Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ococ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 29-03 11:21
Straks ook maar halen in de apple store in amsterdam.
Hoe is de voorraad eigenlijk?

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
momentje....

https://i.imgur.com/FYNBv5N.jpg

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Zou ze vandaag moeten ontvangen via DHL.
Heb het tijdvak aangepast van 10-15 naar 09-13 ... maar volgens tracking zijn ze nog in Eindhoven.

Is 50 minuten rijden, dus zouden ze nét kunnen halen ;-)

• Newby85
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 02-11-2019

• BringerOfStorms
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 03-04 18:30
Bij Bol hebben ze nu wel een productpagina maar ze zijn reeds uitverkocht :P

Gezien ik nog veel tegoedbonnen van bol heb wachten we maar rustig af.

• ngv
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 01-04 20:02
Bij coolblue zijn ze nu ook op voorraad.

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-03 19:38

Niek_1981

Apple Till I Die

BringerOfStorms schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:54:
Bij Bol hebben ze nu wel een productpagina maar ze zijn reeds uitverkocht :P

Gezien ik nog veel tegoedbonnen van bol heb wachten we maar rustig af.
Bij Bol.com zijn ze nog niet eens in de verkoop geweest tot op heden, het is alleen de productpagina die ze online hebben gegooid.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• BringerOfStorms
Niek_1981 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:27:
[...]

Bij Bol.com zijn ze nog niet eens in de verkoop geweest tot op heden, het is alleen de productpagina die ze online hebben gegooid.
"De nieuwste en beste oortjes van Apple, de Airpods 3" Die hebben zelf al de volgende versie das best knap. >:)

• Newby85
Coolblue heeft voorraad Airpods pro.

https://www.coolblue.nl/p...draadloze-oplaadcase.html

[Voor 5% gewijzigd door Newby85 op 31-10-2019 18:18]

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
:-( DHL heeft niet geleverd vandaag “bedrijf gesloten”. Dit bericht kreeg ik om 18:02, terwijl we tot 23:00 open zijn.

De aflevering voor morgen heb ik maar naar een pakket punt verzet.

Jammer!

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-04 16:58

mvdam

EV-Gekkie

Bizar dat ze bijna 2 dagen goed leverbaar zijn geweest bij Apple en nu hard achteruit schuiven naar gister een week levertijd en nu 2-3 weken. Langzaam op gang komende demand?

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• saturn21
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:11
Amac lijkt een levering binnen gekregen te hebben - ik krijg zojuist de verzendbevestiging.

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
mvdam schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:17:
Bizar dat ze bijna 2 dagen goed leverbaar zijn geweest bij Apple en nu hard achteruit schuiven naar gister een week levertijd en nu 2-3 weken. Langzaam op gang komende demand?
Ik denk eerder dat ze harder gaan dan verwacht. Ik had gisteren op schiphol de allerlaatste. Die verkoper vertelde dat ze echt als warme broodjes over de toonbank gingen die dag.

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-04 16:58

mvdam

EV-Gekkie

Apache4u schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:54:
[...]

Ik denk eerder dat ze harder gaan dan verwacht. Ik had gisteren op schiphol de allerlaatste. Die verkoper vertelde dat ze echt als warme broodjes over de toonbank gingen die dag.
Doorgaans merk je dat dan vrij vlot aan de levertijden die opschuiven. Na x hoeveelheid tijd beschikbaarheid is het niet meer morgen maar volgende week, na x + 1 is het 2 weken en dan na x+2 is het 3 weken enzovoort.

Ik heb regelmatig even gespiekt omdat ik dat verloop verwachtte. En tot aan 2 dagen na bestelbaar te zijn was het gewoon vandaag besteld morgen in huis, om binnen enkele uren ineens op te lopen naar 1 week, tot 2-3 weken.

Dat is een (voor Apple) bijzonder verloop waardoor ik nieuwschierig ben wat het verloop zal zijn geweest.

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• BringerOfStorms
Vandaag toch rechtstreeks via Apple besteld, verwachte leertijd was nu iets van 9 december... gaat blijkbaar heel hard

• Newby85
BringerOfStorms schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:37:
Vandaag toch rechtstreeks via Apple besteld, verwachte leertijd was nu iets van 9 december... gaat blijkbaar heel hard
Op website staat 25 november uiterlijk. Dus 4 weken levertijd. Heel lang inderdaad ;)

• Sanderman74
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 01-11-2019
Ja bevestiging hier zegt 4/5 weken levertijd ook. Rustig afwachten dan maar

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 03:22
Apple store Den Haag heeft ze nog.

• salgera
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01-04 05:10
Bij MacFreak.nl kun je ze kopen met 30 euro korting. Vandaag besteld, morgen in huis.

• nomar109
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:39
Ben ze gisteren wezen halen in Apple Store Amsterdam. Het was er bomvol. Ben er een half uurtje geweest en zag alleen maar airpods langskomen, alsof dat het enige product is dat je daar kunt krijgen. Ik heb er in dat half uur tientallen uitgeleverd zien worden.

• Tamerciaga
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-04 20:08
salgera schreef op zondag 3 november 2019 @ 01:05:
Bij MacFreak.nl kun je ze kopen met 30 euro korting. Vandaag besteld, morgen in huis.
Hoe doen ze dat? 30 euro goedkoper?

Je moet ook mailen om te bestellen, alsof ze ergens een batch vandaan hebben getoverd en ze zo door verkopen :P

• BringerOfStorms
BringerOfStorms schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:37:
Had ik natuurlijk helemaal niet over nagedacht, heb ze laten graveren hierdoor duurt het een stuk langer.

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Coolblue heeft de AirPods Pro op voorraad

• Kartmans1
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:58
BringerOfStorms schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:48:
[...]

Had ik natuurlijk helemaal niet over nagedacht, heb ze laten graveren hierdoor duurt het een stuk langer.
Die van mij vorige week dinsdag om 12 uur ‘s nachts besteld inclusief graveren. Donderdag was de eerste afleverpoging al bij mij gedaan waarna ik ze vrijdag bij een pick up point heb opgehaald. Graveren zorgt dus niet voor een vertraging (geen idee hoe ze dat trouwens zo snel doen en weer netjes weten te verpakken). Is nu gewoon slecht leverbaar dus.

• salgera
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01-04 05:10
Tamerciaga schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:28:
[...]

Hoe doen ze dat? 30 euro goedkoper?

Je moet ook mailen om te bestellen, alsof ze ergens een batch vandaan hebben getoverd en ze zo door verkopen :P
Geen idee, maar ik had ze de volgende dag in huis. Top geregeld en niet duur!

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-04 19:00
Vandaag (vervangende) AirPods Pro besteld bij -Amazon.de met als leverdatum 12 november. Vervangen via Apple Store zou ik pas eind november nieuwe krijgen. Dus aangegeven mn geld gewoon terug te willen (was een defect mee). Amazon stuurde na het bestellen een goed-nieuws mailtje dat ze eerder worden bezorgd. En zojuist verzendbevestiging gekregen, komen aanstaande vrijdag of zaterdag binnen.

Dus voor wie nog zoekt 😉

[Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2019 17:12]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• KSH
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 02-04 15:06
ASNNetworks schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:06:
Vandaag (vervangende) AirPods Pro besteld bij -Amazon.de met als leverdatum 12 november. Vervangen via Apple Store zou ik pas eind november nieuwe krijgen. Dus aangegeven mn geld gewoon terug te willen (was een defect mee). Amazon stuurde na het bestellen een goed-nieuws mailtje dat ze eerder worden bezorgd. En zojuist verzendbevestiging gekregen, komen aanstaande vrijdag of zaterdag binnen.

Dus voor wie nog zoekt 😉
Bedankt voor de tip. Gelijk besteld.

Leverdatum staat nu wel op 18-19 nov. Hopelijk komt het ook allemaal eerder binnen :).

EDIT:
Leverdatum is vervoegd naar 12-13 nov. Kreeg net een mail :).

[Voor 5% gewijzigd door KSH op 06-11-2019 23:12]

• BringerOfStorms
Kartmans1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:47:
[...]

Die van mij vorige week dinsdag om 12 uur ‘s nachts besteld inclusief graveren. Donderdag was de eerste afleverpoging al bij mij gedaan waarna ik ze vrijdag bij een pick up point heb opgehaald. Graveren zorgt dus niet voor een vertraging (geen idee hoe ze dat trouwens zo snel doen en weer netjes weten te verpakken). Is nu gewoon slecht leverbaar dus.
Ah dat is wel zuur. Levertijd blijft tussen 2 & 9 december via Apple. Geen zin om te cancelen dus de ‘classic AirPods’ moet mijn vriendin nog maar even op wachten ;)

• Dynamic83
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 04-04 08:29
salgera schreef op zondag 3 november 2019 @ 01:05:
Meer mensen hier ervaring mee ? Beetje vreemd dat ze overal zijn uitverkocht en dat zij ze op voorraad hebben en ook nog eens 30,- korting geven...

• vincentjanv
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 26-03 09:10
Iemand een idee waarom ze op centralpoint.be 50 eur goedkoper staan dan de .nl versie, welke de gangbare prijs toont? Heb ze vorige week aan de lage prijs gekocht, hopelijk heb ik ze snel..

• Tamerciaga
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-04 20:08
vincentjanv schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:27:
Iemand een idee waarom ze op centralpoint.be 50 eur goedkoper staan dan de .nl versie, welke de gangbare prijs toont? Heb ze vorige week aan de lage prijs gekocht, hopelijk heb ik ze snel..
Vreemd inderdaad, leveren ze dan wel in NL?

• Typecast-L
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 29-03 15:22
mvdam schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:17:
Veel mensen die de kat uit de boom kijken in afwachting van de reviews. Ben er zelf één van.

• Ocin32
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 00:57
Bij meerdere mediamarkten zag ik de pro’s afgelopen vrijdag op voorraad komen. Vrijdagavond bij mediamarkt Breda opgehaald, er lagen er toen een stuk of 10 op voorraad nog.

• LIMIT-AR
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 04-04 08:41
Verschillende vestigingen van Office Centre hebben voorraad in de winkels. Via de website kan je de voorraadstatus per winkel zien. De prijs is ook nog eens scherp, zie pricewatch.

https://www.officecentre.nl/apple/5653804.html

pricewatch: Apple AirPods Pro (Wit)

[Voor 31% gewijzigd door LIMIT-AR op 30-11-2019 08:39]

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
vincentjanv schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:27:
Ik heb goed nieuws voor je :D

Ook ik heb ze voor die 180 ex btw gekocht bij Central Point en heb ze vrijdag binnen gekregen. Gewoon origineel ingeseald in doos en niks mis mee.

Dus het was geen foutje, of ze hebben netjes alles geleverd ondanks dat het een foutje was.

Maar ik denk dus dat jij ze ook binnen gaat krijgen.

Overigens heb ik ze bij .nl gekocht. maar die aanbieding is nu dus weg van de site.

(ik vind ze ge-wel-dig icm met mijn Watch)

[Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 02-12-2019 16:32]

• vincentjanv
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 26-03 09:10
World Citizen schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:31:
[...]
Ik heb goed nieuws voor je :D

Ook ik heb ze voor die 180 ex btw gekocht bij Central Point en heb ze vrijdag binnen gekregen. Gewoon origineel ingeseald in doos en niks mis mee.

Dus het was geen foutje, of ze hebben netjes alles geleverd ondanks dat het een foutje was.

Maar ik denk dus dat jij ze ook binnen gaat krijgen.
..
Ja ik heb ze ook al 2 weken binnen, en ik zie dat de prijs nu wel gestegen is naar de normale prijzen ;) Hoera voor ons!

• Mars18
  • Laatst online: 19-03 11:26
wokkelz schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:28:
[...]

Wij bestellen daar als bedrijf vaak, had onze sales rep gevraagd of hij wat voor mij kon betekenen aangezien ik ook geen persoonlijk kvk nummer heb (Mocht niet op de zaak bestellen van de baas). Waarop hij zei, gewoon 123456 invullen en ik heb ze dus ook als particulier besteld daar besteld.
Krijg je het wel vaak en snel binnen?
Lees niet echt goede reviews eerlijk gezegd. Zal mij benieuwen wanneer ik de APP binnen krijg.
Meer mensen besteld hier met de Black Friday actie?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-04 20:53
Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:
[...]

Lees niet echt goede reviews eerlijk gezegd. Zal mij benieuwen wanneer ik de APP binnen krijg.
De spullen die ze op voorraad hebben krijgen we snel binnen (1 dag meestal).
Ik heb de APP ook besteld daar, denk dat ze hoopten op heel veel orders om vervolgens bij Apple korting te bedingen. Maar in mijn ervaring geven die nooit heel veel korting. De verwachte leverdatum is al 3x verschoven geloof ik, we wachten het af..

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 02-04 22:11
Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:
[...]

Ik heb ze daar ook besteld. Ik had ze in de morgen als 1 van de eerste besteld denk ik. Ik had de actie namelijk ook hier genoemd. Ik heb ze 4 december binnen gekregen. :) De verwachte levertijd was op dat moment 11 december toen ik ze bestelde.

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-04 20:53
Citroentaart schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:22:
[...]

Ik heb ze daar ook besteld. Ik had ze in de morgen als 1 van de eerste besteld denk ik. Ik had de actie namelijk ook hier genoemd. Ik heb ze 4 december binnen gekregen. :) De verwachte levertijd was op dat moment 11 december toen ik ze bestelde.
Heb je ook verzend bevestiging etc gekregen via de mail?

• Citroentaart
wokkelz schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:00:
[...]

Heb je ook verzend bevestiging etc gekregen via de mail?
Jazeker. Ik zag in mijn account bij CentralPoint dat ze al verzonden waren. Voordat ik die mail kreeg. Daar staat ook de verwachte datum. :)

• buffel1997
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:58
Hoe bestellen jullie daar zonder btw? Als ik wil betalen krijg ik nl. Het bedrag incl btw

• Citroentaart
buffel1997 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:51:
Hoe bestellen jullie daar zonder btw? Als ik wil betalen krijg ik nl. Het bedrag incl btw
BTW moet je ook betalen. Via de belastingdienst krijg je het weer terug als je ondernemer bent.

• Citroentaart
Hebben jullie inmiddels de AP al binnen via Central Point?

• kortenhoef86
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08:59
Zat afgelopen week te kijken waar ik snel aan de AirPods Pro kon komen, overal lange indicatieve lever tijden.
Toevallig waren er een paar AirPods Pro op voorraad bij bol.com afgelopen donderdag.
Zojuist op kunnen halen!

• PatrickvZweden
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 30-03 22:06
Net de Pro besteld bij Apple met de levertijd op 25 februari. Hopelijk worden ze wat sneller geleverd. Mensen daar toevallig ervaring mee?

• Mars18
  • Laatst online: 19-03 11:26
Citroentaart schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:24:
Hebben jullie inmiddels de AP al binnen via Central Point?
-delete

[Voor 14% gewijzigd door Mars18 op 28-01-2020 11:50]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True