Straks ook maar halen in de apple store in amsterdam.
Hoe is de voorraad eigenlijk?
Hoe is de voorraad eigenlijk?
Bij Bol.com zijn ze nog niet eens in de verkoop geweest tot op heden, het is alleen de productpagina die ze online hebben gegooid.Vildhjarta schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:54:
Bij Bol hebben ze nu wel een productpagina maar ze zijn reeds uitverkocht
Gezien ik nog veel tegoedbonnen van bol heb wachten we maar rustig af.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
"De nieuwste en beste oortjes van Apple, de Airpods 3" Die hebben zelf al de volgende versie das best knap.Niek_1981 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:27:
[...]
Bij Bol.com zijn ze nog niet eens in de verkoop geweest tot op heden, het is alleen de productpagina die ze online hebben gegooid.
Anoniem: 1245220
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1245220 op 31-10-2019 18:18 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Ik denk eerder dat ze harder gaan dan verwacht. Ik had gisteren op schiphol de allerlaatste. Die verkoper vertelde dat ze echt als warme broodjes over de toonbank gingen die dag.Mar.tin schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:17:
Bizar dat ze bijna 2 dagen goed leverbaar zijn geweest bij Apple en nu hard achteruit schuiven naar gister een week levertijd en nu 2-3 weken. Langzaam op gang komende demand?
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Anoniem: 1245220
Op website staat 25 november uiterlijk. Dus 4 weken levertijd. Heel lang inderdaadVildhjarta schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:37:
Vandaag toch rechtstreeks via Apple besteld, verwachte leertijd was nu iets van 9 december... gaat blijkbaar heel hard
Hoe doen ze dat? 30 euro goedkoper?salgera schreef op zondag 3 november 2019 @ 01:05:
Bij MacFreak.nl kun je ze kopen met 30 euro korting. Vandaag besteld, morgen in huis.
Had ik natuurlijk helemaal niet over nagedacht, heb ze laten graveren hierdoor duurt het een stuk langer.Vildhjarta schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:37:
Vandaag toch rechtstreeks via Apple besteld, verwachte leertijd was nu iets van 9 december... gaat blijkbaar heel hard
Die van mij vorige week dinsdag om 12 uur ‘s nachts besteld inclusief graveren. Donderdag was de eerste afleverpoging al bij mij gedaan waarna ik ze vrijdag bij een pick up point heb opgehaald. Graveren zorgt dus niet voor een vertraging (geen idee hoe ze dat trouwens zo snel doen en weer netjes weten te verpakken). Is nu gewoon slecht leverbaar dus.Vildhjarta schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:48:
[...]
Had ik natuurlijk helemaal niet over nagedacht, heb ze laten graveren hierdoor duurt het een stuk langer.
Geen idee, maar ik had ze de volgende dag in huis. Top geregeld en niet duur!Tamerciaga schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:28:
[...]
Hoe doen ze dat? 30 euro goedkoper?
Je moet ook mailen om te bestellen, alsof ze ergens een batch vandaan hebben getoverd en ze zo door verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2019 17:12 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Bedankt voor de tip. Gelijk besteld.ASNNetworks schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:06:
Vandaag (vervangende) AirPods Pro besteld bij -Amazon.de met als leverdatum 12 november. Vervangen via Apple Store zou ik pas eind november nieuwe krijgen. Dus aangegeven mn geld gewoon terug te willen (was een defect mee). Amazon stuurde na het bestellen een goed-nieuws mailtje dat ze eerder worden bezorgd. En zojuist verzendbevestiging gekregen, komen aanstaande vrijdag of zaterdag binnen.
Dus voor wie nog zoekt 😉
[ Voor 5% gewijzigd door KSH op 06-11-2019 23:12 ]
Ah dat is wel zuur. Levertijd blijft tussen 2 & 9 december via Apple. Geen zin om te cancelen dus de ‘classic AirPods’ moet mijn vriendin nog maar even op wachtenKartmans1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:47:
[...]
Die van mij vorige week dinsdag om 12 uur ‘s nachts besteld inclusief graveren. Donderdag was de eerste afleverpoging al bij mij gedaan waarna ik ze vrijdag bij een pick up point heb opgehaald. Graveren zorgt dus niet voor een vertraging (geen idee hoe ze dat trouwens zo snel doen en weer netjes weten te verpakken). Is nu gewoon slecht leverbaar dus.
Meer mensen hier ervaring mee ? Beetje vreemd dat ze overal zijn uitverkocht en dat zij ze op voorraad hebben en ook nog eens 30,- korting geven...salgera schreef op zondag 3 november 2019 @ 01:05:
Bij MacFreak.nl kun je ze kopen met 30 euro korting. Vandaag besteld, morgen in huis.
Vreemd inderdaad, leveren ze dan wel in NL?vincentjanv schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:27:
Iemand een idee waarom ze op centralpoint.be 50 eur goedkoper staan dan de .nl versie, welke de gangbare prijs toont? Heb ze vorige week aan de lage prijs gekocht, hopelijk heb ik ze snel..
Anoniem: 302359
Veel mensen die de kat uit de boom kijken in afwachting van de reviews. Ben er zelf één van.Mar.tin schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:17:
Bizar dat ze bijna 2 dagen goed leverbaar zijn geweest bij Apple en nu hard achteruit schuiven naar gister een week levertijd en nu 2-3 weken. Langzaam op gang komende demand?
[ Voor 31% gewijzigd door LIMIT-AR op 30-11-2019 08:39 ]
Ik heb goed nieuws voor jevincentjanv schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:27:
Iemand een idee waarom ze op centralpoint.be 50 eur goedkoper staan dan de .nl versie, welke de gangbare prijs toont? Heb ze vorige week aan de lage prijs gekocht, hopelijk heb ik ze snel..
[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 02-12-2019 16:32 ]
FreeReef.nl
Ja ik heb ze ook al 2 weken binnen, en ik zie dat de prijs nu wel gestegen is naar de normale prijzenWorld Citizen schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:31:
[...]
Ik heb goed nieuws voor je
Ook ik heb ze voor die 180 ex btw gekocht bij Central Point en heb ze vrijdag binnen gekregen. Gewoon origineel ingeseald in doos en niks mis mee.
Dus het was geen foutje, of ze hebben netjes alles geleverd ondanks dat het een foutje was.
Maar ik denk dus dat jij ze ook binnen gaat krijgen.
..
Krijg je het wel vaak en snel binnen?wokkelz schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:28:
[...]
Wij bestellen daar als bedrijf vaak, had onze sales rep gevraagd of hij wat voor mij kon betekenen aangezien ik ook geen persoonlijk kvk nummer heb (Mocht niet op de zaak bestellen van de baas). Waarop hij zei, gewoon 123456 invullen en ik heb ze dus ook als particulier besteld daar besteld.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De spullen die ze op voorraad hebben krijgen we snel binnen (1 dag meestal).Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:
[...]
Krijg je het wel vaak en snel binnen?
Lees niet echt goede reviews eerlijk gezegd. Zal mij benieuwen wanneer ik de APP binnen krijg.
Meer mensen besteld hier met de Black Friday actie?
Ik heb ze daar ook besteld. Ik had ze in de morgen als 1 van de eerste besteld denk ik. Ik had de actie namelijk ook hier genoemd. Ik heb ze 4 december binnen gekregen.Mars18 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:
[...]
Krijg je het wel vaak en snel binnen?
Lees niet echt goede reviews eerlijk gezegd. Zal mij benieuwen wanneer ik de APP binnen krijg.
Meer mensen besteld hier met de Black Friday actie?
Heb je ook verzend bevestiging etc gekregen via de mail?Citroentaart schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:22:
[...]
Ik heb ze daar ook besteld. Ik had ze in de morgen als 1 van de eerste besteld denk ik. Ik had de actie namelijk ook hier genoemd. Ik heb ze 4 december binnen gekregen.De verwachte levertijd was op dat moment 11 december toen ik ze bestelde.
Jazeker. Ik zag in mijn account bij CentralPoint dat ze al verzonden waren. Voordat ik die mail kreeg. Daar staat ook de verwachte datum.wokkelz schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:00:
[...]
Heb je ook verzend bevestiging etc gekregen via de mail?
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
BTW moet je ook betalen. Via de belastingdienst krijg je het weer terug als je ondernemer bent.buffel1997 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:51:
Hoe bestellen jullie daar zonder btw? Als ik wil betalen krijg ik nl. Het bedrag incl btw
-deleteCitroentaart schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:24:
Hebben jullie inmiddels de AP al binnen via Central Point?
[ Voor 14% gewijzigd door Mars18 op 28-01-2020 11:50 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
[ Voor 43% gewijzigd door ChiLLeR op 22-12-2020 09:58 ]
>> Signature?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 4% gewijzigd door jdevries189 op 29-12-2020 08:35 ]
You and I have memories longer than the road ahead
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:56 ]
Minuut of tien geleden besteld, toen stond er ook al dat er nog maar 1 was. Paar pogingen nodig voor hij in winkelmandje bleef zitten en ik de betaling af kon ronden.Captain Planet schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:42:
1 space gray op voorraad bij cb
[ Voor 111% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:56 ]
En nu staat er weer dat er 1 op voorraad is. Lijkt wel alsof ze ze 1 voor 1 beschikbaar makenMar.tin schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:48:
[...]
Bij mij ging het in 1x goed.
Ik ben benieuwd,
Of ze hebben er 25 en zetten de teller op 1 zodat iedereen denkt een buitenkansje te hebbenLongbowh schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:49:
[...]
En nu staat er weer dat er 1 op voorraad is. Lijkt wel alsof ze ze 1 voor 1 beschikbaar maken
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 72% gewijzigd door carpebios op 29-12-2020 11:31 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ook daar besteld op 17 dec om dat ie zei dat ie er diezelfde week zou zijn. Geeft nu aan nog 2-3 wekenChiLLeR schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:56:
Nog tips waar de max te bestellen op dit moment of is het gokken waar er nog voorraad gaat komen?
Aves direct zegt 23/12 voorraad te hebben. Ik heb ze besteld daar. We gaan het zien.
22/12: Leverdatum verschoven naar 31/12 helaas.
Klopt, ik heb hem gecancelled daar, zie nu ook dat de verzending nog verder opgeschoven is. Via een mede tweaker heb ik hem mogen ontvangen. Die had een bestelling dubbel geplaatst en beide ontvangen.dnl4 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:58:
[...]
Ook daar besteld op 17 dec om dat ie zei dat ie er diezelfde week zou zijn. Geeft nu aan nog 2-3 weken
>> Signature?
Ik ontvang net een verzendbevestigingLongbowh schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:46:
[...]
Minuut of tien geleden besteld, toen stond er ook al dat er nog maar 1 was. Paar pogingen nodig voor hij in winkelmandje bleef zitten en ik de betaling af kon ronden.
Of ze hebben er toch meer dan 1, of er klopt iets niet aan de website en ik kan later een heel teleurstellend mailtje verwachten.
Nouja, hopen dat het goedkomt. Nu ik de AirPods Max heb ervaren doet het best pijn om tot eind februari zonder te moeten
[ Voor 87% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:56 ]
Hier ook de verzendbevestiging binnenCaptain Planet schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:01:
[...]
Ik ontvang net een verzendbevestiging
Bedankt voor de tip! Ik heb een blauwe besteld.mrCowboyBunny schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:35:
Bij Megekko staan nu een aantal kleuren met een levertijd van a.s. donderdag. Ik denk dat ze dan op voorraad zijn, want eerder deze week kon ik ze niet op Megekko terugvinden. Ik heb in ieder geval de Space Grey besteld. Ben benieuwd of die ook de 31e geleverd wordt.
OOF dat is balencarpebios schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:54:
En daar was Coolblue met de mail (uren later) dat hij niet in voorraad is opeens. Dus betaling teruggevraagd en maar eens bij Megekko geprobeerd, de blauwe nu, ik ben benieuwd of zij hun belofte wel nakomen.
[ Voor 86% gewijzigd door Henk. op 30-12-2020 09:36 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Mail gekregen voor mijn bestelling van gisteren. Je raadt het niet, maar het is niet meer in voorraad, ondanks dat je besteld met voorraad. Bij CB ook al, wat een systemen.robbinonline schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:57:
Wie weet gaat Megekko wel leveren morgen, alleen de groene staan nu nog online met een levertijd voor morgen.
Ik heb inderdaad ook van megekko een update gehad met verwachte levering op 14 januari. Geen idee of het ergens op gebaseerd is.carpebios schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:48:
Mail gekregen voor mijn bestelling van gisteren. Je raadt het niet, maar het is niet meer in voorraad, ondanks dat je besteld met voorraad. Bij CB ook al, wat een systemen.
Ik had hem vorige week besteld en die was uitgesteld tot vandaag, en idd vandaag fijn een verzendbevestiging!carpebios schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:48:
[...]
Mail gekregen voor mijn bestelling van gisteren. Je raadt het niet, maar het is niet meer in voorraad, ondanks dat je besteld met voorraad. Bij CB ook al, wat een systemen.
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:56 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 26% gewijzigd door MysticX op 31-12-2020 07:44 ]
hi!
[ Voor 16% gewijzigd door Henk. op 31-12-2020 12:11 ]
Schijnt dat het erg druk is bij PostNLdnl4 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:46:
Die van mij zit nu al een week vast in het postnl sorteerproces 😧
Iemand hier ervaring mee? MM gebeld en die moeten nu onderzoek bij PostNL in gang zetten
MaxICT staat erom bekend juist altijd te pretenderen dat ze voorraad hebben terwijl dit helemaal niet zo is. Hopelijk heb je nog niks betaald..M_to_P schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:10:
Zojuist een besteld bij MaxICT. We zullen zien hoe lang het duurt voor hij binnen is, maar ben benieuwd! Prijs lag ook wat lager, dus dat helpt.
Nog niet, kan het ook zo terughalen met paypal.jdevries189 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:32:
[...]
MaxICT staat erom bekend juist altijd te pretenderen dat ze voorraad hebben terwijl dit helemaal niet zo is. Hopelijk heb je nog niks betaald..
Nu heb ik zelf geen ervaring met Dustinhome, denk ik niet dat het onwaarschijnlijk is dat er een levering aan shops in de planning is voor Januari. Voor zover ik weet van Apple zorgen ze altijd voor voorraad voor hun resellers, en geven ze niet 100% prioriteit aan hun eigen stores.kevintjuh93 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:58:
Terwijl ik de Airpods Max allang had besteld (in mijn hoofd), toch te lang gewacht waardoor ik hem via Apple pas over 8-10 weken krijg. Toen 17 december maar ook bij Dustinhome besteld en er staat nog steeds ' verwacht 7-1-2021 '. Ik hoop dat dit waar is en dat ik hem snel in ontvangst mag nemen. Anderen hier ervaring met Dustinhome?
Nee, maar ik had wel een allergische reactie op het siliconen bandje van de Apple Watch. Zeker in combinatie met nattigheid of zweet kan ik mij goed voorstellen dat je op bepaalde materialen een reactie hebt.Galvatron schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:12:
Mensen die last hebben van oorontsteking met AirPods Pro? Zelf enorm last van, volgens deze link ben ik niet de enige https://discussions.apple.com/thread/250896003
Zal eens kijken, ik heb Apple support aangevraagd hiervoor. Ze gaan me terugbellen. Ik heb inmiddels 3 keer een infectie gehad en omdat het elke keer beide oren waren wist ik het eigenlijk al bij de tweede keer.Aiii schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:46:
[...]
Nee, maar ik had wel een allergische reactie op het siliconen bandje van de Apple Watch. Zeker in combinatie met nattigheid of zweet kan ik mij goed voorstellen dat je op bepaalde materialen een reactie hebt.
Zelf heb ik overigens Comply Foam tips gekocht, omdat de Pro anders gewoon uit mijn oren vielen binnen een kwartier, dat kan een oplossing zijn voor je.
[ Voor 90% gewijzigd door Henk. op 12-01-2021 18:28 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Henk. op 12-01-2021 18:28 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Aiii op 12-01-2021 19:52 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq