Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
wowly schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:23:
Zat net te kijken naar die van de BOL: https://www.bol.com/nl/p/...61/?suggestionType=browse

Zou dat wat kunnen zijn? op de een of andere mnaier heb ik een beter gevoel bij glass vanwege het makkelijker stofvrije opbrengen
Of het nou glas of plastic is, je loopt altijd risico op stof. Of je echt alles er nu afhaalt of niet, er dwarrelt overal stof waardoor je er bijna niet onderuit komt dat er wel ergens een stofje zit. Ik weet niet of dit een goede keus is trouwens maar het valt te proberen.

Ik vond die Hori zelf i.i.g. erg makkelijk aan te brengen. Het gaat in verschillende 'delen' i.p.v. in één keer waardoor je hem super makkelijk perfect kunt positioneren:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Nyth schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:02:
Afgelopen vrijdag een Grijze Switch besteld bij Intertoys. Vandaag binnen gekomen, nu alleen nog zelda 8)7
Helaas gemist dat deze vandaag bij Wehkamp voorradig was, nu alweer uitverkocht.

Op zich is het wel te doen om aan Switch + Game te komen; dit topic in de gaten houden is waarschijnlijk een van de beste manieren.
Elke week komen er wel een paar beschikbaar bij diverse webwinkels; en ze liggen ook vaak nog voorradig bij diverse gewone shops (media markt, etc).
Mediamarkt arena bijlmer zag ik nog een paar zeldas liggen :) misschien woon je in de buurt.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
wowly schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:09:
De kids hebben nu eindelijk een color-switch gekocht van hun gespaarde centjes, pa mag Zelda kopen. als ik het zo lees is het het beste om maar gewoon op goed geluk de MediaMarkt binnen te lopen en te checken of er toevallig zijn? Iemand tips? Bepaalde tijden, bepaalde dagen ff bellen vantevoren? Woon ver van een Mediamarkt af (30 min. enkele trip) dus zo nu en dan binnenwippen is er niet bij :)

Oja, nog tips voor bepaalde screenprotectors?
Bartsmit of intertoys in de buurt? Je kan namelijk via hun website voorraad checken bij fysieke winkels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:54
Thomas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:55:
[...]

Of het nou glas of plastic is, je loopt altijd risico op stof. Of je echt alles er nu afhaalt of niet, er dwarrelt overal stof waardoor je er bijna niet onderuit komt dat er wel ergens een stofje zit. Ik weet niet of dit een goede keus is trouwens maar het valt te proberen.
Het is onmogelijk om een stofvrije ruimte thuis te creëren, maar je kan de kans op stof onder de protector wel verminderen.

Tip voor de volgende keer:

Zet je douche op heet, met de badkamerdeur dicht.
Zodra je badkamer vol stoom staat de douche uit doen en wachten tot de stoom weg is gezakt (uiteraard met de deur dicht)

Zodra alle stoom weg is ga je met je device naar binnen, maak je nog eenmaal het scherm goed schoon met een brillendoekje en bevestig dan de screenprotector.
(Ook voorzichtig te werk gaan helpt, je zit namelijk zelf ook onder het stof ;) )

Ik pas deze methode al jaren toe en heb vrijwel nooit last van stof onder de screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:17
Eindelijk een rood blauwe Switch weten te bemachtigen. Iemand hier had het over de winkelvoorraad check op de Intertoys site. Dus een aantal winkels gebeld tot ik raak schoot bij winkel nummer drie. Ze hadden er nog één. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
De intertoyseigenaar had me gebeld omdat ik hem dat vriendelijk had gevraagd. Voordeeltje van in een dorp wonen☺

Goede tip van dat vocht in de douche

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van Coolblue:

Beste meneer ,

De Nintendo Switch is op voorraad. Bestel je voor 23.59 uur? Dan heb je het morgen nog in huis.

https://www.consoleshop.n...vemailer&utm_medium=email

Ik heb er al 1 sinds launch date, misschien hebben jullie er wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:58:
Mail van Coolblue:

Beste meneer ,

De Nintendo Switch is op voorraad. Bestel je voor 23.59 uur? Dan heb je het morgen nog in huis.

https://www.consoleshop.n...vemailer&utm_medium=email

Ik heb er al 1 sinds launch date, misschien hebben jullie er wat aan?
Weet je ook zeker dat die beschikbaar was? Want inmiddels alweer 'uitverkocht'. De afgelopen dagen krijg ik van de Intertoys ook mails dat hij weer op voorraad is, maar na een directe doorclick bij ontvangst alsnog uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marss911

Volgens mij moeten ze nog beschikbaar komen op die site, want ik was een minuut na de mail al aan het checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marss911
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:26:
@Marss911

Volgens mij moeten ze nog beschikbaar komen op die site, want ik was een minuut na de mail al aan het checken.
Even contact gehad met een Coolblue medewerker, maar die gaf aan.. dat het in de korte tijd dat de mail verstuurd was ze inderdaad alweer zijn uitverkocht. Ze hadden een groot aantal Nintendo Switches aangevraagd, maar uiteindelijk hebben ze maar een kleine batch binnengekregen. Helaas!

Het is dus afwachten geblazen, niet te doen dit.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Voorraad was <10, vanochtend dat ook al het geval op Bol.com.

[ Voor 71% gewijzigd door NotSoSteady op 05-04-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilkes
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-05 13:43
Ik had een mazzeltje bij Intertoys. Status online bekeken en er was "beperkte voorraad" bij winkel in de buurt. Naar binnen gelopen, maar de vracht was nog niet verwerkt, maar ik kon gewoon reserveren en er waren geen andere reserveringen. Twee uur later een telefoontje dat ze 'm inderdaad binnen hadden en ik 'm op kon halen. Online voorraad checken en dan bellen of langsgaan bij de winkel is zeker een tip!

Voor als je in de buurt bent: dit was in binnenstad van Groningen; daar zitten 3 Intertoys binnen een straal van 200m. Op het moment van schrijven staat bij 2 van de 3 winkels de Switch (neon) op 'beperkte voorraad'. Zelda staat bij 2 van de 3 op 'voldoende voorraad' en 'ruime voorraad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Iemand die wat weet over voorraden van Switch Pro Controllers bij Nederlandse shops? Ik sta bij CoolBlue in de wachtrij (krijg per mail bericht als ze weer hebben), maar ik heb vooralsnog geen mail gehad en wacht nu al een week of 4-5 ongeveer.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 05-04-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyth
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 15:53
HertogJack schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:12:
[...]

Mediamarkt arena bijlmer zag ik nog een paar zeldas liggen :) misschien woon je in de buurt.
Thanks, maar nee niet in mijn buurt.

Kom er wel net achter dat er bij Bart Smit nog 9 Zelda games te bestellen zijn online.
Heb er net zelf 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
CH40S schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:05:
Iemand die wat weet over voorraden van Switch Pro Controllers bij Nederlandse shops? Ik sta bij CoolBlue in de wachtrij (krijg per mail bericht als ze weer hebben), maar ik heb vooralsnog geen mail gehad en wacht nu al een week of 4-5 ongeveer.
Die mail komt altijd te laat, dan zijn ze alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NotSoSteady schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:51:
Die mail komt altijd te laat, dan zijn ze alweer weg.
Ik moet de eerste mail van ze nog krijgen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33
CH40S schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:05:
Hier nu op voorraad: https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073684267/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand weet waar ik online de Nintendo Switch met blauwe en rode Joy-Con-controllers kan bestellen please let me know :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Inmiddels staat er 4-8 dagen, maar goed, heb maar gedaan, dan weet ik zeker dat ik bij een volgende batch de controller ga krijgen en hoef ik nu alleen nog maar te wachten. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Is er al een bundel met spel aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:39:
Als iemand weet waar ik online de Nintendo Switch met blauwe en rode Joy-Con-controllers kan bestellen please let me know :)
Overal uitverkocht, behalve tweedehands op V&A of Marktplaats. Die zul je echter zelf moeten opzoeken omdat linken naar V&A niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:39:
Het lijkt er op dat bol.com nu weer een nieuwe neon voorraad heeft, sla je slag!

- edit - En weer weg :/

[ Voor 5% gewijzigd door D4V3 op 06-04-2017 10:12 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Hmm ik wil een switch aanschaffen en dacht: even in dit topic kijken, maar een maand na de introductie is er nog steeds een groot gebrek aan consoles. Gaat lekker voor nintendo!

Lol: zelfs zelda is lastig leverbaar

Ik kijk over een maandje wel weer verder!

[ Voor 7% gewijzigd door Jimijames75 op 06-04-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Ja dat heb ik ook, ik wacht nog wel even tot Switch hype is bekoeld.
Dan gewoon rustig in de winkel een Switch, Pro-Controller en Zelda (en MK8) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
ArnoutV schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:49:
Ja dat heb ik ook, ik wacht nog wel even tot Switch hype is bekoeld.
Dan gewoon rustig in de winkel een Switch, Pro-Controller en Zelda (en MK8) halen.
Ik verwacht dat zodra Mario Odyssey en Kart uitkomen voor de switch, dat de hype alleen nog maar erger gaat worden. Ja de hype is er nu al door Zelda, maar er zijn nog genoeg fans die puur wachten op de Mario franchise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Marss911 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:46:
[...]

Ik verwacht dat zodra Mario Odyssey en Kart uitkomen voor de switch, dat de hype alleen nog maar erger gaat worden. Ja de hype is er nu al door Zelda, maar er zijn nog genoeg fans die puur wachten op de Mario franchise...
We hebben nog bijna een half jaar tussen nu en de Super Mario Odyssey-release. ;) Ik mag toch hopen dat Nintendo volgende maand de aanvoer van nieuwe consoles wel onder controle heeft. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zojuist maar ff op goed geluk bij The Wall in Utrecht (naast A2) gegaan. Nul verwachtingen natuurlijk. Mediamarkt natuurlijk niks meer. Bij de ToysXL lagen twee lege dozen. Tja, zal wel maar toch ff vragen.

Ja hoor. Ze hadden er gewoon nog 2! Een Neon en een Grey. De Neon is van mij nu, de Grey ligt er AFAIK nog. Ze hebben er dus nog 1.

Ze krijgen er op dit moment gewoon sporadisch twee of drie binnen. Zal wel voor de meeste gelden.

Heb ik natuurlijk net dit weekend een uitje van werk. Zal ik me maar ziekmelden? :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Jimijames75 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:26:
Hmm ik wil een switch aanschaffen en dacht: even in dit topic kijken, maar een maand na de introductie is er nog steeds een groot gebrek aan consoles. Gaat lekker voor nintendo!

Lol: zelfs zelda is lastig leverbaar

Ik kijk over een maandje wel weer verder!
Zelda voor de Wii U is overal leverbaar.
Maar inderdaad ik had verwacht dat ik nu naar de winkel kon lopen en een switch mee kon nemen.
Ook nadat ze hebben aangeven de productie omhoog te hebben gegooid.

Helaas nog niet en is de levering bij veel webshop pas in juni

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
vwb de Zelda game, ik wilde bij Gamemania in weert een screenprotector kopen (die ze nu net niet hadden0, Zij hadden plenty zelda's te koop hoor, kostte alleen 65 euro. Ik bedacht me dat als ik naar eindhoven moest rijden en parkeren ik dat ook kwijt was dus maar gewoon gekocht: de kids mooi op woensdagmiddag nog kunnen gamen.

Ben 40+ maar vind de game zelf ook heel erg mooi!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
De Pro is nog steeds te bestellen bij Bol. Ik had eigenlijk gedacht even te wachten en hem samen met MK8 te kopen maar het lijkt er op dat hij dan ook nog niet geweldig leverbaar zal zijn. Eigenlijk alle winkels waar ik het heb gevraagd hebben echt geen flauw idee wanneer ze die controllers zullen krijgen. Misschien toch maar gewoon nu bestellen, is dat ding met geluk over een weekje binnen.

E: Geloof dat losse JC's nou ook niet makkelijk te vinden zijn. Ben blij dat ik een neon setje op de kop heb getikt. Charging Grip ga ik overigens mooi niet kopen, die controllers houden het tegen de 20u uit. Eer dat ze leeg zijn hebben ze vast al een nachtje in de console gezeten.

[ Voor 26% gewijzigd door Thomas op 06-04-2017 18:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WvanWestering
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
@Hydra Dank voor de gouden tip! Ik heb een Neon exemplaar weten te bemachtigen bij de Toys XL bij the Wall. Het was de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De switch was vanochtend op voorraad op de webshop van mediamarkt voor 350.-.
Had hem meteen besteld, alles goed, ik helemaal blij dat ik eindelijk een switch wist te bemachtigen, kreeg vervolgens maar geen bestelbevestiging.
Net maar weer gebeld, is waarschijnlijk iets fout gegaan met de betaling, het is wel van mn rekening afgeschreven maar de bestelling is nog niet binnengekomen en ondertussen was de switch natuurlijk al lang uitverkocht...
had ik ook nog iemand aan de telefoon die blijkbaar niet wist wat de nintendo switch was en terwijl ik uit alle macht rustig probeer te blijven, ze me 3 keer vrolijk probeert te overtuigen dat het geen probleem is en ik hem gewoon nog een keer kan bestellen en later terug moet bellen om de andere bestelling te annuleren zodra ze die binnen hebben. :(
komt er nu dus op neer dat ik alsnog geen switch heb :'(

UPDATE: De postbode stond onverwachts toch voor de deur met de Switch :D _/-\o_
(misschien off-topic maar voor de geïnteresseerden ik heb meteen gecheckt voor warping en hij is niet gewarpt. het dock helaas wel maar die kan opgestuurd voor reparatie/vervanging terwijl ik handheld kan spelen :) )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
Bah eergister de switch te zijn misgelopen via coolblue, had ik met een medewerker gechat waar ik via hem een switch kon reserveren (wel betalen na reserveren). Maar hij beloofde mij: "de volgende lading zullen eerst de gereserveerde een switch ontvangen". Nu nog geen 2 dagen later een email ontvangen dat ik hem morgen kan verwachten! _/-\o_

Tip dus, probeer via de klantenservice te reserveren. Met een beetje geduld..

Succes!
Nu nog ergens Zelda op de kop tikken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Intertoys Gelderlandplein in Amsterdam hebben ze de Switch Pro controller op voorraad. Ik heb er net eentje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Wat is de prognose de komende 2 weken om ergens een switch te vinden? Is er ergens een site dat ik kan reserceren of zijn levertijden onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
PacinoAllstars schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:39:
Wat is de prognose de komende 2 weken om ergens een switch te vinden? Is er ergens een site dat ik kan reserceren of zijn levertijden onbekend?
Je kunt altijd even op de intertoys website kijken of er winkelvoorraad in de buurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
EdwinB schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:37:
[...]

Je kunt altijd even op de intertoys website kijken of er winkelvoorraad in de buurt is
Helaas had er stuk of 12 gebeld bij 1 was ik 5 minuten laat 😣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
PacinoAllstars schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:55:
[...]

Helaas had er stuk of 12 gebeld bij 1 was ik 5 minuten laat 😣
Denk dat je echt het beste ergens een fysieke reservering kan doen, zoals ik hierboven ook al aangaf. Ik had daar een bestelling via de klantenservice gedaan en 2 dagen later de Switch binnen. De online bedrijven hebben allemaal een lijst met reserveringen die ze moeten aftikken voordat ze de overige switchen online kunnen aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Pro controller besteld bij Amazon.fr, is er voor of op donderdag *O*.

E: Iemand overigens een idee hoe het dan met garantie zit? Kan ik, als er iets fout is, dat gewoon bij Nintendo Benelux claimen?

[ Voor 52% gewijzigd door Thomas op 08-04-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PacinoAllstars schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:39:
Ik had bij de ToysXL (waar ik er met puur geluk een had) gevraagd en ze krijgen er gewoon sporadisch een paar binnen. Dus voor een hele grote zaak gewoon 2 of 3. En die zijn in no time weer weg; dus aan reserveringen gaan ze niet doen (dan zou je sowieso een enorme wachtlijst hebben). Dus het is blijven proberen, geluk hebben, of gewoon wachten tot de markt wat meer verzadigd is. Dan wordt het opeens een stuk makkelijker. Zag je bij de Wii ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
De Botw travel case komt van de MM als het goed is vandaag binnen. Dan die van ygz maar annuleren. Mei duurt wel erg lang.

En inderdaad ondertussen binnengekregen. De hoes ziet er wel mooi uit. De opdruk is reliëf, wat dan ook wel weer leuk is. Hoop alleen dat deze vrij stevig is, anders is het zonde.

[ Voor 42% gewijzigd door Arunia op 10-04-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ben alweer even aan het zoeken naar een setje neon joy cons. Schaarste troef. Zou toch wel fijn zijn als ik ze binnen 2 weken binnen zou hebben, maar ik geloof niet dat daar een betrouwbare optie voor is. In het grijs zouden wel verkrijgbaar zijn bij Intertoys. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zag een doosje bij Intertoys in de Megastores Den Haag staan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Thomas schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:22:
Zag een doosje bij Intertoys in de Megastores Den Haag staan gisteren.
Beetje uit de route, maar bedankt. Het zal inderdaad wel een rondje bellen worden naar de lokale ondernemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:29:
[...]

Beetje uit de route, maar bedankt. Het zal inderdaad wel een rondje bellen worden naar de lokale ondernemers.
Heb hem zelf ook bij een Intertoys gehaald. Op hun website staat de voorraad gewoon, dus dat zou je kunnen checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gevonden! Voor 80,99 bij de Wehkamp. Inclusief Snipperclips, maar die heb ik afgelopen weekend al gekocht :P Maar eens kijken of ik die nog kan refunden straks. Anders verkoop ik de downloadcode wel in de V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Oeh, m'n Pro controller komt morgen al binnen (amazon gaf donderdag aan, maar het is dus sneller). Tussen 11-15, helaas ben ik niet het hele tijdvak thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Thomas schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:48:
Oeh, m'n Pro controller komt morgen al binnen (amazon gaf donderdag aan, maar het is dus sneller). Tussen 11-15, helaas ben ik niet het hele tijdvak thuis..
De mijne komt vandaag, maar dat is wel na een verloren levering van hun geweest... Heb uiteindelijk een maand op een controller moeten wachten daardoor.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
@Edmin Refunden van digitale games is niet mogelijk. Dit heb ik zelf in het begin met Fast RMX geprobeerd en iemand in het andere topic ook met een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@Arunia , dat had ik inmiddels ook teruggelezen inderdaad. Jammer, maar helaas. Ik controleer vanmiddag mijn levering en als het klopt gaat de code in de verkoop. Dan was het nog steeds een prima koop. Onder de EUR75,99 zal je de joy cons niet zien. Nu heb ik voor 5 euro meerprijs een game t.w.v. 20 euro erbij. Maar zelfs zonder die game was EUR80,99 nog een prima prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Edmin schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:24:
@Arunia , dat had ik inmiddels ook teruggelezen inderdaad. Jammer, maar helaas. Ik controleer vanmiddag mijn levering en als het klopt gaat de code in de verkoop. Dan was het nog steeds een prima koop. Onder de EUR75,99 zal je de joy cons niet zien. Nu heb ik voor 5 euro meerprijs een game t.w.v. 20 euro erbij. Maar zelfs zonder die game was EUR80,99 nog een prima prijs :P
Wil hem gerust voor een 10tje overnemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wauw, ik kom er net achter dat de AC-adapter ook overal uitverkocht is. Die vind ik wel bijzonder. :D

Ik heb USB-C-kabels genoeg en meer dan genoeg muurplugs waar die in passen, maar ik wilde voor onderweg toch nog even een adapter erbij halen, puur omdat het gemakkelijker is. Blijkbaar moet ik daar maar even mee wachten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MrGeek schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:32:
[...]

Wil hem gerust voor een 10tje overnemen _/-\o_
Je bent niet de enige :P

edit:
het is overigens niet mijn bedoeling hier allerlei V&A achtige zaken te bespreken. Als admin ben ik uiteraard zeer geneigd hier de échte V&A voor te gebruiken :)

@NMe Kun je niet gewoon een willekeurige Tabletoplader gebruiken i.c.m. een USB-C kabeltje? Mag toch de pret niet drukken? Waarom is origineel makkelijker?

[ Voor 49% gewijzigd door Edmin op 11-04-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Edmin schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:35:
@NMe Kun je niet gewoon een willekeurige Tabletoplader gebruiken i.c.m. een USB-C kabeltje? Mag toch de pret niet drukken? Waarom is origineel makkelijker?
Omdat ik me dan niet hoef te verdiepen in de specs van de kabels en opladers om zo snel mogelijk te kunnen opladen zonder risico op beschadiging. De telefoonlader en -kabel die ik af en toe gebruik laadt langzamer op dan het dock en dat is juist onderweg niet praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOander
  • Laatst online: 08-04 22:15
Mochten men nog opzoek zijn naar de Bigben switch hoes, die is bij Intertoys op voorraad voor 22,99. Geen verzendkosten als je het bij een filiaal laat bezorgen of je gooit er nog iets van 2 euro bij ;)

http://m.intertoys.nl/m20...hoes-voor-nintendo-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Laatst online: 19:05
NEOander schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:54:
Mochten men nog opzoek zijn naar de Bigben switch hoes, die is bij Intertoys op voorraad voor 22,99. Geen verzendkosten als je het bij een filiaal laat bezorgen of je gooit er nog iets van 2 euro bij ;)

http://m.intertoys.nl/m20...hoes-voor-nintendo-switch
Bedankt voor het delen, heb er zojuist hier 1 kunnen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Het lijkt een beetje stil rondom de leveringen van de Switch aan de winkels / webshops. Zou de volgende batch tegelijkertijd met Mario Kart komen?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
NMe schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:33:
Wauw, ik kom er net achter dat de AC-adapter ook overal uitverkocht is. Die vind ik wel bijzonder. :D

Ik heb USB-C-kabels genoeg en meer dan genoeg muurplugs waar die in passen, maar ik wilde voor onderweg toch nog even een adapter erbij halen, puur omdat het gemakkelijker is. Blijkbaar moet ik daar maar even mee wachten. :P
Gister zag ik bij de mediamarkt tilburg er nog een hoop liggen, ook de blauwe zelda meeneemhoes lag hier al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 17:20
MediaMarkt Utrecht TheWall vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZRl8vHw.jpg

Meteen maar even de crappy screenprotector vervangen met de tempered glass versie die dus ook ruim op voorraad is. :+ Zowel bij de ToysXL als de Mediamarkt geen Switches of controllers.

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 12-04-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Jer0entjeh88 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:56:
Het lijkt een beetje stil rondom de leveringen van de Switch aan de winkels / webshops. Zou de volgende batch tegelijkertijd met Mario Kart komen?
Lijkt me sterk gezien het feit dat die game pas op 28 april verschijnt; de Switch is nu weer op voorraad bij Amazon.es, dus waarschijnlijk zijn er weer nieuwe leveringen gaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb net bij BartSmit de pro controller besteld. Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:26
Jer0entjeh88 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:56:
Lijkt me dat ze het trucje met de Wii willen herhalen. Schaarste creëren door lange levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:08:
[...]

Lijkt me dat ze het trucje met de Wii willen herhalen. Schaarste creëren door lange levertijden.
...en wat voor nut heeft dat?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ze zijn gewoon voorzichtig met de productie. Als het niet aan slaat zit je met miljoenen onverkochte consoles. Nu het wel een succes blijkt zal het even duren voordat de fabriek op volle toeren aan de vraag kan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 10:40
CyBeRSPiN schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:36:
Ze zijn gewoon voorzichtig met de productie. Als het niet aan slaat zit je met miljoenen onverkochte consoles. Nu het wel een succes blijkt zal het even duren voordat de fabriek op volle toeren aan de vraag kan voldoen.
Dat is zeker waar, maar om anderhalve maand na de release van de console nog te horen te krijgen dat (o.a. via nedgame) de volgende lading pas op 30 juni veracht wordt vind ik wel erg extreem. Weet iemand of dit bij andere consoles ook zo was? Kan het me niet echt meer goed herrineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
dubstepjoris schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:44:
[...]

Dat is zeker waar, maar om anderhalve maand na de release van de console nog te horen te krijgen dat (o.a. via nedgame) de volgende lading pas op 30 juni veracht wordt vind ik wel erg extreem. Weet iemand of dit bij andere consoles ook zo was? Kan het me niet echt meer goed herrineren
Dat gaat zo bijna ieder jaar met Apple's iPhone. Als je niet bij de eerste batch zit dan moet je vaak een maand of 2 wachten.
En volgens mij is de Switch hier nog wel redelijk goed te krijgen, in ieder geval heb ik de Switch bij verschillende winkels zien liggen de afgelopen paar weken. Online is nu wel een beetje drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
wes- schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:55:
[...]

En volgens mij is de Switch hier nog wel redelijk goed te krijgen, in ieder geval heb ik de Switch bij verschillende winkels zien liggen de afgelopen paar weken. Online is nu wel een beetje drama.
Echt? Ik woon zelf dichtbij Leeuwarden, hier heb je sowieso minder switch verkooppunten (denk ik). Ben vorige week langs geweest bij de media markt, intertoys, toysXL en game mania. Bij alle vier was er niks meer op voorraad (zelfs geen joy-cons of pro controllers, lagen alleen wat screenprotectors en 1, 2, switch). Niemand kon me ook vertellen wanneer ze weer binnen komen, toch maar gereserveerd bij MM en intertoys. Ik acht de kans klein dat ik em voor mei nog in huis heb.

Online wel ingeschreven voor reminders zodra hij weer op voorraad is, maar in het verleden (o.a. met de NES Classic Mini) heb ik ondervonden dat dit weinig zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
RayNbow schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:23:
[...]

...en wat voor nut heeft dat?
Simpel hype creëren. Zolang er meer vraag dan aabod is geeft het een beeld van een populair apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Silversin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:12:
[...]

Simpel hype creëren. Zolang er meer vraag dan aabod is geeft het een beeld van een populair apparaat.
Da's aantoonbaar onzin. Elk positief effect dat je hebt van de hype wordt tenietgedaan door het feit dat consumenten het ding niet daadwerkelijk kunnen kopen. Elke unit die je niet vandaag verkoopt verkoop je misschien nooit.

Heb je er wel eens bij stilgestaan wat voor enorme onderneming het is om zo'n console te produceren voor een launch-week? Ze hebben slechts heel kort de tijd tussen de afronding van het ontwerpen van de hardware en het uitpoepen van miljoenen van die dingen die vervolgens de hele wereld over moeten. Dat soort volumes producten gaan vervolgens niet per vliegtuig maar per boot, waar ook nog eens weken overheen gaan, dus een volgende batch is niet zomaar even vanuit Azië hier in het westen. Tel daarbij op dat Nintendo wat voorzichtig geschat zal hebben na het keiharde falen van de Wii U en je hebt gewoon een lastige eerste twee maanden voor mensen die het ding willen kopen zonder verder een evil scheme van de corporate overlords nodig te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Rustig aan, denk om je bloeddruk :+

Dit is gewoon een prima strategie voor een nieuw gelanceerd product. Wie heeft het over een evil scheme?

Tot en met E3 schaarste voor hype en in holiday season markt flooden voor aantallen. Zijn leuke jaarcijfers voor de investeerders.

[ Voor 9% gewijzigd door Silversin op 13-04-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Silversin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:57:

Dit is gewoon een prima strategie voor een nieuw gelanceerd product. Wie heeft het over een evil scheme?
Als je dit blijft denken, dan snap je niet hoe marktwerking en economie werkt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:12:
[...]

Vraag overstijgt aanbod bij vrijwel elke lancering van nieuwe technologische producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
edit: nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door Silversin op 13-04-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Zo schaars is hij nu ook weer niet, als je hem echt wilt kan je er wel binnen een week aankomen voor een gangbare prijs (€ 329,00). Na de eerste twee weken was het even lastig. Vervolgens ging de Media Markt ze ook € 359,00 maken. Maar ik loop wekelijks door de Media Markt hier en ik zie er altijd wel een stuk of zes/zeven staan. Ook op Internet komen ze regelmatig op voorraad.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IB0rah
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-04-2019
Pro controller op voorraad bij bartsmit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 08:36
IB0rah schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:15:
_/-\o_ Dank u, meteen besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[...]

Sorry dat ik het vraag, maar ben je nou echt zo dom? Noem 1 reden waarom schaarste en lange levertijden voordelig zijn voor Nintendo.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 13-04-2017 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
IB0rah schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:15:
Ook bij de intertoys.

[ Voor 25% gewijzigd door King Dingeling op 13-04-2017 12:43 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Ik heb er eentje ontvangen van de bol.com.. Nu die andere nog....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit is gewoon een prima strategie voor een nieuw gelanceerd product.
Is het niet. Een product dat je vandaag niet verkoopt verkoop je mogelijk helemaal niet. Een hype moet je voeden, niet afkappen omdat je niet kan leveren.
Tot en met E3 schaarste voor hype en in holiday season markt flooden voor aantallen. Zijn leuke jaarcijfers voor de investeerders.
Jaarcijfers gelden over het hele launchjaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:12:
Zo schaars is hij nu ook weer niet, als je hem echt wilt kan je er wel binnen een week aankomen voor een gangbare prijs (€ 329,00). Na de eerste twee weken was het even lastig. Vervolgens ging de Media Markt ze ook € 359,00 maken. Maar ik loop wekelijks door de Media Markt hier en ik zie er altijd wel een stuk of zes/zeven staan. Ook op Internet komen ze regelmatig op voorraad.
Mag je mij vertellen waar ik de Switch voor 329,- kan kopen !
Overal uitverkocht zelfs bij de MM dus *knip* hou je fatsoen... :/

[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 13-04-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:05:
[...]

Mag je mij vertellen waar ik de Switch voor 329,- kan kopen !
Overal uitverkocht zelfs bij de MM dus [mbr]*knip* hou je fatsoen... :/[/]
Vanmorgen nog op Amazon.es Neon € 329,95.

Je kan deze website in de gaten houden: http://op-voorraad.nl.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
Jumpman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:37:
[...]

Vanmorgen nog op Amazon.es Neon € 329,95.

Je kan deze website in de gaten houden: http://op-voorraad.nl.
Wow thanks! Iemand een idee hoe vaak deze site geüpdate wordt? (per 10 minuten, uur, dag?)

Edit: "Ons slimme systeem controleert in real-time bij de diverse aanbieders of de voorraad status wordt aangepast" zoals het lijkt real-time dus :P

[ Voor 19% gewijzigd door dubstepjoris op 13-04-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
dubstepjoris schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:06:
[...]

Wow thanks! Iemand een idee hoe vaak deze site geüpdate wordt? (per 10 minuten, uur, dag?)

Edit: "Ons slimme systeem controleert in real-time bij de diverse aanbieders of de voorraad status wordt aangepast" zoals het lijkt real-time dus :P
De check interval verschilt per product, bij de Switch + accessoires is het elke 1.5 seconden, als er dus 30 aanbiedingen op een pagina staan duurt het maximaal 45 seconden voordat elke aanbieding op de pagina nogmaals is gechecked en bijgewerkt aangezien er per 1.5e seconden 1 aanbieding bijgewerkt wordt. Alleen de Amazon links kunnen soms wat langer duren i.v.m. de anti-bot policy van amazon maar over het algemeen hebben we het dan over een maximale vertraging van enkele minuten (zeker geen uren of dagen) ;)

De update interval van de NES Classic is langzamer (20s) aangezien er daar minder aanbiedingen voor zijn (en ze dus in z'n geheel vaker updaten) en omdat er daar niet zo veel veranderd, het is al tijden 'out of stock' overal.

De laad indicator rechts bovenin op de pagina wordt elke keer gedisplayed als er weer een update gedaan wordt, hier kun je dus ook aan zien of het updaten nog werkt of niet.

[ Voor 20% gewijzigd door D4V3 op 13-04-2017 14:33 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:47
Bij Wehkamp is ook nog een voorraadje Pro Controllers te krijgen voor €59,95!

Edit: de prijs is vandaag helaas weer €74,99 :s

[ Voor 57% gewijzigd door Er!k op 14-04-2017 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
[...]

Het is maar goed dat jij dit soort zaken niet beslist. Geen enkel bedrijf wilt in de positie van schaarste zitten. Is een zeer slechte strategie. Geruchten die door mensen de wereld in zijn geholpen die niks met sales strategie te maken hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:20:
[...]

Het is maar goed dat jij dit soort zaken niet beslist. Geen enkel bedrijf wilt in de positie van schaarste zitten. Is een zeer slechte strategie. Geruchten die door mensen de wereld in zijn geholpen die niks met sales strategie te maken hebben.
Schaarste creëren is juist een heel goed marketing instrument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
NMe schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:04:
[...]

Is het niet. Een product dat je vandaag niet verkoopt verkoop je mogelijk helemaal niet. Een hype moet je voeden, niet afkappen omdat je niet kan leveren.
Nogmaals, voor een launchjaar is dit helemaal niet zo vreemd. Nintendo kiest bewust om in kleine aantallen te produceren, zeker voor de eerste 6 maanden.

Dit is kunstmatige schaarste die zeker tot de holiday period doorgaat. Tot die tijd, helemaal na E3, ga je dood gegooid worden met marketing, mond- op mondreclame etc.

Ik snap het, je wilt geen nee verkopen. Maar je wilt straks ook niet met duizenden RMA's zitten, omdat je het nodig vond om 5 miljoen te leveren voor launch. Zeker niet voor een nieuw product waarvan alle kinderziektes niet bekend is. Dat is pas een hype killer, vraag maar aan MS met RRoD fiasco ;)

Anyways dit is mijn laatste post hierover, wil niet te veel offtopic gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 13-04-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:55
Had bij Intertoys een pro controller besteld, maar kreeg dus net te zien dat ik te laat was en de voorraad al op was, dus nu via Wehkamp maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:11:
[...]

Dit vertel je tegen iemand waarvan 1 van de hoofdvakken marketing was.......

Mensen raken geirriteerd, krijgen meer tijd om zichzelf te bedenken etc en zo zijn er nog vele andere redenen waarom het negatief uitpakt.

De hele manufacturings chain heeft nou eenmaal een limiet met de tijds duur dat zij het product kunnen bouwen na de ontwerp en test fase etc. Nintendo kan niet zeggen tegen foxcon (waar het geproduceerd wordt) van bouw deze week even 2 miljoen units voor mij. Er is een limiet simpelweg qua productie. Daar loopt Nintendo tegenaan. Het is een fabeltje dat het voor marketing goed is om een schaarste te creeeren om zo een hype op te bouwen. Schaarste werkt alleen voor sales bij bijvoorbeeld aanbiedingen als er een limiet is op iets wat mensen willen voor een betere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit; verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
Sn0wblind schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:32:
[...]

Dit vertel je tegen iemand waarvan 1 van de hoofdvakken marketing was.......

Mensen raken geirriteerd, krijgen meer tijd om zichzelf te bedenken etc en zo zijn er nog vele andere redenen waarom het negatief uitpakt.

De hele manufacturings chain heeft nou eenmaal een limiet met de tijds duur dat zij het product kunnen bouwen na de ontwerp en test fase etc. Nintendo kan niet zeggen tegen foxcon (waar het geproduceerd wordt) van bouw deze week even 2 miljoen units voor mij. Er is een limiet simpelweg qua productie. Daar loopt Nintendo tegenaan. Het is een fabeltje dat het voor marketing goed is om een schaarste te creeeren om zo een hype op te bouwen. Schaarste werkt alleen voor sales bij bijvoorbeeld aanbiedingen als er een limiet is op iets wat mensen willen voor een betere prijs.
Nintendo had expres veel lager ingeschat kwa productie om een WiiU situatie te voorkomen.
Teveel systemen maken en ze niet kunnen slijten omdat het apparaat flopt. Koste ze veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
-MB- schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:44:
[...]

Nintendo had expres veel lager ingeschat kwa productie om een WiiU situatie te voorkomen.
Teveel systemen maken en ze niet kunnen slijten omdat het apparaat flopt. Koste ze veel geld.
Alle signalen wijzen er juist op dat ze de launch enigzins versnelt hebben, dit betekent automatisch een kortere window voor het bouwen van systemen. Maar het is zeker niet het geval van bewust schaarste creeeren. Vinden aandeel houders ook niet zo leuk ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Sn0wblind op 13-04-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
Sn0wblind schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:53:
[...]

Alle signalen wijzen er juist op dat ze de launch enigzins versnelt hebben, dit betekent automatisch een kortere window voor het bouwen van systemen. Maar het is zeker niet het geval van bewust schaarste creeeren. Vinden aandeel houders ook niet zo leuk ;).
Was minder om schaarste te creeeren, meer om niet weer tegen een overstocking zeperd aan te lopen zoals met de WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-MB- schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:44:
[...]

Dat is zeker een deel van het probleem, zonder twijfel. Maar Nintendo heeft na een enorm goeie launch al aangegeven de productie te verdubbelen. De winkels zitten echt niet tot na de kerst zonder Switches, dat zou commerciële zelfmoord zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
890000 Wii U's in 6 weken in de VS tegenover 906000 Switches in 1 maand in de VS... Je kunt Nintendo iig. niet beschuldigen dat ze expres minder eenheden beschikbaar stellen in de VS vanwege de gefaalde Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Er!k schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:47:

70 euro bij de Intoboys, heb er zelf eentje besteld maar zal er ongetwijfeld spijt van krijgen want de joycons bevallen me eerlijk gezegd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Er!k schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:47:

Heb ze een paar weken geleden al besteld bij de Bol.com, nu gisteren één ontvangen en vandaag nog is twee.. Echter wellicht iets te enthousiast om er gelijk 3 te bestellen want MK8 zal vast ook wel op 1 JoyCon kunnen? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:54:
[...] MK8 zal vast ook wel op 1 JoyCon kunnen? 8)7
Op basis van promotiemateriaal en preview events, ja. :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rpVhidh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rustig aan, denk om je bloeddruk :+

Dit is gewoon een prima strategie voor een nieuw gelanceerd product.
Volgens wie? De algemene economische natuurwet van Silversin?

De reden dat de Switch uitverkocht is is simpel; het is een goed apparaat met een extreem goeie launch title. BotW heeft mij ook over de streep getrokken. Nintendo wint er helemaal niks mee dit ding schaars te maken. De schaarste is gewoon simpelweg een kwestie van een veel grotere vraag dan aanbod. Vergeet niet dat dit ding wereldwijd een succes is.
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:11:
Zelfde geldt voor jou. Onderbouwen die hap.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 14-04-2017 13:29 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen