Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:16
@Kiswum Mario Odyssey, Mario Tennis Ace en Super Mario Party hebben Nederlandse tekst als je systeem in het NL staat. Kan je gewoon opzoeken op de Nintendo website ;)

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:06
Kiswum schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor de update, mocht je tijd hebben, zou je hem dan een keer op NL willen zetten? Ik vraag dit namens een kleine vriend 😉

Ik wil graag weten of de (Mario) spellen dan in NL zijn.
Het maakt niet uit waar je het spel koopt, als er een Nederlandse vertaling is dan is die beschikbaar als je systeemtaal op Nederlands staat. Geldt overigens voor elke taal. :)

De grotere titels hebben allemaal een Nederlandse vertaling, maar wil je het zeker weten kan je het makkelijk per spel opzoeken.

SW-0040-8191-9064

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:50
@Kiswum odessy is ook Nederlandse ondertiteling. En mijn kleine van 5 kwam aardig veder zonder hulp van mij. Binnenkort maar deluxe kopen voor vrouw en kind.... of ook een beetje voor papa😀

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:44

Kiswum

Gadget reviewer

Bedankt allemaal!

Door de 3= €111,- actie bij de MM en Saturn.de, ga ik waarschijnlijk een bestelling bij een vriend neerleggen doordat hij in Duitsland woont.

De Switch komt later nog wel 😉

Update: Via Amazon.de kun je de games ook naar je huis in NL laten versturen. Met een kortingscode (via een acties.nl) stuur je het gehele pakket voor zo'n €108,- naar je thuis in NL. Je moet er dan wel voor zorgen dat je de deal selecteert van Amazon en niet via een verkoper van Amazon.

Kiswum wijzigde deze reactie 25-01-2019 09:44 (45%)
Reden: Amazon.de toegevoegd

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• brmhr
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 21-03 19:19
Goede tip om eens te kijken bij onze oosterburen gezien ik redelijk kort aan de grens woon! Enige dat me nog enigszins weerhoudt van het kopen van de Switch zijn dat de laatste tijd steeds meer roddels komen m.b.t. een "nieuwe" Switch.

Verwachten jullie op korte termijn nog een hardware update (Bijv een Nintendo Switch Pro o.i.d.)?

• D_Jeff
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 13:52
femke29 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:50:
[...]

Nope. .lukt niet. ..dan ritje kleve deze week en hopen dat de goede spellen er liggen
Wat lukt er in dat proces niet?
Postcode?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• vankleef
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13-03 12:41
helaas zit Super Smash Bros Ultimate niet in de 3 voor 111 actie.

Of zie ik dat verkeerd?

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

brmhr schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:14:
Goede tip om eens te kijken bij onze oosterburen gezien ik redelijk kort aan de grens woon! Enige dat me nog enigszins weerhoudt van het kopen van de Switch zijn dat de laatste tijd steeds meer roddels komen m.b.t. een "nieuwe" Switch.

Verwachten jullie op korte termijn nog een hardware update (Bijv een Nintendo Switch Pro o.i.d.)?
Dat vind ik ook een beetje spannend. Ik heb niet direct een Switch nodig, maar als hij rond maart uit zal komen, dan wacht ik liever een week of 5/6.

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12:37
Die 3 voor 111 euro in Duitsland, dat zijn waarschijnlijk Duitse hoesjes?

• D_Jeff
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 13:52
@JK Dass stimmt ;)
Edit: Bijna alle games in Duitsland hebben een Engelse vertaling en zoals eerder in het topic benoemd: Alleen de grote titels hebben een NL-vertaling

D_Jeff wijzigde deze reactie 25-01-2019 10:19 (51%)
Reden: Achtung

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Chabio
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-04 22:50
Kiswum schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:45:
[...]

Dat vind ik ook een beetje spannend. Ik heb niet direct een Switch nodig, maar als hij rond maart uit zal komen, dan wacht ik liever een week of 5/6.
Het blijft natuurlijk speculaas, maar de verwachting is dat er een Switch 2.0 komt (Google new Switch ;) ), maar niemand die het zeker weet. Als hij dan toch komt denkt men dat het om een verbeterde tablet (scherm) gaat, zonder docking station en daarom zou hij wel eens cheaper kunnen zijn.

Of de huidige versie dan ook in prijs omlaag gaat, wie zal het zeggen. Maar goed wat er ook gebeurd, de update zal niet baan brekend zijn, ze willen niet de huidige playerbase tekort doen.

On Topic: Bij de makro is hij € 289, zie hier voorraden per locatie:

https://voorraad.makro.nl...564234&variant=1&bundle=1

• JK
D_Jeff schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:18:
@JK Dass stimmt ;)
Edit: Bijna alle games in Duitsland hebben een Engelse vertaling en zoals eerder in het topic benoemd: Alleen de grote titels hebben een NL-vertaling
De ingame-taal ben ik niet zo bang voor, al die titels zijn over het algemeen multi-language, tenzij het echt een regionaal spel zou zijn. Mij gaat het meer om het doosje, wat dan volledig Duits is. Maar bedankt voor het antwoord! :)

Hier dus nog geen Switch, maar die komt er wel (ik wacht ook nog even het nieuws af van een nieuw model), maar kom ik een leuke aanbieding tegen of 2e hands goedkope titels die ik graag wil spelen, dan ben ik van plan ze alvast wel een keer aan te schaffen. Blij dat ie dit keer regiovrij is, ik ga geregeld naar de VS op vakantie en baal er dan van dat ik geen aanbiedingen mee kan nemen. Dat kon nog met de Playstation 3, maar alle scherpe 3DS en PS4 deals mag ik allemaal laten liggen. Bij Switch gelukkig geen last van. _/-\o_

• rened80
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:23
Chabio schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Het blijft natuurlijk speculaas, maar de verwachting is dat er een Switch 2.0 komt (Google new Switch ;) ), maar niemand die het zeker weet. Als hij dan toch komt denkt men dat het om een verbeterde tablet (scherm) gaat, zonder docking station en daarom zou hij wel eens cheaper kunnen zijn.

Of de huidige versie dan ook in prijs omlaag gaat, wie zal het zeggen. Maar goed wat er ook gebeurd, de update zal niet baan brekend zijn, ze willen niet de huidige playerbase tekort doen.

Kun je ook zien of de zwarte op voorraad is? Mij lukt het niet 8)7

• Chabio
rened80 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Nee helaas

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 13:26
[...]

Is dit (tijdelijke) een actie ? Want heb pas maandag tijd om langs de makro te rijden helaas :(
En kan hem niet in de folder terugvinden.

...

• Eek2nd
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14:31
harley schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:58:
[...]

Is dit (tijdelijke) een actie ? Want heb pas maandag tijd om langs de makro te rijden helaas :(
En kan hem niet in de folder terugvinden.
Nee, is al een hele tijd die prijs

• Chabio
rened80 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:41:
[...]

Zojuist de grijze gekocht bij de Makro vestiging te Vianen. Daar hadden ze er nog genoeg op voorraad, zowel rood/blauw als zwart voor € 289,-

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Volgens mij (als ik de huidige voorwaarden teruglees) heb je nog steeds een Marko pas nodig om daar iets te kunnen kopen en als je er 1 aanvraagt, dan moet je een bedrijf/KVK nummer hebben. Hierdoor is het wellicht niet echt geschikt voor consumenten zoals wij.

• rened80
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:23
Vandaag de rood blauwe versie gekocht :) icm smash brothers!

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 24-04 18:30
[...]

Heb je toevallig ook de link van de grijzs Switch?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• harley
mr.JamesBond schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:07:
[...]

Heb je toevallig ook de link van de grijzs Switch?
Die is ook 289.19 toevallig vandaag een opgehaald dankzij de tip hierboven (weliswaar de blauw-rode maar ze zijn net zo duur en het is een vaste prijs)

...

• JackAvery
Kiswum schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:50:
Volgens mij (als ik de huidige voorwaarden teruglees) heb je nog steeds een Marko pas nodig om daar iets te kunnen kopen en als je er 1 aanvraagt, dan moet je een bedrijf/KVK nummer hebben. Hierdoor is het wellicht niet echt geschikt voor consumenten zoals wij.
Ik kan niet over Nederland spreken maar in België kan je al jaren ook gewoon privé een Makrokaart krijgen.

• Jeroen_1976
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 11-03 22:21
Joycon's Groen/Roze bij Amazon.de voor 69 euro .
https://www.amazon.de/Nin...0&sr=1-2&keywords=joy+con

Blauw/Rood ook

• harley
nintendo Switch voor € 259.99 bij Amazon.Fr
(gebruik de coupon)

...

• JK
Nette prijs, maar voor garantie mag die waarschijnlijk wel terug naar Frankrijk. Of accepteert Nintendo NL dit ook graag bij defecten?

• DarkChylde
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 24-04 20:41
Ik heb er 1 een dag eerder besteld voor 77 euro. Nu nog 1 voor 70 euro.
Was een dag later gewoon goedkoper :X
Mocht iemand die van 77 willen, pm me, anders gaat die retour

• avec_style
  • Laatst online: 10:17
JK schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:23:
Nette prijs, maar voor garantie mag die waarschijnlijk wel terug naar Frankrijk. Of accepteert Nintendo NL dit ook graag bij defecten?
Dit is wel een goede vraag.
Ik heb mijn switch in NL gekocht en heb mijn joycon in totaal 3 keer moeten opsturen naar Nintendo wegens defecten (niet door mij veroorzaakt). Hou hier dus wel even rekening mee voordat je in het buitenland bestelt.

• JackAvery
avec_style schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:09:
[...]

Dit is wel een goede vraag.
Ik heb mijn switch in NL gekocht en heb mijn joycon in totaal 3 keer moeten opsturen naar Nintendo wegens defecten (niet door mij veroorzaakt). Hou hier dus wel even rekening mee voordat je in het buitenland bestelt.
Ik meen me te herinneren dat @RayNbow eerder al in Japan gekochte joycons heeft laten repareren, Nintendo Benelux deed hier niet moeilijk over. Frankrijk zal dan ook wel geen probleem zijn?

• JK
Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice van Nintendo. Benieuwd wat ze zeggen. Ik wil het uit eerste hand horen. :+

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13:50
JackAvery schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:22:
[...]

Ik meen me te herinneren dat @RayNbow eerder al in Japan gekochte joycons heeft laten repareren, Nintendo Benelux deed hier niet moeilijk over. Frankrijk zal dan ook wel geen probleem zijn?
Ik moet wel zeggen dat ik bij de gevraagde factuur eerst de factuur van m'n Switch liet zien en pas de tweede pagina de factuur van de Japanse Joy-Cons (en het zat aan elkaar geniet). O-)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08:56
Ik heb hem zondag besteld, 266 incl verzending.
JK schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:23:
Eigenlijk niet echt over nagedacht.
Lees ook dar Amazon FR stuk slechtere ervaringen...

Hmmm

Overigens is de Switch vandaag al binnen gekomen en verzonden vanuit Zwolle.

Youtube: DashcamNL

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-04 13:40
Ik had een Switch besteld bij Amazon.fr en die zou vandaag aankomen, maar om 8 uur s' avonds kreeg ik ineens dit :

http://i68.tinypic.com/2qmorvt.png

Daarna gebeld, maar ze verstonden geen engels :,(

Is het veilig om te zeggen dat deze echt retour gaat en ik een terugbetaling krijg en dat ik nu gelijk een andere kan bestellen?
Geen idee waarom deze van vandaag niet aangekomen is, heb vaker vanuit Amazon.fr besteld.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
henkyyyyyyy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:09:
Ik had een Switch besteld bij Amazon.fr en die zou vandaag aankomen, maar om 8 uur s' avonds kreeg ik ineens dit :

[Afbeelding]

Daarna gebeld, maar ze verstonden geen engels :,(

Is het veilig om te zeggen dat deze echt retour gaat en ik een terugbetaling krijg en dat ik nu gelijk een andere kan bestellen?
Geen idee waarom deze van vandaag niet aangekomen is, heb vaker vanuit Amazon.fr besteld.
Ik kan vandaag in geen velden of wegen die coupon vinden.

• JackAvery
Hoijong schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Amazon FR's eigen voorraad is dan ook uitverkocht, er staat dat deze pas rond de 24ste terug beschikbaar zal zijn.
En cours de réapprovisionnement. Doit être disponible en stock le février 24 -- commandez aujourd'hui pour réserver votre exemplaire

• Hoijong
JackAvery schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Amazon FR's eigen voorraad is dan ook uitverkocht, er staat dat deze pas rond de 24ste terug beschikbaar zal zijn.

[...]
Amazon EU S.a.r.L heeft gewoon voorraad, dat is dan weer een andere partij?

• JackAvery
Hoijong schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:20:
[...]

Amazon EU S.a.r.L heeft gewoon voorraad, dat is dan weer een andere partij?
Ik heb enkel naar de grijze SKU gekeken, de Neon is wel op voorraad. Ik zie daar ook geen coupon dus mogelijk is die actie afgelopen :-)

• Hoijong
JackAvery schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Ik heb enkel naar de grijze SKU gekeken, de Neon is wel op voorraad. Ik zie daar ook geen coupon dus mogelijk is die actie afgelopen :-)
Ik had de actie juist via mydealz duitsland gevonden en daar werd verkondigd dat enkel de neon variant de korting had.....Wil gewoon voor rond de 300 euro een switch met Zelda. Zal wel later dit jaar worden dan.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 24-04 18:30
Hoijong schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Ik kon het dinsdag zo rond 01:00 uur ook niet vinden, dus ik gi g er van uit dat de coupon tot en met maandag geldig was

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Robin4
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-04 00:38
Geen idee of dit te vertrouwen is:

Knip, nee, dat is het niet

exactor it wijzigde deze reactie 17-02-2019 02:39 (120%)

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:02
Robin4 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 02:12:
Geen idee of dit te vertrouwen is:

Reviews lijken mij goed:
Nee natuurlijk niet...

Die website heeft helemaal niks met Coolblue te maken en die 2 reviews op Marktplaats zeggen ook niks.

exactor it wijzigde deze reactie 17-02-2019 02:41 (30%)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• donderopman
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-04 11:57
hij is nu bij de mediamarkt in de "aanbieding" voor €299

Linkje naar mediamarkt

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• JK
Om nog even terug te komen op garantie wel of niet, als je 'm in het buitenland koopt;

Dit kreeg ik terug van Nintendo:
Als de Nintendo Switch uit Europa komt is dit geen probleem. Komt deze uit een ander continent, dan kunnen we je helaas niet verder helpen.
Best netjes! Die aanbieding van Amazon Frankrijk is dus geen probleem qua garantie.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:49

Gynnad

* * *

Moonlighter is nu verkrijgbaar in de eshop met 25% korting, heb hem zojuist aangeschaft voor €18.74

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Megalodon86
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
JK schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:20:
Om nog even terug te komen op garantie wel of niet, als je 'm in het buitenland koopt;

Dit kreeg ik terug van Nintendo:

[...]

Best netjes! Die aanbieding van Amazon Frankrijk is dus geen probleem qua garantie.
Waarschijnlijk bedoelen ze hier met Europa de EU. Maar wie weet ook wel heel Europa. Keurige actie in ieder geval.

• JK
Megalodon86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:32:
[...]

Waarschijnlijk bedoelen ze hier met Europa de EU. Maar wie weet ook wel heel Europa. Keurige actie in ieder geval.
Ze hebben het over 'continent', dus ik ga er vanuit dat het echt Europa is en niet alleen de EU-lidstaten.

• wberkel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-03 21:15
Vandaag super mario day by startselect: https://startselect.com/nl-en/super-mario
15 eur korting op mario games

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14:34
En nóg goedkoper bij Amazon, al weet ik niet of dat dan ook in Nederland werkt:

https://kinjadeals.theinv...tch-bundle-and-1833184963
Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True