Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Kunnen spelers met een ps4 online samen spelen met mensen met een xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
Placid_K schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:48:
Kunnen spelers met een ps4 online samen spelen met mensen met een xbox one?
Nee.

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07 12:47
Heb hem eigenlijk nu al 2 weken niet meer gespeeld. Het is niet een spel wat mij pakt om keer op keer op te starten. Wellicht doordat het veel rinse repeat is. Je kan eigenlijk al relatief snel endgame zitten qua skills/wapens. Had stiekem toch iets meer richting The Division gehoopt qua lootsysteem. Wellicht dat ik het over een paar updates weer eens probeer.

Voor nu maar weer verder met Elder Scrolls Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
http://blog.ubi.com/ghost...ds-new-vehicles-factions/

Narco Road komt er al aan, moet eerlijk zeggen dat ik super enthousiast was en dus de gold edition gekocht had maar heb het spel nu al 2 weken niet aangeraakt. het is steeds weer hetzelfde riedeltje aflopen... misschien dat ik het later nog een keer op pik maar op dit moment trekken andere games mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Ben een dag of 5 bezig met deze game... Ik ben erg enthousiast, voor mijn gevoel was het een -wait to buy- game, maar hij is het zeker waard. Voelt als een iets serieuzere Just Cause. Ik vind de side missies het leukste (voertuigen jatten, etc.). Beetje sneaken en soms een keer full cargo los gaan. Coöp zal het toffer zijn, maar daar helaas te weinig tijd voor (20-40 min per keer gamen). Benieuwd naar de DLC, zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:58
Ik vermaak me er ook nog bijna elke dag mee.
Het leukste is wel met met vrienden spelen
Soms is het stealth leuk en soms is alles afknallen gewoon leuker

Bij sommige provincies heb ik alles maar dan mis ik nog 1 kingslayer bestand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Heb de dlc Narco Road gespeeld.
Dat is niet te doen, zo slecht. Veel bugs oa het niet halen van een missie is frustrerend.
Ziet er kleurrijk uit en de muziek is grappig bedoelt maar niet kopen!
Zonde van je euro's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Laatst online: 02-07 12:47
Ja dit spel heeft echt een beetje afgedaan. Had liever mn geld in de division season pass gestopt. Maar ja. Wel een beetje een 4 player coop gat. Geen noemenswaardige games die in ontwikkeling zijn. Misschien Destiny 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik ben zojuist begonnen met deze game, ik volg nu missies door in de TacMap de missies te selecteren. Valt me op dat dit alleen side missions zijn. Intel gatheren e.d. Doe ik iets verkeerd of hoort dat zo? Beetje het overzicht kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
razRDJ schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:48:
Ik ben zojuist begonnen met deze game, ik volg nu missies door in de TacMap de missies te selecteren. Valt me op dat dit alleen side missions zijn. Intel gatheren e.d. Doe ik iets verkeerd of hoort dat zo? Beetje het overzicht kwijt.
Eerst intel verzamelen (de gele koffertjes) en aan de hand daarvan krijg je story missions uitgereikt.
(Overigens heeft niet ieder gebied een story-line.)

Ik speel het zelf nog af en toe, maar de lol is er wel vanaf gezien de enorme lading bugs die er nog in zitten.
De nieuwste: onderweg per heli naar een story-mission (een vijandelijk kamp scouten, en dan een groepje leiders omleggen), maar het regent... en of het toeval is of niet, maar de onweer slaat in naast het kamp (ik heb nog 400 meter te vliegen) en alle vijanden zijn verdwenen en "mission complete". 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostley op 24-04-2017 12:58 ]

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepeLe
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11-2021
razRDJ schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:48:
Zoals Ghostley al aangeeft, door intel te verzamelen (gele mapjes) krijg je nieuwe missies. Ook kan het gebeuren als je een nieuw gebied in rijdt dat je een missie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-07 05:28
Wellicht heel een heel logisch antwoord, maar ik begrijp iets niet. Heb net grotere magazijnen (30/50) gevonden voor een assault rifle. Ik gebruik de ACR. Maar de gevonden magazijnen verschijnen niet in het menu van de gunsmith....

Edit: denk dat ik het al begrijp... Moet eerst een gebied verkennen denk ik...

Edit 2: blijkbaar is de uitbreiding (bijv magazijn) alleen voor een specifiek wapen. Heb nu weer een 50 magazijn gevonden, maar die blijkt enkel voor 5.56 pmag...

[ Voor 35% gewijzigd door Monda op 05-05-2017 23:29 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-07 15:58
Ghostley schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:31:
[...]

Eerst intel verzamelen (de gele koffertjes) en aan de hand daarvan krijg je story missions uitgereikt.
(Overigens heeft niet ieder gebied een story-line.)

Ik speel het zelf nog af en toe, maar de lol is er wel vanaf gezien de enorme lading bugs die er nog in zitten.
De nieuwste: onderweg per heli naar een story-mission (een vijandelijk kamp scouten, en dan een groepje leiders omleggen), maar het regent... en of het toeval is of niet, maar de onweer slaat in naast het kamp (ik heb nog 400 meter te vliegen) en alle vijanden zijn verdwenen en "mission complete". 8)7
Ik speel het nog met regelmaat maar erger me ook aan de vele bugs:

- Random spawnen van Enemies ( soms opeens 3 meter achter je waardoor je mission failed omdat je detected bent ) zie bijvoorbeeld ( niet mijn account): https://account.xbox.com/...00-0000-0000-000000000000
- Unidad troops die je blijven achtervolgen / beschieten terwijl ze niet meer On Alert zijn
- Respawn na gedood te zijn midden tussen tegenstanders / Unidad waardoor je in een loop komt
- In online coop hoor je de kogels voorbij vliegen die geschoten worden op je maat die 500 meter verderop staat
- Domme AI
- Missende crosshair als je in een helikopter vliegt

[ Voor 6% gewijzigd door Motion2 op 11-05-2017 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Motion2 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:04:
[...]

Ik speel het nog met regelmaat maar erger me ook aan de vele bugs:

- Random spawnen van Enemies ( soms opeens 3 meter achter je waardoor je mission failed omdat je detected bent ) zie bijvoorbeeld ( niet mijn account): https://account.xbox.com/...00-0000-0000-000000000000
- Unidad troops die je blijven achtervolgen / beschieten terwijl ze niet meer On Alert zijn
- Respawn na gedood te zijn midden tussen tegenstanders / Unidad waardoor je in een loop komt
- In online coop hoor je de kogels voorbij vliegen die geschoten worden op je maat die 500 meter verderop staat
- Domme AI
- Missende crosshair als je in een helikopter vliegt
Ook allemaal herkenbaar.
En het blijft jammer, want dit had potentieel echt een goeie game kunnen worden.
Maar omdat ze hun focus gooide op (onnodige Arcade-Style / GTAO ripoff) DLC ipv. het fixen van de massa's bugs en falende gameplay mechaniek is het een vroege dood gestorven. :|

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keltie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
Hallo!
Ik vroeg mij af of er hier nog Tweakers zijn die dit spel regelmatig op de PS4 spelen? Mocht dat het geval zijn is er dan nog toevallig plaats in het Tweakers taskforce?
Ben meer een lurkende GoT gebruiker maar sinds een aantal maanden, door het BF1 platoon, wel veel contact met andere Tweakers.
Heb Wildlands sinds afgelopen zaterdag, was in de aanbieding dus toch maar eens opgepakt, en heb behoorlijk veel schik met het spelleke maar samenspelen is natuurlijk veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ksvd
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:16
Ik vermaak me prima met deze game! Tijdje terug ook gestart met de DLC Narco Road en ik moet zeggen dat ik het voor de afwisseling best een leuke aanvulling vind. Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat de missies van Tonio Mateos (los jinetes locos) niet laden... Alle side-missions en uitdagingen in het gebied heb ik gedaan maar ook de informanten verschijnen nergens... Iemand hier ook tegenaan gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
Mensen Ubisoft Twitch aan het kijken?

PvP modus wordt gespeeld! Geen idee of mensen deze game nog spelen?

Hier staat die zelf in de backlog. Wat ik begreep is dit straks een update van 30 GB maar die is wel gratis.
Klopt dit?

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
GovertNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:33:

Hier staat die zelf in de backlog. Wat ik begreep is dit straks een update van 30 GB maar die is wel gratis.
Klopt dit?
Klopt, gratis update komt later dit jaar. Morgen tot de 25e is de open beta van PvP gratis te spelen voor iedereen. Ik kan hem alleen nog niet pre-loaden.. Meer mensen dit probleem? PS4.

PSN: Kidjuh

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:43

Qu3st

Ik ben blij verrast met de PVP. Ik vind het veel lijken op de Last of Us multiplayer. De potjes zijn erg snel soms maar dat is geen probleem, als je kunt communiceren via een party gaat het wel stukken makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Inmiddels is de PVP live. Mensen het al gespeeld? Ik ga het vanmiddag/vanavond het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 21:40
Net even gespeeld, best wat potentie, kunt het best tactisch spelen. Maar de hitregistratie is echt kut. Was net 1 vs 1. Was nog half alive en ren een hoekje om en wordt 5 meter later ineens gedowned. Terwijl hij aan de andere kant van de muur zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik mis op dit moment een doel in het spel, het begint zich allemaal te herhalen na een paar potjes. Het ziet er fantastisch uit maar van mij mogen er meerdere game modussen in komen. En de mortar drone vind ik vrij OP waardoor ik het ook een vreselijke klasse vind.

[ Voor 19% gewijzigd door Qu3st op 11-10-2017 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
GovertNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:33:

Klopt dit?
Bleek dus 11GB te zijn :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vaag iets hier. Heb afterburner draaien om te zien wat de game doen qua prestaties. netjes 60fps. Onder F9 heb ik normaal de screenshot actie hangen. Dit werkt in elke game perfect.

Ram ik in deze game op F9 kakt alles in en komt de game niet meer boven de 20fps uit :S Snap er geen hol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:50
Paulus07 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:54:
vaag iets hier. Heb afterburner draaien om te zien wat de game doen qua prestaties. netjes 60fps. Onder F9 heb ik normaal de screenshot actie hangen. Dit werkt in elke game perfect.

Ram ik in deze game op F9 kakt alles in en komt de game niet meer boven de 20fps uit :S Snap er geen hol van.
Misschien heb je meer kans op een antwoord waar je iets mee kan in het Wildlands topic voor PC ;)

Hier dus...

[ Voor 3% gewijzigd door Ronster op 16-10-2017 14:02 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Afgelopen vrijdag deze game ook gekocht en elke dag even gespeeld. Gisteravond het eerste gedeelte (provincie) uitgespeeld met die man en vrouw die iedereen martelen.

Op zich speelt het allemaal best lekker itt de beta destijds. Wat me echter opvalt zijn een paar dingen:

Vaak zie ik rond een kamp waar iets te halen valt hoge objecten staan zoals bv een watertoren of een bouw kraan. Echter kun je daar niet vanaf de grond op komen. Mis ik iets ? Of is dat bewust gedaan zodat je niet elke enemy kan uitschakelen met je sniper rifle ? Of moet ik nog iets unlocken zodat je er wel op kunt. In het unlock gedeelte zie ik namelijk geen touw of grappling hook staan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Hoe zit het met de wapens die je moet verzamelen ? In het unlock gedeelte van het menu staat bij mij nog zo goed als alles unlocked. Heb denk ik een stuk of 4 wapens unlocked. De vijanden laten hun wapen vallen, maar die tellen blijkbaar niet mee voor de unlocks als je die op pakt ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb het spel nu twee weken, vind het erg tof en ondergewaardeerd als ik naar de reviews kijk :)
Vooral in co-op is het gaaf.
MRE-Inc schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:42:

Vaak zie ik rond een kamp waar iets te halen valt hoge objecten staan zoals bv een watertoren of een bouw kraan. Echter kun je daar niet vanaf de grond op komen. Mis ik iets ? Of is dat bewust gedaan zodat je niet elke enemy kan uitschakelen met je sniper rifle ? Of moet ik nog iets unlocken zodat je er wel op kunt. In het unlock gedeelte zie ik namelijk geen touw of grappling hook staan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Niet in alle hoge objecten kun je. Het beste benader je een basis vanaf een hoger punt zoals een berg. Meestal staan er wat normale torens met snipers op de hoeken van een basis. Die eerst uitschakelen, worden zelden tot nooit ontdekt door andere soldaten. In die torens met snipers kun je wel via de trap komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

MRE-Inc schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:42:
Afgelopen vrijdag deze game ook gekocht en elke dag even gespeeld. Gisteravond het eerste gedeelte (provincie) uitgespeeld met die man en vrouw die iedereen martelen.

Op zich speelt het allemaal best lekker itt de beta destijds. Wat me echter opvalt zijn een paar dingen:

Hoe zit het met de wapens die je moet verzamelen ? In het unlock gedeelte van het menu staat bij mij nog zo goed als alles unlocked. Heb denk ik een stuk of 4 wapens unlocked. De vijanden laten hun wapen vallen, maar die tellen blijkbaar niet mee voor de unlocks als je die op pakt ?
Mooi dat het je bevalt! Speel je het alleen of coop?

In die watertorens/kranen kun je helaas niet in. Dit vind ik een groot gemis, want is toch een perfecte plek om je strategie uit te stippelen en met je sniper het kamp leeg te maken.

De wapens die je uit een weapons case haalt komen in je inventory, degene die je oppakt van een vijand komen helaas niet in je inventory. Net als het niet kunnen klimmen vind ik dit erg jammer dat dit niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Qu3st schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:50:
[...]

Mooi dat het je bevalt! Speel je het alleen of coop?

In die watertorens/kranen kun je helaas niet in. Dit vind ik een groot gemis, want is toch een perfecte plek om je strategie uit te stippelen en met je sniper het kamp leeg te maken.

De wapens die je uit een weapons case haalt komen in je inventory, degene die je oppakt van een vijand komen helaas niet in je inventory. Net als het niet kunnen klimmen vind ik dit erg jammer dat dit niet mogelijk is.
Speel alleen ivm tijd gebrek. Heb maar hooguit een uurtje of 2. Enige mogelijkheid om in die watertorens en andere hoge objecten te komen, is om met een heli de lucht in te gaan en en te skydiven er naar toe. Parachute heb ik al wel..... Is idd een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wie heeft hier de gold edition ? zit de dlc op de disc of op een code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51

Martinspire

Awesomeness

lennox-06 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:30:
wie heeft hier de gold edition ? zit de dlc op de disc of op een code ?
Volgens mij is dat van de DLC allemaal met codes en niks on-disc. Gold edition is ook volledig digitaal te krijgen trouwens. Helaas is de prijs nog steeds vrij flink, dus dat gaat nog niet echt spetterend met de drukte online.

Vind het wel een leuke game, maar zie werkelijk niemand Ghost War doen (of uberhaupt proberen)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:47:
[...]

Volgens mij is dat van de DLC allemaal met codes en niks on-disc. Gold edition is ook volledig digitaal te krijgen trouwens. Helaas is de prijs nog steeds vrij flink, dus dat gaat nog niet echt spetterend met de drukte online.

Vind het wel een leuke game, maar zie werkelijk niemand Ghost War doen (of uberhaupt proberen)
wat een flutgame, na 5 minuten weer verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

'Sam Fisher sluipt vandaag naar Ghost Recon Wildlands'

Weet iemand hoe ik de Splinter Cell missie moet starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:37
Yeah, Year 2 Pass is nu beschikbaar.

Volgens the RB6 Siege model: de updates zijn gratis maar je kan € 30,- betalen voor 1 week early access, wat loot crates en 'special customization'. Ik heb nooit begrepen waarom je dat ooit zou doen, maar goed.. Mooi dat het eerste jaar voor PvE enorm veel voldoening gaf, echt waar voor je geld *uche*. Zal wel eens kijken of het nu wel leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:57
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:36:
'Sam Fisher sluipt vandaag naar Ghost Recon Wildlands'

[video]

Weet iemand hoe ik de Splinter Cell missie moet starten?
naar la Cruz province gaan. kroontje in het noorden

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:09

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, misschien toch nog maar eens deze game aanslingeren. Eens kijken wat er na een jaar nog zoal vernieuwd is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-06 12:50
Sinds deze week op de PS4 pro deze game gestart, nadat ik deze op de PC al flink gespeeld heb. Ziet er prachtig uit (1080p) en voornemens te kijken naar PlayStation Plus om online via COOP te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:03
Coop is geniaal met deze game!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Klein schopje. :)

Heeft iemand nog goed tips voor die predator, gisteravond tig keer geprobeerd maar zelfs nadat ik mijn volledige assault rifle leeg geschoten had op dat kreng wil hij maar niet neergaan. Probeer zoveel mogelijk aan de rand van de fight zone te blijven en tussen bomen,maar iedere keer als ik voor mijn gevoel een heel eind ben knalt ie me zo zonder enige waarschuwing toch af.

Zijn er nog nuttige tips of bepaalde wapenkeuze, sniper rifle ook al eens geprobeerd maar zelfde verhaal eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Die is heel pittig! Ook heel veel pogingen nodig gehad.
Ik weet niet precies maar wij (ik heb 'm in co-op met vrienden gedaan, maar één vriend had hem al solo gehaald dus dat kan ook) zochten altijd een plekje in dat gebied met wat rotsen en bomen. Volgens mij zijn er twee. Daar in het begin vooral in beweging blijven, rondjes rondom die boom rennen en proberen hem zo vaak mogelijk te raken. Ik geloof dat we in z'n volgende fase wat meer verscholen zaten tussen die rotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ben hem ook al weer een dikke week aan het spelen en bevalt me wel weer. Vaak wat coop met @Tags NL en wij hadden ook moeite met die Predator. Mijn eigen strategie is om de upgrade voor healen te kopen zodat je sneller iemand kan healen, je coop partners dus, en bij de bomen te blijven waar de ammo crate ook staat, dus ergens in het midden. Zodra je gelocked wordt door de predator, achter de boom gaan staan.

Wij hadden hem overigens met 3 man in coop vrij makkelijk verslagen, echter kreeg 1 van ons maar te zien dat de missie gehaald was, omdat we de voorgaande missie (talk to the girl missie) nog niet gedaan hadden.

Verder weet ik niet of deze link al voorbij is gekomen, maar het is een interactieve map van GRWL

http://swissgameguides.co...orld/interactive_map.html

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 04-10-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51

Martinspire

Awesomeness

Ik heb die Predator in mn eentje verslagen maar vond er eigenlijk weinig aan. Nogal nep hoe makkelijk hij je kon aanpakken door waar hij spawnde en dat je AI teammates er totaal niet voor geprogrammeerd waren.

Overigens hielp het door eerst assistentie in te roepen zodat er nog wat AI rond loopt die hem bezig houdt en laat weten waar ie is.

Ik blijf het jammer vinden dat ze eigenlijk geen nieuwe SP DLC meer gemaakt hebben en alleen de Ghost War mode zijn blijven ondersteunen. Overigens vond ik die dan ook nog wel prima om te doen maar zonder maatjes om mee te spelen, was dat toch wel snel saai. Verder weet ik niet hoe scheef de matchmaking ondertussen is, maar die viel in het begin niet mee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ah okay gewoon blijven proberen dus. Ik kan nu wel een extra keer revived worden dus zal nu wel gaan lukken voor mijn gevoel zat ik er iedere keer heel erg bij. :)

Spel verveelt me nog niet echt moet ik zeggen, valt me 100% mee eigenlijk. Leuk om af en toe eens een "oude" game toevallig tegen te komen die nog leuk is ook. Dacht altijd dat het voornamelijk MP was.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

(in de live stream was ook een gameplay trailer die beter liet zien hoe het spel ging worden, maar die zie ik zo snel niet op de site staan...)

Paar dingen vind ik minder. Die drones en sci-fi voertuigen spreken mij totaal niet aan. De vijand lijkt mij daarom ook niet leuk.
Het eiland ziet er wel gaaf uit!
Qua gameplay zie ik wel weer best wat toffe nieuwe elementen. Gewond raken, wat meer verschil in terrein, meer dreiging als je onderweg bent en een kamp kunnen opzetten (jezelf transporteren in Wildlands was echt suf), altijd met je eigen character spelen.
Verder hoop ik op een slimmere AI van de vijand. Bij Wildlands had je op een gegeven moment wel in de gaten hoe die zich gedroeg, dan werd het snel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tom schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:19:
[YouTube: Ghost Recon Breakpoint: officiële announcement trailer]

(in de live stream was ook een gameplay trailer die beter liet zien hoe het spel ging worden, maar die zie ik zo snel niet op de site staan...)

Paar dingen vind ik minder. Die drones en sci-fi voertuigen spreken mij totaal niet aan. De vijand lijkt mij daarom ook niet leuk.
Het eiland ziet er wel gaaf uit!
Qua gameplay zie ik wel weer best wat toffe nieuwe elementen. Gewond raken, wat meer verschil in terrein, meer dreiging als je onderweg bent en een kamp kunnen opzetten (jezelf transporteren in Wildlands was echt suf), altijd met je eigen character spelen.
Verder hoop ik op een slimmere AI van de vijand. Bij Wildlands had je op een gegeven moment wel in de gaten hoe die zich gedroeg, dan werd het snel makkelijk.
Hmmm zonder direct een oordeel te vellen.....ik denk dat ik er even aan moet wennen. Vond het wel een toffe game en wil nog steeds de DLC's doen, maar weet niet zo goed wat ik van deze futuristische dingen moet vinden. Houd er op zich helemaal niet van, maar het lijkt allemaal wel redelijk in de setting te passen. Even afwachten dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 15:02
Hier is de gameplay trailer:
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Bedelen/vragen om keys is niet toegestaan. Het is ook volstrekt oninteressant om te melden dat je key nog niet of al wel hebt.
Het topic voor PC vind je hier: [PC] Ghost Recon: Wildlands