Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Jammer dat het steeds de rood/blauwe versie is die op voorraad is. Ik heb inmiddels al een exemplaar van Zelda thuis liggen maar wacht nog steeds op de grijze Switch. Daarnaast wil ik principieel niet meer dan die 329 euro betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razefin
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07-2019
Bij Mediamarkt is de grijze nu ook 329. Wel uitverkocht nog helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-03-2024
Vinze schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:49:
Jammer dat het steeds de rood/blauwe versie is die op voorraad is. Ik heb inmiddels al een exemplaar van Zelda thuis liggen maar wacht nog steeds op de grijze Switch. Daarnaast wil ik principieel niet meer dan die 329 euro betalen..
Ik vind boven de 329 ook te veel. Ik heb wel een Switch gereserveerd bij Nedgame, daar zijn ze 329, ze weten alleen niet precies wanneer ze binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:43:
Nintendo switch neon besteld bij bol.com, en hij is ontvangen door postnl, morgen krijg k m binnen. Ik ben benieuwd.
Klereding was gisteravond laat (vlak voor middernacht) weer op voorraad. Binnen 2 minuten weer weg :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

Heb die van mij net in de V&A gezet omdat ik klaar ben met Zelda. Kan altijd terug naar CoolBlue, maar misschien dat er hier nog liefhebbers zijn.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Zowel de grijze (329) als de rood/blauwe (349) zijn nu op voorraad en leverbaar in de Mediamarkt webshop. (http://www.mediamarkt.nl/...switch-grijs-1480908.html)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
GforceNL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:18:
Heb die van mij net in de V&A gezet omdat ik klaar ben met Zelda. Kan altijd terug naar CoolBlue, maar misschien dat er hier nog liefhebbers zijn.
Terug in de zin van, wet koop op afstand, zichttermijn, volledig geld terug? In dat geval shame on you..
Verkoop em van gewoon

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Prulleman schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Terug in de zin van, wet koop op afstand, zichttermijn, volledig geld terug? In dat geval shame on you..
Verkoop em van gewoon
Yup heeft ook de voorkeur en heb nog een week de tijd.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
GforceNL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Jij koopt dus een switch om Zelda binnen twee weken uit te spelen en stuurt hem binnen twee weken terug? 8)7 8)7 Is niet erg netjes vind je niet?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
en boven dat; hoe kan je klaar zijn met Zelda :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
rudyman85 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:54:
en boven dat; hoe kan je klaar zijn met Zelda :+
Het schijnt dat de main quest best in een week of 2, 3 uit te spelen is. Was er niet al een speedrun in 45 minuten? Dat is dat je ganon zeg maar hebt verslagen. BotW is juist zo groot omdat er zo veel omheen te doen is, maar als je puur de main story speelt is het zeer realistisch dat hij er al klaar mee is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lanithro schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:49:
[...]

Jij koopt dus een switch om Zelda binnen twee weken uit te spelen en stuurt hem binnen twee weken terug? 8)7 8)7 Is niet erg netjes vind je niet?
Niet alleen dat, het is niet waar de zichttermijn voor bedoeld is. Ik hoop dat de winkel waar 'ie hem besteld heeft kan zien hoeveel speeluren erop zitten en 'm niet terugneemt wegens ingebruikname. Niet alleen omdat het niet netjes is naar de verkoper maar ook omdat het een naaistreek zou zijn voor de volgende eigenaar van die Switch die denkt een nieuwe te krijgen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
NMe schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:59:
[...]

Niet alleen dat, het is niet waar de zichttermijn voor bedoeld is. Ik hoop dat de winkel waar 'ie hem besteld heeft kan zien hoeveel speeluren erop zitten en 'm niet terugneemt wegens ingebruikname. Niet alleen omdat het niet netjes is naar de verkoper maar ook omdat het een naaistreek zou zijn voor de volgende eigenaar van die Switch die denkt een nieuwe te krijgen.
Aan de andere kant moet je een product ook kunnen proberen, want daar is die termijn wel voor. Bij coolblue verkopen ze het dan ook weer met een korting als een "tweede kansje". Ik snap je punt, maar je moet dan wel ergens een lijn trekken toch? Ik heb 2 weken een mechanisch keyboard gehad, en ook gebruikt, maar ik kon er niet aan wennen en toen stuurde ik hem terug, in nieuw staat. Is dat dan ook fout? En wat als ik hem had besteld puur om de switches te testen maar geen intentie had om hem te houden, maakt dat het dan anders?

Zoals ik zei, ik begrijp je punt, maar het is een beetje een grijs gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:03:
[...]

Zoals ik zei, ik begrijp je punt, maar het is een beetje een grijs gebied.
Nee, dat is het niet. Die zichttermijn is puur om te zorgen dat je dezelfde dingen die je in de winkel ook kan doen thuis kan doen voordat je besluit het apparaat te houden. Je kan in de winkel ook niet even Zelda uitspelen, dan word je eruit getrapt. Hier is niks grijs aan, het is gewoon waardevermindering van een product. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 30-03-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
NMe schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:08:
[...]

Nee, dat is het niet. Die zichttermijn is puur om te zorgen dat je dezelfde dingen die je in de winkel ook kan doen thuis kan doen voordat je besluit het apparaat te houden. Je kan in de winkel ook niet even Zelda uitspelen, dan word je eruit getrapt. Hier is niks grijs aan, het is gewoon waardevermindering van een product. ;)
Sure maar je kan inderdaad wel demo-en om te kijken of je een switch wat vindt, wat je ook niet bij alle winkels die hem verkopen kan doen, ik denk zelfs bij heel weinig. En dan is mijn voorbeeld van een keyboard ook best okee denk ik, ja je kan hem aanraken in een winkel, maar je kan er niet echt op typen... Hoe doe je dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:56:
[...]

Het schijnt dat de main quest best in een week of 2, 3 uit te spelen is. Was er niet al een speedrun in 45 minuten? Dat is dat je ganon zeg maar hebt verslagen. BotW is juist zo groot omdat er zo veel omheen te doen is, maar als je puur de main story speelt is het zeer realistisch dat hij er al klaar mee is.
Wel waar natuurlijk, was meer sarcastisch bedoeld 'klaar zijn met Zelda', nooit ! Er komt wel weer een opvolger ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:12:
[...]

Sure maar je kan inderdaad wel demo-en om te kijken of je een switch wat vindt, wat je ook niet bij alle winkels die hem verkopen kan doen, ik denk zelfs bij heel weinig. En dan is mijn voorbeeld van een keyboard ook best okee denk ik, ja je kan hem aanraken in een winkel, maar je kan er niet echt op typen... Hoe doe je dat dan?
ja, en dat maakt dus dat het uitspelen van een compleet (groot) spel niet in het grijze gebied valt. Uitspelen is niet hetzelfde als uitproberen.
(en wat betreft die speedrun, geloof me dat daar nogal wat uren voorbereiding in hebben gezeten)

Je benadeeld hier gewoon de winkel en de volgende koper, omdat je (@GforceNL) graag voor 0 euro zelda wilt kunnen spelen. Prima dat dat je doel is, maar dan puur met 2ehands verkopen, voor mijn part verkoop je em voor meer en maakt je nog winst (hoewel dat ook niet mijn voorkeur zou hebben, maar dat is een kwestie van vraag en aanbod).

Zal wel een kwestie van normen en waarden zijn, maar ik vind het schandalig.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:12:
[...]

Jij hebt jouw toetsenbord gekocht met de intentie om hem te gaan gebruiken. Dat het product uiteindelijk niet voldoet aan je wensen en hem daarmee terug stuurt is gebruikelijk. Echter als jij een product koopt met de intentie om hem weer terug te sturen omdat je gedaan heb wat je er mee wilde doen is pure oplichterij.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
Goed punt, dus als ik mijn switch bestel, zelda een uurtje probeer maar niet aan de controls kan wennen en de switch niets vind is terug sturen okee, maar uren lang gamen en terug sturen niet okee :) Zoiets had ik ook in gedachten, maar de wetgeving loopt hierop gewoon achter en staat open voor misbruik. Ik koop ook vaak online ipv in de winkel omdat je in de winkel deze "bescherming" niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:39:
Goed punt, dus als ik mijn switch bestel, zelda een uurtje probeer maar niet aan de controls kan wennen en de switch niets vind is terug sturen okee, maar uren lang gamen en terug sturen niet okee :) Zoiets had ik ook in gedachten, maar de wetgeving loopt hierop gewoon achter en staat open voor misbruik. Ik koop ook vaak online ipv in de winkel omdat je in de winkel deze "bescherming" niet hebt.
Klopt helemaal. Het is bedoeld om de consument te helpen/beschermen en bij online aankopen een vergelijkbare ervaring te geven als in een fysieke winkel, en ja, daardoor staat het inderdaad open voor misbruik. Dat is echter geen reden om misbruik te plegen. waar ligt dan de grens.. <insert random voorbeelden die niet kunnen, ik had wat mooie staan, maar weggehaald om discussie te voorkomen dat een fiets jatten die niet op slot staan totaal wat anders is>

Ik vind het vooral bijzonder dat er door @GforceNL zo luchtig over gedaan wordt, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. nogmaals, zal wel een kwestie van waarden en normen zijn... :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
GforceNL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Dus je speelt een heel spel en misbruikt je retour recht. Normen en waarden. Helaas heeft een discussie geen zin met personen die bepaalde normen en waarden niet bezitten.

Maar hoe plak je dan de verpakking weer ongeopend dicht?

[ Voor 25% gewijzigd door KaiTak op 30-03-2017 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweetingsander
Om eerlijk te zijn heeft GforceNL al wel gezegt dat zijn voorkeur naar het doorverkopen van de console gaat, dus ik denk best dat we wat relaxter naar hem mogen doen. misschien wordt er iemand wel heel blij van de doorverkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:11:
Om eerlijk te zijn heeft GforceNL al wel gezegt dat zijn voorkeur naar het doorverkopen van de console gaat, dus ik denk best dat we wat relaxter naar hem mogen doen. misschien wordt er iemand wel heel blij van de doorverkoop :)
nee hoor, me deze intentie moet er blijkbaar wat opvoeding plaatsvinden, wellicht is het voor GforceNL te laat, dan is het wel voor de rest van de lezers hier.
KaiTak schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Dus je speelt een heel spel en misbruikt je retour recht. Normen en waarden. Helaas heeft een discussie geen zin met personen die bepaalde normen en waarden niet bezitten.

Maar hoe plak je dan de verpakking weer ongeopend dicht?
de doos van de switch is niet gesealed, maar ook met een verbroken seal mag je terug sturen. Je staat namelijk in je recht om het product te "proberen"
https://www.consuwijzer.n...edenktijd-koop-op-afstand

zelda terug sturen kan nog weleens een probleem zijn:
Verzegelde cd’s en dvd’s
Cd's en dvd's zijn vaak verzegeld. U mag deze producten alleen terugsturen als u de verzegeling niet hebt opengemaakt.
geen idee hoe expliciet de wet is over game cartridges, maar ik kan me voostellen dat je hiervoor niet je geld terug krijgt.

[ Voor 48% gewijzigd door Prulleman op 30-03-2017 11:26 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Ik heb de switch afgelopen weekend ontvangen en een paar uur gespeeld, waarna ik tot de conclusie kwam dat ik het flink tegen vind vallen, Zelda heb ik een paar uur gespeeld, dus alles behalve uitgespeeld.

De zichttermijn van 2 weken is mijn goed recht en daar maak ik dan graag gebruik van ipv ruim €400 euro in de la te knikkeren alsof het niks is. Aangezien de Switch nog steeds beperkt leverbaar is, wil ik er graag een Tweaker een plezier mee doen zonder dat ik er wat op verdien.

[ Voor 0% gewijzigd door GforceNL op 30-03-2017 11:27 . Reden: Typo ]

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
GforceNL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:24:
Ik heb de switch afgelopen weekend ontvangen en een paar uur gespeeld, waarna ik tot de conclusie kwam dat ik het flink tegen vind vallen, Zelda heb ik een paar uur gespeeld, dus alles behalve uitgespeeld.

De zichttermijn van 2 weken is mijn goed recht en daar maak ik dan graag gebruik van ipv ruim €400 euro in de la te knikkeren alsof het niks is. Aangezien de Switch nog steeds beperkt leverbaar is, wil ik er graag een Tweaker een plezier mee doen zonder dat ik er wat op verdien.
Bullshit:
V&A aangeboden: Nintendo Switch Zwart met Zelda : BotW
Omdat ik Zelda uit heb gespeeld en de rest van de spellen mij niet aanspreken, doe ik mijn switch weg.

Nu kan ik hem terugsturen naar Coolblue omdat ik ruim binnen de 14 dagen zit, maar gezien de beschikbaarheid leek het me netjes om eerst even te kijken of ik een Tweaker die nog wel wacht op levering er blij mee kan maken.

Hij mag weg voor de aankoopprijs van 349 + Zelda (Wehkamp) 59,99 = 408,99.

Uiteraard krijg je overal het bonnetje van. Verpakkingen zitten er ook bij en is de Switch is nieuwstaat.
Maar toch goed dat je blijkbaar inziet dat het buiten de normale waarden en normen valt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37

Omdat ik Zelda uit heb gespeeld en de rest van de spellen mij niet aanspreken, doe ik mijn switch weg.

Nu kan ik hem terugsturen naar Coolblue omdat ik ruim binnen de 14 dagen zit, maar gezien de beschikbaarheid leek het me netjes om eerst even te kijken of ik een Tweaker die nog wel wacht op levering er blij mee kan maken.

Hij mag weg voor de aankoopprijs van 349 + Zelda (Wehkamp) 59,99 = 408,99.

Uiteraard krijg je overal het bonnetje van. Verpakkingen zitten er ook bij en is de Switch is nieuwstaat.

Van wie is deze advertentie dan? |:(

[ Voor 6% gewijzigd door KaiTak op 30-03-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Aankoop datum is vorige week vrijdag geweest, laatste save game is in dat paleis met die water mensen. (tussen de 5-10 uur speeltijd)

Zal speciaal voor jullie de advertentie aanpassen. :+

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Het verdient misschien geen schoonheidsprijs zoals GforceNL het heeft aangepakt.
Maar ik vind dat zekere personen met een voorbeeldfunctie (bijvoorbeeld Admins, Moderators of 'regulars') wel erg veel moeite doen om iemand "op te voeden" met hun persoonlijke opvattingen en meningen.
Er worden geen regels gebroken (toch?) en hij zou hier creatief gebruik maken van het aangeboden proces bij Coolblue.

Nee het is niet netjes, maar het is schijnbaar wel binnen de regels van de leverancier.
Houdt er rekening mee dat met deze 'zichttermijn' er ook aankopen worden gedaan die anders niet zouden geschieden, als hier geen geld aan verdient werd had Coolblue dit niet aangeboden, dit heeft echter zoals zoveel aanbiedingen en acties zijn voor- en nadelen.

Wees blij dat hij het hier eerst aanbied en niet voor €600,- op Markplaats trapt (volgens mij was zijn eerste melding ook, ik bied hem hier aan, mocht niemand hem willen, dan kan 'ie altijd nog terug?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Ralphoman schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:52:
Wees blij dat hij het hier eerst aanbied en niet voor €600,- op Markplaats trapt (volgens mij was zijn eerste melding ook, ik bied hem hier aan, mocht niemand hem willen, dan kan 'ie altijd nog terug?)
600 EUR voor een gebruikte Switch? Een koper zou dan wel heel erg wanhopig moeten zijn als hij voor zo'n bedrag reageert op Marktplaats.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
RayNbow schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:05:
[...]

600 EUR voor een gebruikte Switch? Een koper zou dan wel heel erg wanhopig moeten zijn als hij voor zo'n bedrag reageert op Marktplaats.
|:( je snapt m'n punt wel denk ik? 8)7
Ter verduidelijking: ik bedoelde niet exact €600,- maar refereerde naar het feit dat hij het hier op Tweakers post en niet op Marktplaats voor een (dikke) meerprijs.

Zijn er verder nog uitspraken die ik moet toelichten? Bij voorbaat excuses voor de toon, zal aan m'n opvoeding hebben gelegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Op basis van wat voor verwachting heb je dit product dan gekocht ?
Je weet bij Zelda precies wat je krijgt en Nintendo heeft hierbij uitstekend werk geleverd.

Buiten Zelda komen er nog meer games uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik snap niet wat er leuk is aan Zelda, alles voelt enorm gedateerd aan. In mijn ogen is het typisch zo'n game die hoge beoordelingen krijgt puur vanwege het feit dat er weer een nieuwe Zelda-game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:
Ik snap niet wat er leuk is aan Zelda, alles voelt enorm gedateerd aan. In mijn ogen is het typisch zo'n game die hoge beoordelingen krijgt puur vanwege het feit dat er weer een nieuwe Zelda-game is.
Dat. Plus het feit dat je het goed 'moet' vinden. Zal vast en zeker een prima game zijn, maar natuurlijk geen 10 zoals je op veel plekken leest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nou, ieder zn mening, maar ik als non-gamer vermaak me nu al vele uren met Zelda. Waar ik met veel games snel uitgekeken ben heb ik dat nog niet met Zelda.
Laatste keer dat ik dat had was met GTA V op de PS3 (enige spel wat ik op die console voor meer dan 10 uur gespeeld heb...)

Het blijkt keer op keer dat Zelda titels kwalitatief ijzersterk zijn. Dus ja, als je Zelda in het algemeen leuk vindt, dan vind je deze nieuwe zeer waarschijnlijk ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Met andere woorden....Hij is dus weer uitverkocht ;-)

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
King Dingeling schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:29:
Met andere woorden....Hij is dus weer uitverkocht ;-)
Of nog steeds :P Ik houd ook verschillende sites in de gaten maar ze gaan echt als warme broodjes. Waar ik wel benieuwd naar ben is of de nieuwe shipments het "joycon probleem" al hebben verholpen, of dat er toch een kans is dat je het ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:
Jij snapt dat niet en dat je vind dat het geen 10 als beoordeling mag hebben is ook je goed recht. Maar anderen denken er blijkbaar anders over gezien gezien de verkoopcijfers. Ik heb zelf Zelda 1, 2, A link to the past en OoT (heel even) gespeeld en ik vind het echt een revolutionaire nieuwe Zelda waarbij ik nu zonder het doorheb al meer dan 100 uur in heb gestoken. Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik nu naar Ganon moet zodat het verhaal er eigenlijk op zit. Die 10 is wat mij betreft echt dik verdiend.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweetingsander
De grijze Switch is ondertussen bij MediaMarkt ook verhoogd naar 349 euro.

http://www.mediamarkt.nl/...switch-grijs-1480908.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
tweetingsander schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:43:
De grijze Switch is ondertussen bij MediaMarkt ook verhoogd naar 349 euro.

http://www.mediamarkt.nl/...switch-grijs-1480908.html
Die prijzen zijn gekoppeld aan die van de concurrentie, maar de Switch is nergens op voorraad, dus dan houden ze weer de prijs van 349 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
Beste allemaal,

(off topic; wat een discussie, die hoort hier niet thuis!)

Anyways, om on-topic te zijn, mocht je een Nintendo Switch willen zou ik het volgende doen. Ik had gebeld naar een lokale Intertoys over een mogelijke Nintendo Switch, de lieve mevrouw zei dat hij direct verkocht was. Toen vroeg ze of ik op de lijst wilde komen, toen zei ik "Ja dan ben ik zeker de laatste!", nou dat klopt wel, maar ik was ook de eerste.

Ik heb hem vandaag mogen ontvangen!

Point is; wil je een Nintendo Switch? Bel even je Bart Smit of Intertoys, vraag of ze je willen bellen wanneer hij binnen komt, dan krijg je hem voor de nette prijs van 329 euro. Ik wilde de Neon en kreeg hem ook. Echt vette service!

Good luck! (ga vandaag ergens een Zelda BotW scoren)

[ Voor 3% gewijzigd door PrinceXEvil op 30-03-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Dhrax schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:22:
[...]

Op basis van wat voor verwachting heb je dit product dan gekocht ?
Je weet bij Zelda precies wat je krijgt en Nintendo heeft hierbij uitstekend werk geleverd.

Buiten Zelda komen er nog meer games uit natuurlijk.
Da's natuurlijk niet waar. Juist bij BotW weet he niet precies wat je krijgt, want hij breekt nogal hardhandig met de tried-and-true Zelda formule. Als je dus eenzelfde game als Ocarina of Time of Twilight Princess verwacht kan deze game wel eens zwaar tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Seal64 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Da's natuurlijk niet waar. Juist bij BotW weet he niet precies wat je krijgt, want hij breekt nogal hardhandig met de tried-and-true Zelda formule. Als je dus eenzelfde game als Ocarina of Time of Twilight Princess verwacht kan deze game wel eens zwaar tegenvallen.
Op zich wel. OoT was bijvoorbeeld ook heel anders dan zijn voorgangers. Mensen die Botw tegen vinden vallen zijn naar mijn mening geen liefhebbers van Zelda. Geen probleem om dat kenbaar te maken natuurlijk maar er worden hier soms wel kruistochten van gemaakt.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Houden we het een beetje ontopic? Er is ook gewoon een Zelda-topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razefin
NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:57:
[...]

Die prijzen zijn gekoppeld aan die van de concurrentie, maar de Switch is nergens op voorraad, dus dan houden ze weer de prijs van 349 aan.
Ze hebben naar mijn weten wel beleid dat als hij ergens anders binnen 1 of 2 week na aankoop goedkoper is dat je het verschil terug krijgt. Ik koop hem dus voor 350, en als ik geluk heb kan ik na m'n werk nog eens langs lopen om 20 euro op te halen bij de klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Razefin schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:29:
[...]

Ze hebben naar mijn weten wel beleid dat als hij ergens anders binnen 1 of 2 week na aankoop goedkoper is dat je het verschil terug krijgt. Ik koop hem dus voor 350, en als ik geluk heb kan ik na m'n werk nog eens langs lopen om 20 euro op te halen bij de klantenservice!
Dan moest die op dat moment wel op voorraad zijn en dat is die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Daar hebben we V&A voor, dat moet je ondertussen wel gaan snappen eigenlijk..
We willen het forum schoonhouden van (verkapte) reclame, vandaar de regel

[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 30-03-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerst de grijze switch besteld alleen die is geannuleerd omdat die niet vekrijgbaar was bij bol.com en nu heb ik de gekleurde switch, en ik ben er echt blij mee dat ik nu de gekleurde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 11:05
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:13:
Ik heb eerst de grijze switch besteld alleen die is geannuleerd omdat die niet vekrijgbaar was bij bol.com en nu heb ik de gekleurde switch, en ik ben er echt blij mee dat ik nu de gekleurde heb.
Ja, ik heb ook de neon. En als je een setje grijze joy-cons besteld. Dan heb je beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razefin
NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:31:
[...]

Dan moest die op dat moment wel op voorraad zijn en dat is die niet.
Typisch, ik heb weer het gedeelte van de spelregels onthouden wat mij goed uit kwam ;) I stand corrected!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
CyBeRSPiN schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:04:
Nou, ieder zn mening, maar ik als non-gamer vermaak me nu al vele uren met Zelda. Waar ik met veel games snel uitgekeken ben heb ik dat nog niet met Zelda.
Laatste keer dat ik dat had was met GTA V op de PS3 (enige spel wat ik op die console voor meer dan 10 uur gespeeld heb...)

Het blijkt keer op keer dat Zelda titels kwalitatief ijzersterk zijn. Dus ja, als je Zelda in het algemeen leuk vindt, dan vind je deze nieuwe zeer waarschijnlijk ook erg goed.
Hier hetzelfde.
Ben dan wel een gamer, maar had de Switch + Zelda eigenlijk gekocht voor mijn vrouw. Zij is altijd Zelda fan geweest. Zelf nog nooit een Zelda game gespeeld omdat het me niet aansprak. En nu ben ik hooked :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubixd
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-09 14:06
zo te zien is de neon versie weer bestelbaar online bij de mediamarkt: http://www.mediamarkt.nl/...ood-en-blauw-1480909.html

Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m4dc0ld
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 14:45
De pro controller is op voorraad bij intertoys voor de liefhebbers: http://www.intertoys.nl/g...do-switch-pro-controller#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
m4dc0ld schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:23:
De pro controller is op voorraad bij intertoys voor de liefhebbers: http://www.intertoys.nl/g...do-switch-pro-controller#
Thanks!!
Eindelijk besteld... nu nog 2 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ko2
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 14:17

Ko2

Ook bedankt. Zonet ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:48
De officiele bigben beschermhoes is ook bij Intertoys op voorraad: http://www.intertoys.nl/g...hoes-voor-nintendo-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Vraag me af of de pro controller ook echt op voorraad is bij Intertoys.
De url hierboven bevat 'nintendo-switch-reserveringen'. Je komt hier uit. Hier staat Voorradig.

Echter, wanneer je zoekt op de site kom je hier uit, waar staat dat hij niet voorradig is.

Vreemd...

Maar goed, ik heb een mailbevestiging gehad waar in staat dat hij morgen geleverd wordt, dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweetingsander
Ik heb bij intertoys net een grijze switch besteld. Deze zou morgen binnen moeten komen, ze hebben er nog enkele op voorraad volgens hun website, 329 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Zojuist ook besteld! Had hem gisteren al bij de Mediamarkt besteld en hij zou vandaag komen, maar kreeg vanochtend een mailtje dat hij toch niet leverbaar is. Hopen dat hij morgen via de Intertoys wel geleverd wordt, dan kan ik m'n bestelling bij de Mediamarkt annuleren. (of ik heb straks 2 exemplaren :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Maverick! schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:17:
Vraag me af of de pro controller ook echt op voorraad is bij Intertoys.
De url hierboven bevat 'nintendo-switch-reserveringen'. Je komt hier uit. Hier staat Voorradig.

Echter, wanneer je zoekt op de site kom je hier uit, waar staat dat hij niet voorradig is.

Vreemd...

Maar goed, ik heb een mailbevestiging gehad waar in staat dat hij morgen geleverd wordt, dus ben benieuwd.
De Intertoys en Bart Smit hebben een uitstekend beheer van voorraad, want in de laatste stap wordt nog gecontroleerd of het product daadwerkelijk nog op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
@NotSoSteady Ik hoop dat je gelijk hebt, hij is namelijk nog steeds op voorraad in de webshop. Durf m'n bestelling bij de Media Markt nog niet te annuleren, eerst maar even wachten op een verzendbevestiging..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Vinze schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:43:
@NotSoSteady Ik hoop dat je gelijk hebt, hij is namelijk nog steeds op voorraad in de webshop. Durf m'n bestelling bij de Media Markt nog niet te annuleren, eerst maar even wachten op een verzendbevestiging..
Ik heb altijd gelijk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazewinkel1989
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 22:18
Nog 1 grijze switch voor €349,- bij mediamarkt sontplein Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 87Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:16
In de Mediamarkt van Zwijnaarde (Gent) liggen er nog 9 gekleurde Switches (329 €), 10-tal Pro controllers (69.99€) en enkele Zelda's (59.9€).

Ik was daarnet gaan kijken voor al een pro controller te halen. Toen ik zag dat de rest er ook is, heb ik meteen alledrie in 1 keer meegenomen. :9 De Mediamarkt site van België toonde niet dat de Switches er waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De website van de MM is (in elk geval in Nederland) totaal gescheiden van de filialen. Eigen voorraden en in sommige gevallen zelfs eigen prijzen. Ik ben sinds de fysieke winkel me vrolijk 20 euro meer wilde laten betalen voor een router die op de website 110 euro kostte maar weggebleven bij de MM, is minder frustrerend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NMe schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:20:
[...]

De website van de MM is (in elk geval in Nederland) totaal gescheiden van de filialen. Eigen voorraden en in sommige gevallen zelfs eigen prijzen. Ik ben sinds de fysieke winkel me vrolijk 20 euro meer wilde laten betalen voor een router die op de website 110 euro kostte maar weggebleven bij de MM, is minder frustrerend. :P
Vaak wordt dat aan de kassa nog aangepast, dat was bij mij recentelijk in ieder geval wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NotSoSteady schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:22:
[...]

Vaak wordt dat aan de kassa nog aangepast, dat was bij mij recentelijk in ieder geval wel zo.
Dat zal dan recenter beleid zijn, bij mij weigerden ze dat pertinent onder het mom van "wij concurreren niet met websites." Dat het hun eigen website was interesseerde daarbij niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NMe schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:23:
[...]

Dat zal dan recenter beleid zijn, bij mij weigerden ze dat pertinent onder het mom van "wij concurreren niet met websites." Dat het hun eigen website was interesseerde daarbij niet. :D
Krankzinnig, want je kan het product ook afhalen voor de prijs van de website. Die (digitale) prijskaartjes zijn gekoppeld aan het centrale prijssysteem van de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 11:05
Wuhahaha! Gelijk opgezocht en hier geplaatst bedoel je.

In dat opzicht:

" je hebt gelijk "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Zo te zien heb ik de laatste Switch van Intertoys gekocht! Hij komt dinsdag pas binnen, maar omdat ik niet thuis ben kan ik hem helaas woensdag pas op gaan halen bij een PostNL punt... Daardoor heb ik nog wel eventjes de tijd om te kijken waar ik Zelda kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Ik weet niet of altijd je gelijk hebt, maar deze keer wel! Pakketje van Intertoys is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Bij de Toys XL @ Utrecht TheWall ligt nog een Neon versie. Als iemand er een zoekt in de regio kan ik hem wel even voor je vasthouden. Woon toch kort bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwintje
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-07 07:09
Paprika schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:35:
Bij de Toys XL @ Utrecht TheWall ligt nog een Neon versie. Als iemand er een zoekt in de regio kan ik hem wel even voor je vasthouden. Woon toch kort bij. :)
Niet de switch, wel een pro controller :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Daar was ik zelf naar opzoek :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IB0rah
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Vinze schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:56:
[...]

Ik weet niet of altijd je gelijk hebt, maar deze keer wel! Pakketje van Intertoys is binnen!
Hier ook! *O*
Speelt zoveel fijner met de pro controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nou er zit hier een jaloerse jongen hoor :'(. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Laatst online: 01-06 23:24
Iemand die weet of Bomberman R nog ergens in de schappen licht of te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ik zoek ook al een tijdje (in de hoop dat iemand onder de adviesprijs zit) maar hij is alleen op buitenlandse/internationale websites te vinden (ebay/amazon) en die rond de adviesprijs zijn allemaal preorders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-08 14:39
Pro controller voor €70 bij bol.com. Wel langere levertijd (4-8 werkdagen). Neon switch ook bij de media markt voor €350 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweetingsander
Vrijdag mijn bestelling bij Intertoys gedaan, zaterdag mijn Switch binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:17
Hoe bizar dit! Je brengt een nieuw product op de markt en bijna niemand kan hem kopen. Tot nu toe ook nog niet zo een ding in het wild gezien, dus vraag mij af hoeveel mensen hem daadwerkelijk hebben.

Ik ben zo stom geweest om hem niet te reserveren voordat hij uitkwam. Vorige week wel een reservering geplaatst bij Gamemania, maar die zijn vaag met het geven van data. Bij Nedgame is hij pas weer te krijgen in juni. Hoop niet dat ik zo lang moet wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

4acesNL schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:18:
Hoe bizar dit! Je zet een nieuw product in de markt en bijna niemand kan hem kopen. Tot nu toe ook nog niet zo een ding in het wild gezien, dus vraag mij af hoeveel mensen hem daadwerkelijk hebben.

Ik ben zo stom geweest om hem niet te reserveren voordat hij uitkwam. Vorige week wel een reservering geplaatst bij Gamemania, maar die zijn vaag met het geven van data. Bij Nedgame is hij pas weer te krijgen in juni. Hoop niet dat ik zo lang moet wachten :o
Dit was destijds met de launch van de PS4 ook zo, dit duurde ook een paar maanden voordat deze goed leverbaar werd. Gewoon even geduld hebben, en dit forum in de gaten houden. ;)

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Hoe bizar dit! Je zet een nieuw product in de markt en bijna niemand kan hem kopen. Tot nu toe ook nog niet zo een ding in het wild gezien, dus vraag mij af hoeveel mensen hem daadwerkelijk hebben.
In Japan zitten bijv. de verkopen over de half miljoen heen. Deel dat door de gehele populatie en je zit onder een half procent. Niet heel gek dat je dan weinig mensen ziet lopen met een Switch. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:17
Maar dit is wel een relatief nieuw ding. Tijdens de N64 en Gamecube dagen liep ik een winkel binnen zonder reservering en waren volop aanwezig. Zelfs de Wii wist ik te bemachtigen zonder reservering.
In Japan zitten bijv. de verkopen over de half miljoen heen. Deel dat door de gehele populatie en je zit onder een half procent. Niet heel gek dat je dan weinig mensen ziet lopen met een Switch. :p
Nintendo verliest momentum zo. Schieten zichzelf in de voet, want zo kunnen ze ook niet meer Zelda's verkopen. Niet iedereen is Die-hard fan om de game later op te pikken. Men gaat dan voor de next new thing.

En sowieso raar dat Nintendo beloofde dat de Switch gewoon te krijgen zou zijn. Niet dus :P

Hoop in ieder geval dat ik niet tot juni hoef te wachten :)

[ Voor 16% gewijzigd door 4acesNL op 04-04-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb je enig idee hoe moeilijk het is om miljoenen consoles beschikbaar te maken vanaf dag 1? Ze hebben beperkt de tijd vanaf de productiestop tot de release en in die tijd moeten ze miljoenen consoles klaar hebben staan over de hele wereld. En ze zijn na de Wii U bovendien natuurlijk wat voorzichtig geweest.

Er is niet heel veel dat Nintendo hiertegen heeft kunnen doen. En laten we eerlijk zijn, heel erg verliezen aan momentum doen ze hierdoor ook niet, het is niet alsof mensen die er nu 400 euro voor over hebben er over 2 weken ineens geen meer willen, links en rechts een uitzondering daargelaten. :)

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 04-04-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staba
  • Laatst online: 12-05 11:23
Hoe bizar dit! Je brengt een nieuw product op de markt en bijna niemand kan hem kopen. Tot nu toe ook nog niet zo een ding in het wild gezien, dus vraag mij af hoeveel mensen hem daadwerkelijk hebben.

Vorige week dinsdag bij Wehkamp een switch gekocht en woensdag ontvangen. Ze komen regelmatig op voorraad bij de verschillende online shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvanWestering
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Zelda op voorraad bij Wehkamp! 2 stuks nog.

Nu nog een Switch :).

[ Voor 23% gewijzigd door WvanWestering op 04-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Laatst online: 01-06 23:24
ik heb veel geluk gehad, heb hem niet gereserveerd en op de launchdag hem toch kunnen bemachtigen door naar de intertoys te bellen in kleinere dorpen. hier waren er nog aantallen op voorraad toen, maar weet niet hoe het er nu precies mee zit :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
4acesNL schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:28:
Maar dit is wel een relatief nieuw ding. Tijdens de N64 en Gamecube dagen liep ik een winkel binnen zonder reservering en waren volop aanwezig. Zelfs de Wii wist ik te bemachtigen zonder reservering.

[...]

Nintendo verliest momentum zo. Schieten zichzelf in de voet, want zo kunnen ze ook niet meer Zelda's verkopen. Niet iedereen is Die-hard fan om de game later op te pikken. Men gaat dan voor de next new thing.

En sowieso raar dat Nintendo beloofde dat de Switch gewoon te krijgen zou zijn. Niet dus :P

Punt is voornamelijk dat niemand deze populariteit heeft zien aankomen. Nintendo heeft hier niet op gerekend, de fans hebben er niet op gerekend, en dus heb je nu tekorten. De Wii was ook overal wekenlang uitverkocht, maar de WiiU weer helemaal niet.

Feit blijft dat ze wel tien miljoen Switches kunnen maken, maar dat kost geld. Die moeten ook ergens opgeslagen worden. Dat kost ook geld. De risico’s stapelen zich ook op (vliegt zo’n pakhuis in de fik dan is de schade ook gelijk veel groter) en alles bij elkaar kost dat bakken met geld die maar ten dele terugverdiend worden.
Nintendo weet dat hun games altijd een lange adem hebben. Games als Mario Kart, Smash Bros of Zelda verkopen meestal niet direct miljoenen exemplaren zoals Call of Duty, Assassin’s Creed of Battlefield dat wel doen, maar ze blijven maanden, zo niet jaren lang doorverkopen.
Daarom snap ik wel dat ze het op safe spelen en inmiddels aangegeven hebben de productie op te gaan schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyth
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 15:53
Afgelopen vrijdag een Grijze Switch besteld bij Intertoys. Vandaag binnen gekomen, nu alleen nog zelda 8)7
Helaas gemist dat deze vandaag bij Wehkamp voorradig was, nu alweer uitverkocht.

Op zich is het wel te doen om aan Switch + Game te komen; dit topic in de gaten houden is waarschijnlijk een van de beste manieren.
Elke week komen er wel een paar beschikbaar bij diverse webwinkels; en ze liggen ook vaak nog voorradig bij diverse gewone shops (media markt, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Hoe bizar dit! Je brengt een nieuw product op de markt en bijna niemand kan hem kopen. ...
Nou ja, het is wel een beetje begrijpelijk, als ik uit de losse pols een beetje redeneer. Je wilt niet een te hoge prijs vragen. De laagst mogelijke productiekosten haal je door langere tijd een constante productie te draaien. Die productie start je zo snel als het kan, dus als het product uit ontwikkeld is. Je wilt enige tijd tussen de start van productie en de verkoop, maar niet te lang. Op dag 1 van de verkoop heb je dan enige voorraad. Als deze op is, dan val je terug op je constante productie capaciteit. Je kunt niet zomaar de capaciteit vergroten, omdat het apparaat dan veel duurder zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Heb hem wel bij de media markt zien liggen. Maar als ik eerlijk ben vind ik dit qua games echt een bagger launch. Er is gewoon geen game die voor mij de aanschaf kan rechtvaardigen. En ja zelda is een topgame, maar niet exclusief

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
RawChild schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:49:
Heb hem wel bij de media markt zien liggen. Maar als ik eerlijk ben vind ik dit qua games echt een bagger launch. Er is gewoon geen game die voor mij de aanschaf kan rechtvaardigen. En ja zelda is een topgame, maar niet exclusief
Ik heb nog een Wii U, dan is de line-up helemaal triest. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
De kids hebben nu eindelijk een color-switch gekocht van hun gespaarde centjes, pa mag Zelda kopen. als ik het zo lees is het het beste om maar gewoon op goed geluk de MediaMarkt binnen te lopen en te checken of er toevallig zijn? Iemand tips? Bepaalde tijden, bepaalde dagen ff bellen vantevoren? Woon ver van een Mediamarkt af (30 min. enkele trip) dus zo nu en dan binnenwippen is er niet bij :)

Oja, nog tips voor bepaalde screenprotectors?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
4acesNL schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:28:

[...]

Hij is best te krijgen hoor. Ik heb 2 dagen moeten zoeken, en uiteindelijk kwam hij op Bol beschikbaar. De rest van m'n accesoires/games gewoon in winkels gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
wowly schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:09:
De kids hebben nu eindelijk een color-switch gekocht van hun gespaarde centjes, pa mag Zelda kopen. als ik het zo lees is het het beste om maar gewoon op goed geluk de MediaMarkt binnen te lopen en te checken of er toevallig zijn? Iemand tips? Bepaalde tijden, bepaalde dagen ff bellen vantevoren? Woon ver van een Mediamarkt af (30 min. enkele trip) dus zo nu en dan binnenwippen is er niet bij :)

Oja, nog tips voor bepaalde screenprotectors?
Bellen zou ik zeggen. Qua screenprotector; glas of Hori protective filter (niet de premium protective filter, die laat los). Bij de meeste mediamarkten waar ik geweest ben is Zelda gewoon voorradig.

E: Excuus voor dubbelpost :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
He Thomas bedankt voor de ultrasnelle reply !!!! Ga meteen op zoek!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Geen probleem. Ik heb zelf inmiddels al een aantal protectors versleten. Ten eerste de Big Ben protector, die heb ik verpest met het opplakken. Daarna de Hori Premium, die is makkelijk te bevestigen maar laat dus los. Daarna een PULESEN gehard glas protector (via Amazon.de), beide met productiefouten. Nu een Hori (de gewone), en afgezien van wat onontkombare stofjes is die perfect, ook erg makkelijk te bevestigen. Je ziet eigenlijk niet dat hij er op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Zat net te kijken naar die van de BOL: https://www.bol.com/nl/p/...61/?suggestionType=browse

Zou dat wat kunnen zijn? op de een of andere mnaier heb ik een beter gevoel bij glass vanwege het makkelijker stofvrije opbrengen

Pagina: 1 ... 37 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen