Niek-panna schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:52:
De soundbar is niet super lelijk maar mijn voorkeur gaat uit naar een strak design zonder gedoe eromheen zoals een soundbar en/of picture on glass.
Ook de positie van de HDMI ingangen zijn teveel naar de zijkant gepositioneerd naar mijn idee zodat je waarschijnlijk de HDMI kabels nog kunt zien of je moet een te scherpe hoek maken.
Misschien iemand met een E6 die dit kan ontkrachten?
Ook rond deze prijs klasse zit naar mijn idee niemand te wachten op een halve oplossing kwa geluid.
Zonde vind ik het wel want had mijn zinnen gezet op de E6 maar nu hem in het echt gezien te hebben is hij afgevallen.
Nu wachten op de B6 en hopen dat de 44ms inputlag niet te merken is in vergelijking met mijn VT30 (21ms)
anders maar wachten op de 2017 modellen

Nou, ik heb zo'n ding (55E6) staan.
HDMI-kabels: ja, die moet je wel met een redelijk bocht naar achteren dwingen. Het valt wel mee hoor, maar je je moet ze wel even vastzetten anders heb je kans dat je net het bochtje ziet. Bij soepel kabels leg je ze waarschijnlijk zonder kracht al uit het zicht.
De
soundbar, voor velen een discussie-puntje:
Die soundbar is erg handig om snoerentroep te verbergen, mocht je de tv niet ophangen en gewoon neerzetten. Je kijkt niet onder de tv door dus.
Na een aantal weken kan ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben:
het geluid is echt prima: heldere stemmen, goede bas en muziek klinkt ook nog. Je kan de sound goed instellen: in laten meten door de tv zelf (ja, dat kan ie), of de equalizer gebruiken.
Ik vind de soundbar zeer geschikt voor dagelijks gebruik zoals soaps, half filmpje, voetbal, wielrennen of zelfs wat idols (kids) en je bespaart je de moeite om steeds weer 5.1 aan te moeten zetten om wat beter geluid te krijgen. Ik vind het ideaal en een mooie praktische tussenoplossing, zo vaak kijk ik nou ook weer geen films.
Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120