloemen :D Daar kan Vodafone nog heel, heel erg veel van leren, die zijn meer van het bek dicht en niet zeuren als je een probleem hebt.

Als iemand nog problemen heeft, vraag op Facebook naar Brian, de held !

En mocht iemand nog 25 euro korting willen en is je abonnement nog geen 4 weken geleden geactiveerd stuur even een DM.

[Voor 8% gewijzigd door OmeJoyo op 06-04-2017 13:31]

• StealthBlade
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:53
Ik heb nog wel ruimte in de groep, als je een DM stuurt voeg ik je toe :)

• Michie23
Kan je alleen een groep starten met nieuwe abonnees of kan het ook met reeds bestaande klanten?

• Luciano77777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
*knip*. Dit is dus niet de bedoeling.

[Voor 79% gewijzigd door rens-br op 19-04-2017 12:01]

• Awesomo4k
  • Laatst online: 08-03 13:55
Michie23 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:26:
Kan je alleen een groep starten met nieuwe abonnees of kan het ook met reeds bestaande klanten?
Bestaande kan prima.

XboxID: Joeske86

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-03 09:40
vandaag over chat heeft iemand van TMobile me verteld dat de Tmobile Thuis + Mobile combikorting zou ergens in September komen.

Iemand enige idee waarom moet het zo lang duren!

Kan voorstellen dat systeemen op elkaar gestemd worden maar dit vind ik bizar! :(

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Nou, ik heb dus vandaag alsnog een eindafrekening ontvangen voor de resterende kosten, ondanks de eerdere eindafrekening.... Direct een klacht ingediend, wordt vervolgd.

• Rubman

Rubman

Hier hetzelfde kreeg een eindafrekening van VF voor de resterende maanden, deze gaat per direct door naar T-Mobile.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Rubman schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:32:
Hier hetzelfde kreeg een eindafrekening van VF voor de resterende maanden, deze gaat per direct door naar T-Mobile.
Ik had direct een klacht ingediend en en ook gemeld via Facebook dat ik dit had gedaan en binnen 5 werkdagen een oplossing wil of anders rechtsbijstand. Vier uur later excuses en nu zwart op wit dat er een credit tegenover gezet wordt. Blijkbaar kunnen ze soms toch in ene snel iets regelen.

Interessant detail, de afrekening was over de 1000 euro heen, terwijl mijn abbo van 55 euro nog 12 maanden liep. Dus ergens kan er daar ook iemand niet rekenen.

• Rubman

Rubman

OmeJoyo schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:33:
[...]

Ik had direct een klacht ingediend en en ook gemeld via Facebook dat ik dit had gedaan en binnen 5 werkdagen een oplossing wil of anders rechtsbijstand. Vier uur later excuses en nu zwart op wit dat er een credit tegenover gezet wordt. Blijkbaar kunnen ze soms toch in ene snel iets regelen.

Interessant detail, de afrekening was over de 1000 euro heen, terwijl mijn abbo van 55 euro nog 12 maanden liep. Dus ergens kan er daar ook iemand niet rekenen.
Je hebt een klacht gestuurd naar Vodafone?
Ik heb namelijk via mail met T-mobile zwart op wit dat zij hem aan mij crediteren mocht ik hem krijgen en heb hem ook die kant op gestuurd.

Ga anders gewoon alsnog een klacht indienen bij VF.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Rubman schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:55:
[...]

Je hebt een klacht gestuurd naar Vodafone?
Ik heb namelijk via mail met T-mobile zwart op wit dat zij hem aan mij crediteren mocht ik hem krijgen en heb hem ook die kant op gestuurd.

Ga anders gewoon alsnog een klacht indienen bij VF.
Ja klacht naar Vodafone, die sturen hem immers aan mij. Hoe hun of T-Mobile dat regelt moeten ze zelf weten :) Ben ook benieuwd hoe het bij jou verder gaat verlopen.

• Rubman

Rubman

Nou via Twitter gaat het ook prima.

Aangeven dat je eindafrekening krijgt die niet hoort. Gegevens doorgeven en gecrediteerd.

Had alleen ook al naar T-Mobile een mail gestuurd met de rekening zoals ze vroegen bij het aanvragen van overstap etc. Kijken wat die gaan doen, misschien terugstorten :+, dan houd ik het voor alle moeite die ik heb moeten doen >:).

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Rubman schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:54:
Nou via Twitter gaat het ook prima.

Aangeven dat je eindafrekening krijgt die niet hoort. Gegevens doorgeven en gecrediteerd.

