XBL: MRE Inc
Speelbaar is een rekbaar begrip. Op de pc is het drama qua alles eigenlijk. Veel fps drops. HEEL VEELMRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:47:
Beta is speelbaar nu....
Ja als je met een dualcore E8400 speelt kan ik me dat best goed inbeelden. Wat zijn je specs? Denk dat we daar meer aan hebben dan wat er nu staatrwbk schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:56:
[...]
Speelbaar is een rekbaar begrip. Op de pc is het drama qua alles eigenlijk. Veel fps drops. HEEL VEEL
Drie kliks op iemand z'n profiel en je hebt z'n inventaris: gallery: rwbkcreapYYY schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:59:
[...]
Ja als je met een dualcore E8400 speelt kan ik me dat best goed inbeelden. Wat zijn je specs? Denk dat we daar meer aan hebben dan wat er nu staat
gallery: rwbkcreapYYY schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:59:
[...]
Ja als je met een dualcore E8400 speelt kan ik me dat best goed inbeelden. Wat zijn je specs? Denk dat we daar meer aan hebben dan wat er nu staat
Heb alles op medium gezet. Drivers zijn geupdate.
Maatje van mij heeft hetzelfde probleem alleen die heeft een 980ti en een vele betere processor.
Ben nog niet heel ver wegens weinig tijd maar eerste stukje is alvast erg leuk. Stealthy approach, drone gebruiken, synschots. Ben alvast gematigd positief.
[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 03-02-2017 13:03 ]
Snap ik, maar het is een kleine moeite om het gelijk te delen zonder dat je zelf iemand zijn profiel moet doorlezen.Barista schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:00:
[...]
Drie kliks op iemand z'n profiel en je hebt z'n inventaris: gallery: rwbk
Speel nu alles op high. Wat je even moet doen is V-synch uitzetten bij video en dan frame limit op 60NLxAROSA schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:02:
Onspeelbaar is het hier zeker niet. i7-6700HQ/GTX1070 (laptop). Met alles op max 40-60 FPS (ligt eraan hoe ver je kan kijken). Rekening houdend dat dit een beta is (geen idee hoe oud deze build is) en er nog geen Game Ready driver van nVidia voor is voorlopig acceptabel.
Ben nog niet heel ver wegens weinig tijd maar eerste stukje is alvast erg leuk. Stealthy approach, drone gebruiken, synschots. Ben alvast gematigd positief.
dan draait hij steady;)
Thanks voor de tip, ga ik later ff proberen. Is niet de eerste game waarbij je vsync beter uit kunt zetten en de FPS-cap aan.rwbk schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:05:
[...]
Speel nu alles op high. Wat je even moet doen is V-synch uitzetten bij video en dan frame limit op 60
dan draait hij steady;)
Geen idee hoe oud deze build is? Het is een aanname maar 4 dagen voor release is een beta toch een soort van generale repetitie. Iets waar je normaliter geen wijzigingen meer aan hoeft door te voeren. Maar ja. De deadlines (lees: inkomsten) en drang om te publiceren hebben helaas al vaker bewezen dat dit games niet ten goede komt... Ik denk dat ik nog even een maandje wacht totdat ik instap.NLxAROSA schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:02:
Onspeelbaar is het hier zeker niet. i7-6700HQ/GTX1070 (laptop). Met alles op max 40-60 FPS (ligt eraan hoe ver je kan kijken). Rekening houdend dat dit een beta is (geen idee hoe oud deze build is) en er nog geen Game Ready driver van nVidia voor is voorlopig acceptabel.
Edit: stom. Ik dacht dat ie 7 februari uitkomt, maar dat blijkt 7 maart. Sorry
[ Voor 4% gewijzigd door Barista op 03-02-2017 13:12 ]
PSN: Maichel
Het spel kan gespeeld worden, zo beter ?rwbk schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:56:
[...]
Speelbaar is een rekbaar begrip. Op de pc is het drama qua alles eigenlijk. Veel fps drops. HEEL VEEL
Speel op de Xbox One en dat gaat best redelijk....
4 dagen?Barista schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:07:
[...]
Geen idee hoe oud deze build is? Het is een aanname maar 4 dagen voor release is een beta toch een soort van generale repetitie. Iets waar je normaliter geen wijzigingen meer aan hoeft door te voeren. Maar ja. De deadlines (lees: inkomsten) en drang om te publiceren hebben helaas al vaker bewezen dat dit games niet ten goede komt... Ik denk dat ik nog even een maandje wacht totdat ik instap.
7 maart is een maand + 4 dagen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Oh shit. Verkeerd gelezenAngeloonie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:09:
[...]
4 dagen?

En zal niet de eerste keer zijn dat ze voor open beta/multiplay een wat oudere build gebruiken. Los daarvan is het geen ramp om een maandje na release te wachten (of langerAngeloonie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:09:
[...]
4 dagen?
Graag zelf. Het is bij elke game hetzelfde liedje. Specs, hackers, cheaters etc.
PSN ID: Beest41
Ik speel hem met een 980 en hij draait echt soepel. Heb vsync uit gezet en geen frame limitter gebruikt ofzo.
Maar wat ziet het er bruuuuuuut mooi uit.
Speel nu op veteran geloof ik, maar die moeilijkheidsgraad mag wel wat omhoog.
De auto's en helicopter besturen behoorlijk goed. Vooral over de helicopter ben ik tevreden aangezien ik niet zo goed ben normaal met vliegen met muis en toetsenbord.
Al met al een zeer positieve eerste ontmoeting
mochten jullie nog zin hebben in een twitch videootje van mn eerste uurtje:
https://www.twitch.tv/videos/119348917
de eerste missie is dit.
opvallend, wij stellen duidelijk andere criteria aan een game. Voertuigen lijken op besturing van GTA, kortom voor mij erg makkelijk te doen. Schieten ging ook goed, vond het verassend soepel spelen.SCARfaceE schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:37:
Wat een shit gunplay en besturing heeft dit spel zeg (op de PS4). Ten eerste een erg aanwezige input-lag (net als alle andere Ubi spellen) waar ik niet tegen kan. Het schieten voelt gewoon heel slecht aan en zelfs de voertuigen voelen belabberd aan.
lekker! Je hebt niet toevallig nog een invite over?beebie121 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:42:
IK moet zeggen dat ik positief blij ben
Ik speel hem met een 980 en hij draait echt soepel. Heb vsync uit gezet en geen frame limitter gebruikt ofzo.
Maar wat ziet het er bruuuuuuut mooi uit.
Speel nu op veteran geloof ik, maar die moeilijkheidsgraad mag wel wat omhoog.
De auto's en helicopter besturen behoorlijk goed. Vooral over de helicopter ben ik tevreden aangezien ik niet zo goed ben normaal met vliegen met muis en toetsenbord.
Al met al een zeer positieve eerste ontmoeting
mochten jullie nog zin hebben in een twitch videootje van mn eerste uurtje:
https://www.twitch.tv/videos/119348917
de eerste missie is dit.
PSN/Steam: Xamsix
nee sorry. misschien morgen. als 2 van mn 3 hem nog niet hebben geaccepteerd. na 48 uur krijg ik ze weer terug.Xamsix schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:47:
[...]
lekker! Je hebt niet toevallig nog een invite over?
Vind het toch wel anders besturen dan in GTA. Snap gewoon niet dat alle Ubi spellen die input-lag hebben, zelfs een pure fps als RBS heeft 't, terwijl spellen als BF1 en Destiny toch bewijzen dat het zonder kan. Heel irritant en het verpest voor mij (en veel anderen) al deze spellen.ourplayground schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:44:
[...]
opvallend, wij stellen duidelijk andere criteria aan een game. Voertuigen lijken op besturing van GTA, kortom voor mij erg makkelijk te doen. Schieten ging ook goed, vond het verassend soepel spelen.
Ik speel even solo, maar heb dus wel 3 overige squad maten. Echter kan ik maar 1 vijand taggen voor een sync shot. Ik dacht dat je dan nog 3 moet kunnen taggen of zijn daar weer upgrades voor nodig.
Je markeert met Q (of welke knop dat is op XB/PS). In het begin kun je er maar één markeren, niet meerdere. Na het markeren wacht je tot je team maatje in positie is, dan schiet jij jouw doel neer en doet hij automatisch de andere.MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:42:
Hoe zit dat nou met een gesynchroniseerd schot ? Heb de tutorial bekeken (3 plaatjes) maar daar wordt je ook niet echt wijzer door.
[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 03-02-2017 14:56 ]
Helemaal mee eens! Heb zeker een uur van alles lopen aanpassen aan de besturing en het is nog vrij houterig...SCARfaceE schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:37:
Wat een shit gunplay en besturing heeft dit spel zeg (op de PS4). Ten eerste een erg aanwezige input-lag (net als alle andere Ubi spellen) waar ik niet tegen kan. Het schieten voelt gewoon heel slecht aan en zelfs de voertuigen voelen belabberd aan.
Verwijderd
Het Ubisoft credo:Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:20:
Speelt prima met muis en keyboard op de X1. Doet wel erg denken aan FarCry. Ubisoft spellen beginnen allemaal hetzelfde te worden in een andere franchise... Jammer.
- Alles-moet-open-world-zijn
- Alles-moet-iets-activeren-om-een-bepaald-stuk-van-de-map-te-unlocken-hebben
- Alles-moet-een-crafting-systeem-hebben

Ja heb ook met de settings gespeeld maar net zoals bij andere input-lag spellen helpt 't niet. Zit gewoon in de engine ofzo.Yo_flow schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:19:
[...]
Helemaal mee eens! Heb zeker een uur van alles lopen aanpassen aan de besturing en het is nog vrij houterig...
(speel zelf op ps4)
[PC] Ghost Recon: Wildlands
[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 03-02-2017 16:17 ]
Als ik alles op Low gooi, speelt het op zich wel goed af, maar ook hier zonder V-sync en een max FPS van 60 geen prettige ervaring (met open fps zit ik op circa 90-95). Met V-sync al een stuk beter, alleen, mja, low settings.. Met wat klooien in het menu is mij nu niet echt duidelijk welke settings nu het meest vragen van het systeem. Je zou denken AA of Ambient Occlusion, maar dat doet amper iets.
Inmiddels maar een tweede account gemaakt, nu downloading. Gaat nog dik 2 uur duren, maar ik ben benieuwdRichh schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:21:
Een vriend heeft me gisteravond een uitnodiging voor de bèta gestuurd. Kom ik er iets te laat achter dat het om een PS4 uitnodiging ga, ik wil de PC versie graag doen.
Andere vriend bied later aan om mij voor de PC versie uit te nodigen. Wat blijkt? Dit is niet meer mogelijk, omdat ik al uitgenodigd ben. Kut Ubisoft!
Ik wil ook met een 1070 op mijn ultrawide 1440p spelen. Dit lezen maakt mij niet zo vrolijkMadDogMcCree schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:44:
Heeft iemand goede settings voor PC? Mijn GTX 1070 heeft het nogal moeilijk op 1440p (ok, ultrawide, maar dat scheelt niet zo veel met 16:9 qua performance). Zonder V-Sync kom ik met medium/high settings op 50-60 fps uit, maar dit is echt niet wenselijk. Veel tearing, veel stotter. Met V-sync knalt hij hem doodleuk naar 30 fps.
[ Voor 33% gewijzigd door Richh op 03-02-2017 16:49 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Edit: kreeg net een mail over de beta en de site is nu online
[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 03-02-2017 17:10 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 03-02-2017 18:26 ]
Verder Have fun guys! Ziet er tot nu toe goed uit!
Verwijderd
Deze game haal ik wel een keer met minstens 50% korting in de NL PS Store.
Snipen leuk gedaan met bullit drop.
Alleen was The Division 10x beter.Sosua schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:49:
Tot nu toe wel tof. Vond division ook leuk, dus deze komt er wel.
Snipen leuk gedaan met bullit drop.
Ik snap niet echt waarom sommigen heel enthousiast over de beta kunnen zijn. Waar ik The Division beta heel erg goed vond, op wat rare mechanic keuzes na. Word ik tot nu toe niet heel warm van Wildlands. Ja de open wereld is erg gaaf maar je merkt meteen dat er sommige graphics duidelijk wordt ingeleverd.
De besturing van de auto's is op zijn minst matig te noemen net als de AI van je 3 buddies. Ik ben redelijk open de beta ingegaan, had ook pas 1 trailer gezien een heeeeele tijd terug, maar ik vind hem tot nu toe niet lekker spelen. Ik kan het helaas niet goed verwoorden maar het speelt gewoon niet fijn.
Andere hier ook problemen mee?
De wereld ziet er mooi uit, maar leeft niet. Erg eentonig. Veel te makkelijk. Geluid is ruk; de ambient geluiden zijn erg slecht uitgewerkt. Ik hoor vogeltjes hard fluiten, mar voertuig klinken heel zacht. De field of view is vreemd, de third person view is vreemd.
Ik vraag me af wat de replaywaarde is van de missies als je ze eens hebt gehad. Ze zijn ook best eentonig tot zover, maar dit is de beta dus dat is welliht anders.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 85% gewijzigd door Cardwizard op 03-02-2017 21:02 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dit inderdaad... ik vind het enkel nog een tikkie erger. Na GTA en Watchdogs 2 kan ik hier helaas geen 'wow-factor' meer in vinden. Ik hoopte in deze beta een wat meer onderscheidende game te vinden in het genre, maar helaas. 13 in een dozijn weer.Aeque schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:57:
[...]
Alleen was The Division 10x beter.
Ik snap niet echt waarom sommigen heel enthousiast over de beta kunnen zijn. Waar ik The Division beta heel erg goed vond, op wat rare mechanic keuzes na. Word ik tot nu toe niet heel warm van Wildlands. Ja de open wereld is erg gaaf maar je merkt meteen dat er sommige graphics duidelijk wordt ingeleverd.
De besturing van de auto's is op zijn minst matig te noemen net als de AI van je 3 buddies. Ik ben redelijk open de beta ingegaan, had ook pas 1 trailer gezien een heeeeele tijd terug, maar ik vind hem tot nu toe niet lekker spelen. Ik kan het helaas niet goed verwoorden maar het speelt gewoon niet fijn.
[YouTube: https://youtu.be/jEdP-884NQU]
Etuuuuuh!
Ik dacht:
Ghost Recon -> Realitischere wapens en combat. Sneaken met moderne gadgets.
Echter: Far Cry sneaken, tegenstanders die je zo'n beetje kan aanvliegen met je drone zonder dat het merken, geen sat uplink, taggen -> wallhack, etc. Dit had net zo goed Far Cry: Ghost Recon kunnen heten. Ja er worden bestaande wapens verkozen, maar dat is het wel zo'n beetje kwa realisme.
Over het gebied; Ik dacht:
Lekker missie voor missie een stuk open wereld in gaan, hikes door jungle met booby traps, heli-drops onder berg dorpjes, etc. De epische cod-maar-dan-minder-over-the-top missie setting zeg maar. In plaats daarvan rag je met een laborgini of heli gewoon tussen de bomen en bergen door, teleporten je team mates gewoon naar je toen en bam, volgende Far Cry achtige basisje in en weer uit. Om daar dezelfde collectibles te sparen en op dezelfde manier burgers te redden...
Team dynamiek; ik dacht:
Orders geven, op stamina, health en gear letten van je team. Korte command pauzes om ze in te zetten, opties om ze thuis te laten voor infiltratie en wellicht naar ze te switchen om controle over te nemen.
IPV daarvan krijg je willekeurige on-spotbare AI bestuurde passieve gezichtsloze compagnons. Je kan ze nog net een sync-shot met je laten uitvoeren, maar dat was het wel zo'n beetje. En je moet nog continue op ze wachten (of eigenlijk niet) bij het instappen in voertuigen. Wat voegt dit eigenlijk toe!?
Eerlijk is eerlijk als co-op game voor 4 spelers is er niet veel wat hierbij in de buurt komt met deze setting op The Division na. Maar ik hoop gewoon dat ze nog een hoop fixen/verbeteren. En dit keer voordat de game uitkomt en niet daarna zoals bij The Division. Maar dat zal wel niet.Sosua schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:26:
Waar moeten we dan naartoe leven? Heb niet echt een game in gedachten met dergrlijke coop..
Geloof mij... betas van dergelijke onvang als deze zijn toch bedoelt om mensen lekker te maken voor een game? Het is 10% test en 90% promotie. Dan zou ik als developer zo veel mogelijk content in de game douwen waar mensen van van hun stoel glijden. Als dit het s sla ik hem over.sww89 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:01:
Ik kan mij vinden in de teleurstellingen, maar laten we nog even wachten op de reviewers die dan de kans hebben gekregen het hele spel te spelen, voordat we er een definitief oordeel over vellen. Er ontbreekt - als het goed is - nog mega veel content hè. Tenminste; dat is de hoop die ik uitspreek omdat dit een game is waar ik erg naar uitkeek.
Etuuuuuh!
Link voor android: Google Play: Ghost Recon® Wildlands HQ
- De auto's rijden echt voor geen meter.
- Verder lijkt het allemaal wel erg repetatief te worden.
Verder inderdaad maar eerst de reviews afwachten voordat ik deze ga aanschaffen want ik weet het zo net nog niet. Ik wordt nog niet echt overgehaald deze te kopen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
- als je direct prone gaat na het geven van een commando via het commanoscherm dan kun je niet bewegen. Je moet dan weer gaan knielen of staan. Je character moet eerst het gebaar van het betreffende commando afmaken en dan kun je pas weer bewegen als je prone gaat.
- Vijanden langs de weg verdwijnen zomaar. Kijk je door je verrekijker of los je het eerste schot verdwijnt opeens een vijandelijk voertuig inclusief de vijanden die erbij stonden...
Daarnaast zou ik graag het volgende willen zien in de game;
- Cover system zoals in Watch Dogs 2... ik begrijp niet waarom ze dat niet hebben hebben geïmplementeerd in de game zelf
- Optie om lichamen te verplaatsen/slepen/op te pakken...weinig tactisch spelen aan zo als vijanden direct een dooie zien liggen...
- Betere besturing want het is nu vrij houterig en het bewegen gaat niet soepel... als je draait gaat het eerst langzaam en daarna opeens heel snel?
Dit is niet echt een probleem met de extreem korte despawn tijden. Lichaam is binnen 20 seconden verdwenen. Wat op zich weer een ander probleem is.Yo_flow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:50:
- Optie om lichamen te verplaatsen/slepen/op te pakken...weinig tactisch spelen aan zo als vijanden direct een dooie zien liggen...
Do what you love, do it often
Ik heb het gevoel dat hier je meteen een WYSISWYG effect heb, Division gaf een heerlijk WOW gevoel, maar dat zakte met de tijd hard in, ik heb nu diverse missies aantal keer opnieuw gespeeld en blijft verbazen hoe verschillend je bepaalde missies kan doen.Sosua schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:51:
Mja. Uitgespeeld idd. Geen wow gevoel zoals The Division, maar ik ga hem wel halen. Leuk 4 player coop. Steek liever hier mijn geld in, dan in For Honor. Ben benieuwd of er een soort Dark Zone idee komt. En hoe de pvp uberhaupt uitgewerkt gaat worden.
Enige waar ik nog mee zit is aimen, division had gigantische aim-assist maar met een snipergun beetje normaal mikken, twijfel ik hard of ik niet gewoon de PC versie ga halen. (zoals ik in GOW4 nu ook veel liever de PC versie speel, muis is net wat fijner spelen).
Dit is mijn grote minpunt, cheatmode AI. Net als in oude games als Vegas, AI komt altijd op jou af. Ik was gespot zuiden van het kamp, schiet de sniper alsnog neer, ren via grote omweg naar andere kant, en bijzonder genoeg.. ze komen nog op je af, no way dat ze wisten dat ik nu aan de andere kant zit.macciez schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:57:
Heb de beta nu een uurtje gespeeld ofzo en ik vermaak mij er mee, niet fantastisch, niet heel erg slecht. Speel het echter alleen met de computer en het orders geven is kut, en meestal doen m'n teammates nog niet eens wat ik vraag ook. Wat ik verder ook niks vind zijn die roze troepen die maar blijven komen, hadden ze dat niet iets anders kunnen oplossen?
Had imho uiteindelijk meer Farcry:Wildlands mogen heten, dit is niet echt 'super tactical' Ghost Recon niveau (of Rainbow Six).
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2017 13:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Over het algemeen een leuke game (tot nu toe) en het ziet er goed uit.
Misschien bij de echte release volgende maand een Tweakers/GoT Task Force aanmaken zodat we elkaar makkelijk kunnen joinen
Apart, ik heb ze verschillende malen weten af te schudden. Zolang ze jou (én je domme AI maatjes) maar niet meer zien en je loopt ergens anders heen, dan vinden ze je niet meer en dan gaan de versterkingen vanzelf weg.SinergyX schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:00:
[...]
Dit is mijn grote minpunt, cheatmode AI. Net als in oude games als Vegas, AI komt altijd op jou af. Ik was gespot zuiden van het kamp, schiet de sniper alsnog neer, ren via grote omweg naar andere kant, en bijzonder genoeg.. ze komen nog op je af, no way dat ze wisten dat ik nu aan de andere kant zit.
Je hoort ze dan ook over de radio roepen dat ze naar je laatste locatie gaan. Als ze daar dan aankomen dan rapporteren ze dat ze niks hebben gevonden en gaan ze na even rond te hebben gekeken weer weg.
Maar als ze jou of één van je decoys teammaatjes hebben gezien dan blijven ze volgen, desnoods de hele map over.
En van wat ik nog meer van de AI in deze game heb gezien, zijn ze eerder te dom dan te slim, zowel je eigen team als de vijand.
Ik loop met een M4 met Scope. Heerlijk ding. Vooral zonder demper en het geluid hard. Heerlijke knallenmacciez schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:42:
Trouwens, heeft iemand een favoriete rifle met een leuke scope erop? Ik zit nog met dat standaard ding en zonder red dot of scope.
WYSISWYG?SinergyX schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:00:
Ik heb het gevoel dat hier je meteen een WYSISWYG effect heb,
Een filmpje opnemen van hoe je een beta verwijderd. Dan heb je echt niets beters te doenCRpt3r55 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:56:
[...]
Dit inderdaad... ik vind het enkel nog een tikkie erger. Na GTA en Watchdogs 2 kan ik hier helaas geen 'wow-factor' meer in vinden. Ik hoopte in deze beta een wat meer onderscheidende game te vinden in het genre, maar helaas. 13 in een dozijn weer.
[video]

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 05-02-2017 16:12 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
What you see is what you get.Donstil schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:51:
[...]
Ik loop met een M4 met Scope. Heerlijk ding. Vooral zonder demper en het geluid had. Heerlijke knallen![]()
[...]
WYSISWYG?
[...]
Een filmpje opnemen van hoe je een beta verwijderd. Dan heb je echt niets beters te doen
Weet je nog waar de M4 en scope was?Donstil schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:51:
[...]
Ik loop met een M4 met Scope. Heerlijk ding. Vooral zonder demper en het geluid had. Heerlijke knallen![]()
[...]
WYSISWYG?
[...]
Een filmpje opnemen van hoe je een beta verwijderd. Dan heb je echt niets beters te doen
Ik heb helaas geen beta key gekregen om zelf te kunnen checken helaas, mocht iemand nog een invite over hebben, mijn pm box staat gereed
Op de PC is het misschien beter te pruimen qua besturing, net als de Division. De PS4 variant heeft in ieder geval heel wat optimalisatie nodig, en aangezien deze er voor de Division ook nooit is gekomen, laat ik deze Ubi game even links liggen.Splendid schreef op zondag 5 februari 2017 @ 09:29:
Hmm, ik lees toch wel veel tegenvallende verhalen. Ik had echt goede hoop op deze game, ik vond the division namelijk fantastisch, maar ik speelde ook alleen met vriendennin coop. Wildland leek mij the next step maar dit valt dus water tegen daar ik lees.
Ik heb helaas geen beta key gekregen om zelf te kunnen checken helaas, mocht iemand nog een invite over hebben, mijn pm box staat gereed
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Komt nog wel een open beta gok ik, kun je zelf kijken wat je ervan vindt. The Division vond ook de meerderheid ruk, maar net als jij heb ik me daar prima mee vermaakt. Geldt tegenwoordig voor zo'n beetje alle games, dus wat het grote publiek vindt boeit me al een tijdje niet meer.Splendid schreef op zondag 5 februari 2017 @ 09:29:
Hmm, ik lees toch wel veel tegenvallende verhalen. Ik had echt goede hoop op deze game, ik vond the division namelijk fantastisch, maar ik speelde ook alleen met vriendennin coop. Wildland leek mij the next step maar dit valt dus water tegen daar ik lees.
Waarmee ik overigens niet wil suggereren dat de game geen issues heeft, alle issues die je hier leest m.b.t. besturing etc. zijn allemaal valide. Het is op dit moment inderdaad meer co-op Far Cry dan Ghost Recon. Wat op zich niet slecht is, alleen verwachten mensen iets anders als er Tom Clancy's Ghost Recon op staat. Zelfde had ik ook met The Division: top game, maar zou geen Tom Clancy op moeten staan.
Ja een luitenant liet hem vallen. Ik dacht in de side missie met de helikopter op het voetbalveld.
Edit: voor de Xbox One .. ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 05-02-2017 11:31 ]
Helaas zitten die niet permanent in je loadout, maar wel fijn dat je zo meer wapens kan uitproberen. Die Unidad snipers hebben (soms?) een MSR sniper, die is ook echt super.Donstil schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:10:
[...]
Ja een luitenant liet hem vallen. Ik dacht in de side missie met de helikopter op het voetbalveld.
Nou ik zet de PS4 altijd op standby. Dan start de game direct weer op en heb ik daardoor de M4 dus nogNLxAROSA schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:58:
[...]
Helaas zitten die niet permanent in je loadout, maar wel fijn dat je zo meer wapens kan uitproberen. Die Unidad snipers hebben (soms?) een MSR sniper, die is ook echt super.
Wat zijn de ervaringen met het spel. Speelt het een beetje soepel? Ben met UBI games een beetje wantrouwig geworden. Deze game om die reden niet ge pre-ordered.
[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 06-02-2017 11:32 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
[ Voor 90% gewijzigd door Grotman op 06-02-2017 11:35 ]
Etuuuuuh!
[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 06-02-2017 11:36 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Grotman op 06-02-2017 11:36 ]
Etuuuuuh!
Goede opmerkingen: ik heb zelf ook moeite met vanachter iets gaan schieten, zit de gun ineens voor het verkeerde deel van je lijf enzo, zwaar irritant. Onze vriendengroep zat zich ook af te vragen of het damagemodel wordt aangepast: je kunt nu met voertuigen ruig van bergen aftuimelen, en jij zelf ook zonder enige schade. Zat overigens ook een keer vast tussen de rotsen, gelukkig via fast travel op een teammate eruit gekomen.Yo_flow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:50:
Daarnaast zou ik graag het volgende willen zien in de game;
- Cover system zoals in Watch Dogs 2... ik begrijp niet waarom ze dat niet hebben hebben geïmplementeerd in de game zelf
- Betere besturing want het is nu vrij houterig en het bewegen gaat niet soepel... als je draait gaat het eerst langzaam en daarna opeens heel snel?
De besturing op de motor (auto/heli aan anderen overgelaten
Maar goed dit soort beta's zijn er juist voor onze feedback, dus hopelijk bij een 2e gesloten beta of de open versie een hoop bugs geplet/zaken verbeterd. Wel is er nog veel twijfel over wel of niet kopen bij gamemaatjes: zo op het eerste oog is de game niet echt vernieuwend. Ben bang dat het al gauw gaat vervelen/saai wordt..
Hmm, toch een coversysteem?
[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 06-02-2017 10:16 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wel tof natuurlijk om co-op met een paar maten om op een hoge moeilijkheidsgraad proberen zo'n compound of gedeelte van een dorp in te nemen.
Ook een aantal bugs gezien gast die maar tegen de vleugels van een vliegtuig bleef aanlopen kon gewoon achter het vliegtuig langs en hem neerschieten. Ook wat rare andere bugs zoals een heli die uit de lucht geschoten werd waarbij 1 van de cpu poppetjes gewoon op de zijkant bleef zitten als of hij vastgeplakt was.
Een andere waarbij ik bewust op een mijn reed om te kijken wat er gebeurt, auto ontploft en ik sta ineens bovenop de auto en leef nog.
Of deze als je met 3 cpu mannetjes erbij speelt staan ze op het ene moment 50 meter van de auto af en het moment erop zitten ze ineens in de auto....blijft vreemd...
Heb eigenlijk nog niet zo laat voor de release een beta gespeeld met zoveel fouten erin. Goed het blijft een beta....
Burp
Precies wat ik er ook van vind.2Dutch schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:12:
[...]
Goede opmerkingen: ik heb zelf ook moeite met vanachter iets gaan schieten, zit de gun ineens voor het verkeerde deel van je lijf enzo, zwaar irritant. Onze vriendengroep zat zich ook af te vragen of het damagemodel wordt aangepast: je kunt nu met voertuigen ruig van bergen aftuimelen, en jij zelf ook zonder enige schade. Zat overigens ook een keer vast tussen de rotsen, gelukkig via fast travel op een teammate eruit gekomen.
De besturing op de motor (auto/heli aan anderen overgelaten) werkte gewoon niet goed: kon gas geven en remmen, linksaf draai ik meteen een rondje, rechtsaf gaat niet. Heb daar trouwens wel vaker last van, omdat veel beta's niet goed rekening houden met mensen die geen WASD gebruiken (ben RDFG-er, veel relaxter imho en pink kan bij nuttige toetsen). Maar gezien de opmerkingen over de houterigheid in het algemeen
Maar goed dit soort beta's zijn er juist voor onze feedback, dus hopelijk bij een 2e gesloten beta of de open versie een hoop bugs geplet/zaken verbeterd. Wel is er nog veel twijfel over wel of niet kopen bij gamemaatjes: zo op het eerste oog is de game niet echt vernieuwend. Ben bang dat het al gauw gaat vervelen/saai wordt..
Ik had nav vrijgegeven clips en artikelen gehoopt op een kruising tussen GTA en een echte tactische RB6, maar de gameplay van GTA haalt het wat mij betreft bij lange na niet, het is te weinig tactisch en ligt zeker niet in mijn lijn der verwachting die ik heb van een RB6 game, ook om de hier genoemde redenen.
Ik mis ook de spanning zoals in bv de Vegas games of Siege.
Er zitten veel rare dingen in. Zo was er een missie waar je op de bovenste verdieping een laptop moet hacken binnen een bepaalde tijd. Ik storm naar boven, langs vijanden, hack de laptop, en daarmee verdwenen de vijanden ook
Ook het verdwijnen van lichamen vind ik vreemd in een game als deze, maar zet er mijn vraagtekens bij of dit wel bugs zijn. Lijkt me meer een bewuste keuze.
Ook hoe je op een motor vastgeplakt zit vind ik too much.
Maar ondanks dat hij mijn verwachtingen lang niet haalt, ga ik hem toch wel halen omdat ik wel heel wat uurtjes plezier aan zal beleven aan de grote wereld en het vrij spelen van alle skills en wapens.
Er moeten nog heel wat dingen gefixed / gewijzigd worden voordat ik deze op pak.
Ik was redelijk enthousiast, maar er zijn te veel dingen slecht uitgewerkt of ontbreken.
(De besturing van de voertuigen is al vaker genoemd.)
Het voelt een beetje als GTA die tactisch probeert te zijn, maar GTA doet zelfs dat beter.
Bij vrijwel geen enkele missie had ik het idee dat het nodig is om iets tactisch aan te pakken, je Rambo-ed je er gewoon doorheen. De missies geven dan ook weinig aanleiding om rustig aan te doen omdat er geen voorbereidend werk nodig is.
Zodra je een schot mist ben je direct gespot want het hele kamp komt in je richting.
Het cover systeem werkt sowieso niet goed; zodra je uit cover komt en langs of over een muur wilt schieten kom je wel overeind, maar schiet vaak alsnog tegen de muur.
De enemy-AI daarentegen kan prima one-shotten door muren/vloeren heen.
Solo zou er de mogelijkheid moeten zijn je AI buddies uit te zetten, want je hebt er absoluut niets aan.
Ze staan een beetje om zich heen te kijken en laten vijanden zonder problemen passeren, of ze teleporteren opeens 500m bij je vandaan ondanks dat je ze net hebt gevraagd naar je toe te komen.
Pas wanneer je dood ligt te gaan komen ze in actie.
Maar even afwachten wat de reviewers gaan zeggen als de volledige game uit is, hoewel ik erg verbaasd zou zijn als Ubi in een maand tijd alles fixed.

PSN ID: Ancta
Je weet dat jij de squad leader bent he? Zonder jou aangeven doen ze inderdaad niets, ook al loopt er een vijand voorbij ze, als jij niet aangeeft dat ze mogen vuren blijven ze passief. Geef je eenmaal de opdracht om te vuren kun je overigens wel achterover leunen, ze clearen met gemak een hele basis.Ghostley schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:56:
Solo zou er de mogelijkheid moeten zijn je AI buddies uit te zetten, want je hebt er absoluut niets aan.
Ze staan een beetje om zich heen te kijken en laten vijanden zonder problemen passeren, of ze teleporteren opeens 500m bij je vandaan ondanks dat je ze net hebt gevraagd naar je toe te komen.
Pas wanneer je dood ligt te gaan komen ze in actie.
Die missie was kut met de laptop. Ik gebruik C4 om een deur op te blazen, zeg tegen mn mannetjes dat ze naar binnen moeten, ik loop voorop. Binnen een stuk of 6 tegenstanders, dus ik schieten maar die gaan natuurlijk in dekking. Mijn mannetjes blijven lekker buiten staan en inmiddels loopt de timer naar beneden. Toen besloot ik maar gewoon langs iedereen te rennen en te hopen, begin te hacken met nog 3 seconde, maar was kennelijk te kortMaverick! schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:41:
[...]
Precies wat ik er ook van vind.
Ik had nav vrijgegeven clips en artikelen gehoopt op een kruising tussen GTA en een echte tactische RB6, maar de gameplay van GTA haalt het wat mij betreft bij lange na niet, het is te weinig tactisch en ligt zeker niet in mijn lijn der verwachting die ik heb van een RB6 game, ook om de hier genoemde redenen.
Ik mis ook de spanning zoals in bv de Vegas games of Siege.
Er zitten veel rare dingen in. Zo was er een missie waar je op de bovenste verdieping een laptop moet hacken binnen een bepaalde tijd. Ik storm naar boven, langs vijanden, hack de laptop, en daarmee verdwenen de vijanden ook![]()
Ook het verdwijnen van lichamen vind ik vreemd in een game als deze, maar zet er mijn vraagtekens bij of dit wel bugs zijn. Lijkt me meer een bewuste keuze.
Ook hoe je op een motor vastgeplakt zit vind ik too much.
Maar ondanks dat hij mijn verwachtingen lang niet haalt, ga ik hem toch wel halen omdat ik wel heel wat uurtjes plezier aan zal beleven aan de grote wereld en het vrij spelen van alle skills en wapens.
Klopt, maar dit is meer vanaf het moment dat je al gespot en beschoten bent.Aeque schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:05:
[...]
Je weet dat jij de squad leader bent he? Zonder jou aangeven doen ze inderdaad niets, ook al loopt er een vijand voorbij ze, als jij niet aangeeft dat ze mogen vuren blijven ze passief. Geef je eenmaal de opdracht om te vuren kun je overigens wel achterover leunen, ze clearen met gemak een hele basis.En dat mag van mij wel iets minder.
Dan mogen van ze van mij wel wat minder passief worden en zelf reageren.
(En vooral bij mij blijven.)
Ja, ik zeg ze dan te gaan schieten en dat gaan ze doen... maar niet voordat ze bijna naar de andere kant van het kamp/dorpje teleporteren. (En ik dus niets meer aan hun dekking heb en 4 enemies achter me de trap op zijn gelopen = game over.)
PSN ID: Ancta
Verwijderd
- coversysteem hadden ze gewoon 1-op-1 over moeten nemen van The Division. Bij TD is dat zo goed uitgewerkt.
- besturing van de auto's vind ik echt prima, lekker gas op de lolly en arcade-style handrembochtjes trekken. Besturing van de helikopter vond ik waardeloos
- wapens lijken soms een eigen leven te leiden, ik kreeg geen lekker gevoel met de aim.
- spelwereld ziet er goed uit, ondanks dat het enorm uitgestrekt is voelde het nooit kaal of uitgestorven aan.
- game moet denk ik wel oppassen om niet heel repetitief te worden, ik ben benieuwd straks!
Conclusie; ga hem zeker niet pre-orderen. Ik kijk de kat even uit de boom en vermaak me ondertussen nog prima met andere games. (BF1, TD, GTAV, TW3 etc..)
Wel ben ik blij dat ik middels de beta een voorproefje heb kunnen krijgen van het spel, want dat voorkomt teleurstelling bij eventuele aankoop zonder ervaring. Nu kan ik tenminste mijn ervaring matchen met die van reviewers die het hele spel onder ogen krijgen. Daarnaast ga ik tzt misschien nog even op twitch kijken.
Wanneer blijkt dat de final build bovenstaande tekortkomingen niet bevat en/of een day one patch heel wat verhelpt, dan overweeg ik de ING rentepuntendeal van €35,95. Meer ga ik in ieder geval écht niet betalen.
Ongetwijfeld zal alles een behoorlijk stuk pittiger worden, deze zone is 1 ster, 5 ster zal wel stukje anders zijn (ga voor de grap eens doorvechten tegen die paarse gasten tot ze rank4 zijn).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rijden is goed te doen ('tis geen Project Cars)
Vliegen en landen zijn ruk, maar ik spring er toch uit, dus boeien
JC3 chaos met vrienden? Top!
FCx in coop Top!
GTAx 'nuff said!
MGSV stealth (optioneel)? Top!
Dit is mijn inziens een game die je speelt en maakt met vrienden.
Het leuke van die bug dat je onzichtbaar lijk is dat ze ook je C4 niet zienNoGinryuGo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:50:
Ik koop hem op Day 1. Combo van JC3, FCx, GTAx, MGSV, 1P shooter, 3P shooter. Kan in combinatie met vrienden gewoon niet mis gaan. Heb genoeg gekke dingen gezien in de beta (en ja, dit is duidelijk een beta en geen demo), waaronder de (toch wel) gamebreaking bug dat je maatje 3 KM verderop is (volgens de HUD), maar in werkelijk onzichtbaar voor je rijd).
Iig veel plezier gehad met die bug en me gamematen
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
mooi dan kunnen we samen spelenNoGinryuGo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:50:
Ik koop hem op Day 1. Combo van JC3, FCx, GTAx, MGSV, 1P shooter, 3P shooter. Kan in combinatie met vrienden gewoon niet mis gaan. Heb genoeg gekke dingen gezien in de beta (en ja, dit is duidelijk een beta en geen demo), waaronder de (toch wel) gamebreaking bug dat je maatje 3 KM verderop is (volgens de HUD), maar in werkelijk onzichtbaar voor je rijd).
Rijden is goed te doen ('tis geen Project Cars)
Vliegen en landen zijn ruk, maar ik spring er toch uit, dus boeien![]()
JC3 chaos met vrienden? Top!
FCx in coop Top!
GTAx 'nuff said!
MGSV stealth (optioneel)? Top!
Heb er onwijs veel zin in, vond het totaal niet tegen vallen en dit is een must buy voor mij!
Pro's
- Wereld ziet er fantastisch uit
- Veel schietspeelgoed
- Veel voertuigen
Con's
-Veelal dezelfde missies
- Domme AI Van je medespelers
- Voelt aan als een arcade game
Ook stel ik mij zo voor dat ter voorbereiding op de beta, de beta build op een gegeven moment separaat werd ontwikkeld van de final build. Geen idee hoelang het duurt om een beta in elkaar te knutselen, maar ik kan mij zo voorstellen dat er zo een paar weken overheen gaan? Wat ik probeer te zeggen is: de versie die wij nu onder ogen kregen, geeft niet aan waar men momenteel met ontwikkeling van het spel staat. Die is al verder dan de beta.
Sommige dingen zijn denk ik wel een feit. Zoals bijvoorbeeld het waardeloze coversysteem. Een betere versie bouw je nu nog niet zo 123 in. Maar dingen als AI, autorijden en helikopteren kan al best verder gefinetuned zijn en worden, eventueel adhv feedback uit de beta.
Mja ik wil niet optimistisch overkomen. Alleen het besef dat nu (negatief) oordelen niet fair is. Dat kan in maart altijd nog
Co-op games vind ik altijd wel dope maar dit was best saai..een grote wereld is okay maar elke keer x minuten travelen naar de volgende base en dan je "entry" plannen KAN leuk zijn maar wanneer de AI zo achterlijk is dat je zelfs gun-ho style alles neer maait is dat hele plannen ook nergens voor nodig. ps: Waar is de cover system??
De missies waren letterlijk steeds hetzelfde..het voelde gewoon saai aan.
De game draaide imo ook voor geen meter...zag er best leuk uit maar niet ZO leuk dat ik niet eens 60fps lock haalde.
Ik wacht de final reviews uit maar de full price wordt het hem sowieso niet. Als ik een key ergens kan krijgen voor een euro of 20 dan komt hij er wel.
The first casualty in war is always the truth...
Bedelen/vragen om keys is niet toegestaan. Het is ook volstrekt oninteressant om te melden dat je key nog niet of al wel hebt.
Het topic voor PC vind je hier: [PC] Ghost Recon: Wildlands