Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!
[Voor 100% gewijzigd door Michie23 op 07-02-2017 19:54]
Weer een ander verhaal dus...
Ja vandaar mijn vraag waar het nu ligt. Je hoort daar verschillende dingen over-Burner- schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:34:
Mijn nummer wordt overgezet op 9-3. Gechat met Vodafone en die gaf aan dat het bij T- mobile ligt aangezien het nummerbehoud al wel goedgekeurd is.
Weer een ander verhaal dus...
Benieuwd wat daar uitkomt!Erik1805 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:19:
[...]
Ja vandaar mijn vraag waar het nu ligt. Je hoort daar verschillende dingen over
Dus de drukte verschuift nu van de ene naar de andere partij.
T-Mobile gaf gisteren nog aan dat ze het niet anders kunnen inzetten dan hoe ze het nu doen, met opmerking en vermelding van de actie. Advies was dan ook maar verlies nemen en de maand wachten

Dat gaat niet gebeuren, je bied iets aan, dan moet je zorgen dat het werkt ook. Anders moet je het niet aanbieden.
Maar de vraag is wie de datum van portering aangeeft. Is dat VF of TM? Zelfs daar is onduidelijkheid overRubman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:19:
Denk dat VF inmiddels een aantal cases met hoogste prioriteit heeft lopen.
T-Mobile gaf gisteren nog aan dat ze het niet anders kunnen inzetten dan hoe ze het nu doen, met opmerking en vermelding van de actie. Advies was dan ook maar verlies nemen en de maand wachten.
Dat gaat niet gebeuren, je bied iets aan, dan moet je zorgen dat het werkt ook. Anders moet je het niet aanbieden.
Update:
Via Twitter contact gehad met zowel VF als TM. Nu heeft TM mijn nummerportering geannuleerd en hebben een nieuwe aangevraagd bij VF met als datum 14-2. Heb dit gelijk aan VF doorgegeven. Ben benieuwd
En update van VF:
ik kan het verzoek inderdaad terugvinden voor de 14e februari. Zover ik kan zien is staat deze goed.
[Voor 19% gewijzigd door Erik1805 op 08-02-2017 11:00]
Heb online besteld bij tmob op woensdag, vrijdag in de shop de simkaart opgehaald. Hier gebeurde wel iets raars, heb na het verlaten van de shop 2x een mail gehad dat mijn bestellingen is geannuleerd. Hierover heb ik maandag gebeld, samenvatting is dat dit een administratief bijeffect is (web naar fysieke bestelling) maar dat het onbekend was dat klanten die email ontvangen. De medewerker had die annulering eerder gezien in haar systeem oid.
De order liep gewoon door, op dinsdag is het nummer behoud bevestigd en woensdag (vandaag) ben ik overgezet. Ik klaag niet!
Nu nog ff die samenkorting regelen en klaar.
-= Its dry in the dessert =- So what??
Dan heb je geluk gehad. Zijn er niet veel waarbij het zo snel is gegaanatacama schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:09:
Ik ben vanmorgen over gezet van vf naar T-Mobile. Bijna probleemloos gegaan, in een week tijd.
Heb online besteld bij tmob op woensdag, vrijdag in de shop de simkaart opgehaald. Hier gebeurde wel iets raars, heb na het verlaten van de shop 2x een mail gehad dat mijn bestellingen is geannuleerd. Hierover heb ik maandag gebeld, samenvatting is dat dit een administratief bijeffect is (web naar fysieke bestelling) maar dat het onbekend was dat klanten die email ontvangen. De medewerker had die annulering eerder gezien in haar systeem oid.
De order liep gewoon door, op dinsdag is het nummer behoud bevestigd en woensdag (vandaag) ben ik overgezet. Ik klaag niet!
Nu nog ff die samenkorting regelen en klaar.
Rubman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:19:
Denk dat VF inmiddels een aantal cases met hoogste prioriteit heeft lopen.
T-Mobile gaf gisteren nog aan dat ze het niet anders kunnen inzetten dan hoe ze het nu doen, met opmerking en vermelding van de actie. Advies was dan ook maar verlies nemen en de maand wachten.
Heren welkom in mijn wereldErik1805 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:20:
Net ook gebeld en er wordt een case aangemaakt met de hoogste prioriteit. Ben benieuwd.

Heb al een case sinds 02-02 lopen met de HOOGSTE de wereld vergaat prio..
Tot op de dag van vandaag word er helemaal geen ruk gedaan door Vodafone

Ik heb goede hoop. Ik heb TM benaderd. Zie mijn post iets naar boven. Zal dan 14-2 zijn. Dat is in ieder geval beter dan 9-3XethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:45:
[...]
[...]
Heren welkom in mijn wereld![]()
Heb al een case sinds 02-02 lopen met de HOOGSTE de wereld vergaat prio..
Tot op de dag van vandaag word er helemaal geen ruk gedaan door Vodafone

[Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 08-02-2017 11:50]
Wil je dag niet verpesten maar die heb ik ook al gehad.Erik1805 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:47:
[...]
Ik heb goede hoop. Ik heb TM benaderd. Zie mijn post iets naar boven. Zal dan 14-2 zijn. Dat is in ieder geval beter dan 9-3
Nee Meneer we zien u aanvraag voor 07-02 staan nu gaat het helemaal goed komen!
SMS Aanvraag goedgekeurd voor 07-03

Ik wacht het even af. 50% kansXethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:52:
[...]
Wil je dag niet verpesten maar die heb ik ook al gehad.
Nee Meneer we zien u aanvraag voor 07-02 staan nu gaat het helemaal goed komen!
SMS Aanvraag goedgekeurd voor 07-03

Twijfel een beetje om T-Mob/VF nogmaals te bellen of iets via Twitter te gaan regelen of maar gewoon af te gaan wachten tot 9-3
Zou ze wel even een beetje de tijd geven. Case is gisteren pas aangemaakt. Ik heb zelf ook gewacht met 1 dag ertussen.Rubman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:05:
Hier is nadat gisteren de case is aangemaakt alles angstvallig stil gebleven.
Twijfel een beetje om T-Mob/VF nogmaals te bellen of iets via Twitter te gaan regelen of maar gewoon af te gaan wachten tot 9-3
Vind het wel bijzonder dat het bij een enkeling wel goed gaat
[Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 08-02-2017 12:08]
Erik1805 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:07:
[...]
Zou ze wel even een beetje de tijd geven. Case is gisteren pas aangemaakt. Ik heb zelf ook gewacht met 1 dag ertussen.
Vind het wel bijzonder dat het bij een enkeling wel goed gaat
Ik heb een klacht ingediend bij zowel VF/TM en spam ze op elke manier wat mogelijk is!Rubman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:05:
Hier is nadat gisteren de case is aangemaakt alles angstvallig stil gebleven.
Ik ben er namelijk bang voor dat ik straks met 2 rekeningen zit ipv 1 omdat de gehele aanvraag compleet anders loopt dan vermeld staat!
Beide providers geven namelijk geen duidelijk antwoord waar het nu mis gaat en elke keer krijg ik een ander verhaal te horen.
Ik zal een update sturen zodra ik over ben

Ik raad iedereen aan om een klacht in te dienen bij Vodafone!
Weer een nieuwe aanvraag laten doen bij T-Mobile en nu afwachten op de bevestiging.
Reactie:
08-02-2017 Ontvangstbevestiging
Beste heer L,
Erg vervelend dat de overstap van Vodafone naar T-Mobile zo moeizaam verloopt.
Ik heb alle instellingen gecontroleerd en gecorrigeerd, zodat een nieuwe aanvraag per direct kan worden goedgekeurd vanuit Vodafone.
Hiervoor dient u wel nog eenmaal contact opnemen met T-Mobile om een nieuwe aanvraag in te dienen.
Dit kan ik helaas niet namens u in orde maken.
Ter compensatie voor het ongemak vergoed ik de abonnementskosten berekend voor de maand februari.
Namens Vodafone bied ik u graag excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ellen
Vodafone Complaint Services
[Voor 61% gewijzigd door XethaX op 08-02-2017 13:07]
Heb ik inderdaad vanochtend gedaan, nieuwe aanvraag bij TMXethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:00:
Er is reactie vanuit Vodafone!
Weer een nieuwe aanvraag laten doen bij T-Mobile en nu afwachten op de bevestiging.
[afbeelding]
[Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 08-02-2017 13:04]
Ik heb nu zwart op wit staan dat Vodafone het fout doet en daar ben ik heel blij meeErik1805 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:03:
[...]
Heb ik inderdaad vanochtend gedaan, nieuwe aanvraag bij TM

Mocht mij iets overkomen nu dan verwijs ik naar deze mail en ben ik save

Of ben ik nu te rooskleurig aan het denken

Hoe heb je die klacht ingediend ? Telefonisch of mail ? Mijn nummerbehoud werd eerst goedgekeurd met 1 maand opzegtermijn, toen heeft tmobile het geannuleerd en opnieuw ingediend met de melding dat ik ik direct over mocht maar nu word mijn nummerbehoud iedere keer afgekeurd door vodafone... Ben inmiddels 3 aanvragen verder en nog niets.XethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:00:
Er is reactie vanuit Vodafone!
Reactie:
08-02-2017 Ontvangstbevestiging
Beste heer L,
Erg vervelend dat de overstap van Vodafone naar T-Mobile zo moeizaam verloopt.
Ik heb alle instellingen gecontroleerd en gecorrigeerd, zodat een nieuwe aanvraag per direct kan worden goedgekeurd vanuit Vodafone.
Hiervoor dient u wel nog eenmaal contact opnemen met T-Mobile om een nieuwe aanvraag in te dienen.
Dit kan ik helaas niet namens u in orde maken.
Ter compensatie voor het ongemak vergoed ik de abonnementskosten berekend voor de maand februari.
Namens Vodafone bied ik u graag excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ellen
Vodafone Complaint Services
Via deze link:Dynamic83 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:14:
[...]
Hoe heb je die klacht ingediend ? Telefonisch of mail ? Mijn nummerbehoud werd eerst goedgekeurd met 1 maand opzegtermijn, toen heeft tmobile het geannuleerd en opnieuw ingediend met de melding dat ik ik direct over mocht maar nu word mijn nummerbehoud iedere keer afgekeurd door vodafone... Ben inmiddels 3 aanvragen verder en nog niets.
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml
Wil je dag niet verpesten maar.......XethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:10:
[...]
Ik heb nu zwart op wit staan dat Vodafone het fout doet en daar ben ik heel blij mee![]()
Mocht mij iets overkomen nu dan verwijs ik naar deze mail en ben ik save

T- mobile heeft vanmorgen het nummerbehoud geannuleerd en zal pas na 24uur een nieuw aanvraag indienen. Als je binnen 24uur na annulering een nieuw aanvraag indient, dan wordt deze automatisch afgewezen.
ik wacht het af.
Oke, bijzonder. Die van mij is vanochtend geannuleerd en gelijk een nieuwe aangevraagd. Hoe kom je erbij dat deze automatisch afgewezen wordt?ra4157 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:56:
Bij mij stond ook 1 maand opzegtermijn.
T- mobile heeft vanmorgen het nummerbehoud geannuleerd en zal pas na 24uur een nieuw aanvraag indienen. Als je binnen 24uur na annulering een nieuw aanvraag indient, dan wordt deze automatisch afgewezen.
ik wacht het af.
Same here. We zullen het wel zien.Erik1805 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:57:
[...]
Oke, bijzonder. Die van mij is vanochtend geannuleerd en gelijk een nieuwe aangevraagd. Hoe kom je erbij dat deze automatisch afgewezen wordt?
Mij werd verteld dat het binnen 24uur geactiveerd zou worden.
Ik heb nummerbehoud gelijk aangevraagd. Verder nog niks geactiveerd.sidjoesz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:24:
Hoelang hebben jullie moeten wachten met het activeren van je simkaart om nummerbehoud aan te vragen?
Na ontvangst van je simkaart kun je contact op nemen met T-Mobile om de aanvraag te doen.sidjoesz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:24:
Hoelang hebben jullie moeten wachten met het activeren van je simkaart om nummerbehoud aan te vragen?
Je kunt het zelf ook aanvragen via My T-Mobile vul dan wensdatum + 5 werkdagen van vandaag in voor de zekerheid.
Als ik de aanvraag via My Tmobile doe, wordt er aangegeven dat mijn simkaart niet actief is. Had ze daarna gebeld of ik het telefonisch door hun kon laten activeren en dat was niet mogelijk dus. Btw, in My Tmobile kan ik bijna geen enkel menu in omdat deze aangeeft dat ik er geen rechten voor heb.XethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:26:
[...]
Na ontvangst van je simkaart kun je contact op nemen met T-Mobile om de aanvraag te doen.
Je kunt het zelf ook aanvragen via My T-Mobile vul dan wensdatum + 5 werkdagen van vandaag in voor de zekerheid.
Ik heb geen simkaart hoeven activeren of iets...sidjoesz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:44:
[...]
Als ik de aanvraag via My Tmobile doe, wordt er aangegeven dat mijn simkaart niet actief is. Had ze daarna gebeld of ik het telefonisch door hun kon laten activeren en dat was niet mogelijk dus. Btw, in My Tmobile kan ik bijna geen enkel menu in omdat deze aangeeft dat ik er geen rechten voor heb.
Kon gewoon direct nummerbehoud aanvragen via My T-Mobile.
Nee ik ook niet.XethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:47:
[...]
Ik heb geen simkaart hoeven activeren of iets...
Dat is raar dan. Hebben jullie gewoon het stappenplan opgevolgd met het ICC nummer van VF en TM in te vullen etc?XethaX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:47:
[...]
Ik heb geen simkaart hoeven activeren of iets...
Ik heb inderdaad mijn simkaart nummer ingevuld en wensdatum in My T-Mobile.sidjoesz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:56:
[...]
Dat is raar dan. Hebben jullie gewoon het stappenplan opgevolgd met het ICC nummer van VF en TM in te vullen etc?
https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen
Inderdaad ICC en wensdatum enzo invullen.
Wat is nu de wijsheid, paar dagen afwachten of achteraan bellen?
Ik heb zelf 1 dag gewacht en toen weer contact opgenomen. Zou morgenochtend contact opnemen.barakuda schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:40:
Zojuist SMS van T-Mobile, aanvraag nummerbehoud goedgekeurd. Datum overzetten 6-3-2017.
[Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 08-02-2017 15:42]
T-Mobile bellen vragen of hun nummerbehoud met Vodafone nummerbehoud kan bellen en vragen waarom er een maand in acht word gehouden ipv x aantal werkdagen en wat de rede daarvan is.barakuda schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:40:
Zojuist SMS van T-Mobile, aanvraag nummerbehoud goedgekeurd. Datum overzetten 6-3-2017.
Zo ben ik er dus achtergekomen dat het hele Vodafone systeem voor mijn klantgegevens een puinhoop is/was.

[Voor 47% gewijzigd door Erik1805 op 09-02-2017 12:09]
MooiErik1805 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:52:
Nou het is gelukt14-2 ga ik over. Net een SMS ontvangen met de goedkeuring en datum.

Vandaag is mijn nummerbehoud weer eens afgekeurd, vodafone geeft aan dat de fout bij t-mobile ligt en t-mobile zegt dat het bij vodafone fout gaat. Ben er wel klaar mee denk dat ik de boel maar annuleer en bij vodafone blijf tot dat ik daar weg kan.
Mijn case wordt afgekeurd want 1mnd is standaard

Bij wat doorvragen en vermelden dat het anderen wel is gelukt (naar dit topic verwezen) nogmaals na gekeken en het kan wel.
Alleen kan het niet want afdeling is niet te bereiken door VF, optie is opnieuw door T-Mobile aanvragen met wederom vermelding DIRECT en inmijn geval verwijzen naar het Case nummer. met de kans dat het niet 9-3 maar 13-3 wordt
* Rubman twijfelt nu om T-Mobile te bellen of gewoon maar af te wachten.
Frustrerend dat het gewoon kan maar het 9/10 keer niet lukt.
Ik heb zelf maar 1 keer gebeld. De rest allemaal via Twitter geregeld. Maar goed, het is nog steeds afwachten of het allemaal goed gaat.Rubman schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:14:
Hier net ook weer 30 min aan de telefoon gehangen, Medewerker bij VF weten duidelijk ook niet hoe hiermee om te gaan.
Bij wat doorvragen en vermelden dat het anderen wel is gelukt (naar dit topic verwezen) nogmaals na gekeken en het kan wel.
Alleen kan het niet want afdeling is niet te bereiken door VF, optie is opnieuw door T-Mobile aanvragen met wederom vermelding DIRECT en inmijn geval verwijzen naar het Case nummer. met de kans dat het niet 9-3 maar 13-3 wordt
Ja Twitter is misschien handiger en kan meer dan de telefonisten, maar om nu naast 3 keer gebeld te hebben ook nog via Twitter te gaan hannesen, dan gaat het helemaal door elkaar lopen en zie ik juist meer fouten ontstaan.Erik1805 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:20:
[...]
Ik heb zelf maar 1 keer gebeld. De rest allemaal via Twitter geregeld. Maar goed, het is nog steeds afwachten of het allemaal goed gaat.
Eens, dan wordt het teveel.Rubman schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:25:
[...]
Ja Twitter is misschien handiger en kan meer dan de telefonisten, maar om nu naast 3 keer gebeld te hebben ook nog via Twitter te gaan hannesen, dan gaat het helemaal door elkaar lopen en zie ik juist meer fouten ontstaan.
I feel you man!Rubman schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:14:
Hier net ook weer 30 min aan de telefoon gehangen, Medewerker bij VF weten duidelijk ook niet hoe hiermee om te gaan.

Ik houd mijn hart ook vast voor het smsje wat elk moment kan komen...
Tenminste 1 iemand gered!Erik1805 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:52:
Nou het is gelukt14-2 ga ik over. Net een SMS ontvangen met de goedkeuring en datum.
[afbeelding]
Dank u. Hoop dat er voor jou ook een goed SMSje binnenkomtXethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:42:
[...]
I feel you man!![]()
Ik houd mijn hart ook vast voor het smsje wat elk moment kan komen...
[...]
Tenminste 1 iemand gered!

Mijn aanvraag is gisteren rond 13:00 ingeschoten dus verwacht voor morgen 13:00 smsje..here2stay schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:03:
Haha ik verwacht hier ook elk moment het beruchte smsje. Vorige keer had ik binnen een paar uur het bewuste smsje, nu duurt het blijkbaar wat langer.
Mijn eerdere aanvragen waren er na 20min al door

Al een klacht ingediend?Dynamic83 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:04:
[...]
Mooi![]()
Vandaag is mijn nummerbehoud weer eens afgekeurd, vodafone geeft aan dat de fout bij t-mobile ligt en t-mobile zegt dat het bij vodafone fout gaat. Ben er wel klaar mee denk dat ik de boel maar annuleer en bij vodafone blijf tot dat ik daar weg kan.

Ja bij vodafone, maar die geven aan er niets aan te kunnen doen en dat het probleem toch echt bij T-mobile ligt. Ze zijn er bij Vodafone van op de hoogte dat vodafone thuis klanten direct over mogen maar T-mobile doet de aanvragen verkeerd invullen (althans dat is de reactie op mijn klacht) Heb nu een klacht ingediend bij T-mobile maar nog geen reactie.
Heel raar!Dynamic83 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:13:
[...]
Ja bij vodafone, maar die geven aan er niets aan te kunnen doen en dat het probleem toch echt bij T-mobile ligt. Ze zijn er bij Vodafone van op de hoogte dat vodafone thuis klanten direct over mogen maar T-mobile doet de aanvragen verkeerd invullen (althans dat is de reactie op mijn klacht) Heb nu een klacht ingediend bij T-mobile maar nog geen reactie.
Ik heb een klacht ingediend bij Vodafone dat de nummerportering elke keer goed aangevraagd word met datum +3 werkdagen en dat Vodafone deze elke keer een maand verschuift..
Mijn antwoord was excuses en deze maand geen abbo geld betalen bij Vodafone en volgende aanvraag zou gegarandeerd goed gaan.
Ben nu in afwachting van het smsje

Ja ik snap het ook niet, het antwoord verschilt steeds per medewerker wat je spreekt. Heb ondertussen 4 aanvragen achter de rug waarvan de laatste 3 gewoon op de laatste dag afgewezen worden. Ondertussen hebben ze wel mijn contract opgezegd bij vodafone en heb ik al een startdatum voor mijn nieuwe abonnement bij t-mobileXethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:18:
[...]
Heel raar!
Ik heb een klacht ingediend bij Vodafone dat de nummerportering elke keer goed aangevraagd word met datum +3 werkdagen en dat Vodafone deze elke keer een maand verschuift..
Mijn antwoord was excuses en deze maand geen abbo geld betalen bij Vodafone en volgende aanvraag zou gegarandeerd goed gaan.
Ben nu in afwachting van het smsje

Ja ze hebben deze overstap actie duidelijk niet goed voorbereid. Je krijgt van medewerkers inderdaad verschillende verhalen en sommige zijn niet eens op de hoogte van de actie, zowel bij VF als bij TMDynamic83 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:30:
[...]
Ja ik snap het ook niet, het antwoord verschilt steeds per medewerker wat je spreekt. Heb ondertussen 4 aanvragen achter de rug waarvan de laatste 3 gewoon op de laatste dag afgewezen worden. Ondertussen hebben ze wel mijn contract opgezegd bij vodafone en heb ik al een startdatum voor mijn nieuwe abonnement bij t-mobile

Vind wel knap dat ze wel je contract opzeggen bij Vodafone maar nummerportering er niet doorheen drukkenDynamic83 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:30:
[...]
Ja ik snap het ook niet, het antwoord verschilt steeds per medewerker wat je spreekt. Heb ondertussen 4 aanvragen achter de rug waarvan de laatste 3 gewoon op de laatste dag afgewezen worden. Ondertussen hebben ze wel mijn contract opgezegd bij vodafone en heb ik al een startdatum voor mijn nieuwe abonnement bij t-mobile

Mijn abbo staat nog steeds op 2018.
Ik zit momenteel op aanvraag nummer 12 en hopelijk de laatste dus je hebt nog een lange weg te gaan

Vorige week gebeld en aangegeven te willen overstappen. Direct geregeld en verschillende mails ontvangen met oa bevestigingen en Amp afspraak.
Afgelopen maandag mijn tmobile sim ontvangen, nummerbehoud aangevraagd en 7-2 nummerbehoud goedgekeurd.
8-3 wordt mijn nummer overgezet.
In tussentijd met Vf en Tm gebeld. Vf geeft aan het verzoek te hebben ontvangen en dat het goed gekeurd is. Tm geeft aan dat ze zelfs verwachten dat het voor 8-3 wordt geregeld, ze geven mensen die overstappen nav deze actie voorrang oid. Brief met officiële bevestiging volgt zsm.
[Voor 8% gewijzigd door BigF25 op 09-02-2017 16:46]
Dan zal ik er maar even achteraan bellen BigF25 want je overgang is nu niet goed geregeld!BigF25 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:44:
Even mijn ervaring tot nu toe.
Vorige week gebeld en aangegeven te willen overstappen. Direct geregeld en verschillende mails ontvangen met oa bevestigingen en Amp afspraak.
Afgelopen maandag mijn tmobile sim ontvangen, nummerbehoud aangevraagd en 7-2 nummerbehoud goedgekeurd.
8-3 wordt mijn nummer overgezet.
In tussentijd met Vf en Tm gebeld. Vf geeft aan het verzoek te hebben ontvangen en dat het goed gekeurd is. Tm geeft aan dat ze zelfs verwachten dat het voor 8-3 wordt geregeld. Zou volgens de Tm medewerker nog brief ontvangen met officiële bevestiging.
Als ik mijn aanvraag van de eerste keer zou laten lopen kreeg ik een dikke afkoopsom van VF omdat het niet duidelijk was dat mijn nummer mee deed aan de actie dus even bellen je nummerportering voor over een aantal dagen aanvragen en als die goedgekeurd word dan zit je goed

Bellen met Vf bedoel je?XethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:46:
[...]
Dan zal ik er maar even achteraan bellen BigF25 want je overgang is nu niet goed geregeld!
Als ik mijn aanvraag van de eerste keer zou laten lopen kreeg ik een dikke afkoopsom van VF omdat het niet duidelijk was dat mijn nummer mee deed aan de actie dus even bellen je nummerportering voor over een aantal dagen aanvragen en als die goedgekeurd word dan zit je goed
Bellen met TM vragen of het wel goed gaat met de nummerportering want de aanvraag was 07-02 en je krijgt een sms van 08-03 vragen of hun nummerbehoud kan bellen met die van VF en de rede vragen van een maand.
Ik ook, sterker nog op dit moment kan ik mijn vodafone abonnement gewoon verlengen aangezien de einddatum op 1/3 staat ipv van decemberXethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:43:
[...]
Vind wel knap dat ze wel je contract opzeggen bij Vodafone maar nummerportering er niet doorheen drukken![]()
Mijn abbo staat nog steeds op 2018.
Ik zit momenteel op aanvraag nummer 12 en hopelijk de laatste dus je hebt nog een lange weg te gaan

Mocht je echt klaar zijn met dat gezeur omtrent je nummerbehoud kun je altijd doen alsof je gek bent en gaan verlengen bij VF en natuurlijk wel gaan klagen over de aanbiedingen bij de concurrent misschien krijg je een leuke aanbiedingDynamic83 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:52:
[...]
Ik ook, sterker nog op dit moment kan ik mijn vodafone abonnement gewoon verlengen aangezien de einddatum op 1/3 staat ipv van december

- Mijn Vodafone-contract zou toevallig al per 2-2-2017 aflopen, het abonnement is ongewijzigd gebleven.
- De telefonische verkoper van T-Mobile heeft geen code aangemaakt toen hij op 30-1-2017 mijn T-Mobile abonnement aanmaakte.
- De aanvraag voor nummerbehoud werd op 2-2-2017 gedaan en door Vodafone pas per 3-3-2017 goedgekeurd, met inachtneming van een maand opzegtermijn.
- De T-Mobile klantenservice heeft dit nu kunnen vervroegen met een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud. Zojuist de SMS gekregen dat ik 16-2-2017 over ga.
- Waarschijnlijk krijg ik van Vodafone een naheffing (abonnementskosten van deze laatste maand), omdat de opzegging niet is geregistreerd als via de VF-thuis-actie. T-Mobile heeft zwart op wit gezet dat zij die kosten aan mij gaan crediteren op de eerstvolgende factuur.
Dus prima opgelost door klantenservice-medewerkster Sandra

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Heb zojuist gebeld maar het lijkt allemaal goed te gaan, nummerbehoud is goedgekeurd en staat keurig in het systeem dat het te maken heeft met de tmobile actie. Afkoopsom oid is niet ter sprake voor de klant, dit wordt overgenomen door tmobile.XethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:51:
[...]
Bellen met TM vragen of het wel goed gaat met de nummerportering want de aanvraag was 07-02 en je krijgt een sms van 08-03 vragen of hun nummerbehoud kan bellen met die van VF en de rede vragen van een maand.
Ik heb verder weinig moeite mee dat het begin maart pas in gaat. Medewerker van tmobile geeft dat ze er alles aan doen om het eerder te verwezenlijken, prima.
Nummerbehoud moet daarvoor even geannuleerd en weer opnieuw aangevraagd worden.
[Voor 25% gewijzigd door j_bos op 09-02-2017 17:21]
Ja zo heb ik het ook gedaan. Ga 14-2 overj_bos schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:20:
Even contact opnemen met T-Mobile en aangeven dat je VF Thuis klant bent, mijn nummer gaat nu woensdag over ipv in maart.
Nummerbehoud moet daarvoor even geannuleerd en weer opnieuw aangevraagd worden.
T-Mobile vraagt aan met vermelding VFThuis en cade nummer waas notitie in staat. En weer op 13-3 gezet
Inmiddels weer gebeld met VF en nu lijkt het adres niet met elkaar te kloppen H vs Hs als achtervoegsel.
Is wederom doorgezet en VF gaat er alles aan doen om mij zsm over te zetten.
We wachten weer even af, maar als dit niet lukt doe ik mijn beklag via Twitter want dan lukt het misschien wel.
Onlangs heb je een aanvraag voor T-Mobile Nummerbehoud ingediend.
Hierbij laten wij je weten dat we goedkeuring hebben gekregen van je huidige telecomaanbieder om onderstaand telefoonnummer over te zetten naar T-Mobile.
Te behouden nummer: xxxxxxx
Tijdelijk T-Mobile nummer: xxxxxxxxxx
Datum Nummerbehoud: 14-02-2017
Moet zo goed komen ( hoop ik)
Zie alleen wel bij My Vodafone staan:
De einddatum van je contract is 31 oktober 2017.
Kijken of dat nog aangepast wordt
[Voor 13% gewijzigd door Erik1805 op 10-02-2017 09:43]
Gisteren via Facebook contact opgenomen met T-Mobile voor nummerbehoud (zou pas 6-3-2017 overgezet worden). Zij hebben onmiddellijk het T-Mobile abonnement laten ingaan maar het overzetten van mijn Vodafone nummer staat nog steeds op dezelfde datum, straks zit ik met dubbele abo kosten.
Heb er weer een bericht achteraan gestuurd, kijken wat ze nu gaan/kunnen doen.
*Update: Ze hebben de nummerbehoud aanvraag geannuleerd en opnieuw ingediend voor 17-2-2017. Binnen 24h hoor ik of het goedgekeurd is.
[Voor 13% gewijzigd door barakuda op 10-02-2017 10:35]
Deze aanbieding wordt per dag feestelijker.
Krijg enkel een sms met we hopen dat het goed is afgehandeld. ER IS NIKS GEDAAN!!
* Rubman gaat maar weer even bellen.
Nu ook vragen naar een lijntje verder of manager want wordt er helemaal gestoord van.
De maand februari ga ik ook niet betalen als dit zo door gaat.
Je kan ze toch verwijzen naar de Vodefone Thuis overstapactie?here2stay schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:41:
Net vodafone weer gesproken. 'Ja u mag wel eerder weg, maar u moet blijven betalen tot midden maart.'
Deze aanbieding wordt per dag feestelijker.
Gedaan. Krijg dit als reactie: 'De overstap aanbieding is een initatief vanuit T-Mobile waaraan wij meewerken. Voor inhoudelijke informatie hierover verwijs ik je graag naar T-Mobile.'Erik1805 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:50:
[...]
Je kan ze toch verwijzen naar de Vodefone Thuis overstapactie?
Ben er best een beetje klaar mee.
Ik heb het inderdaad via TM laten regelen en toen ging het wel goed.here2stay schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:16:
[...]
Gedaan. Krijg dit als reactie: 'De overstap aanbieding is een initatief vanuit T-Mobile waaraan wij meewerken. Voor inhoudelijke informatie hierover verwijs ik je graag naar T-Mobile.'
Ben er best een beetje klaar mee.
Ja ik de aanvraag natuurlijk ook, maar wat kan TM nog meer doen?Erik1805 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:22:
[...]
Ik heb het inderdaad via TM laten regelen en toen ging het wel goed.
Ik heb op papier van VF dat ik direct over mocht stappen en dat alles daar zo ingesteld stond dat dat ook kon en weer werd ik op 13-3 gezet.
TM zegt: bel met vodafone, ligt niet aan ons. VF zegt: ja je mag wel eerder weg, maar je betaalt toch tot half maart.
Anyway, nu voor de derde en laatste keer een verzoek gedaan voor volg week overstappen. Eventuele kosten die toch doorlopen verhalen ze maar op elkaar. Eerst zien of het nu wel goed gaat.
Maar de drie tientjes winst die ik eruit haalde door wat eerder over te gaan naar TM heb ik inmiddels wel uitgegeven qua tijd die ik in de wacht stond bij alle klantenservices.
Jij al een SMS gehad?XethaX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:28:
Het word met de dag leuker hier op het forum
De verhalen worden steeds uitgebreider en pittiger!
Het is heeeeeeel erg stil hier...

Woensdag 13:00 aanvraag gedaan dus zou antwoord voor vanmiddag 13:00 verwachten?
Mijn tweede aanvraag was ook van wo 13 uur en ik had vanmorgen 8.31 uur sms.XethaX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:33:
[...]
Het is heeeeeeel erg stil hier...![]()
Woensdag 13:00 aanvraag gedaan dus zou antwoord voor vanmiddag 13:00 verwachten?
Nu staat het allemaal hetzelfde dus dat mag niet.
Inmiddels is er een klachtencase aangemaakt een stapje hogerop.
We wachten wederom af
Ben benieuwd wanneer die van mij komt danhere2stay schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:39:
[...]
Mijn tweede aanvraag was ook van wo 13 uur en ik had vanmorgen 8.31 uur sms.

Ik ben er al weer klaar voor om een nieuwe klacht te sturen naar VF

Veel succes allen!
Niks?XethaX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:33:
[...]
Het is heeeeeeel erg stil hier...![]()

En op welke manier dan, want bij mij heeft T-Mobile al 3 keer nummerbehoud aangevraagd.j_bos schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:11:
Je moet echt T-Mobile hebben, niet Vodafone.
Alle 3 met melding van VF-Thuis actie en zelfs 1 keer met specifiek case nummer waarin het allemaal beschreven stond.
Dit heeft VF ook bevestigd dat het er goed bij stond en het echt bij hun ligt.
Mijn aanvraag is nu ook helemaal rond het gaat nog steeds niet zoals gepland maar heb een compromis gesloten met Vodafone en T-Mobile.

Ga 02-03-2017 over (moet nog bevestigd worden op de mail)
Voor de rest raad ik iedereen aan waar het compleet in de soep loopt een klacht in te sturen via het Vodafone klachtenformulier want het gaat aan Vodafone zijde fout!
Dan was de compromis wel erg interessant als je nu wel gaat wachten tot 2-03XethaX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:30:
[...]
Mijn aanvraag is nu ook helemaal rond het gaat nog steeds niet zoals gepland maar heb een compromis gesloten met Vodafone en T-Mobile.![]()
Ga 02-03-2017 over (moet nog bevestigd worden op de mail)
Voor de rest raad ik iedereen aan waar het compleet in de soep loopt een klacht in te sturen via het Vodafone klachtenformulier want het gaat aan Vodafone zijde fout!

Het is meer dat ik wel klaar ben met het heen en weer bellen/mailen/appen/rooksignalen.Erik1805 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:32:
[...]
Dan was de compromis wel erg interessant als je nu wel gaat wachten tot 2-03
Dus geef mij meer gewonnen

Natuurlijk krijg ik vanuit beide providers wel een soort van vergoeding maar die valt in principe wel mee.
Ps.
En eigenlijk zijn we allemaal gewoon bereikbaar op onze nummers maar willen gewoon de genoemde dagen en heeft het eigenlijk geen prio

[Voor 0% gewijzigd door XethaX op 10-02-2017 16:43. Reden: typo]
Ach ja is ook zo. Ben gewoon bereikbaar en had genoeg GB's bij Vodafone dus snel over hoefde niet maar.....XethaX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:42:
[...]
Het is meer dat ik wel klaar ben met het heen en weer bellen/mailen/appen/rooksignalen.
Dus geef mij meer gewonnen![]()
Natuurlijk krijg ik vanuit beide providers wel een soort van vergoeding maar die valt in principe wel mee.
Ps.
En eigenlijk zijn we allemaal gewoon bereikbaar op onze nummers maar willen gewoon de genoemde dagen en heeft het eigenlijk geen prio
Het is gewoon een deal met voorwaarden waaraan de beide telco's zich moeten houden.
Afspraak is afspraak imho, je weet dat dit er aan gaat komen als je het wereldkundig maakt. Zorg dan dat je de vraag ook aan kan of je systeem tijdelijk anders inricht o.i.d.
Ik wacht even een par dagen op mail antwoord oo mijn klacht.
Wat een gezeur dit...
Hoe weet ik of ik straks geen rekening van VF krijg...? Qua wachten lukt dat wel tot 13 maart. Geen zin om nog weet ik veel keer heen en weer te bellen...
Geloof dat je echt geluk moet hebben met deze overstap. Niet best-Burner- schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:56:
Gisteren gebeld met t -mobile en ze hebben nogmaals (2e x) nummerbehoud aangevraagd voor aankomende woensdag. Net een SMS gehad dat het 13-03 wordt...
Wat een gezeur dit...
Hoe weet ik of ik straks geen rekening van VF krijg...? Qua wachten lukt dat wel tot 13 maart. Geen zin om nog weet ik veel keer heen en weer te bellen...
Ps
Nu komt Vodafone met een actie, 50% korting op alle abonnementen
[Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 11-02-2017 10:06]
Ik wacht dus maar, scheelt een heleboel gezeur.