Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 15:43
Even het topic aangepast. Het is nu een plek om ervaringen te delen over de Vodafone/T-mobile thuisactie.

Heb je een Thuis abonnement én heb je een mobiel abonnement bij Vodafone? Dan mag je met je mobiele abonnement overstappen naar T-Mobile. Oók als je contract nog niet is afgelopen. En ook als je jouw mobiele telefoon nog niet hebt afbetaald. Jazeker: wij nemen deze kosten van je over, zodat jij je nóg sneller thuis voelt bij T-Mobile.

Je kunt WEL gebruik maken van dit aanbod als:
Je een Thuis abonnement hebt én een mobiel abonnement bij Vodafone.
  1. Deze abonnementen op 1 naam en adres staan.
  2. Een e-mail van ons hebt gekregen.
  3. Dit aanbod geldt dus NIET als je maar 1 van de 2 abonnementen hebt bij Vodafone. En als Thuis en Mobiel niet onder dezelfde naam en op hetzelfde adres staat.
Het geldt niet als:
Ben je na 16 december 2016 overgestapt naar andere provider? Óf heb je jouw contract na 16 december 2016 vernieuwd bij Vodafone? Dan geldt dit aanbod NIET.
Je mag in deze gevallen niet uit contract. We zullen dan niet je toestel afkopen voor de rest van je contractstermijn.

Actiepagina: https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod

Voor FAQ van T-mobile: https://www.t-mobile.nl/korting#faq

Voor vragen kun je met T-Mobile bellen op: 06 140 94 200

Deze actie loopt, volgens diverse bronnen tot 16 april 2017 of zolang de actiepagina er staat.

[ Voor 93% gewijzigd door Erik1805 op 06-02-2017 12:30 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 06:43
Ik heb het telefonisch afgesloten, dinsdag afgemaakt in winkel en het zou bij mij morgen moeten ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:53:
Ik zit zelf bij Vodafone met zowel thuis als mobiel. Nu kun je de overstap maken naar T-Mobile voor een voordelig tarief.

Nu staat er tijdens de aanvraag:

Ingangsdatum contract
Op de dag dat je huidige contract afloopt en het nummerbehoud ingaat.

Ik neem aan dat het gelijk ingaat? Ik had de helpdesk van T-Mobile al gesproken maar kreeg een twijfelachtige ja. Daarnaast hoef ik nergens de unieke code in te vullen.

Weet iemand dit misschien die al gebruik heeft gemaakt van het aanbod?
Vroeg ik me ook af. Net even gebeld, omdat ik nooit een code heb ingevuld. Binnen twee weken zou het moeten ingaan volgens de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Hemmik schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:55:
Ik heb het telefonisch afgesloten, dinsdag afgemaakt in winkel en het zou bij mij morgen moeten ingaan.
Dat is erg snel, zeker als je nummer ook over moet

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemmik
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:19:
[...]

Dat is erg snel, zeker als je nummer ook over moet
Zal morgen laten weten of het daadwerkelijk gelukt is. Denk het wel want heb SMS van T-mobile gekregen en einddatum van Vodafone is veranderd in vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-04 22:02
Net een poging gedaan via de chat, de bewuste dame geeft aan dat ik m'n code af moet wachten die (vandaag of morgen?) via de mail verzonden zou worden. Over een uurtje maar eens proberen of ik telefonisch meer succes heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
gastje01 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:26:
Net een poging gedaan via de chat, de bewuste dame geeft aan dat ik m'n code af moet wachten die (vandaag of morgen?) via de mail verzonden zou worden. Over een uurtje maar eens proberen of ik telefonisch meer succes heb.
Kreeg gisteren de mail met code. Alleen hoef je die, als je via internet besteld niet in te vullen. Kan het nergens vinden. Staat in de mail dat als je naar de shop gaat de code moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 16:46

OmeJoyo

This is me

Ik heb gisteren via Facebook gevraagd hoe het nu zit:

Goedemorgen Johan! Ik zou hier nog even op terugkomen; tot en met 9 februari benaderen wij klanten via de mail. Ook wanneer je nog geen code hebt gehad, kunnen onze verkoopadviseurs je het speciale aanbod doen. Voorwaarde is dat de Vodafone contracten op dezelfde naam en adres staan. Is alles zo duidelijk? Groet, Suzana

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Is een beetje onduidelijk. Ga het wel bestellen. Moet goed komen lijkt me. Bij de bevestiging op internet staat er inderdaad

Ingangsdatum contract
Op de dag dat je huidige contract afloopt en het nummerbehoud ingaat.

Ben benieuwd.

Zo bestelling gedaan, even zien

[ Voor 7% gewijzigd door Erik1805 op 02-02-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-04 22:02
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:27:
[...]

Kreeg gisteren de mail met code. Alleen hoef je die, als je via internet besteld niet in te vullen. Kan het nergens vinden. Staat in de mail dat als je naar de shop gaat de code moet hebben
Gewoon bellen is t devies, t is alsnog gelukt, zonder code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Gisteren is het mij gelukt zonder code. Vermelding van de VF thuis overstap actie aan de telefoon.

Maar er gaan ook woorden dat je dan alsnog een rekening van VF gaat krijgen voor vervroegd beëindigen contract. Dat heeft dus weer met die code te maken.

T-Mobile is er mee bezig omdat allemaal recht te breien.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Klopt, maar als je via Internet besteld dan krijg je al het actietarief, ze kunnen daaraan zien dat je bij Vodafone zit. Ik heb net de aanvraag doorgelopen. Ik had van te voren de T-Mobile desk gebeld en gezegd dat ik gebruik wil maken van VF thuis overstap actie en hij vertelde dat het goed kwam als je via de webshop gewoon de aanvraag doet. Ik heb de mail met code wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Erik1805 op 02-02-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:40
Ik heb nooit een code gekregen en ook nooit in hoeven voeren.

Hier 29/1 via t-mobile.nl/korting een T-Mobile abo aangevraagd ivm de Thuis actie. 31/1 is de TM simkaart geleverd door AMP. Nummerbehoud 31/1 goedgekeurd. Van VF naar TM op 13/2.

/Edit: Einddatum van het VF abo is teruggebracht naar 12/2.

[ Voor 11% gewijzigd door Napsju op 02-02-2017 12:11 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:40

pinda powerrr

Slow down...

Zojuist toch maar even de vraag uitgezet bij T-Mobile, dat als IK overstap, of dan de 3GB bundel die mijn vrouw ook krijgt (vanwege VF-Thuis) behouden blijft. Is natuurlijk van de zotte, dat al het voordeel samen is, maar nu ineens stopt, alleen vanwege het feit, dat ze het abonnement op haar eigen naam heeft. En uiteraard op hetzelfde adres woont als ik, wat een voorwaarde was om de extra 3GB destijds te krijgen. Die voorwaarde is nu de dealbreaker om over te stappen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja denk dat het ook wel snel gaat. Vanochtend aangevraagd via internet en morgen wordt wordt de simkaart al geleverd (simonly abbo). Nu nummerbehoud nog.

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 02-02-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 22:55
Er is een afspraak tussen vodafone en tmobile dat je geen maand opzegtermijn hebt. Als je zelf je nummerbehoud aanvraagt dien je zelf de eerst mogelijke datum in het venster te selecteren (als je dit niet doet staat het volgens mij standaard op 30 dagen). Ik heb gisteren mijn simkaart gekregen en vandaag een sms gekregen dat mijn nr aanstaande maandag overgaat naar tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Dynamic83 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:14:
Er is een afspraak tussen vodafone en tmobile dat je geen maand opzegtermijn hebt. Als je zelf je nummerbehoud aanvraagt dien je zelf de eerst mogelijke datum in het venster te selecteren (als je dit niet doet staat het volgens mij standaard op 30 dagen). Ik heb gisteren mijn simkaart gekregen en vandaag een sms gekregen dat mijn nr aanstaande maandag overgaat naar tmobile.
Oke, ik heb geen datum ingevoerd :(

Zal even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 16:46

OmeJoyo

This is me

Op Facebook is er inmiddels toch weer discussie omdat niet alle medewerkers het eens zijn of de verlengingen zonder mail/code goed gaan. Ze gaan het wederom uitzoeken.

Op dit moment zou mijn abbo 3-3 worden overgezet (nummerbehoud op 6-2 gezet) dus het is niet persé zo dat je in een paar dagen overstapt. Ik ben vooral benieuwd of er nu eindelijk een definitef antwoord komt of je wel of geen code nodig hebt, want overstappen kan dus wel zonder, maar volgens sommige zou er dan alsnog vanuit VF een rekening voor de resterende contractperiode komen na dat je al bent overgezet. Wanneer ik wederom antwoord van ze heb, post ik het hier weer uiteraard.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 22:55
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:18:
[...]

Zal even bellen
Zodra je een sms krijgt dat je nr behoud is goedgekeurd met een datum, kun je bellen met tmobile. Deze kunnen hem annuleren en opnieuw voor je aanvragen met een vroegere datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Dynamic83 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Zodra je een sms krijgt dat je nr behoud is goedgekeurd met een datum, kun je bellen met tmobile. Deze kunnen hem annuleren en opnieuw voor je aanvragen met een vroegere datum.
Ik heb net gebeld en de medewerker bij Vodafone gaf aan dat het geen probleem moet zijn. Ze houden deze groep overstappers in de gaten. Zou 5-8 werkdagen duren nu. Ze koppelen de code die je hebt gehad eraan. Plus ze zien het ook aan het maandelijkse bedrag.

Had bij de aanvraag voor direct overstappen moeten kiezen. Tja

[ Voor 14% gewijzigd door Erik1805 op 02-02-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-04 17:56
Ik heb ook maart voor nummerbehoud doorgekregen, maar inderdaad dat het eerder kan worden indien Vodafone eerder akkoord geeft.

Het lijkt me goed als T-Mobile zsm een goede briefing gaat geven aan hun medewerkers, want het is een aardige puinzooi op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
j_bos schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:59:
Ik heb ook maart voor nummerbehoud doorgekregen, maar inderdaad dat het eerder kan worden indien Vodafone eerder akkoord geeft.

Het lijkt me goed als T-Mobile zsm een goede briefing gaat geven aan hun medewerkers, want het is een aardige puinzooi op deze manier.
Ja vaag. Als ik inlog bij My-Tmobile staat dat het contract per 3-5-2017 ingaat 8)7

Maar weer bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Dus samenvattend?

- Overstappen kan via: https://www.t-mobile.nl/korting

- Als je het via die link doet heb je geen code nodig. Als je het in een shop doet wel, deze codes worden door t-mobile verstuurd via email tot 9 feb.

- In het formulier moet je per direct overstappen. (Wanneer wil je het contract in laten gaan? - per direct )

- De naam op je thuis abbo en je mobiele abbo moet gelijk zijn.

Toch?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
m0nk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:03:
Dus samenvattend?

- Als je het via die link doet heb je geen code nodig. Als je het in een shop doet wel, deze codes worden door t-mobile verstuurd via email tot 9 feb.

- In het formulier moet je per direct overstappen. (Wanneer wil je het contract in laten gaan? - per direct )

Toch?
Correct. Ik stap 3 helaas niet per direct gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik moet eerst het vodafone mobiele abbo overzetten op mijn naam.. Die staat vanuit het verleden nog op de naam van mijn vriendin.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
m0nk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:03:
Dus samenvattend?

Toch?
Ik heb het in de shop gedaan, geen code nodig gehad. Heb bij T-mobile en Vodafone navraag gedaan en alles lijkt goed te gaan, morgen ga ik dus over. Heb inmiddels de code wel ontvangen mocht ik die toch nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb net via de chat alles even nagevraagd. Moet goed komen als mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Daar is het nu op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik begreep in de chat dat er een info nummer in de email moet staan. Kan iemand die posten voor me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
m0nk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:46:
Ik begreep in de chat dat er een info nummer in de email moet staan. Kan iemand die posten voor me?
Hierbij:

Bel gratis naar 06 140 94 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:18:
[...]

Zal even bellen
Edit: mosterd

[ Voor 18% gewijzigd door here2stay op 02-02-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb via de chat contact gezocht. Onderstaande kreeg ik als reactie:

je zult een sms of e-mail ontvangen waarin een datum van goedkeuring staat. Op die datum nemen wij het nummer van Vodafone over en wordt je abonnement bij ons gestart.

In regel zou dit snel moeten gaan vertelde ze mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:53:
[...]

Ik heb via de chat contact gezocht. Onderstaande kreeg ik als reactie:

je zult een sms of e-mail ontvangen waarin een datum van goedkeuring staat. Op die datum nemen wij het nummer van Vodafone over en wordt je abonnement bij ons gestart.

In regel zou dit snel moeten gaan vertelde ze mij
Thanks dan wacht ik het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-04 09:08
Wat ik heb begrepen van het hele nummerbehoud verhaal en een maand later is dat Vodafone op dat moment niet kan zien dat je een Vodafone thuis abbo hebt waardoor de standaard van een maand word gehandhaafd.
Wat ik heb gedaan is T-mobile bellen vragen of hun nummerbehoud afdeling kon bellen met Vodafone nummerbehoud afdeling want 1maand ipv een aantal dagen was niet goed.
En alles werd per direct versneld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:27:
Wat ik heb begrepen van het hele nummerbehoud verhaal en een maand later is dat Vodafone op dat moment niet kan zien dat je een Vodafone thuis abbo hebt waardoor de standaard van een maand word gehandhaafd.
Wat ik heb gedaan is T-mobile bellen vragen of hun nummerbehoud afdeling kon bellen met Vodafone nummerbehoud afdeling want 1maand ipv een aantal dagen was niet goed.
En alles werd per direct versneld :D
Oke, mij werd verteld dat ze dat wel kunnen zien dmv de code die je hebt ontvangen en nog moeten checken. Je hoort gewoon heel veel verschillende antwoorden en bij T-Mobile weten ze het ook allemaal niet even goed,

Maar ze wilden wel bellen voor je?

[ Voor 4% gewijzigd door Erik1805 op 02-02-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:30:
[...]

Oke, mij werd verteld dat ze dat wel kunnen zien dmv de code die je hebt ontvangen en nog moeten checken. Je hoort gewoon heel veel verschillende antwoorden en bij T-Mobile weten ze het ook allemaal niet even goed,

Maar ze wilden wel bellen voor je?
Ik had het op het laatst zover dat de klantenservice van TM met de klantenservice van VF aan de lijn hing en ik er tussen hing..
Alles word nu als goed is voor mij geregeld tussen hun en ik krijg binnen enkele werkdagen bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:34:
[...]

Ik had het op het laatst zover dat de klantenservice van TM met de klantenservice van VF aan de lijn hing en ik er tussen hing..
Alles word nu als goed is voor mij geregeld tussen hun en ik krijg binnen enkele werkdagen bericht :)
Ik wacht het de komende dagen even af. Ze kunnen zien aan het maandbedrag dat je aan de Vodafone overstap actie meedoet dus moet het volgens mij wel goed komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Erik1805 op 02-02-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Ik wacht het de komende dagen even af. Ze kunnen zien aan het maandbedrag dat je aan de Vodafone overstap actie meedoet dus moet het volgens mij wel goed komen.
Ze hebben 14dagen de tijd bij mij en anders annuleer ik gewoon de hele pleuriszooi O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Ze hebben 14dagen de tijd bij mij en anders annuleer ik gewoon de hele pleuriszooi O-)
Daarom, zo denk ik er ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

m0nk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:13:
Ik moet eerst het vodafone mobiele abbo overzetten op mijn naam.. Die staat vanuit het verleden nog op de naam van mijn vriendin.. :(
Is daar nog tijd voor? Voordat de actie afloopt?
Zo ja, dan gaat het abbo van mijn vrouw ook per direct op mijn naam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

pinda powerrr schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:28:
[...]

Is daar nog tijd voor? Voordat de actie afloopt?
Zo ja, dan gaat het abbo van mijn vrouw ook per direct op mijn naam ;)
Volgens mij wel, overzetten duurt een dag of 5, deze actie loopt nog een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Vanmiddag wordt mijn sim geleverd. Even zien hoe snel het daarna allemaal gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 16:53
m0nk schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 07:57:
[...]

Volgens mij wel, overzetten duurt een dag of 5, deze actie loopt nog een aantal weken.
Ik ben benieuwd of ze een overzetting op naam rekenen onder wijzigen.

"Pas overgestapt of vernieuwd? Let op!
Ben je na 16 december 2016 overgestapt naar andere provider? Óf heb je jouw contract na 16 december 2016 vernieuwd bij Vodafone? Dan geldt dit aanbod NIET. Je mag in deze gevallen niet uit contract. We zullen dan niet je toestel afkopen voor de rest van je contractstermijn."

^^ staat op de actiepagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
MTBreak schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:11:
[...]

Ben je na 16 december 2016 overgestapt naar andere provider? Óf heb je jouw contract na 16 december 2016 vernieuwd bij Vodafone? Dan geldt dit aanbod NIET. Je mag in deze gevallen niet uit contract. We zullen dan niet je toestel afkopen voor de rest van je contractstermijn."

Ik denk het wel. Is een wijziging in het contract. Zou dat even goed navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

MTBreak schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:11:
[...]

Heb het nagevraagd en ze zeggen dat dat niets moet uitmaken. Zowel vodafone en t-mobile. Contract blijft gewoon hetzelfde nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

m0nk schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:08:
[...]

Heb het nagevraagd en ze zeggen dat dat niets moet uitmaken. Zowel vodafone en t-mobile. Contract blijft gewoon hetzelfde nl.
Dus naam wijzigen en dan kan die ander ook meegenieten van de acties? Zo simpel?

Ga ik vanmiddag dan maar even regelen :)

Edit: Dat kan niet via de site, dus dat wordt bellen.

[ Voor 7% gewijzigd door pinda powerrr op 03-02-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
Ik ben over. Kreeg net ook mailtje van Vodafone dat dat abonnement is gestopt. Lijkt dus allemaal goed gegaan zonder code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bij mij staat het onderstaande. Raar dat de bestelling eerst geleverd moet worden.Nou ja dat gebeurt begin van de middag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NFTAdJEk4K3eiL2y2GdrLqQH/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

pinda powerrr schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:34:
[...]

Dus naam wijzigen en dan kan die ander ook meegenieten van de acties? Zo simpel?

Ga ik vanmiddag dan maar even regelen :)

Edit: Dat kan niet via de site, dus dat wordt bellen.
Kan via een formulier, je moet kopieën ID etc opsturen. in mijn geval is het zo dat mijn vriendin en ik ooit van abbo gewisseld zijn, 15 jaar geleden ofzo. Kan dus wel aantonen dat ik al jaren de gebruiker ben van het vodafone abbonement. T-Mobile zei dat ik het gewoon moest aanvragen en mocht ik geweigerd worden ik even contact zou moeten opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hier inmiddels het antwoord gehad dat er WEL een maand opzegtermijn in acht wordt genomen. Enorm irritant dat het lijkt af te hangen van de toevallige medewerker die je aan de lijn krijgt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
intoxicated schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:21:
Hier inmiddels het antwoord gehad dat er WEL een maand opzegtermijn in acht wordt genomen. Enorm irritant dat het lijkt af te hangen van de toevallige medewerker die je aan de lijn krijgt.
Ja en dat is het probleem daar. Ik krijg iedere keer ook verschillende antwoorden. Ik wacht het even af. Bij mijn zei de medewerker rond de 8 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
intoxicated schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:21:
Gewoon nog een keer bellen en ze wijzen op de 5 dagen die op de actiepagina staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja klopt. Onderstaande staat op de actie site:

Vanaf wanneer gaat mijn nieuwe contract bij T-Mobile in?
Binnen 5 tot 10 dagen nadat je aangegeven hebt dat je wil overstappen. Je krijgt hierover bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Vanmorgen voor mij een nieuwe nummerportering aangevraagd bij Vodafone en wat denk je?!?! Hallo maand wachten xD
TM gaat voor mij nogmaals bellen met VF om het te versnellen..
Het word steeds gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:10:
Vanmorgen voor mij een nieuwe nummerportering aangevraagd bij Vodafone en wat denk je?!?! Hallo maand wachten xD
TM gaat voor mij nogmaals bellen met VF om het te versnellen..
Het word steeds gezelliger.
Gewoon bellen. Staat binnen 5-10 werkdagen op hun actiepagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Erik1805 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:15:
[...]

Gewoon bellen. Staat binnen 5-10 werkdagen op hun actiepagina.
Het probleem zit hem bij VF, TM geeft wensdatum 08-02 op en VF wijzigt dit naar 06-03 :z
Er ligt ook al een dikke klacht van mij bij VF omtrent dit zodat er misschien iets ergens gedaan word..
Ik heb met beide providers nu al zovaak gesproken dat ik gewoon begin te lachen bij het krijgen van een verkeerde sms op mijn telefoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Het probleem zit hem bij VF, TM geeft wensdatum 08-02 op en VF wijzigt dit naar 06-03 :z
Er ligt ook al een dikke klacht van mij bij VF omtrent dit zodat er misschien iets ergens gedaan word..
Ik heb met beide providers nu al zovaak gesproken dat ik gewoon begin te lachen bij het krijgen van een verkeerde sms op mijn telefoon :/
Nou dan hou ik mijn hart vast als mijn nummeraanvraag goed gekeurd wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Erik1805 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:20:
[...]

Nou dan hou ik mijn hart vast als mijn nummeraanvraag goed gekeurd wordt :'(
20min na de aanvraag kreeg ik al een sms van goedkeuring alleen verkeerde datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:21:
[...]

20min na de aanvraag kreeg ik al een sms van goedkeuring alleen verkeerde datum 8)7
Oke, bij mij staat dat de aanvraag pas doorgezet wordt als mijn simkaart is geleverd. Gebeurt zo

Al met al vaag. Ze kunnen toch zien aan het maandbedrag dat je meedoet aan de Vodafone Thuis overstap actie. Lijkt me dan niet zo moeilijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Erik1805 op 03-02-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Erik1805 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:22:
[...]

Oke, bij mij staat dat de aanvraag pas doorgezet wordt als mijn simkaart is geleverd. Gebeurt zo

Al met al vaag. Ze kunnen toch zien aan het maandbedrag dat je meedoet aan de Vodafone Thuis overstap actie. Lijkt me dan niet zo moeilijk.
VF nummerbehoud is zo blind als maar kan er zijn tientallen verzoeken ingevoerd en alles word met een maand doorgevoerd.
Er zijn flash tickets aangemaakt door VF medewerkers zodat de volgende medewerker een popup krijgt dat ik VF thuis + mobiel klant ben en ik direct weg mag maar alsnog word het een maand :F :'(
Ik geef de strijd op met bellen naar TM en VF en wacht het nu af totdat ik mijn 14dagen bedenktijd aan tik en als er dan nog niks is gebeurd dan annuleer ik alles en zit ik mijn abbo van VF wel uit en stap ik wel over na een hele andere provider want hier is niemand van gediend.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb net iemand van AMP op bezoek gehad en de simkaart ontvangen. Zal nu even maar contact met t-mobile opnemen om te vragen hoe en wat. Via de chat konden ze me ook niks vertellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Erik1805 op 03-02-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Ook zojuist sim ontvangen. Meteen nummerbehoud aangevraagd, eerstvolgende datum die ik kon kiezen was 6 maart. Ben benieuwd of het sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb via Twitter contact gehad met T-Mobile en zij gaven aan 5 werkdagen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Nummerbehoud is hier goedgekeurd. Met 1 maand wachten, pfff. Morgen maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-04 19:20
Mijn nummerbehoud is goedgekeurd,het omzetten is morgen al

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Even voor mijn beeldvorming, het is ergens geroepen, maar ik kan het nergens meer vinden: Tot wanneer loopt deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb net contact gehad met Vodafone en die zei het onderstaande ivm mijn nummerbehoud:

Ik zie een aantekening waarbij een nummerbehoud verzoek direct goedgekeurd moet worden na aanvraag

Moet goed komen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
pinda powerrr schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:58:
Even voor mijn beeldvorming, het is ergens geroepen, maar ik kan het nergens meer vinden: Tot wanneer loopt deze actie?
Volgens mij stond er ergens 16 april

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen vinnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 06-02-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-04 13:46

tomic

Smexylittlebabe!

Zou je dit kunnen afsluiten mét dat vrienden/familie korting van 2,50 p/m? Dat lijkt me aanzienlijk interessanter! Dat wordt de 19,- euro van het NEXT abonnement opeens maar € 16,50 !

Nog iemand die hier mee wil doen? Vormen we een T.net groep :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
tomic schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:09:
Zou je dit kunnen afsluiten mét dat vrienden/familie korting van 2,50 p/m? Dat lijkt me aanzienlijk interessanter! Dat wordt de 19,- euro van het NEXT abonnement opeens maar € 16,50 !

Nog iemand die hier mee wil doen? Vormen we een T.net groep :)
ja dat kan volgens mij. Staat op de actiesite als je een bestelling doet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6ytTyMtQFLfHZ6pk4sGUQ2z0/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Erik1805 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:12:
[...]

ja dat kan volgens mij. Staat op de actiesite als je een bestelling doet:

[afbeelding]
Sterker nog: Als je een toestel erbij neemt betaal je zonder vriendenkorting maar € 16,- per maand?! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DWKOrXU.png

Met de vriendenkorting dus: € 16,- - 2,50 = € 13,50 per maand voor 5 GB en onbeperkt bellen?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

T-Mobile en Vodafone geven aan het zeer druk te hebben met alle nummerporteringen en aanvragen met VF-Thuis overzettingen.

Verwachte nummerbehoud is dan ook niet enkele dagen maar +- 14 dagen. Dit moet ook apart begeleid worden in systeem om fouten te voorkomen.

Ik heb zelf vanochtend gebeld voor nummerbehoud en toen werd dit aangegeven, krijg echter net een sms dat nummerbehoud al is goedgekeurd en ik op 8-2 gewoon over ga.

Maar het kan dus wat langer duren als je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Rubman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:29:
T-Mobile en Vodafone geven aan het zeer druk te hebben met alle nummerporteringen en aanvragen met VF-Thuis overzettingen.

Verwachte nummerbehoud is dan ook niet enkele dagen maar +- 14 dagen. Dit moet ook apart begeleid worden in systeem om fouten te voorkomen.

Ik heb zelf vanochtend gebeld voor nummerbehoud en toen werd dit aangegeven, krijg echter net een sms dat nummerbehoud al is goedgekeurd en ik op 8-3 gewoon over ga.

Maar het kan dus wat langer duren als je pech hebt.
Oke ben benieuwd. Mijn nummerbehoud wordt vandaag verwerkt, werd mij verteld. Maar waarom 1 maand wachten? Volgens de voorwaarden mag je direct over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Erik1805 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:33:
[...]

Oke ben benieuwd. Mijn nummerbehoud wordt vandaag verwerkt, werd mij verteld. Maar waarom 1 maand wachten? Volgens de voorwaarden mag je direct over.
Standaard is 1 maand, dat gaat met het systeem automatisch.

Maar omdat ze nu alles handmatig moeten begeleiden voor de VF thuis --> T-Mob thuis overstappers is het vrij druk en lukt het niet altijd met een paar dagen maar geven ze uit voorzorg 2 weken af.
Bij mij werd door T-Mobile aan de telefoon 20 februari vermeld maar ga dus mits het allemaal goed gaat 8 februari over naar aanleiding van de SMS.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 06-02-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Rubman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:51:
[...]

Standaard is 1 maand, dat gaat met het systeem automatisch.

Maar omdat ze nu alles handmatig moeten begeleiden voor de VF thuis --> T-Mob thuis overstappers is het vrij druk en lukt het niet altijd met een paar dagen maar geven ze uit voorzorg 2 weken af.
Bij mij werd 20 februari vermeld maar ga dus mits het allemaal goed gaat 8 februari over.
Je hebt een sms gekregen voor 8-3 en je denkt eerder over te gaan?!?
Ik heb Vodafone gesproken en die geven aan de datum die je over sms krijgt dat word hem en niet eerder.
Nummerbehoud word niet automatisch afgehandeld maar handmatig door een kleine hoeveelheid en word persoonlijk gecontroleerd op alle punten ;)
Mijn laatste nummerbehoud aanvraag van vrijdag staat nog steeds in behandeling en is voor morgen 7-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

XethaX schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:00:
[...]

Je hebt een sms gekregen voor 8-3 en je denkt eerder over te gaan?!?
Ik heb Vodafone gesproken en die geven aan de datum die je over sms krijgt dat word hem en niet eerder.
Nummerbehoud word niet automatisch afgehandeld maar handmatig door een kleine hoeveelheid en word persoonlijk gecontroleerd op alle punten ;)
Mijn laatste nummerbehoud aanvraag van vrijdag staat nog steeds in behandeling en is voor morgen 7-2.
Heb mijn post iets aangepast, stond wat onduidelijk.

T-Mob geeft telefonisch 2 weken af maar VF verwerkt het zsm naar gelang de drukte.

Ik ga dus 8-2 ipv 20-2 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Maar hebben jullie ook de vriendenkorting van 2,50 genomen?
Herhaalde oproep hiervoor!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
tomic schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:25:
Maar hebben jullie ook de vriendenkorting van 2,50 genomen?
Herhaalde oproep hiervoor!
Kun je na ingang van je contract gebruik van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Ik heb net sms gehad. 6 maart pas over van vodafone naar t-mobile.

De korting van 2,50 en daarvoor een groep aanmaken heb ik wel interesse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-04 09:39
Ik heb afgelopen donderdag de nieuwe simkaart gehad. Bij de medewerker aan de telefoon vorige week aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden. Ik heb nog geen SMS gehad... Hebben jullie nog via de link in de mail het nummerbehoud nog een keer aangevraagd? Of is het via de medewerker toch wel voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
-Burner- schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:18:
Ik heb afgelopen donderdag de nieuwe simkaart gehad. Bij de medewerker aan de telefoon vorige week aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden. Ik heb nog geen SMS gehad... Hebben jullie nog via de link in de mail het nummerbehoud nog een keer aangevraagd? Of is het via de medewerker toch wel voldoende?
Ik heb het zelf alleen via de link van t-mobile gedaan. En via SMS de bevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 15:33
Erik1805 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:53:
Het geldt niet als:
Ben je na 16 december 2016 overgestapt naar andere provider? Óf heb je jouw contract na 16 december 2016 vernieuwd bij Vodafone? Dan geldt dit aanbod NIET.
Je mag in deze gevallen niet uit contract. We zullen dan niet je toestel afkopen voor de rest van je contractstermijn.
Om dit maar even aan te halen, hiermee wordt gewoon verlenging van je abo bedoelt toch? Heb de 31e van december verlengd, maar wel een mail met code ontvangen. Zou wel jammer zijn wanneer er niets mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Redshark schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:14:
[...]

Om dit maar even aan te halen, hiermee wordt gewoon verlenging van je abo bedoelt toch? Heb de 31e van december verlengd, maar wel een mail met code ontvangen. Zou wel jammer zijn wanneer er niets mogelijk is.
Ik zou gewoon even bellen en vragen. Zeker ook omdat je een mail hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ahhhh balen. Typefoutje in mijn simkaartnummer en aanvraag afgewezen. Snel weer opnieuw aangevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 15:33
Erik1805 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:32:
[...]

Ik zou gewoon even bellen en vragen. Zeker ook omdat je een mail hebt gehad.
Ze waren gisteren even gesloten, maar net even contact gehad. Helaas is er blijkbaar niets mogelijk na de 16e :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Gisteren toch verkeerd gekeken, dacht 8-2 over te gaan is het pas 8-3.

Dat wordt even bellen met VF om het te verspoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Rubman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:55:
Gisteren toch verkeerd gekeken, dacht 8-1 over te gaan is het pas 8-3.

Hou ons even op de hoogte of dat lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XethaX
Rubman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:55:
Gisteren toch verkeerd gekeken, dacht 8-2 over te gaan is het pas 8-3.

Welkom op de lijst van foutjes van VF... :F
Je hoeft niet te bellen met VF maar met TM deze zetten je op de lijst van verkeerd verwerkte en bellen je terug wanneer ze de portering hebben kunnen versnellen (ze hopen deze week nog voor mij).
Zoals de Mvr van TM mij vertelde is er een bom ontploft bij VF qua nummerporteringen en kunnen ze het niet aan waardoor ze dus niet controleren en alles naar een maand drukken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

XethaX schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Welkom op de lijst van foutjes van VF... :F
Je hoeft niet te bellen met VF maar met TM deze zetten je op de lijst van verkeerd verwerkte en bellen je terug wanneer ze de portering hebben kunnen versnellen (ze hopen deze week nog voor mij).
Zoals de Mvr van TM mij vertelde is er een bom ontploft bij VF qua nummerporteringen en kunnen ze het niet aan waardoor ze dus niet controleren en alles naar een maand drukken :z
Lekker dan, ook vanuit T-Mobile dus slechte communicatie want gisteren wist ze mij te vermelden dat ze hem vanuit T-Mobile op 14 dagen zetten om juist dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Rubman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:52:
[...]

Lekker dan, ook vanuit T-Mobile dus slechte communicatie want gisteren wist ze mij te vermelden dat ze hem vanuit T-Mobile op 14 dagen zetten om juist dit te voorkomen.
Mijn nummerportering heeft al op 02-02/03-02/04-02/06-02 etc etc gestaan en elke keer werd deze met een maand verlengd door VF, dus niet TM zijn schuld want die doen de aanvraag wel goed ;)
Dus als ik jou was gewoon met TM bellen aangeven dat je nummerportering niet goed gaat en graag op de lijst wil zodat ze het proberen te versnellen..
Nieuwe portering aanvragen heeft geen nut is mijn ervaring :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Dat hadden van te voren wel kunnen voorzien zodra ze met die actie kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Nou las ik laatst dat VF nogal wat klanten is kwijtgeraakt in 2016, ik ben bang voor ze, dat 2017 niet veel beter gaat worden :X
Ik ben nog niet over, ik wacht even op wat dingen, er zit een kleine maas in de regels zodat ik mijn vrouw toch nog kan laten overstappen :P Enige is, dat ik nog even geduld moet hebben, de actie loopt nog, dus alle tijd om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Net gebeld en omdat mijn portering in eerste instantie door T-Mobile op 20-2 is aangevraagd om in te spelen op de drukte van VF is het fout gegaan (volgens de medewerker van T-Mob)

Net opnieuw aangevraagd voor directe nummerportering (wat neerkomt op 2 dagen) nu afwachten wat VF gaat doen met de datum.

En sta dus nu op 9-3 ipv 8-3 gepland. Gaat lekker daar bij VF, deze is ingeschoten met duidelijke opmerking VF-->T-Mob Thuis dus directe portering.

* Rubman gaat weer even bellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Rubman op 07-02-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Rubman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:37:
Net gebeld en omdat mijn portering in eerste instantie door T-Mobile op 20-2 is aangevraagd om in te spelen op de drukte van VF is het fout gegaan (volgens de medewerker van T-Mob)

Net opnieuw aangevraagd voor directe nummerportering (wat neerkomt op 2 dagen) nu afwachten wat VF gaat doen met de datum.

En sta dus nu op 9-3 ipv 8-3 gepland. Gaat lekker daar bij VF, deze is ingeschoten met duidelijke opmerking VF-->T-Mob Thuis dus directe portering.

* Rubman gaat weer even bellen.
Dit staat er bij mij, na contact met VF:
Ik zie een aantekening waarbij een nummerbehoud verzoek direct goedgekeurd moet worden na aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Ze zijn een beetje de weg kwijt, denk ik. Ik had gister even gebeld en kreeg van Tm te horen dat Vodafone de boel blokkeert ivm de overnameafspraken die TM verkeerd begrepen heeft en ik VF moest bellen. Dat gedaan, moeilijk moeilijk, maar VF gaat proberen me twee weken naar voren te zetten. Ik krijg een sms van ze als dat lukt. Nou, dat is vooralsnog niet gelukt;)

Overigens eindigt volgens VF mijn contract op 5 maart en start volgens tmobile op 6 maart de boel. Houdt dat in dat ik een x-aantal uur zonder provider zit? Ik dacht dat er altijd een dag overlap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Erik1805 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:04:
[...]

Dit staat er bij mij, na contact met VF:
Ik zie een aantekening waarbij een nummerbehoud verzoek direct goedgekeurd moet worden na aanvraag.
Hoe heb je gebeld naar VF? en met wie gesproken?

Anders ga ik even vragen naar de afdeling opzeggingen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Rubman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:38:
[...]

Hoe heb je gebeld naar VF? en met wie gesproken?

Anders ga ik even vragen naar de afdeling opzeggingen O-)
Ik heb het via Twitter geregeld. Heb het dan zwart op wit :) Maar ben benieuwd of het daadwerkelijk goed gaat. Zal morgen wel een berichtje krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Erik1805 op 07-02-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
here2stay schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:17:
Ze zijn een beetje de weg kwijt, denk ik. Ik had gister even gebeld en kreeg van Tm te horen dat Vodafone de boel blokkeert ivm de overnameafspraken die TM verkeerd begrepen heeft en ik VF moest bellen. Dat gedaan, moeilijk moeilijk, maar VF gaat proberen me twee weken naar voren te zetten. Ik krijg een sms van ze als dat lukt. Nou, dat is vooralsnog niet gelukt;)

Overigens eindigt volgens VF mijn contract op 5 maart en start volgens tmobile op 6 maart de boel. Houdt dat in dat ik een x-aantal uur zonder provider zit? Ik dacht dat er altijd een dag overlap was.
Dat Vodafone de weg kwijt is dat klopt zeer zeker!
Vodafone thuis + mobiel klantenservice geven aan dat ik recht heb op 2/3dagen nummerportering maar de afdeling nummerbehoud propt er elke keer een maand bij boven op...
Meerdere keren bellen met hun en het heeft allemaal geen nut.
Ik heb een klacht ingediend bij Vodafone en wacht het allemaal wel af want dit is geen service....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bij wie ligt het dan dat het een maand duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Erik1805 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:33:
Bij wie ligt het dan dat het een maand duurt?
Vodafone nummerbehoud afdeling wat helemaal gek word van aanvragen..
Want heb zelfs een keer direct na aanvraag van een nummerportering van TM gebeld met VF en die zagen toen dat mijn aanvraag voor 07-02 aangevraagd was en nummerbehoud van VF veranderd deze datum dan gewoon :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
XethaX schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:35:
[...]

Vodafone nummerbehoud afdeling wat helemaal gek word van aanvragen..
Want heb zelfs een keer direct na aanvraag van een nummerportering van TM gebeld met VF en die zagen toen dat mijn aanvraag voor 07-02 aangevraagd was en nummerbehoud van VF veranderd deze datum dan gewoon :z
Dank. Ik heb net de goedkeuring binnen maar staat dus op 9 maart. Maar weer achteraan pfff

Pagina: 1 2 3 4 Laatste