red een boom - eet een bever
Denk niet dat het moeilijk is om acces te krijgen dit weekend haha ^^
Veel plezier allemaal
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik ben ook toegelaten tot de beta voor de PS4, echter nergens de code te vinden..Jackal131 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:48:
Zijn er mensen die voor de PS4 een invite van hebben gekregen van iemand met een code? Ik heb namelijk 3 invites verstuurd en de mensen zeggen dat ze wel een mail hebben gekregen met een link, maar die komt uit op een pagina met uitleg over hoe je de code moet redemen. Erg leuk, maar een code is niet te vinden. Doen die mensen iets verkeerd of gaat er iets fout aan de kant van Ubisoft bij het genereren van die mail?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Toevallig een guaranteed code? Heb het zelfde en kwam dit tegen bij Ubisoft:Jackal131 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:48:
Zijn er mensen die voor de PS4 een invite van hebben gekregen van iemand met een code? Ik heb namelijk 3 invites verstuurd en de mensen zeggen dat ze wel een mail hebben gekregen met een link, maar die komt uit op een pagina met uitleg over hoe je de code moet redemen. Erg leuk, maar een code is niet te vinden. Doen die mensen iets verkeerd of gaat er iets fout aan de kant van Ubisoft bij het genereren van die mail?
Is friend referral available for the Ghost Recon Wildlands Closed Beta?
ANSWER:
Yes! Unless you were invited yourself or used a guaranteed access code, you can invite up to 3 of your Uplay friends to dive into battle on your side on the same platform as you.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Nee hoor, ik heb geen email ontvangen (ook niet in spam folder), wel stond mijn code netjes klaar in mijn uplay accountJackal131 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:53:
De code van de PS4 krijg je in de mail. Die kun je niet missen. Je vindt de code niet in Uplay!
Het ziet er naar uit dat de codes vannacht verstuurd zijn.Jackal131 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:48:
[ Voor 6% gewijzigd door Odinrage op 02-02-2017 06:34 ]
Update: blijkbaar mogen dit alleen vrienden zijn via ubisoft club raar!
[ Voor 18% gewijzigd door Mvandenberg91 op 02-02-2017 09:24 ]
2 tweakers waren vroeg wakker & vriendelijk en hebben de keys bemachtigd
[ Voor 18% gewijzigd door 2Dutch op 02-02-2017 09:33 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Mij een PM sturen heeft geen zin, ik wil 'm op een afgesproken tijdstip hier plaatsen, om het een beetje spannend te houden
Tussen members only tags: [ mo ]The.Sticky schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:33:
Hoe kan ik tekst plaatsen wat alleen gelezen kan worden door members? Heb het ooit eens iemand zien doen. Ik heb gister nog een code weten te bemachtigen (platform onafhankelijk als 't goed is) via die Franse site. Maar kreeg later ook al mailtje van Ubisoft zelf dat ik in de bèta zit
Mij een PM sturen heeft geen zin, ik wil 'm op een afgesproken tijdstip hier plaatsen, om het een beetje spannend te houden
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik was er een van, vriendelijk bedankt!2Dutch schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:24:
Kreeg vanmorgen op mijn werk een envelopje van Ubisoft met 2 keys voor de closed beta. DM me (vriendelijk) en ik zal een fotootje van het kaartje (code + uitleg) doorsturen
![]()
2 tweakers waren vroeg wakker & vriendelijk en hebben de keys bemachtigd
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
No problemo! Zou em alvast gaan preloaden, kan maar vast gedaan zijn
Kijk aan, thanks!2Dutch schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:39:
[...]
Tussen members only tags: [ mo ]
***members only***

Ik heb trouwens nog 2 keys over, eerste 2 die mij een mailtje doen krijgen dan ook een invite
**EDIT** beide keys zijn erdoor!
[ Voor 8% gewijzigd door lowskilled-ftw op 02-02-2017 10:36 ]
In het mailtje van Ubisoft stond 3 feb 12u tot 6 feb 12u..dus helaas wachten tot morgenlowskilled-ftw schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:00:
Wanneer begint de Beta? Is dat nu vandaag of pas vanaf morgen? Als het vandaag is kan ik vanavond nog paar potjes doen!
Ik heb trouwens nog 2 keys over, eerste 2 die mij een mailtje doen krijgen dan ook een invite
Weet trouwens niet of het nacht of middag is qua die 12 uur, maar dat merken we vanzelf
Hebben meer mensen hier last van?
Thanks!The.Sticky schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:30:
Daar komtie dan!
***members only***
Veel plezier gewenst aan de gelukkige!

Indien iemand ook nog een uitnodiging wil, dan kan ik nog 3 mensen een invite sturen.
Hiervoor heb ik je "Ubisoft Club" gebruikersnaam nodig.
Inmiddels zijn ze uitgedeeld
[ Voor 7% gewijzigd door Loadichus op 02-02-2017 12:16 . Reden: toevoeging ]
Vrijdag 12 uur in de middag begint het en het eindigt maandag 12 uur in de middag. Dat is wat er op de website staat. Heb ook de tijden op de UK en de US omgezet en daar kwam ook 12 uur in de middag uit. Dat is dus nog iets meer dan 24 uur.2Dutch schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:05:
[...]
In het mailtje van Ubisoft stond 3 feb 12u tot 6 feb 12u..dus helaas wachten tot morgen
Weet trouwens niet of het nacht of middag is qua die 12 uur, maar dat merken we vanzelf
Ah balen, hopelijk morgen op tijd klaar met werk zo dat ik nog een paar uurtjes kan testen! Anders dikke pech en van jullie horen hoe het is geweest!rhodium schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:34:
[...]
Vrijdag 12 uur in de middag begint het en het eindigt maandag 12 uur in de middag. Dat is wat er op de website staat. Heb ook de tijden op de UK en de US omgezet en daar kwam ook 12 uur in de middag uit. Dat is dus nog iets meer dan 24 uur.
Ik heb 1 code te vergeven voor een XBOX closed beta.
Voeg me toe op ubisoft, username: kersnaamgebrui en ik zal je uitnodigen..
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Ik heb je net toegevoegd op ubisoft club (philippe_van)ourplayground schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:15:
Hoi allen,
Ik heb 1 code te vergeven voor een XBOX closed beta.
Voeg me toe op ubisoft, username: kersnaamgebrui en ik zal je uitnodigen..
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Alvast hartelijk dank!!!
xbox: pvanst1p
als het goed is heb je een invite. have fun!piripi schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:47:
[...]
Ik heb je net toegevoegd op ubisoft club (philippe_van)
Alvast hartelijk dank!!!
Heb je een berichtje gestuurdLoadichus schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:31:
Ik mag ook meedoen
[afbeelding]
Indien iemand ook nog een uitnodiging wil, dan kan ik nog 3 mensen een invite sturen.
Ik ookLoadichus schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:31:
Ik mag ook meedoen
[afbeelding]
Ik heb nog geen mail ontvangen, maar ik ga ervan uit dat het wel in orde komt!ourplayground schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:54:
[...]
als het goed is heb je een invite. have fun!
Thanks!
ter info: ik kreeg ook geen mail, maar moest in mijn ubisoft account onder account informatie zien dat ik een code had ontvangen.piripi schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:01:
[...]
Ik heb nog geen mail ontvangen, maar ik ga ervan uit dat het wel in orde komt!
Thanks!
Here you can find your Ubisoft Alpha or Beta approvals. The list below will only show Alphas or Betas you have been approved for. If you have registered or redeemed access for an Alpha or Beta please check back regularly for updates.
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.
Iemand zal het misschien nog moeten goedkeuren :-)
Zo te zien zijn er wat issues met de Friend Invites, gewoon even wachten en straks nog een keer proberen. Beta begint morgen paspiripi schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:09:
Ah ok, daar heb ik zonet ingelogd en onder het tabje "beta access" vooralsnog niets te zien
Here you can find your Ubisoft Alpha or Beta approvals. The list below will only show Alphas or Betas you have been approved for. If you have registered or redeemed access for an Alpha or Beta please check back regularly for updates.
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.
Iemand zal het misschien nog moeten goedkeuren :-)
Wanbeleid is ook beleid.
Andere vriend bied later aan om mij voor de PC versie uit te nodigen. Wat blijkt? Dit is niet meer mogelijk, omdat ik al uitgenodigd ben. Kut Ubisoft!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hopelijk kunnen we in de beta al kennismaken met de vrijheid die je krijgt in de uiteindelijke release.
De Gunsmith zag er ook erg fancy uit. Hopelijk zijn de verschillen in de attachment te merken bij de wapens. Dan heeft het daadwerkelijk zin om verschillende setups te maken.
Hopelijk wordt het rijden niet zoals in WD/WD2, want dat is wel van een matig niveau en dat haalt het spelplezier wel naar beneden bij zo'n open wereld game.
PSN: Curvaa_
Heb 1 van de 2 codes van Ubisoft weer beschikbaar (pc), aangezien die tweaker inmiddels door een vriend was uitgenodigd.. dat via de losse code moet wel lukken denk ik.Richh schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:21:
Een vriend heeft me gisteravond een uitnodiging voor de bèta gestuurd. Kom ik er iets te laat achter dat het om een PS4 uitnodiging ga, ik wil de PC versie graag doen.
Andere vriend bied later aan om mij voor de PC versie uit te nodigen. Wat blijkt? Dit is niet meer mogelijk, omdat ik al uitgenodigd ben. Kut Ubisoft!
DM me even en dan stuur ik hem door
[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 02-02-2017 12:42 ]
Nou nou. Deze beta is nog altijd een gift he. Weinig reden om je zo op te windenRichh schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:21:
Een vriend heeft me gisteravond een uitnodiging voor de bèta gestuurd. Kom ik er iets te laat achter dat het om een PS4 uitnodiging ga, ik wil de PC versie graag doen.
De eerste 3 die hun Ubisoft username DM-en zal ik inviten.
Zodra ik er 3 heb gehad zal ik deze editen.
En weg...
[ Voor 6% gewijzigd door Ronster op 03-02-2017 09:04 ]
Ja, ik heb de uitnodiging al geaccepteerd, ik had de FAQ niet gelezen (beetje onhandig van me). Daardoor kan ik nu die andere vriend-uitnodiging niet accepteren. Dat vind ik een beetje een stom systeemsww89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:45:
[...]
Nou nou. Deze beta is nog altijd een gift he. Weinig reden om je zo op te windenJa het is balen, maar er staat inderdaad in de FAQ dat je alleen andere spelers van hetzelfde platform kunt uitnodigen. Heb je die PS4 uitnodiging al geaccepteerd? Zo nee: Doe dat dan ook niet. Dan moet je 48 uur wachten (wat nu al minder is natuurlijk), en dan kan je hopelijk de pc versie alsnog accepteren op vrijdagavond. Maar dit is een hersenspinsel van mijn kant dus weet niet of het systeem van Ubisoft ook zo denkt.
Waarom zou 48 uur wachten werken?
Dat zou supertof zijn! Ik stuur je even een DM2Dutch schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:42:
[...]
Heb 1 van de 2 codes van Ubisoft weer beschikbaar (pc), aangezien die tweaker inmiddels door een vriend was uitgenodigd.. dat via de losse code moet wel lukken denk ik.
DM me even en dan stuur ik hem door
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hmm dat is jammer. Het zit namelijk zo: Je hebt 48 uur om een uitnodiging te accepteren. Indien je daar niet op ingaat komt die uitnodiging te vervallen en kan diegene die de uitnodiging stuurde een ander blij maken. Je kunt alles teruglezen op de officiële pagina http://ghost-recon.ubisof...nds/nl-NL/home/index.aspx Je dient eerst in te loggen, en vervolgens kan je linksboven op 'Blijf op de hoogte - closed beta' klikken. Als het goed is krijg je dan de spelregels te zien. Het is dan mijn hoop dat je na die 48 uur uit het aanmeldingssysteem geknikkerd wordt zodat je opnieuw een andere uitnodiging kunt accepteren. En dat dacht ik even hardopRichh schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:13:
[...]
Ja, ik heb de uitnodiging al geaccepteerd, ik had de FAQ niet gelezen (beetje onhandig van me). Daardoor kan ik nu die andere vriend-uitnodiging niet accepteren. Waarom zou 48 uur wachten werken?
[...]
Dat zou supertof zijn! Ik stuur je even een DM
Maar het beste kan je denk ik even een nieuw accountje aanmaken dan
Sowieso werkt het toevoegen van vrienden dmv linken van je PSN account niet...
Ergens kijk ik uit naar een scenario waarbij je rustig ligt te wachten op een berg op een afstand. Je co-op maatje sneakt de basis in. De regen dempt de omgevings geluiden. Je maatje met zijn silencer equiped schakelt behendig wachtposten uit, terwijl jij met je sniper cover geeft. Die 2 guards om de hoek schiet je tegelijk in sync neer. Jij de rechter, je maatje de linker. Het schot hoort je maatje niet, maar treft zijn doel wel...Terwijl je maatje de HVT bagged and tagged en de basis af probeert te krijgen, zorg jij dat de heli vast warm loopt om te extracten.
Rustige gameplay, waarbij je genadeloos afgemaakt wordt als je het niet stealthy doet. Voor mij is dat Ghost Recon en volgens mij is dit te vinden in de moeilijkheids graad settings. Alleen wil ik dan niet van die scripted events waarbij je over-run wordt door plotselinge vijanden die naast je spawnen, omdat dat "voor actie zorgt".
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik kan zelf eventueel nog 3 mensen blij maken met een Key voor de XBOX One. Mocht je interesse hebben dan kan je een berichtje sturen
En als er nog mensen zijn met een PC key, de key is van harte welkom bij mij.
Ik heb ieder geval zin in de beta. Ben er vooral benieuwd naar hoe het speelt. 3 maart komt hier een Switch met Zelda in huis en deze game volgt kort daarop. Dus blij dat ik de beta kan testen om te bepalen of ik deze game gelijk ga aanschaffen of lekker mij stort in de wereld van Zelda!
Ik geloof wel dat je een Plus account nodig hebt. Op de Xbox heb je in ieder geval wel een Gold account nodig om te kunnen spelen. Kan het niet echt vinden ind e FAQ..GovertNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:43:
Weet iemand of je Plus nodig hebt voor deze beta op de PS4? Heb twee vrienden die eigenlijk alleen singleplayer games spelen maar wil hen dit toch is laten ervaren.
Ik heb ieder geval zin in de beta. Ben er vooral benieuwd naar hoe het speelt. 3 maart komt hier een Switch met Zelda in huis en deze game volgt kort daarop. Dus blij dat ik de beta kan testen om te bepalen of ik deze game gelijk ga aanschaffen of lekker mij stort in de wereld van Zelda!
eerste 3 die uplay naam DM'en zal ik een invite sturen
Weg
[ Voor 10% gewijzigd door jorank op 02-02-2017 19:18 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Topper! Bedankt voor het delen!jorank schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:05:
Heb nog 3 codes voor de beta op de pc.
Weg
Bedankt!! Morgen lekker spelen!jorank schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:05:
Heb nog 3 codes voor de beta op de pc.
Weg
Weg
[ Voor 6% gewijzigd door foekie01 op 02-02-2017 19:32 ]
Helemaal top! Thnxfoekie01 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:30:
Ik heb er nog maar één. Wie als eerste zijn username via DM stuurt zal ik een invite sturen
Weg
Hoe stuur je iemand een invite?
Als je de laatste poster bent en je nog iets te zeggen hebt, 'wijzig' je eerdere bericht dan even zodat je niet dubbelpost, thnx
[ Voor 57% gewijzigd door Grotman op 02-02-2017 21:15 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
6am Amerikaanse tijd dus 12u in de middag in NLJedi Geub schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:00:
Hoelaat begint het morgen?
[ Voor 73% gewijzigd door BM op 03-02-2017 07:23 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij sommige duurde het bijna 5 uur voor de mail met de code kwam.Rivanov schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:40:
Iemand die een key kan pasten in een DM voor mij? Want de mail vanuit invite komt maar niet aan.
Misschien nog even wachten?
Mail ontvangen met code. Deze geredeemd op de Xbox One, maar de game verschijnt niet in mijn library.
Reden: Mijn account staat op 2 xboxen waarvan de tweede 30km verderop staat en in gebruik is bij mijn zoon. Om mijn zoon de door mij gekochte games te kunnen laten spelen, is het nodig om op zijn console in te loggen en daar de optie: Xbox Home in te stellen zodat zijn Xbox One als Home Xbox staat ingesteld op mijn account.
Waarschijnlijk zal de closed beta versie dus wel op mijn zoon's Xbox One staan, maar dus niet op de mijne. Uiteraard simpel op te lossen door mijn eigen Xbox One weer mijn Home Xbox te maken, maar dan werkt het game sharen dus niet meer.
Pas dus op als je mee doet met de beta en aan game sharing doet want de beta wordt alleen op je Home Xbox gedownload.
XBL: MRE Inc
Kan geen keys meer uitgeven geen toegang tot pagina op dit moment..

[ Voor 86% gewijzigd door michaeltjeh1 op 03-02-2017 08:36 ]
Onzin, je moet beter kijken! :-)MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 01:08:
Oh ja, er is natuurlijk ook een GRW topic.
Mail ontvangen met code. Deze geredeemd op de Xbox One, maar de game verschijnt niet in mijn library.
Reden: Mijn account staat op 2 xboxen waarvan de tweede 30km verderop staat en in gebruik is bij mijn zoon. Om mijn zoon de door mij gekochte games te kunnen laten spelen, is het nodig om op zijn console in te loggen en daar de optie: Xbox Home in te stellen zodat zijn Xbox One als Home Xbox staat ingesteld op mijn account.
Waarschijnlijk zal de closed beta versie dus wel op mijn zoon's Xbox One staan, maar dus niet op de mijne. Uiteraard simpel op te lossen door mijn eigen Xbox One weer mijn Home Xbox te maken, maar dan werkt het game sharen dus niet meer.
Pas dus op als je mee doet met de beta en aan game sharing doet want de beta wordt alleen op je Home Xbox gedownload.
Ik heb exact dezelfde situatie alleen dan met een maat die 1240km verderop woont
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Iemand een idee wat te doen?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Ander verhaal, maar op de PS4 stond de download ook niet op de plek waar ik hem had verwacht. Uiteindelijk de download in een vage folder gevondenMRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 01:08:
Oh ja, er is natuurlijk ook een GRW topic.
Opperdepop.
[ Voor 8% gewijzigd door oViechiel op 03-02-2017 09:57 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Inderdaad, gisteren een key doorgestuurd gekregen, vannacht een bevestigingsmail ontvangen!Jackal131 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 00:04:
[...]
Bij sommige duurde het bijna 5 uur voor de mail met de code kwam.
Misschien nog even wachten?
http://betacode.ubi.com/f57535f7
Gisteravond heb ik nog even het stukje livestream van de Ubisoft Twitch gekeken (linkje, kijken vanaf 29 minuten). Het lijkt er op dat ze het daar op een PC spelen, al is er niet daadwerkelijk een kast in beeld te zien.
Overall ziet het er volgens mij toch best wel netjes uit, maar ik schreeuwde het ook nog niet uit van enthousiasme eigenlijk. Met name de mate van popup in de graphics in het beginstuk, dat die dude aan het autorijden is en bijv. de motor in beeld komt, vind ik wel een beetje tegenvallen.
Het is natuurlijk nog een bèta, maar de game gaat over een maand al uit komen, dus qua graphics en engine zal er wel niet al teveel meer veranderen. Vanavond maar eens kijken hoe het er uit ziet zonder Twitch tussenkomst
Zal mijn game library nog eens goed nakijken dan, maar nadat ik de code had ingevoerd heb ik gekeken of de download gestart werd, maar dat gebeurde niet.greyfox1987 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:29:
[...]
Onzin, je moet beter kijken! :-)
Ik heb exact dezelfde situatie alleen dan met een maat die 1240km verderop woonten hier werkt het gewoon.
Een stream kan je nou eenmaal niet makkelijk vergelijken moet hoe het spel uiteindelijk op jouw scherm wordt getoverd. Desalnieteplus doet het mij sterk denken aan The Division. Misschien ook vanwege de engine? En ik hoop niet dat dat echt zo is. The Division beta was als ik het mij goed herinner min of meer 1:1 gelijk aan het uiteindelijk spel, maar dan dat slechts een klein deel van de map speelbaar was. Net als nu met Wildlands. En hoewel The Division voor mij een leuke start kende, werd het uiteindelijk repetitief. Hopelijk geldt dat niet voor WildlandsThe.Sticky schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:28:
Om maar even wat meer ontopic te gaan:
Gisteravond heb ik nog even het stukje livestream van de Ubisoft Twitch gekeken (linkje, kijken vanaf 29 minuten). Het lijkt er op dat ze het daar op een PC spelen, al is er niet daadwerkelijk een kast in beeld te zien.
Overall ziet het er volgens mij toch best wel netjes uit, maar ik schreeuwde het ook nog niet uit van enthousiasme eigenlijk. Met name de mate van popup in de graphics in het beginstuk, dat die dude aan het autorijden is en bijv. de motor in beeld komt, vind ik wel een beetje tegenvallen.
Het is natuurlijk nog een bèta, maar de game gaat over een maand al uit komen, dus qua graphics en engine zal er wel niet al teveel meer veranderen. Vanavond maar eens kijken hoe het er uit ziet zonder Twitch tussenkomstWie weet valt het allemaal mee!
Ik zie 'm na redeemen ook niet staan bij ready 4 install. Wel een closed beta download, die heb ik geprobeerd maar dit was waarschijnlijk een oudere technical test? Na het opstarten zegt ie ook dat de test is afgelopen.MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:33:
[...]
Zal mijn game library nog eens goed nakijken dan, maar nadat ik de code had ingevoerd heb ik gekeken of de download gestart werd, maar dat gebeurde niet.
Ik ga me maatje die op mijn home xbox zit (en ik op die van hem) ook wel even uitnodigen... wel vreemd allemaal.
GT: The Bozzz88
Waar heb jij de code geredeemtd dan ? Ik in de Xbox app op mijn laptop. Wellicht dat wanneer je het echt op de console redeemt, dat hij dan wel op je eigen console wordt geïnstalleerd ?Bozznl schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:55:
[...]
Ik zie 'm na redeemen ook niet staan bij ready 4 install. Wel een closed beta download, die heb ik geprobeerd maar dit was waarschijnlijk een oudere technical test? Na het opstarten zegt ie ook dat de test is afgelopen.
Ik ga me maatje die op mijn home xbox zit (en ik op die van hem) ook wel even uitnodigen... wel vreemd allemaal.
Via de xbox website op mijn telefoon.... hij was wel correct ingevoerd enz. Maargoed de beta moet nog starten toch zometeen?MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:00:
[...]
Waar heb jij de code geredeemtd dan ? Ik in de Xbox app op mijn laptop. Wellicht dat wanneer je het echt op de console redeemt, dat hij dan wel op je eigen console wordt geïnstalleerd ?
[ Voor 8% gewijzigd door Bozznl op 03-02-2017 10:13 ]
GT: The Bozzz88
Nog een tip: kijk bij de T van Tom Clancy's :-D (Daar naai ik mezelf ook altijd mee :-) )MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:33:
[...]
Zal mijn game library nog eens goed nakijken dan, maar nadat ik de code had ingevoerd heb ik gekeken of de download gestart werd, maar dat gebeurde niet.
Daar heb je ook zeker gelijk in, dat de stream kwaliteit niet te vergelijken is met hoe het op je eigen scherm toont, dus ik heb ook nog wel wat goede hoop dat het mee zal vallensww89 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:45:
[...]
Een stream kan je nou eenmaal niet makkelijk vergelijken moet hoe het spel uiteindelijk op jouw scherm wordt getoverd. Desalnieteplus doet het mij sterk denken aan The Division. Misschien ook vanwege de engine? En ik hoop niet dat dat echt zo is. The Division beta was als ik het mij goed herinner min of meer 1:1 gelijk aan het uiteindelijk spel, maar dan dat slechts een klein deel van de map speelbaar was. Net als nu met Wildlands. En hoewel The Division voor mij een leuke start kende, werd het uiteindelijk repetitief. Hopelijk geldt dat niet voor Wildlands
The Division is gebouwd op de Snowdrop engine, Wildlands op de AnvilNext 2.0 engine (van o.a. Rainbow Six Siege, For Honor, Steep). Er lijkt inderdaad wel gelijkenis te zijn op basis van hoe je de character models ziet in vergelijking met The Division.. Toch ben ik bang dat de Snowdrop engine wel een stukje bruter en mooier is dan AnvilNext 2.0.. maar we zullen zien vanavond
En wat betref het repetitieve ben ik het mee eens, dat was voor mij op den duur de reden dat ik gestopt ben met The Division. Het schijnt inmiddels wel echt heel tof (weer) te zijn, dus misschien moet ik die toch ook maar weer eens installeren.
[ Voor 0% gewijzigd door The.Sticky op 03-02-2017 10:19 . Reden: typo ]
greyfox1987 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:15:
[...]
Nog een tip: kijk bij de T van Tom Clancy's :-D (Daar naai ik mezelf ook altijd mee :-) )
Held !!! Bij klaar om te installeren stond hij er inderdaad tussen. Nu aan het downloaden......
Naamgeving.....Zat laatst ook naar de Edge browser te zoeken.....Die staat dus niet bij de E maar bij de M van Microsoft Edge

Dus zoeken bij de T van Tom Clancy....
[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 03-02-2017 10:49 ]
Helaas al opTwammo schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:20:
Hier kun je nog keys krijgen. Officiele site van ubisoft. Ik kreeg hem net in mijn mail.
http://betacode.ubi.com/f57535f7
Ja net geprobeerd. Geen problemen.Jefboy schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:57:
Kunnen jullie inloggen op je ubisoft account? Ik krijg steeds 'login error' als ik het probeer, al sinds gisteren. Mijn gegevens zijn wel juist want zodra ik iets aanpas aan mn wachtwoord zegt hij wel dat wachtwoord/e-mail niet kloppen.
Als je op je telefoon met android zit, dan kan je proberen om Firefox te installeren en die te gebruiken. Nadat ik dat gedaan had lukt het inloggen wel.Jefboy schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:57:
Kunnen jullie inloggen op je ubisoft account? Ik krijg steeds 'login error' als ik het probeer, al sinds gisteren. Mijn gegevens zijn wel juist want zodra ik iets aanpas aan mn wachtwoord zegt hij wel dat wachtwoord/e-mail niet kloppen.
Iphone ook, Ipad kon ik mijn ww wijzigen maar kreeg ik ook de login error.Twammo schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:06:
[...]
Als je op je telefoon met android zit, dan kan je proberen om Firefox te installeren en die te gebruiken. Nadat ik dat gedaan had lukt het inloggen wel.
Uurtje geleden deed hij het ineens wel op de iphone.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
EDIT: niet meer blijkbaar.
[ Voor 32% gewijzigd door Arn0uDz op 03-02-2017 11:21 ]
Blijkbaar niet meer jammer genoeg.Arn0uDz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:12:
Deze van Nvidia werkt nog; TULW3R73PY2Z
Heb je al een code inmiddels of nog niet? Anders heb ik er nog eentje voor jeNohead schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:54:
[...]
Helaas al opMaar toch bedankt voor het delen
Nee, helaas heb ik niks kunnen bemachtigen. Je mag me altijd een DM sturenThe.Sticky schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:34:
[...]
Heb je al een code inmiddels of nog niet? Anders heb ik er nog eentje voor je
[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 03-02-2017 11:58 ]
PSN: Maichel
op
[ Voor 7% gewijzigd door Jortsteen2000 op 03-02-2017 12:18 ]
edit: All gone.
[ Voor 21% gewijzigd door cri0s op 03-02-2017 13:10 ]
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Hoe moet je jouw Closed Beta code inlossen?
1. Ga naar de website: www.ghostrecon.com/beta.
2. Klik op 'Mijn code inwisselen'.
2. Log in met je Uplay-account.
3. Selecteer het platform waarop je wilt spelen.
4. Los je code in om toegang te krijgen tot de Closed Beta.
5. Jouw platformspecifieke code wordt naar je gemaild met meer informatie wanneer de Closed Beta van start gaat. [Op PC wordt de game automatisch toegevoegd aan je Uplay bibliotheek.]
Laat ff weten als je m gebruikt hebt :-)
[ Voor 4% gewijzigd door greyfox1987 op 03-02-2017 12:09 ]
'Voer een geldige code in', al in gebruik dus?greyfox1987 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:07:
UMC98MYFKMDY
Hoe moet je jouw Closed Beta code inlossen?
1. Ga naar de website: www.ghostrecon.com/beta.
2. Klik op 'Mijn code inwisselen'.
2. Log in met je Uplay-account.
3. Selecteer het platform waarop je wilt spelen.
4. Los je code in om toegang te krijgen tot de Closed Beta.
5. Jouw platformspecifieke code wordt naar je gemaild met meer informatie wanneer de Closed Beta van start gaat. [Op PC wordt de game automatisch toegevoegd aan je Uplay bibliotheek.]
Laat ff weten als je m gebruikt hebt :-)
Nu staat er: Deze code is al verzilverd.
[ Voor 3% gewijzigd door Barista op 03-02-2017 12:13 ]
code lijkt dus weg te zijn van Barth89.
JFGJFCTP2KBX
Edit:typo
[ Voor 3% gewijzigd door Btstrm op 03-02-2017 12:26 ]
Al verzilverd helaas. Wachten op de volgende codeBtstrm schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:25:
Hoi tweakers, even een accountje aangemaakt om ook een code te kunnen delen. Volgens mij veel animo voor en aangezien ik er nog 1 heb kan ik er beter nog iemand blij mee maken ;-) Komt 'ie:
JFGJFCTP2KBX
Edit:typo
Heb je een bericht gestuurd ;-)LordKnox schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:30:
[...]
Al verzilverd helaas. Wachten op de volgende code
Verwijderd
Bedelen/vragen om keys is niet toegestaan. Het is ook volstrekt oninteressant om te melden dat je key nog niet of al wel hebt.
Het topic voor PC vind je hier: [PC] Ghost Recon: Wildlands