• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Oei!,

Dan hoop ik wel dat ze

https://tweakers.net/nieu...n-geluid-bij-airpods.html

inmiddels opgelost hebben, anders krijg je je linker oortje misschien later geleverd als je rechter oortje O-)

Maar anyways, bluetooth koptelefoons bestaan al heel lang, zelfs bluetooth oortjes zijn er al geruime tijd, en zeker goedkoper.

Waarom zo veel extra geld uitgeven voor iets wat al langer kan. Alleen omdat er een Apple logo op staat? Bluetooth is immers Bluetooth, het erop plakken van een Apple logo zorgt er niet voor dat het geluid opeens beter wordt, of de accuduur langer, of een hogere retentie...

(edit: typo)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Levering op release (20december) is hier ook beschikbaar geweest. 29december is de tweede batch.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jacklam
  • Nu online
OkselFris schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:26:
[...]

De BT welke apple i.c.m. hun W1 chip gebruikt is schijnbaar niet zo normaal als jij beweert. Bereik, stabiliteit en accuduur is juist beter met deze Apple implementatie.
OK, betekent dit dan dat ze afwijken van de reguliere Bluetoots specificaties? Voor zover ik weet hebben we op dit moment ruwweg Bluetooth versie 1 t/m 4, en versie 5 is onderweg. Eventuele aanpassingen die Apple doorvoert op die standaard zorgen er welllcht voor dat de implementatie beter wordt, maar tevens dat het geen Bluetooth meer is. Apple is geen eigenaar van de Bluetooth standaard. Als ik dit zo lees zijn ze weer bezig om een proprietary versie van een standaard in te voeren.
Dan heb je ook nog zaken als touchcontrol etc.
Touchcontrol is inderdaad wellicht wel makkelijk, ben overigens wel benieuwd naar die "etc."
Veel EarPods met enigszins vergelijkbare mogelijkheden zijn minstens of duurder. Het valt dus nog wel mee, heel erg uit de pas lopen ze niet.
Klopt inderdaad. Het enige verschil is dat er voor die vergelijkbare earpods geen of nauwelijks aparte topics worden aangemaakt. Voor deze wel, en niet omdat het iets speciaals is, maar alleen omdat het van Apple is.

En wat me vooral verbaasd is dat bijna niemand het dan heeft over de geluidskwalitiet, mijns inziens het belangrijkste aan welke koptelefoon/luidspreker/geluidsdrager dan ook. Nu moet je met Bluetooth natuurlijk niet al te veel verwachten, maar wat ik zo uit de reviews lees die er nu beschikbaar zijn lijkt het wat dat betreft vrij matig te zijn.

En als ik dan toch voor een bluetooth oplossing zou moeten kiezen, heb ik voor minder geld veel betere opties. Er staat dan alleen geen Apple logo op.

Lekker belangrijk...

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:11
Ik maak me nog steeds het meeste zorgen om het uit je oren vallen van die dingen. Om die reden na het kopen van een Apple Watch de Plantronics Backbeat Fit gekocht.
http://www.plantronics.com/us/product/backbeat-fit

• Donstil
  • Niet online
SuBBaSS schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:22:
De functie om siri op te roepen door een paar keer op een airpod te tappen is bijv. toch iets dat specifiek voor die pods/apple is of zit zoiets ook in 3rd party wireless bluetooth oortelefoons?
Vaak is er wel een knopje wat je ingedrukt kunt houden om deze functie op te roepen. Mijn non CarPlay auto radio (via BT) heeft dit bv.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

BikkelZ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:14:
[...]

Volgens mij werken ze nog steeds prima over Bluetooth maar beter met Apple devices. Ik weet het niet eens zeker wat de W1 chip precies doet en of het ook aan de kant van de "server" speciale software vereist.
Een van de grote voordelen is het gemak waarmee koppelen verloopt. Door de W1-chip kunnen de AirPods in iCloud worden opgeslagen, zodat je ze slechts eenmalig hoeft te 'pairen' om ze met alle Apple-apparaten in je iCloud-account te kunnen gebruiken. Mits die apparaten op iOS 10 of Sierra draaien.

Daarnaast maakt de chip de lange batterijduur en het grote bereik mogelijk. Behoorlijk indrukwekkend voor de bescheiden afmetingen.

Ik heb een Beats Solo3 met dezelfde W1-chip. Die werkt ook probleemloos met de pc. Het bereik is in dat geval wel merkbaar kleiner. Op de zolderverdieping van m'n huis wordt de verbinding met de pc een verdieping lager soms verbroken. Met de iPhone blijft de verbinding perfect, zelfs als die helemaal beneden ligt. Zonder muren, plafonds en andere obstakels zou een afstand van 100 meter haalbaar zijn, heb ik gelezen.

Het gebruikersgemak herinnert me weer een beetje aan de oude vertrouwde Apple-filosofie. Een positieve uitzondering op de ontwikkelingen binnen de producten van Apple van de laatste jaren, wat mij betreft.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:02
SuBBaSS schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:22:
De functie om siri op te roepen door een paar keer op een airpod te tappen is bijv. toch iets dat specifiek voor die pods/apple is of zit zoiets ook in 3rd party wireless bluetooth oortelefoons?
Die functie is vergelijkbaar met gewone inline-controlls. Ik heb een goedkoop BT-setje uit China en daar zitten knoppen op voor volume, pauze en met lang indrukken krijg je bijvoorbeeld de laatste beller en Siri.

• Donstil
  • Niet online
Mm als er echt een grote schaarste is dan gaat mijn doosje direct op MP als hij binnen komt :)
Voor oordopjes kan ik best wel wat weekjes extra wachten.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:25
Bansheeben schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:36:
[...]

8)7
Als ze zich nu al gaan indekken voor dat soort onzin, kun je er vanuit gaan dat die batterij inderdaad achteruit zal gaan.
Twee of drie jaar is natuurlijk uit de lucht gegrepen van mij, maar het is nou eenmaal een feit dat batterijen geen lange levensduur hebben. En als je de AirPods vaak gebruikt zou het best kunnen dat deze over een paar jaar niet meer de gewenste gebruikstijd bereiken. In dat geval is het fijn om te weten dat de batterijen in ieder geval te vervangen zijn. Ik zag namelijk op de frontpage dat men zich af begon te vragen wat je met AirPods moet als de batterijen gaar zijn, en dat 'ik het wel laat bij mijn hoofdtelefoon met draad'.
Lekkere cashcow zo voor Apple.
Het is aan jezelf om toe te happen hè. Als jij per se 8 jaar met de AirPods wil doen dan geef je eenmalig extra €67,10 uit. Als je dat niet wilt koop je de opvolger. En als je dat niet wilt dan koop je een alternatief oordopjes. Met draad bijvoorbeeld ;)

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-03 20:45
Mijne ook besteld in het eerste uur, dus levertijd aanstaande dinsdag.
Volgens mij zijn Airpods precies wat ik wil van headphones, makkelijk met 1 in te gebruiken voor podcasts terwijl je je omgeving nog kan horen, klein, draadloos, en makkelijk te wisselen van iPhone naar Apple Watch naar Mac.

Is het een idee om een Airpods topic te starten? Zo ja dan wil ik me daar wel aan wagen.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-03 12:23
Verzending wordt voorbereid :)

• MelvinW
sww89 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:31:
Top. Hebben jullie ook een werkende track en trace code ontvangen om te zien waar de order vandaan komt?
Tracking doet het nog niet, maar daar zal later vandaag wel verandering in komen. Zodra ik het weet zal ik het laten weten!

• Donstil
  • Niet online
Nou een echt grondig of onderbouwende review maak je niet na een paar uurtjes gebruik.

• swv
Net als half Nederland zeker Msi92 ;)

Nee ik volg het wel vanaf mijn bureaustoel. iCentre had bijvoorbeeld net nog 'levering begin januari' staan, en nu 'vanaf 22 december'. Ze hebben daar overigens een ongelofelijk scherpe aanbieding

• swv
Niet boos worden op mij straks he :P

Ik ga - wanneer het ook mag zijn - alleen bestellen bij shops die daadwerkelijk voorraad hebben. Alleen bij Apple loopt een preorder van mij. Dus dat wordt refreshen bij Amac, Mediamarkt, Coolblue, Wehkamp, bol.com en tweakers.net. Iemand anders nog ideeën?

• swv
Zo te lezen op Twitter was er in ieder geval een beetje voorraad in Amsterdam. Een ene Koen heeft er vier https://twitter.com/KoenvanH/status/810776752129802240 7(8)7

• swv
Man ik wist helemaal niet wie die hele Koen was en dacht een nieuwtje te hebben over de Apple Store Amsterdam :P En jullie zijn er nog steeds over aan het doorzagen ghehe.

Maar het komt er dus op neer dat geen enkele actieve tweaker een setje heeft gescoord dus. Dan maar wachten tot morgen. Op MacRumors en Twitter lees ik overigens positieve ervaringen. Geluid is goed, batterij is goed, werkt direct uit de doos, super compact, bereik, vrijheid... Laat maar komen *O*

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-03 15:57
Ik verwacht de Airpods toch de 22ste december binnen te krijgen van iCentre. De levertijd staat nu op 10 januari
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:28:
Levering bij iCentre op de website nu veranderd naar 10 januari. https://www.icentre.nl/ac...ones/823700/apple-airpods

Ik weet niet of dit positief of negatief is. Positief zou zijn als ze daadwerkelijk weten hoeveel ze er krijgen en die grens nu bereikt is. Negatief zou zijn als alle orders zijn uitgesteld naar 10 januari....
Je was met net voor :)

[Voor 67% gewijzigd door mprkooij op 19-12-2016 15:29]

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:15
wes- schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:03:
Mja, als de gek het ervoor geeft.. En wat betreft Koen, die zal binnenkort wel ergens anders een financiele tegenvaller krijgen, zo gaat dat met karma.
Koen heeft er niet 4 in de verkoop hoor, wees niet bang :>

• mprkooij
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:09:
[...]

Haha, ik ook niet maar deze NuCuzz-toko nog minder.... :+
Wat kan er mis gaan met achteraf betalen? Niets toch :P

• swv
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:57:
Niet boos worden op mij straks he :P

Ik ga - wanneer het ook mag zijn - alleen bestellen bij shops die daadwerkelijk voorraad hebben. Alleen bij Apple loopt een preorder van mij. Dus dat wordt refreshen bij Amac, Mediamarkt, Coolblue, Wehkamp, bol.com en tweakers.net. Iemand anders nog ideeën?
:$

• mprkooij
Mailtje van NuXS Telecom & IT, die zullen waarschijnlijk helemaal niets binnen hebben gehad :P

Geachte heer / mevrouw,

Groot verkoopsucces kent ook een keerzijde: onze voorraad APPLE AirPods is namelijk tijdelijk uitgeput. Daar zijn wij en u als onzer afnemer natuurlijk niet blij mee.

Reden van deze stagnatie ligt in het feit dat onze producent op dit moment de capaciteit mist om tegemoet te komen aan de grote aantallen van de order die wij plaatsen.

Wij verwachten u begin januari te kunnen leveren wilt hierop wachten?

Nogmaals onze excuses voor het ongemak wegens groot succes.

Met vriendelijke groet,

NuXS Telecom & IT

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:02:
[...]

Ik zie de reactie van Melvin al, maar ik wilde hetzelfde voorstellen. Dit is naar mijn mening de juiste link https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL
Via deze link heb ik de bezorging aan kunnen passen. Ik mag 'm morgen ophalen bij een dhl service point. Er kan ook voor buren en avondlevering gekozen worden. Fijn dat hier iets meer te regelen is dan bij postnl

• kayintveen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07-2018
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:16:
Man ik wist helemaal niet wie die hele Koen was en dacht een nieuwtje te hebben over de Apple Store Amsterdam :P En jullie zijn er nog steeds over aan het doorzagen ghehe.

Maar het komt er dus op neer dat geen enkele actieve tweaker een setje heeft gescoord dus. Dan maar wachten tot morgen. Op MacRumors en Twitter lees ik overigens positieve ervaringen. Geluid is goed, batterij is goed, werkt direct uit de doos, super compact, bereik, vrijheid... Laat maar komen *O*
Nou ja wellicht niet actief, maar ik heb een setje. Geluid tja het is geen high end audio device, dus verwacht niets wereldschokkends. Maar prima geluid, goed volume, en waar het mij om ging. super eenvoudig / handig in gebruik. Ik gebruik mijn oortjes echt mega vaak. Ben benieuwd hoe het gaat functioneren op langere termijn. connecten via iphone 7 is geniaal. (andere versies is denk wat minder) batterij is moeilijk te zeggen maar ik denk wel goed. Je hebt je case die uit zichzelf al een batterij is, dus dat moet goedkopen.

Ze blijven bizar goed zitten, prima te gebruiken met hardlopen ofzo, ook het uit je oor halen om te pauzeren is bijzonder handig. enige wat ik erg mis is volume. Eigelijk hadden ze op je rechter oor siri moeten doen en links via een tap bovenop of onderaan volume moeten stoppen. maar dat zal wel lastig zijn in dit formaat.

Anyhow ik geef het een solid 7.5/10
Pluspunten: eenvoud, werkt snel en intuitief, geluid prima, case is eigelijk best handig, ziet er minder sullig uit dan verwacht, blijven geniaal zitten, je vergeet binnen no-time dat ze in je oor zitten.

Minpunten: Je blijft wat bas missen voor echt muziek, en volume knop mis ik.

follow: Twitter | Facebook | Instagram

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Maikjuh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:10:
Ik ga donderdag toevallig naar Düsseldorf. Heb ik kans daar een setje te scoren in de Apple store?
momentje..... pak ff m'n glazen bol uit de kelder. Ben zo terug!

• matthijst
  • Laatst online: 13:56
Iemand al wat van Amac gehoord?
Benieuwd of die nog wat krijgen.

• matthijst
Amac weet nog niet precies wanneer ze ze krijgen, maar weborders gaan voor winkelleveringen.

[Voor 4% gewijzigd door matthijst op 20-12-2016 11:31]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 12:46
Ik heb ze binnen

DHL End of Day ;)

...less is more

• MelvinW
Erwin schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:09:
Ik zie uit naar enkele foto's :*) . Benieuwd hoe ze er in het "echt" nou uitzien en geen studiofoto's...
Alstu: http://imgur.com/a/2hc7V :)

• mprkooij
Ziet d'r naar uit dat ik ze dan toch echt morgen krijg :o

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
D-Ed schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:47:
Geluid niets mis mee.. Tenminste, mag altijd beter maar genoeg bass en midden tot nu (waar kun je de EQ settings eigenlijk aanpassen?)
Instellingen -> muziek -> equalizer

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:38:
Mijne van Apple met leverdatum 29 dec. is zojuist verzonden voor levering morgen.
Serieus? Godsie dat is tof ik zit ook in die batch.
Alleen dan komt de twijfel, verkopen voor 275,- en opnieuw wachten of gaan gebruiken.

Edit: De mijne ook :)

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 20-12-2016 21:41]

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-11-2022
Heb ze ook sinds gisteren en bevallen tot nu toe heel erg goed. Vandaag getest met hardlopen gekoppeld aan de apple watch series 2 zonder iPhone. Werkt prima en helemaal storingsvrij. Precies waar ik altijd op gewacht heb. Prima geluid bij hardlopen (beter dan jaybird freedom die ik tot nu toe gebruikte) met voldoende omgevingsgeluid dat binnenkomt. Wel zo veilig bij het sporten. Pairen met de iPhone, iPad pro en macbook ging vlekkeloos. Bij de apple watch soms iets meer problemen. Denk dat dat aan de watch ligt want soms koppel ik nog een externe hartslagmeter voor het hardlopen en dat lukt ook niet altijd in één keer. Wel als je net daarvoor de watch opnieuw opgestart hebt (moet niet gekker worden lijkt wel windows)

Voor hardlopen ook nog een extra setje eartips gekocht die je zo over je AirPods heenschuift. Hoewel ze uit zichzelf al behoorlijk goed blijven zitten weet je zo zeker dat je ze niet verliest tijdens het hardlopen.

• matthijst
Je hebt van die online 06-nummers waar je codes op kunt laten binnenkomen. Proberen waard.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-03 19:28
Ik verlaat dit topic. Heb een hagelnieuwe set van een Tweaker overgekocht. Op naar het ervaringentopic!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-03 07:54
:P Februari excuses.

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:47
In alle drie de Apple Stores vandaag beschikbaar voor ophalen.

NSQ

• AfroAbel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-09-2022
Ibbelz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:03:
[...]

Cool, bij mij zelfs 28 december bij iCentre. :9
die van mij is inmiddels ook aangepast naar 28 december :)

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-03 07:54
ebekkers79 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:45:
In alle drie de Apple Stores vandaag beschikbaar voor ophalen.
Thanks for the heads up! Had gebeld met de winkel, je kon ze niet telefonisch reserveren. Online maar een nieuwe bestelling gedaan. Vreemde is wel dat ik nog een online bestelling had staan om ze op te halen in den haag, maar die staat nog steeds op 14 feb. Volgens die kerel aan de lijn zou die echter ook vandaag beschikbaar moeten zijn. Worst case scenario heb ik straks twee setjes :+. Overigens van beide nog geen ophaalbericht...

Update: Ophaalbericht ontvangen van de bestelling die ik vandaag heb gemaakt. De bestelling van vorige week staat echter nog steeds op 14 februari. Straks in de winkel eens navragen wat de deal is. Voor mensen die hem vandaag willen hebben zou ik dus even nieuwe bestelling plaatsen en oude annuleren :o.

[Voor 22% gewijzigd door Kijkeenolifant op 27-12-2016 11:22]

• AfroAbel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-09-2022
Net opgehaald in Amsterdam, nu onderweg terug en straks maar eens uitproberen!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Geen pijl op te trekken, maar mijn bestelling bij iCentre is dan toch echt vandaag verstuurd. Ik ontvang morgen de AirPods. :-)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-02 11:45

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

WhatsappHack schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:33:
Hier staat de levering nog op 17 Feb :o
Hier 13 februari, besteld op 22 december via de Apple Store.

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 11:52
Update over mijn iCentre Bestelling;

(2x Airpods)

Vandaag gebeld, Airpods komen pas 17 januari binnen zegt iCentre.

Ook werd er verteld dat de leveringen vanuit Apple altijd onder voorbehoud zijn! Pas een week van tevoren is het meestal duidelijk, maar dan nog kan het altijd veranderen (last minute).

Ik wacht nog even af, mogelijk ga ik de order annuleren.

• ThomasVisser
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-01 20:33
Coolblue heeft op dit moment voorraad.

Vanmiddag besteld, morgen binnen :)

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-03 04:10
Xando nijmegen staan er een stuk of 10, net voor watch binnen gelopen die hadden ze niet maar toch wel de airpods meegenomen

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 20:59
Heb ze ook binnen! Thanks jongens!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:56
WhatsappHack schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:32:
[...]

Eergister avond.
Ben erg tevreden met de snelle levering.
Is gewoon de Nederlandse versie trouwens. :)

Op hun site staat dat er een nieuwe lading onderweg is. :)
Dan heb je geluk gehad. Ik heb een dagje later besteld en zit in de nieuwe badge, die blijkbaar eind januari verwacht wordt.

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 23-03 20:59
Voor de mensen die nog niet zijn voorzien: ik krijg een melding dat ze in Amsterdam bij de Apple Store weer beschikbaar zijn. Ook de website van Apple geeft dit aan.

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:31]

• ThomasVisser
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-01 20:33
Website van CB geeft aan de Airpods weer op voorraad te hebben!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:56
Karizma schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:53:
[...]

Correctie: diefstal moest het zijn. En nee je mag niet "zo maar" korting geven op een hot item zoals deze Air Pods tenzij ze een goede reden hebben. Vandaar dat ik het vreemd vind dat er korting is gegeven.

[...]

Bedankt voor de tip! ;)
En van wie wordt er dan precies gestolen?

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MrTuinstra schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:34:
[...]

Ben morgen in Eindhoven, zijn ze daar ergens beschikbaar?
Check ff bij 4Launch, als ze ze hebben kan je ze afhalen in Eindhoven.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

De Media Markt Arnhem had ze. Sinds jaren heb ik weer wat gekocht in een fysieke winkel, wat een gedoe is dat zeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-03 11:38
Inderdaad bij BCC in voorraad. Ook maar meteen een setje besteld :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14
Net even gebeld met BCC: was een storing op het hoofdkantoor waardoor er geen emails werden verstuurd. Mijn order was gewoon binnen gekomen en word verstuurd.

Even afwachten dus of het wel echt goed komt!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Roos79 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:55:
Feestdagen en veel hebben ze besteld?

Edit
Oa Coolblue en Bol hadden ze vandaag op voorraad @MeesterBas
Besteld, bedankt!

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:29
Iemand een tip voor een winkel waar ze voor een normale prijs op voorraad zijn (de versie met de gewone bekabelde oplaadcase)?
Ik wil ze graag voor 9 mei in huis hebben, want het is een cadeautje. Als ik ze bij Apple bestel, gaan we dat niet halen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:46

Rivanov

Apple freak

Donstil schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:59:
Ik zie ff niet welke 6 winkels er dan voorraad zouden moeten hebben. Op de kaart zijn alle POI’s zwart.

Maar ik was een uur geleden in filiaal Eindhoven Demer en toen gaven ze aan dat ze voorlopig geen voorraad krijgen, dat het enkel op pre-order gaat.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• _Bailey_
  • Niet online
momentje....

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:11
Niek_1981 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:27:
[...]

Bij Bol.com zijn ze nog niet eens in de verkoop geweest tot op heden, het is alleen de productpagina die ze online hebben gegooid.
"De nieuwste en beste oortjes van Apple, de Airpods 3" Die hebben zelf al de volgende versie das best knap. >:)

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:06
ASNNetworks schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:06:
Vandaag (vervangende) AirPods Pro besteld bij -Amazon.de met als leverdatum 12 november. Vervangen via Apple Store zou ik pas eind november nieuwe krijgen. Dus aangegeven mn geld gewoon terug te willen (was een defect mee). Amazon stuurde na het bestellen een goed-nieuws mailtje dat ze eerder worden bezorgd. En zojuist verzendbevestiging gekregen, komen aanstaande vrijdag of zaterdag binnen.

Dus voor wie nog zoekt 😉
Bedankt voor de tip. Gelijk besteld.

Leverdatum staat nu wel op 18-19 nov. Hopelijk komt het ook allemaal eerder binnen :).

EDIT:
Leverdatum is vervoegd naar 12-13 nov. Kreeg net een mail :).

[Voor 5% gewijzigd door KSH op 06-11-2019 23:12]

• vincentjanv
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-03 08:42
Iemand een idee waarom ze op centralpoint.be 50 eur goedkoper staan dan de .nl versie, welke de gangbare prijs toont? Heb ze vorige week aan de lage prijs gekocht, hopelijk heb ik ze snel..

• vincentjanv
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-03 08:42
World Citizen schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:31:
[...]
Ik heb goed nieuws voor je :D

Ook ik heb ze voor die 180 ex btw gekocht bij Central Point en heb ze vrijdag binnen gekregen. Gewoon origineel ingeseald in doos en niks mis mee.

Dus het was geen foutje, of ze hebben netjes alles geleverd ondanks dat het een foutje was.

Maar ik denk dus dat jij ze ook binnen gaat krijgen.
..
Ja ik heb ze ook al 2 weken binnen, en ik zie dat de prijs nu wel gestegen is naar de normale prijzen ;) Hoera voor ons!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:20
Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:
[...]

Krijg je het wel vaak en snel binnen?
Lees niet echt goede reviews eerlijk gezegd. Zal mij benieuwen wanneer ik de APP binnen krijg.
Meer mensen besteld hier met de Black Friday actie?
De spullen die ze op voorraad hebben krijgen we snel binnen (1 dag meestal).
Ik heb de APP ook besteld daar, denk dat ze hoopten op heel veel orders om vervolgens bij Apple korting te bedingen. Maar in mijn ervaring geven die nooit heel veel korting. De verwachte leverdatum is al 3x verschoven geloof ik, we wachten het af..

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-03 13:07
Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:
[...]

Krijg je het wel vaak en snel binnen?
Lees niet echt goede reviews eerlijk gezegd. Zal mij benieuwen wanneer ik de APP binnen krijg.
Meer mensen besteld hier met de Black Friday actie?
Ik heb ze daar ook besteld. Ik had ze in de morgen als 1 van de eerste besteld denk ik. Ik had de actie namelijk ook hier genoemd. Ik heb ze 4 december binnen gekregen. :) De verwachte levertijd was op dat moment 11 december toen ik ze bestelde.

• Citroentaart
wokkelz schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:00:
[...]

Heb je ook verzend bevestiging etc gekregen via de mail?
Jazeker. Ik zag in mijn account bij CentralPoint dat ze al verzonden waren. Voordat ik die mail kreeg. Daar staat ook de verwachte datum. :)

• Citroentaart
Hebben jullie inmiddels de AP al binnen via Central Point?

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:50
Groen op voorraad bij CB

You and I have memories longer than the road ahead

• Captain Planet
1 space gray op voorraad bij cb

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:56]

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Minuut of tien geleden besteld, toen stond er ook al dat er nog maar 1 was. Paar pogingen nodig voor hij in winkelmandje bleef zitten en ik de betaling af kon ronden.

Of ze hebben er toch meer dan 1, of er klopt iets niet aan de website en ik kan later een heel teleurstellend mailtje verwachten.

Nouja, hopen dat het goedkomt. Nu ik de AirPods Max heb ervaren doet het best pijn om tot eind februari zonder te moeten :)

• Donstil
  • Niet online
Longbowh schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:49:
[...]

En nu staat er weer dat er 1 op voorraad is. Lijkt wel alsof ze ze 1 voor 1 beschikbaar maken :)
Of ze hebben er 25 en zetten de teller op 1 zodat iedereen denkt een buitenkansje te hebben :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:20

carpebios

-1 social credit

Opeens was er nog 1 zwarte beschikbaar bij CB, dus morgen in huis als het goed is.

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• Captain Planet
Longbowh schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:46:
[...]

Minuut of tien geleden besteld, toen stond er ook al dat er nog maar 1 was. Paar pogingen nodig voor hij in winkelmandje bleef zitten en ik de betaling af kon ronden.

Of ze hebben er toch meer dan 1, of er klopt iets niet aan de website en ik kan later een heel teleurstellend mailtje verwachten.

Nouja, hopen dat het goedkomt. Nu ik de AirPods Max heb ervaren doet het best pijn om tot eind februari zonder te moeten :)
Ik ontvang net een verzendbevestiging :*)

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[Voor 87% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:56]

• mrCowboyBunny
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-03 20:47
Bij Megekko staan nu een aantal kleuren met een levertijd van a.s. donderdag. Ik denk dat ze dan op voorraad zijn, want eerder deze week kon ik ze niet op Megekko terugvinden. Ik heb in ieder geval de Space Grey besteld. Ben benieuwd of die ook de 31e geleverd wordt.

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-02 13:08
mrCowboyBunny schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:35:
Bij Megekko staan nu een aantal kleuren met een levertijd van a.s. donderdag. Ik denk dat ze dan op voorraad zijn, want eerder deze week kon ik ze niet op Megekko terugvinden. Ik heb in ieder geval de Space Grey besteld. Ben benieuwd of die ook de 31e geleverd wordt.
Bedankt voor de tip! Ik heb een blauwe besteld.
(met achteraf betalen zodat je niet op het geld hoeft te wachten als het veel langer gaat duren)

• Blaz0r
carpebios schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:48:
Mail gekregen voor mijn bestelling van gisteren. Je raadt het niet, maar het is niet meer in voorraad, ondanks dat je besteld met voorraad. Bij CB ook al, wat een systemen.
Ik heb inderdaad ook van megekko een update gehad met verwachte levering op 14 januari. Geen idee of het ergens op gebaseerd is.

Ik houd het nog even aan maar houd de rest wel in het ook voor een mogelijk snellere levering. Vooral blauw lijkt toch erg lastig te krijgen.

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
jdevries189 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:32:
[...]

MaxICT staat erom bekend juist altijd te pretenderen dat ze voorraad hebben terwijl dit helemaal niet zo is. Hopelijk heb je nog niks betaald..
Nog niet, kan het ook zo terughalen met paypal.

• Aiii
  • Laatst online: 13:23

Aiii

何これ

kevintjuh93 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:58:
Terwijl ik de Airpods Max allang had besteld (in mijn hoofd), toch te lang gewacht waardoor ik hem via Apple pas over 8-10 weken krijg. Toen 17 december maar ook bij Dustinhome besteld en er staat nog steeds ' verwacht 7-1-2021 '. Ik hoop dat dit waar is en dat ik hem snel in ontvangst mag nemen. Anderen hier ervaring met Dustinhome?
Nu heb ik zelf geen ervaring met Dustinhome, denk ik niet dat het onwaarschijnlijk is dat er een levering aan shops in de planning is voor Januari. Voor zover ik weet van Apple zorgen ze altijd voor voorraad voor hun resellers, en geven ze niet 100% prioriteit aan hun eigen stores.

Dat gezegd hebbende, een verwachting is net dat, een verwachting. Apple geeft voor zover ik weet winkels niet weken op voorhand aan wat en hoeveel er geleverd wordt, maar misschien was dit een uitgesteld levering van December en daarmee een uitzondering.

Simpelweg afwachten dus. Dat er nog een tijdje schaarste is echter overduidelijk, de levering zullen niet heel groot zijn.

• Aiii
  • Laatst online: 13:23

Aiii

何これ

De AirPods Max zilver en space gray zijn op voorraad bij Mediamarkt.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:19
Als je op de Tweakers shopreviews mag afgaan zullen ze je geld zo lang mogelijk vasthouden en uiteindelijk niet leveren...

[Voor 0% gewijzigd door Of-Aaargh op 12-01-2021 20:18. Reden: spelfoutje]

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-03 08:30
Dat met die paar stuks op voorraad heb ik al eerder gehad bij cb. Dan had ik besteld en bevestigd gekregen maar dan kreeg ik daarna ‘s avonds laat alsnog een mailtje dat het helaas toch niet op voorraad was.

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-03 11:32
Zojuist een SG Max kunnen bestellen bij Coolblue, morgen in huis. Er is nog beperkte voorraad volgens de site van CB.

• frankegiani
Ik had dus zoals gezegd soortgelijke ervaring met snelle levering via Apple van de space grey

• frankegiani
Spel van vraag en aanbod-> de prijs loopt op: 649,- voor space grey max.
https://www.kamera-expres...ple-airpods-max-spacegrey

[Voor 19% gewijzigd door frankegiani op 29-01-2021 20:45]

• Blaz0r
frankegiani schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:37:
Spel van vraag en aanbod-> de prijs loopt op: 649,- voor space grey max.
https://www.kamera-expres...ple-airpods-max-spacegrey
Grijs en zilver zijn tegenwoordig zo vaak op voorraad dat meer betalen waarschijnlijk niet echt nodig is.
Blauw is echter nog onvindbaar voor de korte termijn dus mijn Apple order staat nog.

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Safaci

Transhumanist

Ik had even geluk bij bol.com. Er was één SG beschikbaar. Voor een bijzondere prijs.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Niveus
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-03 16:01
Aiii schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Als de verkoper bol zelf is dan hoef je je daarover doorgaans toch echt geen zorgen te maken. Die hebben hun website wel op orde wat dat betreft.
Gaat om Bol.com zelf inderdaad dus heb er ook echt wel vertrouwen in. Mijn keuze om in dit geval toch voor SG te gaan is erg geholpen door jouw review overigens, dank daarvoor!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-03 19:28
Nee. Gewoon een denkfoutje. AirPods Max bedoelde ik natuurlijk. Maar dit is Tweakers en daar mag je dit soort fouten niet maken. Mijn welgemeende excuses, ik zal meer tijd steken in mijn posts.

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-03 19:15
Je betaalt inderdaad het Nederlandse BTW tarief bij amazon.de in plaats van het Duitse tarief.

De prijzen op de site zijn met Duits BTW tarief.

Heeft dus niet veel te maken met vrij verkeer van goederen.....

[Voor 13% gewijzigd door appie39 op 05-02-2021 18:45]

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-03 21:49
Als je geen haast hebt kun je de zilveren variant halen bij Amazon halen voor €518. Het wordt verkocht en verzonden door Amazon. Scheelt toch €111 vergeleken met Apple.nl.

Nieuw Apple AirPods Max - Zilver https://www.amazon.nl/dp/...pi_i_7JRBM99286MF93WZQPR5

• Blaz0r
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad van apple.nl voor de max-blauw. 20 januari besteld met 8-10 weken verwachte levertijd. Toch nog wat sneller dus.

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-02 12:58
Blaz0r schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:58:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad van apple.nl voor de max-blauw. 20 januari besteld met 8-10 weken verwachte levertijd. Toch nog wat sneller dus.
Hoe dan?! Ik heb op 11 december de Max Sky Blue besteld (wel is waar met een simpele inscriptie), maar het kan toch niet zo zijn dat iemand die langer dan een maand later hetzelfde besteld, deze eerder ontvangt... bizar

• Blaz0r
kevintjuh93 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Hoe dan?! Ik heb op 11 december de Max Sky Blue besteld (wel is waar met een simpele inscriptie), maar het kan toch niet zo zijn dat iemand die langer dan een maand later hetzelfde besteld, deze eerder ontvangt... bizar
Dat is nogal vreemd idd. De track en trace is nog niet geupdate dus ik kan nog niet zien waar ie precies vandaan komt. Mogelijk moeten de inscripties nog langs een andere fabriek voor ze verstuurd worden.

edit: Hij is al in Eindhoven, soms kan je nog wel eens zien van waar uit China er verstuurd wordt.

[Voor 8% gewijzigd door Blaz0r op 19-02-2021 22:43]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
de blauwe AirPods Max nu verkrijgbaar bij Coolblue.

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:04
Heeft er iemand hier nog een goede black friday deal kunnen spotten voor airpods pro?

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

luuk66 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:03:
Heeft er iemand hier nog een goede black friday deal kunnen spotten voor airpods pro?
maarten22 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:09:
Helaas nog niks voorbij zien komen, zoek ze zelf ook.
Dat kan je beter hier checken:

Black Friday / Cyber Monday 2021 (26 & 29 november)
https://nl.pepper.com/search?q=airpods%2Bpro

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:40
Davidas schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:53:
[...]

Ik snap nu waarom die van mij op 3 Oktober staat, ik heb als inscriptie de Memoji gekozen. :)

Niet zo’n ramp, tot die tijd gebruik ik gewoon mijn huidige pro’s.
ah, ik had 2 letters met een rondje er omheen :)

©2004

Pagina: 1 2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee