• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-03 14:43
Davidas schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:45:
Waar blijven de reviews van de AirPods Pro 2?
Vanmiddag om 15:00 uur verloopt het embargo. Dus grote kans dat er vanaf 15:00 uur diverse reviews online gaan komen.

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-01 13:14
Hier is zojuist de status van mijn airpods pro 2 verandert naar verzonden.
Worden dus morgen geleverd.
Had ze online bestelt in de apple store.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Verzendbevestiging heb ik binnen voor leveren morgen!

©2004

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Zojuist ook hier verzendbevestiging.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-03 18:45
AirPods Pro verzonden vanuit Apple, met UPS

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Met de sms hoef je niets te doen toch?

©2004

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-03 18:45
hk12nl schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:44:
Met de sms hoef je niets te doen toch?
Van UPS of DHL, nee hoor. Is puur ter bevestiging en je kunt eventueel bezorgmoment of locatie aanpassen.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Hier brengt DHL ze morgen...(als alles goed verloopt bij DHL)

• b4dch1x
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-03 07:20
Ik mag morgen ook de nieuwe AirPods verwachten 🙏🏻😀

Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Bij mij staat UPS tussen 8:30 en 11:45 voor de deur.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• b4dch1x
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-03 07:20
Nog even afwachten of ik hem vandaag krijg, gisterochtend is het pakketje van Eindhoven naar Brussel gegaan, en vandaag naar Amsterdam. 🤔

Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03 17:33
Mijn custom met inscriptie pro 2s zijn in Amsterdam inmiddels, er staat delivery today by end of day.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

b4dch1x schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:59:
Nog even afwachten of ik hem vandaag krijg, gisterochtend is het pakketje van Eindhoven naar Brussel gegaan, en vandaag naar Amsterdam. 🤔
Ja, je krijgt 'm gewoon. Reis naar Brussel is standaard bij DHL.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Zojuist geleverd.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:07

alienfruit

the alien you never expected

Amazon UK gaat ze vandaag niet bezorgen :(
Toch wel teleurgesteld in Amazon, je pre-ordert Airpods Pro 2 en iPhone 14 Pro en of ze raken het kwijt of leveren het niet op de release dag af

[Voor 63% gewijzigd door alienfruit op 23-09-2022 12:35]

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:56

Aiii

何これ

alienfruit schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:13:
Amazon UK gaat ze vandaag niet bezorgen :(
Toch wel teleurgesteld in Amazon, je pre-ordert Airpods Pro 2 en iPhone 14 Pro en of ze raken het kwijt of leveren het niet op de release dag af
Nu heb ik al jaren niet meer besteld bij Amazon UK, maar volgens mij is toch al sinds de Brexit bekend dat het heel lastig is voor transporteurs om tijdig van het eiland af te komen, dus dat je dan wat langer moet wachten lijkt mij niet heel bijzonder?

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:36
Helaas.
Bij mij is er iets vreemds gebeurd. Gisteren verzendbevestiging gekregen, met Track&Trace.
Bezorging zou vandaag met UPS plaatsvinden op mijn thuisadres.

Vanmorgen nog eens gekeken in de tracker om te zien of er al een tijd bekend was.
UPS gaf aan "wacht op gebruiker" en er stond dat het pakket voor 5 dagen op de gewenste afhaallocatie klaar zou liggen.

Op de Apple bestelstatus pagina stond "neem contact op met Apple, bel xyz"

Gebeld met Apple, heel aardig geholpen. Ze konden niet achterhalen waarom het pakket ineens naar een andere locatie verzonden zou zijn door UPS. Ik heb er in ieder geval niet voor gekozen om het adres te veranderen.

Nu wordt het alsnog naar mijn thuisadres verstuurd, maar levering vandaag of in het weekend gaat niet meer lukken.

Bij de levering van m'n iPhone vorige week is alles goed verlopen, zelfde adres. 2 minuten na elkaar besteld.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:07

alienfruit

the alien you never expected

Aiii schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:49:
Nu heb ik al jaren niet meer besteld bij Amazon UK, maar volgens mij is toch al sinds de Brexit bekend dat het heel lastig is voor transporteurs om tijdig van het eiland af te komen, dus dat je dan wat langer moet wachten lijkt mij niet heel bijzonder?
Ik heb een huis in Engeland en ben momenteel hier in Londen.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:56

Aiii

何これ

alienfruit schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:22:
[...]

Ik heb een huis in Engeland en ben momenteel hier in Londen.
Ah, op die fiets, dan zou je inderdaad geen issues mogen verwachten

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-03 12:20

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Wat naar dat UPS. AirPods besteld vrijdag niet thuis. Vooraf geen mogelijkheid om een punt te kiezen nu pas maandag weer en dan ben ik er ook niet. Kan nog steeds geen punt kiezen.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• deejfie147
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:56
Dag beste mensen
ik ben dus van plan om Airpods te kopen maar mijn vraag is of er een mogelijkheid bestaat deze te koppelen met een Windows desktop?
Ik heb zo een kleine Bluetooth dongle reeds zitten in mijn pc om te connecteren met mijn PS5 controller...

lukt het ook om de Airpods daarmee te verbinden? of is er totaal geen mogelijkheid ? :+

Veel dank,

Davy

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:51
[verwijderd]

[Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 07-02-2023 15:37]

• BjornVH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-03 08:57
De Pro 2 zijn beschikbaar op bol.com voor slechts 256 euro momenteel.

Bekijk Apple AirPods Pro 2 op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee