// TODO: Schrijf een signature
Ik heb deze besteld bij bol, misschien niet official van Nintendo maar ziet er goed uit.AstralizeR schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:35:
Ja, mooie prijs.. Was er hier in NL trouwens niet een winkel die hem rond die prijs verkocht? ik weet alleen dat Bol hem voor 309,- aanbood de eerste paar uur.
Zou Nintendo die Sheikah carrying case ook los gaan uitbrengen?.. ik vond toevallig wel een Sheikah case maar niet zo mooi als de officiële.
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 05-02-2017 01:22 ]
Anoniem: 524929
Nouja, die 9 euro meer... Die zie ik dan als verzendkostenCRoNiXX schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:29:
[...]
Toch jammer dat de Nederlandse retailers hier (nog) niet in meegaan.
Ik heb weer wat bespaart op de pro controller i.v.m. andere shop.
De grijze voor 309 euro bij MM weet ik niet hoe ik die moet cancellen. Binnenkort maar eens navragen.
[ Voor 37% gewijzigd door Arunia op 06-02-2017 15:28 ]
90710
Mail sturenArunia schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:27:
Volgens het mailtje van bol, gaat de switch voor mij 3 maart geleverd worden. Spannend!
De grijze voor 309 euro bij MM weet ik niet hoe ik die moet cancellen. Binnenkort maar eens navragen.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Allebei grijs. Als iemand interesse heeft dan doe ik 'm graag voor de retail prijs weg.
Haha herinner me die mail nog ja, nooit antwoord op gehad dus?NastyNickNL schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:30:
Ik heb hele tijd terug een vraag gedaan bij de MM of ze überhaupt geleverd worden als je daar een preorder gedaan hebt. Nooit antwoord op gehad.
NedGame Switch Red/Blue
Ikzelf heb gelukkig een order op 3/3 te pakken! In combinatie met Zelda BotW Limited Edition.
p.s. Bij NedGame hebben ze alvorens reserveren mogelijk was een navraag van aantallen gedaan. Dit is voor mij al enkele keren waar gebleken (lees, had reservering daadwerkelijk op release dag en was zeker niet de eerste). De 2de levering werd ook later bekend gemaakt, preorderen van levering 2 was pas mogelijk enkele dagen na stoppen van preorder levering 1.
[ Voor 67% gewijzigd door Sugocy op 06-02-2017 19:44 ]
Nope nooit antwoord gehad. Nu heb ik nog wel een order staan van bol.com die geleverd word gelukkig. Iets daarvoor de zelda bundel bij MM besteldCRoNiXX schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:54:
[...]
Haha herinner me die mail nog ja, nooit antwoord op gehad dus?
Wat een slecht verhaal zeg.... Ik zal ze ook eens een mail sturen, kijken of ik daar wel wat op hoorNastyNickNL schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:56:
[...]
Nope nooit antwoord gehad. Nu heb ik nog wel een order staan van bol.com die geleverd word gelukkig. Iets daarvoor de zelda bundel bij MM besteld
ook bij de wehkamp uitverkocht..teminste ik kan de switch niet meer vinden daar.Michel242186 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:10:
Alleen de gekleurde versie nog bij Wehkamp te bestellen voor de rest overal uitverkocht.
nu is hij echt overal uitverkocht...de pre-orders dan.
Deze zijn gereserveerd!
[ Voor 8% gewijzigd door KaiTak op 07-02-2017 19:49 ]
Ik denk dat er maar weinig winkels zijn die hem hebben. Onze Intertoys krijgt er trouwens 0!EddoH schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:22:
Wat een heerlijk topic dit(niet sarcastisch). Prachtig om te zien bij een release van een nieuwe console/stuk hardware. Eindeloze discussies over leverdata, aantallen per winkel, pre-orders, grote paniek als een webwinkel zijn leverdatum aanpast, mensen die in het buitenland bestellen zodat hij een dag eerder binnen is.
Ik ga deze release rustig afwachten en naar de winkel sjokken als het zo ver is. Kijken hoe dat bevalt
Zoals je verderop in het topic kon lezen ben ik al lang en breed gezwicht voor de bestelhype en heb ik er 1 gepreordered bij bol.comKaiTak schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:48:
[...]
Ik denk dat er maar weinig winkels zijn die hem hebben. Onze Intertoys krijgt er trouwens 0!
Ik stond wel een aantal keer op het punt toch een pre-order te plaatsen...
Is vast goed bedoeld, maar toch moet dit in V&A om de reden die ik hieronder heb genoemdKaiTak schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:27:
Ik krijg meerdere pre-orders binnen. Dus wie nog geen heeft kan zich melden. Anders stuur ik ze terug. Voor de factuur prijs. Ik woon vlak bij Hilversum en onze pakjes man komt rond etenstijd.
Deze zijn gereserveerd!
[ Voor 28% gewijzigd door Grotman op 08-02-2017 17:06 ]
niets moet......behalve adem halen
Bovendien is de Switch gewoon bestelbaar bij amazon.de. Ik bestel heel veel. Komt altijd aan en ik kan het aanraden voor de mensen die er graag zelf eentje willen bestellen.
[ Voor 64% gewijzigd door Grotman op 08-02-2017 17:05 ]
Heb inmiddels ook een mailtje eruit gedaan richting MM, ik heb als contactpunt de vestiging in Amsterdam gekozen ipv "MediaMarkt Webshop", omdat ik ook heb gekozen mijn Switch daar op te halen.CRoNiXX schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:57:
[...]
*knip*
Ik zal ze ook eens een mail sturen, kijken of ik daar wel wat op hoor
Nu afwachten wanneer (en of er überhaupt) antwoord komt.
Eerst waren ze nog uitverkocht bij Amazon.de, maar nu staat er in ieder geval bij dat ze niet naar NL versturen. Gelukkig maarKaiTak schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:17:
Ik heb nog een non neon pre order over maar die komt pas 7/8 maart (amazon). Mocht iemand ze willen? Ik heb ook een aantal Zelda's die ik pas na het weekend zal terug sturen. Dus als er iemand een Switch heeft maar geen Game. PB me. Woon vlakbij Hilversum.
Bovendien is de Switch gewoon bestelbaar bij amazon.de. Ik bestel heel veel. Komt altijd aan en ik kan het aanraden voor de mensen die er graag zelf eentje willen bestellen.

Helaas... dat was eerst niet het geval!Bilderbeek schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:32:
[...]
Eerst waren ze nog uitverkocht bij Amazon.de, maar nu staat er in ieder geval bij dat ze niet naar NL versturen. Gelukkig maar
Maar de Joy Con straps zijn wel nu in de rams by amazone.de
[ Voor 15% gewijzigd door KaiTak op 08-02-2017 12:00 ]
Ik heb de MM wel gemaild om die van mij van 309 euro te annuleren, maar mocht ik toch de melding krijgen voor de grijze en mijn gekleurde wordt geleverd, dan mag je hem zo van me op gaan halen bij het Alexandrium.Anoniem: 539388 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:45:
Iemand nog een preorder voor 3 maart over? Zou hem graag over nemen het liefst de grijze versie.
Die straps, ik kan er maar niet achter komen of die per paar zijn of enkel. Bij het eerste is het een beetje zonde om 2 doosjes te kopen alhoewel er later nog een tweede paar gekleurde joycons bij komt wellicht. Maar vind het wel weer mooi om de 2 verschillende kleuren te hebben.KaiTak schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:58:
[...]
Helaas... dat was eerst niet het geval!
Maar de Joy Con straps zijn wel nu in de rams by amazone.de. 4,99 voor de rode en blauwe.
[ Voor 39% gewijzigd door Arunia op 08-02-2017 12:43 ]
je kan ook in de winkel mogelijk een preorder met aanbetaling doen. heb zelf ook in Utrecht nog een preorder gedaan aangezien ze daar zeiden dat er gewoon genoeg zouden binnenkomen in de winkel zelf. heb nu beide dus een preorder via de site en via de winkel, dus denk dat het wel goed komt bij MM.CRoNiXX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:27:
[...]
Heb inmiddels ook een mailtje eruit gedaan richting MM, ik heb als contactpunt de vestiging in Amsterdam gekozen ipv "MediaMarkt Webshop", omdat ik ook heb gekozen mijn Switch daar op te halen.
Nu afwachten wanneer (en of er überhaupt) antwoord komt.
edit: als je tenminste betalen bij afhalen heb gedaan, anders is cancelen iets meer moeite. ze doen ook meteen prijsvergelijking bij het afhalen in de winkel.
[ Voor 10% gewijzigd door Asyc op 08-02-2017 14:37 ]
Ik heb inderdaad gekozen voor betalen bij afhalen.Asyc schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:30:
[...]
je kan ook in de winkel mogelijk een preorder met aanbetaling doen. heb zelf ook in Utrecht nog een preorder gedaan aangezien ze daar zeiden dat er gewoon genoeg zouden binnenkomen in de winkel zelf. heb nu beide dus een preorder via de site en via de winkel, dus denk dat het wel goed komt bij MM.
edit: als je tenminste betalen bij afhalen heb gedaan, anders is cancelen iets meer moeite. ze doen ook meteen prijsvergelijking bij het afhalen in de winkel.
Kreeg trouwens net een mailtje terug met als titel "uw antwoord" waarin letterlijk alleen stond:
Reactie 08/02/2017 14:34
Met vriendelijke groet,
Charlotte Web
Jouw Media Markt-Team
Anoniem: 539388
Ik las in het Wii U forum dat er tijdens de release veel voorraad was in de winkels.Anoniem: 539388 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:02:
Ik was zo juist in de mediamarkt, in de winkels kunnen nog reserveringen geplaatst worden indien er nog voorraad is!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Anoniem: 539388
De verkoper gaf aan er van uit te gaan dat er buiten wat er nu te reserveren is in de winkel, geen nieuwe voorraad kwam. En de huidige voorraad was bijna op.Michel242186 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:14:
[...]
Ik las in het Wii U forum dat er tijdens de release veel voorraad was in de winkels.
Ik vroeg onder andere of er eventueel een nachtverkoop zou zijn, zoals ze dat in het verleden ook wel eens met bepaalde games hebben gedaan. Verder vroeg ik of ik zeker was van mijn pre-order en of ik mijn switch op 3 maart meteen bij het opengaan van de winkel kon ophalen of dat dit pas vanaf een bepaalde tijd kon.
Antwoord:
Eigenlijk niets over het wel of niet met zekerheid ophalen van mijn pre-order.
verder: niks niets bekend over een eventuele nachtverkoop.
en: Switch is op te halen nadat ik een mail heb gekregen dat ik hem kan ophalen.
Zij weten "misschien" ook nog niet hoeveel zij er precies krijgen natuurlijk... laten we even een gek scenario bedenken, zij krijgen er 10.000 binnen maar tijdens het inpakken verdwijnen er al 20 door de medewerkersCRoNiXX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:20:
Van de MediaMarkt inmiddels een maitlje terug gekregen:
Ik vroeg onder andere of er eventueel een nachtverkoop zou zijn, zoals ze dat in het verleden ook wel eens met bepaalde games hebben gedaan. Verder vroeg ik of ik zeker was van mijn pre-order en of ik mijn switch op 3 maart meteen bij het opengaan van de winkel kon ophalen of dat dit pas vanaf een bepaalde tijd kon.
Antwoord:
Eigenlijk niets over het wel of niet met zekerheid ophalen van mijn pre-order.
verder: niks niets bekend over een eventuele nachtverkoop.
en: Switch is op te halen nadat ik een mail heb gekregen dat ik hem kan ophalen.
Dit antwoord vind ik zo gek nog niet, als er een avond verkoop was dan was dit wel al bekend geweest, ga er dus niet van uit. Maar waarom een avond verkoop? De mediamarkt is toch het grootste deel van de dag open
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Anoniem: 454933
Ik heb hem daar 26 januari besteld dus hopelijk krijg ik hem nog. Bij navraag bleek dat ze niet weten hoeveel ze binnen krijgen, maar ze gaan checken of ik nog op tijd ben geweest.Michel242186 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:55:
[...]
ook bij de wehkamp uitverkocht..teminste ik kan de switch niet meer vinden daar.
nu is hij echt overal uitverkocht...de pre-orders dan.
Oh nee vind de antwoorden ook wel logisch hoor, bedoelde het niet negatief. Al hadden ze over het pre-order stukje wel iets kunnen roepen als "als het goed is zit je bij de eerste batch", zoals Bol.com dat ook deed.Kadardar schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:36:
[...]
Zij weten "misschien" ook nog niet hoeveel zij er precies krijgen natuurlijk... laten we even een gek scenario bedenken, zij krijgen er 10.000 binnen maar tijdens het inpakken verdwijnen er al 20 door de medewerkersdat zou betekenen dat de zekerheid die ze nu geven aan die laatste 20 niet uitkomt. Vervolgens worden er 2 vrachtwagens overvallen met 350 in totaal, dat zijn er toch al flink wat minder dan. Als zij nu aangeven jij krijgt hem en vervolgens niet ga je vervolgens hun bellen/mailen met ja volgens deze mail was het zeker en ik wil een vergoeding voor dit!
Dit antwoord vind ik zo gek nog niet, als er een avond verkoop was dan was dit wel al bekend geweest, ga er dus niet van uit. Maar waarom een avond verkoop? De mediamarkt is toch het grootste deel van de dag openWe hebben het hier niet over een bartsmit/intertoys met openingstijden van 10:00 tot 18:00
En v.w.b. de avond verkoop, ik herinner me dat van Battlefield (of was het nou Call of Duty) een keer, niet al te lang geleden. Ik zelf toen niet aan meegedaan omdat de desbetreffende game mij niet veel boeide, maar zou ik met de Switch wel interessant vinden.
Wat ze toen dus deden: Stel dat Battlefield op 3 maart uit komt, dan de avond/nacht ervoor op 2 maart om 23:59 de winkel open zodat je hem om 00:00 kon kopen.
Vond het toen wel een leuk idee, alleen toen sprak het product mij wat minder aan.
ik heb een "extra" grijze besteld op 23 januari bij Wehkamp we wachten het af.Anoniem: 454933 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:57:
[...]
Ik heb hem daar 26 januari besteld dus hopelijk krijg ik hem nog. Bij navraag bleek dat ze niet weten hoeveel ze binnen krijgen, maar ze gaan checken of ik nog op tijd ben geweest.
Bij Bol.com al de 13e besteld.
voel wel een schaarste aankomen.
[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 09-02-2017 18:33 ]
De Wii U was er in overvloed maar de Wii dat was echt een tijd lang niet te vinden!
(De Wii U is trouwens ondanks alle meningen een echt goede console. Jammer dat het geen succes is geweest)
Heb je enig idee vanaf wanneer die bij wehkamp te bestellen was? Vind eigenlijk dat als ze hem aanbieden nog gewoon op release moeten leveren. Nu is die niet meer te bestellen dus ga er eigenlijk vanuit dat ik hem gewoon krijg op releasedatum .Michel242186 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:29:
[...]
ik heb een "extra" grijze besteld op 23 januari bij Wehkamp we wachten het af.
Bij Bol.com al de 13e besteld.
voel wel een schaarste aankomen.
vanaf de 23eAnoniem: 454933 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:44:
[...]
Heb je enig idee vanaf wanneer die bij wehkamp te bestellen was? Vind eigenlijk dat als ze hem aanbieden nog gewoon op release moeten leveren. Nu is die niet meer te bestellen dus ga er eigenlijk vanuit dat ik hem gewoon krijg op releasedatum .
Dat lijkt mij erg sterkNotSoSteady schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:15:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Nintendo, vanwege de vraag naar Switch, heeft besloten om de lancering in de Benelux met een maand uit te stellen.
NotSoSteady schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:15:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Nintendo, vanwege de vraag naar Switch, heeft besloten om de lancering in de Benelux met een maand uit te stellen.
PSN: Redrafted
Je vind. En uiteraard snap ik dat best. Echter, wat er niet is, kunnen ze ook niet heksen.Anoniem: 454933 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:44:
[...]
Heb je enig idee vanaf wanneer die bij wehkamp te bestellen was? Vind eigenlijk dat als ze hem aanbieden nog gewoon op release moeten leveren. Nu is die niet meer te bestellen dus ga er eigenlijk vanuit dat ik hem gewoon krijg op releasedatum .
Ik heb zelf in de eerste batch de Switch besteld bij de MM. En later de gekleurde variant bij Bol. Het blijft gissen. En ik zie het wel.
Kreeg dit bericht op 26 januari van zeArunia schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:23:
[...]
Je vind. En uiteraard snap ik dat best. Echter, wat er niet is, kunnen ze ook niet heksen.
Ik heb zelf in de eerste batch de Switch besteld bij de MM. En later de gekleurde variant bij Bol. Het blijft gissen. En ik zie het wel.

Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat je niet zo stabiel bent.NotSoSteady schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:15:
*Er kwamen toen ook 10 Zelda BotW Limited editions op de website bij;)
[ Voor 4% gewijzigd door Sugocy op 10-02-2017 18:30 ]
Ik wel....NastyNickNL schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:30:
Ik heb hele tijd terug een vraag gedaan bij de MM of ze überhaupt geleverd worden als je daar een preorder gedaan hebt. Nooit antwoord op gehad.
'wij verwachten de Nintendo Switch op de releasedatum, dus 3 maart, te leveren, mits je nu al een pre-order geplaatst hebt.'
Dat was op 18 januari.
Edit: Nogmaals, MM is vast een enorme inkoper.. Ik denk dat het handig is om gewoon af te wachten.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 11-02-2017 15:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 12-02-2017 08:08 ]
[ Voor 84% gewijzigd door NastyNick op 12-02-2017 08:09 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Klopt niet helemaal. Heb hierover met Nedgame contact gehad. Een medewerker had per ongeluk de datum van de 1e release aangepast ipv een nieuwe webshop item te maken voor de 2e batch.Sugocy schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:28:
Orders gaan vaak vreemd tijdens dit soort snelle releases. Nedgame stuurde me 4 dagen na pre order een mail met: release voor u 3/3. Vier minuten laer een email met 31/3 en toen 1 min weer een mail met 3/3. Wat bleek: ze hadden aantallen binnen gekregen en er was op de site eventjes mogelijk nog preorder te plaatsen. Ging vrij snel natuurlijk en dezelfde avond stond er alleen een 2de levering pre-order bij van 31/3.
*Er kwamen toen ook 10 Zelda BotW Limited editions op de website bij;)
In ieder geval dit wist nedgame mij te melden en erbij dat ik sowieso verzekerd bent van de switch op de releasedag
Dan ben ik ook verzekerd van Switch!Jboy1991 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:57:
[...]
Klopt niet helemaal. Heb hierover met Nedgame contact gehad. Een medewerker had per ongeluk de datum van de 1e release aangepast ipv een nieuwe webshop item te maken voor de 2e batch.
In ieder geval dit wist nedgame mij te melden en erbij dat ik sowieso verzekerd bent van de switch op de releasedag

Geen idee of het ook voor jou geldt @ontvangen. Kan alleen voor mijzelf praten en heeft geloof ik ook met datum te maken Gamemania hield een datum aan"als je voor xxx pre-orders ben je verzekerd van een switch" stond ophin website. Mogelijk dat nedgame net zoiets heeft gedaan en deSugocy schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:10:
[...]
Dan ben ik ook verzekerd van Switch!Maar vreemd want ik kreeg dat namelijk via telefoon te horen. Achja, pas echt blij als ik hem daadwerkelijk 3/3 heb.
Mensen automatisch over schakelen naar batch 2
[ Voor 107% gewijzigd door Dreflar op 13-02-2017 20:16 . Reden: Verkeerd topic ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
90710
Ik ga er vanuit dat de pro controller gewoon in de winkel te koop is op 4/3 net als de originele beschermhoes/ meeneemhoes.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Hopelijk doet Nintendo nog meer met marketing; Als ik aantal vrienden van mij vertel over de preoder van Switch horen ze voor het eerst de naam Nintendo Switch vallen; wat is dat? een spelcomputer?
[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 13-02-2017 11:43 ]
90710
Meestal worden winkels op donderdag bevoorraad. (iig in Nederland).Turanmegil schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:39:
Ben benieuwd of er een day1 patch komt. Het lijkt er op van niet, maar ik weet niet meer hoe ver van tevoren Nintendo dit bij de Wii U had aangekondigd. Ook was je daar al lang bezig met het overzetten van je Wii naar Wii U als je dat wilde.
Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze pas op vrijdag gingen uitleveren. Mijn ervaring is dat (bij de Wii en Wii U in ieder geval) is dat ik donderdagavond de console altijd wel kan ophalen.
En verder lijkt het er juist op dat er een day 1 patch komt.
Namelijk bij de specificaties: http://www.nintendo.nl/Ni...cificaties-1176277.html#1
De verwoording hier geeft aan dat het een day one patch is. Namelijk bij de andere zaken die met een patch toegevoegd gaan worden staat "in de toekomst" specifiek vermeld.Je kunt microSD-, microSDHC- en microSDXC-kaarten gebruiken.
Opmerking: om microSDXC-kaarten te kunnen gebruiken moet je eerst een update uitvoeren via het internet.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Dat is nog niet bekend, is denk ik een beetje bedrijfsafhankelijk. Ik verwacht zelf dat het niet al te veel problemen op zal leveren, maargoed... blijft een beetje koffiedik kijken.PleXtor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:03:
3/3 zit ik toevallig in Amerika en misschien koop ik daar dan één. Weet iemand hoe het met garantie zit als ik in Amerika een switch koop en hij gaat straks in NL stuk?
ik heb de nintendo switch + zelda BOTW via MM webwinkel gepreorderd maar later ook een neon combo in de winkel zelf. vermoedelijk neem ik de neon combo maar mocht de grijze binnen komen dan kan je deze denk ik wel overnemen. heb ze wel op afhalen staan in MM Hoog Catharijne.Dreflar schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:19:
Mocht er iemand zijn met een dubbele of 3 dubbele pre order voor de zwarte variant, ik hou me graag aanbevolen
Moet dit in een ander topic, mijn excuses alvast.
Ik heb hetzelfde gedaan en heb Media Markt hierover een mailtje gestuurd en ik ben even langs gegaan bij de Media Markt zelf om het na te vragen... Ik kreeg er eigenlijk niet echt een antwoord op, simpelweg omdat men het niet leek te weten.Turanmegil schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:02:
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met preorderen via de MM webshop en dan afhalen in de winkel? Ik doe dat nu voor het eerst (deed voorheen reserveren in de winkel zelf). Is het dan op te halen zodra de winkel opengaat op de releasedatum? Of als het eerder in de winkel afgeleverd is kan het dan bijvoorbeeld ook al donderdagavond afgehaald worden?
"Ik denk wel dat je hem gewoon op kan halen zodra de winkel opengaat maar wacht voor de zekerheid maar even je mailtje af." Daar kwam het op neer.
Hoe bedoel je?matthijst schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:05:
bol.com heeft 309 gereserveerd, dus óf ze vinden het leuk om elke paar weken een reservering te doen, ófze gaan zorgen dat hij op 3-3 bezorgd wordt
Je moet wel wachten op het bevestigingsmailtje dat hij binnen is, dus zodra winkel open gaat gaat al niet lukkenTuranmegil schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:02:
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met preorderen via de MM webshop en dan afhalen in de winkel? Ik doe dat nu voor het eerst (deed voorheen reserveren in de winkel zelf). Is het dan op te halen zodra de winkel opengaat op de releasedatum? Of als het eerder in de winkel afgeleverd is kan het dan bijvoorbeeld ook al donderdagavond afgehaald worden?
De consoles worden niet uit de winkel getrokken, maar worden vanuit het magazijn naar jouw lokale Media Markt verzonden. Je krijgt een berichtje wanneer je de Switch kan afhalen en ik verwacht dat dit gewoon op 3 maart zal zijn. Volgens mij krijg je 14 dagen de tijd om je bestelling af te halen, daarna vervalt die.Turanmegil schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:02:
90710
Officieel heb je garantie bij de verkopende partij en niet bij Nintendo zelf. Dus koop je 'm in America, zou je terug moeten naar America om garantie te claimen. Onthoud ook dat de garantie in America korter is dan in de EUPleXtor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:03:
3/3 zit ik toevallig in Amerika en misschien koop ik daar dan één. Weet iemand hoe het met garantie zit als ik in Amerika een switch koop en hij gaat straks in NL stuk?
Dus mensen die na mij besteld hebben krijgen hem 4 weken eerder en ik vrees dat ik dus niks krijg.
Baal hier echt van en vind het geen manier.
Begrijp die datum ook niet. Is dat dan een 2e batch? Of moet ik gaan hopen op een retour??
Al jaren tevreden klant, maar dit .....
Dat komt door botw, heb het zelfde. İk kreeg echter een mailtje over beide producten (Nintendo Switch en botw) dat deze wel op 03-03 geleverd zouden worden.Northernstar1 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:28:
Bol flikt een vervelend geintje vind ik. Pre-order meteen de eerste dag gedaan voor console en botw. Leveringsdatum 31-3 en prijs 309 voor de switch. Kort daarna was het uitverkocht en paar dagen later weer beschikbaar, maar dan voor 329 en levering op 3 maart. Heb toen in live chat gevraagd aan klantenservice of ik beter kon annuleren en opnieuw bestellen ivm eerdere levering. Nee dat hoefde niet, het zou automatisch aangepast worden. Tot op de dag van vandaag is er niets veranderd. Heb dus gemaild, maar ik krijg dus echt pas de 31e geleverd en dat kan niet veranderd!
Dus mensen die na mij besteld hebben krijgen hem 4 weken eerder en ik vrees dat ik dus niks krijg.
Baal hier echt van en vind het geen manier.
Begrijp die datum ook niet. Is dat dan een 2e batch? Of moet ik gaan hopen op een retour??
Al jaren tevreden klant, maar dit .....
Dat is ook gelijk een valkuil van alle mensen die de levertijden denken te weten in dit topic.CRoNiXX schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:05:
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan en heb Media Markt hierover een mailtje gestuurd en ik ben even langs gegaan bij de Media Markt zelf om het na te vragen... Ik kreeg er eigenlijk niet echt een antwoord op, simpelweg omdat men het niet leek te weten.
"Ik denk wel dat je hem gewoon op kan halen zodra de winkel opengaat maar wacht voor de zekerheid maar even je mailtje af." Daar kwam het op neer.
Winkels kunnen niets beloven, dat geldt voor bol.com, mediamarkt etc... Het is gewoon een kwestie van afwachten en hopen dat de Switch op 3 of 4 maart binnenkomt.
Iedere winkel is afhankelijk van de levering en voorraad, over het algemeen worden de orders, zoals bij de MM op volgorde afgeleverd.
Alle winkels 'verwachten' de Nintendo Switch op 3 maart en dit krijg je niet bevestigd, totdat de voorraad binnen is en de winkel alles kan regelen en bepalen.
Toevoeging: Daarom is het nutteloos om bol.com te kiezen i.p.v. de MM, allebei hetzelfde verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 13-02-2017 20:20 ]
Stiekem weten we dat ook allemaal, maar je hoopt toch op een bevestigend mailtje hahaAnoniem: 524929 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:15:
[...]
Dat is ook gelijk een valkuil van alle mensen die de levertijden denken te weten in dit topic.
Winkels kunnen niets beloven, dat geldt voor bol.com, mediamarkt etc... Het is gewoon een kwestie van afwachten en hopen dat de Switch op 3 of 4 maart binnenkomt.
Iedere winkel is afhankelijk van de levering en voorraad, over het algemeen worden de orders, zoals bij de MM op volgorde afgeleverd.
Alle winkels 'verwachten' de Nintendo Switch op 3 maart en dit krijg je niet bevestigd, totdat de voorraad binnen is en de winkel alles kan regelen en bepalen.
Toevoeging: Daarom is het nutteloos om bol.com te kiezen i.p.v. de MM, allebei hetzelfde verhaal.
Ik denk dat ik zelda dan maar op mijn wii u ga spelen. Ga geen 4 weken langer wachten
We wachten al ruim 3 jaar op die game!
Lazzaar schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:42:
[...]
Dat komt door botw, heb het zelfde. İk kreeg echter een mailtje over beide producten (Nintendo Switch en botw) dat deze wel op 03-03 geleverd zouden worden.
Wat een raar verhaal, ik heb ook op dag 1 bij bol.com besteld voor 309e samen met BotW. Release 03/03. Bevestigingsmail gehad dat hij op 03/03 komt. Dus lijkt me, dat als je echt dag 1 hebt gereserveerd, dat goed zou moeten komen.Northernstar1 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:14:
Heb dat bewuste mailtje ook niet gekregen. Klantenservice gaf gisteren tot 2x toe aan dat het echt 31-3 wordt. Heb verder niets meer gehoord toen ik erop reageerde. Zullen wel moe worden van dat "gezeur" over de Switch.
Ik denk dat ik zelda dan maar op mijn wii u ga spelen. Ga geen 4 weken langer wachten
We wachten al ruim 3 jaar op die game!
[...]
Graag PM, flesje wijn oid voor de moeite?
Dan wordt het dus gewoon na werktijd de reservering(en) afhalen daar op 3-3.Hier kan ik nog geen definitief ja of nee op zeggen. Dit is simpelweg nog niet zeker. Heel eerlijk gezegd verwacht ik het niet.
Edit: Ik heb extra reserveringen "over". Is het gepast hier V&A voor te gebruiken ? Het valt mij op dat nog niemand dat gedaan heeft. Vandaar mijn twijfel.
[ Voor 19% gewijzigd door Niwla op 14-02-2017 12:31 ]
Haal ze op en verkoop ze daarna, zo een gratis Switch binnen.Niwla schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:28:
Ik heb gister Nedgame Groningen gevraagd of er misschien nachtverkoop zou zijn. Dit was de reactie:
[...]
Dan wordt het dus gewoon na werktijd de reservering(en) afhalen daar op 3-3.
Edit: Ik heb extra reserveringen "over". Is het gepast hier V&A voor te gebruiken ? Het valt mij op dat nog niemand dat gedaan heeft. Vandaar mijn twijfel.
Ik hoor veel mensen zeggen dat ze meerdere reserveringen hebben staan om hun risico te spreiden. Veel van die mensen laten hun reservering op het laatste moment vervallen. Waardoor er weer voorraad vrijkomt.
Natuurlijk zul je mensen hebben die hun reservering willen verkopen. Ik zelf vind dat niet kunnen. Maar goed, marktwerking enzo..
Nogmaals ik denk, als je 3 maart eens rondkijkt je best een grote kans hebt dat er nog ergens 1 ligt zonder naam erop.
Daar doe ik het niet voor. Maar in plaats van annuleren kan ik er misschien iemand die er ook op zit te wachten blij mee maken.NotSoSteady schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:38:
[...]
Haal ze op en verkoop ze daarna, zo een gratis Switch binnen.
mag niet op V&A als je het product zelf nog niet in huis hebt.Niwla schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:28:
Ik heb gister Nedgame Groningen gevraagd of er misschien nachtverkoop zou zijn. Dit was de reactie:
[...]
Nu bij amazon.de nog een pre-order geplaatst. Levering ook pas tussen 18 en 20 maart. Maar altijd nog 11 dagen eerder
Alcmaria schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:43:
[...]
Wat een raar verhaal, ik heb ook op dag 1 bij bol.com besteld voor 309e samen met BotW. Release 03/03. Bevestigingsmail gehad dat hij op 03/03 komt. Dus lijkt me, dat als je echt dag 1 hebt gereserveerd, dat goed zou moeten komen.
aha...vandaar dat daar nog niks staatMichel242186 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:49:
[...]
mag niet op V&A als je het product zelf nog niet in huis hebt.

Dat is dan het verschil, ik heb ze los besteld, als 2 aparte items.Northernstar1 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:54:
Ja ik vind het ook raar, maar het is wel zoals het is. Zou best door zelda gebeurd kunnen zijn, omdat die in eerste instantie echt pas later uit zou komen. En heb ze samen besteld. Baal ervan en Bol kan er ookniks meer aan veranderen blijkbaar.
Nu bij amazon.de nog een pre-order geplaatst. Levering ook pas tussen 18 en 20 maart. Maar altijd nog 11 dagen eerder
[...]
Gekke is dus wel dat ik van beide, onafhankelijk, de melding hen gekregen dat ze op 3 maart op de deurmat liggen. Maar dat op mijn bestellijst nog steeds 31 maart staat voor zelda en 3 maart voor de switch.
Ik denk daarom dat ook jij gewoon beide items op dag 1 krijgt.
We gaan t 3 maart wel zien. Kan best dat iemand bij klantenservice ook maar wat zegt
quote]Alcmaria schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:29:
[...]
Dat is dan het verschil, ik heb ze los besteld, als 2 aparte items.
Gekke is dus wel dat ik van beide, onafhankelijk, de melding hen gekregen dat ze op 3 maart op de deurmat liggen. Maar dat op mijn bestellijst nog steeds 31 maart staat voor zelda en 3 maart voor de switch.
Ik denk daarom dat ook jij gewoon beide items op dag 1 krijgt.
[/quote]
Edit: whups, verkeerde topic ;pStarting when the game launches on 3rd March, players will be able to purchase an Expansion Pass for £17.99/€19.99, granting access to two new sets of downloadable content for the game when they become available later this year. Immediately upon pre-purchase or purchase of the Expansion Pass, three new Treasure Chests will appear in the game’s Great Plateau area. One of these Treasure Chests will contain a shirt with a Nintendo Switch logo which Link can wear during his adventure, exclusive to the Expansion Pass. The other two Treasure Chests will deliver useful items. The first content pack is scheduled to launch this summer and will include the addition of a Cave of Trials challenge, a new hard mode and a new feature for the in-game map. The second content pack will launch in Holiday 2017, and adds new challenges that will let players enjoy a new dungeon and a new original story. The Expansion Pass will be available for both the Nintendo Switch and Wii U versions of the game and are identical. Content packs cannot be purchased individually.
De "moneymachine" komt op gangJoeyPrr schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:18:
Nintendo prepares downloadable content for The Legend of Zelda: Breath of the Wild:
[...]
Edit: whups, verkeerde topic ;p
Helaas ook mijn eerste gedachte....
Naja hopelijk biedt het echt iets extra's voor die 20 piek.
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen