Ook leuk. Er zitten wat taal technische fouten in de actie.
Heb je een Thuis abonnement én heb je een mobiel abonnement bij Vodafone? Dan mag je met je mobiele abonnement overstappen naar T-Mobile. Oók als je contract nog niet is afgelopen. En ook als je jouw mobiele telefoon nog niet hebt afbetaald. Jazeker: wij nemen deze kosten van je over, zodat jij je nóg sneller thuis voelt bij T-Mobile.
En:
Wanneer kan ik gebruik maken van dit aanbod?
Je kunt WEL gebruik maken van dit aanbod als:
Je een Thuis abonnement hebt én een mobiel abonnement bij Vodafone.
Deze abonnementen op 1 naam en adres staan.
Een e-mail van ons hebt gekregen.
Dit aanbod geldt dus NIET als je maar 1 van de 2 abonnementen hebt bij Vodafone. En als Thuis en Mobiel niet onder dezelfde naam en op hetzelfde adres staat.
De eerste suggereert dat je met een combinatie van een vers afgesloten T-Mobile Thuis abonnement en een Vodafone Mobiel abonnement met een ingangsdatum voor 16-12-2016 gewoon gebruik zou moeten kunnen maken van deze actie.
Waarom? Simpel. De
én tussen de 2 voorwaarden mag je lezen als een komma waarmee de voorwaarde "Mobiel abonnement bij Vodafone" niets meer zegt over het "Thuis abonnement".
De tweede suggereert vervolgens ook nog eens dat je beide abonnementen nog bij Vodafone moet hebben, echter kan dat niet aangezien er helemaal geen Vodafone Thuis meer bestaat. Dit is namelijk vernoemd naar T-Mobile Thuis.
Dit houdt letterlijk in dat niemand er gebruik van kan maken.
Lekkere sigaar uit eigen doos dus.
En dan komen we bij het antwoord van T-Mobile aan als je dit ze voor legt:
Onder de kop
Ik ben geen klant meer bij Vodafone. Kan ik nog gebruik maken van deze actie?
Staat:
Heb je de e-mail gekregen, maar ben je al overgestapt naar een andere provider? Dan kun je geen gebruik meer maken van deze actie. We hebben alleen afspraken gemaakt met Vodafone. En alleen over klanten die een Thuis én mobiel abonnement bij Vodafone hadden. Als je in de tussentijd bent overgestapt, geldt dit aanbod helaas niet meer.
Dat is een heel ander antwoord als die er onder de actievoorwaarden genoemd is.
Ook gaat deze compleet in tegen de conclusie op: Wanneer kan ik gebruik maken van dit aanbod?
T-Mobile blijft wanneer je ze contacteert wijzen naar dat antwoord onder de veel gestelde vragen.
Ook als ik aan geef dat ik wel een klant van Vodafone ben en een abonnement heb met een ingangsdatum voor 16-12-2016 is het antwoord alsnog: Ja maar u had geen Vodafone Thuis..
Nee klopt, Maar nogmaals: Er staat in de actievoorwaarden nergens dat je Vodafone Thuis moest hebben, er staat Thuis. En daarmee kom je in een welles - nietes kringetje.
Ik moet theoretisch gewoon ook nu nog een T-Mobile Thuis af kunnen nemen om gebruik te kunnen maken van het aanbod om mijn Vodafone abonnement af te laten kopen en over te sluiten bij T-Mobile.
En op de vraag die suggereert dat je beide abonnementen nog bij Vodafone moet hebben wil T-Mobile niet bevestigen dat
niemand er gebruik van kan maken.
Ook niet nadat je nog eens benoemd dat het Vodafone Thuis abonnement niet meer bestaat omdat deze van naam veranderd is naar T-Mobile Thuis.
Jammer, daar ging mijn besparing van bijna 50 euro per maand... Gemiste kans T-Mobile.
[Voor 10% gewijzigd door fvdberg op 21-03-2017 14:56]