Had alleen ook al naar T-Mobile een mail gestuurd met de rekening zoals ze vroegen bij het aanvragen van overstap etc. Kijken wat die gaan doen, misschien terugstorten :+, dan houd ik het voor alle moeite die ik heb moeten doen >:).
Is bij jou de credit al zichtbaar in My Vodafone? Kreeg net een sms dat de case is afgehandeld, maar zie nog geen verschil. Medewerker zei dat dit vandaag zou gebeuren.

• Michie23
Ik kan heel My Vodafone niet meer in dus ik weet ook niet wat de hoogte van mijn eindafrekening is. Wordt deze automatisch geïncasseerd?

• djgear17
Ik heb voor de zekerheid maar even geïnformeerd bij Vodafone, geen afkoopkosten o.i.d in het verschiet :-)

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Michie23 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:56:
Ik kan heel My Vodafone niet meer in dus ik weet ook niet wat de hoogte van mijn eindafrekening is. Wordt deze automatisch geïncasseerd?
Je kan tot 6 maanden na einde contract nog My Vodafone in om je rekeningen te downloaden, dus dat is wel vreemd. Ik heb de incasso machtiging na vorige maand ingetrokken. Gelukkig want volgens my Vodafone was de betaling al gepland, dus hadden ze de afschrijving al bij de bank aangegeven.

• Rubman

Rubman

OmeJoyo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:16:
[...]

Is bij jou de credit al zichtbaar in My Vodafone? Kreeg net een sms dat de case is afgehandeld, maar zie nog geen verschil. Medewerker zei dat dit vandaag zou gebeuren.
Waar ik eerst een rekening zag met een rood uitroepteken erbij (omdat ik de incasso had afgestopt) die staat nu als afgehandeld. Althans het uitroepteken is weg.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Staat er een vinkje of een kalender? Bij mij het 2r dus ondanks de mail en de Facebook messenger conversatie dat het goed gaat komen, heb ik er niet zo veel vertrouwen in. Iets met ervaringen uit het verleden. :)

Je zou bijna denken dat ze hier meelezen, 10 minuten na deze post een sms. Goed nieuws, je hebt nog iets van ons tegoed, ja leuk... Maargoed de credit factuur staat in My Vodafone en er staat bij dat ie wordt verrekend met eventuele openstaande bedragen.

[Voor 37% gewijzigd door OmeJoyo op 18-04-2017 21:16]

• Rubman

Rubman

Hier idem met een sms berichtje.
Lijkt toch allemaal voorspoedig te gaan.

• djgear17
Toch een rekening van dik 800,00 8)7 De communicatie onderling en naar klant toe is toch 0,0.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ik voel dat de credit afdeling het super druk gaat krijgen :) Staan er op hun FB ook al een paar.

• MTBreak
  • Laatst online: 28-03 20:19
Ik heb ook een smsje gekregen dat er een rekening klaar staat.
Ik kan niet niet meer inloggen op myvodafone dus heb maar even gebeld.
Bij mij staat ook een fijne rekening van 1033 euro klaar. Vodafone zei aan de telefoon dat ze er niks mee te maken hebben en dat ik dit met T-mobile moet oplossen.

• djgear17
MTBreak schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:59:
Ik heb ook een smsje gekregen dat er een rekening klaar staat.
Ik kan niet niet meer inloggen op myvodafone dus heb maar even gebeld.
Bij mij staat ook een fijne rekening van 1033 euro klaar. Vodafone zei aan de telefoon dat ze er niks mee te maken hebben en dat ik dit met T-mobile moet oplossen.
Probeer het via facebook (messenger), mijn bedrag is inmiddels gecrediteerd :-)

• MTBreak
djgear17 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:33:
[...]

Probeer het via facebook (messenger), mijn bedrag is inmiddels gecrediteerd :-)
T-mobile of vodafone?
T-mobile inmiddels contact gelegd maar nog niks terug

• djgear17
MTBreak schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:56:
[...]

T-mobile of vodafone?
T-mobile inmiddels contact gelegd maar nog niks terug
Ik heb de bal bij Vodafone neergelegd.

• MTBreak
djgear17 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:12:
[...]

Ik heb de bal bij Vodafone neergelegd.
Ook op facebook maakt Vodafone zich er makkelijk vanaf en legt de bal bij T-mobile neer.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Geen sms, geen email, maar een ouderwetse brief van Vodafone.... Dikke rekening hier ook.
Straks maar eens even wat social media spammen...

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

[SARCASM]Fijn dat het bij Vodafone allemaal goed loopt :) Zijn ze in iedere geval stabiel gebleven in de kwaliteit de afgelopen jaren.[/SARCASM]

Kreeg ook nog een tevredenheidsonderzoek... Uiteraard even gebruik van gemaakt :D

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Via Messenger VF benaderd, na een drie uur antwoord: Zoek het maar lekker met TM uit.

Ik wacht wel ff met hun spammen, denk niet dat ze op vrijdagavond nog iets gaan oplossen.

Zit me niet echt lekker, die rekening :X |:(
Kan ook niet in My VF kijken, kan wel inloggen, maar zie niets.

[Voor 12% gewijzigd door pinda powerrr op 21-04-2017 22:04]

• Rubman

Rubman

Ik heb dus mazzel gehad dat VF direct antwoorde via Twitter en de credit gedaan heeft, is ook echt te zien in rekeningen.
Had voor de zekerheid ook T-Mobile benaderd en die zeggen nu ook doodleuk we verrekenen bedrag X met je volgende rekeningen.

Ik ga maar even het maandelijkse abbo geld opzij zetten.

• DJustin
En ik heb ook een rekening van Vodafone gekregen (slechts €100). Daarom ook via FB maar een berichtje gestuurd, dat ik het graag opgelost zie worden.

• OgreNL
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 30-01 14:11
Ook ik kreeg een nota van dik € 1.000,-. Via Twitter bij Vodafone neergelegd en inmiddels in 2 delen gecrediteerd gekregen. Eerst het abonnement en daarna het toestel. Vreemd allemaal, een deel wordt dus door Vodafone opgepakt en een deel wordt naar T-mobile doorverwezen (wat me gezien dat het een T-mobile aanbod is logisch lijkt).

Overigens zou het notabedrag op basis van resterende maanden x maandbedrag ook bij mij hoger geweest zijn.

• -Burner-
Bij mij is het ook prima opgelost via Twitter!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Hoe doen jullie dat? Bij mij reageren zowel VF als TM niet via Twitter :?

• OgreNL
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 30-01 14:11
Welke accounts gebruik je? Via @vodafoneNL en @tmobile_webcare heb ik eigenlijk altijd vrij rap reactie gehad.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

OgreNL schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:20:
Welke accounts gebruik je? Via @vodafoneNL en @tmobile_webcare heb ik eigenlijk altijd vrij rap reactie gehad.
Beide reageren niet. Nog gekeken of ze misschien door drukte achterliepen in het antwoorden, maar beide reageerden wel binnen drie uur op andere tweets. Op maandag nog eens proberen dan.

• SniperEye
  • Laatst online: 25-03 21:42
Hier dus ook voor één van de abonnementen een eindafrekening ontvangen van Vodafone. Gebeld naar VF die je doodleuk naar TM doorverwijzen.

TM is telefonisch lastig te bereiken. Anders gaat het per aangetekende brief.

Wij hadden twee abonnementen bij VF lopen waarvan er één wel goed is gegaan en de ander niet.

• Rubman

Rubman

Het lijkt erop dat VF het nu gewoon opeens "te druk" heeft met alle tweets, mails, etc over de overstap actie.
En dan gaan ze net als ten tijde van de actie gewoon naar de andere partij wijzen terwijl VF hier toch echt zelf in gebreke is door een rekening te sturen die ze niet moeten sturen.

Imho heeft aangeven dat je er de rechtsbijstand naar maat kijken meestal wel effect want ze weten dat de rekening niet kan gezien de overname is goedgekeurd met de actie.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

SniperEye schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:30:

Wij hadden twee abonnementen bij VF lopen waarvan er één wel goed is gegaan en de ander niet.
Idem, met twee abbo's. Een goed gegaan, ander niet.

Net gebeld met klantenservice TM, mevrouw wist direct waar ik het over had, ze zijn er over geïnstrueerd. En ik ben zeker niet de enige... :X
Gegevens opgenomen en het wordt door een speciale afdeling behandeld, die blijkbaar in het leven is geroepen voor deze ellende.

Via de social media gaat het trouwens moeizamer dan gedacht. TM reageert totaal niet op Twitter, via FB krijg je automatisch antwoord _O-
VF duurt even voordat ze antwoorden, maar het antwoord is telkens een snelle --> zoek het maar uit met TM.

We wachten weer af.....

Ondertussen maar de automatische incasso van VF geblokkeerd, anders wordt het wat krapjes deze maand :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee