Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:32
Ik krijg de game vandaag als het goed is binnen via ING rentespaarpunten winkel :)
Als ik op de link van Task Force voor de PS4 klik geeft ie bij mij een error dat die task force niet bestaat.

Maar voel vrij om me toe te voegen om te spelen zo nu en dan , ik heb een headset en Mic ook.

PSN : Rebel8319

https://www.indigobeatzstore.com/

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
quote:
ProCeela schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:55:
Ik krijg de game vandaag als het goed is binnen via ING rentespaarpunten winkel :)
Als ik op de link van Task Force voor de PS4 klik geeft ie bij mij een error dat die task force niet bestaat.

Maar voel vrij om me toe te voegen om te spelen zo nu en dan , ik heb een headset en Mic ook.

Je kunt ook op het ghost Recon network even zoeken op 'tweakers' ;)

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:30
Heb inmiddels El Polito en die andere knakker omgelegd. Wat een leuke game is dit. Het team lijkt echt over enige intelligentie te beschikken. Sync shots en andere commandos worden echt goed uitgevoerd!

Mijn hardware: PS4, Macbook Pro Retina 15, Sony Xperia Z3 Compact

• Aeque
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 29-12-2018

Aeque

PSN: aeque88

@Joene. Heb je hem inmiddels al gekocht? :7

• Ghostley
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-06 15:11
quote:
DigitalError schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Je kunt ook op het ghost Recon network even zoeken op 'tweakers' ;)
Na het inloggen zie ik in het overzicht alle Taskforce members staan, maar er staat tussen haakjes achter "Unavailable"... Wil dat dan zeggen dat het team van 4 al vol is ?

PSN ID: Ancta

• Protax
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:53
quote:
dijkhua schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:42:
[...]

PS4. Aangezien deze meestal in de woonkamer aan de tv hangt en de rest van het gezin zodoende mag en kan meegenieten. Dit spel verdient dat wel :9 .

Wat is dit spel trouwens enorm groot qua map. Dacht dat ik al wat van de wereld had gezien, waren het net 4 regio's. Dan maar een heli gejat om sneller meer te zien. Duurt lang...dan maar een vliegtuig jatten. Duurt nog steeds lang _/-\o_

Ps.: je weet dat je hier in het XB0/PS4 forum zit hè... kan zijn dat je hier wat meer PS4 fans hebt dan PC fans ;)
Besteld :) Thanks!

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:42
quote:
Aeque schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:23:
@Joene. Heb je hem inmiddels al gekocht? :7
Is dit een hint? >:)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Aeque

Aeque

quote:
Inderdaad. :7

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-07 15:23

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
ProCeela schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:55:

Die melding gaat weg zodra je de game hebt opgestart op je ps4. Hier had ik gisteren ook last van. Hoe ik taskforce members join ingame weet ik helaas nog niet. Dit moet ik nog ff uitvogelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• DigitalError
  • Nu online
quote:
Ghostley schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Na het inloggen zie ik in het overzicht alle Taskforce members staan, maar er staat tussen haakjes achter "Unavailable"... Wil dat dan zeggen dat het team van 4 al vol is ?
Of ze zitten in een ander clubje op dat moment, of ze zitten in het menu.

• Vieyra
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 21:43
Het inloggen op de Task Force lukt mij nog steeds niet, paar keer geprobeerd vandaag. 404 task force not found..

Deze toch? https://ghostreconnetwork...rofile/16006/Tweakers-PS4

Vieyra wijzigde deze reactie 09-03-2017 18:14 (6%)

• DigitalError
  • Nu online
quote:
Vieyra schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:13:
Het inloggen op de Task Force lukt mij nog steeds niet, paar keer geprobeerd vandaag. 404 task force not found..

Deze toch? https://ghostreconnetwork...rofile/16006/Tweakers-PS4
als ik erop klik krijg ik hem wel gewoon. kun je niet de zoekterm GoT of tweakers gebruiken?

• Vieyra
Nee, bizar. Ik kan alleen de PC task force vinden. Is het mogelijk om mensen uit te nodigen? Vieyra999

• DigitalError
  • Nu online
zal eens kijken voor je

als ik zoek op je opgegeven naam krijg ik: No Ghosts Found

DigitalError wijzigde deze reactie 09-03-2017 18:42 (57%)

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-07 21:08
Hebben jullie de standaard variant of deluxe / gold?

Wil hem het liefst digitaal kopen (ivm game sharing) maar Gold is best duur en vraag me af of het de meerwaarde biedt?

En in het buitenland kopen lijkt niet meer te lukken, doen ze goed ;-)

• Vieyra
M'n account zegt Vieyra999 maar als ghost Vieyra99.. Zou je het nog eens willen proberen? bvd

• DigitalError
  • Nu online
quote:
Vieyra schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:45:
M'n account zegt Vieyra999 maar als ghost Vieyra99.. Zou je het nog eens willen proberen? bvd
Gevonden en uitgenodigd ;)

• Protax
Mensen die eens samen willen spelen op de PS4, voeg me dan gerust toe:

PSN = DXK_NU

Ben vrij noob met console gaming :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10-07 23:20
Ik heb een request voor de TaskForce gestuurd! Misschien ben ik vanavond een uurtje of 2 beschikbaar!

iPhone X 64 GB | Canon 40d | www.instagram.com/jorvisuals

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:32
quote:
jordyyyys schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:45:
Ik heb een request voor de TaskForce gestuurd! Misschien ben ik vanavond een uurtje of 2 beschikbaar!
Same here , het is nu wel gelukt :)

https://www.indigobeatzstore.com/

• Looney1984
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 00:08
quote:
Protax schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:57:
Twijfel... PS4 PRO of PC, kan mijn keuze niet maken :(
Had hetzelfde heb zelf een prima pc staan en een ps4pro. Game uiteindelijk besteld voor de ps4 pro via ing rentepuntenwinkel.(37.90 betaald voor normale versie)

• DigitalError
  • Nu online
Ik heb een dingetje: ik zit nu in de provincie P.N. De Agua Verde en heb alle intel verzameld maar krijg geen missies 8)7 heb alle skillpoints, weaponcrates en kingslayerfiles al gehaald |:( meer mensen last van dit probleem?

Edit: als ik een coöp start of join zijn de missies wel beschikbaar (via andere spelers).

als je met randoms speelt is het trouwens net een groot kinderdagverblijf, niet echt aan te raden.

DigitalError wijzigde deze reactie 10-03-2017 16:42 (30%)

• smoken
Zojuist aangeschaft.
Uiteindelijk de Deluxe versie in de NL xbox store.

Microsoft heeft het blokkeren van aankopen in buitenlandse xbox stores goed weten te blokkeren tegenwoordig!

Mocht iemand me uit willen nodigen, xbox ID: moreorlessharm

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-07 15:12
Welke sniper rifle gaat jullie voorkeur naar uit?

Msr, HTi of ?

psn: NL-SosuA-

• DigitalError
  • Nu online
quote:
Sosua schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:39:

Msr, HTi of ?
Ik heb op dit moment nog de M40A5, op zich niks mis mee.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-07 14:53
Hopelijk komt er nog een video review online op Tweakers

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jordyyyys
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10-07 23:20
Hier meer mensen met het probleem dat de auto's verschrikkelijk langzaam rijden itt het meerijden met vrienden? Als ik rijd gaat het super traag, rijden anderen gaat het heel snel, ps4, mijn R2 button doet het verder in andere games altijd goed.

iPhone X 64 GB | Canon 40d | www.instagram.com/jorvisuals

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:16
quote:
DigitalError schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:19:
Ik heb een dingetje: ik zit nu in de provincie P.N. De Agua Verde en heb alle intel verzameld maar krijg geen missies 8)7 heb alle skillpoints, weaponcrates en kingslayerfiles al gehaald |:( meer mensen last van dit probleem?

Edit: als ik een coöp start of join zijn de missies wel beschikbaar (via andere spelers).

als je met randoms speelt is het trouwens net een groot kinderdagverblijf, niet echt aan te raden.
Niet in elke provincie zitten de verhaal missies

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• FPS_Thomas
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 14-07 20:57
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:39:
Ik heb een Task Force aangemaakt voor de ps4, voel je vrij om te joinen. (even een berichtje sturen via de pagina)

Zet er even bij dat je via GoT komt, dan hoef ik niet alle profielen te checken ;)

https://ghostreconnetwork...rofile/16006/Tweakers-PS4
Ik heb me zojuist aangemeld :)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 21:49

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Twijfel nog steeds of ik Wildlands ga halen of Division.
Vooral nadat ik de proefperiode heb gespeeld van division afgelopen dagen.

Welke game zouden jullie eerder kiezen ?
ook wanneer je solo speelt.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Protax
Mensen die gezellig samen willen spelen op de PS4?
Kom zo online!

PSN = DXK_NU

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-07 07:08
quote:
DigitalError schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:19:

Zelf speel ik het voornamelijk met een kennis van mij, vanochtend hadden we heel even onze ''lobby'' opengezet waarbij er direct 2 spelers binnenkwamen.. Wij dachten van, met 4 man kan je net wat meer tactiek toepassen (2 snipers, 2 die het dorp ingaan bijv).. We waren met een missie bezig en wij lagen al op de bergen (in het dal lag een kampje), ipv dat ze ons helpen start 1 een eigen verhaallijn missie en de ander gaat met die gene meedoen. Wij dachten van nja oké dan doen we dat wel, wat hun willen...
Wij kwamen aan en zaten al een tactiek te bedenken hoe we dat het beste konden oplossen (je mocht niet gezien worden anders was het afgelopen), wat doen hun non stop? Die rennen dat gele vak in en paf weer opnieuw, en direct weer rennen ze erin.. Dit 5 of 6x aangezien en maar besloten ze te kicken en de lobby te sluiten voor vreemde.

Er zullen vast wel serieuze tussen zitten, maar die gok gaan wij voorlopig niet meer wagen :D

Verder vinden we het wel echt een tof spel, grafische mooi gemaakt, een ontiegelijk grote wereld met alle vrijheid die je je kan bedenken. Enja tactisch spelen, met een sniper beginnen en vervolgens een kleine rush (voor de personen in de gebouwen) ondersteund door je rebellen, ja het is wel een mooi en compleet spel tot zover. Ook de omgeving, het land en etc waar alles plaatsvind is ook direct; YES zo moet het, dit is tof. Vooral als je van series als narcos (Pablo Escobar) houd en etc dan spreekt dit je ook wel sneller aan denk ik.
Althans, dit is persoonlijk natuurlijk :)

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-07 15:12
Heb hem nu een tijdje. Zet hem wel sneller uit dan ik bij The Division deed. Beetje repetitief soms.

psn: NL-SosuA-

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Sosua schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:39:

Msr, HTi of ?
MSR,
MK17
FN Five Seven

mijn prefered loadout HTI is echt een anti vehicle wapen, MSR voor mij ideale DMR

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16-07 16:32

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik twijfel nog sterk over deze game.. helemaal omdat van de week de preview van ME:A ook nog eens begint. De setting van wildlands bevalt me wel, maar door de iets meer negatievere reviews dan normaal twijfel ik (hoewel het allemaal persoonlijke smaak blijft).

EDIT: over nagedacht en ga het gewoon doen.

Bozznl wijzigde deze reactie 12-03-2017 10:07 (8%)

• Looney1984
Jullie ook problemen met ghostreconnetwork website? Ding werkt voor geen meter!
(blijkt bij in chrome moeilijk te doen in IE werkt die wel goed)

Looney1984 wijzigde deze reactie 12-03-2017 12:56 (34%)

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:05
quote:
LopendeVogel schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:54:
[...]

Zelf speel ik het voornamelijk met een kennis van mij, vanochtend hadden we heel even onze ''lobby'' opengezet waarbij er direct 2 spelers binnenkwamen.. Wij dachten van, met 4 man kan je net wat meer tactiek toepassen (2 snipers, 2 die het dorp ingaan bijv).. We waren met een missie bezig en wij lagen al op de bergen (in het dal lag een kampje), ipv dat ze ons helpen start 1 een eigen verhaallijn missie en de ander gaat met die gene meedoen. Wij dachten van nja oké dan doen we dat wel, wat hun willen...
Wij kwamen aan en zaten al een tactiek te bedenken hoe we dat het beste konden oplossen (je mocht niet gezien worden anders was het afgelopen), wat doen hun non stop? Die rennen dat gele vak in en paf weer opnieuw, en direct weer rennen ze erin.. Dit 5 of 6x aangezien en maar besloten ze te kicken en de lobby te sluiten voor vreemde.

Er zullen vast wel serieuze tussen zitten, maar die gok gaan wij voorlopig niet meer wagen :D

Verder vinden we het wel echt een tof spel, grafische mooi gemaakt, een ontiegelijk grote wereld met alle vrijheid die je je kan bedenken. Enja tactisch spelen, met een sniper beginnen en vervolgens een kleine rush (voor de personen in de gebouwen) ondersteund door je rebellen, ja het is wel een mooi en compleet spel tot zover. Ook de omgeving, het land en etc waar alles plaatsvind is ook direct; YES zo moet het, dit is tof. Vooral als je van series als narcos (Pablo Escobar) houd en etc dan spreekt dit je ook wel sneller aan denk ik.
Althans, dit is persoonlijk natuurlijk :)
Er zijn erg veel klachten op Reddit dat er veel mensen het spelen als BF of CoD. Nooit meer open zetten je lobby.
Vanmiddag/vanavond met 3 man spelen, erg benieuwd. Heb het tot nu toe met zn 2en gespeeld. Kijken hoe dat gaat straks.
quote:
Looney1984 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:52:
Jullie ook problemen met ghostreconnetwork website? Ding werkt voor geen meter!
(blijkt bij in chrome moeilijk te doen in IE werkt die wel goed)
Geen problemen mee.

Qu3st wijzigde deze reactie 12-03-2017 13:24 (6%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• DigitalError
  • Nu online
quote:
Qu3st schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:21:
[...]

Er zijn erg veel klachten op Reddit dat er veel mensen het spelen als BF of CoD. Nooit meer open zetten je lobby.
Vanmiddag/vanavond met 3 man spelen, erg benieuwd. Heb het tot nu toe met zn 2en gespeeld. Kijken hoe dat gaat straks.
spelen met randoms is inderdaad echt geen reet aan, maar ubisoft wilde natuurlijk weer een zo breed mogelijk publiek trekken en krijg je dus allemaal van dit soort kinderachtige figuren. ;w

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-07 13:54
Game is pas uit. Ik denk wel dat die kinderachtige figuren er snel mee klaar mee zijn, tenminste dat is te hopen.

• Bozznl

Bozznl

Je kan ook het matchmaken instellen op mic+own language instellen.. dat zou ook al iets moeten schelen.

• Yo_flow
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 16-07 13:01
Mij bevalt het wel, erg voldaan gevoel als ik alle vijanden op zo'n basis zonder alarm en al sluipend heb omgelegd!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

quote:
smoken schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:34:
Zojuist aangeschaft.
Uiteindelijk de Deluxe versie in de NL xbox store.

Microsoft heeft het blokkeren van aankopen in buitenlandse xbox stores goed weten te blokkeren tegenwoordig!

Mocht iemand me uit willen nodigen, xbox ID: moreorlessharm
Ik had je al in me lijst schijnbaar zal je eens inviten!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Na de alpha gespeeld te hebben was ik erg sceptisch.
Ook de beta kon mij eigenlijk niet overtuigen om hem op launch te halen.

Na het nieuws over didiviosn Y2 toch maar besloten om hem te halen, aangezien een maat van mij hem wel op launch heb gehaald.

Moet zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad van de aankoop. Leuker dan verwacht. paar minpuntjes voor mij zijn
* Voertuig beturing.
* iIdividueel taggen van supplies
* bereik van oppakken/taggen intel/supplies
* Drawing distance op console van targets

Verdewr zit ik nu ongeveer 20 uur played :sinds woensdag :X en heb ik pas 3 story missions ofzo gedaan in begin gebied >_<

Vind steeds andere dingen om te doen :P eerst was het gewenste wapens zoeke nmet attachments.
Toen skillpoiints halen.
Daarna kijken wat de langste afstand kill kon worden, hier komt drawing distance ergenis bij kijken. zonder spotter verdwijnen targets uit beeld op ongeveer 600/650 meter, met spotter haal je in ieder geval de 750/800 nog. Persoonlijk record is nu 782 meter

Toen proberen om alleen melee een camp te herovern (fail)

Wat ik ook nog jammer vind is met de rebel abilities dat je niet kan kiezen welk lvl voertuig je wil spawnen.

op lvl 1 is het een pickup, lvl 2 een SUV met minigun op dak en lvl 3 een heli.

Voor reizen is de heli practischer, maar voor convoy raids is de SUV veel effectier, dus op dit moment ben ik gestopt met upgraden, om te voorkomen dat ik de heli straks alleen nog krijg

AI teamgenoten zijn soms retarded, maar met beetje opletten en gebruik van de commands zijn ze goed onder de duim te houden

Verder heerlijke game dus voor mij,

• Mars18
Spel besteld via ING. Is het mogelijk om een 2e poppetje te maken?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• smoken
quote:
Bozznl schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:19:
[...]

Ik had je al in me lijst schijnbaar zal je eens inviten!
Top!!

• smoken
quote:
Bokkie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:14:

Na het nieuws over didiviosn Y2 toch maar besloten om hem te halen, aangezien een maat van mij hem wel op launch heb gehaald.

Moet zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad van de aankoop. Leuker dan verwacht. paar minpuntjes voor mij zijn

Dit is inderdaad wel lichtelijk irritant.
Speel zelf op de Xbox One, nog nooit echt last van gehad bij andere spellen maar hier valt het wel heel erg op ..
Hopelijk komt hier een patch voor op korte termijn.

• Ghostley
quote:
Mars18 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:42:
Spel besteld via ING. Is het mogelijk om een 2e poppetje te maken?
Ja, je kan meerdere characters maken. (Drie, dacht ik.)
quote:

Wat ik ook nog jammer vind is met de rebel abilities dat je niet kan kiezen welk lvl voertuig je wil spawnen.
Oh, dat is wel zuur! Thanks, zal het onthouden.
(Hopelijk fixen ze dat met een update.)
quote:
Daarna kijken wat de langste afstand kill kon worden, hier komt drawing distance ergenis bij kijken. zonder spotter verdwijnen targets uit beeld op ongeveer 600/650 meter,
Weet iemand toevallig hoe de drawing-distance zich houdt op de PS-Pro ?
(Ten opzichte van de gewone PS.)

• Conundrum51
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 28-06 15:49
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om alle radio's uit te zetten? Soms loop ik in een dorpje en dan hoor ik alleen de radios en niet de vijanden of andere omgevings geluiden.

Iemand een oplossing?

• Darkstar
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15-07 15:19
quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:24:
Twijfel nog steeds of ik Wildlands ga halen of Division.
Vooral nadat ik de proefperiode heb gespeeld van division afgelopen dagen.

Welke game zouden jullie eerder kiezen ?
ook wanneer je solo speelt.
Ik heb een tijdje The Division gespeeld maar ik vind Wildlands in ieder geval een stuk leuker. Vooral de voertuigen en de bijna GTA-achtige openheid zijn een absoluut pluspunt.
quote:
Yo_flow schreef op zondag 12 maart 2017 @ 22:22:
Mij bevalt het wel, erg voldaan gevoel als ik alle vijanden op zo'n basis zonder alarm en al sluipend heb omgelegd!
Dat is mij tot hiertoe echt nog niet gelukt... :X Zal wel aan mij liggen hoor, maar vaak ontdekken ze al snel dat ik één van hun mannetjes heb omgelegd. Het zijn in grotere kampen dan ook vaak de rondtrekkende patrols die me parten spelen.

In de missie "Yuri & El Polito" heb ik wel gemerkt dat de AI van je eigen team ook niet altijd top is (spoiler voor het verhaal, opgelet!):
spoiler:
In de kelder waar je het koppel terugvindt stond ik plots helemaal alleen, mijn team stond vrolijk buiten nog wat rond te draaien.

Maar dat is wel de enige keer dat ik iets dergelijks heb gezien.

Is er trouwens een mogelijkheid om een missie te herstarten? Ik heb tot nu toe nog niets gevonden, maar het kan soms wel handig zijn...

Darkstar wijzigde deze reactie 13-03-2017 16:14 (52%)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Oxigeon
  • Laatst online: 16-07 15:23

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
Darkstar schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Ik heb een tijdje The Division gespeeld maar ik vind Wildlands in ieder geval een stuk leuker. Vooral de voertuigen en de bijna GTA-achtige openheid zijn een absoluut pluspunt.

[...]

Dat is mij tot hiertoe echt nog niet gelukt... :X Zal wel aan mij liggen hoor, maar vaak ontdekken ze al snel dat ik één van hun mannetjes heb omgelegd. Het zijn in grotere kampen dan ook vaak de rondtrekkende patrols die me parten spelen.

In de missie "Yuri & El Polito" heb ik wel gemerkt dat de AI van je eigen team ook niet altijd top is (spoiler voor het verhaal, opgelet!):
spoiler:
In de kelder waar je het koppel terugvindt stond ik plots helemaal alleen, mijn team stond vrolijk buiten nog wat rond te draaien.

Maar dat is wel de enige keer dat ik iets dergelijks heb gezien.

Is er trouwens een mogelijkheid om een missie te herstarten? Ik heb tot nu toe nog niets gevonden, maar het kan soms wel handig zijn...
Missie herstarten doet hij als je dood gaat. Hoe dit handmatig moet weet ik eigenlijk niet. Wat ik doe als ik met de AI speel is regelmatig met R1 "hergroeperen" dit zorgt er weer voor dat je met je team bij elkaar komt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:30
quote:

* Voertuig beturing.
* iIdividueel taggen van supplies
* bereik van oppakken/taggen intel/supplies

Verdewr zit ik nu ongeveer 20 uur played :sinds woensdag :X en heb ik pas 3 story missions ofzo gedaan in begin gebied >_<

Vind steeds andere dingen om te doen :P eerst was het gewenste wapens zoeke nmet attachments.
Toen skillpoiints halen.
Daarna kijken wat de langste afstand kill kon worden, hier komt drawing distance ergenis bij kijken. zonder spotter verdwijnen targets uit beeld op ongeveer 600/650 meter, met spotter haal je in ieder geval de 750/800 nog. Persoonlijk record is nu 782 meter

Toen proberen om alleen melee een camp te herovern (fail)

Voor reizen is de heli practischer, maar voor convoy raids is de SUV veel effectier, dus op dit moment ben ik gestopt met upgraden, om te voorkomen dat ik de heli straks alleen nog krijg

AI teamgenoten zijn soms retarded, maar met beetje opletten en gebruik van de commands zijn ze goed onder de duim te houden

Verder heerlijke game dus voor mij,

Dit is denk ik afhankelijk van de console zelf. Op de PS4 Pro kun je zo ver kijken als je wilt en zie je alsnog de targets. Je merkt dan alleen dat het mikken een stuk moeilijker wordt omdat de kogels niet meer in een rechte lijn vliegen(correct gedrag).

Ik vind de metacritic userscore van 5.8 trouwens belachelijk laag voor zon vermakelijke game. Kan me overigens wel vinden in je overige punten! Wat ik zelf erg vervelend vind is het mikken van het geweer van een helikopter. Dat is echt niet te doen.

q-enf0rcer.1 wijzigde deze reactie 15-03-2017 12:07 (9%)

Mijn hardware: PS4, Macbook Pro Retina 15, Sony Xperia Z3 Compact

• Looney1984
Game gekocht via rentepunten en nu alweer in de verkoop.
Wat een bugs tegen gekomen in een speelsessie van een aantal uurtjes.
*Reed rond op die ontzettend goed bestuurbare motors, vlieg over een rots mannetje komt ergens en ik kon er niet meer uit. Alleen mezelf opblazen, was down komen die teamgenoten mij reviven.
*Kwam uit het water maar bleef in zwem animatie en kon zo baantjes trekken over de grond.
*Bomen die uit een bepaalde camera hoek helemaal beginnen te trippen/dansen. (en nee niet door de wind)

Wat mij ook zeer tegen valt:
*Bosjes waar je door heen loopt/kruipt bewegen totaal niet zijn gewoon geplakt.
*Auto in de brand, ga op het dak staan krijg 0,0 damage.
*Met je kop onder de staart staan van een helicopter die gaat opstijgen doet ook niks.

Anno 2017 zijn dat wel dingen die ik niet meer verwacht en details die zeker aanwezig moeten zijn in een game. Maar goed had dit kunnen verwachten van buggysoft die de ene game naar de andere uitpoepen en elke game zo'n beetje hetzelfde concept toevoegen.

• Ghostley
quote:
Looney1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:13:
*Reed rond op die ontzettend goed bestuurbare motors, vlieg over een rots mannetje komt ergens en ik kon er niet meer uit. Alleen mezelf opblazen, was down komen die teamgenoten mij reviven.
Je blijft inderdaad her en der vastzitten, maar je kunt ook fast-travel doen om daaruit te raken ipv. suicide.
quote:
Grootste probleem voor mij wat bosjes betreft is het feit dat ik er niet doorheen kan kijken (ook niet met IR view) en de enemy AI wel. :/
Je kunt er dus niet in schuilen en dat is echt een gemis. Zeker in een gebied met zoveel groen.

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-07 13:54
quote:
Looney1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:13:
Game gekocht via rentepunten en nu alweer in de verkoop.
Wat een bugs tegen gekomen in een speelsessie van een aantal uurtjes.
*Kwam uit het water maar bleef in zwem animatie en kon zo baantjes trekken over de grond.
*Bomen die uit een bepaalde camera hoek helemaal beginnen te trippen/dansen. (en nee niet door de wind)

*Auto in de brand, ga op het dak staan krijg 0,0 damage.
*Met je kop onder de staart staan van een helicopter die gaat opstijgen doet ook niks.

Anno 2017 zijn dat wel dingen die ik niet meer verwacht en details die zeker aanwezig moeten zijn in een game. Maar goed had dit kunnen verwachten van buggysoft die de ene game naar de andere uitpoepen en elke game zo'n beetje hetzelfde concept toevoegen.
Je moet dit spel ook niet alleen spelen. Lekker co'op met je vrienden, dan is het echt wel tof, ga je vanzelf ook minder op die randzaken letten. Of je moet dan weer gaan zoeken naar de minpunten van je vrienden, maar dan kan je bezig blijven ;)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:37
quote:

Gewoon de heli nemen. Dan vlieg je naar een basis toe en pak je daar een SUV of iets met minigun. Elke normale basis vanaf 3 doodshoofdjes moeilijkheidsgraad heeft eigenlijk wel ergens zo'n ding staan. Alleen de kleine plekken hebben dat dan niet.

Heel handig is het niet, maar zoveel convooien zijn er ook niet en die heli is toch echt veel te fijn om te laten liggen. Vooral ook omdat die convooien in elke regio zitten en je volgens mij geen zin hebt om daar geen gebruik van te maken.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Mars18
Ik wil graag met andere PS4 spelers spelen, MarsGameEvents mijn tag.

Ben zelf nog al van de spelboeken, zou deze ook graag hebben 600 paginas over Wildlands
.
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Maar zo duur he ;)

• Looney1984
quote:
Nol_NL schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Je moet dit spel ook niet alleen spelen. Lekker co'op met je vrienden, dan is het echt wel tof, ga je vanzelf ook minder op die randzaken letten. Of je moet dan weer gaan zoeken naar de minpunten van je vrienden, maar dan kan je bezig blijven ;)
Waar lees jij dat ik alleen speel co-op ook gedaan met wat random Nederlanders. (met voice)
Maar vind jammer dat ik weer in de ubisoft val ben gevallen! Neemt niet weg dat er vast wel mensen plezier aan beleven en dat mag :)!

Looney1984 wijzigde deze reactie 15-03-2017 14:16 (19%)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Martinspire schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Gewoon de heli nemen. Dan vlieg je naar een basis toe en pak je daar een SUV of iets met minigun. Elke normale basis vanaf 3 doodshoofdjes moeilijkheidsgraad heeft eigenlijk wel ergens zo'n ding staan. Alleen de kleine plekken hebben dat dan niet.

Heel handig is het niet, maar zoveel convooien zijn er ook niet en die heli is toch echt veel te fijn om te laten liggen. Vooral ook omdat die convooien in elke regio zitten en je volgens mij geen zin hebt om daar geen gebruik van te maken.
Ik die dat dus precies andersom :P

Heli's genoeg overal en de minigun op dak is beter in gebruik dan de raketten en de guns op de heli ;)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:03

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik speel het met bekende en dan is de game dikke pret, ik merk echt dat deze game goed tot zijn recht komt tijdens Coop, ik speel in ieder geval niet meer alleen.

Al had ik gister wel wat vreemds, ik had een silencer op mijn Snipergun en hoode dus ook geen (tot nagenoeg geen) schot. Echter sloegen alle NPC's alarm als ik een schot loste. Bij nader onderzoek bleek het dat in mijn game de Gun + Silencer silent was en in de game van mijn mede spelers niet maar dit precies andersom was.

Is dit een bekend dingetje toevallig?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Donstil schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:27:
Ik speel het met bekende en dan is de game dikke pret, ik merk echt dat deze game goed tot zijn recht komt tijdens Coop, ik speel in ieder geval niet meer alleen.

Al had ik gister wel wat vreemds, ik had een silencer op mijn Snipergun en hoode dus ook geen (tot nagenoeg geen) schot. Echter sloegen alle NPC's alarm als ik een schot loste. Bij nader onderzoek bleek het dat in mijn game de Gun + Silencer silent was en in de game van mijn mede spelers niet maar dit precies andersom was.

Is dit een bekend dingetje toevallig?
Ja, bekende bug, zat er in de alpha ook al in :X

single player kan ook wel leuk zijn.en soms ook best een challenge :X ai als overwatch gebruiken en zelf stealth naar binnen gaan met alleen een handgun en alles taggen en laten syncshotten zonder zelf gezien te worden zeg maar (alleen taggen dmv visual, niet met drone)

Af en toe wel irritant met de Convoys :X gisteren met een maatje proberen bij de wachtpost langs een weg wat weaponparts te pakken, sneaken we langs de Unidads.. komt er ineens vol een convoy langs... ENGANGED!!! >_<

• jaihel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14-07 21:52
Wat doen jullie? Een heel gebied 100% clearen en dan na een nieuw gebied? Of alleen de missies + eventueel wapens?

• DigitalError
  • Nu online
quote:
jaihel schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:02:
Wat doen jullie? Een heel gebied 100% clearen en dan na een nieuw gebied? Of alleen de missies + eventueel wapens?
Ik pak alles meteen mee, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik voor die documenten anders nooit meer terugkom :+

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:05
quote:
Ik pak eerst alles wat er te pakken is en ga dan door naar een nieuwe provincie. Ik heb geen zin om straks aan het einde nog terug willen gaan om ergens iets te gaan pakken.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• dijkhua
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:57
quote:
Probeer per regio op te pakken maar dit mislukt aardig. Heb ik een bepaald wapen, wil dan eerst de (gewenste) uitbreidingen daarvan hebben. Daarvoor moet je de halve wereld afreizen. En overal kom je van alles tegen qua side ops. Werd vandaag in 3 verschillende pogingen afgeknald op een hoofd missie, had toen zoiets van ga eerst wel de vaardigheden mbt kogels incasseren upgraden zodat ik wat minder snel dood ben. Graag ook wat grotere ammo capaciteit voor de wapens. Hiervoor moet je weer oa wat convoys pakken en vaardigheidspunten verzamelen. Al met al weer diverse uren verder en hoofdmissie nog steeds niet opnieuw opgepakt. Heerlijk.

Toen ik dit spel voor het eerst startte had ik meteen zoiets van "dit is echt Farcry (prachtig spel, best wat uren in zitten) maar dan de nog betere versie: ook een enorme map maar dan hedendaags cq realistischer, enorm veel wapens en upgrades". Heb sinds de aankoop van dit spel BF1 nog niet opnieuw opgestart. Verwacht nog best wat uurtjes hiermee zoet te zijn.

Daarnaast overigens best wat minpunten hoor, het is niet bepaald Gran Turismo qua rijden en dergelijke. Veelal van hetzelfde qua missies. Bullet drop kan ook best wat realistischer. Ondanks dat vermaak ik me erg goed.

Wanneer ze volgend jaar Ghost Recon mochten combineren met Gran Turismo en Grand Theft Auto denk ik dat ik direct al mijn vakantiedagen indien. Dan maar niet op vakantie met vrouw en zoon :9 .

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19:16
Ik probeer het ook per provincie te doen, maar heb me gister even 2 uurtjes vermaakt met rondcruisen over een groot meer, en dan steeds een eilandje overvallen en weer door.

Terwijl ik in een andere provincie nog een cokelab op moest ruimen. Daar bleek ik ook met de boot te kunnen komen, dus dat uiteindelijk ook maar gedaan :D

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 22:47
Heb Wildlands toch aangeschaft. Zit nu in de eerste provincie, alleen iedere keer als ik matchmake, kom ik met mensen die al 323 provincies verder zijn. Is hier iets op te vinden?

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ghostley
quote:
Kidjuh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:30:
Heb Wildlands toch aangeschaft. Zit nu in de eerste provincie, alleen iedere keer als ik matchmake, kom ik met mensen die al 323 provincies verder zijn. Is hier iets op te vinden?
Helaas niet echt. Je wordt niet gematched op basis van level, maar gewoon random.
De mensen waar je bij joined (of zij bij jou) krijgen een popup als je een missie start en kunnen dan ervoor kiezen mee te doen of hun eigen weg te blijven gaan.
Hoe dat zit met iemand die 'recommended' is in de lobby weet ik niet.
(wellicht dat die wel op hetzelfde level zit.)

Edit:
Ik zou gewoon de Tweakers PS4 taskforce joinen, dat werkt beter dan randoms :D :

Ghostley wijzigde deze reactie 20-03-2017 11:47 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 22:47
quote:
Ghostley schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Helaas niet echt. Je wordt niet gematched op basis van level, maar gewoon random.
De mensen waar je bij joined (of zij bij jou) krijgen een popup als je een missie start en kunnen dan ervoor kiezen mee te doen of hun eigen weg te blijven gaan.

Edit:
Ik zou gewoon de Tweakers PS4 taskforce joinen, dat werkt beter dan randoms :D :
Thanks! Heb me aangemeld.

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-07 22:09

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Ik heb hem vandaag ook maar aangeschaft voor een leuk prijsje.. The Division best een tijd gespeeld (laatste tijd wat minder) maar op zich altijd leuk gevonden.
Open beta van Wildlands laatst gedaan en beviel mij eigenlijk best wel..

Zodra ik hem heb eens wat Tweakers zoeken om eens samen te spelen, dat maakt het net als in The Division echt wel een stuk leuker :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• RavendeRenee
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 25-09-2018
quote:
[...]

Edit:
Ik zit bij die taskforce, maar hoe kom ik dan ingame bij een (PS4) taskforce groep terecht?

• DigitalError
  • Nu online
quote:
RavendeRenee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 03:14:
[...]

Ik zit bij die taskforce, maar hoe kom ik dan ingame bij een (PS4) taskforce groep terecht?
Open je tacmap menu en ga dan naar het eerste tabje, daar zie je vrienden en leden van de taskforce die je dan kunt joinen en uitnodigen.

• RavendeRenee
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 25-09-2018
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:15:
[...]

Open je tacmap menu en ga dan naar het eerste tabje, daar zie je vrienden en leden van de taskforce die je dan kunt joinen en uitnodigen.
Zo simpel :)

• Aeque

Aeque

Hebben jullie ook last van het bugje dat wanneer je uit een chopper gaat je een tijdje je drone en binoculars niet kunt gebruiken? Of wanneer je in een auto gaat met turret, je menu in gaat en weer terug, je crosshair verdwenen is?

Overigens alleen het geval als ik samen met 2 anderen speel.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Aeque schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:52:
Hebben jullie ook last van het bugje dat wanneer je uit een chopper gaat je een tijdje je drone en binoculars niet kunt gebruiken? Of wanneer je in een auto gaat met turret, je menu in gaat en weer terug, je crosshair verdwenen is?

Of dat HVT's gewoon door een muur/hek rennen om de auto in te stappen en weg te rijden. Dat er ineens een enemy die eerst van boven op de berg op 150 meter op je aan het schieten was, ineens binnen 2 seconden voor je staat met de loop van zijn LMG tegen je voorhoofd.

Of dat je in een heli stapt die plotseling gelanceerd wordt.enz enz enz

Jaja, het is weer een echte Ubi release :X

• Aeque

Aeque

quote:
[...]

Edit:
Of gewoon bij deze epische taskforce waar wij trachen zo tactisch mogelijk te werk te gaan............ :')

https://ghostreconnetwork...Alleen-Maar-Professionals

• exactor it
  • Laatst online: 02:15

exactor it

Moderator Spielerij
Het meest hilarische vind ik de sync shot. Je ziet je 3 vrienden naast je liggen. Je ligt voor een hoge muur. Toch kunnen ze alles sync shotten. Ik doe alle stealth missies zo: achter een rots weg van de weg. Drone in de lucht, rebel spotting gebruiken. Groepjes van 3 markeren en random tegen de muur schieten. Binnen 5 minuten loop ik heel stealthy door een uitgemoord kampterrein.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
exactor it schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:20:
Het meest hilarische vind ik de sync shot. Je ziet je 3 vrienden naast je liggen. Je ligt voor een hoge muur. Toch kunnen ze alles sync shotten. Ik doe alle stealth missies zo: achter een rots weg van de weg. Drone in de lucht, rebel spotting gebruiken. Groepjes van 3 markeren en random tegen de muur schieten. Binnen 5 minuten loop ik heel stealthy door een uitgemoord kampterrein.
Cheatmode van de AI, heeft zo z'n voordelen :D Zelfde doen ze ook met dat random spotten, gewoon gasten in gebouwen die niet te zien zijn spotten.

Maar zij kunnen ook niet gespot worden, ging in 1 missie dood op een dak (verkeerde afsprong), 1 van die 3 loopt gewoon midden over die basis heen naar mij toe :P

Ach, compenseert dat ze soms niet de meest helderste zijn, zeker in combat snappen ze het niet altijd.

SinergyX wijzigde deze reactie 21-03-2017 10:29 (6%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15-07 12:14
nadat ik horizon dawn uitgespeeld had was ik eigenlijk van plan mass effect te kopen, maar goed die reviews houden mij toch behoorlijk tegen, dus heb ik deze gekocht, mede door de enthousiaste verhalen in deze thread.

Ik vind het echt een leuke game, het is niet al te serieus, best eenvoudig (tot nu toe) als je rustig de tijd neemt om een basis te clearen, maar toch ook wel uitdagend als dat niet lukt :D

Wat ik echt super vind is dat je op verschillende manieren die game kunt spelen, dat lees je ook wel in deze thread dat iedereen toch wel een eigen manier heeft van het halen van die missies. Dat herken ik overduidelijk ook terug in de gameplay.

Er zitten af en toe wel bugs en rare dingen in, maar die vind ik niet storend tot nu toe. De eerste provincie heb ik af nu en lijkt erg op just cause 3, maar op de 1 of andere manier vind ik ghost recon een stuk leuker om te spelen.

• Ghostley
quote:
Bokkie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:56:
[...]

Of dat HVT's gewoon door een muur/hek rennen om de auto in te stappen en weg te rijden. Dat er ineens een enemy die eerst van boven op de berg op 150 meter op je aan het schieten was, ineens binnen 2 seconden voor je staat met de loop van zijn LMG tegen je voorhoofd.

Of dat je in een heli stapt die plotseling gelanceerd wordt.enz enz enz

Jaja, het is weer een echte Ubi release :X
Of dat je in ADS een vertraging hebt voordat je kunt vuren (overigens alleen in burst-fire mode)

Of dat je in prone houding niet over een drempel van een cm hoog kunt kruipen

Of dat tegen een NPC auto oplopen insta-kill is ongeacht de snelheid

Ach... Division werd uiteindelijk ook best goed, hopelijk volgt GR hetzelfde pad wat fixes betreft. :)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Cheatmode van de AI, heeft zo z'n voordelen :D Zelfde doen ze ook met dat random spotten, gewoon gasten in gebouwen die niet te zien zijn spotten.

Maar zij kunnen ook niet gespot worden, ging in 1 missie dood op een dak (verkeerde afsprong), 1 van die 3 loopt gewoon midden over die basis heen naar mij toe :P

Ach, compenseert dat ze soms niet de meest helderste zijn, zeker in combat snappen ze het niet altijd.
Die gasten doen idd vaak maar wat. Buiten combat zijn ze superman met hun perfecte schoten. In combat zijn ze verdwaalde padvinders.

Ik gebruik ze wel voor mijn tactiek om snel een collectible te halen zonder alles zelf kapot te schieten. Gewoon naar de collectible rennen. Als je neer gaat veranderen ze toch weer in superman en is alles binnen twee tellen neer. Scheelt best wat tijd. Na de 50e kleine basis had ik het wel gehad met stealth. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 16-07 14:29

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
Ghostley schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:20:
[...]

Of dat je in ADS een vertraging hebt voordat je kunt vuren (overigens alleen in burst-fire mode)

Of dat je in prone houding niet over een drempel van een cm hoog kunt kruipen

Of dat tegen een NPC auto oplopen insta-kill is ongeacht de snelheid

Ach... Division werd uiteindelijk ook best goed, hopelijk volgt GR hetzelfde pad wat fixes betreft. :)
Ik had laatst een bug dat ik uit een boot stapte en in het water viel en toen opeens onder water in de lucht liep.

YouTube: Ghost recon Wildlands bug

Battle.net: ricjuh#2827

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Ze hadden best wat meer dan 3 teksten in kunnen spreken voor skills oprapen. Wat wordt dat suf als je ze allemaal verzamelt. Daarnaast was het wel leuk geweest als je niet na het spel (inclusief alle rebel drop zones) nog 50% supplies moest farmer. Niet echt uitgedacht.

Voor de rest wel een prima spel. Vond de Coop minder leuk dan solo eerlijk gezegd. Te veel Level verschil maakte het voor mij minder plezierig dan eerdere delen.

Edit: Bleh, ze hebben respawnende convoys gepatcht. Nu mag je de hele map rond voor de spaarzame convoys die er nog zijn.

exactor it wijzigde deze reactie 23-03-2017 16:39 (12%)

• Unigo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15-07 20:19
Net een request verzonden naar de ps4 taskforce!

3ds fc: 4270-0926-7440

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-07 22:09

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Ik heb het vanavond voor het eerst sinds de beta weer gespeeld. Moet echt even iemand zoeken om samen eens wat te spelen komend weekend ofzo. En iets aanpassen in de controlls OID.. raakte in de beta veel meer dan nu :/

Na net een paar keer net wat schoten te hebben gemist enzo was ik er wel weer ff klaar mee..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• Martinspire
quote:
exactor it schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:20:
Ze hadden best wat meer dan 3 teksten in kunnen spreken voor skills oprapen. Wat wordt dat suf als je ze allemaal verzamelt. Daarnaast was het wel leuk geweest als je niet na het spel (inclusief alle rebel drop zones) nog 50% supplies moest farmer. Niet echt uitgedacht.

Voor de rest wel een prima spel. Vond de Coop minder leuk dan solo eerlijk gezegd. Te veel Level verschil maakte het voor mij minder plezierig dan eerdere delen.

Edit: Bleh, ze hebben respawnende convoys gepatcht. Nu mag je de hele map rond voor de spaarzame convoys die er nog zijn.
Mja hier al boven de 100 skill points, maar geen supplies om ze uit te geven. Komt ook vooral omdat het te weinig oplevert. En de missie resultaten hadden wel hoger mogen liggen, zeker als er niet elke keer een gun wordt uitgedeeld. Grinden heb ik sowieso een broertje dood aan, dus ik denk dat ik hem voorlopig effe laat liggen tot er nieuwe content verschijnt en/of wat zaken gepatched worden. Al scheelt het dat je nu kunt kiezen om een gepansert voertuig met minigun te spawnen ipv een helicopter. Ook zijn die convooien echt 10x makkelijker in coop (omdat je zelf niet kunt/mag schieten tijdens rijden).

Het verschil in level maakt me eigenlijk weinig uit voor coop, het is meer dat mijn progressie teveel afwijkt. Als je het hele ding kan doorlopen met 4 dezelfden, dan is het wel leuker denk ik. Maar juist het feit dat jij al dingen hebt en zij niet of andersom, maakt dat het gewoon niet zo leuk meer is. Wat ook weer ligt aan het feit dat teveel missies hetzelfde uitspelen. Je kunt het wel anders aanpakken, maar het resultaat is vaak gelijk. En zeker met coop eindigt het te vaak in een dikke shootout omdat je wat te makkelijk gespot wordt.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:14:
[...]

Mja hier al boven de 100 skill points, maar geen supplies om ze uit te geven. Komt ook vooral omdat het te weinig oplevert. En de missie resultaten hadden wel hoger mogen liggen, zeker als er niet elke keer een gun wordt uitgedeeld. Grinden heb ik sowieso een broertje dood aan, dus ik denk dat ik hem voorlopig effe laat liggen tot er nieuwe content verschijnt en/of wat zaken gepatched worden. Al scheelt het dat je nu kunt kiezen om een gepansert voertuig met minigun te spawnen ipv een helicopter. Ook zijn die convooien echt 10x makkelijker in coop (omdat je zelf niet kunt/mag schieten tijdens rijden).

Het verschil in level maakt me eigenlijk weinig uit voor coop, het is meer dat mijn progressie teveel afwijkt. Als je het hele ding kan doorlopen met 4 dezelfden, dan is het wel leuker denk ik. Maar juist het feit dat jij al dingen hebt en zij niet of andersom, maakt dat het gewoon niet zo leuk meer is. Wat ook weer ligt aan het feit dat teveel missies hetzelfde uitspelen. Je kunt het wel anders aanpakken, maar het resultaat is vaak gelijk. En zeker met coop eindigt het te vaak in een dikke shootout omdat je wat te makkelijk gespot wordt.
Je hebt gelijk. Level verschil maakt niet uit. Mijn ergenis kwam door gebrek aan skills waardoor ik steeds alleen weg moest komen van dikke shoot outs zonder goede wapens en bepaalde nuttige skills. Later in het spel wordt unidad ontvluchten een peulenschil maar zonder chopper spawn zeker niet.

Ik heb alles op de map gedaan. En kom nog steeds 20k in elke supply soort te kort voor alle upgrades. De logica van deze design ontgaat mij. Ik heb alles af en heb nog niet genoeg voor alle upgrades. Waarvoor zou ik grinden? Om wat te kunnen? Lijkt wel diablo. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ghostley
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:14:
[...]

Ook zijn die convooien echt 10x makkelijker in coop (omdat je zelf niet kunt/mag schieten tijdens rijden).
Ik gebruik zelf een EMP drone om de middelste truck stil te zetten.
Dat de hele kaart achtervolgen is vreselijk.

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:02
quote:
Aeque schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:52:

Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik de Drone en Binoculars opeens niet meer kon gebruiken.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
maurieske72 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:20:
[...]

Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik de Drone en Binoculars opeens niet meer kon gebruiken.
Hier ook, op de meest verkeerde momenten :P

Vind de upgrades het vaak niet waar, explosive radius, flaregun etc, had liever tripmines en tranq darts :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Martinspire
quote:
Ghostley schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik zelf een EMP drone om de middelste truck stil te zetten.
Dat de hele kaart achtervolgen is vreselijk.
Huh? Dat werkt? Hmm, tijdje terug geprobeerd, maar toen werkte dat niet. Goede tip :)

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:02
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:27:
[...]

Huh? Dat werkt? Hmm, tijdje terug geprobeerd, maar toen werkte dat niet. Goede tip :)
Bij mij werkte dat ook niet,die klote truck reed gewoon door.

• Ghostley
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:27:
[...]

Jep. Werkt. Het is wel wat kritisch wanneer je precies die emp loslaat, maar werkt wel degelijk.
YouTube: Ghost Recon Wildlands - EMP Convoy Ambush

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Downtime met EMP op de truck is tussen de 30 en 60 seconden, als je dan de bestuurder er niet uit hebt dan gaat hij er alsnog weer vandoor

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Ik heb zo elke Convoy aangepakt. Is verreweg de makkelijkste en meest zekere manier dat ze hem niet in de fik zetten. De kans dat je hem zelf sloopt met de suv is veel te groot.

Overigens ben ik een sukkel en heb ik nog 3 uur rondjes gevlogen voor supplies om de laatste 10 upgrades te kopen. Wel een sukkel met 1000 gamerscore in dit spel. :)

• Aeque

Aeque

quote:
exactor it schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:30:
Ik heb zo elke Convoy aangepakt. Is verreweg de makkelijkste en meest zekere manier dat ze hem niet in de fik zetten. De kans dat je hem zelf sloopt met de suv is veel te groot.

Overigens ben ik een sukkel en heb ik nog 3 uur rondjes gevlogen voor supplies om de laatste 10 upgrades te kopen. Wel een sukkel met 1000 gamerscore in dit spel. :)
Niks mis met in de fik zetten, gewoon op tijd taggen en hoppa supplies binnen.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
quote:
Aeque schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:28:
[...]

Niks mis met in de fik zetten, gewoon op tijd taggen en hoppa supplies binnen.
Als de wagen te veel damage krijgt, levert het de helft aan supplies op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 23:30
VinnyAMS, Cyril MMA en ik (Mondaatje psn) hebben ook een request gestuurd voor de taskforce. Spelen nu ongeveer een jaartje met elkaar via tweakers (Division, BF1) met een man of 13. Samen gamen liep een beetje terug, aantal zijn horizon gaan spelen en/of gestopt met division.
Net GRW aangeschaft, om nieuw leven in te blazen, dus ben benieuwd!

PSN: Mondaatje

• Aeque

Aeque

quote:
exactor it schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:22:
[...]

Als de wagen te veel damage krijgt, levert het de helft aan supplies op.
Dat is alleen als hij daadwerkelijk ook is ontploft, als je erbij bent voor dat gebeurd is er niks aan de hand.

• CartmanMMA
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16-07 14:52

CartmanMMA

Fallus Giganticus

quote:
Monda schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:00:
VinnyAMS, Cyril MMA en ik (Mondaatje psn) hebben ook een request gestuurd voor de taskforce. Spelen nu ongeveer een jaartje met elkaar via tweakers (Division, BF1) met een man of 13. Samen gamen liep een beetje terug, aantal zijn horizon gaan spelen en/of gestopt met division.
Net GRW aangeschaft, om nieuw leven in te blazen, dus ben benieuwd!
CartmanMMA ;)

Zie je morgenavond amigo!

PSN: CartmanMMA

• Monda
  • Laatst online: 23:30
quote:
CartmanMMA schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:32:
[...]

CartmanMMA ;)

Zie je morgenavond amigo!
Hahahaha oops! Automatisme. We zijn te dicht naar elkaar toe gegroeid. ;)

PSN: Mondaatje

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True