• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb ze zojuist op http://apple.nl besteld, ik krijg ze de 29ste binnen volgens de site. Links en rechts wel gelezen dat ze soms tien dagen eerder leverbaar waren (US site) maar volgens mij heeft de NL site dat nooit aangegeven.

Waarschijnlijk zijn ze dan links en rechts al te vinden in Apple Stores tegen die tijd maar goed ik kan best een paar dagen wachten. Ik zou ze waarschijnlijk niet gekocht hebben als ik ze niet zou krijgen om VoIP applicaties te testen maar ik moet zeggen dat het idee om gewoon in mijn appartement rond te kunnen lopen terwijl ik bel wel erg aantrekkelijk is, plus de garantie dat het zeker goed werkt met alle andere Apple apparatuur.

Ik maak me niet zo veel zorgen om uitvallen binnenshuis maar ik kan me niet zo goed voorstellen er mee te gaan hardlopen (niet dat ik graag met muziek loop, maar toch).

[Voor 9% gewijzigd door BikkelZ op 13-12-2016 21:02]

iOS developer

• BikkelZ
Donstil schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:36:
Levering op release (20december) is hier ook beschikbaar geweest. 29december is de tweede batch.
Ik las het ook al ergens. Was leuk geweest als ze al klaar gelegen hadden maar ik ben toch pas de 25ste weer thuis.

iOS developer

• BikkelZ
jacklam schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:08:
[...]

OK, betekent dit dan dat ze afwijken van de reguliere Bluetoots specificaties? Voor zover ik weet hebben we op dit moment ruwweg Bluetooth versie 1 t/m 4, en versie 5 is onderweg. Eventuele aanpassingen die Apple doorvoert op die standaard zorgen er welllcht voor dat de implementatie beter wordt, maar tevens dat het geen Bluetooth meer is. Apple is geen eigenaar van de Bluetooth standaard. Als ik dit zo lees zijn ze weer bezig om een proprietary versie van een standaard in te voeren.
Volgens mij werken ze nog steeds prima over Bluetooth maar beter met Apple devices. Ik weet het niet eens zeker wat de W1 chip precies doet en of het ook aan de kant van de "server" speciale software vereist.
[...]
Klopt inderdaad. Het enige verschil is dat er voor die vergelijkbare earpods geen of nauwelijks aparte topics worden aangemaakt. Voor deze wel, en niet omdat het iets speciaals is, maar alleen omdat het van Apple is.
Dit is het Apple Talk subforum....waar zou ik het topic anders moeten aanmaken? En er is na al die weken nog steeds geen apart topic aangemaakt, volgens mij is het dan ook weer niet zo'n super hot issue verder. Was vooral benieuwd of anderen hem al eerder geleverd kregen.
[...]
En wat me vooral verbaasd is dat bijna niemand het dan heeft over de geluidskwalitiet, mijns inziens het belangrijkste aan welke koptelefoon/luidspreker/geluidsdrager dan ook. Nu moet je met Bluetooth natuurlijk niet al te veel verwachten, maar wat ik zo uit de reviews lees die er nu beschikbaar zijn lijkt het wat dat betreft vrij matig te zijn.
Voor mij zijn het gewoon Skype dingen. Voor echt geluid pak ik een gesloten met kabel.
[...]En als ik dan toch voor een bluetooth oplossing zou moeten kiezen, heb ik voor minder geld veel betere opties. Er staat dan alleen geen Apple logo op.
Volgens mij niks met gelijke specs en een aanmerkelijk betere prijs. Maar verbaas me.

[Voor 4% gewijzigd door BikkelZ op 13-12-2016 22:16]

iOS developer

• BikkelZ

iOS developer

• BikkelZ
Ik ga dit topic maar even mijden tot de 29ste :P

iOS developer

• BikkelZ
Mijn credit Card had net op het moment suprème even wat ehm issuetjes dus mijn bestelling die eigenlijk voor de 29ste was gepland komt nu wel wat eerder waarschijnlijk de 27ste maar dus niet zo snel als de rest van de mensen die voor de 29ste stonden blijkbaar. Ze moeten ook uit Brussel komen, was dat bij iedereen het geval?

-------------

Er staat dat er getekend moet worden. Kan dat ook door mijn vader gebeuren?

[Voor 12% gewijzigd door BikkelZ op 24-12-2016 16:46]

iOS developer

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee