Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mailtje gehad dat hij morgen wordt bezorgd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Zowel bij Bol.com als Coolblue weer beschikbaar in het Grijs :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdk1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-08 08:33
Thomas schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:54:
Mailtje gehad dat hij morgen wordt bezorgd!
Ik ook! Hopelijk mijn game ook meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Overigens zijn de schappen in de winkels in Den Haag nog leeg. Bij de MM BotW gekocht maar geen switch te bekennen, idem voor de intertoys aan de Grote Markt en in de Megastores.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 01:56
D4V3 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:00:
Zowel bij Bol.com als Coolblue weer beschikbaar in het Grijs :)
Bedankt! Heb gelijk eentje kunnen bestellen samen met Zelda :) (die ik overigens erna bestelde om zeker te weten dat ik de Switch kon bestellen :9 )

Edit: Het is weer uitverkocht bij zowel Coolblue als Bol.com

[ Voor 23% gewijzigd door V-rg op 22-03-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Bol.com lijkt de beste relatie met Nintendo te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdk1
V-rg schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:10:
[...]

Bedankt! Heb gelijk eentje kunnen bestellen samen met Zelda :) (die ik overigens erna bestelde om zeker te weten dat ik de Switch kon bestellen :9 )

Edit: Het is weer uitverkocht bij zowel Coolblue als Bol.com
Ik heb precies hetzelfde pad begaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boy447
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09-2023
Zo te zien is de grijze Switch weer beschikbaar op Bol.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ze zijn goed bezig bij Bol zeg, volgens mij de enige in het land die daadwerkelijk kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroRoel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03 06:23
Ze zijn al weer op..... Shit weer te laat.

Klopt de prijs daar wel?? Das niet normaal man.

[ Voor 37% gewijzigd door ZeroRoel op 22-03-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:10
Gisteren had ik 1 uur na de bestelling bij bol.com ook een belletje gehad van de intertoys waar ik een reservering had staan. Daar hadden ze er maar 1 binnen gekregen. Ik heb die maar meteen gehaald als vroeg cadeautje voor de verjaardag van mijn broertje, aangezien ik toch in de avond langs zou gaan bij hem.

Ik haal vandaag ook het bol.com pakketje op en stuur die maar weer retour, want zelf had ik er al 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Heeft iemand recent nog pro controllers gezien ergens? Ik zie al een paar pagina's geen updates, maar dat kan natuurlijk ook betekenen dat niemand meer op zoek is. Ik ben al een ruime week alles in de gaten aant houden en heb meer beschikbaarheid van switches gezien dan van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

de_jabberwock schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:31:
Heeft iemand recent nog pro controllers gezien ergens? Ik zie al een paar pagina's geen updates, maar dat kan natuurlijk ook betekenen dat niemand meer op zoek is. Ik ben al een ruime week alles in de gaten aant houden en heb meer beschikbaarheid van switches gezien dan van de controller.
Liep bij een MM naar binnen van de week en ze hadden er gewoon 1 liggen. Alleen 1 helaas.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Had dus gister bestelt bij Bol.com maar kreeg vandaag een mailtje dat ik het pas zaterdag kan ontvangen. Dus hoop dat ik het dan inderdaad zaterdag dan de Switch ontvang. Hebben meerdere mensen dit mailtje gekregen?

Zelda ligt overigens vandaag wel bij de AH bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Bij mij komt 'ie vandaag, had rond 2 uur (middag) besteld. Pro controller lijkt inderdaad amper te vinden, heb hem de afgelopen dagen nergens in winkels gezien en online ook niet. Hoop dat 'ie de komende maand voor de release van Mario Kart nog beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Gisteren bij de MM in de Cruquius naar binnen gelopen.
Daar lagen zeker nog 10 zelda BOTW edities voor de switch.

Verder was er vrij weinig te krijgen op het gebied van de accessoires en amibos.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen nog bevestiging gehad dat de Switch tussen 10-12 wordt afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb precies het zelfde gehad.
Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice van bol.com om te vragen of die daadwerkelijk word bezorgd op de aangegeven tijd. Ik ben weer ingetrapt door te snel geloven wat iemand zegt. Hij zou vandaag worden bezorgd zoals beloofd maar kreeg vanochtend een mailtje met dat die bestelling is vertraagd en zaterdag 25 april word bezorgd. En zeldaa is wel opgestuurd. Marja hopen dat die zaterdag binnenkomt
V-rg schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:58:
Had dus gister bestelt bij Bol.com maar kreeg vandaag een mailtje dat ik het pas zaterdag kan ontvangen. Dus hoop dat ik het dan inderdaad zaterdag dan de Switch ontvang. Hebben meerdere mensen dit mailtje gekregen?

Zelda ligt overigens vandaag wel bij de AH bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:59:
K heb precies het zelfde gehad.
Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice van bol.com om te vragen of die daadwerkelijk word bezorgd op de aangegeven tijd. Ik ben weer ingetrapt door te snel geloven wat iemand zegt. Hij zou vandaag worden bezorgd zoals beloofd maar kreeg vanochtend een mailtje met dat die bestelling is vertraagd en zaterdag 25 april word bezorgd. En zeldaa is wel opgestuurd. Marja hopen dat die zaterdag binnenkomt

[...]
Ja... toen ik gister al bestelde had ik al zo'n voorgevoel dat ik het misschien niet zou krijgen vandaag. Ik hoop ook echt inderdaad dat het zaterdag bezorgd gaat worden en niet weer wordt uitgesteld, maar goed we zullen morgen avond rond 23.00 a 0.00 wel zien als we een mailtje krijgen of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
Ik heb het product gisteren besteld bij Bol.com. Na overleg ("we wilden toch nu de vakantie boeken, waarom geef je dan weer zo veel geld uit") heb ik hem gecanceled. Toen ik dit vertelde begon de vrouw toch terug te krabbelen omdat het haar ook wel leuk lijkt. Dus heb ik het cancellen weer laten cancellen alleen ging dit niet zo goed bij Bol.com. Dat kon dus niet meer, maar ze vertelden dus dat het pakket mogelijk alsnog verstuurd zou worden als ik geluk had.

En jawel, de Switch is momenteel onderweg naar de lokale AH, samen met Zelda :D Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog een case kunnen scoren bij de Mediamarkt in Amersfoort. Ze hebben de normale variant en de Zelda versie! Hopelijk liggen er nog een paar, toen ik er was lagen er iets van 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:30:
Gisteren nog een case kunnen scoren bij de Mediamarkt in Amersfoort. Ze hebben de normale variant en de Zelda versie! Hopelijk liggen er nog een paar, toen ik er was lagen er iets van 10.
Volgens mij liggen die cases er al wel langer. Ik was er twee weken terug (was net 18:00, dus eigenlijk waren ze net gesloten, maar mochten alsnog even snel gluren) en heb toen de Zelda versie meegenomen. :)

Ik moet alleen nog de Pro controller, dan ben ik compleet, maar hij is in NL nog altijd uitverkocht lijkt het wel. Ik wil hem niet vanuit het buitenland halen, mocht ik ooit garantie nodig zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Kaasdipje schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:19:
Ik heb het product gisteren besteld bij Bol.com. Na overleg ("we wilden toch nu de vakantie boeken, waarom geef je dan weer zo veel geld uit") heb ik hem gecanceled. Toen ik dit vertelde begon de vrouw toch terug te krabbelen omdat het haar ook wel leuk lijkt. Dus heb ik het cancellen weer laten cancellen alleen ging dit niet zo goed bij Bol.com. Dat kon dus niet meer, maar ze vertelden dus dat het pakket mogelijk alsnog verstuurd zou worden als ik geluk had.

En jawel, de Switch is momenteel onderweg naar de lokale AH, samen met Zelda :D Ben erg benieuwd!
Netjes van ze! Hier is hij ook onderweg, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdk1
Was niemand thuis bij bezorgen ;( nu komt hij morgen of overmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:02
De struggle van niet weten of je kan douchen omdat je de postbode niet wilt missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Nou ik heb besloten om toch maar een Switch te kopen, maar ik verdom het er teveel voor te betalen. Dus ik sluit me aan bij de bol.com wachtrij hier :).

Nu nog kijken of ik de gekleurde of normale versie wil. Benieuwd welke als eerste een 'normale' voorraad krijgt

Kan alleen geen Nintendo Switch op hun website vinden op het moment, vreemd wat zo kan ik het niet als favorite zetten om makkelijk voorraad te controleren.

[ Voor 23% gewijzigd door Bisamrat op 23-03-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 11:05
Bisamrat schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:47:
Nou ik heb besloten om toch maar een Switch te kopen, maar ik verdom het er teveel voor te betalen. Dus ik sluit me aan bij de bol.com wachtrij hier :).

Nu nog kijken of ik de gekleurde of normale versie wil. Benieuwd welke als eerste een 'normale' voorraad krijgt

Kan alleen geen Nintendo Switch op hun website vinden op het moment, vreemd wat zo kan ik het niet als favorite zetten om makkelijk voorraad te controleren.
Amstelveen bartsmit heeft de grey versie op voorraad. 10 sec geleden gezien op de website. Even bellen en ze zetten hem apart voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
....

[ Voor 97% gewijzigd door NotSoSteady op 23-03-2017 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Bisamrat schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:47:

Bol.com toont producten die niet (meer) op voorraad zijn niet direct op de site, alleen met een direct link kun je de producten zien (https://www.bol.com/nl/p/...d-blauw/9200000073683930/ en https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/). De grijze is de afgelopen 2 weken het meeste op voorraad geweest maar niemand weet wat de volgende levering zal zijn.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

D4V3 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Bol.com toont producten die niet (meer) op voorraad zijn niet direct op de site, alleen met een direct link kun je de producten zien (https://www.bol.com/nl/p/...d-blauw/9200000073683930/ en https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/). De grijze is de afgelopen 2 weken het meeste op voorraad geweest maar niemand weet wat de volgende levering zal zijn.
De directe link, daar zocht ik naar hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChromeIt heeft de rood blauwe op voorraad zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Vanochtend van Bol.com een mail ontvangen dat de Switch verstuurd zou zijn. Track&Trace code gekregen, maar nog niet ontvangen door PostNL.

Vervolgens iets later een email dat er te veel Switch zijn besteld en dat ik hem dus nog niet zal krijgen.

Vind dit wel wat vreemd. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om ervoor te zorgen dat er niet meer producten worden verkocht dan dat er zijn.
En waarom komen ze hier mee 24 uur na de bestelling?
Vind t een vreemde gang van zaken. Nu maar afwachten of en wanneer er iets komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bdg-bdg
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-08 12:21
De grijze versie lijkt weer beschikbaar te zijn bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

bdg-bdg schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:31:
De grijze versie lijkt weer beschikbaar te zijn bij Coolblue.
Gelijk besteld, volgens CB site nog 1 op voorraad nu.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net een mailtje gehad van bol.com dat het niet bekend is wanneer mijn switch opgestuurd zal worden. Eerst zou het vandaag opgestuurd worden. Daarna kreeg ik een mail uiterlijk zaterdag en nu dit. Wel jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmit99
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:49
GforceNL schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:39:
[...]

Gelijk besteld, volgens CB site nog 1 op voorraad nu.
Hebbes!

Alhoewel er nu nog steeds wordt vermeld dat er nog '1 op voorraad' is... :X

Eerst zien, dan geloven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:47:
Zo net een mailtje gehad van bol.com dat het niet bekend is wanneer mijn switch opgestuurd zal worden. Eerst zou het vandaag opgestuurd worden. Daarna kreeg ik een mail uiterlijk zaterdag en nu dit. Wel jammer dit
Je bedoelt dat de verwachte leverdatum bij jou niet meer op de 25e staat? Bij mij nog wel gelukkig, maar heb zon gevoel dat ik het zaterdag niet krijg... maar goed moet denk maar postief blijven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 11:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4dc0ld
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 14:45
Vanmiddag een pro controller op weten te pikken bij de Intertoys. Voor de mensen die er nog eentje zoeken, je kan op de website kijken waar voorraad is.
Meeste winkels hebben geen voorraad en als er wel voorraad is, is dat vaak maar 1 exemplaar dus bellen is misschien verstandig.
http://m.intertoys.nl/m20...do-switch-pro-controller#

[ Voor 18% gewijzigd door m4dc0ld op 23-03-2017 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Binnen :). Ongelofelijk apparaatje. Succes aan de rest, en ik zal hier nog wel even blijven rondhangen voor de zoektocht naar een Pro controller, de Joy-Cons zijn, ondanks prima functioneel, het net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Ik ben vandaag ook maar eens langs gegaan bij de Intertoys in de winkelcentrum hier bij mij in de wijk. Ze hadden nog meerdere Pro Controllers liggen. Daarnaast gaven ze ook aan dat ze morgen 2 a 3 switches verwachten (dus voor de mensen hier, ga morgen langs de winkels want dan zullen meerdere Intertoys winkels het binnen krijgen) dus had gelijk gevraagd als ik op de lijst mocht gezien er maar 1 persoon nog voor mij is.

Dus mocht ik morgen bij de Intertoys wel de Switch kunnen krijgen dan annuleer ik die mooi bij Bol.com en neem ik gelijk een Pro Controller mee :).

[ Voor 11% gewijzigd door V-rg op 23-03-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:28
DGonlag2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:59:
Vanochtend van Bol.com een mail ontvangen dat de Switch verstuurd zou zijn. Track&Trace code gekregen, maar nog niet ontvangen door PostNL.

Vervolgens iets later een email dat er te veel Switch zijn besteld en dat ik hem dus nog niet zal krijgen.

Vind dit wel wat vreemd. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om ervoor te zorgen dat er niet meer producten worden verkocht dan dat er zijn.
En waarom komen ze hier mee 24 uur na de bestelling?
Vind t een vreemde gang van zaken. Nu maar afwachten of en wanneer er iets komt.
Bij mij hetzelfde met PostNL maar geen mail gekregen van bol.com over leveringsproblemen die jij wel kreeg. Wat staat er bij jou bij PostNL als verwacht bezorgmoment? Bij mij staat er morgen 24 maart geen tijdvak bekend, terwijl bol aangaf dat deze vandaag al bezorgd moest worden.

[ Voor 3% gewijzigd door mabo11 op 23-03-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 12-09 12:27
mabo11 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:25:
[...]

Bij mij hetzelfde met PostNL maar geen mail gekregen van bol.com over leveringsproblemen die jij wel kreeg. Wat staat er bij jou bij PostNL als verwacht bezorgmoment? Bij mij staat er morgen 24 maart geen tijdvak bekend, terwijl bol aangaf dat deze vandaag al bezorgd moest worden.
Bol.com geeft aan verzonden, samen met een track&trace code.
PostNL geeft wel aan dat het pakketje morgen komt, inclusief tijdsvak. Ontvangen is het pakketje nog niet door PostNL.
Dus maar afwachten of PostNL het pakket morgen in handen heeft.
In ieder geval onduidelijkheid vanuit Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:17
Vanmiddag met geluk een Switch bij de Intertoys in Hoofddorp kunnen scoren. Stond te praten bij de Game Mania, of hij al een levering had gehad. Had hem ook daar als Pre Order staan. Maar hij zei, als ik hem ergens anders kan halen dan krijg ik het geld van de pre order terug.

Toen even gekeken op de intertoys website waar er een voorraad was. En toevallig hadden ze er nog 1 liggen. Ze hadden er 3 geleverd gekregen en iemand anders had die andere 2 gelijk gekocht.

En toen nog op zoek naar Zelda, Met de tip van Binshou naar de Media Markt in Cruquius gegaan. En daar hadden ze er nog 11 liggen. Gelijk 2 meegenomen. Een vriend moest hem ook nog hebben.

EDIT: Link naar de pagina van Intertoys, aangezien hij niet te vinden is als je hem op de website zoekt
http://www.intertoys.nl/nintendo-switch-spelcomputer

[ Voor 10% gewijzigd door NickC op 23-03-2017 23:13 . Reden: Link naar website ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DGonlag2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:40:
[...]

Bol.com geeft aan verzonden, samen met een track&trace code.
PostNL geeft wel aan dat het pakketje morgen komt, inclusief tijdsvak. Ontvangen is het pakketje nog niet door PostNL.
Dus maar afwachten of PostNL het pakket morgen in handen heeft.
In ieder geval onduidelijkheid vanuit Bol.com.
Negens om je zorgen over te maken, pakketjes worden vaak pas laat ontvangen door PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:28
Gisteravond met Bol.com contact opgenomen en die konden me niks vertellen helaas, behalve dat als het maandag niet bezorgd is ik maar weer contact moest opnemen. Zie nu net dat de verwachte bezorgdatum weer een dag is opgeschoven naar morgen. Vind het wel slecht van Bol.com dat ik van hun kant niks te horen krijg. Heb Zelda hier al een week thuis liggen en wil dit weekend graag ook Splatoon uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
omdat mijn omgeruilde switch zonder screen protector (die van de standaard 20 euro case) terug kwam, heb ik een tempered glass besteld bij amazon.de
Om zonder verzendkosten te kunnen bestellen ook maar een rode grip (voor mijn 2e JC set) en een 2m anker A-C kabel. Alle UCB C kabels die ik had waren vrij kort.

sreen prot: https://www.amazon.de/gp/product/B06XG3SLKP
rode grip: https://www.amazon.de/gp/product/B01NBVACKX
2 meter usb a-c: https://www.amazon.de/gp/product/B01LNAAEJ2

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 24-03-2017 09:26 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Prulleman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:19:
omdat mijn omgeruilde switch zonder screen protector (die van de standaard 20 euro case) terug kwam, heb ik een tempered glass besteld bij amazon.de
Om zonder verzendkosten te kunnen bestellen ook maar een rode grip (voor mijn 2e JC set) en een 2m anker A-C kabel. Alle UCB C kabels die ik had waren vrij kort.

Benieuwd naar je ervaringen met de screen protector op langer termijn. Op youtube is een video van een reviewer die, na vijf dagen gebruik te maken van de screenprotecter, liet zien dan de randjes ervan krimpen / smelten. Maar hij had de Switch vaak in het dock zitten waar het warmer wordt dan in handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Bisamrat schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:57:
[...]

Benieuwd naar je ervaringen met de screen protector op langer termijn. Op youtube is een video van een reviewer die, na vijf dagen gebruik te maken van de screenprotecter, liet zien dan de randjes ervan krimpen / smelten. Maar hij had de Switch vaak in het dock zitten waar het warmer wordt dan in handheld.
Inderdaad, de lange termijn effecten zijn niet duidelijk zeker met een nieuw systeem. Persoonlijk zal ik even wachten totdat er screenprotectors op de markt komen van ander materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Ik heb de Nintendo Switch kunnen vinden bij de Intertoys in Zwolle :)

Dacht ga toch maar even naar het centrum toe, alle winkels af gegaan tot de laatste wat vroeger de Bart Smit was. Ze hebben trouwens nog één Switch achter liggen... Dus mocht je in de buurt wonen van Zwolle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 12:26
Intertoys in stadshart Zoetermeer heeft een grijze liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-08 14:39
Lijkt erop dat bol.com weer Neon Switches op voorraad heeft :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tessa vd Heide op 24-03-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Tessa vd Heide schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:50:
En één gekocht, bedankt voor de heads-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 87Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:16
Tessa vd Heide schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:50:
390€ is wel al vrij duur. :/ Voor de meerprijs zou ik ook Zelda al kunnen kopen. Ik wacht wel nog tot de Switch goed beschikbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
87Dave schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:49:
[...]

390€ is wel al vrij duur. :/ Voor de meerprijs zou ik ook Zelda al kunnen kopen. Ik wacht wel nog tot de Switch goed beschikbaar is. :)
Toen ik het postte had bol.com zelf voorraad beschikbaar, dus voor "slechts" 329 euro. Wat je nu ziet bij bol.com zijn de externe partijen die zelf hun prijs bepalen maar wel via bol verkopen. Gewoon afwachten tot bol zelf weer voorraad heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

87Dave schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:49:
[...]

Ik heb hem voor 329 euro gekocht bij bol.com, blijkbaar hadden ze weer beperkte voorraad? Benieuwd of alles wel goed gaat dan. Net in de stad een pro controller en Zelda gescored, nu nog wachten op mijn Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:33
Zag net 1 grijze liggen voor €329 bij de Intertoys in Beuningen. Ook Zelda op voorraad en extra joycons. De laatste pro controller heb ik wel meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
zzattack schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:28:
Zag net 1 grijze liggen voor €329 bij de Intertoys in Beuningen. Ook Zelda op voorraad en extra joycons. De laatste pro controller heb ik wel meegenomen :)
Je kan hier de voorraad controleren van de Intertoys-winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatchicken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-08 15:49
NotSoSteady schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:11:
[...]

Dit is helaas niet heel nauwkeurig, vanmiddag gaf de site aan dat 5 intertoys winkels in mijn buurt een beperkte voorraad hadden, na een paar telefoontjes kwam ik helaas bedrogen uit :Y) (ik zie dat dit ondertussen nog steeds niet bijgewerkt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Fatchicken schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:37:
[...]

Dit is helaas niet heel nauwkeurig, vanmiddag gaf de site aan dat 5 intertoys winkels in mijn buurt een beperkte voorraad hadden, na een paar telefoontjes kwam ik helaas bedrogen uit :Y) (ik zie dat dit ondertussen nog steeds niet bijgewerkt is)
Die zijn vaak voor de lopende reserveringen. De winkel weet soms zelf niet dat ze op voorraad zijn. Het centrale magazijn verstuurd de spullen en komen in een kar/container binnen. Voorraad wordt vanuit een centraal punt bijgehouden. Vorige keer dit zelf meegemaakt. Website gaf aan dat er voorraad was. Medewerker ging kijken in de container en zag dat ze binnengekomen waren.

[ Voor 10% gewijzigd door King Dingeling op 24-03-2017 22:18 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:17
NotSoSteady schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:11:
[...]

Als ik de lijst helemaal uitvouw is op dit moment (25/03 00:35) bij 48 Intertoys winkels voorraad.
Dus sla je slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Yes track en trace mail van bol.com, dus vanmiddag mijn Switch binnen. Hooelijk geen dode pixels anders gaat die direct weer terug. Dat is het enige wat de pret nog kan drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Die grijze zelda travel case is echt een drama. Ygz.nl verzette hem iedere keer en staat nu op 12 mei net als de blauwe.
Wil uiteindelijk voor vakanties die grote ook hebben waar alles in kan. Dus die maar voor eind april aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Arunia schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:14:
Die grijze zelda travel case is echt een drama. Ygz.nl verzette hem iedere keer en staat nu op 12 mei net als de blauwe.
Wil uiteindelijk voor vakanties die grote ook hebben waar alles in kan. Dus die maar voor eind april aanschaffen.
Net nog de normale zwarte variant van gekocht bij de lokale spellenboer. Maar online echt overal uitverkocht en een levertijd van 1 tot 2 maanden. Iets met scalpers die de boel opkopen en voor 3x de prijs op ebay zetten.

Update
Ze hebben er nog één in Kerkrade https://www.toychamp.nl/p...Switch_Deluxe_Travel_Case

[ Voor 9% gewijzigd door Bisamrat op 25-03-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorde tweede keer vertraging opgelopen op de nintendo switch die ik besteld heb bij bol.com nu is leverdatum nie bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bisamrat schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Net nog de normale zwarte variant van gekocht bij de lokale spellenboer. Maar online echt overal uitverkocht en een levertijd van 1 tot 2 maanden. Iets met scalpers die de boel opkopen en voor 3x de prijs op ebay zetten.

Update
Ze hebben er nog één in Kerkrade https://www.toychamp.nl/p...Switch_Deluxe_Travel_Case
Ik wacht op de zelda versie. Die je linkt hebben ze nog 10 van bij de MM in Alexandrium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-08 12:30
Fatchicken schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:37:
[...]

Plus gereserveerde systemen tellen blijkbaar ook als vooraad. ;(

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik zou gewoon een andere case nemen (al is het maar voor nu, zo duur zijn die dingen niet). Misschien wil ik later ook nog wel een échte nintendo case, nu heb ik gewoon zo'n Hori ding van bol.com. Prima kwaliteit en ziet er gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Arunia schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:07:
[...]

Ik wacht op de zelda versie. Die je linkt hebben ze nog 10 van bij de MM in Alexandrium.
Vandaag bij de Intertoys in Woerden een switch gekocht (na heel wat filialen in de regio te hebben gebeld) en daarna bij de Media Markt bij de Wall (Utrecht) gaan kijken voor een case en daar hadden ze nog 4 Zelda exemplaren. Meteen eentje meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind het niet erg om geld uit te geven, maar wel zonde om 20 euro te betalen omdat ik nu perse een hoes wil hebben. Dan wacht ik nog wel even tot ik de goede tegen kom of totdat de winkel hem rond mij eindelijk gaat versturen. Daarnaast wil ik die grote case ook nog wel hebben voor vakanties, dus dan koop ik die eerst wel.

@Paprika Jammergenoeg is die alleen net even een stuk buiten de route. We gaan wel die kant op richting Alphen vandaag, maar het is hem toch net niet zullen we maar zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 25-03-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik was net ook bij MM the wall, nog 2 Zelda hoezen. Geen pro controller helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Switch is binnen en alles is goed, geen dode pixels, goed werkende joycons. Na wat geklooi met de settings alles aan de praat gekregen. Zit nog te twijfelen aan een screen protector aangezien je daar toch vreemde dingen over leest. Maar voor nu Zelda round 2 (op WiiU al uitgespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga straks Zoetermeer nog even bellen en beijerlandselaan in Rotterdam omdat ik daar toch in de buurt of langs kom vandaag. Wellicht dat die nog hebben. De Wall is net wat te ver weg. Anders wordt het wachten tot 12 mei. Of het nu de blauwe of grijze wordt maakt me eigenlijk niet zo veel keer uit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APDK66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-05-2020
Ik kom net terug uit Polen en daar ligt de Nintendo Switch nog ruim op voorraad in de winkels zoals Mediamarkt en Saturn. Polen zijn blijkbaar minder geinteresseerd in deze console waarom haalt Mediamarkt deze voorraad niet naar Nederland :)
Ik heb er geen genomen i.v.m. garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
gister skylanders gespeeld voor het eerst met de joy cons los met mijn vriendin, ik speelde met de linker en merkte af en toe dat hij verbinding verloor en mijn pop gewoon tegen een muur bleef rennen

is dat dan die joy con issue neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
APDK66 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:49:
Ik kom net terug uit Polen en daar ligt de Nintendo Switch nog ruim op voorraad in de winkels zoals Mediamarkt en Saturn. Polen zijn blijkbaar minder geinteresseerd in deze console waarom haalt Mediamarkt deze voorraad niet naar Nederland :)
Ik heb er geen genomen i.v.m. garantie.
Ligt niet aan de interesse, maar gewoon dat Polen niet echt een Nintendo geschiedenis kent. Laatste tijd zal het wat veranderd zijn, maar als kind en tiener was er gewoonweg niks van Nintendo te vinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Prulleman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:19:

En ik heb dezelfde screen protector gekocht. De andere van AMfilm is niet leverbaar door amazon.de in Nederland. Ben benieuwd of het allemaal makkelijk installeert :). Nog bedankt voor de direct link trouwens, scheelt weer zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Bisamrat schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:54:
[...]

En ik heb dezelfde screen protector gekocht. De andere van AMfilm is niet leverbaar door amazon.de in Nederland. Ben benieuwd of het allemaal makkelijk installeert :). Nog bedankt voor de direct link trouwens, scheelt weer zoeken.
Ik heb 'm ook gekocht, vanmiddag komt om de tijd even te overbruggen een plastic ding binnen. Gelukkig zijn het er twee (die glazen) dus je kan er 1 verpesten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
marcelproust schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:10:
[...]

Ligt niet aan de interesse, maar gewoon dat Polen niet echt een Nintendo geschiedenis kent. Laatste tijd zal het wat veranderd zijn, maar als kind en tiener was er gewoonweg niks van Nintendo te vinden :-)
Ik was gisteren bij de Saturn in Dusseldorf. Nergens een Switch te zien, ook geen demo kit Accessoires volop. Heel maf, ook geen games.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkie00
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-01 10:33
Voor de belgen :
FUN heeft een grote voorraad binnen. Gisteren 1 gaan afhalen in Olen (Maar ook Turnhout) had ze ruim op voorraad.
Goedkoopste zelda momenteel gevonden bij toychamp : 59euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Ik kan de neon versie ophalen bij de MM voor 349, geïnteresseerde? Mocht iemand de grijze willen, dan wil ik wel ruilen met mijn joy cons (gloedje nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:46:
Ik kan de neon versie ophalen bij de MM voor 349, geïnteresseerde? Mocht iemand de grijze willen, dan wil ik wel ruilen met mijn joy cons (gloedje nieuw).
Je hebt bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4dc0ld
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 14:45
Voorraadje neon beschikbaar op Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
Meteen 1tje bij de Wehkamp besteld. Ik heb de afgelopen weken Marktplaats en V&A in de gaten gehouden, maar iedereen wil teveel geld verdienen aan een 2de hands (ook al is het na 1 spel) product. Vind ik gewoon onzin.

Nu Switch Neon + Zelda voor €390, is €50 minder dan de meeste op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

RuudBurger schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:43:
Meteen 1tje bij de Wehkamp besteld. Ik heb de afgelopen weken Marktplaats en V&A in de gaten gehouden, maar iedereen wil teveel geld verdienen aan een 2de hands (ook al is het na 1 spel) product. Vind ik gewoon onzin.

Nu Switch Neon + Zelda voor €390, is €50 minder dan de meeste op Marktplaats.
Eens, maar zou jij voor een tweede hands incl zelfs nu 410 betalen? Dus precies de prijs die nieuw is betaald, maar dan voor een twee weken oude console? Ik ben gewoon benieuwd. Ik ben tegen mensen die de switch kopen en hem met woekerwinst doorverkopen, maar ben in dubio over mijn casus :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:29
Wehkamp is weer uitverkocht helaas.

Vind het erg opmerkelijk dat bijna elke webshop hem direct onvindbaar maakt als hij uitverkocht is (bol, wehkamp, intertoys etc)

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
hmr schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:53:
[...]

Eens, maar zou jij voor een tweede hands incl zelfs nu 410 betalen? Dus precies de prijs die nieuw is betaald, maar dan voor een twee weken oude console? Ik ben gewoon benieuwd. Ik ben tegen mensen die de switch kopen en hem met woekerwinst doorverkopen, maar ben in dubio over mijn casus :)
Precies de prijs vragen welke je er ook voor heb betaald lijkt me redelijk(er). Maar ik gun het de meeste mensen ook gewoon niet ;) Dan maar paar weekjes langer wachten, dacht ik.
En houd er rekening mee dat veel aanbieders de Switch hebben gekocht voor €299. Normaal zou de Marktplaats prijs dan onder de €350 moeten liggen (met spel).

Ik zie ook dat mensen Zelda doorverkopen na uitspelen voor €50. Maar als ik 15 minuten langer bezig ben door onderhandelen, geld overmaken etc, moet het me minstens €20 op de nieuwprijs schelen. Anders ga ik lekker voor de "nieuw ervaring" en gemak van webshop betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Maikjuh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:22:

Vind het erg opmerkelijk dat bijna elke webshop hem direct onvindbaar maakt als hij uitverkocht is (bol, wehkamp, intertoys etc)
omdat je tijdens je zoektocht misschien (per ongeluk) iets anders koopt wat ze wel kunnen leveren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Maikjuh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:22:

Dit is zodat ze niet adverteren met een populair product dat niet leverbaar is of hier veel vragen over krijgen. Kost allemaal tijd en geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Lijkt erop dat de Neon Switch nog op voorraad is op Wehkamp nu en ook op bol.com voor de normale (329) prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:45

Dutch_Celt

Jollygood

Nu bij de mm utrecht hc

3 stuks zelda botw switch
1 stuk zelda botw limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazewinkel1989
  • Laatst online: 09-09 22:18
Zojuist een Neon Switch besteld bij Bol.com en Zelda BotW (switch) is nog op voorraad bij de online winkel van Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Crim schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Dit is zodat ze niet adverteren met een populair product dat niet leverbaar is of hier veel vragen over krijgen. Kost allemaal tijd en geld.
Hmm zo had ik er nog niet over gedacht. Logisch inderdaad, maar wel vervelend als je er naar op zoek bent.

Beide zijn weer uitverkocht helaas..

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
@Maikjuh Bol.com heeft de Neon Switch nog op voorraad mocht je die nog zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Tessa vd Heide schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:17:
@Maikjuh Bol.com heeft de Neon Switch nog op voorraad mocht je die nog zoeken :)
Heb jij misschien een link voor mij? Ik kan hem dus niet vinden. Dat is dus het probleem wat ik hierboven beschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Maikjuh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:19:
[...]

Heb jij misschien een link voor mij? Ik kan hem dus niet vinden. Dat is dus het probleem wat ik hierboven beschreef.
https://www.bol.com/nl/p/...d-blauw/9200000073683930/

Geen referral link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Dank! Ik zal het doorgeven aan een vriend van me, hij zal er blij mee zijn.

Zelf twijfel ik nog heel erg door het tekort aan games momenteel. Ik wil ook liever de grijze, goed excuus om de koop nu uit te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo switch neon besteld bij bol.com, en hij is ontvangen door postnl, morgen krijg k m binnen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierautomaat
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-08 18:38
Mediamarkt Antwerpen; Setje joycons + snippcerclips voor 80€.
Zelf gisteren gehaald omdat ik zoiezo vna plan was controllers bij te kopen. Nu dus met gratis snipperclips bij MM, terwijl andere winkels minstens 10€ meer vragen voor de combo.

edit:
http://www.mediamarkt.be/...clips-switch-1648392.html

[ Voor 18% gewijzigd door Bierautomaat op 29-03-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
De gekleurde is weer op voorraad bij de mediamarkt

[ Voor 5% gewijzigd door King Dingeling op 29-03-2017 12:46 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Pagina: 1 ... 36 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen