Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vodafone naar T-Mobile actie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:11
quote:
-Burner- schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:48:
Vanmorgen nogmaals gebeld en die mevrouw gaf aan dat bijna iedereen na een maand over gaat omdat VF datum standaard een maand later zet. Wat ze ook doen. Het staat wel goed geregistreerd dus je krijgt geen naheffing achteraf.
Ik wacht dus maar, scheelt een heleboel gezeur.
Wel bijzonder dat sommige wel snel overgaan. Ik per 14-2. Dus ergens klopt er toch iets niet

• -Burner-
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-02 12:46
Nee, ze hebben het goed met elkaar afgestemd :X

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01:30
quote:
Erik1805 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Geloof dat je echt geluk moet hebben met deze overstap. Niet best

Ps
Nu komt Vodafone met een actie, 50% korting op alle abonnementen
Dat had ik ook gezien en i.c.m. Vodafone / T-Mobile Thuis leek me dat wel erg interessant. Op de website zie ik echter alleen maar telefoonabonnementen als ik op de 50%-actie klik. De actie spreekt echter over álle abonnementen.

Weet er iemand of T-Mobile nog promotie-acties in de planning heeft, vanwege de overname van Vodafone Thuis? Ik snap dat we hier geen glazen bollen hebben, maar aangezien ik in mijn nieuwe huis nog geen internet en tv heb, wil ik binnenkort wat gaan aanvragen. Soms kan het lonen om toch nog even te wachten...

Jorgen wijzigde deze reactie 12-02-2017 20:05 (29%)

• HeeftZijWeer
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 17-02 22:50
quote:
Nu komt Vodafone met een actie, 50% korting op alle abonnementen
Tot 50%

• j_bos
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-02 15:27
quote:
Jorgen schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:42:
[...]

Dat had ik ook gezien en i.c.m. Vodafone / T-Mobile Thuis leek me dat wel erg interessant. Op de website zie ik echter alleen maar telefoonabonnementen als ik op de 50%-actie klik. De actie spreekt echter over álle abonnementen.

Weet er iemand of T-Mobile nog promotie-acties in de planning heeft, vanwege de overname van Vodafone Thuis? Ik snap dat we hier geen glazen bollen hebben, maar aangezien ik in mijn nieuwe huis nog geen internet en tv heb, wil ik binnenkort wat gaan aanvragen. Soms kan het lonen om toch nog even te wachten...
Ik zou eens bij de NLE kijken dan voor 30e per maand.. Of even wachten inderdaad tot een intro of combi aanbieding.

Andere opmerking
Het indienen van een klacht via de website van VF heeft bij mij niet direct geholpen, maar ik had het antwoord van VF op die klacht (dat ik idd eerder over zou moeten kunnen) via Facebook Messenger doorgezet naar T-Mobile Klantenservice. Toen heeft een chick van TM klantenservice de nummerbehoud aanvraag geannuleerd, die opnieuw aangevraagd, en dat direct met mij teruggekoppeld.

Nu is het aankomende woensdag geworden. Maar zo te lezen gaat het nog steeds keer op keer mis bij sommige mensen 8)7

• Erik1805
Ik ga morgen over, maar zie bij My Vodafone nog steeds als einddatum contract 31-10-2017. Hoop maar dat het goed gaat. Was al een hele strijd om snel over te gaan.

Net een SMS van t-mobile gehad dat ik morgen overga😀

Erik1805 wijzigde deze reactie 13-02-2017 15:54 (16%)

• Dynamic83
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-02 11:07
quote:
XethaX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:54:
[...]

Mocht je echt klaar zijn met dat gezeur omtrent je nummerbehoud kun je altijd doen alsof je gek bent en gaan verlengen bij VF en natuurlijk wel gaan klagen over de aanbiedingen bij de concurrent misschien krijg je een leuke aanbieding :>
Dat heb ik dus ook gewoon gedaan :P

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
Vandaag nummerbehoud VF>TM uitgevoerd. So far so good. Echter, ik kan niet meer inloggen met DigiD met SMS controle. Ik ontvang gewoon geen SMS. Meer mensen hier last van?

Napsju wijzigde deze reactie 13-02-2017 20:49 (8%)

Lekker!

• XethaX
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 17:45
quote:
Napsju schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:49:
Vandaag nummerbehoud VF>TM uitgevoerd. So far so good. Echter, ik kan niet meer inloggen met DigiD met SMS controle. Ik ontvang gewoon geen SMS. Meer mensen hier last van?
Ik hoor ook nog een bevestiging sms te krijgen... ook nog niet gehad :/

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:51

Rubman

Just as clear as a foggy night

Hier is het inmiddels wachten tot VF terugkoppeling geeft op de klacht waarom het zo lang duurt.

Ik verwacht het antwoord een week na de nummerportering ergens in maart.

"Alles is opgelost hoor, je bent over. Hebben we u goed geholpen??"

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• here2stay
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 00:37
Jaja drie keer is scheepsrecht. Vrijdag 17-2 wordt mijn nummer geporteerd.
Volgens de app van VF loopt donderdag de 16e mijn contract al af. Hoop dat daar niks fout loopt.

• barakuda
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-02 14:53
Hier ook zojuist SMS bevestiging gekregen dat mijn nummer 17-2 wordt overgezet.

*Ik had contact met T-Mobile via Facebook en moet zeggen dat ze het netjes hebben opgelost. Kreeg zelfs dagelijks een update met de stand van zaken omtrent het nummerbehoud.

• Erik1805
Ik ben over. Net het nummer geporteerd :)

Zie wel bij Vodafone dat mijn contract tot 31-10-2017 loopt. Vaag hoor

Erik1805 wijzigde deze reactie 14-02-2017 11:34 (46%)

• Napsju
quote:
Erik1805 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:30:
Ik ben over. Net het nummer geporteerd :)
En werkt DigiD met SMS controle?

Lekker!

• Erik1805
quote:
Napsju schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:32:
[...]

En werkt DigiD met SMS controle?
Geen idee, gebruik dat eigenlijk nooit. Zal het wel even testen

• hippopenguin
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 16-02 12:35
Begrijp ik nu dat men een e-mail heeft gekregen met een code erin?

Ik heb Vodafone RED (inmiddels afgelopen, loopt stilzwijgend door) en Vodafone Thuis, maar niks ontvangen nog gehoord.

• Michie23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-02 08:46
quote:
hippopenguin schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:44:
Begrijp ik nu dat men een e-mail heeft gekregen met een code erin?

Ik heb Vodafone RED (inmiddels afgelopen, loopt stilzwijgend door) en Vodafone Thuis, maar niks ontvangen nog gehoord.
Hier geen code nodig

https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod

• Rubman

Rubman

Na vandaag weer eens bellen met VF omdat ik gisteren niet zoals beloofd wat zou horen.

Blijkt het goedgekeurd te zijn en moest T-Mobile enkel opnieuw aanvragen.
Dat is nu gedaan maar nog geen bericht of het goed is of niet.

We wachten weer ff af.

Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• XethaX
Ik heb gisteren eindelijk echt alles afgerond :)
02-03 over en de komende 3 maand nergens voor betalen :D

• Rubman

Rubman

Hier is het nog steeds een puinzooi, inmiddels Twitter helpdesk maar ingeschakeld.

Medewerker 1 zegt dat het allemaal goed staat naar aanleiding van de klacht en dat er opnieuw aangevraagd kan worden
Medewerker 2 vermeld vervolgens dat de portering is afgewezen en ze weteb niet waarom.
Medewerker 3 vermeld vrolijk dat de klacht/case nog open staat en ik moet wachten op antwoord wat ik 13-2 zou krijgen.

• Rubman

Rubman

Inmiddels ben ik in staat de hele boel te laten escaleren en even te vragen naar een manager.

Op Twitter blijven ze verwijzen naar een case die nog open staat terwijl eerder vermeld wordt dat deze is goedgekeurd en alles in orde moet zijn.
@XethaX hoe heb je uiteindelijk de klacht in gezet en vergoeding gekregen want snap werkelijk niet meer waarom het steeds fout gaat.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 15-02-2017 16:02 (13%)

• XethaX
quote:
Rubman schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:48:
Inmiddels ben ik in staat de hele boel te laten escaleren en even te vragen naar een manager.

Op Twitter blijven ze verwijzen naar een case die nog open staat terwijl eerder vermeld wordt dat deze is goedgekeurd en alles in orde moet zijn.
@XethaX hoe heb je uiteindelijk de klacht in gezet en vergoeding gekregen want snap werkelijk niet meer waarom het steeds fout gaat.
Heb een klacht ingestuurd met mijn klantnummers van mobiel en thuis met het hele verhaal erbij dat ik al x aantal nummerportering heb gehad en dat alle medewerkers van VF zeggen dat alles goed in het systeem staat maar dat de afdeling nummerbehoud het elke keer verkeerd afhandelt.
Aangegeven dat TM niet meer kan doen dan aanvragen inschieten bij VF.
Ik had toen die tijd ook een case lopen en heb daar naar verwezen en dat hier gewoon niks mee gebeurd terwijl die gewoon enkele minuten werk is.
En dat ik graag zsm antwoord wou hebben ivm bedenktijd van het contract.

• intoxicated
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

quote:
Napsju schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:49:
Ik ben vanochtend om 09:30 overgezet en krijg inderdaad geen DigiD-sms, dus ik ben effectief locked-out van DigiD, omdat ik two-factor authentication aan heb staan. Is het bij jou na een paar dagen spontaan goed gekomen, of krijg je ze nog steeds niet?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• djgear17
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 17-02 22:37
Vandaag ook eens geinformeerd naar de actie, toevallig kwam ik gister achter het bestaan van deze actie. Ik heb dus ook Vodafone Mobiel en T-Mobile thuis (Vodafone Thuis), echter enkel en alleen beiden abbo's met verschillende achternamen. En daar loopt het dus spaak. Beide achternamen horen bij mij. Ik ben na het afsluiten van Vodafone Mobiel en vóór het afsluiten van Vodafone Thuis getrouwd en heb daar (unieke situatie) de naam van mijn vrouw aangenomen. Dat blijkt dus een probleem te zijn, de rest van de gegevens komen exact overeen. Ben benieuwd, een zeer behulpzame medewerker van T-mobile heeft mijn order doorgevoerd vanochend, en nu is het dus afwachten of de order geaccepteerd word. Word vervolgt.

• Napsju
quote:
intoxicated schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:55:
[...]

Ik ben vanochtend om 09:30 overgezet en krijg inderdaad geen DigiD-sms, dus ik ben effectief locked-out van DigiD, omdat ik two-factor authentication aan heb staan. Is het bij jou na een paar dagen spontaan goed gekomen, of krijg je ze nog steeds niet?
Ik had de gesproken SMS functie maar aangezet in de DigiD portal. Daarmee kon ik in ieder geval inloggen. Dat is natuurlijk niet handig in het verre buitenland in verband met inkomende roaming kosten. Inmiddels heb ik de gesproken SMS weer uit gezet en ik krijg inderdaad weer SMSjes van DigiD!

Lekker!

• here2stay
Mijn nummer is net geporteerd. Kreeg net ook een bevestigingsmail van VF dat ik moet betalen tot 17-2. To zover het gemekker van de medewerker destijds die riep dat ik nog een maand langer moest doorbetalen.

• Rubman

Rubman

Hier blijft het drama helaas door gaan. Werd vanmiddag gebeld door de klantenservice helaas niet op kunnen nemen maar wel een sms gekregen dat mijn nummer per direct geporteerd kan worden.

Nieuwe aanvraag gedaan en ja hoor gewoon naar 20-3 gezet.

Ik ben er klaar mee en als ze niets willen doen dan wacht ik maar, maar ga wel een klacht indienen en iets van compensatie vragen denk ik. Zeker als ze bij anderen een maand niet rekenen voor een dacht ik simpelere oplossing.

Rubman wijzigde deze reactie 17-02-2017 18:50 (31%)

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:31
quote:
djgear17 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:05:
Vandaag ook eens geinformeerd naar de actie, toevallig kwam ik gister achter het bestaan van deze actie. Ik heb dus ook Vodafone Mobiel en T-Mobile thuis (Vodafone Thuis), echter enkel en alleen beiden abbo's met verschillende achternamen. En daar loopt het dus spaak. Beide achternamen horen bij mij. Ik ben na het afsluiten van Vodafone Mobiel en vóór het afsluiten van Vodafone Thuis getrouwd en heb daar (unieke situatie) de naam van mijn vrouw aangenomen. Dat blijkt dus een probleem te zijn, de rest van de gegevens komen exact overeen. Ben benieuwd, een zeer behulpzame medewerker van T-mobile heeft mijn order doorgevoerd vanochend, en nu is het dus afwachten of de order geaccepteerd word. Word vervolgt.
Het heeft bij mij 2 weken geduurd en heb zowel Vodafone als T-Mobile dagelijks lastig gevallen maar voor mij is die ook goedgekeurd. Ik had dezelfde situatie. Maar het heeft me wel veel ellende gekost dus weet waar je aan begint. Mijn nummer wordt nu met de hand geporteerd door een Senior medewerker die gaat zorgen dat ik geen rekening krijg. Ik geloof nog steeds niet dat het in 1 keer goed gaat, maar heb wel zwart op wit dat het goed zou moeten gaan.

• djgear17
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 17-02 22:37
Geen idee of de mijne is goedgekeurd...ik zit sinds gisterochtend te wachten totdat de (telefonische) bestelling word ingevoerd, achteraf maar beter online kunnen bestellen, ze hebben namelijk een storing in het systeem.

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:31
Ik heb uiteindelijk pas gisteren telefonisch kunnen bestellen en krijg vandaag geleverd dus lijkt me wat vreemd want er Jan dus gewoon besteld worden :)

• sidjoesz
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 22:01
Bij mij heeft het 10 dagen geduurd. Had telefonisch besteld (zonder code) en koos voor afhalen in de winkel. Na een paar dagen geen bevestiging van de winkel gehad en ben dus zelf naar de winkel gegaan.

In de winkel konden ze niks voor mij doen omdat ik geen code had. Weer gebeld en de bestelling werd geannuleerd en opnieuw aangevraagd. Dit keer gekozen voor verzenden en een dag later kreeg ik de simkaarten al binnen (heb twee telefoons waarmee ik overstap, dubbel voordeel dus :p).

Na nummerbehoud aangevraagd te hebben, zou deze pas 10 maart overgezet worden. Heb weer gebeld om te zeggen dat er geen maand opzegtermijn zit vanwege de actie. Nummerbehoud dus geannuleerd en is opnieuw aangevraagd met ingangsdatum 17feb.

Dit is allemaal gelukt en zit nu op het netwerk van TM. Al met al is het wel snel gegaan, maar met de nodige moeite dus.

• here2stay
Volgens mij zit de oplossing hem in het invullen van een specifieke datum. Als er gekozen wordt voor Zo snel mogelijk en Per direct zet VF het naar een maand.

• Rubman

Rubman

Nee helpt hier niet. De vanochtend aangevraagde datum van 24 feb door T-Mobile is gewoon naar 20-3 gezet door Vodafone.

• Napsju
quote:
here2stay schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:30:
Als er gekozen wordt voor Zo snel mogelijk en Per direct zet VF het naar een maand.
In mijn geval was 'Zo snel mogelijk' precies 14 dagen.

Lekker!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*