• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Mijn extra Max besteld op 17 december bij Amazon NL wordt op 5 januari geleverd. Je kan ze niet meer bestellen op Amazon NL maar nog wel op DE, waar er nog steeds wordt aangegeven dat hij tijdelijk niet beschikbaar is.

Misschien dat iemand daar een poging wilt wagen?

[Voor 26% gewijzigd door MysticX op 31-12-2020 07:44]

MBP 16 i9/64GB/8TB -  MBP M1 16GB/512GB -  13 Pro Max 512GB SB -  iPad Pro 2018 SG - Ryzen 5900X with AMD 6900XT

• Henk.
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 07-02 21:02
Op Amazon DE zijn ze al sinds het begin te bestellen, maar nog geen zicht op leverdatums .
Denk dat daar ondertussen een heel lange wachtrij is ontstaan.

[Voor 16% gewijzigd door Henk. op 31-12-2020 12:11]

• dnl4
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 10:11
Die van mij zit nu al een week vast in het postnl sorteerproces 😧
Iemand hier ervaring mee? MM gebeld en die moeten nu onderzoek bij PostNL in gang zetten

• Henk.
dnl4 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:46:
Die van mij zit nu al een week vast in het postnl sorteerproces 😧
Iemand hier ervaring mee? MM gebeld en die moeten nu onderzoek bij PostNL in gang zetten
Schijnt dat het erg druk is bij PostNL 8)

• M_to_P
  • Laatst online: 18:23
Zojuist een besteld bij MaxICT. We zullen zien hoe lang het duurt voor hij binnen is, maar ben benieuwd! Prijs lag ook wat lager, dus dat helpt.

• jdevries189
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 27-11 21:07
M_to_P schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:10:
Zojuist een besteld bij MaxICT. We zullen zien hoe lang het duurt voor hij binnen is, maar ben benieuwd! Prijs lag ook wat lager, dus dat helpt.
MaxICT staat erom bekend juist altijd te pretenderen dat ze voorraad hebben terwijl dit helemaal niet zo is. Hopelijk heb je nog niks betaald..

• M_to_P
  • Laatst online: 18:23
jdevries189 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:32:
[...]

MaxICT staat erom bekend juist altijd te pretenderen dat ze voorraad hebben terwijl dit helemaal niet zo is. Hopelijk heb je nog niks betaald..
Nog niet, kan het ook zo terughalen met paypal.

• kevintjuh93
  • Laatst online: 19-11 12:07
Terwijl ik de Airpods Max allang had besteld (in mijn hoofd), toch te lang gewacht waardoor ik hem via Apple pas over 8-10 weken krijg. Toen 17 december maar ook bij Dustinhome besteld en er staat nog steeds ' verwacht 7-1-2021 '. Ik hoop dat dit waar is en dat ik hem snel in ontvangst mag nemen. Anderen hier ervaring met Dustinhome?

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:03

Aiii

何これ

kevintjuh93 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:58:
Terwijl ik de Airpods Max allang had besteld (in mijn hoofd), toch te lang gewacht waardoor ik hem via Apple pas over 8-10 weken krijg. Toen 17 december maar ook bij Dustinhome besteld en er staat nog steeds ' verwacht 7-1-2021 '. Ik hoop dat dit waar is en dat ik hem snel in ontvangst mag nemen. Anderen hier ervaring met Dustinhome?
Nu heb ik zelf geen ervaring met Dustinhome, denk ik niet dat het onwaarschijnlijk is dat er een levering aan shops in de planning is voor Januari. Voor zover ik weet van Apple zorgen ze altijd voor voorraad voor hun resellers, en geven ze niet 100% prioriteit aan hun eigen stores.

Dat gezegd hebbende, een verwachting is net dat, een verwachting. Apple geeft voor zover ik weet winkels niet weken op voorhand aan wat en hoeveel er geleverd wordt, maar misschien was dit een uitgesteld levering van December en daarmee een uitzondering.

Simpelweg afwachten dus. Dat er nog een tijdje schaarste is echter overduidelijk, de levering zullen niet heel groot zijn.

• Ashwani
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 21:58
Mensen die interesse hebben in de MagSafe Duo bij kijkshop online is hij in de aanbieding en op voorraad

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18:10
Mensen die last hebben van oorontsteking met AirPods Pro? Zelf enorm last van, volgens deze link ben ik niet de enige https://discussions.apple.com/thread/250896003

• Aiii

Aiii

何これ

Galvatron schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:12:
Mensen die last hebben van oorontsteking met AirPods Pro? Zelf enorm last van, volgens deze link ben ik niet de enige https://discussions.apple.com/thread/250896003
Nee, maar ik had wel een allergische reactie op het siliconen bandje van de Apple Watch. Zeker in combinatie met nattigheid of zweet kan ik mij goed voorstellen dat je op bepaalde materialen een reactie hebt.

Zelf heb ik overigens Comply Foam tips gekocht, omdat de Pro anders gewoon uit mijn oren vielen binnen een kwartier, dat kan een oplossing zijn voor je.

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18:10
Aiii schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:46:
[...]

Nee, maar ik had wel een allergische reactie op het siliconen bandje van de Apple Watch. Zeker in combinatie met nattigheid of zweet kan ik mij goed voorstellen dat je op bepaalde materialen een reactie hebt.

Zelf heb ik overigens Comply Foam tips gekocht, omdat de Pro anders gewoon uit mijn oren vielen binnen een kwartier, dat kan een oplossing zijn voor je.
Zal eens kijken, ik heb Apple support aangevraagd hiervoor. Ze gaan me terugbellen. Ik heb inmiddels 3 keer een infectie gehad en omdat het elke keer beide oren waren wist ik het eigenlijk al bij de tweede keer.

Overigens bevatten de Apple Watch bandjes (die van Apple zelf) volgens mij geen siliconen, dus waarschijnlijk zit er iets anders in het bandje, er schijnen inderdaad meerdere mensen last van te hebben.

• Aiii

Aiii

何これ

De AirPods Max zilver en space gray zijn op voorraad bij Mediamarkt.

• Henk.
And it’s gone

[Voor 90% gewijzigd door Henk. op 12-01-2021 18:28]

• Henk.
Bij Max ict is space gray voor een leuk prijsje te krijgen. https://maxict.nl/product..._medium=cpc&utm_campaign=

[Voor 7% gewijzigd door Henk. op 12-01-2021 18:28]

• Aiii

Aiii

何これ

https://azerty.nl/product...eakers.net&utm_medium=cpc
Azerty heeft er 5 in Space Gray voor iets meer als retail

https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=pdl
Bol.com heeft de zilveren in zeer beperkte voorraad voor 629

https://www.yourmacstore....b75004d47594a335a4d2f4133
Idem voor YMS, voor 619.

https://www.kamera-expres...ium=cpc&utm_term=12357611
Kamera Express voor 629,-

(excuses aan de mods, ik zat per abuis in het verkeerde topic ivm de laatste post 8)7 )

[Voor 34% gewijzigd door Aiii op 12-01-2021 19:52]

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:56
Azerty gaat denk ik niet leveren. Heb er 1 gekocht en voorraad blijft zelfde😂

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:09
Als je op de Tweakers shopreviews mag afgaan zullen ze je geld zo lang mogelijk vasthouden en uiteindelijk niet leveren...

[Voor 0% gewijzigd door Of-Aaargh op 12-01-2021 20:18. Reden: spelfoutje]

• Amrit
  • Registratie: september 2006
  • Niet online

Amrit

NERDS!

giantgiantus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:42:
Azerty gaat denk ik niet leveren. Heb er 1 gekocht en voorraad blijft zelfde😂
Nou, even afwachten denk ik. Ben al +10 jaar klant bij die club, en alleen goede ervaringen..

There are 10.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 particles in the universe that we can observe, your mama took the ugly ones and put them into one nerd.

• giantgiantus
Amrit schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:10:
[...]

Nou, even afwachten denk ik. Ben al +10 jaar klant bij die club, en alleen goede ervaringen..
Zoals verwacht heeft die “club” opeens ook geen zicht meer op wanneer ze kunnen leveren😂. Beetje zoals met de rtx3000 serie. Valt me toch op dat die computer winkeltjes echt niet kunnen tippen aan de bol en Amazon van deze wereld. Jammer wel. Het is niet goed dat die 2 partijen zo dominant worden, maar het is wel lastig om genoegen te nemen met inferieure service van de Nederlandse computer shops.

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:59
Bij megekko weer een mail gehad, nu is hij niet morgen leverbaar maar eind deze maand (deze week stond er heel lang dat hij morgen leverbaar was, dus voordat ik heb besteld had, waar hij gewoon op voorraad stond. Wat een schimmig bedrijf zeg, heb het gecanceld en ik hoop dat ik mijn geld terug krijg daar.

• giantgiantus
carpebios schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:38:
Bij megekko weer een mail gehad, nu is hij niet morgen leverbaar maar eind deze maand (deze week stond er heel lang dat hij morgen leverbaar was, dus voordat ik heb besteld had, waar hij gewoon op voorraad stond. Wat een schimmig bedrijf zeg, heb het gecanceld en ik hoop dat ik mijn geld terug krijg daar.
Je krijgt je geld terug. Was met rtx 3000 serie ook binnen 3 dagen. Overigens geen schimmig bedrijf. Het is een automatisch systeem waarbij ze de datum krijgen van de leverancier (groothandel).

• Amrit
  • Registratie: september 2006
  • Niet online

Amrit

NERDS!

giantgiantus schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 06:57:
[...]

Zoals verwacht heeft die “club” opeens ook geen zicht meer op wanneer ze kunnen leveren😂. Beetje zoals met de rtx3000 serie. Valt me toch op dat die computer winkeltjes echt niet kunnen tippen aan de bol en Amazon van deze wereld. Jammer wel. Het is niet goed dat die 2 partijen zo dominant worden, maar het is wel lastig om genoegen te nemen met inferieure service van de Nederlandse computer shops.
Tja balen. Blijkbaar moet iets lokaal bij de webshop op voorraad liggen. Zeker met producten die echt hot zij

There are 10.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 particles in the universe that we can observe, your mama took the ugly ones and put them into one nerd.

• Aiii

Aiii

何これ

Ik zag zojuist op de Apple website dat de levertijd van de Grijze, Zilveren, en Roze varianten allemaal vervroegd zijn naar 16-23 Februari, dat was 4-10 maart een paar dagen geleden. Het lijkt er dus op dat ze de productie aardig omhoog geschroefd hebben inmiddels.

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:48

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Wat frusterend dat de Apple Stores gesloten zijn voor aankopen. Ze liggen daar gewoon op tafels en volgens een medewerker genoeg lokale voorraad.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Drials
  • Registratie: december 2020
  • Nu online
robbinonline schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:03:
Wat frusterend dat de Apple Stores gesloten zijn voor aankopen. Ze liggen daar gewoon op tafels en volgens een medewerker genoeg lokale voorraad.
Waarom is dat frustrerend? Je weet wel waarom ze voor aankopen gesloten zijn?

• robbinonline

robbinonline

Drials schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Waarom is dat frustrerend? Je weet wel waarom ze voor aankopen gesloten zijn?
Wie probeer je hier de les te lezen, daar gaat dit topic niet over.

Het gaat er over de levertijd van die dingen, dat ze niet of nauwelijks te verkrijgen zij. De vraag hoog is en het jammer is dat er wel wat retail voorraad is maar dat je je daar op dit moment niet bij kan komen.

• Drials
  • Registratie: december 2020
  • Nu online
robbinonline schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:56:
[...]

Wie probeer je hier de les te lezen, daar gaat dit topic niet over.

Het gaat er over de levertijd van die dingen, dat ze niet of nauwelijks te verkrijgen zij. De vraag hoog is en het jammer is dat er wel wat retail voorraad is maar dat je je daar op dit moment niet bij kan komen.
Excuses, dat was niet de bedoeling.

Misschien kunnen ze een medewerker de voorraad uit de winkel laten halen, dan is er weer meer voorraad online beschikbaar.

• frankegiani
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 29-11 18:38
Gewoon bestellen bij Apple is mijn ervaring, heb je ze binnen een paar dagen in huis, in tegenstelling tot de 4-5 weken die vermeld staat op de website.

[Voor 5% gewijzigd door frankegiani op 18-01-2021 10:31]

• giantgiantus
frankegiani schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:30:
Gewoon bestellen bij Apple is mijn ervaring, heb je ze binnen een paar dagen in huis, in tegenstelling tot de 4-5 weken die vermeld staat op de website.
Heb nu 4 weken een bestelling staan 😂.

