Dit betreft een verbeterde versie van de normale Nintendo Switch, met een verbeterde chipset en een langere accuduur. Levering verwacht eind augustus.Disfigured schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:10:
Bij Nedgame staan ze op voorraad, in plaats van 23 augustus.
[Afbeelding]
Net besteld bij Nedgame, wordt morgen geleverd! Zeggen ze...
krijg zojuist mail van amazon.de dat mijn switch verzonden is 
vrijdag wordt ie bezorgd
vrijdag wordt ie bezorgd
[ Voor 17% gewijzigd door DarkSim1986 op 21-08-2019 13:39 ]
Hier bij Amazone.de direct geannuleerd en bij Nedgame besteld. Deze worden morgen inderdaad geleverd en tevens reactie gehad vanuit hun klantenservice:
Beste Marc,
Yes, deze is binnen en direct leverbaar.
Met vriendelijke groet,
Michael
Team klantenservice
Had toch een beter gevoel bij het in Nederland bestellen dus komt mooi uit kan ik morgen direct aan de gang.
Beste Marc,
Yes, deze is binnen en direct leverbaar.
Met vriendelijke groet,
Michael
Team klantenservice
Had toch een beter gevoel bij het in Nederland bestellen dus komt mooi uit kan ik morgen direct aan de gang.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Hopelijk ook snel bij de Mediamarkt, heb nog wat bonnen liggen, dus kan ik die mooi daaraan besteden.
Had m'n amazon bestelling ook omgeruild voor Nedgame. Net een berichtje gekregen met track en trace code, morgen issie er
Amazon geannuleerd en bij nedgame besteld. Jammer dat ik zelda die ik via v&a heb besteld dan nog niet binnen is

Hier hetzelfde! Morgen binnen, toch snel gegaan.pirke schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:04:
Had m'n amazon bestelling ook omgeruild voor Nedgame. Net een berichtje gekregen met track en trace code, morgen issie er
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Ben ik dan de enige ongelukkige die zijn amazon bestelling niet meer kon annuleren? Ondanks dat deze nog niet verzonden is.
Had geen zin om tot zaterdag of misschien zelfs maandag te wachten dus krijg hem ook morgen via Nedgame. Die van amazon stuur ik dan maar terug.
Had geen zin om tot zaterdag of misschien zelfs maandag te wachten dus krijg hem ook morgen via Nedgame. Die van amazon stuur ik dan maar terug.
Bellen (weet geeneens of dit mogelijk is bij hun) of mailen? Scheelt hun ook weer kosten als je toch weet dat je hem terug gaat sturen.Chromia schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:25:
Ben ik dan de enige ongelukkige die zijn amazon bestelling niet meer kon annuleren? Ondanks dat deze nog niet verzonden is.
Ik heb zojuist ook een t&t gehad.
Ik wil ook graag de nieuwe switch kopen maar heeft geen haast. Kan prima ergens volgende week zijn. Raden jullie aan om via een webshop te kopen of fysiek ergens? Wil er direct ook wel wat spellen bij halen (heb nog geen switch)
Waarom zou het antwoord op deze vraag anders zijn voor een Switch dan een willekeurig ander elektronicaproduct? Doe wat jij het fijnst vindt.Jacobv3l schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:30:
Raden jullie aan om via een webshop te kopen of fysiek ergens?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel een terechte vraag. Advies van mij zou zijn om alles bij Amazon te kopen en niet bij een nedgame waarvan je niet weet of ze volgend jaar nog wel bestaan. De service (reparaties) en snelheid van Amazon is echt excellent te noemen.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
ja dat is het een beetje ik ben niet echt bekend met de genoemde webwinkels dus beetje voorzichtig daarmee aan het zijn.Underworld schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:47:
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel een terechte vraag. Advies van mij zou zijn om alles bij Amazon te kopen en niet bij een nedgame waarvan je niet weet of ze volgend jaar nog wel bestaan. De service (reparaties) en snelheid van Amazon is echt excellent te noemen.
moet ik nog ergens specifiek rekening mee houden met de duitse amazon? heb daar nog niet eerder iets besteld
Heb ook bij nedgame besteld, en betaald met paypal. Ben benieuwd of ze ook met paypal direct verzenden, want lees (achteraf) op de site wat anders
Ter land, ter zee en in de kroeg
O
Ik via afterpay want had helaas geen rabo scanner bij de hand. Komt morgen met PostNL!Christiano007 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:58:
Heb ook bij nedgame besteld, en betaald met paypal. Ben benieuwd of ze ook met paypal direct verzenden, want lees (achteraf) op de site wat anders
Kreeg je vrij snel een verzendbevestiging of duurde dat even?mvrooij schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:23:
O
[...]
Ik via afterpay want had helaas geen rabo scanner bij de hand. Komt morgen met PostNL!
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wat jij nu zegt gaat over de betrouwbaarheid/ track record van een winkel. Dat heeft inherent niets met fysiek of online te maken.Underworld schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:47:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Waarom zo moeilijk doen over Amazan en Nedgame? Beide zijn toch gewoon prima winkels.
Over Amazon; dat is zo'n beetje het grootste online warenhuis van de wereld. Daar kun je prima bestellen. Je kunt de website zelfs geheel in het Nederlands instellen. Als je bij 1 vd Europese vestigingen besteld (Duitsland, Frankrijk, Italië, Engeland of Spanje) ben je ook nog eens verzekerd van alle EU-regels en veiligheden voor consumenten. Al tig keer wat besteld en 100% tevreden.
Over Amazon; dat is zo'n beetje het grootste online warenhuis van de wereld. Daar kun je prima bestellen. Je kunt de website zelfs geheel in het Nederlands instellen. Als je bij 1 vd Europese vestigingen besteld (Duitsland, Frankrijk, Italië, Engeland of Spanje) ben je ook nog eens verzekerd van alle EU-regels en veiligheden voor consumenten. Al tig keer wat besteld en 100% tevreden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
13:41 de bestelling gedaan, 13:44 navraag gedaan of hij ook werkelijk op voorraad was, 14:05 antwoord op mijn vraag en 16:45 bericht dat hij verzonden was!Christiano007 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Kreeg je vrij snel een verzendbevestiging of duurde dat even?
Nedgame heeft 12 fysieke vestigingen in Nederland. Dat is natuurlijk geen garantie dat ze volgend jaar nog bestaan, maar het is geen nieuwe kleine China importeur zonder track record.
Nu woon ik niet vlakbij een fysieke winkel, maar dit soort winkels vind ik prima om te sponsoren. Kleine (bord)spellen winkels in de stad heb ik ook altijd ondersteund toen ik nog veel bordspellen kocht ipv de grote ketens. Al is 12 fysieke winkels ook geen kleine speler meer
Nu woon ik niet vlakbij een fysieke winkel, maar dit soort winkels vind ik prima om te sponsoren. Kleine (bord)spellen winkels in de stad heb ik ook altijd ondersteund toen ik nog veel bordspellen kocht ipv de grote ketens. Al is 12 fysieke winkels ook geen kleine speler meer
Ook zojuist bij Nedgame de nieuwe switch besteld voor mijn zoon die over een paar dagen jarig is.
Die zal wel blij zijn dat papa dat toch maar geregeld heeft weer ;-).
Thanks aan @Disfigured voor de tip bij Nedgame!
Die zal wel blij zijn dat papa dat toch maar geregeld heeft weer ;-).
Thanks aan @Disfigured voor de tip bij Nedgame!
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
ik ga denk ik toch fysiek de switch ergens halen. heb toch niet veel tijd op het moment dus dan vind ik het handiger om zelf op een moment bij een winkel op te halen dan het te laten leveren, niet thuis zijn en dan alsnog ergens te moeten halen.
iemand tips in rotterdam? ik weet de gamemania en mediamarkt die daar zitten maar ben benieuwd of mensen daar graag bij andere winkels switch games enzo kopen.
iemand tips in rotterdam? ik weet de gamemania en mediamarkt die daar zitten maar ben benieuwd of mensen daar graag bij andere winkels switch games enzo kopen.
Ik laat mijn bestellingen dan altijd bij de Karwei afleveren. Die zijn tot 21:00 uur elke avond open. Dan kan ik gemakkelijk uit mijn werk de spullen ophalen of zelfs eerst nog naar huis als ik dat wil.Jacobv3l schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:59:
ik ga denk ik toch fysiek de switch ergens halen. heb toch niet veel tijd op het moment dus dan vind ik het handiger om zelf op een moment bij een winkel op te halen dan het te laten leveren, niet thuis zijn en dan alsnog ergens te moeten halen.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
ja maar ik had bij amazon.de gekeken (dat werd hier aangeraden) en die hadden helaas geen optie om in de buurt af te laten leveren.Wylana schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:01:
[...]
Ik laat mijn bestellingen dan altijd bij de Karwei afleveren. Die zijn tot 21:00 uur elke avond open. Dan kan ik gemakkelijk uit mijn werk de spullen ophalen of zelfs eerst nog naar huis als ik dat wil.
Mijn switch van Amazon word ook vanmiddag nog bezorgd.
Heb er zojuist eentje opgehaald bij real. Bedankt voor de tip! Nieuwe rode doos maar serienummer start met xkj versie hac-002. Ik ging uit van xkw. Wat staat er bij jullie op de doos?
Voor Europa blijkt het inderdaad XKJ te zijn. Heb het zelf ook meteen even opgezocht toen ik hem uit de doos haalde.Brainstorm86 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:25:
Heb er zojuist eentje opgehaald bij real. Bedankt voor de tip! Nieuwe rode doos maar serienummer start met xkj versie hac-002. Ik ging uit van xkw. Wat staat er bij jullie op de doos?
https://gamefaqs.gamespot...-nintendo-switch/77953906
Hier is hij ook gisteren netjes geleverd vanuit Nedgame en gisteravond geïnstalleerd en in gebruik genomen. Ik heb helaas geen ervaring met het oude model dus ik kan niet zeggen wat er verschillend is maar ik ben er erg blij mee!
Voor mensen die graag digitale games kopen en een online nintendo abonnement hebben:
- Diverse sites bieden nu eShop kaarten van 35 voor 30 euro aan. Bijvoorbeeld: CDkeys.
- Koop 3 kaarten voor 90 euro (ter waarde van 105 euro).
- Voeg de kaarten toe aan je Nintendo wallet.
- Koop de bundel met twee game vouchers (+ 495 gold coins) voor 99 euro.
- Verzilver je game vouchers voor games zoals: Luigi's Manson, Zelda: Links' Awakening, Pokémon Sword/Shield.
Voor 90 euro heb je dus 2 spellen en nog 10,95 (6 euro + 495 gold coins) in je wallet.
- Diverse sites bieden nu eShop kaarten van 35 voor 30 euro aan. Bijvoorbeeld: CDkeys.
- Verzilver je game vouchers voor games zoals: Luigi's Manson, Zelda: Links' Awakening, Pokémon Sword/Shield.
Voor 90 euro heb je dus 2 spellen en nog 10,95 (6 euro + 495 gold coins) in je wallet.
[ Voor 19% gewijzigd door BeZaX op 23-08-2019 10:16 ]
Gisteren de "nieuwe" Switch ook mogen ontvangen van Nedgame.nl
Ik had ook nog een vraag uit staan bij de Bol.com klantenservice, dit is de reactie die ik zojuist kreeg:
Ik begrijp dat je graag de nieuwe Nintendo Switch wilt halen. Ik kijk er ook naar uit.
Fijn om te horen dat je het bij bol.com wilt bestellen. Dit is ook bijna mogelijk. Het zal vanaf eind september leverbaar zijn.
Als je hier verder nog vragen over hebt dan help ik je graag.
Ik wil je een fijn weekend wensen!
Met vriendelijke groet,
Dylan
bol.com klantenservice
Ik had ook nog een vraag uit staan bij de Bol.com klantenservice, dit is de reactie die ik zojuist kreeg:
Ik begrijp dat je graag de nieuwe Nintendo Switch wilt halen. Ik kijk er ook naar uit.
Fijn om te horen dat je het bij bol.com wilt bestellen. Dit is ook bijna mogelijk. Het zal vanaf eind september leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
Dylan
bol.com klantenservice
Leuk om te weten. Grappig ook dat Nintendo zelf andere info doorgeeft. Op hun EU site staat namelijk dit:Brainstorm86 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:25:
Wat al een edit is van de oude info, die als versienummer HAC-001-(01) vernoemde.Nintendo Switch met verbeterde batterijduur
(Het modelnummer begint met "HAD")
Anyway, al wat telt is dat je effectief een revisiemodel hebt
Heb zelf ook HAC-001-(01). Mario en Rabbids houdt het ruim 5 uur vol op max brightness voordat de melding kwam dat de accu laag was.
Hoe gebruik je die code dan? De codes die ik krijg zijn langer dan de 16 tekens die ik kan invoeren.BeZaX schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:03:
Voor mensen die graag digitale games kopen en een online nintendo abonnement hebben:
Hmm, het is een code voor de 3ds, die ik dus niet heb

[ Voor 3% gewijzigd door ronaldlokers op 23-08-2019 23:03 ]
eShop cards zijn niet specifiek voor een systeem. Werkt voor Wii U, 3DS en Switch. Nintendo werkt enkel met 16 characters.ronaldlokers schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:40:
[...]
Hoe gebruik je die code dan? De codes die ik krijg zijn langer dan de 16 tekens die ik kan invoeren.
Hmm, het is een code voor de 3ds, die ik dus niet heb
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar is er toch verschil. Heb ondertussen een refund toegezegd gekregen. Nu dus opzoek naar een andere shop met de juiste cards

Iets mis gegaan bij CDkeys? Vandaag een aantal mensen en ikzelf hier besteld zonder problemen.ronaldlokers schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:55:
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar is er toch verschil. Heb ondertussen een refund toegezegd gekregen. Nu dus opzoek naar een andere shop met de juiste cards
Nedgame had gisteren en eerder al ook dezelfde aanbieding.
[ Voor 18% gewijzigd door BeZaX op 24-08-2019 00:03 ]
Amazon volgt nu Gamemania qua beprijzing: https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
En ik heb hem eergisteren nog gekocht voor 324 euro
En ik heb hem eergisteren nog gekocht voor 324 euro

Verwijderd
Iemand enig idee wanneer de Switch 2019 te koop zal zijn bij overige winkels? Koop liever geen console bij GameMania gezien mijn persoonlijke ervaring met hun slechte service (zie garantie).
Vandaag nog maar eens op de ‘download link’ gekeken en nu stonden er werkende codes. Contact via klantenservice was wel raar... binnen 15 minuten een refund toegezegd gekregen en daarna kreeg ik nergens reactie meer op.BeZaX schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:59:
[...]
Iets mis gegaan bij CDkeys? Vandaag een aantal mensen en ikzelf hier besteld zonder problemen.
Nedgame had gisteren en eerder al ook dezelfde aanbieding.
Ik heb nog een behoorlijke cadeaubon van de mediamarkt, dus ik hoop dat die nieuwe switch daar snel beschikbaar is. Of ik haal hem bij de GM en een spel met die bon bij de MM, even kijken wat slim is.
[Edit] Klantenservice van MM kon op twitter nog geen antwoord geven over de nieuwe Switch.
[Edit] Klantenservice van MM kon op twitter nog geen antwoord geven over de nieuwe Switch.
[ Voor 19% gewijzigd door Skinnyice op 28-08-2019 12:26 ]
Gamemania heeft nu een inruilactie voor de nieuwe variant (model HAC-001-01). Het is een leuke deal, maar kan niet toch tippen aan de losse inruil van een Nintendo Switch voor een waardebon van €250 en dan voor €59 een nieuw model aanschaffen, wat voorheen (nu nog?) mogelijk was bij Gamemania.
[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 28-08-2019 15:32 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Vandaag de nieuwe Switch besteld voor 309 bij Gamemania. Wordt als het goed is vrijdag geleverd, ben benieuwd!
Ik hoop al een week dat hij stiekem toch eerder binnen is (zoals bij nedgame) maar tot nu toe helaas..Alexknl schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:51:
Vandaag de nieuwe Switch besteld voor 309 bij Gamemania. Wordt als het goed is vrijdag geleverd, ben benieuwd!
De zwarte is nu leverbaar bij bol.com voor 319, morgen in huis.Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:31:
Iemand enig idee wanneer de Switch 2019 te koop zal zijn bij overige winkels? Koop liever geen console bij GameMania gezien mijn persoonlijke ervaring met hun slechte service (zie garantie).
Nu leverbaar bij bol.com : https://www.bol.com/nl/p/...301577/?s2a=#productTitlesrvdp schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:36:
Gisteren de "nieuwe" Switch ook mogen ontvangen van Nedgame.nl
Met vriendelijke groet,
Dylan
bol.com klantenservice
EDIT: dubbel
Helaas nog niet bij coolblue of de gekleurde variant bij bol, anders had ik hem bij gamemania geannuleerd.
Verwijderd
Ik zit voor mijn dochtertje ook nog te wachten op de gekleurde variant, mijn verwachting is dat deze ook wel snel zal verschijnen gezien de grijze al te bestellen is.Alexknl schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:27:
Helaas nog niet bij coolblue of de gekleurde variant bij bol, anders had ik hem bij gamemania geannuleerd.
Bij mij is hij verzonden. Ik ga het risico met de service van Gamemania toch nemen, geen zin om nog langer te wachten
ben een beetje aan het kijken op de site van gamemania en hij lijkt bij een aantal filialen beschikbaar. helaas nog niet die van mij maar hopelijk komt hij vandaag en kan ik hem morgen ophalen
Ik heb gevraagd wanneer de nieuwe switch bij Coolblue beschikbaar is, maar heb niet echt een reactie ontvangen waar je wat mee kan. Vooralsnog wacht ik persoonlijk liever nog even.
"Wat vet dat je de nieuwe Nintendo Switch wilt aanschaffen bij ons. Wanneer deze precies komt, durf ik niet te zeggen. Het is nog niet lang geleden dat deze is aangekondigd. Ik verwacht wel dat we deze gaan verkopen. Ik zou aanraden onze nieuwsbrief en website in de gaten te houden! Dan ben je de eerste die het weet.
Groetjes, Iris van Coolblue"
"Wat vet dat je de nieuwe Nintendo Switch wilt aanschaffen bij ons. Wanneer deze precies komt, durf ik niet te zeggen. Het is nog niet lang geleden dat deze is aangekondigd. Ik verwacht wel dat we deze gaan verkopen. Ik zou aanraden onze nieuwsbrief en website in de gaten te houden! Dan ben je de eerste die het weet.
Haha standaard webcare-antwoordje weerpgs010 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:00:
Ik heb gevraagd wanneer de nieuwe switch bij Coolblue beschikbaar is, maar heb niet echt een reactie ontvangen waar je wat mee kan. Vooralsnog wacht ik persoonlijk liever nog even.
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe Switch opgehaald bij Gamemania Utrecht. Daar hoorde ik een medewerker enkele losse consoles noemen die beschikbaar waren. (1 in Hilversum en 1 nog ergens anders). De rest zal wel al gereserveerd zijn als pre-orders.Jacobv3l schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:57:
ben een beetje aan het kijken op de site van gamemania en hij lijkt bij een aantal filialen beschikbaar. helaas nog niet die van mij maar hopelijk komt hij vandaag en kan ik hem morgen ophalen
Hopen dat er nu snel meerdere batches binnen komen.
Bizar dat Nedgame vorige week al kon leveren en de rest nog steeds niet. Vraag me af hoe dat kan.
[ Voor 3% gewijzigd door Kevintjeh op 30-08-2019 14:52 ]
ja ik snap het ook niet helemaal. bijvoorbeeld op de website staat hij als beschikbaar op rotterdam zuid en niet op rotterdam centrum (waar ik hem heb gereserveerd). heb ook nog geen sms gehad dat hij binnen is dus dat lijkt er gewoon daar nog niets te zijn.Kevintjeh schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:52:
[...]
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe Switch opgehaald bij Gamemania Utrecht. Daar hoorde ik een medewerker enkele losse consoles noemen die beschikbaar waren. (1 in Hilversum en 1 nog ergens anders). De rest zal wel al gereserveerd zijn als pre-orders.
Hopen dat er nu snel meerdere batches binnen komen.
Bizar dat Nedgame vorige week al kon leveren en de rest nog steeds niet. Vraag me af hoe dat kan.
Ivm wat tijdgebrek heb ik rond 11:00 gebeld, deze gaven aan net bezig te zijn met de smsjes te verzenden. (ik kreeg deze " toevallig" 5 minuten later)Jacobv3l schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:25:
[...]
ja ik snap het ook niet helemaal. bijvoorbeeld op de website staat hij als beschikbaar op rotterdam zuid en niet op rotterdam centrum (waar ik hem heb gereserveerd). heb ook nog geen sms gehad dat hij binnen is dus dat lijkt er gewoon daar nog niets te zijn.
Dus misschien moet je er gewoon een belletje aan wagen.
geen gehoor op mijn belletje maar wel net een sms gekregen dus vanavond ophalen maarKevintjeh schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:35:
[...]
Ivm wat tijdgebrek heb ik rond 11:00 gebeld, deze gaven aan net bezig te zijn met de smsjes te verzenden. (ik kreeg deze " toevallig" 5 minuten later)
Dus misschien moet je er gewoon een belletje aan wagen.
Zeg dan maar niets Iris...pgs010 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:00:
Bij amazon ( fr ) kost de ‘nieuwe’ switch 299 euro. Zojuist blauw rode versie bestelt en was in totaal 302.48 euro. Morgen geleverd naar BE. ( gratis prime )
[ Voor 4% gewijzigd door tuxken op 02-09-2019 14:39 . Reden: Typo ]
Ik kreeg net een bericht van bol.com dat de Nintendo Switch Lite Zacian & Zamazenta editie te reserveren is, voor €229,00.
[ Voor 9% gewijzigd door Linkje3 op 02-09-2019 13:39 ]
Iemand die uit ervaring kan melden of de Switch van €319 op MediaMarkt het nieuwe model is?
Ze hebben nu 2 versies erop staan. 1 van €322 inc 35 eur shop tegoed en 1 van €319.
Op die van €319 staan foto's met daarop de oude doos, maar waarom zouden ze 2x de oude erop zetten. Makes no sense to me
Ze hebben nu 2 versies erop staan. 1 van €322 inc 35 eur shop tegoed en 1 van €319.
Op die van €319 staan foto's met daarop de oude doos, maar waarom zouden ze 2x de oude erop zetten. Makes no sense to me
Naar NL zonder prime maar extra bezorging op morgen bij elkaar 310 euro. Min 8 euro coupon die ik nog had dus ook hier voor 302 euro morgen binnen. Scheelt 25 euro tov de Duitse Amazon.tuxken schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:34:
Bij amazon ( fr ) kost de ‘nieuwe’ switch 299 euro. Zojuist blauw rode versie bestelt en was in totaal 302.48 euro. Morgen geleverd naar BE. ( gratis prime )
Heb uit voorzorg een nieuwe switch gereserveerd op de GM site, zou binnen 30 minuten een sms krijgen maar nu de winkel al dicht is nog niks gekregen. Vanochtend gereserveerd. Ze kunnen echt teveel flikken als het franchisers zijn, niet fatsoenlijk.
Ondertussen een vriend maar niet naar deze locatie laten gaan maar een andere, daar kon de switch meteen omgeruild worden. Heerlijk die diversiteit.
Heb hier even gevraagd of mijn switch al getest was, maar gister en vandaag werd er sowieso niet getest, morgen ook niet. Dus dat wordt lang wachten. Grr
Ondertussen een vriend maar niet naar deze locatie laten gaan maar een andere, daar kon de switch meteen omgeruild worden. Heerlijk die diversiteit.
Heb hier even gevraagd of mijn switch al getest was, maar gister en vandaag werd er sowieso niet getest, morgen ook niet. Dus dat wordt lang wachten. Grr
Vandaag geluk gehad, astral chain CE bij mediamarkt voor 56 euro terwijl het gewone spel 60 is. Was de laatste mischien wilden ze ruimte maken.
Was er voor de gewone editie maar naar huis met de CE.
Nog getwijfeld over inruil actie gamemania mijn day one switch voor een nieuwe, maar ik houd toch mijn eigen. Ondanks dat de garantie verlopen is. 75 euro is game + jaar online en de extra accuduur is eigenlijk alleen voor mij leuk voor die paar keer dat ik met het vliegtuig reis.
Nog getwijfeld over inruil actie gamemania mijn day one switch voor een nieuwe, maar ik houd toch mijn eigen. Ondanks dat de garantie verlopen is. 75 euro is game + jaar online en de extra accuduur is eigenlijk alleen voor mij leuk voor die paar keer dat ik met het vliegtuig reis.
En ook dan kan je makkelijk een powerbank of zelfs vaak ‘m gewoon op een stopcontact aansluiten.bronce schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:25:
Vandaag geluk gehad, astral chain CE bij mediamarkt voor 56 euro terwijl het gewone spel 60 is. Was de laatste mischien wilden ze ruimte maken.
Ik wacht ook tot volgend jaar. Wellicht een Pro?
Hoewel je via de website van Gamemania de nieuwe switch nog steeds kunt bestellen lijken ze in de winkels bijna of volledig door de vooraad heen te zijn. Winkels als Coolblue, BCC of de Mediamarkt bieden ze nog steeds niet aan. Als een klein kind wil ik nu al bestellen, maar de volwasenne in mij zegt dat ik moet wachten op de service van Coolblue. Breath of the wild is in ieder geval al binnen!
Iemand goede ervaringen bij bol.com als het gaat om garantieafhandeling?
Waarom zou je wachten? Bol.com is een uitstekende winkel.
Is het verstandig om nog langs te gaan bij een Gamemania winkel om een xbox in te ruilen (met bijbetaling) voor een switch? Stel ze hebben er geen, hoe werkt dat dan, kan je hem dan wel bestellen en thuis laten leveren?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik bestel er al jaren, maar nooit met ze te maken gehad als het gaat om garantieafhandeling en gezien de problemen met de joy-cons lijkt mij dat wel een belangrijk punt.Jorgen schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:28:
Waarom zou je wachten? Bol.com is een uitstekende winkel.
Mediamarkt heeft hem in diverse filialen op voorraad.pgs010 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:09:
Hoewel je via de website van Gamemania de nieuwe switch nog steeds kunt bestellen lijken ze in de winkels bijna of volledig door de vooraad heen te zijn. Winkels als Coolblue, BCC of de Mediamarkt bieden ze nog steeds niet aan. Als een klein kind wil ik nu al bestellen, maar de volwasenne in mij zegt dat ik moet wachten op de service van Coolblue. Breath of the wild is in ieder geval al binnen!
https://www.mediamarkt.nl...2019-revisie-1635021.html
https://www.mediamarkt.nl...2019-revisie-1635020.html
Bol.com is een uitstekende webwinkel met goede service, ook after sales.pgs010 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:09:
Ze hebben bij mij nog nooit ergens moeilijk over gedaan
De kogel is door de kerk. Heb er eentje besteld.Dhrax schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:25:
[...]
Bol.com is een uitstekende webwinkel met goede service, ook after sales.
Ze hebben bij mij nog nooit ergens moeilijk over gedaan

Er lagen er gisteren een stuk of 30 bij mediamarkt Rotterdam centrum.Raem schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:22:
[...]
Mediamarkt heeft hem in diverse filialen op voorraad.
https://www.mediamarkt.nl...2019-revisie-1635021.html
https://www.mediamarkt.nl...2019-revisie-1635020.html
Net eentje besteld. Bedankt voor het sharen.Linkje3 schreef op maandag 2 september 2019 @ 13:37:
Ik kreeg net een bericht van bol.com dat de Nintendo Switch Lite Zacian & Zamazenta editie te reserveren is, voor €229,00.
Ik heb een vrij oude switch, maar speel bijna nooit docked. Kan hem ook niet inwisselen aangezien ik de joycon shells gewisseld heb...
Dus dan maar 2 switchen
Vandaag terug van vakantie, dacht "morgen ga ik hem halen bij de GM". Alle voorraden zo goed als op, thats a bummer.
[EDIT] Vandaag naar de MM in R'dam Alexandrium geweest, daar liggen er nog een stuk of 30 op een pallet.
[EDIT] Vandaag naar de MM in R'dam Alexandrium geweest, daar liggen er nog een stuk of 30 op een pallet.
[ Voor 31% gewijzigd door Skinnyice op 07-09-2019 13:28 ]
Heb lang zitten twijfelen tussen de normale Switch en de Lite. Toch gegaan voor de normale Switch.
Zojuist besteld bij Bol. Zag ze overigens nog genoeg liggen bij de MM in Tilburg, maar heb het nooit zo op die winkelmodelletjes. Tie-raps om de doos, stickers erop met extra service die ze aan je willen slijten. Nah.. dan bestel ik 'm wel en zie ik 'm morgen wel verschijnen.
Ook meteen 256GB bij besteld. Ga toch alle games van CDkeys en G2A halen. Weten jullie nog sites met goede deals (download codes)?
Zojuist besteld bij Bol. Zag ze overigens nog genoeg liggen bij de MM in Tilburg, maar heb het nooit zo op die winkelmodelletjes. Tie-raps om de doos, stickers erop met extra service die ze aan je willen slijten. Nah.. dan bestel ik 'm wel en zie ik 'm morgen wel verschijnen.
Ook meteen 256GB bij besteld. Ga toch alle games van CDkeys en G2A halen. Weten jullie nog sites met goede deals (download codes)?
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Daar heeft Tweakers zelfs een eigen topic voor: Online Gamekeys kopen - Deel II voor. Kun je ook meteen zien hoe (on)betrouwbaar het is.Froggle schreef op zondag 8 september 2019 @ 15:01:
Goeie! thanks! Ben met CDKeys en G2A al redelijk bekend ivm aankopen voor de Xbox. Kocht voornamelijk via CDKeys. G2A blijkbaar wat wisselende ervaringen. Zelf nooit problemen mee gehad.Flitzer schreef op zondag 8 september 2019 @ 15:19:
[...]
Daar heeft Tweakers zelfs een eigen topic voor: Online Gamekeys kopen - Deel II voor. Kun je ook meteen zien hoe (on)betrouwbaar het is.
@Er!k https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie-new-nintendoswitch
[ Voor 77% gewijzigd door Jorgen op 08-09-2019 20:31 ]
Had de link gezien, maar was meer een vraag... Gaan jullie upgraden? En zo ja, is dit een goede deal?
Als je veel handheld speelt is het imo wel een goede deal ja, langer batterij leven, verse joy cons, weer 2 jaar garantie ( ook allemaal subjectief ivm hoe oud je huidige is )
Van de upgrade zelf moet je niet veel verwachten buiten iets beter batterij leven dus ja de vraag is zijn bovenvernoemde punten je 75 euro waard.
Van de upgrade zelf moet je niet veel verwachten buiten iets beter batterij leven dus ja de vraag is zijn bovenvernoemde punten je 75 euro waard.
Ik heb het overwogen. 75 Euro voor een gloednieuw apparaat inclusief nieuwe garantie en betere batterijduur klinkt natuurlijk als een behoorlijke deal, maar tegelijkertijd speel ik bijna nooit handheld en heb ik net mijn joycons laten fixen vanwege het connectieprobleem. Ik zie daarom weinig reden om nu te wisselen. Als de kosten nog wat lager zouden liggen, dan wel wellicht. Nu denk ik dat ik het voorlopig gewoon zo laat.Er!k schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:44:
[...]
Had de link gezien, maar was meer een vraag... Gaan jullie upgraden? En zo ja, is dit een goede deal?
Als je je joycons niet had laten fixen was ie sowieso niet door de GM keuring heen gekomen. Ze willen je alleen een nieuwe geven als die van jou ook nog zo goed als nieuw is. Met alle randvoorwaarden inbegrepen.Jorgen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 02:57:
[...]
Ik heb het overwogen. 75 Euro voor een gloednieuw apparaat inclusief nieuwe garantie en betere batterijduur klinkt natuurlijk als een behoorlijke deal, maar tegelijkertijd speel ik bijna nooit handheld en heb ik net mijn joycons laten fixen vanwege het connectieprobleem. Ik zie daarom weinig reden om nu te wisselen. Als de kosten nog wat lager zouden liggen, dan wel wellicht. Nu denk ik dat ik het voorlopig gewoon zo laat.
Zijn er nog (nieuwe) combopacks die ook geleverd worden zonder screenprotectors e.d. (de Game Mania)? Gewoon alleen games.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Misschien niet de juiste forum maar ik ben van plan om over ongeveer een half jaartje de Switch te halen. ik vroeg het mij gewoon af of het verstandig is om de normale te halen of dat ik juist de pro versie moet gaan halen mocht hij uitkomen. Ik heb niet de grootste budget, Ik dacht er ook aan om eventueel tweedehands te halen.
Bedankt voor de replies alvast.
Tja, niemand weet iets over de Pro. Of hij komt weten we niet en ook niet welk prijskaartje er dan aan hangt. Niemand kan je dus vertellen of het verstandig is om te wachten want er is geen vergelijkingsmateriaal voorhanden.JohnnyDon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:28:
Misschien niet de juiste forum maar ik ben van plan om over ongeveer een half jaartje de Switch te halen. ik vroeg het mij gewoon af of het verstandig is om de normale te halen of dat ik juist de pro versie moet gaan halen mocht hij uitkomen. Ik heb niet de grootste budget, Ik dacht er ook aan om eventueel tweedehands te halen.
Is de Lite niet iets voor je of wil je graag ook op de tv kunnen spelen? De Lite is goedkoper (goed voor je budget) en je kunt er praktisch dezelfde games (paar uitzonderingen) op spelen.
De pro versie? Waarvan niemand weet óf hij bestaat en áls hij bestaat of hij veel beter is of niet en wat hij dan moet kosten? Welk antwoord verwacht je precies?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja ik ben wel echt van plan om de console op de tv te spelen en met meerdere spelers tegelijk (Ik ga ook controlles aanschaffen) dus de Lite is niet echt iets voor mij. Ik kijk wel over een half jaar hoe het dan zit, bedankt voor je reactie.Cyrax0508 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:37:
[...]
Tja, niemand weet iets over de Pro. Of hij komt weten we niet en ook niet welk prijskaartje er dan aan hangt. Niemand kan je dus vertellen of het verstandig is om te wachten want er is geen vergelijkingsmateriaal voorhanden.
Is de Lite niet iets voor je of wil je graag ook op de tv kunnen spelen? De Lite is goedkoper (goed voor je budget) en je kunt er praktisch dezelfde games (paar uitzonderingen) op spelen.
Wtf, ik vraag gewoon een general vraag en je valt mij gelijk zo aan? Wat ik verwacht is dat mensen gewoon normaal gaan reageren want je moet rekening houden met dat er mensen op Tweakers zitten die juist om advies vragen omdat ze zelf gewoon geen idee hebben. Wat ik echt zou verwachten is dat mensen zouden zeggen van wacht tot er informatie is van de Pro en gebasseerd daarop een keuze maken of haal de 2019 versie nu het zou toch geen super groot verschil zijn.NMe schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:38:
De pro versie? Waarvan niemand weet óf hij bestaat en áls hij bestaat of hij veel beter is of niet en wat hij dan moet kosten? Welk antwoord verwacht je precies?
Reageer gewoon zoals een normaal persoon met respect.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyDon op 20-09-2019 12:59 ]
Om zo terug te reageren heeft ook maar weinig zin.JohnnyDon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:58:
[...]
Wtf, ik vraag gewoon een general vraag en je valt mij gelijk zo aan? Wat ik verwacht is dat mensen gewoon normaal gaan reageren want je moet rekening houden met dat er mensen op Tweakers zitten die juist om advies vragen omdat ze zelf gewoon geen idee hebben. Wat ik echt zou verwachten is dat mensen zouden zeggen van wacht tot er informatie is van de Pro en gebasseerd daarop een keuze maken of haal de 2019 versie nu het zou toch geen super groot verschil zijn.
Dus doe niet gelijk zo groot als ik gewoon een normale vraag stel.
Zijn reactie is misschien wat overtrokken, maar eerlijk? Het is ook wel een vraag waar je zelf het antwoord van tevoren ook wel op zou kunnen weten toch? Er is niets bekend over een eventuele Pro versie, dat is met 2 seconden op te zoeken. Je gaat hem over een half jaar pas kopen, dus nu deze vraag stellen gaat dan ook nergens over als je er even zwart-wit naar kijkt.
Verwijderd
Lol, het was gewoon een normale vraag. Tuurlijk hij kan wel ff wat meer moeite erin stoppen en het opzoeken maar vriendelijk blijven is wel wat je moeder je geleerd heeft hoop ikNMe schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:38:
@Cyrax0508 Ja oke maar ik dacht dat er miss eventuele speculaties waren waarop jullie het misschien konden baseren.
32 december 2019.JohnnyDon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:28:
Die hoef je niet op korte termijn te verwachten, anders hadden ze hem nu wel aangekondigd gezien het naderende kerstseizoen. Mocht die komen dan zal het pas de tweede helft van 2020 worden en zelfs die kans acht ik klein.
[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 20-09-2019 13:07 ]
Als je speculaties wil kunnen we er zo een paar uit onze duim zuigen.JohnnyDon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:04:
@Cyrax0508 Ja oke maar ik dacht dat er miss eventuele speculaties waren waarop jullie het misschien konden baseren.
Zou een 4K scherm cool zijn? Of misschien heeft de Pro edition geen touchscreen meer.
In dat geval zou ik m niet kopen, de switch kan helemaal geen 4K aan, en ik heb liever wel een touchscreen dan geen touchscreen.
Het enige dat de gewone mens eigenlijk weet is dat het niets meer is dan een gerucht. En dan alleen nog maar het gerucht dat hij zou kunnen komen, en verder niets. Dus geen eventuele specificatie van het mogelijke apparaat, laat staan een prijs. Dan is het gewoon heel lastig om iemand te kunnen helpen met zo'n vraag. Je kan dan eigenlijk niets meer zeggen dan dat je het nog even moet afwachten, je hoort vanzelf wel wat meer over een eventuele Pro.JohnnyDon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:04:
Ik verwacht persoonlijk geen opvolger voor de Switch met betere specs voor de feestdagen 2020.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyrax0508 op 20-09-2019 13:08 ]
Kijk dat wist ik dus niet, Ik heb dacht gewoon misschien is er iets bekend want als ik iets opzoek zie ik allemaal sites die "Claimen" de specs te hebben ofzo maar dan hebben ze het over de 2019 versie bijv.Cyrax0508 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:07:
[...]
Het enige dat de gewone mens eigenlijk weet is dat het niets meer is dan een gerucht. En dan alleen nog maar het gerucht dat hij zou kunnen komen, en verder niets. Dus geen eventuele specificatie van het mogelijke apparaat, laat staan een prijs. Dan is het gewoon heel lastig om iemand te kunnen helpen met zo'n vraag. Je kan dan eigenlijk niets meer zeggen dan dat je het nog even moet afwachten, je hoort vanzelf wel wat meer over een eventuele Pro.
Verwijderd
Knip. Welkom op Tweakers. Een op de man post als deze mag je achterwege laten in het vervolg. Lees voor meer uitleg over wat hier wel en niet de bedoeling is het beleid dat je bovenaan ziet staan.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2019 15:09 ]
Precies, die versie is maar een klein beetje beter, en dan vooral de chip om tot een betere batterijduur te komen. Ze hebben net een Lite losgelaten, een revisie model en dan gaan ze echt nog niet komen met een echte Pro versie met 4K scherm en weet ik wat. Maar ook niet over een half jaar denk ik.JohnnyDon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:09:
[...]
Kijk dat wist ik dus niet, Ik heb dacht gewoon misschien is er iets bekend want als ik iets opzoek zie ik allemaal sites die "Claimen" de specs te hebben ofzo maar dan hebben ze het over de 2019 versie bijv.
Dus het is sowieso eigenlijk beter om te gaan voor de nieuwere model sinds hij nog geen 10 euro duurder is. Ook kan je de oudere model gaan overclocken wat niet helemaal de bedoeling is denk ik?? IMO is het dat wel waard voor die 2019 model. Vooral sinds ze claimen de batterijduur te hebben met 2-3 uur.Cyrax0508 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:11:
[...]
Precies, die versie is maar een klein beetje beter, en dan vooral de chip om tot een betere batterijduur te komen. Ze hebben net een Lite losgelaten, een revisie model en dan gaan ze echt nog niet komen met een echte Pro versie met 4K scherm en weet ik wat. Maar ook niet over een half jaar denk ik.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen