Wel bijzonder dat sommige wel snel overgaan. Ik per 14-2. Dus ergens klopt er toch iets niet-Burner- schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:48:
Vanmorgen nogmaals gebeld en die mevrouw gaf aan dat bijna iedereen na een maand over gaat omdat VF datum standaard een maand later zet. Wat ze ook doen. Het staat wel goed geregistreerd dus je krijgt geen naheffing achteraf.
Ik wacht dus maar, scheelt een heleboel gezeur.
Nee, ze hebben het goed met elkaar afgestemd 

Dat had ik ook gezien en i.c.m. Vodafone / T-Mobile Thuis leek me dat wel erg interessant. Op de website zie ik echter alleen maar telefoonabonnementen als ik op de 50%-actie klik. De actie spreekt echter over álle abonnementen.Erik1805 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:36:
[...]
Geloof dat je echt geluk moet hebben met deze overstap. Niet best
Ps
Nu komt Vodafone met een actie, 50% korting op alle abonnementen
Weet er iemand of T-Mobile nog promotie-acties in de planning heeft, vanwege de overname van Vodafone Thuis? Ik snap dat we hier geen glazen bollen hebben, maar aangezien ik in mijn nieuwe huis nog geen internet en tv heb, wil ik binnenkort wat gaan aanvragen. Soms kan het lonen om toch nog even te wachten...
[Voor 29% gewijzigd door Jorgen op 12-02-2017 20:05]
Tot 50%Nu komt Vodafone met een actie, 50% korting op alle abonnementen
Ik zou eens bij de NLE kijken dan voor 30e per maand.. Of even wachten inderdaad tot een intro of combi aanbieding.Jorgen schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:42:
[...]
Dat had ik ook gezien en i.c.m. Vodafone / T-Mobile Thuis leek me dat wel erg interessant. Op de website zie ik echter alleen maar telefoonabonnementen als ik op de 50%-actie klik. De actie spreekt echter over álle abonnementen.
Weet er iemand of T-Mobile nog promotie-acties in de planning heeft, vanwege de overname van Vodafone Thuis? Ik snap dat we hier geen glazen bollen hebben, maar aangezien ik in mijn nieuwe huis nog geen internet en tv heb, wil ik binnenkort wat gaan aanvragen. Soms kan het lonen om toch nog even te wachten...
Andere opmerking
Het indienen van een klacht via de website van VF heeft bij mij niet direct geholpen, maar ik had het antwoord van VF op die klacht (dat ik idd eerder over zou moeten kunnen) via Facebook Messenger doorgezet naar T-Mobile Klantenservice. Toen heeft een chick van TM klantenservice de nummerbehoud aanvraag geannuleerd, die opnieuw aangevraagd, en dat direct met mij teruggekoppeld.
Nu is het aankomende woensdag geworden. Maar zo te lezen gaat het nog steeds keer op keer mis bij sommige mensen

Ik ga morgen over, maar zie bij My Vodafone nog steeds als einddatum contract 31-10-2017. Hoop maar dat het goed gaat. Was al een hele strijd om snel over te gaan.
Net een SMS van t-mobile gehad dat ik morgen overga😀
Net een SMS van t-mobile gehad dat ik morgen overga😀
[Voor 16% gewijzigd door Erik1805 op 13-02-2017 15:54]
Dat heb ik dus ook gewoon gedaanXethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:54:
[...]
Mocht je echt klaar zijn met dat gezeur omtrent je nummerbehoud kun je altijd doen alsof je gek bent en gaan verlengen bij VF en natuurlijk wel gaan klagen over de aanbiedingen bij de concurrent misschien krijg je een leuke aanbieding

Vandaag nummerbehoud VF>TM uitgevoerd. So far so good. Echter, ik kan niet meer inloggen met DigiD met SMS controle. Ik ontvang gewoon geen SMS. Meer mensen hier last van?
[Voor 8% gewijzigd door Napsju op 13-02-2017 20:49]
Lekker!
Ik hoor ook nog een bevestiging sms te krijgen... ook nog niet gehadNapsju schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:49:
Vandaag nummerbehoud VF>TM uitgevoerd. So far so good. Echter, ik kan niet meer inloggen met DigiD met SMS controle. Ik ontvang gewoon geen SMS. Meer mensen hier last van?

Hier is het inmiddels wachten tot VF terugkoppeling geeft op de klacht waarom het zo lang duurt.
Ik verwacht het antwoord een week na de nummerportering ergens in maart.
"Alles is opgelost hoor, je bent over. Hebben we u goed geholpen??"
Ik verwacht het antwoord een week na de nummerportering ergens in maart.
"Alles is opgelost hoor, je bent over. Hebben we u goed geholpen??"
Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!
Jaja drie keer is scheepsrecht. Vrijdag 17-2 wordt mijn nummer geporteerd.
Volgens de app van VF loopt donderdag de 16e mijn contract al af. Hoop dat daar niks fout loopt.
Volgens de app van VF loopt donderdag de 16e mijn contract al af. Hoop dat daar niks fout loopt.
Hier ook zojuist SMS bevestiging gekregen dat mijn nummer 17-2 wordt overgezet.
*Ik had contact met T-Mobile via Facebook en moet zeggen dat ze het netjes hebben opgelost. Kreeg zelfs dagelijks een update met de stand van zaken omtrent het nummerbehoud.
*Ik had contact met T-Mobile via Facebook en moet zeggen dat ze het netjes hebben opgelost. Kreeg zelfs dagelijks een update met de stand van zaken omtrent het nummerbehoud.
Ik ben over. Net het nummer geporteerd 
Zie wel bij Vodafone dat mijn contract tot 31-10-2017 loopt. Vaag hoor

Zie wel bij Vodafone dat mijn contract tot 31-10-2017 loopt. Vaag hoor
[Voor 46% gewijzigd door Erik1805 op 14-02-2017 11:34]
Geen idee, gebruik dat eigenlijk nooit. Zal het wel even testen
Begrijp ik nu dat men een e-mail heeft gekregen met een code erin?
Ik heb Vodafone RED (inmiddels afgelopen, loopt stilzwijgend door) en Vodafone Thuis, maar niks ontvangen nog gehoord.
Ik heb Vodafone RED (inmiddels afgelopen, loopt stilzwijgend door) en Vodafone Thuis, maar niks ontvangen nog gehoord.
Hier geen code nodighippopenguin schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:44:
Begrijp ik nu dat men een e-mail heeft gekregen met een code erin?
https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod
Na vandaag weer eens bellen met VF omdat ik gisteren niet zoals beloofd wat zou horen.
Blijkt het goedgekeurd te zijn en moest T-Mobile enkel opnieuw aanvragen.
Dat is nu gedaan maar nog geen bericht of het goed is of niet.
We wachten weer ff af.
Blijkt het goedgekeurd te zijn en moest T-Mobile enkel opnieuw aanvragen.
Dat is nu gedaan maar nog geen bericht of het goed is of niet.
We wachten weer ff af.
Hier is het nog steeds een puinzooi, inmiddels Twitter helpdesk maar ingeschakeld.
Medewerker 1 zegt dat het allemaal goed staat naar aanleiding van de klacht en dat er opnieuw aangevraagd kan worden
Medewerker 2 vermeld vervolgens dat de portering is afgewezen en ze weteb niet waarom.
Medewerker 3 vermeld vrolijk dat de klacht/case nog open staat en ik moet wachten op antwoord wat ik 13-2 zou krijgen.
Medewerker 1 zegt dat het allemaal goed staat naar aanleiding van de klacht en dat er opnieuw aangevraagd kan worden
Medewerker 2 vermeld vervolgens dat de portering is afgewezen en ze weteb niet waarom.
Medewerker 3 vermeld vrolijk dat de klacht/case nog open staat en ik moet wachten op antwoord wat ik 13-2 zou krijgen.
Inmiddels ben ik in staat de hele boel te laten escaleren en even te vragen naar een manager.
Op Twitter blijven ze verwijzen naar een case die nog open staat terwijl eerder vermeld wordt dat deze is goedgekeurd en alles in orde moet zijn.
@XethaX hoe heb je uiteindelijk de klacht in gezet en vergoeding gekregen want snap werkelijk niet meer waarom het steeds fout gaat.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
Op Twitter blijven ze verwijzen naar een case die nog open staat terwijl eerder vermeld wordt dat deze is goedgekeurd en alles in orde moet zijn.
@XethaX hoe heb je uiteindelijk de klacht in gezet en vergoeding gekregen want snap werkelijk niet meer waarom het steeds fout gaat.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[Voor 13% gewijzigd door rens-br op 15-02-2017 16:02]
Heb een klacht ingestuurd met mijn klantnummers van mobiel en thuis met het hele verhaal erbij dat ik al x aantal nummerportering heb gehad en dat alle medewerkers van VF zeggen dat alles goed in het systeem staat maar dat de afdeling nummerbehoud het elke keer verkeerd afhandelt.Rubman schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:48:
Inmiddels ben ik in staat de hele boel te laten escaleren en even te vragen naar een manager.
Aangegeven dat TM niet meer kan doen dan aanvragen inschieten bij VF.
Ik had toen die tijd ook een case lopen en heb daar naar verwezen en dat hier gewoon niks mee gebeurd terwijl die gewoon enkele minuten werk is.
En dat ik graag zsm antwoord wou hebben ivm bedenktijd van het contract.
Ik ben vanochtend om 09:30 overgezet en krijg inderdaad geen DigiD-sms, dus ik ben effectief locked-out van DigiD, omdat ik two-factor authentication aan heb staan. Is het bij jou na een paar dagen spontaan goed gekomen, of krijg je ze nog steeds niet?Napsju schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:49:
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Vandaag ook eens geinformeerd naar de actie, toevallig kwam ik gister achter het bestaan van deze actie. Ik heb dus ook Vodafone Mobiel en T-Mobile thuis (Vodafone Thuis), echter enkel en alleen beiden abbo's met verschillende achternamen. En daar loopt het dus spaak. Beide achternamen horen bij mij. Ik ben na het afsluiten van Vodafone Mobiel en vóór het afsluiten van Vodafone Thuis getrouwd en heb daar (unieke situatie) de naam van mijn vrouw aangenomen. Dat blijkt dus een probleem te zijn, de rest van de gegevens komen exact overeen. Ben benieuwd, een zeer behulpzame medewerker van T-mobile heeft mijn order doorgevoerd vanochend, en nu is het dus afwachten of de order geaccepteerd word. Word vervolgt.
Ik had de gesproken SMS functie maar aangezet in de DigiD portal. Daarmee kon ik in ieder geval inloggen. Dat is natuurlijk niet handig in het verre buitenland in verband met inkomende roaming kosten. Inmiddels heb ik de gesproken SMS weer uit gezet en ik krijg inderdaad weer SMSjes van DigiD!intoxicated schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:55:
[...]
Ik ben vanochtend om 09:30 overgezet en krijg inderdaad geen DigiD-sms, dus ik ben effectief locked-out van DigiD, omdat ik two-factor authentication aan heb staan. Is het bij jou na een paar dagen spontaan goed gekomen, of krijg je ze nog steeds niet?
Lekker!
Mijn nummer is net geporteerd. Kreeg net ook een bevestigingsmail van VF dat ik moet betalen tot 17-2. To zover het gemekker van de medewerker destijds die riep dat ik nog een maand langer moest doorbetalen.
Hier blijft het drama helaas door gaan. Werd vanmiddag gebeld door de klantenservice helaas niet op kunnen nemen maar wel een sms gekregen dat mijn nummer per direct geporteerd kan worden.
Nieuwe aanvraag gedaan en ja hoor gewoon naar 20-3 gezet.
Ik ben er klaar mee en als ze niets willen doen dan wacht ik maar, maar ga wel een klacht indienen en iets van compensatie vragen denk ik. Zeker als ze bij anderen een maand niet rekenen voor een dacht ik simpelere oplossing.
Nieuwe aanvraag gedaan en ja hoor gewoon naar 20-3 gezet.
Ik ben er klaar mee en als ze niets willen doen dan wacht ik maar, maar ga wel een klacht indienen en iets van compensatie vragen denk ik. Zeker als ze bij anderen een maand niet rekenen voor een dacht ik simpelere oplossing.
[Voor 31% gewijzigd door Rubman op 17-02-2017 18:50]
Het heeft bij mij 2 weken geduurd en heb zowel Vodafone als T-Mobile dagelijks lastig gevallen maar voor mij is die ook goedgekeurd. Ik had dezelfde situatie. Maar het heeft me wel veel ellende gekost dus weet waar je aan begint. Mijn nummer wordt nu met de hand geporteerd door een Senior medewerker die gaat zorgen dat ik geen rekening krijg. Ik geloof nog steeds niet dat het in 1 keer goed gaat, maar heb wel zwart op wit dat het goed zou moeten gaan.djgear17 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:05:
Vandaag ook eens geinformeerd naar de actie, toevallig kwam ik gister achter het bestaan van deze actie. Ik heb dus ook Vodafone Mobiel en T-Mobile thuis (Vodafone Thuis), echter enkel en alleen beiden abbo's met verschillende achternamen. En daar loopt het dus spaak. Beide achternamen horen bij mij. Ik ben na het afsluiten van Vodafone Mobiel en vóór het afsluiten van Vodafone Thuis getrouwd en heb daar (unieke situatie) de naam van mijn vrouw aangenomen. Dat blijkt dus een probleem te zijn, de rest van de gegevens komen exact overeen. Ben benieuwd, een zeer behulpzame medewerker van T-mobile heeft mijn order doorgevoerd vanochend, en nu is het dus afwachten of de order geaccepteerd word. Word vervolgt.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Geen idee of de mijne is goedgekeurd...ik zit sinds gisterochtend te wachten totdat de (telefonische) bestelling word ingevoerd, achteraf maar beter online kunnen bestellen, ze hebben namelijk een storing in het systeem.
Ik heb uiteindelijk pas gisteren telefonisch kunnen bestellen en krijg vandaag geleverd dus lijkt me wat vreemd want er Jan dus gewoon besteld worden 

Bij mij heeft het 10 dagen geduurd. Had telefonisch besteld (zonder code) en koos voor afhalen in de winkel. Na een paar dagen geen bevestiging van de winkel gehad en ben dus zelf naar de winkel gegaan.
In de winkel konden ze niks voor mij doen omdat ik geen code had. Weer gebeld en de bestelling werd geannuleerd en opnieuw aangevraagd. Dit keer gekozen voor verzenden en een dag later kreeg ik de simkaarten al binnen (heb twee telefoons waarmee ik overstap, dubbel voordeel dus
).
Na nummerbehoud aangevraagd te hebben, zou deze pas 10 maart overgezet worden. Heb weer gebeld om te zeggen dat er geen maand opzegtermijn zit vanwege de actie. Nummerbehoud dus geannuleerd en is opnieuw aangevraagd met ingangsdatum 17feb.
Dit is allemaal gelukt en zit nu op het netwerk van TM. Al met al is het wel snel gegaan, maar met de nodige moeite dus.
In de winkel konden ze niks voor mij doen omdat ik geen code had. Weer gebeld en de bestelling werd geannuleerd en opnieuw aangevraagd. Dit keer gekozen voor verzenden en een dag later kreeg ik de simkaarten al binnen (heb twee telefoons waarmee ik overstap, dubbel voordeel dus

Na nummerbehoud aangevraagd te hebben, zou deze pas 10 maart overgezet worden. Heb weer gebeld om te zeggen dat er geen maand opzegtermijn zit vanwege de actie. Nummerbehoud dus geannuleerd en is opnieuw aangevraagd met ingangsdatum 17feb.
Dit is allemaal gelukt en zit nu op het netwerk van TM. Al met al is het wel snel gegaan, maar met de nodige moeite dus.
Volgens mij zit de oplossing hem in het invullen van een specifieke datum. Als er gekozen wordt voor Zo snel mogelijk en Per direct zet VF het naar een maand.
Nee helpt hier niet. De vanochtend aangevraagde datum van 24 feb door T-Mobile is gewoon naar 20-3 gezet door Vodafone.
In mijn geval was 'Zo snel mogelijk' precies 14 dagen.here2stay schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:30:
Als er gekozen wordt voor Zo snel mogelijk en Per direct zet VF het naar een maand.
Lekker!
Ik heb volgens mij ook 'Zo snel mogelijk' ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Nummer overzetten is door de T-Mobile winkel gedaan. Resultaat was 8 dagen van bestelling tot overzetten.
Lijkt mij steeds meer dat er of willekeurig maar iets gedaan word (door wie dan ook) of dat sommige medewerkers andere instructies hebben dan de rest.
Lijkt mij steeds meer dat er of willekeurig maar iets gedaan word (door wie dan ook) of dat sommige medewerkers andere instructies hebben dan de rest.
-= Its dry in the dessert =- So what??
Di 14 feb: Terugbelverzoek ingediend via kortingspagina.
Wo 15 feb: Teruggebeld, abonnement gekozen.
Do: 16 feb: Simkaart werd langsgebracht. Via link uit e-mail nummerbehoud aangevraagd met eerst mogelijke datum. Zelfde dag nog sms gekregen dat overstap is goedgekeurd.
Ma 20 feb: Nummer overgezet naar T-Mobile, met e-mail van Vodafone dat m'n abonnement per 20/2 is afgelopen.
Zo kan het dus ook, succes aan de rest!
Do: 16 feb: Simkaart werd langsgebracht. Via link uit e-mail nummerbehoud aangevraagd met eerst mogelijke datum. Zelfde dag nog sms gekregen dat overstap is goedgekeurd.
Ma 20 feb: Nummer overgezet naar T-Mobile, met e-mail van Vodafone dat m'n abonnement per 20/2 is afgelopen.
Wow soepeltjes hoorhippopenguin schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:19:
Di 14 feb: Terugbelverzoek ingediend via kortingspagina.

Ik hoop dat ze inmiddels gek worden van me, want vraag maar naar managers en leidinggevenden enzo.
Ze proberen het nu weer te gooien op gegevens kloppen niet. (dit is al 4 keer goed gezet door ze

Oh en het ligt aan VF thuis en T-Mobile en echt niet aan hun terwijl ze wel zien dat T-Mobile op hun verzoek het op allerlei verschillende manieren heeft aangevraagd.
Na bellen met een andere service lijn, die wel kon doorverbinden naar een andere afdeling met meer macht werd gewoon de verbinding verbroken.
Uit nieuwsgierigheid, maar ook een beetje omdat ik nog niet weet welke te kiezen:
Welk abbo hebben jullie genomen? Ik neem aan dat de 10GB en Unlimited abbo's het meest in trek zijn. En dan voor één, of twee jaar?
Ik zelf zit nu te twijfelen over de 10GB en dan maar voor een jaar. Wie weet hoe gunstig de abbonementen volgend jaar misschien wel zijn.
Heb nu totaal 8GB en verbruik meestal rond de 6GB, dus vandaar dat ik niet gelijk de noodzaak zie van Unlimited.
Welk abbo hebben jullie genomen? Ik neem aan dat de 10GB en Unlimited abbo's het meest in trek zijn. En dan voor één, of twee jaar?
Ik zelf zit nu te twijfelen over de 10GB en dan maar voor een jaar. Wie weet hoe gunstig de abbonementen volgend jaar misschien wel zijn.
Heb nu totaal 8GB en verbruik meestal rond de 6GB, dus vandaar dat ik niet gelijk de noodzaak zie van Unlimited.
Waiting on the world to change
Even een tip voor degene die nog gebruik gaan maken van de actie:
Vraag zelf via de website nummerbehoud aan (van tmobile). Zorg ervoor dat de activitiedatum van je contract bij t-mobile op datum nummerportering is (!), en niet (!) per direct. Dit kan je op je contract tevens zien, en uiteraard even vragen aan de medewerker.
Geef bij de pagina van nummerbehoud aan dat je je contract al heb opgezegd, en selecteer vervolgens een datum die 10 dagen verder ligt vanaf het moment dat je je nummerbehoud aanvraagt (ongeacht de looptijd van je contract bij vodafone).
Op deze werkwijze lukt het 100%.
Vraag zelf via de website nummerbehoud aan (van tmobile). Zorg ervoor dat de activitiedatum van je contract bij t-mobile op datum nummerportering is (!), en niet (!) per direct. Dit kan je op je contract tevens zien, en uiteraard even vragen aan de medewerker.
Geef bij de pagina van nummerbehoud aan dat je je contract al heb opgezegd, en selecteer vervolgens een datum die 10 dagen verder ligt vanaf het moment dat je je nummerbehoud aanvraagt (ongeacht de looptijd van je contract bij vodafone).
Op deze werkwijze lukt het 100%.

Wil twee nummers overzetten via de website, maar dan zijn uiteraard alle gegevens twee keer hetzelfde (behalve telnr), dus krijg ik nu een foutcode.
Ik heb zelf ook twee nummers via de website kunnen overzetten. Heb twee verschillende accounts voor moeten aanmaken en dat is gewoon gelukt.pinda powerrr schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:23:
![]()
Wil twee nummers overzetten via de website, maar dan zijn uiteraard alle gegevens twee keer hetzelfde (behalve telnr), dus krijg ik nu een foutcode.
Maar je hoeft helemaal geen account aan te maken, die optie krijg je bij "verlengen" (die klikte ik eerst aan per ongeluk). In principe is het gewoon bestellen.sidjoesz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:34:
[...]
Ik heb zelf ook twee nummers via de website kunnen overzetten. Heb twee verschillende accounts voor moeten aanmaken en dat is gewoon gelukt.
Ga nu die tweede proberen op jouw manier.
Edit: Werkt ook niet, want je moet je nummer invoeren en die is nog niet bekend bij T-Mobile.
[Voor 9% gewijzigd door pinda powerrr op 20-02-2017 22:03]
Dat was bij mij ook zo. Ik moest volgens mij een paar uur wachten voordat de nummers bekend waren. Denk als je het straks probeert, de nummers al bekend zijn.pinda powerrr schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:52:
[...]
Ga nu die tweede proberen op jouw manier.
Edit: Werkt ook niet, want je moet je nummer invoeren en die is nog niet bekend bij T-Mobile.
Ik heb 10GB genomen, met een looptijd van 1 jaar. Je weet inderdaad nooit wat er over één jaar aan de hand is. Overigens kwam ik met m'n oude Red (2GB + 3GB via Vodafone Thuis) altijd al makkelijk uit. Nu kan ik een beetje Netflix bijhouden in Oostenrijk.pinda powerrr schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:43:
Uit nieuwsgierigheid, maar ook een beetje omdat ik nog niet weet welke te kiezen:

Nope, werkt niet. Maar maakt niet uit, want even gebeld met de klantenservice en ze hebben een tweede sim/abbo aangevraagd voor me. Vandaag of morgen even ophalen bij de shop.sidjoesz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:13:
[...]
Dat was bij mij ook zo. Ik moest volgens mij een paar uur wachten voordat de nummers bekend waren. Denk als je het straks probeert, de nummers al bekend zijn.
edit: gebeld door de winkel, kan de kaarten vandaag ophalen en ze gaan gelijk het nummerbehoud doen voor me. Ze zei al aan de telefoon dat het bij hun tot nu toe bij iedereen gelukt was, om ze gelijk over te zetten. Ik moet hiervoor wel de simkaartnummers mee nemen.
* Pinda krijgt voorzichtig hoop op een vlotte afwikkeling
Update:
Bij de winkel geweest, waar ze netjes alles al hadden klaarstaan, "dan bent u met een kwartier weer weg"

Ze controleren dus of je een VF nummer hebt, nu kwamen beide nummers niet voor in de lijst, dus voor hun was ik geen VF klant, zit alleen al 10+ jaar bij VF, maar goed

Bellen, kijken, manager erbij en na drie kwartier liep ik de winkel weer uit met twee simkaarten. Op het nummer dat ik gebruik is nog geen sms geweest over het nummerbehoud, maar op het nummer dat mijn vrouw gebruikt wel en raad eens! Die staat op eind maart

Ik wacht even mijn sms-je af en dan gaan we maar bellen....genoeg verhalen hier om inspiratie op te doen wat ik ga zeggen

[Voor 59% gewijzigd door pinda powerrr op 21-02-2017 15:03]
Vrijdag foon besteld
Zaterdag levering foon
Zaterdag Nummerbehoud voor 22/2
Maandag bevestiging voor 22/2
Vandaag sms dat het morgen ingaat en contractdatum VF staat ook op beeindigd vandaag.
Prima actie!
Zaterdag levering foon
Vandaag sms dat het morgen ingaat en contractdatum VF staat ook op beeindigd vandaag.
Prima actie!
XboxID: Joeske86
Ik kreeg vandaag een enquete hoe ik vond dat de nummerportering was verlopen.
Hahahahaha. Nou ja, op de dag zelf ging niks mis nee.
Hahahahaha. Nou ja, op de dag zelf ging niks mis nee.
Vandaag overgezet alles werkt primaAwesomo4k schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:57:
Vrijdag foon besteld
Zaterdag levering foon
Prima actie!

Update: Na 3 dagen kwamen de DigiD-sms'jes weer probleemloos aan. Ik heb het zelf niet geheractiveerd op de DigiD-site of iets dergelijks.intoxicated schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:55:
[...]
Ik ben vanochtend om 09:30 overgezet en krijg inderdaad geen DigiD-sms, dus ik ben effectief locked-out van DigiD, omdat ik two-factor authentication aan heb staan. Is het bij jou na een paar dagen spontaan goed gekomen, of krijg je ze nog steeds niet?
Verder heeft T-Mobile wel aansluitkosten in rekening gebracht en de extra Thuis-korting niet verwerkt. Dat was na 1 mailtje opgelost en staat nu ook juist in My T-Mobile.
Al met al ben ik erg tevreden met hoe de klantenservice z'n best doet om deze niet-zo-soepel lopende actie toch netjes te repareren

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Op de pagina staan vragen en antwoorden... Heb in November een iPhone 7 Plus met VF abbo (Red Super) verlengd. Heb VF thuis toen ook genomen.
Nu staat er duidelijk:
Mag ik mijn toestel houden als ik overstap?
Ja, wij betalen de resterende toestelkosten voor je af.
Dus als ik nu overstap en het 'unlimited' abbo neem, ga ik van ca. 70 per maand naar 35??? Te mooi om waar te zijn (lijkt mij).
Nu staat er duidelijk:
Dus als ik nu overstap en het 'unlimited' abbo neem, ga ik van ca. 70 per maand naar 35??? Te mooi om waar te zijn (lijkt mij).
Niet te mooi, het is echt zo.slijkie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:59:
Op de pagina staan vragen en antwoorden... Heb in November een iPhone 7 Plus met VF abbo (Red Super) verlengd. Heb VF thuis toen ook genomen.
Nu staat er duidelijk:
Als je nu liever een ander toestel zou willen, dan kan dat ook, die iPhone is en blijft van jou.
"LOL", sorry zeg dat niet vaak, maar moest dat even kwijt... Dus als ik een "Go Next" neem van €19, heb ik die iphone 7 (en een klein abbotje) voor een prikkie.pinda powerrr schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:10:
[...]
Niet te mooi, het is echt zo.
Als je nu liever een ander toestel zou willen, dan kan dat ook, die iPhone is en blijft van jou.

Vraag mij ook af waarom zoveel mensen hier klachten met porteren hebben en 200x bellen, je VF simkaart blijft het toch doen totdat portering rond is?

Dat komt vooral, doordat in de actievoorwaarden staat dat je direct mag overstappen. En een Tweaker is een Tweaker, dus direct moet ook directslijkie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:00:
Vraag mij ook af waarom zoveel mensen hier klachten met porteren hebben en 200x bellen, je VF simkaart blijft het toch doen totdat portering rond is?

Ik ga van 55 naar 13.50 per maand, ofwel scheelt een hoop geld als het dan zodanig mis gaat dat ik 3 weken extra moet wachten, dan nog een maand ipv. 5 dagen dan hebben we het dus over bijna 80 euro, dat is gewoon geld wat ik graag houdtslijkie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:00:
[...]
"LOL", sorry zeg dat niet vaak, maar moest dat even kwijt... Dus als ik een "Go Next" neem van €19, heb ik die iphone 7 (en een klein abbotje) voor een prikkie.![]()
![]()

Ik was binnen een week over
Lijkt dus prima te (kunnen) werken, heb wel telefonisch besteld en ook aangegeven dat je contract al is opgezegd bij nummerbehoud zoals staat in de voorwaarden en door de vriendelijke mevrouw aan de telefoon werd voorgesteld.

Ik ben ook aan het twitteren (en later bellen) gegaan met webcare omdat mijn portering over een maand plaats zou vinden. Niet zo zeer vanwege die paar weken extra, maar simpelweg omdat ik er geen 100% vertrouwen had dat de overstap verder dan wel binnen de deal/actievoorwaarden zou plaats vinden. Blijkt terecht te zijn, met ingang van vandaag schijnt T-Mobile eindelijk inzicht te hebben in de nummers die onder de deal vallen en daar blijkt mijne dus niet bij te staan. T-Mobile die eerder stelde dat alles geregeld was en dat het aanvaarden van nummerbehoud door Vodafone (hoewel latere datum) er op wees dat er geen nota zou volgen voor de resterende termijnen Vodafone abonnement blijkt dat niet correct.pinda powerrr schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 00:20:
[...]
Dat komt vooral, doordat in de actievoorwaarden staat dat je direct mag overstappen.
Er achter komen wat er loos is is vrijwel onmogelijk, Vodafone Mobiel zegt T-Mobile Thuis moet het weten die vervolgens wijzen naar T-Mobile Mobiel die vervolgens weer naar Vodafone wijzen. Al met al ben ik dus al een halve morgen aan het bellen om dit uit de knoop te trekken.

Tip : heb je ook een langere termijn voor portatie vraag dan bij T-Mobile na of je nummer wel op de lijst staat...
Toevallig vanochtend met TM aan de lijn gehangen ivm nummerportering die niet goed ging. Nummerbehoud is gisteren geannuleerd en ze kunnen nu niet meer in de systemen, omdat er bij VF een technische storing is. Morgen weer bellen...OgreNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:03:
[...]
Ik ben ook aan het twitteren (en later bellen) gegaan met webcare omdat mijn portering over een maand plaats zou vinden. Niet zo zeer vanwege die paar weken extra, maar simpelweg omdat ik er geen 100% vertrouwen had dat de overstap verder dan wel binnen de deal/actievoorwaarden zou plaats vinden. Blijkt terecht te zijn, met ingang van vandaag schijnt T-Mobile eindelijk inzicht te hebben in de nummers die onder de deal vallen en daar blijkt mijne dus niet bij te staan. T-Mobile die eerder stelde dat alles geregeld was en dat het aanvaarden van nummerbehoud door Vodafone (hoewel latere datum) er op wees dat er geen nota zou volgen voor de resterende termijnen Vodafone abonnement blijkt dat niet correct.
Er achter komen wat er loos is is vrijwel onmogelijk, Vodafone Mobiel zegt T-Mobile Thuis moet het weten die vervolgens wijzen naar T-Mobile Mobiel die vervolgens weer naar Vodafone wijzen. Al met al ben ik dus al een halve morgen aan het bellen om dit uit de knoop te trekken.![]()
Tip : heb je ook een langere termijn voor portatie vraag dan bij T-Mobile na of je nummer wel op de lijst staat...
Qua nummers die op een lijst staan: Die lijst klopt niet, mijn nummer stond er niet tussen, terwijl ik al 10+ jaar VF klant ben en ook geruime tijd VF Thuis klant. Dit hebben ze in de winkel voor mij opgelost.
-mosterdreactie verwijderd-
[Voor 92% gewijzigd door here2stay op 23-02-2017 13:56]
Met 'de winkel' bedoel je dan een T-Mobile winkel ? Want dan stap ik daar straks ook even binnen...pinda powerrr schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:27:
Qua nummers die op een lijst staan: Die lijst klopt niet, mijn nummer stond er niet tussen, terwijl ik al 10+ jaar VF klant ben en ook geruime tijd VF Thuis klant. Dit hebben ze in de winkel voor mij opgelost.
Ja, idd T-Mobile winkel.OgreNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Met 'de winkel' bedoel je dan een T-Mobile winkel ? Want dan stap ik daar straks ook even binnen...
Ik had wel de mail, waarin de code staat paraat staan, want volgens de systemen had ik er geen recht op, maar de vele mailtjes van T-Mobile aan mij verzonden gaven genoeg reden voor de manager om het door te zetten.
Ik heb ze gewoon even in mijn mailbox laten kijken, letterlijk.
Mja, die mail heb ik dus ook nooit gehad. Over gebeld met T-Mobile waarom ik die niet had en toen is de hele overstap meteen in orde gemaakt. Ik ga Thuis nog maar eens bellen, de consensus tussen Vodafone Mobiel en T-Mobile Mobiel is toch dat daar de oplossing moet zitten... Thanks...
edit
Tel klantenservice Thuis : je had gelijk, de lijst klopt niet

edit
Tel klantenservice Thuis : je had gelijk, de lijst klopt niet

[Voor 12% gewijzigd door OgreNL op 23-02-2017 15:29]
Lief dagboek....
Ok, met een van de twee nummers ben ik vanaf vanochtend over naar TM, ging soepeltjes. Alleen het andere nummer van mij, dat óók per vandaag over had moeten gaan....pfffffffffff wat een drama!
- Foutieve datum 23-3 voor nummerportering
- Nummerbehoud geannuleerd
- Elke dag met de klantenservice bellen
- Aanvraag blijft hangen in de systemen
- Aanvraag wordt "speciaal behandeld" dan is het zo opgelost
- Aanvraag krijgt nog meer "speciale behandeling"
- "U wordt vanmiddag teruggebeld"
- Oh, mijn collega heeft wel wat geprobeerd, ik pak het op "U wordt vanmiddag teruggebeld"
En vandaag:
Oh, dat is slordig van mijn collega's, ik los het nu direct op en zet er een notitie bij ivm direct overstappen, dan wordt het zeker weten niet door het systeem gedaan, maar door een medewerker.
Gelijk SMS ter bevestiging en tien minuten later SMS Gefeliciteerd met uw nummerbehoud per 30-3!

Ik heb het nu maar laten staan
dan maar een maandje extra.
Contract heb ik ook niet gekregen, ondanks toezegging dat het gemaild zou worden. Ook toezegging dat het per post zou komen. Het gaat nog niet soepeltjes
Ok, met een van de twee nummers ben ik vanaf vanochtend over naar TM, ging soepeltjes. Alleen het andere nummer van mij, dat óók per vandaag over had moeten gaan....pfffffffffff wat een drama!
- Oh, mijn collega heeft wel wat geprobeerd, ik pak het op "U wordt vanmiddag teruggebeld"
En vandaag:
Oh, dat is slordig van mijn collega's, ik los het nu direct op en zet er een notitie bij ivm direct overstappen, dan wordt het zeker weten niet door het systeem gedaan, maar door een medewerker.
Gelijk SMS ter bevestiging en tien minuten later SMS Gefeliciteerd met uw nummerbehoud per 30-3!

Ik heb het nu maar laten staan

Contract heb ik ook niet gekregen, ondanks toezegging dat het gemaild zou worden. Ook toezegging dat het per post zou komen. Het gaat nog niet soepeltjes

Hier exact hetzelfde verhaaltje, kreeg ook steeds meer smoesjes om mij hoofd gegooid.pinda powerrr schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:42:
Lief dagboek....
En vandaag:
Gelijk SMS ter bevestiging en tien minuten later SMS Gefeliciteerd met uw nummerbehoud per 30-3!![]()
![]()
![]()
Ik heb het nu maar laten staandan maar een maandje extra.
- adresgegevens kloppen niet
- maand is normaal
- je staat wel in de lijst maar niet gekoppeld
- verkeerde afdeling
- had je wel Vodafone thuis

5 verschillende cases die zijn aangemaakt en zonder pardon weer gesloten. Geen info in de case te vinden.
Ga vandaag nog 1 keer bellen en als VF niet direct kan helpen laat ik het staan tot 20-3. Mijn contract einde staat echter nog op oude datum.
Nou, na een hoop heen en weer gemail, gebel en Facebook is het vandaag dan eindelijk zover. Gisteren de SMS gehad en vandaag neem ik na 15 jaar eindeljik afscheid van Vodafone. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan ondertussen, maar T-mobile heeft al een verrassing toegezegd
Nu nog een dikke klacht naar Vodafone met een complete tijdlijn en alle momenten dat ze hebben toegezegd het te regelen, terug te bellen etc. (Wat dus uiteraard niet gebeurde...)
Ik ging al weg om de slechte service dus in dat opzicht hebben ze in stijl afgesloten maar is het me toch gelukt van de gouden kans gebruik te maken eerder bij Vodafone weg te zijn. Natuurlijk is het voordeel wat het me opleverd ook mooit meegenomen. Ik ga van 55 euro per maand naar 13,50 per maand omdat ik er een toestel heb bijgenomen wat ik meteen heb betaald en mijn vrouw ook naar T-mobile gaat. Ik moest vanaf vandaag nog 13 maanden dus scheelt me 540 euro aan kosten bij Vodafone.
Iedereen verder succes die nog over wil/moet en geef niet op want het is het waard.

Ik ging al weg om de slechte service dus in dat opzicht hebben ze in stijl afgesloten maar is het me toch gelukt van de gouden kans gebruik te maken eerder bij Vodafone weg te zijn. Natuurlijk is het voordeel wat het me opleverd ook mooit meegenomen. Ik ga van 55 euro per maand naar 13,50 per maand omdat ik er een toestel heb bijgenomen wat ik meteen heb betaald en mijn vrouw ook naar T-mobile gaat. Ik moest vanaf vandaag nog 13 maanden dus scheelt me 540 euro aan kosten bij Vodafone.
Iedereen verder succes die nog over wil/moet en geef niet op want het is het waard.

Ik zou als ik jou was er toch achteraan blijven vangen!pinda powerrr schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:42:
Lief dagboek....
En vandaag:
Gelijk SMS ter bevestiging en tien minuten later SMS Gefeliciteerd met uw nummerbehoud per 30-3!![]()
![]()
![]()
Ik heb het nu maar laten staandan maar een maandje extra.
Bij mij was het precies hetzelfde verhaal en achteraf bleek als ik er niet achteraan was gegaan dan kreeg ik een dikke afrekening van VF

Ik ga morgen over naar TM en ben nog steeds bang voor een dikke afrekening maar heb zwart op wit staan dat VF alle kosten dekt mocht het fout gaan dus ik zit wel goed

Net succesvol overgegaan, enige irritante is dat mijn telefoon (S7 edge) nog een keer terugmiet op fabrieksinstellingen Ivm. Branding, anders blijf ik naar een stomme melding kijken bij het opstarten...
Leg uit, vanwaar de dikke afrekening?XethaX schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:43:
[...]
Ik zou als ik jou was er toch achteraan blijven vangen!
Bij mij was het precies hetzelfde verhaal en achteraf bleek als ik er niet achteraan was gegaan dan kreeg ik een dikke afrekening van VF![]()
Ik ga morgen over naar TM en ben nog steeds bang voor een dikke afrekening maar heb zwart op wit staan dat VF alle kosten dekt mocht het fout gaan dus ik zit wel goed
Als er maar iets niet goed gaat bij je aanvraag dan moet jij de de rest van je abonnement afbetalen ipv T-Mobile.
Dus je kunt beter 10x te veel bellen dan 1x te weinig

Nou in het kader van twijfel of ik gewoon even moet wachten en die maand (die er inmiddels bijna 2 zijn geworden) voor lief moet nemen blij dat ik weer gebeld heb.
VF wist mij inmiddels te vermelden dat ik niet op "De Lijst" sta. Geen idee welke lijst dit dan precies is en gek dat T-Mobile mij dat doodleuk vermeld dat ik over mag met de hele actie van dien.
Ik ga maar weer eens met T-Mobile bellen want geen zin om straks een flinke rekening te krijgen (deze zal dan ook linea recta naar T-Mobile gaan).
VF wist mij inmiddels te vermelden dat ik niet op "De Lijst" sta. Geen idee welke lijst dit dan precies is en gek dat T-Mobile mij dat doodleuk vermeld dat ik over mag met de hele actie van dien.
Ik ga maar weer eens met T-Mobile bellen want geen zin om straks een flinke rekening te krijgen (deze zal dan ook linea recta naar T-Mobile gaan).
[Voor 17% gewijzigd door Rubman op 01-03-2017 14:30]
Aantal weken geleden heb ik T-Mobile gebeld en die gaven aan dat de rekening voor hen is als Vodafone die stuurt. Alles valt onder de noemer Vodafone thuis naar T-Mobile actie.
Ik vraag mij af wat je er nog aan kan doen... Ik ga 17 maart over. Ben benieuwd hoe dat gaat...
Ik vraag mij af wat je er nog aan kan doen... Ik ga 17 maart over. Ben benieuwd hoe dat gaat...
Dit lijkt mij wel een belangrijk bericht.
Ik heb dus net gebeld met zowel Vodafone als T-Mobile omdat het nummerbehoud veelvuldig mis is gegaan en het maar niet goed lijkt te komen.
Vodafone wist mij uiteindelijk te melden dat ik niet op "De Lijst" voorkwam met mensen die in aanmerking kwamen voor de overstap actie en dat daarom alles misgaat (trouwens dit is reden nummer 5124579).
Maar na bellen bet T-Mobile wisten ze hetzelfde te melden echter is er dus iets mis met "De Lijst". De actie geldt wel degelijk voor iedereen die niet nog in december zijn abonnement heeft verlengd of nieuw heeft besteld. De actie loopt ook nog steeds en er is dus kans dat er alsnog een code in de mail verschijnt of dat je gebeld wordt hierover.
Mocht je nu net als ik problemen hebben met nummerbehoud en het continu doorzetten met een maand ipv enkele dagen bel even met T-Mobile en kaart dit aan, verwijs hierbij naar "De Lijst" en of je daar wel op staat.
T-Mobile heeft mij verteld dat ondanks dat je er niet op staat de actie wel geld en eventuele boetes of eindafrekeningen van Vodafone gewoon betaald worden door T-Mobile. Dit laatste probeer ik nog zwart op wit te krijgen.
Er is een team op de klantenservice gezet hiervoor die directe lijnen hebben tussen T-Mobile en Vodafone om deze problemen op te lossen voor iedereen die ermee te maken heeft.
Bel dus even met T-Mobile als je nog issues hebt.
Ik heb dus net gebeld met zowel Vodafone als T-Mobile omdat het nummerbehoud veelvuldig mis is gegaan en het maar niet goed lijkt te komen.
Vodafone wist mij uiteindelijk te melden dat ik niet op "De Lijst" voorkwam met mensen die in aanmerking kwamen voor de overstap actie en dat daarom alles misgaat (trouwens dit is reden nummer 5124579).
Maar na bellen bet T-Mobile wisten ze hetzelfde te melden echter is er dus iets mis met "De Lijst". De actie geldt wel degelijk voor iedereen die niet nog in december zijn abonnement heeft verlengd of nieuw heeft besteld. De actie loopt ook nog steeds en er is dus kans dat er alsnog een code in de mail verschijnt of dat je gebeld wordt hierover.
Mocht je nu net als ik problemen hebben met nummerbehoud en het continu doorzetten met een maand ipv enkele dagen bel even met T-Mobile en kaart dit aan, verwijs hierbij naar "De Lijst" en of je daar wel op staat.
T-Mobile heeft mij verteld dat ondanks dat je er niet op staat de actie wel geld en eventuele boetes of eindafrekeningen van Vodafone gewoon betaald worden door T-Mobile. Dit laatste probeer ik nog zwart op wit te krijgen.
Er is een team op de klantenservice gezet hiervoor die directe lijnen hebben tussen T-Mobile en Vodafone om deze problemen op te lossen voor iedereen die ermee te maken heeft.
Bel dus even met T-Mobile als je nog issues hebt.
Man Man, nog steeds drama hier..... Ook de overstap nog niet geregeld.... Elke keer werd de overstapdatum een maand later geplaatst terwijl vodafone de overstap al had goedgekeurd voor over een week. Keer op Keer.... Nu moest ik beiden contracten (Vodafone Thuis & Mobiel) per mail opsturen naar t-mobile en dan zal het goed moeten komen. 

Vandaag uiteindelijk helemaal overgezet naar T-mobile! 
Vandaag ook mail van Vodafone gehad dat het contract tot vandaag loopt..
Dus na 999999999x bellen tussen beide is het alsnog goed gekomen.

Vandaag ook mail van Vodafone gehad dat het contract tot vandaag loopt..
Dus na 999999999x bellen tussen beide is het alsnog goed gekomen.

Anti-spam remove 

[Voor 86% gewijzigd door Awesomo4k op 03-03-2017 16:12]
Anoniem: 893219
Wij hebben geen e-mail ontvangen met een speciale code maar zijn telefonisch benaderd door T-Mobile. We hebben ons Vodafone Thuis abonnement halverwege november 2016 verlengd en 2 Vodafone Red abonnementen op 1 naam.
We zijn ingegaan op dit prachtige aanbod en hebben gekozen voor een IPhone 7 met abonnement en een simonly abonnement, beide met nummerbehoud.
De datum waarop de nummers over zouden gaan waren een maand vooruit gepland, die hebben we 3× opnieuw aangevraagd in de hoop sneller over te kunnen gaan, maar helaas... Afwachten dan maar.
Vervolgens kregen wij een e-mail van Vodafone met een aankondiging voor de eindafrekening, meteen T-Mobile gebeld.
Ze verzekerde dat zij die rekening zouden betalen, maar wij hadden onze twijfels.
Contact opgenomen met de Consumentenbond en daar werd ons geadviseerd om dat zwart op wit te krijgen, dit werd geweigerd. Na tientallen keren bellen werd ons verteld dat we niet op een lijst stonden omdat we geen Vodafone Thuis zouden hebben, wat bizar is want dat hebben we wel.
Op dag 13 na het tekenen voor de telefoon en simkaarten besloten om alles te annuleren bij T-Mobile. Op dag 16 de telefoon en dergelijke aangetekend terug gestuurd. Nu is het dag 19 en we wachten nog altijd op een bevestiging.
We hebben in die 19 dagen +-30 verschillende medewerkers gesproken en zo'n 5 uur aan de telefoon gehangen, iedere medewerker zegt wat anders.
We zijn ingegaan op dit prachtige aanbod en hebben gekozen voor een IPhone 7 met abonnement en een simonly abonnement, beide met nummerbehoud.
De datum waarop de nummers over zouden gaan waren een maand vooruit gepland, die hebben we 3× opnieuw aangevraagd in de hoop sneller over te kunnen gaan, maar helaas... Afwachten dan maar.
Vervolgens kregen wij een e-mail van Vodafone met een aankondiging voor de eindafrekening, meteen T-Mobile gebeld.
Ze verzekerde dat zij die rekening zouden betalen, maar wij hadden onze twijfels.
Contact opgenomen met de Consumentenbond en daar werd ons geadviseerd om dat zwart op wit te krijgen, dit werd geweigerd. Na tientallen keren bellen werd ons verteld dat we niet op een lijst stonden omdat we geen Vodafone Thuis zouden hebben, wat bizar is want dat hebben we wel.
Op dag 13 na het tekenen voor de telefoon en simkaarten besloten om alles te annuleren bij T-Mobile. Op dag 16 de telefoon en dergelijke aangetekend terug gestuurd. Nu is het dag 19 en we wachten nog altijd op een bevestiging.
We hebben in die 19 dagen +-30 verschillende medewerkers gesproken en zo'n 5 uur aan de telefoon gehangen, iedere medewerker zegt wat anders.
Anoniem: 893231
De T-Mobile actie klopt niet. Het is een nep actie. Heb een email met de code gehad. Vervolgens ben ik met mijn Vodafone abonnement overgestapt. Had Vodafone Thuis en 1 Vodafone abonnement op 1 naam en daarom kon ik van T-Mobile met mijn telefoon abonnement overstappen. Heb alles aangevraagd met de mail code en alles liep goed. Nummerbehoud is goed gegaan naar 4 werkdagen zat ik op T-Mobile. Maar nu kreeg ik een eindrekening van Vodafone omdat ik mijn abonnement stopte voordat hij af loopt. T-Mobile zou deze kosten overnemen, maar dat doen ze niet ondanks dat ik de mail met code en aan de voorwaarde voldoe. Ze zeggen nu dat ik niet op de lijst sta. raar ze zeggen dat ik inderdaad recht heb op de actie maar ze kunnen niks want ik sta niet op de lijst. Waarom heb ik dan een mail met code gehad? Ze zeggen dat zij dit ook niet weten. Heb ook contact met Vodafone gehad en ze zeggen dat ze niks met T-Mobile over deze actie hebben afgesproken. Ze hebben geen lijst door gegeven aan T-Mobile. Ze mogen van de privacy wet ook geen informatie over hun klanten aan anderen bedrijven geven. Dus T-Mobile heeft geen gegevens van mij over mijn telefoon abonnement. Het enigste wat Vodafone door gegeven heeft is de Vodafone Thuis abonnementen omdat T-Mobile deze heeft gekocht. Wat T-Mobile doet met deze actie is een agressieve vorm van klanten werving. Als je in gaat op deze actie betaal je zelf de eindrekening van Vodafone ondanks dat je aan de actie voorwaarden voldoet en een email met een code hebt. Want als je naar T-Mobile komt met de facturen zeggen ze in 1 keer je staat niet op de lijst. Dus het is een nep actie om meer klanten te krijgen. Ook Vodafone zegt niks van de actie te weten en niet mee te werken.
Anoniem: 893231 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:18:
De T-Mobile actie klopt niet. Het is een nep actie. Heb een email met de code gehad. Vervolgens ben ik met mijn Vodafone abonnement overgestapt. Had Vodafone Thuis en 1 Vodafone abonnement op 1 naam en daarom kon ik van T-Mobile met mijn telefoon abonnement overstappen. Heb alles aangevraagd met de mail code en alles liep goed. Nummerbehoud is goed gegaan naar 4 werkdagen zat ik op T-Mobile. Maar nu kreeg ik een eindrekening van Vodafone omdat ik mijn abonnement stopte voordat hij af loopt. T-Mobile zou deze kosten overnemen, maar dat doen ze niet ondanks dat ik de mail met code en aan de voorwaarde voldoe. Ze zeggen nu dat ik niet op de lijst sta. raar ze zeggen dat ik inderdaad recht heb op de actie maar ze kunnen niks want ik sta niet op de lijst. Waarom heb ik dan een mail met code gehad? Ze zeggen dat zij dit ook niet weten. Heb ook contact met Vodafone gehad en ze zeggen dat ze niks met T-Mobile over deze actie hebben afgesproken. Ze hebben geen lijst door gegeven aan T-Mobile. Ze mogen van de privacy wet ook geen informatie over hun klanten aan anderen bedrijven geven. Dus T-Mobile heeft geen gegevens van mij over mijn telefoon abonnement. Het enigste wat Vodafone door gegeven heeft is de Vodafone Thuis abonnementen omdat T-Mobile deze heeft gekocht. Wat T-Mobile doet met deze actie is een agressieve vorm van klanten werving. Als je in gaat op deze actie betaal je zelf de eindrekening van Vodafone ondanks dat je aan de actie voorwaarden voldoet en een email met een code hebt. Want als je naar T-Mobile komt met de facturen zeggen ze in 1 keer je staat niet op de lijst. Dus het is een nep actie om meer klanten te krijgen. Ook Vodafone zegt niks van de actie te weten en niet mee te werken.
Ik heb bijna hetzelfde als jullie aan de broek gehad maar ik was het gelukkig voor door een dikke klacht in te dienen bij zowel Vodafone als T-Mobile!Anoniem: 893219 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:54:
Wij hebben geen e-mail ontvangen met een speciale code maar zijn telefonisch benaderd door T-Mobile. We hebben ons Vodafone Thuis abonnement halverwege november 2016 verlengd en 2 Vodafone Red abonnementen op 1 naam.

Ik zou volgens T-Mobile ook niet op de lijst staan maar heb wel alles gekregen wat nodig was...
Doordat ik een klacht heb ingediend bij beide providers heeft Vodafone ervoor gezorgd dat ik geen eindafrekening krijg + laatste maand geen abonnementsgeld en heb de eerste maanden bij T-Mobile voor niks

Ik raad jullie dus aan om een klacht in te dienen met alle informatie wat jullie ook maar hebben (screenshot van de mail met code etc..).
Hopelijk helpt dit voor jullie net zo goed als voor mij!

Bij mij gaat dat niet meer. Toen ik van Vodafone naar T-Mobiel ging met mijn nummerbehoud kreeg ik een week later de eindrekening van Vodafone. Heb toen gelijk contact gehad met T-mobile die betalen niet. Sta ineens niet meer op een lijst, maar heb wel de email code en voldoe aan alle actie voorwaarde. Toen heb ik contact gehad met Vodafone en die zeggen dat ik vroegtijdig mijn abonement stop gezet heb door met nummerbehoud over te gaan met T-mobile. Heb ook over de actie gehad maar Vodafone werkt niet mee. Dus heb alles al betaald. XethaX hoop voor jouw dat jij deze afspraken van bijde providers zwart wit op papier hebt staan. Zie ook dat jij 2 maart ben over gegaan bent. Hoop voor jouw dat je donderdag geen eindrekening krijgt van Vodafone. Vindt dit een slechte actie. Zoals dit gaat moet dit niet kunnen.XethaX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:24:
[...]
[...]
Ik heb bijna hetzelfde als jullie aan de broek gehad maar ik was het gelukkig voor door een dikke klacht in te dienen bij zowel Vodafone als T-Mobile!![]()
Ik zou volgens T-Mobile ook niet op de lijst staan maar heb wel alles gekregen wat nodig was...
Doordat ik een klacht heb ingediend bij beide providers heeft Vodafone ervoor gezorgd dat ik geen eindafrekening krijg + laatste maand geen abonnementsgeld en heb de eerste maanden bij T-Mobile voor niks![]()
Ik raad jullie dus aan om een klacht in te dienen met alle informatie wat jullie ook maar hebben (screenshot van de mail met code etc..).
Hopelijk helpt dit voor jullie net zo goed als voor mij!
Ik heb zwart op wit staan dat ik niet hoef te betalen aan Vodafone inderdaadAnoniem: 893231 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:16:
[...]
Bij mij gaat dat niet meer. Toen ik van Vodafone naar T-Mobiel ging met mijn nummerbehoud kreeg ik een week later de eindrekening van Vodafone. Heb toen gelijk contact gehad met T-mobile die betalen niet. Sta ineens niet meer op een lijst, maar heb wel de email code en voldoe aan alle actie voorwaarde. Toen heb ik contact gehad met Vodafone en die zeggen dat ik vroegtijdig mijn abonement stop gezet heb door met nummerbehoud over te gaan met T-mobile. Heb ook over de actie gehad maar Vodafone werkt niet mee. Dus heb alles al betaald. XethaX hoop voor jouw dat jij deze afspraken van bijde providers zwart wit op papier hebt staan. Zie ook dat jij 2 maart ben over gegaan bent. Hoop voor jouw dat je donderdag geen eindrekening krijgt van Vodafone. Vindt dit een slechte actie. Zoals dit gaat moet dit niet kunnen.

Je kunt nog steeds een klacht indienen bij T-Mobile met je code, eindafrekening en slechte afhandeling?
Als ik jou was liet ik het er echt niet bij zitten

Je voldoet namelijk aan alle eisen en je hebt recht op betaling vanuit T-mobile!!
Ik heb inmiddels ook een nieuwe klacht ingediend bij VF en een klacht op papier bij T-Mobile.
Heb telefonisch besteld na bevestiging dat ik echt in aanmerking kwam en kreeg dus vorige week ook over "De Lijst" te horen.
Wil gewoon dat ze belofte waarmaken en mijn abbo overnemen. En eigenlijk ook compensatie bieden voor een maand "te lang" bij VF zitten.
Al met al een zeer slecht opgezette actie waarbij ze naar het lijkt nu opeens gaan schermen met excuses omdat het misschien iets te goed liep
Heb telefonisch besteld na bevestiging dat ik echt in aanmerking kwam en kreeg dus vorige week ook over "De Lijst" te horen.
Wil gewoon dat ze belofte waarmaken en mijn abbo overnemen. En eigenlijk ook compensatie bieden voor een maand "te lang" bij VF zitten.
Al met al een zeer slecht opgezette actie waarbij ze naar het lijkt nu opeens gaan schermen met excuses omdat het misschien iets te goed liep
Heb inmiddels een jurist die naar mijn zaak kijkt. Heb al een klacht lopen bij T-mobile. Ze moeten gewoon de eindrekening van Vodafone vergoeden aan mij. Snap eigenlijk niet dat dit zo kan in Nederland.XethaX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:34:
[...]
Ik heb zwart op wit staan dat ik niet hoef te betalen aan Vodafone inderdaad![]()
Je kunt nog steeds een klacht indienen bij T-Mobile met je code, eindafrekening en slechte afhandeling?
Als ik jou was liet ik het er echt niet bij zitten![]()
Je voldoet namelijk aan alle eisen en je hebt recht op betaling vanuit T-mobile!!
Ik heb het gelukkig, vanuit Vodafone ook zwart op wit. Even afwachten, ik ben 17-2 overgegaan en heb van Vodafone nog geen eindafrekening gehad.
Ik ben zo te zien ook blij dat het bij mij met het probleem begon, waardoor ik dus ook zwart op wit heb dat het mag/kan. Zowel van Vodafone als T-mobile.Erik1805 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:54:
Ik heb het gelukkig, vanuit Vodafone ook zwart op wit. Even afwachten, ik ben 17-2 overgegaan en heb van Vodafone nog geen eindafrekening gehad.
Heeft er iemand al bevestiging dat de eindafrekening van Vodafone daadwerkelijk betaald is?
En heeft iemand al zijn/haar T-Mobile contract op papier ontvangen?
[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 893219 op 06-03-2017 12:57]
Nee en nee.Anoniem: 893219 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:56:
Heeft er iemand al bevestiging dat de eindafrekening van Vodafone daadwerkelijk betaald is?
Zou het contract via mail ontvangen, maar heb nog niks. Via telefoon werd mij beloofd een papieren versie te sturen en daar ook niks meer van gehoord.
Ben beniewd hoe het gaat met de afwikkeling van de abbonementen. Wij, hier op Tweakers houden wel bepaalde dingen in de gaten en geven elkaar tips of hulp, maar bijvoorbeeld mijn buurman, die ook is overgestapt met deze aanbieding, die weet verder van niets.
Hij zou ook binnen een week overstappen, maar dat werd volgens de sms pas einde deze maand, hij laat het zo, want geen zin in gedoe met bellen enz. Ik kan me voorstellen dat er nog duizenden mensen zijn zoals hij, krijg een mailtje, leuke aanbieding en overstappen maar.
Hier ook nog niks, nummerbehoud nog steeds niet rond, wel de nieuwe telefoon al bijna twee weken in bezit. Via facebook bevestigd gekregen dat eventuele rekeningen van Vodafone worden gecrediteerd door T-mobile.
Moest het vodafone mobiel/Thuis contract(en) per mail opsturen naar t-mobile om e.e.a sneller te laten verlopen. Maar voorlopig nog niks vernomen.
Moest het vodafone mobiel/Thuis contract(en) per mail opsturen naar t-mobile om e.e.a sneller te laten verlopen. Maar voorlopig nog niks vernomen.
Je weet dat je 14 dagen bedenktijd hebt bij het aangaan van een nieuw abonnement toch? Als je geen schriftelijke toezegging hebt kan je nu nog annuleren bij T-Mobile.
Ik heb vanwege de privacy mijn naam en die van de T-Mobile medewerker weggehaald.
Het antwoord van de "tweede lijn" was na bijna twee weken wachten en steeds maar blijven bellen trouwens "nee, T-Mobile vergoed de eindafrekening niet, want u staat niet op de lijst". Wat raar is, want we voldeden aan alle voorwaarden.
Ik heb vanwege de privacy mijn naam en die van de T-Mobile medewerker weggehaald.
Het antwoord van de "tweede lijn" was na bijna twee weken wachten en steeds maar blijven bellen trouwens "nee, T-Mobile vergoed de eindafrekening niet, want u staat niet op de lijst". Wat raar is, want we voldeden aan alle voorwaarden.
[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 893219 op 06-03-2017 21:26]
Bovenstaande heb ik zojuist ontvangen. Volgens mij doe ze daar maar wat. In elk geval zwart op wit dat ik eventuele hoge afkoopsommen vergoed krijg.We hebben uw Vodafone contracten in goede orde ontvangen.
Helaas word uw aanvraag tot nummerbehoud niet voor vijf werkdagen goedgekeurd door Vodafone. Momenteel staat het verzoek voor uw telefoonnummer ********** met een opzegtermijn van dertig dagen goedgekeurd voor 31 maart 2017. De dag voordat de omzetting plaatsvindt en op de dag zelf ontvangt een SMS van ons zodat u weet wanneer u uw T-Mobile simkaart in gebruik kunt nemen.
Voor uw resterende contractstermijn bij Vodafone zult u mogelijk een afkoopnota ontvangen. Mocht u de afkoopnota ontvangen, verzoeken wij u deze naar ons door te sturen onder vermelding van uw T-Mobile klantnummer *********. Wij zullen deze voor onze rekening nemen en het volledige bedrag aan u crediteren na ontvangst van uw tweede factuur.
Hoop dat in dezen voldoende geïnformeerd bent, mocht u vragen hebben mail ons dan gerust.
Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Zakelijk
Ik heb alles binnen de 14 dagen bedenktijd geannuleerd en daar inmiddels na een week eindelijk bevestiging van gehad en nu kreeg ik gisteren avond ineens een rekening binnen van T-Mobile.
€25 meer dan het abonnement zou moeten kosten, best apart als je het mij vraagt.
Nu na alweer 2x bellen, hoef ik het niet te betalen.
Ik moet nog een resterend bedrag ontvangen van de aanbetaling van de telefoon, maar dat duurt ook weer 14 dagen. Ik ben benieuwd of nu alles eindelijk is afgerond of dat er uiteindelijk weer een verassing komt.
Melding gedaan bij Kassa, want ik ben er nu echt klaar mee.
Het is wel jammer dat ik elke keer die roze T in beeld krijg wanneer ik de TV aanzet
€25 meer dan het abonnement zou moeten kosten, best apart als je het mij vraagt.
Nu na alweer 2x bellen, hoef ik het niet te betalen.
Ik moet nog een resterend bedrag ontvangen van de aanbetaling van de telefoon, maar dat duurt ook weer 14 dagen. Ik ben benieuwd of nu alles eindelijk is afgerond of dat er uiteindelijk weer een verassing komt.
Melding gedaan bij Kassa, want ik ben er nu echt klaar mee.
Het is wel jammer dat ik elke keer die roze T in beeld krijg wanneer ik de TV aanzet

Omg. Ik heb net de aanvraag ingediend om over te stappen...
Dit klinkt nog niet erg hoopvol.
Hebben de tweakers met problemen nog een contract bij VF BINNEN de contractsperiode of al vrij (dus na 2 jaar) om over te stappen?
Dit klinkt nog niet erg hoopvol.
Hebben de tweakers met problemen nog een contract bij VF BINNEN de contractsperiode of al vrij (dus na 2 jaar) om over te stappen?
Toch maar een weblog?
Nou hier lijkt het eindelijk allemaal wat te gaan lopen.
Heb contracten van VF opgestuurd naar T-Mobile omdat de lijst dus niet klopt (dit beamen ze ook en gaan dan niet moeilijk doen over of je er wel of niet op staat als je de contracten kan versturen)
Alles mogelijke kosten die ik op mijn dak krijg worden gewoon vergoed.
Neem contact op met T-Mobile (Twitter/Facebook/Mail) dan heb je dingen direct zwart op wit en zijn ze als je het verhaal duidelijk brengt zeer behulpzaam.
Nu nog afwachten of alles daadwerkelijk goed gaat.
Heb contracten van VF opgestuurd naar T-Mobile omdat de lijst dus niet klopt (dit beamen ze ook en gaan dan niet moeilijk doen over of je er wel of niet op staat als je de contracten kan versturen)
Alles mogelijke kosten die ik op mijn dak krijg worden gewoon vergoed.
Neem contact op met T-Mobile (Twitter/Facebook/Mail) dan heb je dingen direct zwart op wit en zijn ze als je het verhaal duidelijk brengt zeer behulpzaam.
Nu nog afwachten of alles daadwerkelijk goed gaat.
@tomic Onze VF mobiele abonnementen zouden verlopen in september 2017.
Ons VF thuis abonnement is verlengt in november 2016.
Ons VF thuis abonnement is verlengt in november 2016.
Ik heb geen code gehad en dit telefonisch aangegeven bij T-Mobile. Ik moest hierop mijn VF contracten mailen, dit gedaan en werd netjes gebeld door T-Mobile dat ik in de winkel een contract kan afsluiten. De medewerker die ik sprak zal er dan hoogstpersoonlijk voor zorgen dat het in orde komt. Ben benieuwd, even afwachten dus.
Ik snap niks meer van de actie. Aan de telefoon zeggen ze weer andere dingen dan op de chat en ook op Twitter en op de forum. Ja, nee ,ja nee. "de lijst" en dan weer lijst klopt niet en dan weer lijst klopt wel. Het is allemaal heel erg raar. Nu zeggen ze op de forum dat de lijst klopt. Als ze dan een actie houden wees dan duidelijk naar de klanten in plaats daarvan wordt je van het kasje naar de muur gestuurd. Blijf het allemaal erg raar en onduidelijk vinden. Nu naar ongeveer 1,5 maanden nog steeds geen duidelijkheid over mijn situatie. Heb de eindfactuur van Vodafone al betaald en T-mobile zoek nu al 2 weken uit of dat ze betalen. Nu nog steeds geen duidelijkheid heb code en al maar ze hebben nog steeds niet betaald. En @Anoniem: 893219 Ik heb ook nog steeds niet mijn abonnement op papier binnen gekregen.
https://forum.t-mobile.nl...fone-naar-t-mobile-276772
https://forum.t-mobile.nl...fone-naar-t-mobile-276772
Ik zou gisteren overgaan, dat was al een maand overstaptijd. Maar gisteren.... gebeurde er niks... Vandaag Vodafone gebeld en het meisje aan de telefoon gaf aan dat ze geen idee heeft waarom er niks is gebeurd. Ze kan niets anders dan de aanvraag nog een keer doen voor 5 werkdagen. Nog maar een keer wachten dus.
Waarom het dan wel goed gaat? Zij hoopte doordat ze nu bij de aanvraag heeft gezet dat er gisteren niks is gebeurd....
AAAAhhhhhhhhhh....!!!
Waarom het dan wel goed gaat? Zij hoopte doordat ze nu bij de aanvraag heeft gezet dat er gisteren niks is gebeurd....
AAAAhhhhhhhhhh....!!!
Hier is het ook niet heel smooth verlopen. Uiteindelijk leg ik me er bij neer dat het een maand gaat duren voor ik om ga. Heb zwart op wit dat als Vodafone kosten rekent voor beeindiging contract, dat T-Mobile deze crediteert. Heb sterk de indruk dat Vodafone moeilijk doet, heb het gevoel dat T-Mobile er alles aan doet.
Hier eigenlijk hetzelfde T-Mobile heeft zwart op wit aangegeven de eventuele kosten te dragen plus 20-3 nummer over te zetten.
Het is inmiddels wel zo dat ik door dit hele gezeik een stuk minder trek heb om straks T-Mobile thuis te behouden, maar dat zien we dan wel weer.
Het is inmiddels wel zo dat ik door dit hele gezeik een stuk minder trek heb om straks T-Mobile thuis te behouden, maar dat zien we dan wel weer.
Hoe heb je die schriftelijke bevestiging gekregen? Heb je gebeld of contact gehad via email oid?Rubman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:52:
Hier eigenlijk hetzelfde T-Mobile heeft zwart op wit aangegeven de eventuele kosten te dragen plus 20-3 nummer over te zetten.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30
Naar klantenservice gebeld, die gaven aan het op mail te zetten naar overstappen@t-mobile.nl daar een reactie van ontvangenm0nk schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:01:
[...]
Hoe heb je die schriftelijke bevestiging gekregen? Heb je gebeld of contact gehad via email oid?
[Voor 4% gewijzigd door Bartjeee op 14-03-2017 10:03]
@m0nk zoals @Bartjeee aangeeft echter heb ik na contact met de klantenservice via de telefoon waarbij het wat stroef liep contact gehad met met de webcare via Twitter.
Brian heeft mij daar heel snel en goed geholpen en ook aangegeven om contracten van VF mobiel en thuis toe te sturen naar overstappen@t-mobile.nl
Maar dit dus pas doen op aangeven van de KS en met een begeleidende tekst
Brian heeft mij daar heel snel en goed geholpen en ook aangegeven om contracten van VF mobiel en thuis toe te sturen naar overstappen@t-mobile.nl
Maar dit dus pas doen op aangeven van de KS en met een begeleidende tekst