Heb gelukkig via Coolblue er wel 1 geleverd gekregen overigens.

• frankegiani
Ik dit weekend sg max besteld bij Apple, net melding gekregen dat morgen wordt geleverd!
Ze hebben denk ik de productie opgevoerd of voorraad uit fysieke winkels ingezet.
Typisch gevalletje van under promise over deliver😁

[Voor 13% gewijzigd door frankegiani op 18-01-2021 10:52]

• frankegiani
Maar ik begreep van cb dat ze deze of volgende week ook een ‘wat grotere voorraad’ verwachten..

• kevintjuh93
frankegiani schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:30:
8-10 weken staat er bij mij voor de Sky Blue. En in december toen ik hem bestelde eind maart oid. :+

• frankegiani

• appie39
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 28-11 20:33
Bij Coolblue is de ‘zilver’ op voorraad.
(‘Minder dan 4 op voorraad‘)

• frankegiani
Dat met die paar stuks op voorraad heb ik al eerder gehad bij cb. Dan had ik besteld en bevestigd gekregen maar dan kreeg ik daarna ‘s avonds laat alsnog een mailtje dat het helaas toch niet op voorraad was.

• carpebios
frankegiani schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:08:
Dat met die paar stuks op voorraad heb ik al eerder gehad bij cb. Dan had ik besteld en bevestigd gekregen maar dan kreeg ik daarna ‘s avonds laat alsnog een mailtje dat het helaas toch niet op voorraad was.
Dit, dat systeem werkt echt niet, ik zou de gok niet wagen.

• giantgiantus
carpebios schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Dit, dat systeem werkt echt niet, ik zou de gok niet wagen.
Niet echt een gok. Je gebruikt je creditcard ben je op z’n hoogst 3 daagjes aan t wachten op terugbetaling.

• robbinonline

robbinonline

Alle kleurenren nu op voorraad bij Coolbue.

• carpebios
robbinonline schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:36:
Alle kleurenren nu op voorraad bij Coolbue.
Die waren dan weer heel snel weg ;) de grijze is er nog wel, maar die vind ik verre van mooi.

• giantgiantus
carpebios schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:46:
[...]

Die waren dan weer heel snel weg ;) de grijze is er nog wel, maar die vind ik verre van mooi.
Ik heb 3 kleuren thuis gehad. Met beetje witte huid en blond haar vond ik en de meeste mensen om mij heen eigenlijk de zilveren het mooist staan.

• frankegiani
Net ontvangen Max via apple heeft productiedatum november 2020, dus was niet opeens op voorraad / snelle levering agv productieverhoging...

• LCHero
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:02
Zojuist een SG Max kunnen bestellen bij Coolblue, morgen in huis. Er is nog beperkte voorraad volgens de site van CB.

• dnl4
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 10:11
Ook vanochtend bij CB besteld. Dat is al de vierde die ik bestel. Ik hoop dat deze keer raak is.

Webshop 1 heeft hem na zes weken nog niet opgestuurd. Geannuleerd, geld terug
Webshop 2 pakket zoekgeraakt, geld terug
Webshop 3 (Apple) zegt 17 feb of later
Webshop 4 (CB) zegt op voorraad morgen in huis
Ik geloof het pas als ik hem zie

• dsonnaville
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 18:52
Gisteravond bij de BCC besteld, helaas nog niet geleverd.

Even gebeld zojuist en schijnbaar krijgen ze morgen een flinke lading Apple producten binnen - waaronder de Airpods Max. Mijne zou vrijdag geleverd worden.

Ook vorige week bij MaxICT besteld - daar heb ik nog steeds niets van vernomen.

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:20

Safaci

Transhumanist

De blauwe versie lijkt nergens op voorraad te komen. Enkel SG en zilver.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Blaz0r
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 27-11 14:01
Ik heb mijn bestelling (blauwe) bij megekko geannuleerd omdat ik daar niet op korte termijn een levering verwacht (wordt steeds een week uitgesteld) en het "achteraf betalen" ging bijna verlopen.

Ik houd een aantal webshops regelmatig in de gate maar ik lijk er toch elke keer naast te grijpen.

Ik heb nu maar een blauwe bij Apple besteld, 8-10 weken geduld, hopelijk wat eerder.

Het lijkt er op dat met name space gray de afgelopen weken gewoon regelmatig goed te verkrijgen is. Blauw valt echter nog wat tegen.

• KroeT
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01-12 10:30

KroeT

[...]

Ik heb op 22 januari space grey Airpods Max besteld. Vandaag, 25 januari, de verzendbevestiging gekregen. Zouden morgen moeten worden geleverd. Iets sneller dan ik had gedacht 🤭

Peace is not simply the absence of war.

• frankegiani
Ik had dus zoals gezegd soortgelijke ervaring met snelle levering via Apple van de space grey

• frankegiani
Spel van vraag en aanbod-> de prijs loopt op: 649,- voor space grey max.
https://www.kamera-expres...ple-airpods-max-spacegrey

[Voor 19% gewijzigd door frankegiani op 29-01-2021 20:45]

• Blaz0r
frankegiani schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:37:
Spel van vraag en aanbod-> de prijs loopt op: 649,- voor space grey max.
https://www.kamera-expres...ple-airpods-max-spacegrey
Grijs en zilver zijn tegenwoordig zo vaak op voorraad dat meer betalen waarschijnlijk niet echt nodig is.
Blauw is echter nog onvindbaar voor de korte termijn dus mijn Apple order staat nog.

• Safaci

Safaci

Transhumanist

Ik had even geluk bij bol.com. Er was één SG beschikbaar. Voor een bijzondere prijs.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Niveus
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21:35
Ah die heb ik net ook besteld, en voor diezelfde prijs. Ik wilde eigenlijk wachten op de blauwe (heb al sinds eind dec reservering staan bij CB, besteld maar was niet leverbaar) maar ga met dit prijsverschil toch voor de SG. Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk geleverd wordt..

• Aiii

Aiii

何これ

Niveus schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:52:
Ah die heb ik net ook besteld, en voor diezelfde prijs. Ik wilde eigenlijk wachten op de blauwe (heb al sinds eind dec reservering staan bij CB, besteld maar was niet leverbaar) maar ga met dit prijsverschil toch voor de SG. Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk geleverd wordt..
Als de verkoper bol zelf is dan hoef je je daarover doorgaans toch echt geen zorgen te maken. Die hebben hun website wel op orde wat dat betreft.

• Niveus
Aiii schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Als de verkoper bol zelf is dan hoef je je daarover doorgaans toch echt geen zorgen te maken. Die hebben hun website wel op orde wat dat betreft.
Gaat om Bol.com zelf inderdaad dus heb er ook echt wel vertrouwen in. Mijn keuze om in dit geval toch voor SG te gaan is erg geholpen door jouw review overigens, dank daarvoor!

• Safaci

Safaci

Transhumanist

SG is weer beschikbaar bij bol.com voor wie wil (569 eu)

https://www.bol.com/nl/p/...796377/?s2a=#productTitle

Mijn SG die ik heb besteld bij bol.com is inmiddels binnen. :)

[Voor 17% gewijzigd door Safaci op 02-02-2021 10:07]

• frankegiani
Kun je op de doos zien wat de productiedatum van de BOL Max is?

• Niveus
Zeker, hij is net binnen: week 3 2021, de oorschelpen klikken echter 'gewoon' tegen elkaar dus ik herken jouw bredere hoofdband op dit moment niet.

• Safaci

Safaci

Transhumanist

Bij mij staat er 01/2021. Oorschelpen klikken ook tegen elkaar.

• frankegiani
Ik heb er ook nog 1 besteld voor vrouwlief voor de bol prijs. Net binnen. Ook productie 1/21 en klakken inderdaad ook gewoon weer tegen elkaar. Mijn andere 1/21 max met bredere hoofdband met minder clampingforce was dus blijkbaar een productie afwijking.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:52
Tip: AirPods Pro Max vanaf 8 februari op voorraad bij Amazon.de in het zilver. Met 3% korting voor 597,25 euro.

• frankegiani
Daar gaat de nl btw-correctie denk ik nog overheen..

• kevintjuh93
Safaci schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:01:
SG is weer beschikbaar bij bol.com voor wie wil (569 eu)

https://www.bol.com/nl/p/...796377/?s2a=#productTitle

Mijn SG die ik heb besteld bij bol.com is inmiddels binnen. :)
Zowel SG als de Silver beschikbaar bij bol !

Zilver ook bij MM: https://www.mediamarkt.nl...s-max-silver-1683875.html

(ik zou hem bijna kopen, maar ik wil toch echt de blauwe)

[Voor 9% gewijzigd door kevintjuh93 op 04-02-2021 07:27]

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-12 07:54

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:52
Nee. Gewoon een denkfoutje. AirPods Max bedoelde ik natuurlijk. Maar dit is Tweakers en daar mag je dit soort fouten niet maken. Mijn welgemeende excuses, ik zal meer tijd steken in mijn posts.

• Volkan1984
  • Laatst online: 01-12 07:54
Dennisweb schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Nee. Gewoon een denkfoutje. AirPods Max bedoelde ik natuurlijk. Maar dit is Tweakers en daar mag je dit soort fouten niet maken. Mijn welgemeende excuses, ik zal meer tijd steken in mijn posts.
Bedoelde het niet kwaad hoor! Dus maak je niet te druk.

• KarlHungus
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 30-11 20:14
SG zie ik ook weer bij MM te koop: https://www.mediamarkt.nl...x-space-gray-1683874.html

Zit niet op de schopstoel, dus ik wacht wel weer een mooie Bol.com deal af…

• turkeyhakan
  • Laatst online: 01-12 05:32
frankegiani schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:50:
Daar gaat de nl btw-correctie denk ik nog overheen..
In de EU heb je vrij verkeer van goederen.

• frankegiani
Dan vraag ik me af welke correctie Amazon dan toepast waardoor het een of enkele procenten duurder is op nl dan de

• appie39
Je betaalt inderdaad het Nederlandse BTW tarief bij amazon.de in plaats van het Duitse tarief.

De prijzen op de site zijn met Duits BTW tarief.

Heeft dus niet veel te maken met vrij verkeer van goederen.....

[Voor 13% gewijzigd door appie39 op 05-02-2021 18:45]

• frankegiani
Nu ook op dezelfde of volgende dag af te halen bij de fysieke Apple stores...

• M0otje
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:47
Als je geen haast hebt kun je de zilveren variant halen bij Amazon halen voor €518. Het wordt verkocht en verzonden door Amazon. Scheelt toch €111 vergeleken met Apple.nl.

Nieuw Apple AirPods Max - Zilver https://www.amazon.nl/dp/...pi_i_7JRBM99286MF93WZQPR5

• Blaz0r
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad van apple.nl voor de max-blauw. 20 januari besteld met 8-10 weken verwachte levertijd. Toch nog wat sneller dus.

• kevintjuh93
Blaz0r schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:58:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad van apple.nl voor de max-blauw. 20 januari besteld met 8-10 weken verwachte levertijd. Toch nog wat sneller dus.
Hoe dan?! Ik heb op 11 december de Max Sky Blue besteld (wel is waar met een simpele inscriptie), maar het kan toch niet zo zijn dat iemand die langer dan een maand later hetzelfde besteld, deze eerder ontvangt... bizar

• Blaz0r
kevintjuh93 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Hoe dan?! Ik heb op 11 december de Max Sky Blue besteld (wel is waar met een simpele inscriptie), maar het kan toch niet zo zijn dat iemand die langer dan een maand later hetzelfde besteld, deze eerder ontvangt... bizar
Dat is nogal vreemd idd. De track en trace is nog niet geupdate dus ik kan nog niet zien waar ie precies vandaan komt. Mogelijk moeten de inscripties nog langs een andere fabriek voor ze verstuurd worden.

edit: Hij is al in Eindhoven, soms kan je nog wel eens zien van waar uit China er verstuurd wordt.

[Voor 8% gewijzigd door Blaz0r op 19-02-2021 22:43]

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:28
Iemand hier nog een aanbieding voor de Max gezien?
In het algemene topic waren vorige week een aantal mensen die ‘m voor ~€510-520 op de kop hebben kunnen tikken. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• frankegiani
De voorraad lijkt überhaupt beetje op zijn einde te lopen....

[Voor 3% gewijzigd door frankegiani op 24-02-2021 08:00]

• Aiii

Aiii

何これ

Bij Apple is de levertijd nog steeds iets van twee weken, dus het zal wel loslopen qua voorraad

[Voor 87% gewijzigd door Aiii op 24-02-2021 09:19]

• frankegiani
Bij (r)etailers nu (en zeker voor goede aanbiedingsprijzen) minder goed verkrijgbaar. Ook afhaalmogelijkheden Apple stores beperkter.

[Voor 22% gewijzigd door frankegiani op 24-02-2021 10:14]

• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:10
Aiii schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:18:
Bij Apple is de levertijd nog steeds iets van twee weken, dus het zal wel loslopen qua voorraad
Levertijd staat dan aangegeven op twee weken voor de space grey uitvoering. Maar ik heb hem zondag besteld (bij Apple zelf) en zou hem gisteren al ontvangen hebben (als ik thuis was). Nu in de namiddag maar even ophalen bij een DHL ophaalpunt.

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• kevintjuh93
Dit ziet er uit als een stapje verder... staat wel nog 8-10 weken hmm

Edit: hij is verzonden en komt op 5 1 maart staat er. Ik kan mij nou niet herinneren of dit de oorspronkelijke voorspelling was, of dat het eind maar was. Ik ben blij in ieder geval!

[Voor 89% gewijzigd door kevintjuh93 op 26-02-2021 18:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
de blauwe AirPods Max nu verkrijgbaar bij Coolblue.

• appie39
De AirPods Max zijn weer te bestellen op amazon.nl voor €520.
Alleen de space grey.

[Voor 7% gewijzigd door appie39 op 16-03-2021 20:13]

• frankegiani
Leuk die Amazon prijzen maar na bestelling blijft de bezorgdatum al weken onbekend

• KarlHungus
Precies, ik wacht al zeker 2 weken. Geen haast mee voor 100 euro lagere prijs maar toch....moeten ze nog ergens van een vrachtwagen vallen?

• frankegiani
Is er bij jouw airpods Max bestelling door Amazon wel alvast een reservering van 0,00 op je credit card gemaakt of niets gereserveerd op je cc? Gaat hier nogal rommelig

• frankegiani
Nu weer voor 520,- bij Amazon. Het is mij niet duidelijk waarom ze dat blijven doen terwijl ze oudere orders niet eens uit kunnen leveren.

• KarlHungus
CC nog niet gecheckt. Ik geef Amazon nog tot medio volgende week, dan cancel ik de bestelling en ga ik elders scoren. Op Marktplaats zwerven ze ook al rond voor 540, sealed.

• KarlHungus
En gecancelled, wat een Amaz-onzin. Ik zoek wel elders

• giantgiantus
KarlHungus schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:41:
En gecancelled, wat een Amaz-onzin. Ik zoek wel elders
Apple. Heb je ze morgen. Die 100€ ben je morgen weer vergeten.

• frankegiani
Zo is het!

• KarlHungus
En opnieuw gekocht voor 518 EUR dit weekend, en nu komt ie as vrijdag binnen. Nou ja.

En ik zag ook dat de blauwe bij Mediamarkt nog te koop is. Slechts eentje.

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door _Bailey_ op 13-04-2021 03:41]

• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:10
Mocht iemand nog een airpods max zoeken in space grey. Die van mij staat in vraag en aanbod. Heb besloten toch voor de groene variant te gaan.

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• frankegiani
nu 399,- op amazon voor de roze

• luuk66
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 22:16
Heeft er iemand hier nog een goede black friday deal kunnen spotten voor airpods pro?

• maarten22
  • Laatst online: 28-11 21:51
Helaas nog niks voorbij zien komen, zoek ze zelf ook.

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

luuk66 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:03:
Heeft er iemand hier nog een goede black friday deal kunnen spotten voor airpods pro?
maarten22 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:09:
Helaas nog niks voorbij zien komen, zoek ze zelf ook.
Dat kan je beter hier checken:

Black Friday / Cyber Monday 2021 (26 & 29 november)
https://nl.pepper.com/search?q=airpods%2Bpro

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• maarten22
  • Laatst online: 28-11 21:51
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee