Waarschijnlijk zijn er of wat meer pre-orders beschikbaar gekomen of er zijn een paar annuleringen geweest. De Switch raakt toch wel uitverkocht, lekker cashen.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:09:
Bij Intertoys kan de grijze versie ineens weer besteld worden. Nu ben ik wel echt benieuwd of ze 3 maart iedereen gaan leveren. Zou de markt voor pre-orders inmiddels verzadigd zijn en is er nu zelfs een klein overschot?
Wel mooi dat ze op Marktplaats het gras voor de voeten van de graaiers weghalen: http://www.marktplaats.nl...Id=0&postcode=&distance=0
Hier ook weer zo'n malloot, 430 euro![]()
http://www.marktplaats.nl...1b&previousPage=lr&pos=26
Woops, nu heb ik er toch één besteld bij Intertoys. En dat terwijl ik van plan was te wachten tot eind april voor MK8...
The hype is real!
Maar even kijken of hij straks ook echt te leveren valt natuurlijk!
The hype is real!
Maar even kijken of hij straks ook echt te leveren valt natuurlijk!
[ Voor 25% gewijzigd door Bilderbeek op 21-02-2017 12:05 ]
Dagg schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:06:
[...]
Dat is jou 'mening' maar is dat ook daadwerkelijk zo?
Ik wil graag een extra controller voor mijn NES CLASSIC MINI bestellen.RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:30:
[...]
@KaiTak gelooft graag in de onkunde van Nintendo, maar vergeet voor het gemak de logistieke kwesties en bijbehorende kosten. Het niet kunnen vervullen van alle day-1-orders is ook iets waar bijv. Sony, Apple en Samsung zich "schuldig" aan maken.
pricewatch: Nintendo Classic Mini: NES Controller Multi-color
[ Voor 44% gewijzigd door KaiTak op 21-02-2017 12:31 ]
Dat doen ze doelbewust hoor! Schaarste creëren is volgens de experts echt iets waar je enorm veel geld mee kan verdienen.KaiTak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:29:
[...]
[...]
Ik wil graag een extra controller voor mijn NES CLASSIC MINI bestellen.
KaiTak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:29:
[...]
[...]
Ik wil graag een extra controller voor mijn NES CLASSIC MINI bestellen.
In andere woorden, winkeliers dachten oorspronkelijk dat de NES Mini de zoveelste all-in-one emulatorbox was en hadden er weinig vertrouwen in. Vervolgens zorgt Nintendo voor een lage productierun.My best friend has held positions as a buyer in a large high fashion retailer and as a merchant in a staple well-established garment manufacturer. I talked to them about this and they think it is just retailer stupidity since they likely underestimated demand in a huge way and placed small orders, which led to a small manufacturing run.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja en? Nintendo kan gewoon de lopende band weer aanzetten. Zo revolutionair is de mini niet. Kiezen ze een exclusieve partner, amazon of via hun eigen webshops om aan de vraag te voldoen. Dan doen ze ook niet.RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:00:
[...]
[...]
In andere woorden, winkeliers dachten oorspronkelijk dat de NES Mini de zoveelste all-in-one emulatorbox was en hadden er weinig vertrouwen in. Vervolgens zorgt Nintendo voor een lage productierun.
En om terug te komen op je eerdere comment. En verder is de productie run van Nintendo niet te vergelijken met de logistieke problemen van Apple. Volume van Apple is veel groter en schommelingen in de vraag zijn nog lastigere in te schatten. Nintendo gebruikt schaarste ook als marketing middel. De NMC was een zeer goede manier om het merk Nintendo weer ff actueel te maken. En het is gelukt.
Ik denk alleen dat er heel veel Switches retour gaan. Iedereen die ik ken heeft dubbele reserveringen staan aangezien het zo lastig was om een Classic te krijgen.
Ik heb met mijn andere pre orders inmiddels mensen in mijn familie-vriendenkring kunnen helpen omdat ze er ineens ook één wilde. Dus niet alle extra orders komen terug
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Euh, een productiepijplijn zet je niet zo maar aan of uit.KaiTak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:09:
[...]
Ja en? Nintendo kan gewoon de lopende band weer aanzetten. Zo revolutionair is de mini niet. Kiezen ze een exclusieve partner, amazon of via hun eigen webshops om aan de vraag te voldoen. Dan doen ze ook niet.
Zelfs al zou Apple precies weten wat de vraag zou zijn, dan nog zou de vraag op launch en vlak erna het aanbod overstijgen.Volume van Apple is veel groter en schommelingen in de vraag zijn nog lastigere in te schatten.
[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 21-02-2017 13:55 ]
Het is goed, je weet het beter! Ik hoop dat het oplucht!RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:52:
[...]
Euh, een productiepijplijn zet je niet zo maar aan of uit.
[...]
Zelfs al zou Apple precies weten wat de vraag zou zijn, dan nog zou de vraag op launch en vlak erna het aanbod overstijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door KaiTak op 21-02-2017 14:14 ]
Ja maaaar...... ze kunnen gewoon wachten met releasen totdat ze genoeg hebben tochRayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:52:
[...]
Euh, een productiepijplijn zet je niet zo maar aan of uit.
[...]
Zelfs al zou Apple precies weten wat de vraag zou zijn, dan nog zou de vraag op launch en vlak erna het aanbod overstijgen.
Maar in alle serieusheid, inderdaad
- Nintendo wil apparaat x gaan produceren.
- Nintendo denkt na over hoeveel ze denken te verkopen op middellange termijn (zeg, 2 jaar). In dit voorbeeld 2.400.000 stuks.
- Nintendo koopt capaciteit bij een fabriek om in deze 2 jaar 2.4 miljoen keer product x te produceren. Dus 100.000 per maand.
- Productie start een half jaar voor releasedatum. Op de dag van release zijn er dus 600.000 stuks beschikbaar.
- Oh shit, er is vraag voor 1.200.000 op dag 1. Gemene Nintendo, beetje kunstmatig de voorraad laag houden! Grrrr!
Als Nintendo dit wil voorkomen kan het twee dingen doen:
- Capaciteit verdubbelen. Dan is er genoeg op dag van release. Maar dan worden er over die twee jaar veel meer geproduceerd als de vraag is. Deze liggen niet alleen in een magazijn geld te kosten, maar de kosten voor de onderdelen en assemblage zijn dan al betaald, dus kunnen ze op dat moment niks anders met dat geld totdat die product x'en verkocht zijn.
- Release uitstellen met een half jaar. Heeft ook financiële gevolgen en uiteindelijk wordt geen enkele klant er beter op
Dus de huidige manier is gewoon de beste.
Lijkt erop dat ze bij Bart Smit nu ook uitverkocht zijn, de banner op de homepage is weg en bij allebei de kleuren staat er 'Herinner mij'. Bij Intertoys lijken ze er wel allebei nog te zijn.
Ik heb het vermoeden dat ze zagen dat de voorraad bij de Intertoys een stuk sneller liep en daarom de Bart Smit voorraad maar bij Intertoys hebben ondergebracht.
Misschien hang ik in het verkeerde topic, maar heeft iemand een idee of ik nog ergens BotW kan krijgen met launch? Volgens Bol.com en Game mania zijn ze uitverkocht, maar ik ben zo stom geweest om alleen een switch te pre-orderen met het idee dat ik BotW met launch wel ergens op pik..
hij is nog bij bart smit te krijgen.Tim14ww schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:38:
Misschien hang ik in het verkeerde topic, maar heeft iemand een idee of ik nog ergens BotW kan krijgen met launch? Volgens Bol.com en Game mania zijn ze uitverkocht, maar ik ben zo stom geweest om alleen een switch te pre-orderen met het idee dat ik BotW met launch wel ergens op pik..
http://www.bartsmit.com/S...=zelda+breath+of+the+wild
en ik neem toch aan dat hij in de eshop te krijgen is bij launch.
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 21-02-2017 17:46 ]
Bij Nedgame is hij zo te zien ook nog gewoon te pre-orderen:Tim14ww schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:38:
https://www.nedgame.nl/ni...h-of-the-wild/7226282312/
Ik vraag mij toch af, het verschil tussen de Joy-Con R €60,- en de Joy-Con L €50,- is bekend maar waaromis de prijs gecombineerd €80,-?. Dat is een prijsverschil van €30,-. Dat vind ik vrij veel.
Nee, afhankelijk waar je ze koopt blijkbaar niet. De prijzen die ik noem zijn van bartsmit.nl. Bij bol.com zijn ze inderdaad €50,- het stuk en de combi €75,-. Ben ik net achter gekomen, thnks voor de heads upPhuuz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:59:
[...]
Zijn alle 2 gewoon €50,- Combi is meeste gevallen altijd goedkoper. Bait and switch
[ Voor 52% gewijzigd door Dagg op 21-02-2017 20:04 ]
Zijn alle 2 gewoon €50,- Combi is meeste gevallen altijd goedkoper. Bait and switchDagg schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:54:
Ik vraag mij toch af, het verschil tussen de Joy-Con R €60,- en de Joy-Con L €50,- is bekend maar waaromis de prijs gecombineerd €80,-?. Dat is een prijsverschil van €30,-. Dat vind ik vrij veel.
Helemaal top, bedankt!CRoNiXX schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:29:
[...]
Bij Nedgame is hij zo te zien ook nog gewoon te pre-orderen:
https://www.nedgame.nl/ni...h-of-the-wild/7226282312/
Vind het wel vrij frappant dat een game zelf uitverkocht raakt bij de grootste retailers van ons land (en zelfs bij Amazon.com bijvoorbeeld), dat gebeurt niet heel vaak volgens mij?
Kan me herinneren dat ik ooit echt overal en nergens ben geweest om Mario kart wii te kunnen kopen. Maakt het wel nog leuker als je hem eindelijk kan spelen.Tim14ww schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:52:
[...]
Helemaal top, bedankt!
Vind het wel vrij frappant dat een game zelf uitverkocht raakt bij de grootste retailers van ons land (en zelfs bij Amazon.com bijvoorbeeld), dat gebeurt niet heel vaak volgens mij?
In de rechter zit NFC voor de Amiibo'sDagg schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:54:
[...]
Nee, afhankelijk waar je ze koopt blijkbaar niet. De prijzen die ik noem zijn van bartsmit.nl. Bij bol.com zijn ze inderdaad €50,- het stuk en de combi €75,-. Ben ik net achter gekomen, thnks voor de heads up
Ik heb precies hetzelfde, maar ik ga hier gewoon bij een lokale wat minder bekende speelgoedwinkel Zelda halen. Die doen niet aan pre-orders, dus ik verwacht dat ik daar wel een Zelda kan scoren. Ik ga ook even bij de Mediamarkt kijken.Tim14ww schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:38:
Dat weet ik, zoals aangegeven is het verschil bekend. Het ging mij om het prijsverschil van de twee losse bij elkaar en de packagedeal
Zoals ik al eerder heb aangegeven, cartridgesTim14ww schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:52:
[...]
Helemaal top, bedankt!
Is een andere productie, er wordt ook meer gekeken naar wat de markt nodig heeft in verband met productie kosten.. met cd's is dit makelijker. En daar komt nog boven op dat Nintendo altijd de kat uit de boom kijkt.. met cd's deden ze dat ook..
Is iets wat al van oudsher terug komt.. bij cartridge based systems.
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 22-02-2017 13:48 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik weet het ook nog precies! Erger nog is dat ik hem toen uit wanhoop maar heb laten ombouwen mijn wii om hem te kunnen spelen. Uiteraard staat er nu netjes het origineel in de kastBMN schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:14:
[...]
Kan me herinneren dat ik ooit echt overal en nergens ben geweest om Mario kart wii te kunnen kopen. Maakt het wel nog leuker als je hem eindelijk kan spelen.
Wat verwachten jullie dat de switch nog ergens in de winkel ligt met launch? Kan 'm nog bij de Intertoys bestellen. Maar ik ga zelf liever de winkels af Mediamarkt Etc. Ben die dag vrij en als ik 'm sochtends al kan ophalen I. P. V. 4 uur geleverd krijgen is de keus snel gemaakt haha
Verwijderd
Die kans is heel klein. Je moet echt als één van de eerste zijn en dan nog bij een grote winkel op een niet al te drukke plek. (Meer voorraad, minder kopers) En zelfs dan is de kans klein dat je er één hebt.Rokz schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:38:
Wat verwachten jullie dat de switch nog ergens in de winkel ligt met launch? Kan 'm nog bij de Intertoys bestellen. Maar ik ga zelf liever de winkels af Mediamarkt Etc. Ben die dag vrij en als ik 'm sochtends al kan ophalen I. P. V. 4 uur geleverd krijgen is de keus snel gemaakt haha
Of bij Intertoys bestellen en kiezen voor bij een filiaal ophalen?
Zo dan, anders raak je gewoon effe wat zelda master editions kwijt:
https://www.reddit.com/r/...t&utm_name=NintendoSwitch
"Yep, mine got cancelled too...I'm absolutely fucking enraged. AND I CAN'T EVEN PRE-ORDER THE F**KING STANDARD EDITION"
"Yep, mine got cancelled too...I'm absolutely fucking enraged. AND I CAN'T EVEN PRE-ORDER THE F**KING STANDARD EDITION"
[ Voor 19% gewijzigd door Ryatzu op 23-02-2017 07:58 ]
Verloren vracht? Schijnt wel vaker voor te komen: Splatoon stock swiped in Nintendo lorry heist -- GAME's entire Special Edition shipment, with its Squid Amiibo, gone.
Toch niet zo gek dan... op meerdere plekken pre-orderen.Ryatzu schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:57:
Zo dan, anders raak je gewoon effe wat zelda master editions kwijt:
Sorry, maar je hebt een grote kans bij de Intertoys, dan ga je toch geen winkels afstruinen in de hoop er een te vinden?Rokz schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:38:
Klopt, maar intertoys is ook een pre order die ze nog steeds aannemen dus vroeg 't me gewoon af. Ga 'm nu pre order en bij intertoysNotSoSteady schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:25:
[...]
Sorry, maar je hebt een grote kans bij de Intertoys, dan ga je toch geen winkels afstruinen in de hoop er een te vinden?
Die zijn daar heel veel later mee begonnen en mocht je donderdag geen verzendbewijs hebben gekregen, dan kun je altijd nog de stad in.Rokz schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:30:
[...]
Klopt, maar intertoys is ook een pre order die ze nog steeds aannemen dus vroeg 't me gewoon af. Ga 'm nu pre order en bij intertoys
Was net ook even bij intertoys aan het kijken of ik misschien toch een pre order zou doen.
Maar kon zelda niet meer terug vinden alleen de limited edition die uitverkocht is .....
Maar kon zelda niet meer terug vinden alleen de limited edition die uitverkocht is .....
You dont need pants for the victory dance
Vreemd, die is juist bij Bart Smit nog wel op voorraad: http://www.bartsmit.com/n...-zelda-breath-of-the-wildKiptandori schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:43:
Was net ook even bij intertoys aan het kijken of ik misschien toch een pre order zou doen.
Helaas is bij ons de bart smit al omgetovert tot een intertoys.CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:00:
[...]
Vreemd, die is juist bij Bart Smit nog wel op voorraad: http://www.bartsmit.com/n...-zelda-breath-of-the-wild
Dus ga volgende week wel langs de intertoys om te kijken wat ze hebben.
You dont need pants for the victory dance
Op marktplaats worden de pre orders al aangeboden voor vanaf 399.. misschien ook een optie? Wel aan de duurdere kant, dat wel
Beide winkels hebben hun eigen voorraad, hoewel ze waarschijnlijk uit hetzelfde magazijn komen.CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:00:
[...]
Vreemd, die is juist bij Bart Smit nog wel op voorraad: http://www.bartsmit.com/n...-zelda-breath-of-the-wild
Ik denk dat ze op de eerste dag voor nog wel meer worden verkocht.038Robijno schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:10:
Op marktplaats worden de pre orders al aangeboden voor vanaf 399.. misschien ook een optie? Wel aan de duurdere kant, dat wel
[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 23-02-2017 10:11 ]
Ik zal wel zien.. anders is 69 euro meer betalen voor een console nog wel te overzien.
Verwijderd
Of überhaupt? Ik denk het niet, trouwens. Gezien bijna alles aan pre-orders uitverkocht is.hmr schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:31:
Iemand die weet of er ergens in Amsterdam een nightrelease is?!
Wie zegt ons niet dat er een max zit aan de pre-oders zodat er nog losse toestellen zijn voor een night-releas?Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:37:
[...]
Of überhaupt? Ik denk het niet, trouwens. Gezien bijna alles aan pre-orders uitverkocht is.
Daarmee ondersteun je echter wel het scalpgedrag.038Robijno schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:14:
Ik zal wel zien.. anders is 69 euro meer betalen voor een console nog wel te overzien.
Gewoon een beetje de boel in de gaten houden. Ik heb zelf twee preorders staan, waarvan ik 1 annuleer zodra ik een verzendbevestiging van de ander heb.
Meerdere mensen hebben het er al over gehad in dit topic: Ik ben gisteren gewoon even langs de lokale Intertoys gegaan en een Switch gereserveerd samen met BotW. De verkoper gaf mij zelfs nog de keuze uit de grijze of neon versie en beloofde dat ik ze op 3 maart kon ophalen.
Hij had het er ook over dat de nieuwe Nintendo als 'Switch + game' voor €329,- in hun systeem stond en verwees naar een soort introductie spel (Wii Sports variant denk ik) dat er bij geleverd zou worden. De naam van 'de game' werd immers niet genoemd.
Nieuw nieuws aan de horizon of gewoon een systeemfoutje?
Hij had het er ook over dat de nieuwe Nintendo als 'Switch + game' voor €329,- in hun systeem stond en verwees naar een soort introductie spel (Wii Sports variant denk ik) dat er bij geleverd zou worden. De naam van 'de game' werd immers niet genoemd.
Als ik kijk naar de beschikbaarheid van de Switch bij de Intertoys snap ik niet dat mensen overwegen om via Marktplaats te kopen of los op zoek te gaan. Dan kun je toch gewoon beter even langs de intertoys hobbelen? Je hoeft niet eens echt creatief te zijn.
Ik ga 3 maart eerst langs de Intertoys en op de weg naar huis langs de Bart Smit voor Botw
Ik ga 3 maart eerst langs de Intertoys en op de weg naar huis langs de Bart Smit voor Botw
Uit de eerste unboxing video's die online staan blijkt dat er geen game bij zit. Zou raar zijn als dat nu ineens nog bekend zou worden.Hazewinkel1989 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:27:
De box die we in Europa krijgen (zoals Nintendolife hem liet zien) zegt niks over een game die erop staat of er bij zit. Dus ja, een systeemfoutjeHazewinkel1989 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:27:
Daarbij, de Switch heeft twee SKU's (grijze joycons en neon), als jouw intertoys hem als "Switch + Game" in het systeem heeft staan dan zou ik me wel zorgen maken over de betrouwbaarheid van hun voorraad/preorders. Want je zou minimaal verwachten dat in de titel van het product die ze gaan verkopen de kleur van de joycons zou staan.
Oh dear... De Nintendo Switch lijkt schaars te gaan worden op release dag.
Kom net bij de MM in Nieuwegein en Utrecht the wall vandaan.
MM Nieuwegein krijgt: 11 grijze en 11 rood/blauwe. (Grijze zit vol, van rood/blauw nog 4 beschikbaar).
MM the wall krijgt 24 grijze (Andere kleur weet ik niet). Alles gereserveerd.
Mensen die hier dus buitenvallen worden vandaag of morgen door ze afgebeld... MM Nieuwegein moet een hele rits mensen afbellen b.v. Ook zij waren al bang voor bizar hoge prijzen op b.v. marktplaats.
Ik ben mijn pre-order dus zojuist omgezet naar een rood/blauwe in Nieuwegein, en voor de zekerheid Zelda er nog maar even bij gedaan. Succes en veel plezier op release dag!
Kom net bij de MM in Nieuwegein en Utrecht the wall vandaan.
MM Nieuwegein krijgt: 11 grijze en 11 rood/blauwe. (Grijze zit vol, van rood/blauw nog 4 beschikbaar).
MM the wall krijgt 24 grijze (Andere kleur weet ik niet). Alles gereserveerd.
Mensen die hier dus buitenvallen worden vandaag of morgen door ze afgebeld... MM Nieuwegein moet een hele rits mensen afbellen b.v. Ook zij waren al bang voor bizar hoge prijzen op b.v. marktplaats.
Ik ben mijn pre-order dus zojuist omgezet naar een rood/blauwe in Nieuwegein, en voor de zekerheid Zelda er nog maar even bij gedaan. Succes en veel plezier op release dag!
Ik heb het systeem gereserveerd, dus ik heb nog niets betaald. Ik zit dus nergens aan vast of ben geld kwijt mochten ze het systeem die dag niet op voorraad hebben. In dat geval g ik wel voor de tweede batch.BlackMage schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:48:
[...]
De box die we in Europa krijgen (zoals Nintendolife hem liet zien) zegt niks over een game die erop staat of er bij zit. Dus ja, een systeemfoutje
Daarbij, de Switch heeft twee SKU's (grijze joycons en neon), als jouw intertoys hem als "Switch + Game" in het systeem heeft staan dan zou ik me wel zorgen maken over de betrouwbaarheid van hun voorraad/preorders. Want je zou minimaal verwachten dat in de titel van het product die ze gaan verkopen de kleur van de joycons zou staan.
Heb ook een mailtje terug van de MM. "Naar verwachting" kunnen ze Zelda BotW gewoon leveren aan me op 3 maart (Switch/Zelda combo bestelling 16-1). Heb 3 pre orders lopen dus verwacht dat minimaal 1 van de 3 wel zal kunnen leveren.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Voor de zekerheid even nagevraagd of mijn pre-order wel op tijd binnen is bij de MM. Heb deze vlak na de bekendmaking van de prijs ge-preordered voor € 309,-. Maar de Mediamarkt kennende laten ze de goedkopere pre-orders later uitleveren in de hoop dat deze gecancelled worden.
Ik heb hem ook gepreorderd via de MM website, ook binnen een uur dat hij op de webiste stond, maar ze kunnen pas met zekerheid zeggen of ze hem op voorraad hebben wanneer ze hem ook binnen krijgen. Zelda Wii U versie (voor mijn vader) konden ze wel zeker leveren (zou die al in het magazijn liggen danLanithro schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:23:
Voor de zekerheid even nagevraagd of mijn pre-order wel op tijd binnen is bij de MM. Heb deze vlak na de bekendmaking van de prijs ge-preordered voor € 309,-. Maar de Mediamarkt kennende laten ze de goedkopere pre-orders later uitleveren in de hoop dat deze gecancelled worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Daarom haal ik mijn perorders op, s2s staat gewoon 10 minuten voor de openingstijd voor de deur ...Lanithro schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:23:
Hmmmmm..... heb nog niks besteld.... Intertoys geeft aan dat 'ie leverbaar zal zijn...??? Dus ik wilde 'm daar bestellen! Maar dan vraag ik me af of ze ook mensen gaan afbellen? Iemand iets van Intertoys gehoord?
Vreemd trouwens dat Intertoys BotW niet op voorraad heeft en Bart Smit wel! Hetzelfde concern toch?
Vreemd trouwens dat Intertoys BotW niet op voorraad heeft en Bart Smit wel! Hetzelfde concern toch?
Verwijderd
Allemaal Blokker idd. Maar de voorraden zijn gescheiden.RLFTH schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:26:
Hmmmmm..... heb nog niks besteld.... Intertoys geeft aan dat 'ie leverbaar zal zijn...??? Dus ik wilde 'm daar bestellen! Maar dan vraag ik me af of ze ook mensen gaan afbellen? Iemand iets van Intertoys gehoord?
Ik ga hem ook ophalen, maar ik sta niet om 10 minuten voor openingstijd voor de deur. Ik heb die dag ook nog andere dingen te doen. Ik gok dat ik hem om kwart over 11 in bezit heb als ze hem hebben.S2S schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:07:
[...]
Daarom haal ik mijn perorders op, s2s staat gewoon 10 minuten voor de openingstijd voor de deur ...
Als ik het zo hoor is het nu inmiddels bekend hoeveel consoles elke winkel krijgt. Dus zouden ze nu inmiddels al kunnen zeggen of ze kunnen leveren.Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:06:
[...]
Ik heb hem ook gepreorderd via de MM website, ook binnen een uur dat hij op de webiste stond, maar ze kunnen pas met zekerheid zeggen of ze hem op voorraad hebben wanneer ze hem ook binnen krijgen. Zelda Wii U versie (voor mijn vader) konden ze wel zeker leveren (zou die al in het magazijn liggen dan)
[ Voor 26% gewijzigd door Lanithro op 23-02-2017 20:35 ]
Ik heb wel eerder dingen via Intertoys en Bart Smit besteld online en dat liep altijd prima. Bart Smit had de Switch eerst nog op voorraad toen de Intertoys ze niet meer had, maar op een gegeven moment is die voorraad over gezet naar Intertoys (want plots weg bij Bart Smit), waarschijnlijk omdat het bij Intertoys een stuk sneller liep. De voorraad op de website lijkt in ieder geval goed overeen te komen met het aantal units dat ze verwachten te krijgen. We weten ook dat alle pers al de Switch binnen heeft en dat een groot aantal winkels ook al exact weet wat ze aan voorraad hebben, dus de kans is groot dat de switches overal zijn binnengekomen en dat de voorraden dus ook kloppen.
Als je bij Intertoys besteld moet je wel meteen afrekenen, dus houd daar rekening mee. Je kunt het natuurlijk altijd op 3 maart erop wagen, maar ja, je kunt natuurlijk ook bij intertoys bestellen en als die toch niet blijken te leveren alsnog het erop wagen. Dus je verliest niet zoveel met het een of ander. Alleen wel irritant dat Botw niet meer via Intertoys te leveren is, maar goed, gelukkig zit er ook nog een Bart Smit bij mij in de buurt
Kort samengevat: niet zo moeilijk doen, gewoon bestellen en anders niet zeuren en op launch day langs een aantal winkels wandelen.
Als je bij Intertoys besteld moet je wel meteen afrekenen, dus houd daar rekening mee. Je kunt het natuurlijk altijd op 3 maart erop wagen, maar ja, je kunt natuurlijk ook bij intertoys bestellen en als die toch niet blijken te leveren alsnog het erop wagen. Dus je verliest niet zoveel met het een of ander. Alleen wel irritant dat Botw niet meer via Intertoys te leveren is, maar goed, gelukkig zit er ook nog een Bart Smit bij mij in de buurt
Kort samengevat: niet zo moeilijk doen, gewoon bestellen en anders niet zeuren en op launch day langs een aantal winkels wandelen.
De grijze lijkt nu uitverkocht op intertoys. Site zegt 5 op voorraad, maar winkelmand is niet meer te vullen.
Idem voor BotW op de website van Bart Smit. Ik heb 'm nu bij Nedgame besteld.
Was gister aan het twijfelen om hem bij Intertoys te bestellen, maar wist niet of ze echt konden leveren op 3 maart en gewoon maar pre-orders bleven aannemen. Vanochtend was de grijze toch echt uitverkocht, dus nu toch maar gauw een Neon besteld
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Bij de lokale Intertoys geweest, aangezien ik te laat was met bestellen. Nooit twijfelen haha 
Maar 1 Intertoys nummer 6 op de lijst en bij een andere Intertoys nummer 1 op de lijst. Hopen dat elk filiaal er eentje binnenkrijgt
kans zou klein zijn maar je weet maar nooit
.
De zelda game konden ze me echter niet garanderen omdat hij niet op de webshop staat. Anders die dag maar verschillende game shops afgaan anders is digitaal nog een optie
Ze zei zelfs nog kan zijn dat ze eerder binnenkomen dan mag je 'm al eerder afhalen, nou ik ben benieuwd.
Maar 1 Intertoys nummer 6 op de lijst en bij een andere Intertoys nummer 1 op de lijst. Hopen dat elk filiaal er eentje binnenkrijgt
.
De zelda game konden ze me echter niet garanderen omdat hij niet op de webshop staat. Anders die dag maar verschillende game shops afgaan anders is digitaal nog een optie
Ze zei zelfs nog kan zijn dat ze eerder binnenkomen dan mag je 'm al eerder afhalen, nou ik ben benieuwd.
Ik heb bericht van MediaMarkt.
Niet echt hoopvol om eerlijk te zijn.
De NINTENDO Switch Grijs wordt 3 maart vrijgegeven. Dit betekend dat deze verstuurd wordt naar de vestiging Rotterdam Centrum.
Je ontvangt van de vestiging een bericht zodra de NINTENDO Switch Grijs
voor je klaar ligt. Omdat dit afhalen in de winkel is kan dit 1 á 2 werkdagen duren.
Wij hopen dat we je hiermee voldoende van dienst zijn geweest. Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!
Niet echt hoopvol om eerlijk te zijn.
De NINTENDO Switch Grijs wordt 3 maart vrijgegeven. Dit betekend dat deze verstuurd wordt naar de vestiging Rotterdam Centrum.
Je ontvangt van de vestiging een bericht zodra de NINTENDO Switch Grijs
voor je klaar ligt. Omdat dit afhalen in de winkel is kan dit 1 á 2 werkdagen duren.
Wij hopen dat we je hiermee voldoende van dienst zijn geweest. Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!
Ach gewoon die mensen niet lastig vallen
Is toch een externe servicedesk met studenten.
Gewoon op 3 maart in de ochtend naar de MM gaan met je pre-order bewijs en er 1 uit de winkel meenemen!
Dat ga ik doen!
Gewoon op 3 maart in de ochtend naar de MM gaan met je pre-order bewijs en er 1 uit de winkel meenemen!
Dat ga ik doen!
Moet je de pre-order niet ophalen op een speciaal afhaalpunt oid bij de Mediamarkt??S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:59:
Ach gewoon die mensen niet lastig vallenIs toch een externe servicedesk met studenten.
Dat ga ik doen!
Hier andere berichten van MediaMarkt:
"Helaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren."
"Helaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren."
niets moet......behalve adem halen
Zojuist bevestiging van de MM dat ik mijn Switch de 3e krijg, wel even het ophaal mailtje van de desbetreffende vestiging afwachten.
quote: MediaMarktJouw Nintendo Switch zal naar verwachting op de release datum op het door jou opgegeven adres afgeleverd worden. Indien je hebt gekozen om hem in de vestiging af te halen wordt hij daar afgeleverd. Zodra hij klaar ligt in de vestiging ontvang je daar een bevestiging van.
13 januari begin van de middag besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 24-02-2017 14:36 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
MM is ook lekker aan het klooien. Heb mijn bestelling geannuleerd van de grijze Switch. Krijg net de melding dat ik hem af kan halen zodra hij daar geleverd is. Mocht ik de Neon versie krijgen, dan mag iemand anders uiteraard deze oppikken op het Alexandrium voor de 309 euro dat hij zou gaan kosten. Mits hij uiteraard ook voor mij klaar zal staan.
Hier dezelfde emailNiwla schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:31:
Gaat zeker om de Zelda+Switch bundel?
yup
Jep! Gelukkig meer ijzers in het vuur
niets moet......behalve adem halen
Fot fuck's sake.Niwla schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:31:
Loop net echt letterlijk een paar minuten op een ander forum te verkondigen dat ik helemaal excited ben.. Hype train dood.
Ik snap er geen hol van. De bestelling was niet direct dag 1, maar op 17-01 verwacht ik toch dat ik er vroeg genoeg bij ben..
Gaat ook om de Zelda bundle overigens.
Make lovecraft not warcraft.
Ja, een bestelling bij bol en bij nedgame
Had de bundle besteld bij MM als backup:
Aangezien de release datum van de Nintendo Switch steeds dichterbij komt willen we je graag informeren.
Helaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren.
In de week na de release van de Nintendo Switch zal meer informatie volgen over het moment van leveren.
Aangezien de release datum van de Nintendo Switch steeds dichterbij komt willen we je graag informeren.
Helaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren.
In de week na de release van de Nintendo Switch zal meer informatie volgen over het moment van leveren.
Ah, fijn!
Voor alle zeurkousen: daarvoor dus meerdere pre-orders!
Verwijderd
Ik heb exact dezelfde mail ontvangen en ook ik heb 'm geannuleerd. Ik zie wel hoe dit gaat lopen. (Heb gekozen om hem bij de winkel zelf op te halen / betalen)Arunia schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:33:
MM is ook lekker aan het klooien. Heb mijn bestelling geannuleerd van de grijze Switch. Krijg net de melding dat ik hem af kan halen zodra hij daar geleverd is. Mocht ik de Neon versie krijgen, dan mag iemand anders uiteraard deze oppikken op het Alexandrium voor de 309 euro dat hij zou gaan kosten. Mits hij uiteraard ook voor mij klaar zal staan.
Zelda CE was met een halve dag uitverkocht en de Switch werd in no-time duurder op bol.com. Dus 4 dagen na pre-order is rijkelijk laat.Sméagol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:38:
[...]
Fot fuck's sake.
Loop net echt letterlijk een paar minuten op een ander forum te verkondigen dat ik helemaal excited ben.. Hype train dood.
Ik snap er geen hol van. De bestelling was niet direct dag 1, maar op 17-01 verwacht ik toch dat ik er vroeg genoeg bij ben..
Gaat ook om de Zelda bundle overigens.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Klopt, het klinkt alsof de 17e niet laat is, maar het ging echt héél erg snel op 13 januari.Señor Sjon schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:41:
[...]
Zelda CE was met een halve dag uitverkocht en de Switch werd in no-time duurder op bol.com. Dus 4 dagen na pre-order is rijkelijk laat.
Ik heb inderdaad die € 309,- prijs gemist, maar 4 dagen vind ik wel meevallen. Die CE boeit me niet.Señor Sjon schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:41:
[...]
Zelda CE was met een halve dag uitverkocht en de Switch werd in no-time duurder op bol.com. Dus 4 dagen na pre-order is rijkelijk laat.
Ik heb twee pre-orders lopen. Waarschijnlijk laat ik mijn order bij GameMania in Dordt schieten als ik mijn mailtje van de Mediamarkt op tijd krijg. Mocht iemand hem willen stuur even een PM. Is wel ophalen.
ik heb drie pre-orders lopen en allemaal besteld op de eerste dag dat ze hem op de website hadden staan dus denk wel dat het moet lukken.
Wat helemaal frustrerend is dat ik niet wist dat Media Markt direct je credit card charged, waar ik niet op gerekend had. Ik heb dus al betaald. Dat is al reden om niks meer op die site te pre-orderen, maar dit slaat alles. Ik geef ze 2 opties.
Switch leveren en Zelda later, of Switch leveren voor de normale prijs en rest van het geld terug, anders cancel ik de bestelling.
Switch leveren en Zelda later, of Switch leveren voor de normale prijs en rest van het geld terug, anders cancel ik de bestelling.
Paar dagen geleden de neon bij Intertoys besteld, maar begin me nu toch wel druk te maken. Heb even een mailtje gestuurd.
Ik denk dat het ze geen reet boeit of je hem annuleert of niet. Verkopen doen ze toch wel. Ik zou hem maar alvast annuleren.Sméagol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:48:
Wat helemaal frustrerend is dat ik niet wist dat Media Markt direct je credit card charged, waar ik niet op gerekend had. Ik heb dus al betaald. Dat is al reden om niks meer op die site te pre-orderen, maar dit slaat alles. Ik geef ze 2 opties.
Neu, heb ik maling aanLanithro schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:02:
[...]
Moet je de pre-order niet ophalen op een speciaal afhaalpunt oid bij de Mediamarkt??
Heb ik ook gehad, alleen ga ik niet afwachten op dat mailtje.. ik heb gepreorderd.. anders heeft dat ook weinig zin. Ik loop gewoon de winkel binnen.CRoNiXX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:33:
Zojuist bevestiging van de MM dat ik mijn Switch de 3e krijg, wel even het ophaal mailtje van de desbetreffende vestiging afwachten.
Winkel voorraad is anders dan de online voorraad waaruit wij besteld hebben.....S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:58:
[...]
Neu, heb ik maling aanals ze er liggen, pak ik er 1 uit de winkel mee..
[...]
Heb ik ook gehad, alleen ga ik niet afwachten op dat mailtje.. ik heb gepreorderd.. anders heeft dat ook weinig zin. Ik loop gewoon de winkel binnen.
Beste meneer/mevrouw,
Jouw Nintendo Switch zal naar verwachting op de release datum op het door jou opgegeven adres afgeleverd worden. Indien je hebt gekozen om hem in de vestiging af te halen wordt hij daar afgeleverd. Zodra hij klaar ligt in de vestiging ontvang je daar een bevestiging van.
Mocht je naar aanleiding van deze e-mail toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op.
Veel plezier met de Nintendo Switch!
Met vriendelijke groet,
Media Markt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het zijn toch verkopen die ze mislopen, aangezien ik ze ergens anders ga bestellen. Plus het ziet er niet naar uit dat ik hierna überhaupt nog iets bestel via hun site. Hou het op de vertrouwde Bol.Lanithro schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:51:
[...]
Ik denk dat het ze geen reet boeit of je hem annuleert of niet. Verkopen doen ze toch wel. Ik zou hem maar alvast annuleren.
Als ze op z'n minst de console kunnen leveren, hoef ik alleen Zelda nog ergens vandaan te halen, of desnoods vermaak ik me met de e-shop.
Dat het niet helemaal goed gaat met hun voorraad kan gebeuren, maar dat ze wel mijn geld hebben durven aan te nemen en daarna mooi dit te sturen vind ik van ten zotteHelaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren.
Excuses voor het ongemak.
Enkele dagen na de announcement aangeschaft, voor de mediamarkt gegaan omdat ze daar mooi zeiden dat hij op de dag van de release verzonden zou worden. Mooi niet dus
Bij mij kom de bestelling van de Media markt ook niet op 3 maart, gaat om de bundel. Hebben de mensen die wel krijgen de switch los besteld? Want als Zelda het probleem is mogen ze hem van mij ook los opsturen...
heb nog snel een bestelling bij Intertoys gedaan aangezien ze daar nog op de website staan, maar vraag me af of dat zin heeft.
heb nog snel een bestelling bij Intertoys gedaan aangezien ze daar nog op de website staan, maar vraag me af of dat zin heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door BMN op 24-02-2017 15:15 ]
Bij mij kunnen ze de Zelda bundle besteld op 17-01 ook niet leveren van de MM. Dus tevens maar gevraagd of ze deze willen annuleren.
Ik heb maar even een kameraad gevraagd die een Intertoys runt of hij nog een switch met zelda overheeft op de dag van de release voor mijn broer. Ik had voor mezelf al een bol.com als backup die wel geleverd word.
Ik heb maar even een kameraad gevraagd die een Intertoys runt of hij nog een switch met zelda overheeft op de dag van de release voor mijn broer. Ik had voor mezelf al een bol.com als backup die wel geleverd word.
[ Voor 8% gewijzigd door NastyNick op 24-02-2017 15:14 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Het zal ze niets maar dan ook letterlijk 0,0 interesseren of jij jouw pre-order cancelt of niet. Sterker nog: Ze zullen de voorkeur hebben aan het cancelen van jouw bestelling. Je 2 alternatieven zijn namelijk veel te ingewikkeld voor hen. Daar aan toegeven kost ze meer tijd (en dus geld) dan jouw bestellingen ooit zullen opleveren.Sméagol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:48:
Ik heb 15.01.2017 een losse Switch Grijs besteld bij MM voor 329,-. Verder nog geen mail ontvangen over levering/niet kunnen leveren. Ben benieuwd.
Mail van intertoys (besteld bij Bart Smit trouwens)
Jij hebt de afgelopen week op onze website de Nintendo Switch game ‘Zelda, Breath of the Wild’ besteld welke op 3 maart uitgeleverd zal worden. Gezien deze game komend weekend goedkoper wordt aangeboden willen wij jou alvast het verschil compenseren door je een kortingscode ter waarde van €5,00 aan te bieden. Deze kortingscode is vrij te besteden bij een minimum bedrag van €15 in onze webshop.*
Had liever dat ze de prijs aanpassen, maar op zich netjes toch?
Jij hebt de afgelopen week op onze website de Nintendo Switch game ‘Zelda, Breath of the Wild’ besteld welke op 3 maart uitgeleverd zal worden. Gezien deze game komend weekend goedkoper wordt aangeboden willen wij jou alvast het verschil compenseren door je een kortingscode ter waarde van €5,00 aan te bieden. Deze kortingscode is vrij te besteden bij een minimum bedrag van €15 in onze webshop.*
Inmiddels aan de telefoon met de mediamarkt, krijg te horen dat de bundel mogelijk inderdaad het probleem is. Deze worden namelijk al gebundeld bij hun aangeleverd.
Echter kunnen ze ook geen nieuwe bestellingen van de losse Switch accepteren of mijn bestelling overzetten. Zitten daar ook erg krap met de voorraad, jammer.
Echter kunnen ze ook geen nieuwe bestellingen van de losse Switch accepteren of mijn bestelling overzetten. Zitten daar ook erg krap met de voorraad, jammer.
[ Voor 6% gewijzigd door smiba op 24-02-2017 15:23 ]
Wat had je betaald dan? Ik 64,99 bij Intertoys afgelopen zaterdag.Northernstar1 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:21:
Mail van intertoys (besteld bij Bart Smit trouwens)
Gaat nog druk worden bij Intertoys zo te zien...
Heb ook Botw bij Bart Smit besteld. Ben benieuwd of daar nog een verlaging plaats gaat vinden, maar het maakt me ook weer niet zoveel uit. Als het er maar is met release
Heb ook Botw bij Bart Smit besteld. Ben benieuwd of daar nog een verlaging plaats gaat vinden, maar het maakt me ook weer niet zoveel uit. Als het er maar is met release
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen