Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Conundrum51
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 06-05 14:02
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om alle radio's uit te zetten? Soms loop ik in een dorpje en dan hoor ik alleen de radios en niet de vijanden of andere omgevings geluiden.

Iemand een oplossing?

• Darkstar
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-04 13:26
quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:24:
Twijfel nog steeds of ik Wildlands ga halen of Division.
Vooral nadat ik de proefperiode heb gespeeld van division afgelopen dagen.

Welke game zouden jullie eerder kiezen ?
ook wanneer je solo speelt.
Ik heb een tijdje The Division gespeeld maar ik vind Wildlands in ieder geval een stuk leuker. Vooral de voertuigen en de bijna GTA-achtige openheid zijn een absoluut pluspunt.
quote:
Yo_flow schreef op zondag 12 maart 2017 @ 22:22:
Mij bevalt het wel, erg voldaan gevoel als ik alle vijanden op zo'n basis zonder alarm en al sluipend heb omgelegd!
Dat is mij tot hiertoe echt nog niet gelukt... :X Zal wel aan mij liggen hoor, maar vaak ontdekken ze al snel dat ik één van hun mannetjes heb omgelegd. Het zijn in grotere kampen dan ook vaak de rondtrekkende patrols die me parten spelen.

In de missie "Yuri & El Polito" heb ik wel gemerkt dat de AI van je eigen team ook niet altijd top is (spoiler voor het verhaal, opgelet!):
spoiler:
In de kelder waar je het koppel terugvindt stond ik plots helemaal alleen, mijn team stond vrolijk buiten nog wat rond te draaien.

Maar dat is wel de enige keer dat ik iets dergelijks heb gezien.

Is er trouwens een mogelijkheid om een missie te herstarten? Ik heb tot nu toe nog niets gevonden, maar het kan soms wel handig zijn...

Darkstar wijzigde deze reactie 13-03-2017 16:14 (52%)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:50

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
Darkstar schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Ik heb een tijdje The Division gespeeld maar ik vind Wildlands in ieder geval een stuk leuker. Vooral de voertuigen en de bijna GTA-achtige openheid zijn een absoluut pluspunt.

[...]

Dat is mij tot hiertoe echt nog niet gelukt... :X Zal wel aan mij liggen hoor, maar vaak ontdekken ze al snel dat ik één van hun mannetjes heb omgelegd. Het zijn in grotere kampen dan ook vaak de rondtrekkende patrols die me parten spelen.

In de missie "Yuri & El Polito" heb ik wel gemerkt dat de AI van je eigen team ook niet altijd top is (spoiler voor het verhaal, opgelet!):
spoiler:
In de kelder waar je het koppel terugvindt stond ik plots helemaal alleen, mijn team stond vrolijk buiten nog wat rond te draaien.

Maar dat is wel de enige keer dat ik iets dergelijks heb gezien.

Is er trouwens een mogelijkheid om een missie te herstarten? Ik heb tot nu toe nog niets gevonden, maar het kan soms wel handig zijn...
Missie herstarten doet hij als je dood gaat. Hoe dit handmatig moet weet ik eigenlijk niet. Wat ik doe als ik met de AI speel is regelmatig met R1 "hergroeperen" dit zorgt er weer voor dat je met je team bij elkaar komt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-05 18:21
quote:
Bokkie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:14:
Na de alpha gespeeld te hebben was ik erg sceptisch.
Ook de beta kon mij eigenlijk niet overtuigen om hem op launch te halen.

Na het nieuws over didiviosn Y2 toch maar besloten om hem te halen, aangezien een maat van mij hem wel op launch heb gehaald.

Moet zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad van de aankoop. Leuker dan verwacht. paar minpuntjes voor mij zijn
* Voertuig beturing.
* iIdividueel taggen van supplies
* bereik van oppakken/taggen intel/supplies
* Drawing distance op console van targets

Verdewr zit ik nu ongeveer 20 uur played :sinds woensdag :X en heb ik pas 3 story missions ofzo gedaan in begin gebied >_<

Vind steeds andere dingen om te doen :P eerst was het gewenste wapens zoeke nmet attachments.
Toen skillpoiints halen.
Daarna kijken wat de langste afstand kill kon worden, hier komt drawing distance ergenis bij kijken. zonder spotter verdwijnen targets uit beeld op ongeveer 600/650 meter, met spotter haal je in ieder geval de 750/800 nog. Persoonlijk record is nu 782 meter

Toen proberen om alleen melee een camp te herovern (fail)

Wat ik ook nog jammer vind is met de rebel abilities dat je niet kan kiezen welk lvl voertuig je wil spawnen.

op lvl 1 is het een pickup, lvl 2 een SUV met minigun op dak en lvl 3 een heli.

Voor reizen is de heli practischer, maar voor convoy raids is de SUV veel effectier, dus op dit moment ben ik gestopt met upgraden, om te voorkomen dat ik de heli straks alleen nog krijg

AI teamgenoten zijn soms retarded, maar met beetje opletten en gebruik van de commands zijn ze goed onder de duim te houden

Verder heerlijke game dus voor mij,
* Drawing distance op console van targets

Dit is denk ik afhankelijk van de console zelf. Op de PS4 Pro kun je zo ver kijken als je wilt en zie je alsnog de targets. Je merkt dan alleen dat het mikken een stuk moeilijker wordt omdat de kogels niet meer in een rechte lijn vliegen(correct gedrag).

Ik vind de metacritic userscore van 5.8 trouwens belachelijk laag voor zon vermakelijke game. Kan me overigens wel vinden in je overige punten! Wat ik zelf erg vervelend vind is het mikken van het geweer van een helikopter. Dat is echt niet te doen.

q-enf0rcer.1 wijzigde deze reactie 15-03-2017 12:07 (9%)

Mijn hardware: PS4, Macbook Pro Retina 15, Sony Xperia Z3 Compact

• Looney1984
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 00:43
Game gekocht via rentepunten en nu alweer in de verkoop.
Wat een bugs tegen gekomen in een speelsessie van een aantal uurtjes.
*Reed rond op die ontzettend goed bestuurbare motors, vlieg over een rots mannetje komt ergens en ik kon er niet meer uit. Alleen mezelf opblazen, was down komen die teamgenoten mij reviven.
*Kwam uit het water maar bleef in zwem animatie en kon zo baantjes trekken over de grond.
*Bomen die uit een bepaalde camera hoek helemaal beginnen te trippen/dansen. (en nee niet door de wind)

Wat mij ook zeer tegen valt:
*Bosjes waar je door heen loopt/kruipt bewegen totaal niet zijn gewoon geplakt.
*Auto in de brand, ga op het dak staan krijg 0,0 damage.
*Met je kop onder de staart staan van een helicopter die gaat opstijgen doet ook niks.

Anno 2017 zijn dat wel dingen die ik niet meer verwacht en details die zeker aanwezig moeten zijn in een game. Maar goed had dit kunnen verwachten van buggysoft die de ene game naar de andere uitpoepen en elke game zo'n beetje hetzelfde concept toevoegen.

• Ghostley
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-05 11:39
quote:
Looney1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:13:
*Reed rond op die ontzettend goed bestuurbare motors, vlieg over een rots mannetje komt ergens en ik kon er niet meer uit. Alleen mezelf opblazen, was down komen die teamgenoten mij reviven.
Je blijft inderdaad her en der vastzitten, maar je kunt ook fast-travel doen om daaruit te raken ipv. suicide.
quote:
Grootste probleem voor mij wat bosjes betreft is het feit dat ik er niet doorheen kan kijken (ook niet met IR view) en de enemy AI wel. :/
Je kunt er dus niet in schuilen en dat is echt een gemis. Zeker in een gebied met zoveel groen.

PSN ID: Ancta

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08:29
quote:
Looney1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:13:
Game gekocht via rentepunten en nu alweer in de verkoop.
Wat een bugs tegen gekomen in een speelsessie van een aantal uurtjes.
*Kwam uit het water maar bleef in zwem animatie en kon zo baantjes trekken over de grond.
*Bomen die uit een bepaalde camera hoek helemaal beginnen te trippen/dansen. (en nee niet door de wind)

*Auto in de brand, ga op het dak staan krijg 0,0 damage.
*Met je kop onder de staart staan van een helicopter die gaat opstijgen doet ook niks.

Anno 2017 zijn dat wel dingen die ik niet meer verwacht en details die zeker aanwezig moeten zijn in een game. Maar goed had dit kunnen verwachten van buggysoft die de ene game naar de andere uitpoepen en elke game zo'n beetje hetzelfde concept toevoegen.
Je moet dit spel ook niet alleen spelen. Lekker co'op met je vrienden, dan is het echt wel tof, ga je vanzelf ook minder op die randzaken letten. Of je moet dan weer gaan zoeken naar de minpunten van je vrienden, maar dan kan je bezig blijven ;)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-05 20:54
quote:
Bokkie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:14:
Wat ik ook nog jammer vind is met de rebel abilities dat je niet kan kiezen welk lvl voertuig je wil spawnen.

op lvl 1 is het een pickup, lvl 2 een SUV met minigun op dak en lvl 3 een heli.

Voor reizen is de heli practischer, maar voor convoy raids is de SUV veel effectier, dus op dit moment ben ik gestopt met upgraden, om te voorkomen dat ik de heli straks alleen nog krijg
Gewoon de heli nemen. Dan vlieg je naar een basis toe en pak je daar een SUV of iets met minigun. Elke normale basis vanaf 3 doodshoofdjes moeilijkheidsgraad heeft eigenlijk wel ergens zo'n ding staan. Alleen de kleine plekken hebben dat dan niet.

Heel handig is het niet, maar zoveel convooien zijn er ook niet en die heli is toch echt veel te fijn om te laten liggen. Vooral ook omdat die convooien in elke regio zitten en je volgens mij geen zin hebt om daar geen gebruik van te maken.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:13
Ik wil graag met andere PS4 spelers spelen, MarsGameEvents mijn tag.

Ben zelf nog al van de spelboeken, zou deze ook graag hebben 600 paginas over Wildlands
.
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Maar zo duur he ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Looney1984
  • Registratie: september 2014
quote:
Nol_NL schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Je moet dit spel ook niet alleen spelen. Lekker co'op met je vrienden, dan is het echt wel tof, ga je vanzelf ook minder op die randzaken letten. Of je moet dan weer gaan zoeken naar de minpunten van je vrienden, maar dan kan je bezig blijven ;)
Waar lees jij dat ik alleen speel co-op ook gedaan met wat random Nederlanders. (met voice)
Maar vind jammer dat ik weer in de ubisoft val ben gevallen! Neemt niet weg dat er vast wel mensen plezier aan beleven en dat mag :)!

Looney1984 wijzigde deze reactie 15-03-2017 14:16 (19%)

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Martinspire schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Gewoon de heli nemen. Dan vlieg je naar een basis toe en pak je daar een SUV of iets met minigun. Elke normale basis vanaf 3 doodshoofdjes moeilijkheidsgraad heeft eigenlijk wel ergens zo'n ding staan. Alleen de kleine plekken hebben dat dan niet.

Heel handig is het niet, maar zoveel convooien zijn er ook niet en die heli is toch echt veel te fijn om te laten liggen. Vooral ook omdat die convooien in elke regio zitten en je volgens mij geen zin hebt om daar geen gebruik van te maken.
Ik die dat dus precies andersom :P

Heli's genoeg overal en de minigun op dak is beter in gebruik dan de raketten en de guns op de heli ;)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:27

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik speel het met bekende en dan is de game dikke pret, ik merk echt dat deze game goed tot zijn recht komt tijdens Coop, ik speel in ieder geval niet meer alleen.

Al had ik gister wel wat vreemds, ik had een silencer op mijn Snipergun en hoode dus ook geen (tot nagenoeg geen) schot. Echter sloegen alle NPC's alarm als ik een schot loste. Bij nader onderzoek bleek het dat in mijn game de Gun + Silencer silent was en in de game van mijn mede spelers niet maar dit precies andersom was.

Is dit een bekend dingetje toevallig?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Donstil schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:27:
Ik speel het met bekende en dan is de game dikke pret, ik merk echt dat deze game goed tot zijn recht komt tijdens Coop, ik speel in ieder geval niet meer alleen.

Al had ik gister wel wat vreemds, ik had een silencer op mijn Snipergun en hoode dus ook geen (tot nagenoeg geen) schot. Echter sloegen alle NPC's alarm als ik een schot loste. Bij nader onderzoek bleek het dat in mijn game de Gun + Silencer silent was en in de game van mijn mede spelers niet maar dit precies andersom was.

Is dit een bekend dingetje toevallig?
Ja, bekende bug, zat er in de alpha ook al in :X

single player kan ook wel leuk zijn.en soms ook best een challenge :X ai als overwatch gebruiken en zelf stealth naar binnen gaan met alleen een handgun en alles taggen en laten syncshotten zonder zelf gezien te worden zeg maar (alleen taggen dmv visual, niet met drone)

Af en toe wel irritant met de Convoys :X gisteren met een maatje proberen bij de wachtpost langs een weg wat weaponparts te pakken, sneaken we langs de Unidads.. komt er ineens vol een convoy langs... ENGANGED!!! >_<

• jaihel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-05 21:08
Wat doen jullie? Een heel gebied 100% clearen en dan na een nieuw gebied? Of alleen de missies + eventueel wapens?

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 08:23
quote:
jaihel schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:02:
Wat doen jullie? Een heel gebied 100% clearen en dan na een nieuw gebied? Of alleen de missies + eventueel wapens?
Ik pak alles meteen mee, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik voor die documenten anders nooit meer terugkom :+

PSN: rubensaurus

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 08:10
quote:
Ik pak eerst alles wat er te pakken is en ga dan door naar een nieuwe provincie. Ik heb geen zin om straks aan het einde nog terug willen gaan om ergens iets te gaan pakken.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• dijkhua
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 12-05 19:13
quote:
Probeer per regio op te pakken maar dit mislukt aardig. Heb ik een bepaald wapen, wil dan eerst de (gewenste) uitbreidingen daarvan hebben. Daarvoor moet je de halve wereld afreizen. En overal kom je van alles tegen qua side ops. Werd vandaag in 3 verschillende pogingen afgeknald op een hoofd missie, had toen zoiets van ga eerst wel de vaardigheden mbt kogels incasseren upgraden zodat ik wat minder snel dood ben. Graag ook wat grotere ammo capaciteit voor de wapens. Hiervoor moet je weer oa wat convoys pakken en vaardigheidspunten verzamelen. Al met al weer diverse uren verder en hoofdmissie nog steeds niet opnieuw opgepakt. Heerlijk.

Toen ik dit spel voor het eerst startte had ik meteen zoiets van "dit is echt Farcry (prachtig spel, best wat uren in zitten) maar dan de nog betere versie: ook een enorme map maar dan hedendaags cq realistischer, enorm veel wapens en upgrades". Heb sinds de aankoop van dit spel BF1 nog niet opnieuw opgestart. Verwacht nog best wat uurtjes hiermee zoet te zijn.

Daarnaast overigens best wat minpunten hoor, het is niet bepaald Gran Turismo qua rijden en dergelijke. Veelal van hetzelfde qua missies. Bullet drop kan ook best wat realistischer. Ondanks dat vermaak ik me erg goed.

Wanneer ze volgend jaar Ghost Recon mochten combineren met Gran Turismo en Grand Theft Auto denk ik dat ik direct al mijn vakantiedagen indien. Dan maar niet op vakantie met vrouw en zoon :9 .

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 09:03
Ik probeer het ook per provincie te doen, maar heb me gister even 2 uurtjes vermaakt met rondcruisen over een groot meer, en dan steeds een eilandje overvallen en weer door.

Terwijl ik in een andere provincie nog een cokelab op moest ruimen. Daar bleek ik ook met de boot te kunnen komen, dus dat uiteindelijk ook maar gedaan :D

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 00:48
Heb Wildlands toch aangeschaft. Zit nu in de eerste provincie, alleen iedere keer als ik matchmake, kom ik met mensen die al 323 provincies verder zijn. Is hier iets op te vinden?

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ghostley
quote:
Kidjuh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:30:
Heb Wildlands toch aangeschaft. Zit nu in de eerste provincie, alleen iedere keer als ik matchmake, kom ik met mensen die al 323 provincies verder zijn. Is hier iets op te vinden?
Helaas niet echt. Je wordt niet gematched op basis van level, maar gewoon random.
De mensen waar je bij joined (of zij bij jou) krijgen een popup als je een missie start en kunnen dan ervoor kiezen mee te doen of hun eigen weg te blijven gaan.
Hoe dat zit met iemand die 'recommended' is in de lobby weet ik niet.
(wellicht dat die wel op hetzelfde level zit.)

Edit:
Ik zou gewoon de Tweakers PS4 taskforce joinen, dat werkt beter dan randoms :D :
https://ghostreconnetwork...rofile/16006/Tweakers-PS4

Ghostley wijzigde deze reactie 20-03-2017 11:47 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kidjuh
quote:
Ghostley schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Helaas niet echt. Je wordt niet gematched op basis van level, maar gewoon random.
De mensen waar je bij joined (of zij bij jou) krijgen een popup als je een missie start en kunnen dan ervoor kiezen mee te doen of hun eigen weg te blijven gaan.

Edit:
Ik zou gewoon de Tweakers PS4 taskforce joinen, dat werkt beter dan randoms :D :
Thanks! Heb me aangemeld.

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:58

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Ik heb hem vandaag ook maar aangeschaft voor een leuk prijsje.. The Division best een tijd gespeeld (laatste tijd wat minder) maar op zich altijd leuk gevonden.
Open beta van Wildlands laatst gedaan en beviel mij eigenlijk best wel..

Zodra ik hem heb eens wat Tweakers zoeken om eens samen te spelen, dat maakt het net als in The Division echt wel een stuk leuker :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• RavendeRenee
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 25-09-2018
quote:
[...]

Edit:
Ik zit bij die taskforce, maar hoe kom ik dan ingame bij een (PS4) taskforce groep terecht?

• DigitalError
quote:
RavendeRenee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 03:14:
[...]

Ik zit bij die taskforce, maar hoe kom ik dan ingame bij een (PS4) taskforce groep terecht?
Open je tacmap menu en ga dan naar het eerste tabje, daar zie je vrienden en leden van de taskforce die je dan kunt joinen en uitnodigen.

• RavendeRenee
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 25-09-2018
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:15:
[...]

Open je tacmap menu en ga dan naar het eerste tabje, daar zie je vrienden en leden van de taskforce die je dan kunt joinen en uitnodigen.
Zo simpel :)

• Aeque
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 29-12-2018

Aeque

PSN: aeque88

Hebben jullie ook last van het bugje dat wanneer je uit een chopper gaat je een tijdje je drone en binoculars niet kunt gebruiken? Of wanneer je in een auto gaat met turret, je menu in gaat en weer terug, je crosshair verdwenen is?

Overigens alleen het geval als ik samen met 2 anderen speel.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Aeque schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:52:
Hebben jullie ook last van het bugje dat wanneer je uit een chopper gaat je een tijdje je drone en binoculars niet kunt gebruiken? Of wanneer je in een auto gaat met turret, je menu in gaat en weer terug, je crosshair verdwenen is?

Of dat HVT's gewoon door een muur/hek rennen om de auto in te stappen en weg te rijden. Dat er ineens een enemy die eerst van boven op de berg op 150 meter op je aan het schieten was, ineens binnen 2 seconden voor je staat met de loop van zijn LMG tegen je voorhoofd.

Of dat je in een heli stapt die plotseling gelanceerd wordt.enz enz enz

Jaja, het is weer een echte Ubi release :X

• Aeque

Aeque

quote:
[...]

Edit:
Of gewoon bij deze epische taskforce waar wij trachen zo tactisch mogelijk te werk te gaan............ :')

https://ghostreconnetwork...Alleen-Maar-Professionals

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Het meest hilarische vind ik de sync shot. Je ziet je 3 vrienden naast je liggen. Je ligt voor een hoge muur. Toch kunnen ze alles sync shotten. Ik doe alle stealth missies zo: achter een rots weg van de weg. Drone in de lucht, rebel spotting gebruiken. Groepjes van 3 markeren en random tegen de muur schieten. Binnen 5 minuten loop ik heel stealthy door een uitgemoord kampterrein.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
exactor it schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:20:
Het meest hilarische vind ik de sync shot. Je ziet je 3 vrienden naast je liggen. Je ligt voor een hoge muur. Toch kunnen ze alles sync shotten. Ik doe alle stealth missies zo: achter een rots weg van de weg. Drone in de lucht, rebel spotting gebruiken. Groepjes van 3 markeren en random tegen de muur schieten. Binnen 5 minuten loop ik heel stealthy door een uitgemoord kampterrein.
Cheatmode van de AI, heeft zo z'n voordelen :D Zelfde doen ze ook met dat random spotten, gewoon gasten in gebouwen die niet te zien zijn spotten.

Maar zij kunnen ook niet gespot worden, ging in 1 missie dood op een dak (verkeerde afsprong), 1 van die 3 loopt gewoon midden over die basis heen naar mij toe :P

Ach, compenseert dat ze soms niet de meest helderste zijn, zeker in combat snappen ze het niet altijd.

SinergyX wijzigde deze reactie 21-03-2017 10:29 (6%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:16
nadat ik horizon dawn uitgespeeld had was ik eigenlijk van plan mass effect te kopen, maar goed die reviews houden mij toch behoorlijk tegen, dus heb ik deze gekocht, mede door de enthousiaste verhalen in deze thread.

Ik vind het echt een leuke game, het is niet al te serieus, best eenvoudig (tot nu toe) als je rustig de tijd neemt om een basis te clearen, maar toch ook wel uitdagend als dat niet lukt :D

Wat ik echt super vind is dat je op verschillende manieren die game kunt spelen, dat lees je ook wel in deze thread dat iedereen toch wel een eigen manier heeft van het halen van die missies. Dat herken ik overduidelijk ook terug in de gameplay.

Er zitten af en toe wel bugs en rare dingen in, maar die vind ik niet storend tot nu toe. De eerste provincie heb ik af nu en lijkt erg op just cause 3, maar op de 1 of andere manier vind ik ghost recon een stuk leuker om te spelen.

• Ghostley
quote:
Bokkie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:56:
[...]

Of dat HVT's gewoon door een muur/hek rennen om de auto in te stappen en weg te rijden. Dat er ineens een enemy die eerst van boven op de berg op 150 meter op je aan het schieten was, ineens binnen 2 seconden voor je staat met de loop van zijn LMG tegen je voorhoofd.

Of dat je in een heli stapt die plotseling gelanceerd wordt.enz enz enz

Jaja, het is weer een echte Ubi release :X
Of dat je in ADS een vertraging hebt voordat je kunt vuren (overigens alleen in burst-fire mode)

Of dat je in prone houding niet over een drempel van een cm hoog kunt kruipen

Of dat tegen een NPC auto oplopen insta-kill is ongeacht de snelheid

Ach... Division werd uiteindelijk ook best goed, hopelijk volgt GR hetzelfde pad wat fixes betreft. :)

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Cheatmode van de AI, heeft zo z'n voordelen :D Zelfde doen ze ook met dat random spotten, gewoon gasten in gebouwen die niet te zien zijn spotten.

Maar zij kunnen ook niet gespot worden, ging in 1 missie dood op een dak (verkeerde afsprong), 1 van die 3 loopt gewoon midden over die basis heen naar mij toe :P

Ach, compenseert dat ze soms niet de meest helderste zijn, zeker in combat snappen ze het niet altijd.
Die gasten doen idd vaak maar wat. Buiten combat zijn ze superman met hun perfecte schoten. In combat zijn ze verdwaalde padvinders.

Ik gebruik ze wel voor mijn tactiek om snel een collectible te halen zonder alles zelf kapot te schieten. Gewoon naar de collectible rennen. Als je neer gaat veranderen ze toch weer in superman en is alles binnen twee tellen neer. Scheelt best wat tijd. Na de 50e kleine basis had ik het wel gehad met stealth. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 09:30

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
Ghostley schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:20:
[...]

Of dat je in ADS een vertraging hebt voordat je kunt vuren (overigens alleen in burst-fire mode)

Of dat je in prone houding niet over een drempel van een cm hoog kunt kruipen

Of dat tegen een NPC auto oplopen insta-kill is ongeacht de snelheid

Ach... Division werd uiteindelijk ook best goed, hopelijk volgt GR hetzelfde pad wat fixes betreft. :)
Ik had laatst een bug dat ik uit een boot stapte en in het water viel en toen opeens onder water in de lucht liep.

YouTube: Ghost recon Wildlands bug

Battle.net: ricjuh#2827

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Ze hadden best wat meer dan 3 teksten in kunnen spreken voor skills oprapen. Wat wordt dat suf als je ze allemaal verzamelt. Daarnaast was het wel leuk geweest als je niet na het spel (inclusief alle rebel drop zones) nog 50% supplies moest farmer. Niet echt uitgedacht.

Voor de rest wel een prima spel. Vond de Coop minder leuk dan solo eerlijk gezegd. Te veel Level verschil maakte het voor mij minder plezierig dan eerdere delen.

Edit: Bleh, ze hebben respawnende convoys gepatcht. Nu mag je de hele map rond voor de spaarzame convoys die er nog zijn.

exactor it wijzigde deze reactie 23-03-2017 16:39 (12%)

• Unigo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:26
Net een request verzonden naar de ps4 taskforce!

3ds fc: 4270-0926-7440

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:58

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Ik heb het vanavond voor het eerst sinds de beta weer gespeeld. Moet echt even iemand zoeken om samen eens wat te spelen komend weekend ofzo. En iets aanpassen in de controlls OID.. raakte in de beta veel meer dan nu :/

Na net een paar keer net wat schoten te hebben gemist enzo was ik er wel weer ff klaar mee..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• Martinspire
quote:
exactor it schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:20:
Ze hadden best wat meer dan 3 teksten in kunnen spreken voor skills oprapen. Wat wordt dat suf als je ze allemaal verzamelt. Daarnaast was het wel leuk geweest als je niet na het spel (inclusief alle rebel drop zones) nog 50% supplies moest farmer. Niet echt uitgedacht.

Voor de rest wel een prima spel. Vond de Coop minder leuk dan solo eerlijk gezegd. Te veel Level verschil maakte het voor mij minder plezierig dan eerdere delen.

Edit: Bleh, ze hebben respawnende convoys gepatcht. Nu mag je de hele map rond voor de spaarzame convoys die er nog zijn.
Mja hier al boven de 100 skill points, maar geen supplies om ze uit te geven. Komt ook vooral omdat het te weinig oplevert. En de missie resultaten hadden wel hoger mogen liggen, zeker als er niet elke keer een gun wordt uitgedeeld. Grinden heb ik sowieso een broertje dood aan, dus ik denk dat ik hem voorlopig effe laat liggen tot er nieuwe content verschijnt en/of wat zaken gepatched worden. Al scheelt het dat je nu kunt kiezen om een gepansert voertuig met minigun te spawnen ipv een helicopter. Ook zijn die convooien echt 10x makkelijker in coop (omdat je zelf niet kunt/mag schieten tijdens rijden).

Het verschil in level maakt me eigenlijk weinig uit voor coop, het is meer dat mijn progressie teveel afwijkt. Als je het hele ding kan doorlopen met 4 dezelfden, dan is het wel leuker denk ik. Maar juist het feit dat jij al dingen hebt en zij niet of andersom, maakt dat het gewoon niet zo leuk meer is. Wat ook weer ligt aan het feit dat teveel missies hetzelfde uitspelen. Je kunt het wel anders aanpakken, maar het resultaat is vaak gelijk. En zeker met coop eindigt het te vaak in een dikke shootout omdat je wat te makkelijk gespot wordt.

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:14:
[...]

Mja hier al boven de 100 skill points, maar geen supplies om ze uit te geven. Komt ook vooral omdat het te weinig oplevert. En de missie resultaten hadden wel hoger mogen liggen, zeker als er niet elke keer een gun wordt uitgedeeld. Grinden heb ik sowieso een broertje dood aan, dus ik denk dat ik hem voorlopig effe laat liggen tot er nieuwe content verschijnt en/of wat zaken gepatched worden. Al scheelt het dat je nu kunt kiezen om een gepansert voertuig met minigun te spawnen ipv een helicopter. Ook zijn die convooien echt 10x makkelijker in coop (omdat je zelf niet kunt/mag schieten tijdens rijden).

Het verschil in level maakt me eigenlijk weinig uit voor coop, het is meer dat mijn progressie teveel afwijkt. Als je het hele ding kan doorlopen met 4 dezelfden, dan is het wel leuker denk ik. Maar juist het feit dat jij al dingen hebt en zij niet of andersom, maakt dat het gewoon niet zo leuk meer is. Wat ook weer ligt aan het feit dat teveel missies hetzelfde uitspelen. Je kunt het wel anders aanpakken, maar het resultaat is vaak gelijk. En zeker met coop eindigt het te vaak in een dikke shootout omdat je wat te makkelijk gespot wordt.
Je hebt gelijk. Level verschil maakt niet uit. Mijn ergenis kwam door gebrek aan skills waardoor ik steeds alleen weg moest komen van dikke shoot outs zonder goede wapens en bepaalde nuttige skills. Later in het spel wordt unidad ontvluchten een peulenschil maar zonder chopper spawn zeker niet.

Ik heb alles op de map gedaan. En kom nog steeds 20k in elke supply soort te kort voor alle upgrades. De logica van deze design ontgaat mij. Ik heb alles af en heb nog niet genoeg voor alle upgrades. Waarvoor zou ik grinden? Om wat te kunnen? Lijkt wel diablo. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ghostley
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:14:
[...]

Ook zijn die convooien echt 10x makkelijker in coop (omdat je zelf niet kunt/mag schieten tijdens rijden).
Ik gebruik zelf een EMP drone om de middelste truck stil te zetten.
Dat de hele kaart achtervolgen is vreselijk.

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
quote:
Aeque schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:52:

Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik de Drone en Binoculars opeens niet meer kon gebruiken.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
maurieske72 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:20:
[...]

Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik de Drone en Binoculars opeens niet meer kon gebruiken.
Hier ook, op de meest verkeerde momenten :P

Vind de upgrades het vaak niet waar, explosive radius, flaregun etc, had liever tripmines en tranq darts :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Martinspire
quote:
Ghostley schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik zelf een EMP drone om de middelste truck stil te zetten.
Dat de hele kaart achtervolgen is vreselijk.
Huh? Dat werkt? Hmm, tijdje terug geprobeerd, maar toen werkte dat niet. Goede tip :)

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:27:
[...]

Huh? Dat werkt? Hmm, tijdje terug geprobeerd, maar toen werkte dat niet. Goede tip :)
Bij mij werkte dat ook niet,die klote truck reed gewoon door.

• Ghostley
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:27:
[...]

Jep. Werkt. Het is wel wat kritisch wanneer je precies die emp loslaat, maar werkt wel degelijk.
YouTube: Ghost Recon Wildlands - EMP Convoy Ambush

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Downtime met EMP op de truck is tussen de 30 en 60 seconden, als je dan de bestuurder er niet uit hebt dan gaat hij er alsnog weer vandoor

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Ik heb zo elke Convoy aangepakt. Is verreweg de makkelijkste en meest zekere manier dat ze hem niet in de fik zetten. De kans dat je hem zelf sloopt met de suv is veel te groot.

Overigens ben ik een sukkel en heb ik nog 3 uur rondjes gevlogen voor supplies om de laatste 10 upgrades te kopen. Wel een sukkel met 1000 gamerscore in dit spel. :)

• Aeque

Aeque

quote:
exactor it schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:30:
Ik heb zo elke Convoy aangepakt. Is verreweg de makkelijkste en meest zekere manier dat ze hem niet in de fik zetten. De kans dat je hem zelf sloopt met de suv is veel te groot.

Overigens ben ik een sukkel en heb ik nog 3 uur rondjes gevlogen voor supplies om de laatste 10 upgrades te kopen. Wel een sukkel met 1000 gamerscore in dit spel. :)
Niks mis met in de fik zetten, gewoon op tijd taggen en hoppa supplies binnen.

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
Aeque schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:28:
[...]

Niks mis met in de fik zetten, gewoon op tijd taggen en hoppa supplies binnen.
Als de wagen te veel damage krijgt, levert het de helft aan supplies op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 19-05 00:23
VinnyAMS, Cyril MMA en ik (Mondaatje psn) hebben ook een request gestuurd voor de taskforce. Spelen nu ongeveer een jaartje met elkaar via tweakers (Division, BF1) met een man of 13. Samen gamen liep een beetje terug, aantal zijn horizon gaan spelen en/of gestopt met division.
Net GRW aangeschaft, om nieuw leven in te blazen, dus ben benieuwd!

PSN: Mondaatje

• Aeque

Aeque

quote:
exactor it schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:22:
[...]

Als de wagen te veel damage krijgt, levert het de helft aan supplies op.
Dat is alleen als hij daadwerkelijk ook is ontploft, als je erbij bent voor dat gebeurd is er niks aan de hand.

• CartmanMMA
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-05 16:04

CartmanMMA

Fallus Giganticus

quote:
Monda schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:00:
VinnyAMS, Cyril MMA en ik (Mondaatje psn) hebben ook een request gestuurd voor de taskforce. Spelen nu ongeveer een jaartje met elkaar via tweakers (Division, BF1) met een man of 13. Samen gamen liep een beetje terug, aantal zijn horizon gaan spelen en/of gestopt met division.
Net GRW aangeschaft, om nieuw leven in te blazen, dus ben benieuwd!
CartmanMMA ;)

Zie je morgenavond amigo!

PSN: CartmanMMA

• Monda
quote:
CartmanMMA schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:32:
[...]

CartmanMMA ;)

Zie je morgenavond amigo!
Hahahaha oops! Automatisme. We zijn te dicht naar elkaar toe gegroeid. ;)

• Placid_K
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 06-05 21:22

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Kunnen spelers met een ps4 online samen spelen met mensen met een xbox one?

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:26
quote:
Placid_K schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:48:
Kunnen spelers met een ps4 online samen spelen met mensen met een xbox one?
Nee.

PSN: Maichel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-05 12:39
Heb hem eigenlijk nu al 2 weken niet meer gespeeld. Het is niet een spel wat mij pakt om keer op keer op te starten. Wellicht doordat het veel rinse repeat is. Je kan eigenlijk al relatief snel endgame zitten qua skills/wapens. Had stiekem toch iets meer richting The Division gehoopt qua lootsysteem. Wellicht dat ik het over een paar updates weer eens probeer.

Voor nu maar weer verder met Elder Scrolls Online.

psn: NL-SosuA-

• DigitalError
http://blog.ubi.com/ghost...ds-new-vehicles-factions/

Narco Road komt er al aan, moet eerlijk zeggen dat ik super enthousiast was en dus de gold edition gekocht had maar heb het spel nu al 2 weken niet aangeraakt. het is steeds weer hetzelfde riedeltje aflopen... misschien dat ik het later nog een keer op pik maar op dit moment trekken andere games mij meer.

• 414524
  • Registratie: mei 2019
  • Niet online
Ben een dag of 5 bezig met deze game... Ik ben erg enthousiast, voor mijn gevoel was het een -wait to buy- game, maar hij is het zeker waard. Voelt als een iets serieuzere Just Cause. Ik vind de side missies het leukste (voertuigen jatten, etc.). Beetje sneaken en soms een keer full cargo los gaan. Coöp zal het toffer zijn, maar daar helaas te weinig tijd voor (20-40 min per keer gamen). Benieuwd naar de DLC, zin in!

• chimera2
  • Laatst online: 07:18
Ik vermaak me er ook nog bijna elke dag mee.
Het leukste is wel met met vrienden spelen
Soms is het stealth leuk en soms is alles afknallen gewoon leuker

Bij sommige provincies heb ik alles maar dan mis ik nog 1 kingslayer bestand.

• Mr-Music
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Heb de dlc Narco Road gespeeld.
Dat is niet te doen, zo slecht. Veel bugs oa het niet halen van een missie is frustrerend.
Ziet er kleurrijk uit en de muziek is grappig bedoelt maar niet kopen!
Zonde van je euro's

• Sosua
  • Laatst online: 17-05 12:39
Ja dit spel heeft echt een beetje afgedaan. Had liever mn geld in de division season pass gestopt. Maar ja. Wel een beetje een 4 player coop gat. Geen noemenswaardige games die in ontwikkeling zijn. Misschien Destiny 2.

psn: NL-SosuA-

• razRDJ
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-05 07:55
Ik ben zojuist begonnen met deze game, ik volg nu missies door in de TacMap de missies te selecteren. Valt me op dat dit alleen side missions zijn. Intel gatheren e.d. Doe ik iets verkeerd of hoort dat zo? Beetje het overzicht kwijt.

• Ghostley
quote:
razRDJ schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:48:
Ik ben zojuist begonnen met deze game, ik volg nu missies door in de TacMap de missies te selecteren. Valt me op dat dit alleen side missions zijn. Intel gatheren e.d. Doe ik iets verkeerd of hoort dat zo? Beetje het overzicht kwijt.
Eerst intel verzamelen (de gele koffertjes) en aan de hand daarvan krijg je story missions uitgereikt.
(Overigens heeft niet ieder gebied een story-line.)

Ik speel het zelf nog af en toe, maar de lol is er wel vanaf gezien de enorme lading bugs die er nog in zitten.
De nieuwste: onderweg per heli naar een story-mission (een vijandelijk kamp scouten, en dan een groepje leiders omleggen), maar het regent... en of het toeval is of niet, maar de onweer slaat in naast het kamp (ik heb nog 400 meter te vliegen) en alle vijanden zijn verdwenen en "mission complete". 8)7

Ghostley wijzigde deze reactie 24-04-2017 12:58 (3%)

• PepeLe
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 11-07-2017
quote:
razRDJ schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:48:
Zoals Ghostley al aangeeft, door intel te verzamelen (gele mapjes) krijg je nieuwe missies. Ook kan het gebeuren als je een nieuw gebied in rijdt dat je een missie krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Monda
Wellicht heel een heel logisch antwoord, maar ik begrijp iets niet. Heb net grotere magazijnen (30/50) gevonden voor een assault rifle. Ik gebruik de ACR. Maar de gevonden magazijnen verschijnen niet in het menu van de gunsmith....

Edit: denk dat ik het al begrijp... Moet eerst een gebied verkennen denk ik...

Edit 2: blijkbaar is de uitbreiding (bijv magazijn) alleen voor een specifiek wapen. Heb nu weer een 50 magazijn gevonden, maar die blijkt enkel voor 5.56 pmag...

Monda wijzigde deze reactie 05-05-2017 23:29 (35%)

• Motion2
  • Laatst online: 13-05 19:02
quote:
Ghostley schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:31:
[...]

Eerst intel verzamelen (de gele koffertjes) en aan de hand daarvan krijg je story missions uitgereikt.
(Overigens heeft niet ieder gebied een story-line.)

Ik speel het zelf nog af en toe, maar de lol is er wel vanaf gezien de enorme lading bugs die er nog in zitten.
De nieuwste: onderweg per heli naar een story-mission (een vijandelijk kamp scouten, en dan een groepje leiders omleggen), maar het regent... en of het toeval is of niet, maar de onweer slaat in naast het kamp (ik heb nog 400 meter te vliegen) en alle vijanden zijn verdwenen en "mission complete". 8)7
Ik speel het nog met regelmaat maar erger me ook aan de vele bugs:

- Random spawnen van Enemies ( soms opeens 3 meter achter je waardoor je mission failed omdat je detected bent ) zie bijvoorbeeld ( niet mijn account): https://account.xbox.com/...00-0000-0000-000000000000
- Unidad troops die je blijven achtervolgen / beschieten terwijl ze niet meer On Alert zijn
- Respawn na gedood te zijn midden tussen tegenstanders / Unidad waardoor je in een loop komt
- In online coop hoor je de kogels voorbij vliegen die geschoten worden op je maat die 500 meter verderop staat
- Domme AI
- Missende crosshair als je in een helikopter vliegt

Motion2 wijzigde deze reactie 11-05-2017 17:09 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ghostley
quote:
Motion2 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:04:
[...]

Ik speel het nog met regelmaat maar erger me ook aan de vele bugs:

- Random spawnen van Enemies ( soms opeens 3 meter achter je waardoor je mission failed omdat je detected bent ) zie bijvoorbeeld ( niet mijn account): https://account.xbox.com/...00-0000-0000-000000000000
- Unidad troops die je blijven achtervolgen / beschieten terwijl ze niet meer On Alert zijn
- Respawn na gedood te zijn midden tussen tegenstanders / Unidad waardoor je in een loop komt
- In online coop hoor je de kogels voorbij vliegen die geschoten worden op je maat die 500 meter verderop staat
- Domme AI
- Missende crosshair als je in een helikopter vliegt
Ook allemaal herkenbaar.
En het blijft jammer, want dit had potentieel echt een goeie game kunnen worden.
Maar omdat ze hun focus gooide op (onnodige Arcade-Style / GTAO ripoff) DLC ipv. het fixen van de massa's bugs en falende gameplay mechaniek is het een vroege dood gestorven. :|

• Keltie
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-05 16:34
Hallo!
Ik vroeg mij af of er hier nog Tweakers zijn die dit spel regelmatig op de PS4 spelen? Mocht dat het geval zijn is er dan nog toevallig plaats in het Tweakers taskforce?
Ben meer een lurkende GoT gebruiker maar sinds een aantal maanden, door het BF1 platoon, wel veel contact met andere Tweakers.
Heb Wildlands sinds afgelopen zaterdag, was in de aanbieding dus toch maar eens opgepakt, en heb behoorlijk veel schik met het spelleke maar samenspelen is natuurlijk veel leuker :)

• Ksvd
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17-05 08:00
Ik vermaak me prima met deze game! Tijdje terug ook gestart met de DLC Narco Road en ik moet zeggen dat ik het voor de afwisseling best een leuke aanvulling vind. Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat de missies van Tonio Mateos (los jinetes locos) niet laden... Alle side-missions en uitdagingen in het gebied heb ik gedaan maar ook de informanten verschijnen nergens... Iemand hier ook tegenaan gelopen?

• GovertNL
  • Laatst online: 17-05 21:50
Mensen Ubisoft Twitch aan het kijken?

PvP modus wordt gespeeld! Geen idee of mensen deze game nog spelen?

Hier staat die zelf in de backlog. Wat ik begreep is dit straks een update van 30 GB maar die is wel gratis.
Klopt dit?

• Kidjuh
quote:
GovertNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:33:

Hier staat die zelf in de backlog. Wat ik begreep is dit straks een update van 30 GB maar die is wel gratis.
Klopt dit?
Klopt, gratis update komt later dit jaar. Morgen tot de 25e is de open beta van PvP gratis te spelen voor iedereen. Ik kan hem alleen nog niet pre-loaden.. Meer mensen dit probleem? PS4.

• Qu3st
Ik ben blij verrast met de PVP. Ik vind het veel lijken op de Last of Us multiplayer. De potjes zijn erg snel soms maar dat is geen probleem, als je kunt communiceren via een party gaat het wel stukken makkelijker.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Qu3st
Inmiddels is de PVP live. Mensen het al gespeeld? Ik ga het vanmiddag/vanavond het opstarten.

• swoutr
  • Registratie: december 2009
Net even gespeeld, best wat potentie, kunt het best tactisch spelen. Maar de hitregistratie is echt kut. Was net 1 vs 1. Was nog half alive en ren een hoekje om en wordt 5 meter later ineens gedowned. Terwijl hij aan de andere kant van de muur zat.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Qu3st
Ik mis op dit moment een doel in het spel, het begint zich allemaal te herhalen na een paar potjes. Het ziet er fantastisch uit maar van mij mogen er meerdere game modussen in komen. En de mortar drone vind ik vrij OP waardoor ik het ook een vreselijke klasse vind.

Qu3st wijzigde deze reactie 11-10-2017 22:09 (19%)

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:26
quote:
GovertNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:33:

Klopt dit?
Bleek dus 11GB te zijn :)

PSN: Maichel

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
vaag iets hier. Heb afterburner draaien om te zien wat de game doen qua prestaties. netjes 60fps. Onder F9 heb ik normaal de screenshot actie hangen. Dit werkt in elke game perfect.

Ram ik in deze game op F9 kakt alles in en komt de game niet meer boven de 20fps uit :S Snap er geen hol van.

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Maverick!
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 09:06
quote:
Paulus07 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:54:
vaag iets hier. Heb afterburner draaien om te zien wat de game doen qua prestaties. netjes 60fps. Onder F9 heb ik normaal de screenshot actie hangen. Dit werkt in elke game perfect.

Ram ik in deze game op F9 kakt alles in en komt de game niet meer boven de 20fps uit :S Snap er geen hol van.
Misschien heb je meer kans op een antwoord waar je iets mee kan in het Wildlands topic voor PC ;)

Hier dus...

Maverick! wijzigde deze reactie 16-10-2017 14:02 (3%)

XBox gamertag: R0nster76

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Afgelopen vrijdag deze game ook gekocht en elke dag even gespeeld. Gisteravond het eerste gedeelte (provincie) uitgespeeld met die man en vrouw die iedereen martelen.

Op zich speelt het allemaal best lekker itt de beta destijds. Wat me echter opvalt zijn een paar dingen:

Vaak zie ik rond een kamp waar iets te halen valt hoge objecten staan zoals bv een watertoren of een bouw kraan. Echter kun je daar niet vanaf de grond op komen. Mis ik iets ? Of is dat bewust gedaan zodat je niet elke enemy kan uitschakelen met je sniper rifle ? Of moet ik nog iets unlocken zodat je er wel op kunt. In het unlock gedeelte zie ik namelijk geen touw of grappling hook staan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Hoe zit het met de wapens die je moet verzamelen ? In het unlock gedeelte van het menu staat bij mij nog zo goed als alles unlocked. Heb denk ik een stuk of 4 wapens unlocked. De vijanden laten hun wapen vallen, maar die tellen blijkbaar niet mee voor de unlocks als je die op pakt ?

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik heb het spel nu twee weken, vind het erg tof en ondergewaardeerd als ik naar de reviews kijk :)
Vooral in co-op is het gaaf.
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:42:

Vaak zie ik rond een kamp waar iets te halen valt hoge objecten staan zoals bv een watertoren of een bouw kraan. Echter kun je daar niet vanaf de grond op komen. Mis ik iets ? Of is dat bewust gedaan zodat je niet elke enemy kan uitschakelen met je sniper rifle ? Of moet ik nog iets unlocken zodat je er wel op kunt. In het unlock gedeelte zie ik namelijk geen touw of grappling hook staan, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Niet in alle hoge objecten kun je. Het beste benader je een basis vanaf een hoger punt zoals een berg. Meestal staan er wat normale torens met snipers op de hoeken van een basis. Die eerst uitschakelen, worden zelden tot nooit ontdekt door andere soldaten. In die torens met snipers kun je wel via de trap komen.

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• Qu3st
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:42:
Afgelopen vrijdag deze game ook gekocht en elke dag even gespeeld. Gisteravond het eerste gedeelte (provincie) uitgespeeld met die man en vrouw die iedereen martelen.

Op zich speelt het allemaal best lekker itt de beta destijds. Wat me echter opvalt zijn een paar dingen:

Hoe zit het met de wapens die je moet verzamelen ? In het unlock gedeelte van het menu staat bij mij nog zo goed als alles unlocked. Heb denk ik een stuk of 4 wapens unlocked. De vijanden laten hun wapen vallen, maar die tellen blijkbaar niet mee voor de unlocks als je die op pakt ?
Mooi dat het je bevalt! Speel je het alleen of coop?

In die watertorens/kranen kun je helaas niet in. Dit vind ik een groot gemis, want is toch een perfecte plek om je strategie uit te stippelen en met je sniper het kamp leeg te maken.

De wapens die je uit een weapons case haalt komen in je inventory, degene die je oppakt van een vijand komen helaas niet in je inventory. Net als het niet kunnen klimmen vind ik dit erg jammer dat dit niet mogelijk is.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

quote:
Qu3st schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:50:
[...]

Mooi dat het je bevalt! Speel je het alleen of coop?

In die watertorens/kranen kun je helaas niet in. Dit vind ik een groot gemis, want is toch een perfecte plek om je strategie uit te stippelen en met je sniper het kamp leeg te maken.

De wapens die je uit een weapons case haalt komen in je inventory, degene die je oppakt van een vijand komen helaas niet in je inventory. Net als het niet kunnen klimmen vind ik dit erg jammer dat dit niet mogelijk is.
Speel alleen ivm tijd gebrek. Heb maar hooguit een uurtje of 2. Enige mogelijkheid om in die watertorens en andere hoge objecten te komen, is om met een heli de lucht in te gaan en en te skydiven er naar toe. Parachute heb ik al wel..... Is idd een gemis.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
wie heeft hier de gold edition ? zit de dlc op de disc of op een code ?

• Martinspire
quote:
lennox-06 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:30:
wie heeft hier de gold edition ? zit de dlc op de disc of op een code ?
Volgens mij is dat van de DLC allemaal met codes en niks on-disc. Gold edition is ook volledig digitaal te krijgen trouwens. Helaas is de prijs nog steeds vrij flink, dus dat gaat nog niet echt spetterend met de drukte online.

Vind het wel een leuke game, maar zie werkelijk niemand Ghost War doen (of uberhaupt proberen)

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
Martinspire schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:47:
[...]

Volgens mij is dat van de DLC allemaal met codes en niks on-disc. Gold edition is ook volledig digitaal te krijgen trouwens. Helaas is de prijs nog steeds vrij flink, dus dat gaat nog niet echt spetterend met de drukte online.

Vind het wel een leuke game, maar zie werkelijk niemand Ghost War doen (of uberhaupt proberen)
wat een flutgame, na 5 minuten weer verkocht..

• Dennis585
  • Laatst online: 09:07
'Sam Fisher sluipt vandaag naar Ghost Recon Wildlands'

Weet iemand hoe ik de Splinter Cell missie moet starten?

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:51
Yeah, Year 2 Pass is nu beschikbaar.

Volgens the RB6 Siege model: de updates zijn gratis maar je kan € 30,- betalen voor 1 week early access, wat loot crates en 'special customization'. Ik heb nooit begrepen waarom je dat ooit zou doen, maar goed.. Mooi dat het eerste jaar voor PvE enorm veel voldoening gaf, echt waar voor je geld *uche*. Zal wel eens kijken of het nu wel leuk is.

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17-05 18:14
quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:36:
'Sam Fisher sluipt vandaag naar Ghost Recon Wildlands'

[video]

Weet iemand hoe ik de Splinter Cell missie moet starten?
naar la Cruz province gaan. kroontje in het noorden

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• Oxigeon
  • Laatst online: 08:50

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, misschien toch nog maar eens deze game aanslingeren. Eens kijken wat er na een jaar nog zoal vernieuwd is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• tweakict
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-05 16:47
Sinds deze week op de PS4 pro deze game gestart, nadat ik deze op de PC al flink gespeeld heb. Ziet er prachtig uit (1080p) en voornemens te kijken naar PlayStation Plus om online via COOP te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:20
Coop is geniaal met deze game!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Klein schopje. :)

Heeft iemand nog goed tips voor die predator, gisteravond tig keer geprobeerd maar zelfs nadat ik mijn volledige assault rifle leeg geschoten had op dat kreng wil hij maar niet neergaan. Probeer zoveel mogelijk aan de rand van de fight zone te blijven en tussen bomen,maar iedere keer als ik voor mijn gevoel een heel eind ben knalt ie me zo zonder enige waarschuwing toch af.

Zijn er nog nuttige tips of bepaalde wapenkeuze, sniper rifle ook al eens geprobeerd maar zelfde verhaal eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Tom
  • Niet online
Die is heel pittig! Ook heel veel pogingen nodig gehad.
Ik weet niet precies maar wij (ik heb 'm in co-op met vrienden gedaan, maar één vriend had hem al solo gehaald dus dat kan ook) zochten altijd een plekje in dat gebied met wat rotsen en bomen. Volgens mij zijn er twee. Daar in het begin vooral in beweging blijven, rondjes rondom die boom rennen en proberen hem zo vaak mogelijk te raken. Ik geloof dat we in z'n volgende fase wat meer verscholen zaten tussen die rotsen.

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Ben hem ook al weer een dikke week aan het spelen en bevalt me wel weer. Vaak wat coop met @Tags NL en wij hadden ook moeite met die Predator. Mijn eigen strategie is om de upgrade voor healen te kopen zodat je sneller iemand kan healen, je coop partners dus, en bij de bomen te blijven waar de ammo crate ook staat, dus ergens in het midden. Zodra je gelocked wordt door de predator, achter de boom gaan staan.

Wij hadden hem overigens met 3 man in coop vrij makkelijk verslagen, echter kreeg 1 van ons maar te zien dat de missie gehaald was, omdat we de voorgaande missie (talk to the girl missie) nog niet gedaan hadden.

Verder weet ik niet of deze link al voorbij is gekomen, maar het is een interactieve map van GRWL

http://swissgameguides.co...orld/interactive_map.html

MRE-Inc wijzigde deze reactie 04-10-2018 09:53 (12%)

• Martinspire
Ik heb die Predator in mn eentje verslagen maar vond er eigenlijk weinig aan. Nogal nep hoe makkelijk hij je kon aanpakken door waar hij spawnde en dat je AI teammates er totaal niet voor geprogrammeerd waren.

Overigens hielp het door eerst assistentie in te roepen zodat er nog wat AI rond loopt die hem bezig houdt en laat weten waar ie is.

Ik blijf het jammer vinden dat ze eigenlijk geen nieuwe SP DLC meer gemaakt hebben en alleen de Ghost War mode zijn blijven ondersteunen. Overigens vond ik die dan ook nog wel prima om te doen maar zonder maatjes om mee te spelen, was dat toch wel snel saai. Verder weet ik niet hoe scheef de matchmaking ondertussen is, maar die viel in het begin niet mee.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ah okay gewoon blijven proberen dus. Ik kan nu wel een extra keer revived worden dus zal nu wel gaan lukken voor mijn gevoel zat ik er iedere keer heel erg bij. :)

Spel verveelt me nog niet echt moet ik zeggen, valt me 100% mee eigenlijk. Leuk om af en toe eens een "oude" game toevallig tegen te komen die nog leuk is ook. Dacht altijd dat het voornamelijk MP was.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Tom
  • Niet online

(in de live stream was ook een gameplay trailer die beter liet zien hoe het spel ging worden, maar die zie ik zo snel niet op de site staan...)

Paar dingen vind ik minder. Die drones en sci-fi voertuigen spreken mij totaal niet aan. De vijand lijkt mij daarom ook niet leuk.
Het eiland ziet er wel gaaf uit!
Qua gameplay zie ik wel weer best wat toffe nieuwe elementen. Gewond raken, wat meer verschil in terrein, meer dreiging als je onderweg bent en een kamp kunnen opzetten (jezelf transporteren in Wildlands was echt suf), altijd met je eigen character spelen.
Verder hoop ik op een slimmere AI van de vijand. Bij Wildlands had je op een gegeven moment wel in de gaten hoe die zich gedroeg, dan werd het snel makkelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Tom schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:19:
[YouTube: Ghost Recon Breakpoint: officiële announcement trailer]

(in de live stream was ook een gameplay trailer die beter liet zien hoe het spel ging worden, maar die zie ik zo snel niet op de site staan...)

Paar dingen vind ik minder. Die drones en sci-fi voertuigen spreken mij totaal niet aan. De vijand lijkt mij daarom ook niet leuk.
Het eiland ziet er wel gaaf uit!
Qua gameplay zie ik wel weer best wat toffe nieuwe elementen. Gewond raken, wat meer verschil in terrein, meer dreiging als je onderweg bent en een kamp kunnen opzetten (jezelf transporteren in Wildlands was echt suf), altijd met je eigen character spelen.
Verder hoop ik op een slimmere AI van de vijand. Bij Wildlands had je op een gegeven moment wel in de gaten hoe die zich gedroeg, dan werd het snel makkelijk.
Hmmm zonder direct een oordeel te vellen.....ik denk dat ik er even aan moet wennen. Vond het wel een toffe game en wil nog steeds de DLC's doen, maar weet niet zo goed wat ik van deze futuristische dingen moet vinden. Houd er op zich helemaal niet van, maar het lijkt allemaal wel redelijk in de setting te passen. Even afwachten dus....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 17-05 15:49
Hier is de gameplay trailer:

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True