surfonce schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 23:30:
Hier ook grote twijfels om toch voor de B6 te gaan nu de prijs al onder 1600 euro aan het zakken is.
is de E6 de moeite waard voor die meer luxueuze afwerking en 3d wat je waarschijnlijk toch maar heel zelden zal gebruiken ?
Ik heb 3D op mijn vorige LCD in 4jr tijd denk ik 3x gebruikt, dus dat was voor mij geen argument. Verder vind ik de soundbar van de E serie juist lelijk en onnodig. Ik heb het geluid altijd via mijn Powernode2/ B&W CM1 S2 (ik geef niets om surround) en daar kan de soundbar van de E6 sowieso niet aan tippen.
Verder is er ook veel discussie geweest over de verschillende SoC van de B6 (Mediatek) en E6 (van LG zelf) maar echt duidelijk merkbare verschillen zijn er volgens mij niet. Zeker niet na de input lag fix op de B6. Kortom: voor mij was de keuze B6 vs E6 snel gemaakt.
of is de nieuw uitgekomen C7 een waardig alternatief ?
Wat mij betreft met een prijsverschil van €600 dus niet, lees even terug hierboven.
en wanneer de keuze gevallen is voor het model ? wanneer zou het de beste tijd zijn om een 6 model aan te schaffen ? wachten tot mei/juni ? of zouden ze dan al niet meer leverbaar zijn ? prijzen lijken nu per week te kelderen
jullie gedachten ?
Prijzen van de 6 zullen misschien nog verder dalen. Al hoop ik het niet, ik heb in jan nog 1900 betaald voor mijn B6

. Voor de 7 zal het wel herfst worden
mits het hetzelfde gaat als bij de 6. Ik zou gewoon kopen wanneer de prijs voor jou goed voelt, anders blijf je wachten. Ik heb ondanks de prijsdaling al wel 2 mnd genoten van mn OLED.