Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wexzor
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-06 18:48
quote:
Conundrum51 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:20:
Weet iemand of hij bijvoorbeeld al bij de Media Markt in de schappen ligt?
Mediamarkt Almere liggen er genoeg!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:45
quote:
Conundrum51 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:20:
Weet iemand of hij bijvoorbeeld al bij de Media Markt in de schappen ligt?
In Venlo lag ook het hele schap vol.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Guzanni
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-06 11:58
Bol.com heeft hem vandaag bij me geleverd!

http://imgur.com/BxKUCEy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:25
Dus concluderend van wat ik zo her en der lees:
  • Bart Smit en GameMania leveren hem overal
  • Mediamarkt ook in een aantal winkels
  • Je kunt de game spelen en de servers zijn ook online
  • Ingame credits zijn nog niet te bemachtigen, wel kun je als je credits verdient, deze uitgeven
  • Meeste winkels verkopen de Normale versie, een enkeling ook de Deluxe versie en een handvol ook de Gold.
Hier namelijk nog een credits pack die je kunt aanschaffen: https://www.amazon.co.uk/...st+recon+wildlands+credit
Dat is dus 3840 credits voor 16 pond, ofwel 18,52 euro. Ofwel 207 credit per euro (zal wel 200 per euro zijn). Kun je even kijken hoeveel alles kost ;)

En hier een video die laat zien wat er zoal in de store zit. Lijkt zelfde opzet als Rainbow Six Siege te hebben: YouTube: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands ingame store

Martinspire - PC, PS4, X1

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ben benieuwd naar de reviews.
Reacties op de beta zijn hier behoorlijk wisselend.
Als ik de filmpjes zie dan krijg ik er iets teveel een Far Cry gevoel bij (wat wel een gaaf spel was, maar op den duur ook eentonig, en in dit spel waarin tactiek belangrijker zou zijn mag ook een betere AI zitten dan in Far Cry).

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:45
Zucht...weeeeer het zelfde stuk spelen wat we in de closed en open beta ook al hebben gedaan...dat is de derde keer nu :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnorkel
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 05-03-2017
Welke versie ligt er bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:37
Irritant zeg dat je nog een heel stuk moest installeren voordat de game begint. zeker wel 15 minuten mee bezig geweest.
Poppetje aangemaakt inmiddels en eerste missie gespeeld, ziet er wel tof uit allemaal, ben benieuwd hoelang mij dit kan boeien.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:40

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

quote:
supersnorkel schreef op zondag 5 maart 2017 @ 00:57:
Welke versie ligt er bij de mediamarkt?
Net gold edition opgehaald bij de MM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:31
Als ik hem nu online koop (de deluxe versie), kan ik hem dan "pas" vanaf dinsdag spelen of ook al direct?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:02
quote:
smoken schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:42:
Als ik hem nu online koop (de deluxe versie), kan ik hem dan "pas" vanaf dinsdag spelen of ook al direct?
Dinsdag 0.01 kun je em dan spelen.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:34
quote:
Dennis585 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:00:
[...]

heb je hem nu toch gekocht dennis? of pik je hem een keer op in de aanbieding?

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:31
quote:
Dennis585 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:00:
[...]

Duidelijk, dan koop ik hem online en moet ik ff wachten..... ;-)

Gold versie is in de Argentijnse store een stukje voordeliger. Óf hebben jullie hem ergens anders gezien voor €67,- ? (xbox One)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:27
Zo, heb hem geinstalleerd. Ben benieuwd, voor de mensen die hem ook gaan spelen op de PS4, mijn psn is: colorsone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
quote:
DigitalError schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:06:
heb je hem nu toch gekocht dennis? of pik je hem een keer op in de aanbieding?
Toch gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:37
Speel hem ook op de PS4, mochten er serieuze (non rambo) co op people zijn, add me.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
misschien een idee om zo'n Task Force aan te maken voor tweakers via het Ghost Recon Network? speel zelf ook op de ps4.

https://ghostreconnetwork.ubi.com/

DigitalError wijzigde deze reactie 05-03-2017 18:18 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vuileharrie
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

Sorry hier Rambo aka GTA style

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:00
quote:
DigitalError schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:15:
misschien een idee om zo'n Task Force aan te maken voor tweakers via het Ghost Recon Network? speel zelf ook op de ps4.

Mocht er een XBox One groep zijn doe ik gezellig mee.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:43
Net besteld voor Ps4 bij Bol.com, hoop dat het spel via de brievenbus komt aangezien ok niet thuis ben tijdens de aangegeven tijd :P ben zelf niet zo bekend met Ghost Recon dus ben erg benieuwd. Nu ook bezig met Horizon dus gaan drukke tijdens worden :P

DM89 wijzigde deze reactie 05-03-2017 19:49 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21-06 08:37

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
DigitalError schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:15:

Voor de xbox onze spelers, met een aantal mede tweakers hebben we tijdens de beta al de volgende tak force aangemaakt:
https://ghostreconnetwork.../profile/1232/TweaksForce

Verder zijn me aantal verschillen opgevallen vergeleken met de beta:
-Motoren rijden nog steeds log, maar wel beter. Je kan nu weg slippen op modderige haarspeldbochten.
-Je kan dood gaan van een val van je motor.
-grafisch is er (vermoeden) net een tikkeltje bij op gedaan. Ik heb het gevoel als of het beter is. (Kan ook enthousiasme zijn).

Verder denk ik dat je de beste ervaring uit de game haalt in Co-op waarbij het teamlid die het minst ver is de leiding moet nemen als het gaat om de missies die nog gespeeld moeten worden. Anders raak je echt de weg kwijt denk ik.

ourplayground wijzigde deze reactie 05-03-2017 23:36 (38%)

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
ourplayground schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:30:
[...]

Voor de xbox onze spelers, met een aantal mede tweakers hebben we tijdens de beta al de volgende tak force aangemaakt:
Vaag, ik krijg een redirect naar een clan
[SLG] Squad Lagom
1 member

:P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
SinergyX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:25:
[...]

Vaag, ik krijg een redirect naar een clan
[SLG] Squad Lagom
1 member

:P
Raar, bij mij werkt het wel.. de taskforce heet TweaksForce, wellicht dat je daar op kan zoeken?

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:30

LordKnox

Opperbaas.

Hmm, misschien de game toch maar aanschaffen. Vond de beta niet heel overtuigend maar ik heb me er wel mee vermaakt. Zolans je als groep dezelfde speelstijl hebt (allemaal Rambo of allemaal stealth) dan is het heel goed te doen. Nu even kijken uit welke Xbox store ik de reguliere versie het goedkoopst kan krijgen.

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
LordKnox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:17:
Hmm, misschien de game toch maar aanschaffen. Vond de beta niet heel overtuigend maar ik heb me er wel mee vermaakt. Zolans je als groep dezelfde speelstijl hebt (allemaal Rambo of allemaal stealth) dan is het heel goed te doen. Nu even kijken uit welke Xbox store ik de reguliere versie het goedkoopst kan krijgen.
Bij de MM was hij €57,99. het goedkoopste wat ik was tegengekomen.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
ourplayground schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Bij de MM was hij €57,99. het goedkoopste wat ik was tegengekomen.
47 euro online via de Argentijnse store. 42 pond via amazon.

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
LordKnox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:49:
[...]

47 euro online via de Argentijnse store. 42 pond via amazon.
ah ja, nou dat is een andere discussie :)
mijn ing CC wil daar helaas niet aan mee werken.

• Joene.
  • Laatst online: 22:26
Iemand hier al een delijke first impression? Ik twijfel op dit moment nog steeds, ben bang voor een vergelijkbaar The Division debakel en teleurstellingen...

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22:58
Vanuit de Beta was het iifg duidelijk dat de vijanden geen bulletsponges zijn zoals bij the Division. Dat scheelt al behoorlijk.

En ik vond de Sync shot ability heel relaxt. >:)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:47
In ING rentepuntenwinkel kan je hem voor een appel en een ei bestellen. Sla zelf nog even over. Eerst Horizon uitspelen sowieso. Maar denk dat ik hem sowieso niet koop.

PSN: lekkerboeie86

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
Joene. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:08:
Iemand hier al een delijke first impression? Ik twijfel op dit moment nog steeds, ben bang voor een vergelijkbaar The Division debakel en teleurstellingen...
Ik vond the Division een erg fijne game dus aan mijn mening heb je denk ik niet heel veel.
Persoonlijk vind ik Wildlands erg leuk wegspelen, maar co-op is toch wel het leukste aan de hele game.
Belangrijkste is dat je spelers in je team hebt die allemaal dezelfde manier van spelen hebben (stealth of rambo).
Het reizen tussen missies het wat mij betreft beter uitgevoerd kunnen worden aangezien het geen pretje is om een stukkie te rijden met een motor of auto. Kortom fast travel en helikopters zijn een uitkomst.
Daarnaast zit er ook nog een ieniemienie RPG elementje in om jezelf en je wapens te upgraden, dit zorgt er bij mij wel voor dat ik elke regio op 100% wil hebben voor dat ik door ga naar de volgende provincie.

De game heeft zeker zijn haken en ogen, maar het is de beleving van een mix van division en siege (die hebben samen lang in de blender gezeten) die mij erg aanspreekt.

Trouwens nogmaals een poging om bij onze taskforce te komen:
als je de TweaksForce taskforce kan vinden, sluit je dan zeker aan!

ourplayground wijzigde deze reactie 06-03-2017 12:23 (8%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erg vaag die site, link ook op andere PC kom ik weer bij verkeerde force, maar ook zoeken op TweaksForce en hij vind niets.

No Task Forces found...

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
SinergyX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:26:
Erg vaag die site, link ook op andere PC kom ik weer bij verkeerde force, maar ook zoeken op TweaksForce en hij vind niets.

No Task Forces found...
Ik denk dat het komt omdat de game nog niet officieel gelanceerd is. tijdens de beide beta's hadden we ook de problemen om de taskforce te vinden. Een eerdere "Tweakers" taskforce was compleet verdwenen maar kon niet meer opnieuw aangemaakt worden omdat de naam tweakers al in gebruik was...

Net zoals de game zitten er ook op ghost recon network wat schoonheidsfoutjes.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
ourplayground schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Ik denk dat het komt omdat de game nog niet officieel gelanceerd is. tijdens de beide beta's hadden we ook de problemen om de taskforce te vinden. Een eerdere "Tweakers" taskforce was compleet verdwenen maar kon niet meer gemaakt worden omdat de naam tweakers al in gebruik was...

Net zoals de game zitten er ook op ghost recon network wat schoonheidsfoutjes.
Lijkt er inderdaad op, als ik naar jouw profile gaat, zegt hij ook dat je niet in een taskforce zit.

kersnaamgebrui
No Task Force

Ik ga wel denk ik wat gericht naar bepaalde zones om direct aantal upgrades te halen, betere scope voor de snipergun, wel jammer dat de LMG's geen bi/tripod mod hebben :(

SinergyX wijzigde deze reactie 06-03-2017 13:32 (12%)

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
SinergyX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Lijkt er inderdaad op, als ik naar jouw profile gaat, zegt hij ook dat je niet in een taskforce zit.

kersnaamgebrui
No Task Force
ik zal eens kijken of ik je kan uitnodigen..
wat is je gamertag?

ourplayground wijzigde deze reactie 06-03-2017 13:34 (3%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyXL als het goed is.

• Thommiie
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-02 14:48

Thommiie

Just call me "SiR"

Leuke game, er gaan zeker in coöp vele uurtjes inkruipen. Maar ik heb toch de eerste serieuze en storende "bug" ontdekt.

ik speel coöp samen met mijn maat. Nu , wij zitten fysiek samen (2 ps4/tv's). Wat mij nu opvalt, alhoewel de bewegingen mooi synchroon zijn en zelf de muziek /spraak zo goed als perfect samenloopt.... We hebben allebei ander weer .... :/ Bij mij was het stralende zon, bij mijn maat was het aan't het regen :O
En dat heeft natuurlijk wel invloed op de speelwijze hé. bv bij regen zou het zicht (ook dat van de vijanden) minder moeten zijn....

Ik heb dit trouwens met GTA ook al voorgehad .... Is dit iets eigen aan multiplayer ?

graag jullie mening
:p

PSN Thommiie

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
Thommiie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:40:
Leuke game, er gaan zeker in coöp vele uurtjes inkruipen. Maar ik heb toch de eerste serieuze en storende storende "bug" ontdekt.

ik speel coöp samen met mijn maat. Nu , wij zitten fysiek samen (2 ps4/tv's). Wat mij nu opvalt, alhoewel de beweging mooi synchroon zijn en zelf de muziek /spraak zo goed als perfect samenloopt.... We hebben allebei ander weer .... :/ Bij mij was het stralende zon, bij mijn maat was het aan't het regen :O
En dat heeft natuurlijk wel invloed op de speelwijze hé. bv bij regen zou het zicht (ook dat van de vijanden) minder moeten zijn....

Ik heb dit trouwens met GTA ook al voorgehad .... Is dit iets eigen aan multiplayer ?

graag jullie mening
:p
haha geweldige bug... ik heb dit nog niet zelf ervaren maar zal vanavond eens rond vragen wat voor weer het bij mijn taskforce is in bolivia.

Even voor de zekerheid, je speelt allebei op je eigen ps4 en TV in het zelfde netwerk?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Martinspire
Ik zal maar even mijn ervaringen van afgelopen dagen delen sinds ik hem op zaterdag heb gehaald. Allereerst merk ik weinig verschil ten opzichte van de beta. Qua graphics, AI, physics e.d. merk je gewoon geen verschil. Al besef ik wel dat er nog geen day-1 patch is geweest volgens mij, dus dat kan altijd nog.

Ik merk wel dat de AI af en toe wat pittig kan zijn. Vooral die paarse enemies vind ik niet leuk om tegen te vechten, vooral ook omdat ze vaak met een Heli komen en je hebt gewoon totaal geen anti-air in deze game. Ja er zijn anti-air als base defense maar die targetten jou ipv de enemy. Daarmee forceren ze je dus om samen te werken en meer stealth te gebruiken want anders komt die fucking heli er weer aan. En tuurlijk, door te rennen, vliegen of rijden kom je er wel weer vanaf maar ik vind het een muffe mechanic. Gelukkig zit je in het begin vooral met die Santa Blanca te vechten dus zo heel vaak komt dat nog niet voor. Daar kun je overigens nog vrij ver komen als Rambo, behalve als je een heli of auto/persoon moet capturen. Die paarsen werken dus meer als politie en blijven je volgen tot je ze ontvlucht bent (ala GTA).

Ook is het dronen wat leuker als je wat meer upgrades hebt unlocked. Tijdens de beta was ie maar muf omdat ie weinig extra's bood ten opzichte van de binoculars. Bovendien was ie snel leeg en kon ie niet ver. Maar zoals ik zeg: met upgrades wordt het al leuker.

Ook leuk is dat je laser sights kunt unlocken die je kunt zien in infrarood. Ik heb er pas 1 unlocked voor SMGs, maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon supergaaf is als je met coop bezig bent. Ook zag ik (was me bij beta niet opgevallen) dat je de rebel assists kunt upgraden. Lijkt me erg handig als je straks sterkere tegenstanders hebt want je kunt meer units oproepen, meer mortar of betere (meer armor) voertuigen en zelfs een heli.

Het vliegen is nog net zo waardeloos als in de beta. Heli's laten zich maar lastig besturen en zijn vrij nutteloos als heli vs heli. Ik krijg het wel wat onder de knie, maar het is nog steeds alsof je de Dodo in GTA 3 probeert heel te houden.

Ik ben nu in 2 andere regio's geweest als in de beta maar het is nog steeds vrij veel rotsen en weinig inwoners. Sommige stukken hebben wel betere wegen, maar ik kom nog regelmatig ergens te voet waar ik niet makkelijk van A naar B kan. En het is niet alsof de rotsen echt een groot doel hebben om je te blokkeren.

Grafisch vind ik hem nog steeds erg matig. Omgevingen zien er vrij saai uit (sure je kunt ver kijken en dergelijke, maar een Battlefield maakt spelwerelden echt zoveel indrukwekkender). Lip synchronisatie is alsof je een nagesynchroniseerde film zit te kijken en de animaties zijn ook niet bepaald indrukwekkend. En op den duur merk je ook dat huizen er nogal standaard uit zien met hier en daar een kleine aanpassing om het niet op copy-pasten te laten lijken. De wapens zien er wel mooi uit en de effecten zijn ook prima, maar het springt er nergens echt uit. AI is nog steeds vrij dom en heb al een paar keer gehad dat ze me toch zien ook al kijken ze niet of is er nog geen direct blikveld. En daarbij komt dat het spot-systeem ook wat muf werkt en de spot/hit-indicator wat raar draait met de camera ipv het karakter.

Je AI medespelers zijn op zich wel prima. Even wat snipers uitschakelen is erg handig maar verder doen ze helaas niet zoveel. Ja ik hoor ze en ze lijken bezig te zijn, maar afschieten van vijanden moet je vooral zelf doen en dat is wel jammer (al is er wel een upgrade om ze effectiever te maken, maar ik vraag me af hoeveel dat helpt). Wat me wel stoort is dat je als je alleen speelt eigenlijk nooit de minigun of zijpositie op een chopper kunt spelen. Je AI teammates doen namelijk niet aan rijden of vliegen. Heel raar want daardoor moet je veel missies vooral als chauffeur spelen. Tel daarbij dat ze ongelofelijk lang nodig hebben om met een minigame een simpele auto te stoppen en je krijgt al snel frustratie daardoor. Waarom kan ik niet gewoon een missie instellen om heen te laten rijden of een target om te volgen? En waarom kun je nog steeds niet in voertuigen teleporten als je maat met de auto weg rijdt zonder jou erin?

Wat betreft missies vind ik het nog wel wat makkelijk (al speel ik op regular, geen zin in meer omdat ik ook vooral voor het verhaal speel). En soms gaat het ook wat anders dan verwacht. Ik weet niet of het een bug was maar er waren Santa Blanca en die paarse gasten een huis aan het bewaken. Ik schoot iemand neer, er was paniek en toen begonnen die 2 op elkaar te schieten waarna ik nog maar 3 man hoefde toen het gevecht eindigde (terwijl er eerst een stuk of 25 waren).

Nu ik ook wat meer gadgets heb unlocked en wat wapens meer kan customizen, vind ik de game wel beter worden. Ik kan alleen nog niet zeggen dat het echt een must-have titel is. Daar biedt het te weinig afwisseling voor en is ie niet echt geweldig afgewerkt. Coop maakt het al wel beter, maar ik denk dat als je twijfelt, je beter voor iets anders kan gaan. Heb je een PS4 dan kan ik je Horizon Zero Dawn echt aanraden. Daar beleef je meer plezier mee dan deze game.

• Joene.
quote:
Tof dat je je ervaringen noteert.. ik begrijp uit je verhaal wel dat je (vooral?) als singleplayer hebt gespeeld? Dit spel lijkt me vooral interessant vanwege de 4 persoons co-op. Als je singeplayer los wilt gaan zou ik inderdaad 100% Horizon Dawn adviseren ipv dit spel.

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
Martinspire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:06:
Ik merk wel dat de AI af en toe wat pittig kan zijn. Vooral die paarse enemies vind ik niet leuk om tegen te vechten, vooral ook omdat ze vaak met een Heli komen en je hebt gewoon totaal geen anti-air in deze game. Ja er zijn anti-air als base defense maar die targetten jou ipv de enemy. Daarmee forceren ze je dus om samen te werken en meer stealth te gebruiken want anders komt die fucking heli er weer aan.
De unidad zijn inderdaad pittige kereltjes, de kunst is om ze stealth een voor een af te knallen, dan komen ze niet achter je aan. Wordt je eenmaal gezien dan wordt het snel rambo tijd en pakken waarvoor je kwam en wegwezen. De druk die daarmee op je schouders komt vind ik dan weer erg leuk.
De helikopters zijn (in de beta althans) prima met een SMG uit de lucht te schieten. Verder lukt het ook met de granadelauncher die je kan vrijspelen.
quote:
Het vliegen is nog net zo waardeloos als in de beta. Heli's laten zich maar lastig besturen en zijn vrij nutteloos als heli vs heli. Ik krijg het wel wat onder de knie, maar het is nog steeds alsof je de Dodo in GTA 3 probeert heel te houden.
wat mist is de rb en lb toets om te sturen, soepel gaat het niet, zeker niet vergeleken met GTA5.
quote:
De wapens zien er wel mooi uit en de effecten zijn ook prima, maar het springt er nergens echt uit. AI is nog steeds vrij dom en heb al een paar keer gehad dat ze me toch zien ook al kijken ze niet of is er nog geen direct blikveld. En daarbij komt dat het spot-systeem ook wat muf werkt en de spot/hit-indicator wat raar draait met de camera ipv het karakter.
het hele gunsmith gebeuren vind ik wel een echte toevoeging aan de game. wat ik had gehoopt is dat het random zou zijn waardoor je (a la division) kon ruilen binnen je squad. Helaas is het upgraden erg lineair.
quote:
Wat betreft missies vind ik het nog wel wat makkelijk (al speel ik op regular, geen zin in meer omdat ik ook vooral voor het verhaal speel).
ik begrijp de reden. Toch kan ik je aanraden een tikkeltje moeilijker te spelen om de noodzaak voor stealth te verhogen.

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19:55
quote:
Martinspire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:06:
Ik zal maar even mijn ervaringen van afgelopen dagen delen sinds ik hem op zaterdag heb gehaald. Allereerst merk ik weinig verschil ten opzichte van de beta. Qua graphics, AI, physics e.d. merk je gewoon geen verschil. Al besef ik wel dat er nog geen day-1 patch is geweest volgens mij, dus dat kan altijd nog.

Ik merk wel dat de AI af en toe wat pittig kan zijn. Vooral die paarse enemies vind ik niet leuk om tegen te vechten, vooral ook omdat ze vaak met een Heli komen en je hebt gewoon totaal geen anti-air in deze game. Ja er zijn anti-air als base defense maar die targetten jou ipv de enemy. Daarmee forceren ze je dus om samen te werken en meer stealth te gebruiken want anders komt die fucking heli er weer aan. En tuurlijk, door te rennen, vliegen of rijden kom je er wel weer vanaf maar ik vind het een muffe mechanic. Gelukkig zit je in het begin vooral met die Santa Blanca te vechten dus zo heel vaak komt dat nog niet voor. Daar kun je overigens nog vrij ver komen als Rambo, behalve als je een heli of auto/persoon moet capturen. Die paarsen werken dus meer als politie en blijven je volgen tot je ze ontvlucht bent (ala GTA).

Ook is het dronen wat leuker als je wat meer upgrades hebt unlocked. Tijdens de beta was ie maar muf omdat ie weinig extra's bood ten opzichte van de binoculars. Bovendien was ie snel leeg en kon ie niet ver. Maar zoals ik zeg: met upgrades wordt het al leuker.

Ook leuk is dat je laser sights kunt unlocken die je kunt zien in infrarood. Ik heb er pas 1 unlocked voor SMGs, maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon supergaaf is als je met coop bezig bent. Ook zag ik (was me bij beta niet opgevallen) dat je de rebel assists kunt upgraden. Lijkt me erg handig als je straks sterkere tegenstanders hebt want je kunt meer units oproepen, meer mortar of betere (meer armor) voertuigen en zelfs een heli.

Ik ben nu in 2 andere regio's geweest als in de beta maar het is nog steeds vrij veel rotsen en weinig inwoners. Sommige stukken hebben wel betere wegen, maar ik kom nog regelmatig ergens te voet waar ik niet makkelijk van A naar B kan. En het is niet alsof de rotsen echt een groot doel hebben om je te blokkeren.

Grafisch vind ik hem nog steeds erg matig. Omgevingen zien er vrij saai uit (sure je kunt ver kijken en dergelijke, maar een Battlefield maakt spelwerelden echt zoveel indrukwekkender). Lip synchronisatie is alsof je een nagesynchroniseerde film zit te kijken en de animaties zijn ook niet bepaald indrukwekkend. En op den duur merk je ook dat huizen er nogal standaard uit zien met hier en daar een kleine aanpassing om het niet op copy-pasten te laten lijken. De wapens zien er wel mooi uit en de effecten zijn ook prima, maar het springt er nergens echt uit. AI is nog steeds vrij dom en heb al een paar keer gehad dat ze me toch zien ook al kijken ze niet of is er nog geen direct blikveld. En daarbij komt dat het spot-systeem ook wat muf werkt en de spot/hit-indicator wat raar draait met de camera ipv het karakter.

Je AI medespelers zijn op zich wel prima. Even wat snipers uitschakelen is erg handig maar verder doen ze helaas niet zoveel. Ja ik hoor ze en ze lijken bezig te zijn, maar afschieten van vijanden moet je vooral zelf doen en dat is wel jammer (al is er wel een upgrade om ze effectiever te maken, maar ik vraag me af hoeveel dat helpt). Wat me wel stoort is dat je als je alleen speelt eigenlijk nooit de minigun of zijpositie op een chopper kunt spelen. Je AI teammates doen namelijk niet aan rijden of vliegen. Heel raar want daardoor moet je veel missies vooral als chauffeur spelen. Tel daarbij dat ze ongelofelijk lang nodig hebben om met een minigame een simpele auto te stoppen en je krijgt al snel frustratie daardoor. Waarom kan ik niet gewoon een missie instellen om heen te laten rijden of een target om te volgen? En waarom kun je nog steeds niet in voertuigen teleporten als je maat met de auto weg rijdt zonder jou erin?

Wat betreft missies vind ik het nog wel wat makkelijk (al speel ik op regular, geen zin in meer omdat ik ook vooral voor het verhaal speel). En soms gaat het ook wat anders dan verwacht. Ik weet niet of het een bug was maar er waren Santa Blanca en die paarse gasten een huis aan het bewaken. Ik schoot iemand neer, er was paniek en toen begonnen die 2 op elkaar te schieten waarna ik nog maar 3 man hoefde toen het gevecht eindigde (terwijl er eerst een stuk of 25 waren).

Nu ik ook wat meer gadgets heb unlocked en wat wapens meer kan customizen, vind ik de game wel beter worden. Ik kan alleen nog niet zeggen dat het echt een must-have titel is. Daar biedt het te weinig afwisseling voor en is ie niet echt geweldig afgewerkt. Coop maakt het al wel beter, maar ik denk dat als je twijfelt, je beter voor iets anders kan gaan. Heb je een PS4 dan kan ik je Horizon Zero Dawn echt aanraden. Daar beleef je meer plezier mee dan deze game.
Bedankt voor deze uitgebreide toelichting _/-\o_ Ik herken veel van jouw verhaal uit mijn ervaringen met de beta, en het is spijtig om te horen dat de beta's toch aardig overeenkwamen met het uiteindelijk spel. Zoals je al zegt voegt de content/upgrades wel meer toe aan de gameplay en de fun, omdat dat logischerwijs niet volledig in de beta's zat. Dus dat matcht wel mijn verwachtingen.

Ik had zelf besloten om inderdaad Horizon Zero Dawn te kopen. Dat heeft de keuze om Wildlands nog even te laten liggen een stuk makkelijker gemaakt :P Ik houd dit topic in de gaten omdat ik nog graag zie dat er nog het een en ander gepatcht wordt. Voor de co-op wil ik dit spel nog graag eens spelen, want dat heb ik nog niet uitvoerig kunnen testen. Maar dan wacht ik eerst nog een prijsverlaging af.

Wel relaxt dat ik de kans heb gekregen om aan beide beta's deel te mogen nemen. Zo is het nieuwe er al een beetje af zegmaar, en voel ik niet de noodzaak om het direct te kopen en te spelen.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Hoe je uiteindelijk de moeilijkheidsgraad nog hoger kunt zetten en het voor jezelf realistischer kunt maken is om de complete HUD uit te zetten. Geen ammo info, geen missie info, geen taggen van poppetjes. Ik heb dat tijdens de beta een uurtje geprobeerd maar dan moet je echt goed samenwerken. Niet lekker "ik pak tag 1, jij tag 2" maar "ik pak het ventje bij de heli, jij die bij de auto". Meestal begon ik het spel met HUD maar schakelde ik de HUD uit zodra ik me ging vervelen. Dat was wel een aanrader.

• Thommiie
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-02 14:48

Thommiie

Just call me "SiR"

quote:
ourplayground schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:51:
[...]

haha geweldige bug... ik heb dit nog niet zelf ervaren maar zal vanavond eens rond vragen wat voor weer het bij mijn taskforce is in bolivia.

Even voor de zekerheid, je speelt allebei op je eigen ps4 en TV in het zelfde netwerk?
Yep, bijde via de zelfde modem op het net :) Maar eigenlijk zou dat geen invloed mogen hebben hé :)

Als wij samen een missie zouden spelen, ik van bij mij thuis en jij van bij jou zou toch alles exact hetzelfde moeten zijn ?

PSN Thommiie

• Martinspire
quote:
Joene. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:19:
[...]

Tof dat je je ervaringen noteert.. ik begrijp uit je verhaal wel dat je (vooral?) als singleplayer hebt gespeeld? Dit spel lijkt me vooral interessant vanwege de 4 persoons co-op. Als je singeplayer los wilt gaan zou ik inderdaad 100% Horizon Dawn adviseren ipv dit spel.
Mja alleen SP (al zag ik van iemand anders nog wel wat online).

Maar ook met Coop vind ik HZD de betere game, die wordt waarschijnlijk mn persoonlijke game van het jaar :+
quote:
ourplayground schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:22:
[...]

De unidad zijn inderdaad pittige kereltjes, de kunst is om ze stealth een voor een af te knallen, dan komen ze niet achter je aan. Wordt je eenmaal gezien dan wordt het snel rambo tijd en pakken waarvoor je kwam en wegwezen. De druk die daarmee op je schouders komt vind ik dan weer erg leuk.
De helikopters zijn (in de beta althans) prima met een SMG uit de lucht te schieten. Verder lukt het ook met de granadelauncher die je kan vrijspelen.
Mja granaat blijft lastig als ie snel vliegt en zeker op wat afstand zit. En het is niet dat je niet kan schuilen, maar ik vind hem dan ook eerder irritant. Je kunt er wel van weg komen, maar het kost je weer zoveel tijd. Heb al 2x een missie niet gehaald omdat die stomme heli bleef komen en de target daardoor wegging.
quote:
[...]

wat mist is de rb en lb toets om te sturen, soepel gaat het niet, zeker niet vergeleken met GTA5.
Die gebruik ik meestal ook niet, maar zelfs al stuur je niet, dan nog beweegt het niet lekker om snel voorwaards te gaan of juist te doseren. Ook als je stopt met naar voren, dan komt ie wat overdreven ver naar achter draaien waardoor je hem niet lekker kunt positioneren. En lange afstanden vliegen gaat ook al niet echt snel. Doe mij de BF4 besturing maar.

Al gok ik dat het vooral zo gemaakt is om mensen vooral op de grond te laten vechten en niet teveel met choppers of vliegtuigen aan de gang te gaan. Wel jammer, want de map is zo groot dat je eigenlijk altijd wel de chopper prefereert.
quote:
[...]

het hele gunsmith gebeuren vind ik wel een echte toevoeging aan de game. wat ik had gehoopt is dat het random zou zijn waardoor je (a la division) kon ruilen binnen je squad. Helaas is het upgraden erg lineair.
Mja is ook, maar je kunt wel weer meteen nieuwe items erop gooien. Ammo was meer een dingetje in het begin, maar heb ik nu ook al upgrades voor.
quote:
[...]

ik begrijp de reden. Toch kan ik je aanraden een tikkeltje moeilijker te spelen om de noodzaak voor stealth te verhogen.
Mja maar dan ga ik me weer irriteren dat ik te vaak gespot wordt of te vaak overnieuw moet spelen. Ben altijd al iemand die voor het verhaal speelt en niet voor de (kunstmatige) uitdaging. Verder vind ik het jammer dat je zo ongelofelijk weinig aan je AI medespelers hebt. En je levende vrienden zijn (of waren in de beta) weer veel te goed waardoor het weer erg makkelijk was.
quote:
sww89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Bedankt voor deze uitgebreide toelichting _/-\o_ Ik herken veel van jouw verhaal uit mijn ervaringen met de beta, en het is spijtig om te horen dat de beta's toch aardig overeenkwamen met het uiteindelijk spel. Zoals je al zegt voegt de content/upgrades wel meer toe aan de gameplay en de fun, omdat dat logischerwijs niet volledig in de beta's zat. Dus dat matcht wel mijn verwachtingen.

Ik had zelf besloten om inderdaad Horizon Zero Dawn te kopen. Dat heeft de keuze om Wildlands nog even te laten liggen een stuk makkelijker gemaakt :P Ik houd dit topic in de gaten omdat ik nog graag zie dat er nog het een en ander gepatcht wordt. Voor de co-op wil ik dit spel nog graag eens spelen, want dat heb ik nog niet uitvoerig kunnen testen. Maar dan wacht ik eerst nog een prijsverlaging af.

Wel relaxt dat ik de kans heb gekregen om aan beide beta's deel te mogen nemen. Zo is het nieuwe er al een beetje af zegmaar, en voel ik niet de noodzaak om het direct te kopen en te spelen.
Mja ik heb ook meteen maar de eerste regio even helemaal afgemaakt om de rest rustig te gaan doen (en toch al wat unlocks te hebben). Hebben we die alvast gehad. In de 2e beta heb ik dan ook weinig meer gedaan in het nieuwe deel omdat ik toch al wel doorkreeg hoe dat in elkaar zat.

En inderdaad, de game mag nog wel wat gepolijst worden. Misschien gewoon hele andere heli-physics want het is jammer dat het voertuig wat het handigste is, zich het minst fijn laat besturen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontkennen dat de regio waarin je start ook de minst boeiende is qua layout, inhoud en bosses.

• Ghostley
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-06 15:11
quote:
Martinspire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:43:
[...]
Die gebruik ik meestal ook niet, maar zelfs al stuur je niet, dan nog beweegt het niet lekker om snel voorwaards te gaan of juist te doseren. Ook als je stopt met naar voren, dan komt ie wat overdreven ver naar achter draaien waardoor je hem niet lekker kunt positioneren. En lange afstanden vliegen gaat ook al niet echt snel. Doe mij de BF4 besturing maar.

Al gok ik dat het vooral zo gemaakt is om mensen vooral op de grond te laten vechten en niet teveel met choppers of vliegtuigen aan de gang te gaan. Wel jammer, want de map is zo groot dat je eigenlijk altijd wel de chopper prefereert.
De truuk met de heli is om je stick naar voren tehouden en R2 (gas) net genoeg om max. momentum op te bouwen. En dan vlak voordat je een nose-dive begint te maken je stick los laten.
Zolang je R2 vasthoudt blijf je in dat tempo vooruit gaan zonder hoogteverlies.
Wil je klimmen, trek dan je stick naar achter.
Banked turns is je stick links/rechts, zodra je R2 loslaat ga je 'normaal' om je as.

Toegegeven, het laat nog steeds te wensen over en het liefst zie ik de heli-controls van GTA er voor in de plaats komen.

PSN ID: Ancta

• Martinspire
quote:
Ghostley schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:52:
[...]

De truuk met de heli is om je stick naar voren tehouden en R2 (gas) net genoeg om max. momentum op te bouwen. En dan vlak voordat je een nose-dive begint te maken je stick los laten.
Zolang je R2 vasthoudt blijf je in dat tempo vooruit gaan zonder hoogteverlies.
Wil je klimmen, trek dan je stick naar achter.
Banked turns is je stick links/rechts, zodra je R2 loslaat ga je 'normaal' om je as.

Toegegeven, het laat nog steeds te wensen over en het liefst zie ik de heli-controls van GTA er voor in de plaats komen.
Ja ik heb ondertussen ook wel gevonden hoe ik enigszins comfortabel de afstanden kan afleggen, maar ik kan hem nooit echt neerzetten waar ik wil, zo snel als ik wil. Het zal me niet verbazen als ze nog dergelijke zaken gaan wijzigen

Heb nog geprobeerd om iets te raken met een heli die dikke guns mee heeft, maar het is echt een drama

• Ghostley
quote:
Martinspire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:54:
[...]

Heb nog geprobeerd om iets te raken met een heli die dikke guns mee heeft, maar het is echt een drama
Ja klopt, je moet op dezelfde hoogte zitten als je target, dat werkt echt voor geen meter.
Straving is er niet bij en laten we het maar niet hebben over air-2-air combat...
Ik stond tijdens beta nog op het punt om Ubi te vragen waarom ze de moeite hadden genomen heli's te voorzien van guns. :X
(Afgezien daarvan is het best leuk, zolang je coop doet. :) )

Ghostley wijzigde deze reactie 06-03-2017 18:08 (5%)

• Martinspire
quote:
Ghostley schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:04:
[...]

Ja klopt, je moet op dezelfde hoogte zitten als je target, dat werkt echt voor geen meter.
Straving is er niet bij en laten we het maar niet hebben over air-2-air combat...
Ik stond tijdens beta nog op het punt om Ubi te vragen waarom ze de moeite hadden genomen heli's te voorzien van guns. :X
(Afgezien daarvan is het best leuk, zolang je coop doet. :) )
Mja zul je zien dat er binnen een week al een video is van een no-lifer die helemaal los gaat met een chopper :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
Martinspire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:21:
[...]

Mja zul je zien dat er binnen een week al een video is van een no-lifer die helemaal los gaat met een chopper :P
Strafers waren er al in de beta. :+ YouTube: Ghost Recon Wildlands How to Fly Helicopters

• Aeque
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 29-12-2018

Aeque

PSN: aeque88

Oh man waar is de tijd gebleven dat ik gewoon alles ownde met zo'n little bird. ;( Maar goed dat was dan ook Battlefield 3, daar kon je er wel redelijk gemakkelijk mee vliegen. :P

Maar hier mensen die hem vandaag gaan spelen?

Aeque wijzigde deze reactie 07-03-2017 07:57 (12%)

• Rubenk84
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 16:05
quote:
Aeque schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:57:
Oh man waar is de tijd gebleven dat ik gewoon alles ownde met zo'n little bird. ;( Maar goed dat was dan ook Battlefield 3, daar kon je er wel redelijk gemakkelijk mee vliegen. :P

Maar hier mensen die hem vandaag gaan spelen?
Yes ik zet 'm zo aan . psn: rubenkuijsters :)

• Aeque

Aeque

quote:
Rubenk84 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Yes ik zet 'm zo aan . psn: rubenkuijsters :)
Het was meer om te vragen of er nog verbeteringen zijn doorgevoerd ten opzichte van de beta's. :P

• Joene.
Day 1 patch gaat wel live vandaag.. gvd ik twijfel nog voor dit spel hoor. Wie trekt me over de streep?

• pelidee
  • Laatst online: 17-06 13:40
quote:
Joene. schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:46:
Day 1 patch gaat wel live vandaag.. gvd ik twijfel nog voor dit spel hoor. Wie trekt me over de streep?
Doen, Doen, Doen.

Ik speel vooral in Coop met 3-4 man.
Missies spelen is echt gruwelijk. Proberen alles in stealth mode te doen.
Nu 3 provincies 'af' gemaakt van de 21?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren half uurtje gespeeld, random party in gegaan, was een gast bezig met weapon crates te zoeken over de hele map, dus meteen wat van die 5skull zones gezien. Heerlijk hoe je met 3 man stealth heel kamp neermaai, vervolgens weapon crate en weer foetsie.

Ja dit gaat mij wel tijdje zoet houden.

• Martinspire
Klopt het dat je nooit echt kampen over neemt? Je kunt iedereen killen en alles pakken, maar als je later terug komt, staat er in veel gevallen gewoon weer enemies rond die plek.

• Malfunctions
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:35:
Klopt het dat je nooit echt kampen over neemt? Je kunt iedereen killen en alles pakken, maar als je later terug komt, staat er in veel gevallen gewoon weer enemies rond die plek.
Dat was in de beta iig wel zo.

Heb gister maar een half uurtje kunnen spelen, dus weet nog niet hoe het in de final game is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
quote:
Malfunctions schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:36:
[...]

Dat was in de beta iig wel zo.

Heb gister maar een half uurtje kunnen spelen, dus weet nog niet hoe het in de final game is.
Mja volgens mij gelijk. Want ik had bv een paar kampen uitgemoord met missies en vervolgens bleken daar enkele unlocks te liggen die ik had gemist. Moet je weer naar het kamp toe en staan er weer enemies voor je neus. Wel jammer, want je hebt dan niet echt het idee wat te bereiken (behalve het halen van missies).

Zo had ik verwacht dat als je een checkpoint, kamp of ander gebied opschoont, je dan ook minder enemies in dat gebied krijgt (zoals bijna elke andere Ubisoft game wel heeft). Maar als het zo weinig toevoegt om ook hele kampen leeg te maken, ga ik ook vaker sneaken en weer weg want het voegt weinig toe en de XP die je krijgt van dergelijke zaken is ook weinig.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:59
Tja dit spel, geen beta's gespeeld. Mijn gevoel was altijd dit is een The Division in de zon, en bij the divisin ben ik ook afgehaakt inmiddels.

Maar nu lijkt het meer op een soort gta online als ik het zo hoor.

Ik twijfel nog erg, tenzij mijn vaste vriendengroep dit wel gaat spelen...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-06 15:56

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Mars18 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:43:
Tja dit spel, geen beta's gespeeld. Mijn gevoel was altijd dit is een The Division in de zon, en bij the divisin ben ik ook afgehaakt inmiddels.

Ik twijfel nog erg, tenzij mijn vaste vriendengroep dit wel gaat spelen...
Als The Division speler kan ik je vertellen dat het totaal anders is.

Wildlands is een soort GTA meets Just Cause meets Mercenaries meets Far Cry (qua verzamelen en unlocken). Totaal arcade en IMO lachwekkend qua AI-gedrag (tenzij dit sinds de Beta enorm verbeterd is, maar dat lijkt mij sterk).

Als ik het geld had ging ik hem wel kopen, maar prioriteiten liggen hier even anders, ondanks dat wat maten van TD hem wel gaan spelen :P

Angeloonie wijzigde deze reactie 07-03-2017 13:47 (9%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:03
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:43:
[...]

Mja volgens mij gelijk. Want ik had bv een paar kampen uitgemoord met missies en vervolgens bleken daar enkele unlocks te liggen die ik had gemist. Moet je weer naar het kamp toe en staan er weer enemies voor je neus. Wel jammer, want je hebt dan niet echt het idee wat te bereiken (behalve het halen van missies).

Zo had ik verwacht dat als je een checkpoint, kamp of ander gebied opschoont, je dan ook minder enemies in dat gebied krijgt (zoals bijna elke andere Ubisoft game wel heeft). Maar als het zo weinig toevoegt om ook hele kampen leeg te maken, ga ik ook vaker sneaken en weer weg want het voegt weinig toe en de XP die je krijgt van dergelijke zaken is ook weinig.
Daarom eerst alle intelligence verzamelen voordat je de missies gaat doen :D Weet je al waar alles ligt. Zo deed ik dat in de Beta's zodat ik maar 1 keer zo'n groot kamp in hoefde.

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - Asus Strix 970 @ 1478 boost 7800 mem - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
Mars18 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:43:

Dit spel is precies wat je ervan maakt. Ja, je kunt het als een soort GTA online spelen, maar je kunt het net zo goed als tactische FPS spelen (op Extreme met HUD uit bijvoorbeeld). Of als een soort co-op Far Cry.

Dat vind ik het mooie aan deze game, je kunt precies spelen zoals je wil en het werkt ook (meestal) wel. Dat het merendeel van het publiek zich beperkt tot één speelstijl: tjsa.

Zwakke punten zijn er zeer zeker ook, met name de AI (zowel friendly als enemy) en de besturing van helicopters (auto's, motoren en vliegtuigen heb ik geen enkel probleem mee).

• Martinspire
quote:
LordKnox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:54:
Hoe je uiteindelijk de moeilijkheidsgraad nog hoger kunt zetten en het voor jezelf realistischer kunt maken is om de complete HUD uit te zetten. Geen ammo info, geen missie info, geen taggen van poppetjes. Ik heb dat tijdens de beta een uurtje geprobeerd maar dan moet je echt goed samenwerken. Niet lekker "ik pak tag 1, jij tag 2" maar "ik pak het ventje bij de heli, jij die bij de auto". Meestal begon ik het spel met HUD maar schakelde ik de HUD uit zodra ik me ging vervelen. Dat was wel een aanrader.
Ik bedacht me nog na het behalen van de lasersight dat je dan dus gewoon met de lasers kenbaar maakt wie welke gast pakt en je dus makkelijk kunt zien welke over blijven :)

Plus dat het gewoon kickass is. Wil ook nog eens iets doen met stealth swim, want je kunt onder water zwemmen om niet gezien te worden.
quote:
Joenino schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Daarom eerst alle intelligence verzamelen voordat je de missies gaat doen :D Weet je al waar alles ligt. Zo deed ik dat in de Beta's zodat ik maar 1 keer zo'n groot kamp in hoefde.
Ja klopt, maar ik begon dus met zo'n groot kamp (zat dicht bij de grens) en had meteen 2 intelligence te pakken, maar uiteindelijk heb je er een stuk of 5 nodig voor je alles hebt. Met name Upgrades zijn vaak in basissen te vinden, de rest meestal in kleinere omgevingen (of makkelijker benaderbaar). Dus up is bij interrogate belangrijker als je dat wilt gaan doen, al kan links en rechts ook handig zijn voordat je dat doet en die kun je eigenlijk al wel aanvallen omdat je weet dat je daar niet meer terug hoeft (al ligt er ook nog wel eens een upgrade punt bij)

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

Wellicht een handige tip:
Vanuit het start menu kan je naar de ubisfot club/winkel waar je met Ubi-points onder andere een G36C kan kopen, dit is een bijzonder fijn wapen met mogelijkheid tot silencer. Er is ook nog een ander wapen waarvan ik de naam even niet meer weet, die is nog krachtiger maar kan geen silencer op.

• Sosua
  • Laatst online: 16:22
Er is een helder overzicht ergens van wat je nu precies krijgt bij die gold edition?

Los van de dlc zou er "extra content" volgen. Kan nergens iets concreets vinden.

psn: NL-SosuA-

• DigitalError
quote:
Sosua schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:49:
Er is een helder overzicht ergens van wat je nu precies krijgt bij die gold edition?

Los van de dlc zou er "extra content" volgen. Kan nergens iets concreets vinden.
Staat een linkje helemaal onderaan de TS van dit topic

• Aeque

Aeque

quote:
Sosua schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:49:

Voor zover ik weet alleen de directe extra content en daarnaast de season pass. Of bedoel je wat er dan binnen die season pass valt?

• Sosua
quote:
Aeque schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:52:
[...]

Voor zover ik weet alleen de directe extra content en daarnaast de season pass. Of bedoel je wat er dan binnen die season pass valt?
Op reddit zag ik een bericht over " extra content".

Zal wel loos alarm zijn geweest.
Is er beeldmateriaal van de content die direct beschikbaar is? Voertuigen e.d.

edit- zal het linkje eens opzoeken.

Sosua wijzigde deze reactie 07-03-2017 15:06 (4%)

• Martinspire
quote:
ourplayground schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:35:
Wellicht een handige tip:
Vanuit het start menu kan je naar de ubisoft club/winkel waar je met Ubi-points onder andere een G36C kan kopen, dit is een bijzonder fijn wapen met mogelijkheid tot silencer. Er is ook nog een ander wapen waarvan ik de naam even niet meer weet, die is nog krachtiger maar kan geen silencer op.
Klopt, die G36C is overigens niet heel veel anders dan de M416 (ook 20 kogels in magazijn). De Sig die je ook kunt unlocken kun je niet customizen en bevat ook geen silencer. Heeft wel 30 kogels volgens mij, maar is verder niet zo heel bijzonder.

Ik prefereer toch wel te lopen met 1 wapen met silencer voor close range en 1 sniper voor long range (ook meestal met sniper omdat je anders ook weer gedetecteerd wordt). Wel jammer dat een derde gun niet mogelijk is. Overigens heb ik nog geen LMG gevonden waar een silencer op past, dus dat is ook nog even afwachten. Pistol vind ik net wat teveel risico voor close range of sneaken. Dan ga je iets te makkelijk door je ammo heen. Zeker als je detected wordt. Al was een LMG wel even leuk toen ik besloot meteen rambo te gaan.

• ourplayground

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:02:
[...]

Klopt, die G36C is overigens niet heel veel anders dan de M416 (ook 20 kogels in magazijn). De Sig die je ook kunt unlocken kun je niet customizen en bevat ook geen silencer. Heeft wel 30 kogels volgens mij, maar is verder niet zo heel bijzonder.

Ik prefereer toch wel te lopen met 1 wapen met silencer voor close range en 1 sniper voor long range (ook meestal met sniper silencer omdat je anders ook weer gedetecteerd wordt). Wel jammer dat een derde gun niet mogelijk is. Overigens heb ik nog geen LMG gevonden waar een silencer op past, dus dat is ook nog even afwachten. Pistol vind ik net wat teveel risico voor close range of sneaken. Dan ga je iets te makkelijk door je ammo heen. Zeker als je detected wordt. Al was een LMG wel even leuk toen ik besloot meteen rambo te gaan.
Wat ik nog het meeste mis is een goede scope op mijn sniper rifle...
Ik speel ook met beide wapens met silencer, ook op mijn handgun trouwens waar trouwens verassend goed mee te schieten is..

• colorsone
  • Laatst online: 20:27
quote:
Joene. schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:46:
Day 1 patch was zaterdag al uit, toen ik de cd erin stopte kreeg ik al een melding. Ben inmiddels ook level 15 en heb de meeste goede gear al..

• DigitalError
Ik heb een Task Force aangemaakt voor de ps4, voel je vrij om te joinen. (even een berichtje sturen via de pagina)

Zet er even bij dat je via GoT komt, dan hoef ik niet alle profielen te checken ;)

https://ghostreconnetwork...rofile/16006/Tweakers-PS4

DigitalError wijzigde deze reactie 08-03-2017 06:08 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:40

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

quote:
DigitalError schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:39:
Ik heb een Task Force aangemaakt voor de ps4, voel je vrij om te joinen. (even een berichtje sturen via de pagina)

Cool berichtje verstuurd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Nice!! Ook aangemeld voor de TF PS4.

Net pas een uurtje gespeeld, voor de derde keer Itacua doorspitten na twee beta's is ff doorbijten maar gaat redelijk rap nu :-p.

Heerlijk om deze game full stealth te gaan, beetje rondsneaken, rustig baddies taggen en dan toeslaan.
Never knew what hit 'em.

Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz

• Martinspire
Hier nog een Task Force voor de Xbox One: GoTLive

Had hem al wel aangemaakt, maar volgens mij nog niemand uitgenodigd. Zal eens wat invites sturen :P Of nouja morgenochtend. Niemand vind het leuk om om 1.30 notificaties te krijgen :+

Edit: als de link iets anders toont, dan gewoon zoeken op taskforce GoTLive of player Martinspire

Martinspire wijzigde deze reactie 08-03-2017 09:47 (37%)

• DigitalError
Ik heb de links van de 2 Task Forces even toegevoegd aan de TS.

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:00
quote:
Martinspire schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:29:
Hier nog een Task Force voor de Xbox One: https://ghostreconnetwork...orce/profile/1779/GoTLive

Had hem al wel aangemaakt, maar volgens mij nog niemand uitgenodigd. Zal eens wat invites sturen :P Of nouja morgenochtend. Niemand vind het leuk om om 1.30 notificaties te krijgen :+
Cool, ik doe mee :*)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Martinspire schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:29:
Hier nog een Task Force voor de Xbox One: https://ghostreconnetwork...orce/profile/1779/GoTLive

Hmm, als ik die link volg, kom ik op een MapleSyrup-taskforce uit. Naja, ik ga even zoeken. Heb de game gisteren gekocht en was tot 23.00 bezig met downloaden en installeren. Vandaag de game maar eens opstarten. Voor mensen op XBO die stealth willen spelen, mijn gt is KnoxNL.

• pelidee
  • Laatst online: 17-06 13:40
quote:
LordKnox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:00:
[...]

Hmm, als ik die link volg, kom ik op een MapleSyrup-taskforce uit. Naja, ik ga even zoeken. Heb de game gisteren gekocht en was tot 23.00 bezig met downloaden en installeren. Vandaag de game maar eens opstarten. Voor mensen op XBO die stealth willen spelen, mijn gt is KnoxNL.
Volgens mij ligt dit aan het Ghost Recon Network.
Als ik inlog zie ik mijn Taskforce ook niet staan en ipv mijn username staat er Unknown rechtbovenin bij mijn profiel.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:59
Zeer benieuwd naar de Tweakers review

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinspire
quote:
LordKnox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:00:
[...]

Hmm weird. Ligt het aan en-gb in de url misschien?

In ieder geval heet ie GoTLive

• Malfunctions
Weet iemand wat je krijgt voor het meedoen aan de Beta, en wanneer en hoe?

Volgens mij kreeg je een bonusmissie, maar kan nergens terugvinden hoe en wat..

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
LordKnox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:46:
Meh. Doet me verder niet zo heel veel. Waar ik bang voor ben, is wat ik ook heb gezien bij Siege en Division. De game begint als een vrij realistische game. De skins voor je wapens zijn allemaal gebaseerd op stealth en camo. Je kunt er gif op innemen dat er dadelijk allemaal speciale skins komen met goud-geel-groen-pimpelpaarse skins om je character "nog ultravetter en stoerder te maken". Weg realisme. Ik zie het al bij de bonussen in de vorm van die hippie-auto. Past totaal niet bij de game maar ja, het verkoopt dus we gooien er rare kleuren tegenaan.
Ik was er bang voor en het is weer gebeurd. Ik zie nu alweer allemaal vreemde kleuertjes en hippe skins ontstaan waardoor het realisme verdwijnt. Facepaint in de kleur van je land, skins voor gun in het roze, busjes met retro-looks. Waarom kan Ubisoft een game niet gewoon realistisch houden.

Overigens vandaag een uurtje kunnen spelen. Autorijden vind ik stuk beter gaan dan voorheen. Motoren zijn waardeloos, vooral door de vreemde camera die niet meedraait. Helicopters zijn goed te doen zolang je niet een auto wil volgen. Dan lukt het voor geen meter. Ook omdat je teamgenoten voor de meter niet kunnen schieten. Elite force my ass.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03-06 13:17
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:39:

Zet er even bij dat je via GoT komt, dan hoef ik niet alle profielen te checken ;)

Leuk, ook een join request verstuurd!

Spel valt me erg goed mee tot nu toe, ben sinds zaterdag aan het spelen. Voor mij is het de eerste keer dat ik een spel in de Ghost Recon reeks speel en moet dus nog wat wennen aan de stealth gameplay, maar dat is net één van de grote pluspunten vind ik.
Besturing van heli's (en andere) is kwestie van wennen volgens mij, het is in ieder geval wel leuk dat er veel voertuigen te vinden zijn, ook tijdens de eerste missies.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Ghostley
quote:
Malfunctions schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:40:
Weet iemand wat je krijgt voor het meedoen aan de Beta, en wanneer en hoe?

Volgens mij kreeg je een bonusmissie, maar kan nergens terugvinden hoe en wat..
Enige wat ik kreeg nav de beta zijn wat patches voor op je rugtas / cap en een Alpaca t-shirt. :P
quote:
Darkstar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:57:
[...]

Leuk, ook een join request verstuurd!

Spel valt me erg goed mee tot nu toe, ben sinds zaterdag aan het spelen. Voor mij is het de eerste keer dat ik een spel in de Ghost Recon reeks speel en moet dus nog wat wennen aan de stealth gameplay, maar dat is net één van de grote pluspunten vind ik.
Besturing van heli's (en andere) is kwestie van wennen volgens mij, het is in ieder geval wel leuk dat er veel voertuigen te vinden zijn, ook tijdens de eerste missies.
Hier ook een request verstuurd! :D
Ondertussen ook aan de 3e keer Itacua begonnen. Het voelt soepeler aan dan de beta (of dat ligt aan mij), maar de team-mate AI is nog steeds niet geweldig. Heli's heb ik ondertussen wel onder de knie, nu de auto's nog want ik rol geregeld van bergen af ipv rijden. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Martinspire schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Hmm weird. Ligt het aan en-gb in de url misschien?

In ieder geval heet ie GoTLive
Nu kon ik me wel aanmelden. Zojuist gedaan dus :D
Ik zie dat de "Roleplay" motivation niet aanstaat. Misschien die ook wel aanzetten, ik ben zelf wel iemand die helemaal in character kruipt in een game.

LordKnox wijzigde deze reactie 08-03-2017 13:02 (22%)

• Dennis585
De bèta's vond ik helemaal niks,
maar nu ik het spel op de PS4 Pro
heb, ben ik toch wel aan het genieten.

Lekker rond klooten in cartel land.

• Martinspire
quote:
LordKnox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:01:
[...]

Nu kon ik me wel aanmelden. Zojuist gedaan dus :D
Ah ik moet je handmatig accepteren. Done
quote:
Ik zie dat de "Roleplay" motivation niet aanstaat. Misschien die ook wel aanzetten, ik ben zelf wel iemand die helemaal in character kruipt in een game.
Mja ook maar aangezet. Al maakt het me weinig uit wat iedereen zoal doet zolang het maar gezellig is :Y)

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19:55
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:03:
De bèta's vond ik helemaal niks,
maar nu ik het spel op de PS4 Pro
heb, ben ik toch wel aan het genieten.

Lekker rond klooten in cartel land.
Ik ben ook een beetje tot inkeer gekomen. Ik heb de pc-versie even mogen aanschouwen en proberen. Met een degelijke videokaart (GTX 1080 in mijn geval) ziet het er toch wel bruut uit. Ook ben ik erachter dat de opengestelde maps van de beta nou niet bepaald representatief waren voor het hele spel. De rest van de map vind ik er vermakelijker uitzien. Mja dat is mijn korte indruk tot nu, want vliegen duurt ontiegelijk lang :P

Vraag aan mijzelf: Dus nu toch maar op de Pro proberen...?

swv wijzigde deze reactie 08-03-2017 14:50 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sosua
Aangemeld voor de ps4 force.

• CyberJohn
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:34
quote:
sww89 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:50:
[...]

Ik ben ook een beetje tot inkeer gekomen. Ik heb de pc-versie even mogen aanschouwen en proberen. Met een degelijke videokaart (GTX 1080 in mijn geval) ziet het er toch wel bruut uit. Ook ben ik erachter dat de opengestelde maps van de beta nou niet bepaald representatief waren voor het hele spel. De rest van de map vind ik er vermakelijker uitzien. Mja dat is mijn korte indruk tot nu, want vliegen duurt ontiegelijk lang :P
Miste tijdens de beta inderaad een beetje diversiteit, maar nu ik de volledige game heb toch verrast over de verschillende landschappen. Wat ik wel opmerk is dat er bijna niemand in public lobby's met mic speelt. Iets wat ik bij andere games toch sneller terug vindt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 00:33

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag ook de game aangeschaft. Meteen maar aangemeld voor de ps4 taskforce. Ik zal morgen mijn eerste ervaring delen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• jordyyyys
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:55
Ik heb een vraag, ben je verplicht om deze game met 4 man te spelen, of kan je ook gewoon free roamen etc zonder dat je ergens aan vast zit? Ik twijfel om de ps4 versie te halen, want de stijl en de graphics vind ik er tof uit zien!

iPhone X 64 GB | Canon 40d | www.instagram.com/jorvisuals

• DigitalError
quote:
jordyyyys schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:53:
Ik heb een vraag, ben je verplicht om deze game met 4 man te spelen, of kan je ook gewoon free roamen etc zonder dat je ergens aan vast zit? Ik twijfel om de ps4 versie te halen, want de stijl en de graphics vind ik er tof uit zien!
niks is verplicht, je kunt alles met 4 man spelen maar ook alles alleen.

• Protax
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-06 21:50
Twijfel... PS4 PRO of PC, kan mijn keuze niet maken :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
quote:
Protax schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:57:
Pro dan maar ;)

• dijkhua
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22:30
quote:
Protax schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:57:
PS4. Aangezien deze meestal in de woonkamer aan de tv hangt en de rest van het gezin zodoende mag en kan meegenieten. Dit spel verdient dat wel :9 .

Wat is dit spel trouwens enorm groot qua map. Dacht dat ik al wat van de wereld had gezien, waren het net 4 regio's. Dan maar een heli gejat om sneller meer te zien. Duurt lang...dan maar een vliegtuig jatten. Duurt nog steeds lang _/-\o_

Ps.: je weet dat je hier in het XB0/PS4 forum zit hè... kan zijn dat je hier wat meer PS4 fans hebt dan PC fans ;)

dijkhua wijzigde deze reactie 08-03-2017 21:50 (9%)

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 00:33

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan ook voor het eerst een 3 kwartier gespeeld. Moet zeggen dat de besturing van auto's en helikopter eventjes wennen is. Maar denk als je dit een dag gedaan hebt dit ook wel goed te doen is. De eerste verhaalmissie heb ik inmiddels voltooid. Daarna heb ik een stadje ten gronde gelegd zodat ik daar wat intel kan verzamelen (geel mapje) zodat ik kan zien waar de crates verstopt liggen. Doen jullie dat ook op deze manier?

Tevens zat er een vraagteken waarbij je start. Die outpost bij die snelweg. Als je er in de buurt komt wordt je onder vuur genomen. Komen zulke outpost terug? Of blijven die eenmaal vermoord ook gewoon weg?

Verder wil ik wel eventjes melden dat ik me.perfect vermaakt heb die eerste paar minuten in game

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:40
quote:
Oxigeon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:19:
Gisteren dan ook voor het eerst een 3 kwartier gespeeld. Moet zeggen dat de besturing van auto's en helikopter eventjes wennen is. Maar denk als je dit een dag gedaan hebt dit ook wel goed te doen is. De eerste verhaalmissie heb ik inmiddels voltooid. Daarna heb ik een stadje ten gronde gelegd zodat ik daar wat intel kan verzamelen (geel mapje) zodat ik kan zien waar de crates verstopt liggen. Doen jullie dat ook op deze manier?

Tevens zat er een vraagteken waarbij je start. Die outpost bij die snelweg. Als je er in de buurt komt wordt je onder vuur genomen. Komen zulke outpost terug? Of blijven die eenmaal vermoord ook gewoon weg?

Verder wil ik wel eventjes melden dat ik me.perfect vermaakt heb die eerste paar minuten in game
Een outpost komt terug. Als je ze vermoord hebt en je gaat weer verder en komt daarna terug, staan ze er weer.

PSN: Curvaa_

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True