Gewoon op dag van release bij Mediamarkt halen voor 50 euro ofzoSosua schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:14:
Iemand al een beetje goede deal gevonden?
Goedkoopste die ik zie is bij wehkamp. 58 eu.
PSN: Maichel
Gewoon op dag van release bij Mediamarkt halen voor 50 euro ofzoSosua schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:14:
Iemand al een beetje goede deal gevonden?
Goedkoopste die ik zie is bij wehkamp. 58 eu.
Twijfel of ik direct de gold edition haal.Maichel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:28:
[...]
Gewoon op dag van release bij Mediamarkt halen voor 50 euro ofzo
Zou kunnen. Was met For Honor toch ook zo? Maar als veel reacties negatief zijn, dan kan ik me voorstellen dat ze dat vanuit marketing oogpunt niet gaan doen.Justin2000 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:52:
Komt er voor de release nog een open beta?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
heb het even toegevoegd aan de OP!maurieske72 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:49:
Ghost Recon Wildlands Open Beta : 23 - 27 Feb
Verwijderd
kijk eens 1 post boven jeVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:59:
PlayStation Europe
Tom Clancy's @GhostRecon Wildlands gets an open beta on #PS4 next week. Build your team and enter the wildlands from 22nd - 27th February!
dat komt omdat er op de officiele website van ghost recon staat dat het vanaf de 23e om 12.00 uur isVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:00:
[...]
De ander zei vanaf de 23ste, de mijne is correct.
Verwijderd
Op de PS een dag eerder.DigitalError schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:01:
dat komt omdat er op de officiele website van ghost recon staat dat het vanaf de 23e om 12.00 uur is
Verwijderd
Dan had PlayStation europe het fout of PS4 kan eerder spelen.maurieske72 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:05:
Wilde net zeggen,zag er toch echt 23 staan ipv 22 Feb.
Play for free during the Ghost Recon Wildlands Open Beta. The Open Beta is coming 02.23.17 – 02.27.17 https://t.co/A6bHoUxyPI #GhostRecon https://t.co/TtwEkP2ZiG
Verwijderd
https://twitter.com/PlayStationEU/status/832275867782897664DigitalError schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:07:
ik zie echt nog helemaal nergens een bericht over de 22e op de ps4 alleen in die quote die jij doet. lijkt me toch raar dat ubisoft dat niet vermeld op hun eigen website.
[ Voor 11% gewijzigd door swv op 20-02-2017 12:52 ]
Thanks, gelijk aan gezet!sww89 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:50:
Oke de preload van de open beta is al een paar uurtjes beschikbaar. Ik kreeg netjes een update aangeboden vanwege de closed beta installatie. Volgens de timer op het moment van schrijven begint de open beta over 2 dagen, 23 uur en 10 minuten. Dat komt dus neer op donderdagmiddag 12.00 uur. Maar dat was al bekendWel een flinke download overigens weer (±21GB).
PSN ID: Ancta
Ben met name benieuwd hoe ze het wapen systeem verder uitbreiden, dit moment was het enkel blueprints vinden en je wapen was unlocked, zou leuker zijn geweest als je met die resources de upgrades zou kunnen doen (scope, bipod etc).Ghostley schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:49:
[...]
Thanks, gelijk aan gezet!
Kijken of er veel verschillen zijn met de closed beta. (naast de toevoeging van een tweede provincie.)
Hopelijk trekt deze mij dan over de streep.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 51% gewijzigd door Wootism op 23-02-2017 14:28 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik heb de open beta en closed beta getest en het is niks voor mij.m0nk schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:25:
Misschien omdat de meeste mensen de closed beta ook gespeeld hebben en er geen reet aan vonden..
Uit de stream gisteren kon ik niet zo snel dingen vinden wat (positief) veranderd is.Martinspire schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:35:
Ben benieuwd naar de open beta. Is een beetje de laatste kans om me te overtuigen voor een pre-order. Ben verder ook erg benieuwd naar de nieuwe regio en wat je zoal kan doen.
Is er eigenlijk al bekend of er nog dingen zijn aangepast?
Iets met werk.Wootism schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:23:
Waarom is het hier zo stil?
Ik had verwacht dat het los zou gaan na de start van de open beta
---
Wow, als zelfs jij t niks vind...dan moet t wel echt kut zijnVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:30:
[...]
Ik heb de open beta en closed beta getest en het is niks voor mij.
Scheelt alweer Euro's.
hij koopt het toch wel, omdat het kanMaichel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:46:
[...]
Wow, als zelfs jij t niks vind...dan moet t wel echt kut zijn
Moet niet. Gewoon naar die fast travel in de nieuwe provincie gaan en dan krijg je meer missies.DigitalError schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:44:
ben ook al weer 1,5 uur aan het spelen maar heb nog niks te melden tov de closed beta. je moet eerst weer de provincie doen die je in de closed beta ook had. had daar niet zo veel zin in eigenlijk. koop je straks het spel en dan moet je het voor de 3e keer doen
Hmm, ik had gedacht dat je meteen bij die andere regio zou beginnen. Dus eigenlijk is de beta nu niet alleen de eerste regio uit de full, maar ook de 2e. Weet je wel meteen of je hem snel saai gaat vinden haha. Bij the Division was dat vorig jaar ook al zo. Erg muf want dat maakt dat je als beta-speler inderdaad hetzelfde stuk meerdere keren moet doen voor je wat nieuws ziet. En zoveel voegt dat eerste stuk niet toe. Had dan gewoon een popup getoond met "wil je bij gebied 2 beginnen?"DigitalError schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:44:
ben ook al weer 1,5 uur aan het spelen maar heb nog niks te melden tov de closed beta. je moet eerst weer de provincie doen die je in de closed beta ook had. had daar niet zo veel zin in eigenlijk. koop je straks het spel en dan moet je het voor de 3e keer doen
helemaal overheen gekekenMuddyMagical schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:05:
DigitalError schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:44:
[/quote]
Moet niet. Gewoon naar die fast travel in de nieuwe provincie gaan en dan krijg je meer missies.
Het is en blijft een beta. Die (deels) ook bedoeld is om de game te testen voor de developers. Door het eerste gedeelte er in te laten kan men vergelijken met het tweede gedeelte. Plus dat roaming ook een groot deel van de game is.Martinspire schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:06:
[...]
Hmm, ik had gedacht dat je meteen bij die andere regio zou beginnen. Dus eigenlijk is de beta nu niet alleen de eerste regio uit de full, maar ook de 2e. Weet je wel meteen of je hem snel saai gaat vinden haha. Bij the Division was dat vorig jaar ook al zo. Erg muf want dat maakt dat je als beta-speler inderdaad hetzelfde stuk meerdere keren moet doen voor je wat nieuws ziet. En zoveel voegt dat eerste stuk niet toe. Had dan gewoon een popup getoond met "wil je bij gebied 2 beginnen?"
Met weer even opgestart om te checken en je kunt na de eerste missie gewoon quick teleporten naar de nieuwe locatie en daar missies beginnen. Verder geen verandering aan heli's, auto's, schieten en AI. Gewoon 99% hetzelfde (dr zal vast wel iets gefixed zijn).MuddyMagical schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:33:
[...]
Het is en blijft een beta. Die (deels) ook bedoeld is om de game te testen voor de developers. Door het eerste gedeelte er in te laten kan men vergelijken met het tweede gedeelte. Plus dat roaming ook een groot deel van de game is.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 23-02-2017 17:02 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Etuuuuuh!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 25-02-2017 10:45 ]
De optie interrogation krijg je alleen als er nog intel te verzamelen is.Rob SOS schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:19:
uninstalled. check hem nogmaals na de zomer denk... als ze de game opgepoetst hebben. te veel irritante bugs / oneffenheden.
Klein voorbeeld: waarom kan ik enkel kiezen voor een grab / knock out als iemand zich over geeft. neerknallen en interrogation zouden ook opties moeten zijn.
I'm just taking care of business
Op zich vind het gemis aan cutscenes niet zo erg als je zelf de scenes speelt. Er is aardig wat radiocommentaar en dit keer gelukkig ondertiteld (zodat je ook nog wat meekrijgt als je niet zit te luisteren)AlbertTCB schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:36:
Heb niet het idee onderdeel te zijn van een groots verhaal. Main missions zijn net zo generiek als de side missions. De afwezigheid van cut scenes helpt hier niet bij.
Eens. Vrij inwisselbare omgeving en dan ook nog eens een hele grote wereld die eigenlijk weinig boeiende afwisseling heeft. Vooral het gebrek aan fatsoenlijk transport of wegen van a naar b (vrij irritante zigzag weggetjes) blijft eerder irritant dan mooi. Dan heb ik toch liever mooie setpieces met iets minder bewegingsvrijheid.Vind de wereld erg dood aanvoelen. De rebellen hebben nauwelijks interactie met je en de bewoners zien je al helemaal niet staan.
Ze hebben zo'n dikke headset op dus ik kan me voorstellen dat je dan minder hoort als iemand naast je staat en het signaal staat toch altijd uit te zenden.De gescripte dialogen tussen de main characters (tijdens het rijden bijv) lijken volledig random. Ook vreemd dat ze continu via hun headset communiceren, ook wanneer ze gewoon naast elkaar staan.
Maar wanneer iemand down is, dan kunnen ze opeens hun headset níet gebruiken.
Sowieso kan dergelijke muziek me gestolen worden. Liever uitzetten en zelf wat aanzetten. Gelukkig kan ik bij mijn audio-setup gewoon spotify luisteren. Al vind ik het sowieso opvallen dat er vrij weinig muziek in de game zit. Mist daardoor wat epicness.De radio is ook tenenkrommend. Overal staat ie aan, en ook nog eens op dezelfde zender.
Gezien het een missie is met minimale middelen en zo weinig mogelijk "boots on the ground" lijkt het me logisch dat je niet echt een vaste uitvalsbasis hebt. Maar daardoor mis je inderdaad wel een soort connectie met vaste personages. Een minibase met wat voertuigen en bv drones zou idd wel prima zijn. Al kun je dan wel weer de 13 in een dozijn missie verwachten dat je basis wordt aangevallen. Weet niet of ik daar zoveel zin in heb.Ik mis ook een echte thuisbasis (die ook als een thuis aanvoelt). Zou mooi zijn als je in dit 'honk' met je Squad mini games kan spelen (in afwachting van vrienden die nog online moeten komen) zoals darten of tafelvoetbal. Of deze kan customizen met items die je verdient met missies.
Mja het blijft jammer dat ze kozen voor een zo groot mogelijke wereld en een verhaal als deze. Ik denk dat je met een wat boeiender team en een betere reden om te vechten (1 gast gaat dood, dan meteen miljoenen steken om ze af te maken, wat ongeloofwaardig) ook een leukere game had gekregen. Gezien Watch Dogs 2 kunnen ze het wel bij Ubisoft, maar net als met the Division is de main gameplay wat mij betreft te saai. En dan vooral de AI en gebrek aan toffe innovatieve gadgets breekt me wat op. Waarom is je drone zo beperkt? Waarom niet wat originelere gadgets of iets? Dat is wat mij betreft meer bij Ghost Recon past.Gezien de support van Ubisoft met the Division (mbt het meer levendig/interactief/afwisselend maken van de speelwereld ná de release), verwacht ik niet dat bovenstaande punten niet zullen veranderen bij de final version.
Jammer, opnieuw een spel met veel potentie die onnodig teleurstelt.
Zal m desondanks ongetwijfeld wel spelen. Slecht is het spel zeker niet.
Ten opzichte van Wildlands vind ik The Division nog aardig uitgevoerd hoor. Daar zijn alleen wat keuzes gemaakt waar niet iedereen zich in kan vinden.SinergyX schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:48:
Kwam zaterdag in een random party met 2 man die arma3 fans zijn, erg leuk om op die manier de missies te doen, ook neerhalen van heli's of zo'n konvooi pakken.
Geeft mij beetje het gevoel van Las Vegas (2), niet te belachelijke strak maar ook niet zo 'teleurstellend' uitgevoerd als Division, ik ga me hier wel aardig wat uurtjes zoet mee houden.
Uiteraard, het was juist het hele freeroam wordt dungeon gebeuren wat mij zwaar tegenviel, iets wat een flinke plus voor mij is in wildlands.Aeque schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:27:
[...]
Ten opzichte van Wildlands vind ik The Division nog aardig uitgevoerd hoor. Daar zijn alleen wat keuzes gemaakt waar niet iedereen zich in kan vinden.
Burp
Ik speel liever op eigen PS4 co-op dan spiltscreen dat zo een trade of.Tweakmans schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:51:
Precies, dat zal ook wel een rol spelen. Als je nu samen met je broertje wil spelen, moet je twee consoles, twee games (en twee tv's of monitors) kopen. Vroeger vond je co-op vaker terug, kan me herinneren dat we op de PS3 zowel in Uncharted 3 als in Call of Duty-games splitscreen missies hebben gespeeld.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
De meest irritante AI zijn altijd nog die rebellen. Je schiet 1 wachtpost af (met silencer) en gelijk staan er minimaal 3 jeeps met mini-gun aan de poort gevuld met rebellen die volledig Rambo gaan. (Weg stealth gevoel.)Wii4all schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:56:
Wat ik zo lomp blijf vinden die domheid van de AI soms, dat ze maar tegen zo'n vliegtuigvleugel blijven lopen en er niet omheen kunnen.
Ik had dat ik de closed en in de open beta maar goed ik kan me voorstellen dat het ongeveer dezelfde builds zijn op de extra map na.
Het mag de naam beta eigenlijk niet eens meer hebben. Ik zie het namelijk echt gebeuren dat er helemaal niks aangepast is in de uiteindelijke game.Wii4all schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:56:
Wat ik zo lomp blijf vinden die domheid van de AI soms, dat ze maar tegen zo'n vliegtuigvleugel blijven lopen en er niet omheen kunnen.
Ik had dat ik de closed en in de open beta maar goed ik kan me voorstellen dat het ongeveer dezelfde builds zijn op de extra map na.
Dat dus. QFT.Martinspire schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:06:
<heel verhaal>
En het is jammer dat ie niet ergens wat goedkoper te krijgen is, want voor 60 of 70 euro vind ik hem echt veel te duur. Daar is ie te onorigineel, te herhalend en te afgeraffeld voor.
QFT?
Dat is de eerste DLC voor Wildlands, moet je maar eens Googelen.
Goochelen? Met zo'n konijn in een hoed?Maichel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:58:
[...]
Dat is de eerste DLC voor Wildlands, moet je maar eens Googelen.
Grootste nieuws is waarschijnlijk de aankondiging van een PvP modus, ofwel multiplayer.DigitalError schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:02:
Informatie over de seasonpass is beschikbaar: http://ghost-recon.ubisof....aspx#Z1AGgrSmBDYejrXB.97
Maar dat ging over de 1e DLC en niet over het PvP gedeelte als ik het goed begreep.Ghostley schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:53:
Als ik die beelden zo zag is het precies GTA Online.
Tegen elkaar racen in velgekleurde muscle-cars.
Monster trucks...
Heeft imho niets meer met Ghost Recon te maken, maar is er snel ingepropt omdat mensen aan het klagen waren over het ontbreken van PvP.
Kans is heel erg groot, zeker die bigfoot en die dirtraces leken daar erg op. Andere kant boeit mij het weinig, het is de co-op waarvoor ik deze game haal, dat is bij GTA:O al tijden niet meer te vinden.Ghostley schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:53:
Als ik die beelden zo zag is het precies GTA Online.
Tegen elkaar racen in velgekleurde muscle-cars.
Monster trucks...
Heeft imho niets meer met Ghost Recon te maken, maar is er snel ingepropt omdat mensen aan het klagen waren over het ontbreken van PvP.
Hmmm, filmpje nog eens gekeken en je hebt gelijk. Was inderdaad de 1e DLC.DigitalError schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:49:
[...]
Maar dat ging over de 1e DLC en niet over het PvP gedeelte als ik het goed begreep.
Klopt, dat PvP kan me eveneens gestolen worden.SinergyX schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:13:
[...]
Kans is heel erg groot, zeker die bigfoot en die dirtraces leken daar erg op. Andere kant boeit mij het weinig, het is de co-op waarvoor ik deze game haal, dat is bij GTA:O al tijden niet meer te vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Ghostley op 03-03-2017 12:19 ]
Ergens als ik kijk naar voorgaande 'freeroams' ben ik bang van wel, GTA na heists was er niets meer te vinden buiten PVP, Division werd darkzone/survival-pvp en instanced-zut, het is beide succesvol dus Ubi zal die kant dan ook uiteindelijk wel op gaan.Ghostley schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:18:
Klopt, dat PvP kan me eveneens gestolen worden.
Ik ben alleen bang dat de focus straks gaat liggen op nieuwe PvP content ipv goeie toevoegingen aan storyline en gameplay. (En GR dus eindigt net als GTAO met stuntraces, springplanken en rondrennen in carnaval pakjes met roze gekleurde wapens.)
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Verwijderd
Aanstaande zondag.patricks8 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:44:
Weet iemand wanneer de preloads live gaan? Op google kan ik niks vinden. Kom alleen resultaten tegen van de beta preloads. Ik ben met name geïnteresseerd in de preload van de ps4
Staat vermeld als je op het icoontje in je library klikt, maar zoals Dennis al zegt: zondagpatricks8 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:44:
Weet iemand wanneer de preloads live gaan? Op google kan ik niks vinden. Kom alleen resultaten tegen van de beta preloads. Ik ben met name geïnteresseerd in de preload van de ps4
Helemaal niet aan gedacht om in mijn library te kijken.DigitalError schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Staat vermeld als je op het icoontje in je library klikt, maar zoals Dennis al zegt: zondag
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Wel laat. Bij Bol is het nu bestellen, morgen in huisDigitalError schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Staat vermeld als je op het icoontje in je library klikt, maar zoals Dennis al zegt: zondag
niet echt he, dit is wat er staat:Nol_NL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:06:
[...]
Wel laat. Bij Bol is het nu bestellen, morgen in huis
[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 03-03-2017 18:16 ]
KLIKDigitalError schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:10:
[...]
niet echt he, dit is wat er staat:
Let op: Heb je voor vrijdag 3 maart 12:00 besteld dan ontvang je deze codes op 3 maart per e-mail. Heb je tussen 3 maart 12:00 en 7 maart besteld? Dan ontvang je de codes op 7 maart voor 15:00 per e-mail. De daadwerkelijke extra content zal op de officiële releasedag 7 maart beschikbaar zijn.
hmm... kan ook zijn dat dat voor de preorder meuk is, maar ga er niet vanuit dat de bol ineens een week eerder leverd dan de release.
[ Voor 4% gewijzigd door pelidee op 03-03-2017 18:48 ]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
[ Voor 17% gewijzigd door Signex op 03-03-2017 22:17 ]
Dat gaan we morgen maar eens proberen danSignex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:17:
Ik gok dat je hem niet eerder kan spelen ivm dat je met ubisoft servers moet verbinden. (denk ik)
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ben benieuwd, houd deze topic wel even in de gaten morgen.Schizo007nl schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:18:
[...]
Dat gaan we morgen maar eens proberen dan
[ Voor 21% gewijzigd door Signex op 03-03-2017 22:25 ]
Lijkt mij niet. Die reageren altijd traag als ergens de datum is verbroken. Snap ook niet waarom GameMania dit doet. Of er heeft iemand zitten slapen. GameMania heeft note bene een launch event. Overigens zie ik dat ze maar op bepaalde plekken de Deluxe editie hebben en het vooral de normale versie is die verkocht wordt. En Gold is pas echt dinsdag te krijgen.Conundrum51 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:20:
Weet iemand of hij bijvoorbeeld al bij de Media Markt in de schappen ligt?
[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2017 13:24 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PSN: Kjujay
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq