Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:28:
[...]

Volgens wie? De algemene economische natuurwet van Silversin?

De reden dat de Switch uitverkocht is is simpel; het is een goed apparaat met een extreem goeie launch title. BotW heeft mij ook over de streep getrokken. Nintendo wint er helemaal niks mee dit ding schaars te maken. De schaarste is gewoon simpelweg een kwestie van een veel grotere vraag dan aanbod. Vergeet niet dat dit ding wereldwijd een succes is.

[...]

Zelfde geldt voor jou. Onderbouwen die hap.
Even Google Scholar opengooien is niet zo moeilijk. De meeste artikelen zijn vrij toegankelijk.

http://pubsonline.informs.org/doi/abs/10.1287/mnsc.1050.0381

In de catalogus van mijn universiteit kom ik ook genoeg tegen maar ik vermoed dat je daar tegen een loginmuur aanloopt.

https://leiden.alma.exlib...onId=2711&customerId=2710

http://www.tandfonline.co...080/08961530.2015.1102670

De conclusies zijn in ieder geval vrij sluitend over de effectiviteit van schaarste als marketing-instrument. Het wordt gebruikt en werkt vaak wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Thomas schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:54:
[...]

Even Google Scholar opengooien is niet zo moeilijk. De meeste artikelen zijn vrij toegankelijk.

In de catalogus van mijn universiteit kom ik ook genoeg tegen maar ik vermoed dat je daar tegen een loginmuur aanloopt.

De conclusies zijn in ieder geval vrij sluitend over de effectiviteit van schaarste als marketing-instrument. Het wordt gebruikt en werkt vaak wel degelijk.
De enige bron die toegankelijk is daar is uit 2005, overigens zijn de meeste bronnen die ik tegen kom die het wel als iets positiefs zien vrij oud. Marketeers denken daar tegenwoordig heel anders over daarnaast hangt het zeer sterk af van het product en in welke categorie. De NIntendo Switch hoort daar zeker niet bij. De Switch is gebonden aan de supply chain en launch window tussen de ontwerpfase en de lanceer fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Ik zou toch maar een andere opleiding gaan zoeken wanneer ze je leren dat het voor een bedrijf als Nintendo verstandig is om zo min mogelijk consoles te produceren, waardoor consumenten op ieder moment het besluit kunnen nemen om over te stappen naar een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:51
NotSoSteady schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:10:
dat het voor een bedrijf als Nintendo verstandig is om zo min mogelijk consoles te produceren
En wat is zo min mogelijk?
Thomas schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:54:
[...]

Met die linkjes kunnen we weinig. Pen op z'n minst neer wat de titel van het artikel is en in welk tijdschrift of in welke proceeding het gepubliceerd is. Het zou je ook sieren als je de relevante passages uit de artikelen citeert.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RayNbow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:54:
Met die linkjes kunnen we weinig. Pen op z'n minst neer wat de titel van het artikel is en in welk tijdschrift of in welke proceeding het gepubliceerd is. Het zou je ook sieren als je de relevante passages uit de artikelen citeert.
Het is veel praktischer gewoon een zooi links te dumpen. Die gaat niemand lezen nl.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Net dan eindelijk bevestiging gekregen van Bol.com, morgen komt de Switch Pro controller naar mij! :)
NotSoSteady schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:10:
Ik zou toch maar een andere opleiding gaan zoeken wanneer ze je leren dat het voor een bedrijf als Nintendo verstandig is om zo min mogelijk consoles te produceren, waardoor consumenten op ieder moment het besluit kunnen nemen om over te stappen naar een concurrent.
Ik denk ook niet dat de productie 'zo min mogelijk' is. Het uitleveren is gewoonweg ruk, omdat daarmee de hype langer hoog gehouden wordt, want men denkt dat het product dan wel super goed / populair moet zijn, als de producten steeds zo lang uitverkocht zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door CH4OS op 14-04-2017 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:54:
[...]

En wat is zo min mogelijk?

[...]

Nou omdat je het zo lief vraagt;
First, the results of H1 and H2 showed that when consumers are exposed to marketing practices that can enhance social status, consumers evaluate the product more highly. Specifically, H1 found that when consumers are exposed to messages of scarcity, they evaluate the product more highly than when these messages are absent.
Michelle Childs en Byoungho Jin, 'Do Status Symbols in Marketing Increase Product Evaluations? An Experimental Analysis of Group Differences on Product Evaluations for Scarce and Brand-Presence Products', Journal of International Consumer Marketing 28:3 (2016), 154-168.

De volgende is erg interessant omdat Nintendo er ook daadwerkelijk in voorkomt;
Nintendo's marketing strategy for its video games was to both stimulate
demand and ration its availability, insuring that Nintendo games are far more desired than
readily obtainable.
Verder worden nog andere producten, waaronder de Playstation 2, genoemd waarbij schaarsheid als marketingstrategie is ingezet, zo ver ligt het dus niet buiten de game-industrie;
Examples for products that were
marketed with product scarcity are Sony's Playstation 2, Mazda Miata, Volkswagen
Beetle and various items in the designer fashion industry.
De hele conclusie is wat veel om te kopieren omdat het proefschrift meer beslaat dan de vraag die ik beantwoord wil hebben, dus ik moest wat keuzes maken;
Our analysis shows that scarcity signaling can be a substitute for
signaling through price and can reduce the amount of price distortion needed to credibly
signal a high quality. An advantage of inducing scarcity instead of charging a high price
is that the profit from informed consumers who enter the market first is not adversely
affected by the former strategy. Thus, under some conditions, as discussed above, the
high-quality seller finds it optimal to employ scarcity to improve signaling efficiency.
The observations of marketing practitioners seem to be consistent with the signaling
rationale for the scarcity strategy. A car dealer pointed out when commenting on the long
waiting lists for several models: This is what every manufacturer wants. It's an image
builder.
Axel Stock, The effects of product scarcity on quality image (PhD thesis Purdue University, West Lafayette 2013).

Zo'n gek idee is het dus totaal niet om schaarsheid in te zetten en je ziet het werkelijk overal; denk aan limited editions (limited quantity scarcity) of producten die slechts voor een bepaalde tijd op de markt zijn (limited time scarcity). Schaarsheid bij de introductie van een product inzetten is minder zichtbaar maar gebeurt wel degelijk. Of Nintendo deze strategie ook nu heeft toegepast kan niemand buiten dat bedrijf zeggen, maar dat het zou kunnen en ook effectief kan zijn lijkt me nu wel helder.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 14-04-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgerrit51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 20:31
The Legend of Zelda is op voorraard bij gameresource.nl:
http://www.gameresource.n...-the-wild-nintendo-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
@Thomas, ik heb nu niet de tijd om alles door te nemen, maar ik reageer alvast op het eerste artikel. Uit het eerste artikel vind ik het volgende interessanter:
Product scarcity can also have a positive effect on consumers’ desire to purchase the product because they will not get the chance to purchase it later (Byun and Sternquist 2012; Gupta 2013; Jin et al. 2011; Jung and Kellaris 2004;Wu et al. 2012). This sense of urgency may occur because scarce items enhance the perceived symbolic benefits of the item (Wu and Hsing 2006).
Dit heb ik ook wel eens in andere discussies gezien. Ik kan me voorstellen dat schaarste een aankoop kan
versnellen, maar ik heb nog niets gezien dat me overtuigt dat schaarste vraag creëert.

(Dat schaarste eventueel voor hogere evaluaties zorgt kan ik me ook wel wat bij voorstellen, maar het is nog een stap om van betere consumentenwaardering naar de creatie van vraag te gaan.)

Even een gedachtenexperiment: Laten we eens voorstellen dat Nintendo de Switch zou hebben gelanceerd zonder schaarsheid in te zetten als marketingtechniek (we nemen dus even aan dat dit een valide techniek is). Is zo'n alternatieve werkelijkheid haalbaar? Wat had Nintendo moeten doen om zoiets te realiseren?

Wanneer zo'n werkelijkheid niet haalbaar is, betekent dit dat Nintendo eigenlijk wel een keuze heeft om schaarsheid wel of niet in te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:23:
@Thomas, ik heb nu niet de tijd om alles door te nemen, maar ik reageer alvast op het eerste artikel. Uit het eerste artikel vind ik het volgende interessanter:

[...]

Dit heb ik ook wel eens in andere discussies gezien. Ik kan me voorstellen dat schaarste een aankoop kan
versnellen, maar ik heb nog niets gezien dat me overtuigt dat schaarste vraag creëert.
Dat gaat over spul dat in beperkte oplage geleverd wordt (zoals de NES Mini) en veel minder voor een Switch. En sowieso geldt het meer voor impulsaankopen dan voor consoles, waar je meestal toch wat langer over nadenkt of zelfs over moet overleggen. Het idee van in de winkel toevallig een Switch zien en denken "laat ik hem maar meenemen, later heb ik die kans niet meer" is hier wat minder van toepassing.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
NMe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:27:
[...]

Dat gaat over spul dat in beperkte oplage geleverd wordt (zoals de NES Mini) en veel minder voor een Switch. En sowieso geldt het meer voor impulsaankopen dan voor consoles, waar je meestal toch wat langer over nadenkt of zelfs over moet overleggen.
Ik denk dat de urgency bij de Switch voornamelijk invloed heeft of je wel of niet de Switch preordert.

* RayNbow had 'm begin dit jaar gepreorderd (2x) vanwege schaarste.
Het idee van in de winkel toevallig een Switch zien en denken "laat ik hem maar meenemen, later heb ik die kans niet meer" is hier wat minder van toepassing.
Dat komt omdat er geen Switches in de winkel liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:34:
[...]

Ik denk dat de urgency bij de Switch voornamelijk invloed heeft of je wel of niet de Switch preordert.

* RayNbow had 'm begin dit jaar gepreorderd (2x) vanwege schaarste.
Ik ook (goed, 1x), ik zag die schaarste wel aankomen en wist toch dat ik 'm wilde hebben. :P
Dat komt omdat er geen Switches in de winkel liggen. :+
True that. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dictatortje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 14:36
Het is niet toegestaan om je advertenties te pluggen. Dan raakt het forum te veel vervuild.

[ Voor 74% gewijzigd door Grotman op 15-04-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zo, hij is dan ein-de-lijk binnen, de Pro controller! Toch wel blij mee dat ik hem toch gekocht heb. De eerste indruk is zéér positief; hij voelt goed aan en het gewicht is OK (niet te licht, niet te zwaar) en de knoppen en joysticks voelen ook erg fijn aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IB0rah
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-04-2019
CH40S schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:49:
Zo, hij is dan ein-de-lijk binnen, de Pro controller! Toch wel blij mee dat ik hem toch gekocht heb. De eerste indruk is zéér positief hij voelt goed aan en het gewicht is OK (niet te licht, niet te zwaar) en de knoppen en joysticks voelen ook erg fijn aan!
Heb jij ook het gevoel dat de linker analog stick ietsje zwaarder is dan de rechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CH40S schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:49:
Zo, hij is dan ein-de-lijk binnen, de Pro controller! Toch wel blij mee dat ik hem toch gekocht heb. De eerste indruk is zéér positief; hij voelt goed aan en het gewicht is OK (niet te licht, niet te zwaar) en de knoppen en joysticks voelen ook erg fijn aan!
Heb 'em vrijdag binnen gekregen. Ligt erg fijn in de hand, fijner dan de joycons (IMHO ook prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IB0rah schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:21:
Heb jij ook het gevoel dat de linker analog stick ietsje zwaarder is dan de rechter?
Heb dit even getest, dit gevoel heb ik inderdaad ook. Vind ik het een probleem? Nee, eigenlijk niet, aangezien ik alleen Zelda speel en dan de camera net wat fijner kan besturen.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 17-04-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CH40S schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:34:
Heb dit even getest, dit gevoel heb ik inderdaad ook. Vind ik het een probleem? Nee, eigenlijk niet, aangezien ik alleen Zelda speel en dan de camera net wat fijner kan besturen.
Heb ik zelf niet eerlijk gezegd. Aangezien 't dezelfde componenten zijn kan ik me dat ook niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hydra schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:41:
Heb ik zelf niet eerlijk gezegd. Aangezien 't dezelfde componenten zijn kan ik me dat ook niet voorstellen.
Het verschil is niet groot, maar wel degelijk merkbaar. Alsof de onderdelen rechts íetsjes strakker zitten of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Blijft toch wel vedracht stil rondom de nieuwe leveringen aan de webshops. Het is nu al zeker 1.5 week geleden sinds de laatste leveringen. Ook fysieke winkels krijgen geen leveringen meer.

Voor Nintendo mag ik hopen dat er met de release van Mario Kart weer een nieuwe batch komt...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 10:40
Jer0entjeh88 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:48:
Blijft toch wel vedracht stil rondom de nieuwe leveringen aan de webshops. Het is nu al zeker 1.5 week geleden sinds de laatste leveringen. Ook fysieke winkels krijgen geen leveringen meer.
Ik heb begin april pre-orders geplaatst bij Media-Markt en Intertoys, maar ook nog niks van gehoord. Natuurlijk moet je meenemen dat Pasen tussendoor kwam vallen en de meeste winkels dan geen levering krijgen van donderdag/vrijdag tot maandag.
Jer0entjeh88 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:48:
Voor Nintendo mag ik hopen dat er met de release van Mario Kart weer een nieuwe batch komt...
Ik mag hopen dat er voor de release van MK8 een nieuwe levering komt. Ik denk dat er weinig mensen zijn die games als pre-order gaan plaatsen terwijl onduidelijk is wanneer ze hun systeem binnen krijgen. Zekers als er webwinkels zijn die op hun site vermelden dat de 5e/6e lading pas 30 juni verwacht wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 07:40

KRAI.7

Bwoah...

Ben van plan een order te plaatsen bij Amazon DE, mede zodat ik daar alle accessoires gelijk meebestel voor wat ik nodig heb, is dit verstandig of denken jullie dat ik dan nog een maandje of 2 kan wachten ivm de wachtrij? Op de website op-voorraad.nl zie in Duitsland er überhaupt niet tussenstaan voor de Switch.

Een medewerkster van Bol.com wist me te vertellen dat er aan het eind van deze maand een nieuw voorraadje wordt verwacht, maar dat konden ze me niet 100% beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
KRAI.7 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:01:
Ben van plan een order te plaatsen bij Amazon DE
Van mij mag je, maar ik zie de meerwaarde er niet van in. Op amazon.de is ie ook uitverkocht (behalve één overpriced rood-blauw variant) en volgens mij niet bekend wanneer ze binnen komen. Daar komt bij dat Duitse games vaak ook (deels) Duitstalig zijn, weet niet of dat met Switch games ook zo is though :P
KRAI.7 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:01:
Een medewerkster van Bol.com wist me te vertellen dat er aan het eind van deze maand een nieuw voorraadje wordt verwacht, maar dat konden ze me niet 100% beloven.
Weet je ook hoe veel? Als het een handjevol is heb je er nog steeds weinig aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7

KRAI.7

Bwoah...

@dubstepjoris True, maar vindt het een fijne site om te bestellen en zoals ik zei kan ik dan gelijk de rest meebestellen. Hm, zal eens kijken hoe dat zit...

Het enige wat ze me vertelde was 'een kleine hoeveelheid'. Ik ben benieuwd! Had me al wel ingeschreven voor de notificatie wanneer ze weer beschikbaar was (en bij Coolblue, Intertoys en Bart Smit), maar had van geen van alle 4 een bericht gekregen, zelfs toen ze wel beschikbaar waren geweest (tijd geleden, niet heel recent). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Niet om te vervelend te doen maar als de switch gewoon beschikbaar was geweest had ik deze al een maand in huis gehad.

Inmiddels ben ik het vertrouwen verloren en daarom van gedachte veranderd om hem nog aan te schaffen in de komende periode.

Als de console zo slecht beschikbaar is verwacht ik dat we hetzelfde resultaat krijgen als met de WiiU, zeer beperkt aanbod van 3th party games. De games die wel interessant zijn komen met flinke tijden ertussen beschikbaar. De periodes van wachten voor de console, de games, de controllers.. die zijn gewoon te lang. Het is te lastig om er aan te komen zonder gedwongen te zijn een pre-order te plaatsen. En bij een pre-order heb je geen idee hoe lang het duurt. Als ik een iets wil dan wil ik daar best even op wachten maar na maanden van slechte beschikbaarheid ga ik minder vertrouwen hebben in dat ze het echt tot een success willen maken.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Emiel1984 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:19:
Niet om te vervelend te doen maar als de switch gewoon beschikbaar was geweest had ik deze al een maand in huis gehad.

Inmiddels ben ik het vertrouwen verloren en daarom van gedachte veranderd om hem nog aan te schaffen in de komende periode.

Als de console zo slecht beschikbaar is verwacht ik dat we hetzelfde resultaat krijgen als met de WiiU, zeer beperkt aanbod van 3th party games.
En hoe verschilt de Switch met andere consoles qua beschikbaarheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

Als de console zo slecht beschikbaar is verwacht ik dat we hetzelfde resultaat krijgen als met de WiiU, zeer beperkt aanbod van 3th party games. De games die wel interessant zijn komen met flinke tijden ertussen beschikbaar. De periodes van wachten voor de console, de games, de controllers.. die zijn gewoon te lang. Het is te lastig om er aan te komen zonder gedwongen te zijn een pre-order te plaatsen. En bij een pre-order heb je geen idee hoe lang het duurt. Als ik een iets wil dan wil ik daar best even op wachten maar na maanden van slechte beschikbaarheid ga ik minder vertrouwen hebben in dat ze het echt tot een success willen maken.
Zo werkt het dus niet. Juist een console die veel verkocht wordt is aantrekkelijk voor third party developers. De Wii U kon het alleen niet vasthouden. Er zijn nu odnerhand zon 2.5miljoen units verscheept. Verwacht 7 miljoen dit jaar nog. Dat is een enorm aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07

De PS4 was in het begin ook amper tot niet te krijgen. Sterker nog, dat probleem hadden ze 6 maanden na launch nog steeds. Ik geloof niet dat je kunt stellen dat dat de totale verkopen of 3th party ondersteuning van de PS4 heeft geschaad...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Hij is erg vaak gewoon beschikbaar geweest bij diverse webshops/winkels. Ik heb maar een dag of 2 moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lymn
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 07:18
dubstepjoris schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:45:

Van mij mag je, maar ik zie de meerwaarde er niet van in. Op amazon.de is ie ook uitverkocht (behalve één overpriced rood-blauw variant) en volgens mij niet bekend wanneer ze binnen komen. Daar komt bij dat Duitse games vaak ook (deels) Duitstalig zijn, weet niet of dat met Switch games ook zo is though :P
Ik heb zelf Zelda van amazon.es. Het doosje van het spel is in het spaans, maar alle spellen op de switch zijn in de taal van de nintendo account! (Nederlands als beschikbaar in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
Thomas schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:09:
[...]

Hij is erg vaak gewoon beschikbaar geweest bij diverse webshops/winkels. Ik heb maar een dag of 2 moeten zoeken.
erg vaak? beschikbaar? Misschien bij de pre order, misschien op marktplaats voor 4 bankjes, maar in de afgelopen twee weken is de enige beschikbaarheid die ik gezien heb heel weinig en vaak voor absurde prijzen

edit: sorry voor mijn skere nederlands

[ Voor 4% gewijzigd door dubstepjoris op 19-04-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik kwam een aantal dagen geleden een digitale Zelda: BotW key tegen op een website voor 55 euro, maar na twijfelen heb ik hem toch niet aangeschaft... Helaas kan ik hem nergens meer vinden. Weet iemand toevallig op welke website dat is/was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als de console zo slecht beschikbaar is verwacht ik dat we hetzelfde resultaat krijgen als met de WiiU, zeer beperkt aanbod van 3th party games.
Dat volg ik niet. 3rd party developers worden juist heel vrolijk van een vraag die zo groot is dat er niet aan voldaan kan worden, dat betekent dat er enorm veel mensen zijn die 't ding kopen. De verkoopcijfers spreken boekdelen.

Is het leuk dat je het ding niet kan kopen? Natuurlijk niet. Maar het betekent juist voor externe developers dat de doelgroep enorm is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

NMe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:41:
[...]

Dat volg ik niet. 3rd party developers worden juist heel vrolijk van een vraag die zo groot is dat er niet aan voldaan kan worden, dat betekent dat er enorm veel mensen zijn die 't ding kopen. De verkoopcijfers spreken boekdelen.

Is het leuk dat je het ding niet kan kopen? Natuurlijk niet. Maar het betekent juist voor externe developers dat de doelgroep enorm is...
Ik krijg helemaal niet het idee dat de console zo goed verkoopt. Verkoopt de switch echt zo goed dan ? In mijn omgeving ken ik niemand met een switch. Daarom had ik het idee dat de console maar heel beperkt verkoopt in Nederland.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Emiel1984 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:13:
[...]

Ik krijg helemaal niet het idee dat de console zo goed verkoopt. Verkoopt de switch echt zo goed dan ? In mijn omgeving ken ik niemand met een switch. Daarom had ik het idee dat de console maar heel beperkt verkoopt in Nederland.
Nederlandse verkoopaantallen boeien enkel voor ons. Niet voor Nintendo en ook niet voor ontwikkelaars.

Het mag inmiddels bekend zijn dat de globale vraag naar de Switch enorm is. Veel groter dan iedereen verwacht had. Dus ja, momenteel verkoopt de Switch uitermate goed.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
[...]

Er zijn geen exacte cijfers bekend, maar er is wel de volgende berichtgeving:
AD: Nintendo verbreekt eigen verkooprecord met Switch
Bol.com en Intertoys bevestigen het succes van de Switch.
Dat bevestigt een woordvoerder van Nintendo. ,,Het is de grootste lancering die we ooit hebben gehad in de Benelux.’’

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Switch verkopen lijken voorlopig zelfs beperkt door het aanbod. Ik ken de situatie in Europa momenteel minder goed, maar in Tokyo was de enige keer dat ik een Switch te koop gezien heb, tijdens de preorder periode. Elke keer dat er een herstockering is, zijn de consoles meteen weg, en ook online retailers hebben niks te koop. Switch verkopen zijn hier momenteel 40 à 45.000 exemplaren per week, met nog steeds geen dip te zien.
Hetzelfde geldt voor Pro Controllers en joycons, voortdurend uitverkocht in de grotere electronicawinkels hier.

De preorders voor Mario Kart 8 en Splatoon zijn verder in Japan ook sterk, dus hopelijk heeft Nintendo extra consoles ondertussen klaarliggen om tegelijkertijd met MK8 in de winkel te leggen.

Voor zover ik lees is de situatie in de VS gelijkaardig. Voorraad die beschikbaar komt, is vrijwijl meteen weer uitverkocht.

Ben ik blij dat ik mijn EU Switch toch nog gepreordered had aan €299, had het bijna niet gedaan. Kan ik gerust Zelda spelen wanneer ik terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ik ken ook niemand in mijn omgeving die er een heeft, maar de verkoopcijfers liegen er niet om. Het ding is wereldwijd nergens meer te krijgen en volgens eerdere berichtgeving had Nintendo zo'n 2 miljoen apparaten beschikbaar voor de release. De volgende productieronde is verdubbeld. Ik kan voor third party developers geen gunstiger nieuws bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 17:15

BMN

Is de charging grip nog ergens te bestellen? Heb wel een extra joycon set maar kan ze nu niet verbinden met elkaar.. 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
BMN schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:00:
Is de charging grip nog ergens te bestellen? Heb wel een extra joycon set maar kan ze nu niet verbinden met elkaar.. 😐
Bij Amazon.de is hij niet op voorraad, maar wel te bestellen (hij wordt verstuurd wanneer hij weer op voorraad is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
@BMN Volgens hun website zou Game Mania Deventer er nog in de winkel moeten hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:33
nvt

[ Voor 84% gewijzigd door RenaldoN op 21-04-2017 15:19 . Reden: nvt ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:10
zojuist via op-voorraad.nl gezien dat de grijze switch op voorraad is bij bartsmit, direct besteld :D even kijken of dit door zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Hop. Ook besteld bij Bart Smit.

Nu Zelda nog...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7

KRAI.7

Bwoah...

Ook besteld via Bart Smit! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games‏

De grijze Nintendo Switch is weer beperkt op voorraad:

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

De rood/blauwe variant verwachten we volgende week!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C98gM2cXUAQUgtB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:18:
bol.com games‏

De grijze Nintendo Switch is weer beperkt op voorraad:

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

De rood/blauwe variant verwachten we volgende week!

[afbeelding]
Grappig dat er nog "(uitverkocht)" in de productnaam staat, terwijl ie wel op voorraad is inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:39:
[...]

Grappig dat er nog "(uitverkocht)" in de productnaam staat, terwijl ie wel op voorraad is inmiddels.
Zie die url. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Meer mensen die op Amazon.es hebben besteld? Hoe lang duurt het gemiddeld voordat het wordt afgeleverd...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
BtM909 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:50:
Meer mensen die op Amazon.es hebben besteld? Hoe lang duurt het gemiddeld voordat het wordt afgeleverd...
Amazon is vaak wat sneller dan ze zelf aangeven (geldt ook voor .de en .fr bijvoorbeeld). Ik zou zeggen 3-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:10
Thomas schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 07:17:
[...]

Amazon is vaak wat sneller dan ze zelf aangeven (geldt ook voor .de en .fr bijvoorbeeld). Ik zou zeggen 3-4 werkdagen.
Daarnaast zou je marktplaats ook kunnen proberen. Gisteren de switch besteld bij Bartsmit, en via marktplaats Zelda vandaag opgehaald voor €40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
Vrijdagavond de grijze Switch besteld bij bol.com, nog geen 18 uur later werd ie bezorgd :D. Gister (in Leeuwarden) een poging gedaan om bij de media markt, intertoys, toysxl en game mania om een kopie van BotW in bezit te krijgen maar tot nog toe geen succes. Niemand wist ook te vertellen wanneer het dan wel weer binnen komt.
Verder hangen er in de meeste winkels wel gewoon cases/starter kits, screenprotectors, opladers en pro controllers (bij MM) en een flinke lading 1, 2, Switch en Just Dance 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

https://www.bol.com/nl/p/...scalper/9200000067742249/

De URL kun je van alles mee doen ;)

Hij staat nu op Niet Leverbaar..

Benieuwd wat de beschikbaarheid van MK8 zal zijn. Zit te twijfelen of ik die niet gewoon als digitale download zal nemen.. Erg jammer (maar begrijpelijk) dat je game cards niet kan cachen in het geheugen zodat je best of both worlds hebt. Opzich had Nintendo daar wel wat aan kunnen doen (unieke IDs aan game cards toevoegen en niet toestaan dat een game op meerdere systemen tegelijk gecached staat).

[ Voor 25% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-04-2017 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
Bij de Bart Smit zijn er weer 3 op voorraad:
http://www.bartsmit.com/n...cht/nintendo-switch-grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

dubstepjoris schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:52:
Gister (in Leeuwarden) een poging gedaan om bij de media markt, intertoys, toysxl en game mania om een kopie van BotW in bezit te krijgen maar tot nog toe geen succes. Niemand wist ook te vertellen wanneer het dan wel weer binnen komt.
BotW heb ik dan ook maar digitaal gehaald. Jammer dat dat duurder is dan fysiek maarja, dat tientje moet er dan ook maar bij :/ Ik moest toch echt Zelda spelen na alle lyrische verhalen (en die zijn tot nog toe aardig terecht).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Nog 5 op voorraad bij Bart Smit (grijs)
Affiliates zijn niet de bedoeling..

[ Voor 64% gewijzigd door Ircghost op 24-04-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:10
Maar bestellen lukt hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
BooYooToo schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:39:
Maar bestellen lukt hier niet...
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

.. inderdaad, scheef :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Ik heb botw net van bol.com kunnen plukken:
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073662955/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Top! Ik heb hem net ook daar besteld. Nu nog een switch 8)7

Bart Smit geeft af en toe aan dat de grijze switch op voorraad is maar bestellen lukt niet.

[ Voor 13% gewijzigd door rozuchu op 24-04-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om de Switch bestellen sinds die vandaag(24-04-17) op voorraad zou moeten zijn volgens de site?

Tevens is Zelda of voorraad bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:29:
Is het iemand al gelukt om de Switch bestellen sinds die vandaag(24-04-17) op voorraad zou moeten zijn volgens de site?

Ik heb om 11:49 bij Bart Smit een grijze switch kunnen bestellen. :*) Heb tevens bevestiging ontvangen en de verzendstatus staat op 'in behandeling'.

Vlak daarna heb ik weer op de site van Bart Smit gekeken, toen zag ik dat er nog steeds voorraad was, maar toen ik weer op bestellen klikte kreeg ik een foutmelding dat er onvoldoende voorraad was. Dus slordig dat ze niet even de site bijwerken. :/

Ook gelijk maar even BotW aangeschaft bij bol, als het goed is komt de hele handel morgen binnen! :o O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Switches zijn alweer weg op: op-voorraad.nl

Heb net Bomberman gekocht bij Bol.com. Zelda is al binnen en volgende week Mario Kart en dan kunnen we op vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-08 14:39
Je kunt ook naar Intertoys/Bart Smit in de buurt bellen of de winkelvoorraad kijken op de website! Zo heb ik gevonden dat een Intertoys in de buurt nog voorraad had; gebeld, ze hadden een copy van BOTW achter gelegd voor mij en 's middags opgehaald!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Redney schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:39:
Heb net Bomberman gekocht bij Bol.com.
Bomberman viel volgens veel mensen tegen, al schijnt het dat de patch van vorige week veel goedmaakt. Ik laat 'm zelf nog even liggen tot 'ie een schappelijkere prijs heeft, 50 euro vind ik veel geld voor een game met mixed reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
BOTW lagen nog 10-20 op voorraad bij media markt eindhoven centrum gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
BtM909 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:50:
Als je de Express optie kiest, de volgende dag mits op tijd besteld. Ik heb er twee besteld vorige maand (en voor mezelf op zondag en een voor een vriend op de maandag), allebei maandag verwerkt en dinsdag geleverd.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 24-04-2017 15:12 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:04:
[...]

Bomberman viel volgens veel mensen tegen, al schijnt het dat de patch van vorige week veel goedmaakt. Ik laat 'm zelf nog even liggen tot 'ie een schappelijkere prijs heeft, 50 euro vind ik veel geld voor een game met mixed reviews.
Vroeger vond ik Bomberman echt geweldig, en ja, heb ook even getwijfeld maar voor op vakantie vermaak ik me er prima mee, helemaal straks in multiplayer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Ik heb er zojuist 1 bij coolblue besteld. Er staat nu nog 1 op vooraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
rozuchu schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:50:
Uitverkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 24-04-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 13:09
rozuchu schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:50:
En die is voor mij. :) Nu maar eens verdiepen in screen protectors en overige accessoires, en dan einde van de week aan de slag met Mario Kart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:29:

Morgen kan ik Zelda ophalen bij de Jumbo. Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ASNNetworks schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:11:
[...]

Als je de Express optie kiest, de volgende dag mits op tijd besteld. Ik heb er twee besteld vorige maand (en voor mezelf op zondag en een voor een vriend op de maandag), allebei maandag verwerkt en dinsdag geleverd.
Dan is er blijkbaar wat mis gegaan; De order is er sinds 14 april ingeschoten :(

Ik ga ze even contacten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
VP2000 schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:38:
[...]

En die is voor mij. :) Nu maar eens verdiepen in screen protectors en overige accessoires, en dan einde van de week aan de slag met Mario Kart!
Ah dan heb je geluk, ik kreeg net een mail dat ie toch niet op voorraad is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BtM909 schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:53:
[...]

Dan is er blijkbaar wat mis gegaan; De order is er sinds 14 april ingeschoten :(

Ik ga ze even contacten.
Heb je bij Amazon zelf besteld of bij een reseller? Het hang ervanaf via wie je koopt, je krijgt niet via elke aanbieder dezelfde service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:54:
[...]

Heb je bij Amazon zelf besteld of bij een reseller? Het hang ervanaf via wie je koopt, je krijgt niet via elke aanbieder dezelfde service.
Via Amazon, na de order was ie nog steeds op voorraad, maar er is wat mis gegaan met de order, waardoor ik net achter het net viste. Ze krijgen einde deze week / begin volgende week weer voorraad binnen en ik ben nu nummer 2 op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Wanneer gaat de productie omhoog die ze aangekondigd hadden ?
Nog nergens een switch op voorraad zien staan. Alleen te bestellen voor een levering in juli.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lymn
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 07:18
Pykow schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 07:08:
Nog nergens een switch op voorraad zien staan. Alleen te bestellen voor een levering in juli.
Diverse leveranciers hebben al te kennen gegeven dat ze sporadisch leveringen ontvangen van Nintendo, het is dus echt een kwestie van websites in de gaten houden...

Deze link naar een website vol met referrals hebben we liever meer genoemd. Je mag hem in je handtekening kwijt, maar niet meer op het forum noemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 25-04-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zelfs al is de productie omhoog gegaan, de vraag is wanneer je er iets van gaat merken. Die extra geproduceerde units moeten ook nog verscheept worden. Daarnaast, zo lang de vraag flink groter blijft dan het aanbod, zul je telkens net mazzel moeten hebben dat jij net de gelukkige bent die een bestelling weet te plaatsen. Ik bedoel, berichten gaan uit van een verdubbeling qua productie, maar als er bij een winkel 1000 mensen staan te wachten en er werden voorheen telkens 10 units geleverd, dan zul je in het begin nog weinig merken wanneer dat het aantal verhoogd wordt naar 20 units per levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
In de afgelopen dagen zijn ze op voorraad geweest bij Fonq, wehkamp, bol.com, Coolblue, Bart Smit en Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Afgelopen dagen regelmatig gelezen dat er mogelijk een Mario kart bundel komt, nu vraag ik mij wel af wanneer deze dan komt.. aangezien Mario Kart over enkele dagen uitkomt en de levering van de Switch zelf nogal laag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:01:
Afgelopen dagen regelmatig gelezen dat er mogelijk een Mario kart bundel komt, nu vraag ik mij wel af wanneer deze dan komt.. aangezien Mario Kart over enkele dagen uitkomt en de levering van de Switch zelf nogal laag is.
Kwam deze niet alleen in rusland uit als bundel? was gelekt door nintendo rusland en in de reddit thread stond daar toen iets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dubstepjoris
Sokkeh schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:07:
[...]

Kwam deze niet alleen in rusland uit als bundel? was gelekt door nintendo rusland en in de reddit thread stond daar toen iets over.
Was inderdaad gelekt door Nintendo Rusland, zou ongeveer 25.000 roedels (415 euro) kosten maar is verder weinig over bekend. Ook gamestop(http://www.gamestop.com/n...-ships-by-05-05-17/147031) zou een bundel hebben voor $500, deze is inclusief Zelda BotW en BotW season pass, microSD kaart van 128GB en natuurlijk MK8 Deluxe. Volgens mij is dit meer een actie van gamestop dan een Nintendo bundel, kan me niet voorstellen dat je een Mario Kart switch met BotW gaat verschepen eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-08 14:39
@dubstepjoris Dat klopt, dat zijn bundels van Gamestop, niet van Nintendo zelf. Sterker nog, veel van hun bundels zijn niet goedkoper! Alles zelf los kopen is vaak net iets goedkoper, maar Gamestop verkoopt wel bundels - ze verkopen geen losse Switches. Zo maken ze meer winst en ze weten toch wel dat mensen dat gaan betalen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:01:
Nintendo heeft al naar buiten gebracht dat deze bundel (voorlopig) alleen in Rusland verschijnt. Daarnaast zijn alle overige bundels gewoon door winkels samengesteld en niet door Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Dank voor de reacties, dan ga ik alles maar los kopen :)

Ik ben wel benieuwd waarom Nintendo zoiets niet zelf doet, ik denk dat hier wel vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:36:

Ik ben wel benieuwd waarom Nintendo zoiets niet zelf doet, ik denk dat hier wel vraag naar is.
Denk dat de eerste echte bundles rond kerst op de markt verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris

Ik denk dat er nog wel een kans is dat Nintendo bundels uit gaat brengen, maar dat dit nog even duurt. Logische bundels zouden (voor nu) BotW of MK8 zijn. Aangezien deze games ook op de WiiU verschenen zijn, zou het kunnen dat Nintendo het nut niet in ziet om deze in bundels uit te brengen. Misschien dat er een bundel komt met Mario Odyssey aangezien dit een Switch exclusive is? (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat Nintendo liever nog even profijt haalt uit het feit dat de vraag groter is dan hun aanbod. De prijsverlaging die samengaat met zo'n bundel is op dit moment juist niet goed voor hun omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Met de komst van Mario kart wil ik eigenlijk overgaan tot het aanschaffen van een extra setje joycon's, maar volgens mij zijn die net zo slecht leverbaar?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:30
hmr schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:53:
Met de komst van Mario kart wil ik eigenlijk overgaan tot het aanschaffen van een extra setje joycon's, maar volgens mij zijn die net zo slecht leverbaar?
Die zie ik regelmatig in (speelgoed)winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

NotSoSteady schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:38:
[...]

In de afgelopen dagen zijn ze op voorraad geweest bij Fonq, wehkamp, bol.com, Coolblue, Bart Smit en Intertoys.
En de Media Markt (zaterdag nog twee in Emmen). Ook online momenteel.

[ Voor 3% gewijzigd door Megalodon86 op 25-04-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met de komst van Mario kart wil ik eigenlijk overgaan tot het aanschaffen van een extra setje joycon's
Heb ik ook aan zitten denken maar ik kijk het nog even aan. Ik vind de kleuren die er nu zijn niet heel mooi, en ook die gele die eraan zitten te komen vind ik maar niks. Ben nog een beetje aan het hopen op Gamecube-paars, misschien bij de release van de VC ofzo. En ach, als ik langer wacht dan hoef ik ze in elk geval vast niet terug te sturen voor dat desyncing-probleem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NINTENDO Joy-Con-controllerset Rood en Blauw + Snipperclips voor 56 euro.

https://outlet.mediamarkt...s-ID33859?search=nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:33:
[...]

En de Media Markt (zaterdag nog twee in Emmen). Ook online momenteel.
Wanneer je besteld niet meer.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Er liggen vijf neon inclusief snipperclips bij MM Hoofddorp. Overigens ook 20 keer BotW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Er zijn weer een paar Neon switches beschikbaar bij Bol.com! :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Weet er eigenlijk iemand hoe het zit met de levering van Mario Kart 8 Deluxe door bijvoorbeeld bol.com? Volgens mij moeten ze 'm morgen versturen als je wil dat 'ie vrijdag aankomt vanwege Koningsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
D4V3 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:22:
Er zijn weer een paar Neon switches beschikbaar bij Bol.com! :)
In de titel staat uitverkocht maar wel op voorraad.. :?
NMe schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:32:
Weet er eigenlijk iemand hoe het zit met de levering van Mario Kart 8 Deluxe door bijvoorbeeld bol.com? Volgens mij moeten ze 'm morgen versturen als je wil dat 'ie vrijdag aankomt vanwege Koningsdag.
Dat vroeg ik mij ook af, het zou me niets verbazen als het spel zaterdag pas arriveert.
Pagina: 1 ... 39 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen