Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:31
220 nu bij Koen, leest zeker mee hier.
0x op geboden.

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 12:47
Mja, als de gek het ervoor geeft.. En wat betreft Koen, die zal binnenkort wel ergens anders een financiele tegenvaller krijgen, zo gaat dat met karma.

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:12
quote:
wes- schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:03:
Mja, als de gek het ervoor geeft.. En wat betreft Koen, die zal binnenkort wel ergens anders een financiele tegenvaller krijgen, zo gaat dat met karma.
Volgens mij doet hij dit al jaren met Apple apparaten.

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2019 128 GB, iPhone XR 128 GB

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
Man ik wist helemaal niet wie die hele Koen was en dacht een nieuwtje te hebben over de Apple Store Amsterdam :P En jullie zijn er nog steeds over aan het doorzagen ghehe.

Maar het komt er dus op neer dat geen enkele actieve tweaker een setje heeft gescoord dus. Dan maar wachten tot morgen. Op MacRumors en Twitter lees ik overigens positieve ervaringen. Geluid is goed, batterij is goed, werkt direct uit de doos, super compact, bereik, vrijheid... Laat maar komen *O*

• Ibbelz
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-01 23:48
Levering bij iCentre op de website nu veranderd naar 10 januari. https://www.icentre.nl/ac...ones/823700/apple-airpods

Ik weet niet of dit positief of negatief is. Positief zou zijn als ze daadwerkelijk weten hoeveel ze er krijgen en die grens nu bereikt is. Negatief zou zijn als alle orders zijn uitgesteld naar 10 januari....

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• mprkooij
  • Laatst online: 28-01 07:47
Ik verwacht de Airpods toch de 22ste december binnen te krijgen van iCentre. De levertijd staat nu op 10 januari
quote:
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:28:
Levering bij iCentre op de website nu veranderd naar 10 januari. https://www.icentre.nl/ac...ones/823700/apple-airpods

Ik weet niet of dit positief of negatief is. Positief zou zijn als ze daadwerkelijk weten hoeveel ze er krijgen en die grens nu bereikt is. Negatief zou zijn als alle orders zijn uitgesteld naar 10 januari....
Je was met net voor :)

mprkooij wijzigde deze reactie 19-12-2016 15:29 (67%)

• BaSsDruM
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 21:43
quote:
wes- schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:03:
Koen heeft er niet 4 in de verkoop hoor, wees niet bang :>

Model 3 SR+ rood, 18” aero sinds 28-08-2019 - Tesla telegram group voor Nederlandstalige tesla eigenaren: https://t.me/tesla_nl

• sossienl
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 27-01 21:36
Hij is een baas. :)

sossienl wijzigde deze reactie 19-12-2016 16:07 (8%)

• Ibbelz
Voor wat het waard is, Airpods nu bij bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...16824032-9200000070310716

Verkoop via NuCuzz (nog nooit van gehoord en dus niet bol.com zelf), dus of dat betrouwbaar is, is me onduidelijk. Levertijd zou 1-2 dagen zijn, wat overeenkomt met de levertijd van iCentre.

Bijzondere categorie ook: dockingstations... :P

Ik zou het niet adviseren, maar wie van een gokje houdt...? :+

Ibbelz wijzigde deze reactie 19-12-2016 17:03 (13%)
Reden: categorie en advies toegevoegd.

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:15
quote:
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:58:
Voor wat het waard is, Airpods nu bij bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...16824032-9200000070310716

Verkoop via NuCuzz (nog nooit van gehoord en dus niet bol.com zelf), dus of dat betrouwbaar is, is me onduidelijk. Levertijd zou 1-2 dagen zijn, wat overeenkomt met de levertijd van iCentre.

Minder dan een maand actief, geen beoordelingen, dat wordt een gegarandeerde teleurstelling ;w

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• mprkooij
quote:
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:58:

Ik heb achteraf betalen gedaan, dus kan weinig tegenvallen :P

• Ibbelz
quote:
mprkooij schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:06:
[...]

Ik heb achteraf betalen gedaan, dus kan weinig tegenvallen :P
Hehe, je had toch al via iCentre besteld?

• mprkooij
quote:
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:07:
[...]

Hehe, je had toch al via iCentre besteld?
Die heb ik betaald, deze nog niet. Kijken wie het eerst levert... Ergens vertrouw ik de iCentre niet... :+

• Ibbelz
quote:
mprkooij schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:08:
[...]

Die heb ik betaald, deze nog niet. Kijken wie het eerst levert... Ergens vertrouw ik de iCentre niet... :+
Haha, ik ook niet maar deze NuCuzz-toko nog minder.... :+

• mprkooij
quote:
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:09:
[...]

Haha, ik ook niet maar deze NuCuzz-toko nog minder.... :+
Wat kan er mis gaan met achteraf betalen? Niets toch :P

• Ibbelz
quote:
mprkooij schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:08:
[...]

Bezorgdatum bij iCentre is al aangepast naar 10 januari 2017 bij bestelstatus. |:(

• mprkooij
quote:
Ibbelz schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:19:
[...]

Bezorgdatum bij iCentre is al aangepast naar 10 januari 2017 bij bestelstatus. |:(
Bij mij ook, weet ook gelijk dat ik nooit meer bij hun bestel. Geld is er nu wel naar toe en mag lekker afwachten tot na de feestdagen..

• matthijst
Verhaal aan de telefoon was net dat ze ze er wel een aantal verwachten deze week, van iCentre.
Ben benieuwd. Anders idd annuleren bij die toko.

• swv
quote:
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:57:
Niet boos worden op mij straks he :P

Ik ga - wanneer het ook mag zijn - alleen bestellen bij shops die daadwerkelijk voorraad hebben. Alleen bij Apple loopt een preorder van mij. Dus dat wordt refreshen bij Amac, Mediamarkt, Coolblue, Wehkamp, bol.com en tweakers.net. Iemand anders nog ideeën?
:$

• Ibbelz
quote:
matthijst schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:26:
Verhaal aan de telefoon was net dat ze ze er wel een aantal verwachten deze week, van iCentre.
Ben benieuwd. Anders idd annuleren bij die toko.
Heb ze even gemaild, even afwachten en anders annuleren.

• matthijst
quote:
Gewoon overal bestellen en annuleren kan ook?
Scheelt refreshen, als het meezit :)

• MelvinW
Was al wel te verwachten, 22 december is iets te snel. In Amerika hebben winkels als Best Buy ze ook nog niet te koop. Kans is groot dat APR's ze pas na de kerst verkopen.

• menalert
  • Laatst online: 19:21
CentralPoint verwacht ze op 26 december. Zie: https://www.centralpoint....rt-mmef2zm-a-num-6777021/. Ik hoop dat de AirPods die ik via Apple heb besteld morgen komt voor 14.00 uur. Moet namelijk weg... Anders wordt het woensdag.

• MelvinW
quote:
menalert schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:33:
CentralPoint verwacht ze op 26 december. Zie: https://www.centralpoint....rt-mmef2zm-a-num-6777021/. Ik hoop dat de AirPods die ik via Apple heb besteld morgen komt voor 14.00 uur. Moet namelijk weg... Anders wordt het woensdag.
Ik denk dat geen enkele winkel exact weet wanneer ze verkrijgbaar zijn. Wehkamp schat de levering bijv. pas in de 3e week van Januari.

Meestal stuurt DHL in de ochtend een SMS met het tijdvak waarin je pakketje bezorgt wordt. Als dat niet uitkomt kun je meteen via een link die in de SMS staat een andere leverdatum inplannen.

• menalert
quote:
MelvinW schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:40:
[...]

Ik denk dat geen enkele winkel exact weet wanneer ze verkrijgbaar zijn. Wehkamp schat de levering bijv. pas in de 3e week van Januari.

Meestal stuurt DHL in de ochtend een SMS met het tijdvak waarin je pakketje bezorgt wordt. Als dat niet uitkomt kun je meteen via een link die in de SMS staat een andere leverdatum inplannen.
Dat scheelt alweer, weet ik waar ik aan toe ben. CentralPoint had het bij de iPhone 7 wel goed en was als een van de eersten die leverde.

• swv
quote:
matthijst schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:31:
[...]

Gewoon overal bestellen en annuleren kan ook?
Scheelt refreshen, als het meezit :)
Ik doelde er meer op dat ik vanmorgen iCentre aanhaalde en dat jullie niet boos moeten worden (En dat ik dus rustig afwacht op voorraad ergens).

De enige die betrouwbaar levert is Apple. Dat heb ik na al die jaren wel geleerd. Dus als ik elders ga bestellen dan doe ik dat alleen als er voorraad is of als ik er een groot financieel voordeel uit haal. Maar ik ga niet overal preorderen en geld stallen ;)

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 01:26
quote:
menalert schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:33:
Komen ze met post NL en staat in de app dat het pakketje geleverd wordt tussen 9:00 en 14:00 en je bent precies thuis tot 14:00 dan komt de bezorger om 15:00 en mis je dus de bezorger

Als er staat dat het pakketje tussen 14:00 en 17:00 komt en je hebt uitgerekend dat je om 13:45 thuis bent dan zijn ze om 13:15 al geweest en mis je dus de bezorger.

Als je de hele dag thuis bent en er staat tussen 9:00 en 15:00 en je bent er de hele dag op aan het wachten dan komt de bezorger om 15:30. Dan mis je dus de bezorger niet maar is wel heel je vrije dag naar de kl*te.

Tot op de dag van vandaag vermoed ik dat de bezorger van postnl om het hoekje staat te wachten tot op het moment dat je niet thuis bent om dan het pakketje aan te bieden >:)

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• MelvinW

Bezorging tussen 09:00-18:00 morgen. Lekker ruim tijdvak.. 8)7

• mprkooij
Mailtje van NuXS Telecom & IT, die zullen waarschijnlijk helemaal niets binnen hebben gehad :P

Geachte heer / mevrouw,

Groot verkoopsucces kent ook een keerzijde: onze voorraad APPLE AirPods is namelijk tijdelijk uitgeput. Daar zijn wij en u als onzer afnemer natuurlijk niet blij mee.

Reden van deze stagnatie ligt in het feit dat onze producent op dit moment de capaciteit mist om tegemoet te komen aan de grote aantallen van de order die wij plaatsen.

Wij verwachten u begin januari te kunnen leveren wilt hierop wachten?

Nogmaals onze excuses voor het ongemak wegens groot succes.

Met vriendelijke groet,

NuXS Telecom & IT

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:36
quote:
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:02:
[...]

Ik zie de reactie van Melvin al, maar ik wilde hetzelfde voorstellen. Dit is naar mijn mening de juiste link https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL
Via deze link heb ik de bezorging aan kunnen passen. Ik mag 'm morgen ophalen bij een dhl service point. Er kan ook voor buren en avondlevering gekozen worden. Fijn dat hier iets meer te regelen is dan bij postnl

• kayintveen
  • Laatst online: 03-07-2018
quote:
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:16:
Man ik wist helemaal niet wie die hele Koen was en dacht een nieuwtje te hebben over de Apple Store Amsterdam :P En jullie zijn er nog steeds over aan het doorzagen ghehe.

Maar het komt er dus op neer dat geen enkele actieve tweaker een setje heeft gescoord dus. Dan maar wachten tot morgen. Op MacRumors en Twitter lees ik overigens positieve ervaringen. Geluid is goed, batterij is goed, werkt direct uit de doos, super compact, bereik, vrijheid... Laat maar komen *O*
Nou ja wellicht niet actief, maar ik heb een setje. Geluid tja het is geen high end audio device, dus verwacht niets wereldschokkends. Maar prima geluid, goed volume, en waar het mij om ging. super eenvoudig / handig in gebruik. Ik gebruik mijn oortjes echt mega vaak. Ben benieuwd hoe het gaat functioneren op langere termijn. connecten via iphone 7 is geniaal. (andere versies is denk wat minder) batterij is moeilijk te zeggen maar ik denk wel goed. Je hebt je case die uit zichzelf al een batterij is, dus dat moet goedkopen.

Ze blijven bizar goed zitten, prima te gebruiken met hardlopen ofzo, ook het uit je oor halen om te pauzeren is bijzonder handig. enige wat ik erg mis is volume. Eigelijk hadden ze op je rechter oor siri moeten doen en links via een tap bovenop of onderaan volume moeten stoppen. maar dat zal wel lastig zijn in dit formaat.

Anyhow ik geef het een solid 7.5/10
Pluspunten: eenvoud, werkt snel en intuitief, geluid prima, case is eigelijk best handig, ziet er minder sullig uit dan verwacht, blijven geniaal zitten, je vergeet binnen no-time dat ze in je oor zitten.

Minpunten: Je blijft wat bas missen voor echt muziek, en volume knop mis ik.

follow: Twitter | Facebook | Instagram

• swv
quote:
kayintveen schreef op maandag 19 december 2016 @ 22:21:
[...]

Nou ja wellicht niet actief, maar ik heb een setje. Geluid tja het is geen high end audio device, dus verwacht niets wereldschokkends. Maar prima geluid, goed volume, en waar het mij om ging. super eenvoudig / handig in gebruik. Ik gebruik mijn oortjes echt mega vaak. Ben benieuwd hoe het gaat functioneren op langere termijn. connecten via iphone 7 is geniaal. (andere versies is denk wat minder) batterij is moeilijk te zeggen maar ik denk wel goed. Je hebt je case die uit zichzelf al een batterij is, dus dat moet goedkopen.

Ze blijven bizar goed zitten, prima te gebruiken met hardlopen ofzo, ook het uit je oor halen om te pauzeren is bijzonder handig. enige wat ik erg mis is volume. Eigelijk hadden ze op je rechter oor siri moeten doen en links via een tap bovenop of onderaan volume moeten stoppen. maar dat zal wel lastig zijn in dit formaat.

Anyhow ik geef het een solid 7.5/10
Pluspunten: eenvoud, werkt snel en intuitief, geluid prima, case is eigelijk best handig, ziet er minder sullig uit dan verwacht, blijven geniaal zitten, je vergeet binnen no-time dat ze in je oor zitten.

Minpunten: Je blijft wat bas missen voor echt muziek, en volume knop mis ik.
Owja uit Den Haag natuurlijk. Thx voor het delen van de eerste ervaring :) Geen afwijkende mening ten opzichte van wat ik eerder heb gelezen vandaag. Ik ben al tevreden met de EarPods qua geluid. Goed genoeg voor de situaties waarin ik ze gebruik. Dus neem ik ook genoegen met de AirPods op dat punt. Als ik echt met kippenvel muziek wil luisteren dan zijn daar andere oplossingen voor wanneer zoals jij zegt 'super eenvoudig / handig in gebruik' even niet belangrijk is ;) Ik heb daar dan een over ear koptelefoon voor met ANC.

• matthijst
Apart volk wel, op marktplaats.
"Hoogste bod is blabla, ik zou je bod aanpassen".
"Ik zal je matsen...".

Mocht iemand hier ze morgen krijgen en er zonder de honderdduizend mafketels op marktplaats toch vanaf willen dan hou ik me aanbevolen :D

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:50

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
sww89 schreef op maandag 19 december 2016 @ 22:38:
[...]

Owja uit Den Haag natuurlijk. Thx voor het delen van de eerste ervaring :) Geen afwijkende mening ten opzichte van wat ik eerder heb gelezen vandaag. Ik ben al tevreden met de EarPods qua geluid. Goed genoeg voor de situaties waarin ik ze gebruik. Dus neem ik ook genoegen met de AirPods op dat punt. Als ik echt met kippenvel muziek wil luisteren dan zijn daar andere oplossingen voor wanneer zoals jij zegt 'super eenvoudig / handig in gebruik' even niet belangrijk is ;) Ik heb daar dan een over ear koptelefoon voor met ANC.
Dat heb ik ook idd. Ik ben ook wel tevreden met de reviews en eerste ervaringen tot nu toe.

Voor € 179,- verwacht ik geen top geluid eigenlijk. Daar zijn andere oplossingen voor. Ik verwacht iets beter geluid dan de standaard dingen maar dan met alle voordelen van draadloze oordoppen zoals alleen Apple dat kan. Iets wat precies zo uit lijkt te komen.

Nu alleen mijn order nog even verzenden. Staat nog steeds op volgende week.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 28-01 13:51
Ik ga donderdag toevallig naar Düsseldorf. Heb ik kans daar een setje te scoren in de Apple store?

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro 10.5" 2017

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
quote:
Maikjuh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:10:
Ik ga donderdag toevallig naar Düsseldorf. Heb ik kans daar een setje te scoren in de Apple store?
momentje..... pak ff m'n glazen bol uit de kelder. Ben zo terug!

• Maikjuh
quote:
Geert1976 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:12:
[...]

momentje..... pak ff m'n glazen bol uit de kelder. Ben zo terug!
Oké ik heb het een beetje ongelukkig geformuleerd. Weet iemand of Duitse Apple stores al fysieke voorraad hebben (gehad).

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro 10.5" 2017

• matthijst
Wel gehad, maar net als hier in een uur op.

• ococ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11-12-2019
wil ze vandaag ook kopen maar weet niet of de apple stores voorraad hebben

• swv
Daar hebben ze op de website van Apple een heel mooi tooltje voor

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 28-01 07:40
En in dat tooltje zie je dan dat je ze begin februari pas op kunt halen .... máár .... dat geld voor bestellingen die je in de online store doet. De voorraad in de winkel staat hier los van.

Ik heb zojuist een pre-order bij CentralPoint gedaan met de achteraf betalen optie. Ze hebben daar als verwachte voorraaddatum maandag aanstaande.

Hopelijk kan ik ze ergens anders eerder krijgen, dar komt beter uit qua planning.

• Maikjuh
quote:
smoken schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:22:
En in dat tooltje zie je dan dat je ze begin februari pas op kunt halen .... máár .... dat geld voor bestellingen die je in de online store doet. De voorraad in de winkel staat hier los van.

Ik heb zojuist een pre-order bij CentralPoint gedaan met de achteraf betalen optie. Ze hebben daar als verwachte voorraaddatum maandag aanstaande.

Hopelijk kan ik ze ergens anders eerder krijgen, dar komt beter uit qua planning.
Maandag is het tweede kerstdag... denk niet dat ze dan leveringen krijgen toch?

• swv
quote:
smoken schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:22:
Dat is inderdaad goed om even bij te vermelden. En dan is het zo dat indien er voorraad is in de winkels zelf (en dan verandert '3 feb' naar 'op voorraad'), je binnen een uur je bestelling kunt afhalen ;)

Normaal gesproken dan!

swv wijzigde deze reactie 20-12-2016 09:33 (4%)

• smoken
quote:
Maikjuh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:25:
[...]

Maandag is het tweede kerstdag... denk niet dat ze dan leveringen krijgen toch?
Kans lijkt mij ook klein...vandaar de optie achteraf betalen en de vraag vooraf gesteld of ik probleemloos kan annuleren...

• MelvinW
Op iStockNow.com kun je de voorraad van alle Apple Stores in de gaten houden. Er is momenteel geen enkele Apple Store in de wereld waar ze op voorraad zijn.

• Maikjuh
quote:
smoken schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:31:
[...]

Kans lijkt mij ook klein...vandaar de optie achteraf betalen en de vraag vooraf gesteld of ik probleemloos kan annuleren...
Ja precies, dan heb je niks te verliezen

Weet iemand trouwens of ze wel al beschikbaar zijn om uit te proberen in Apple stores?

• macmellow
Mijn DHL code geeft aan dat ze vandaag geleverd worden, maar Apple zegt morgen. Hoop op vandaag want anders heb ik voor niets een vrije dag opgenomen.

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 02:27
quote:
macmellow schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:12:
Mijn DHL code geeft aan dat ze vandaag geleverd worden, maar Apple zegt morgen. Hoop op vandaag want anders heb ik voor niets een vrije dag opgenomen.
Je kan DHL aanhouden wat betreft levering. Heb je al gecontroleerd of ze overdag of in de avond komen?

• MelvinW
Mijn zending is inmiddels bij de koerier voor aflevering. Hopelijk zijn ze er snel :)

• menalert
With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:43

Hopen dat ze er voor 14.00 uur zijn.

• macmellow
quote:
menalert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:45:

Ik heb hetzelfde. Apple zegt nu ook weer vandaag. DHL komt bij mij tussen 11.00 en 16.00, dus groot tijdsbestek.

• smoken
quote:
menalert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:45:

NICE!

Hopelijk krijgen (online) retailers vandaag ook wat voorraad. Zou fijn zijn als ik ze ergens vandaan kan halen zodat ik ze voor maandag binnen heb.

Helaas had ik vorige geen tijd om te bestellen toen ze bij Apple online kwamen.

• matthijst
Iemand al wat van Amac gehoord?
Benieuwd of die nog wat krijgen.

• Redondo1982
  • Laatst online: 21:53
Die van mij komt tegen het eind van de dag. Dan wil het nog weleens mis gaan bij DHL, oftewel we-hebben-een-poging-gewaagd-maar-u-was-niet-thuis-smoesje.

I don't have dreams, I have goals!!

• Rub147
quote:
Redondo1982 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:23:
Die van mij komt tegen het eind van de dag. Dan wil het nog weleens mis gaan bij DHL, oftewel we-hebben-een-poging-gewaagd-maar-u-was-niet-thuis-smoesje.
By End of Day wil niks anders zeggen dan "Voor het einde van de dag", ze kunnen over 10 min al voor je deur staan. ;)

• matthijst
Amac weet nog niet precies wanneer ze ze krijgen, maar weborders gaan voor winkelleveringen.

matthijst wijzigde deze reactie 20-12-2016 11:31 (4%)

• Redondo1982
quote:
Rub147 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:29:
[...]

By End of Day wil niks anders zeggen dan "Voor het einde van de dag", ze kunnen over 10 min al voor je deur staan. ;)
Klopt, maar ik heb al een paar keer de smoes gehoord van ze. En dan lag er ook geen briefje in de bus.

• smoken
Mediamarkt heeft ze wel in het systeem, maar (natuurlijk) nog niets binnen.

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-01 20:52
Ik heb ze binnen

DHL End of Day ;)

...less is more

• Dennischo
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Tussen 29dec en 1jan in London, daar maar elke dag eens de Apple Store binnenlopen :)

• smoken
quote:
Unbox en eerste indrukken svp !! ;-)
Ik heb vaak mijn headset in/op als ik ga slapen .... mocht je dit durven te testen dan houdt ik me ook aanbevolen om daar ervaringen over te horen.

• funk-e
quote:
smoken schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:33:
[...]

Unbox en eerste indrukken svp !! ;-)
Ik heb vaak mijn headset in/op als ik ga slapen .... mocht je dit durven te testen dan houdt ik me ook aanbevolen om daar ervaringen over te horen.
Eerste indrukken:
  • pairing proces duurt 3 seconden
  • kwaliteit voelt erg goed en degelijk
  • geluid is aanzienlijk harder
  • geluid is iets voller
  • je staat een beetje voor gek

...less is more

• smoken
quote:
funk-e schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:39:
[...]

Eerste indrukken:
Dat doe ik met mijn Sony MDR-100ABN ook ;-)

Tx voor de eerste indrukken!

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
quote:
funk-e schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:39:
[...]
[/list]
ik heb sindskort de Beats Solo 3 Wireless. Ik voel me soms ook ietwat goofy met zo'n ding op mn hoofd...maar verder zeer tevreden met de batterij en geluidskwaliteit.

Geniet van je nieuwe AirPods! :)

• Sinus_rhythm
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie. 'Tijdelijk' sinds 10:05. Denk niet dat ik 'm vandaag nog kan ophalen bij het pakketstation..

• matthijst
quote:
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:51:
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie. 'Tijdelijk' sinds 10:05. Denk niet dat ik 'm vandaag nog kan ophalen bij het pakketstation..
Dan komt ie 's avonds doorgaans :)

• dezeppo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 27-01 15:13
Binnen bij mij, was erg bang dat ze niet goed zouden (blijven) zitten maar ze zitten lekker en vast genoeg, Ben geen audiofiel maar het geluid is voor mij goed, bas is aanwezig maar niet te. Kortom, ben er zeer content mee. 13e besteld, 20e binnen, dat is nu wel anders.

• macmellow
Hier ook binnen.

• Reverb_
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-11-2019
Hebben ze exact dezelfde pasvorm als de standaard Apple oordoppen?

• MelvinW
Hier ook binnen. Verbinden gaat ontzettend snel, echt super eenvoudig. Geluidskwaliteit is boven mijn verwachtingen en ze klinken duidelijk beter dan EarPods. Bass is meer aanwezig en het geluid klinkt voller. Zitten goed in m'n oor en lijkt er niet op dat ze er snel uit zullen vallen. Het schakelen tussen iPhone en MacBook gaat bij mij nog niet zo soepel, het duurt namelijk even tot ze daarop gevonden worden. Hopen dat dit nog verbeterd wordt. Over het algemeen in ieder geval zeer tevreden :)

• Redondo1982
Hier ook binnen, maar wat klein zeg. Dat doosje is echt kleiner dan verwacht en dat bedoel ik positief. Straks even mee spelen en dan zal ik wat ervaringen delen.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:36
Gisterenavond de bezorglocatie aangepast naar een DHL uitgiftepunt maar dit had ik beter niet kunnen doen. Ik belde ze net maar nu worden ze daar morgen pas aangeboden..

• BikkelZ
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:33
Ik ga dit topic maar even mijden tot de 29ste :P

Remote iOS / Microsoft freelancer

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:38
Ik zie uit naar enkele foto's :*) . Benieuwd hoe ze er in het "echt" nou uitzien en geen studiofoto's...

• MelvinW
quote:
Erwin schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:09:
Ik zie uit naar enkele foto's :*) . Benieuwd hoe ze er in het "echt" nou uitzien en geen studiofoto's...
Alstu: http://imgur.com/a/2hc7V :)

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:38
quote:
Bedankt, als ze net zo in mijn oren zinken als de normale pods dan durf ik er gerust mee te gaan hardlopen :*) .

• Sinus_rhythm
Heb ze kunnen ophalen bij de dhl servicepunt.

Wat een super dingen zeg! Zitten netjes, beter als de earpods. En dat de kabel er niet meer is geeft een erg vrij gevoel. Qua geluid beter dan de earpods maar mist wat lage tonen. Ze zijn ook erg ligt wat bij draagt aan het gevoel. Ook het oplaadberg doosje is zeer compact en dat ze magnetich er inploppen is erg fijn.

• mprkooij
Goed nieuws! Ik kende de winkel niet maar toch maar een bestelling geplaatst (YourMacStore). Had een levertijd van 1-2 weken. Kreeg nu net deze email:

Goed nieuws! Je bestelling is ingepakt en klaar gemaakt voor verzending. Met onderstaande track&trace code kan je het pakket volgen. Het kan zijn dat de link pas in de avond werkt, aangezien de vervoerder tijd nodig heeft om het pakket te verwerken.

Let op: Wordt je pakket verstuurd met Mikropakket dan is het helaas op hun website nog niet mogelijk om bezorgtijden in te zien. Dit kunnen zij je echter wel op de dag van levering telefonisch (030-2209011) vertellen.

Met vriendelijke groet,

YourMacStore

Hoop niet dat dit om een fout gaat haha. Rare is wel dat er staat dat er betaald is terwijl het om achteraf betalen gaat? Spelen zij kerstman dit jaar?? :+

mprkooij wijzigde deze reactie 20-12-2016 17:44 (3%)

• acst
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-01 16:21
Hier ook binnen en kan beamen wat de rest al heeft gezegd. Zitten perfect en solide, verbinding is fantastisch en het geluid is duidelijk voller/meer bass ten opzichte van de earpods. In het grotere geheel van oortjes is de geluidskwaliteit solide en voldoende voor casual gebruik (hetzelfde als over de earpods gezegd kan worden).

acst wijzigde deze reactie 20-12-2016 17:46 (8%)

• smoken
quote:
mprkooij schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:44:
Goed nieuws! Ik kende de winkel niet maar toch maar een bestelling geplaatst (YourMacStore). Had een levertijd van 1-2 weken. Kreeg nu net deze email:

Goed nieuws! Je bestelling is ingepakt en klaar gemaakt voor verzending. Met onderstaande track&trace code kan je het pakket volgen. Het kan zijn dat de link pas in de avond werkt, aangezien de vervoerder tijd nodig heeft om het pakket te verwerken.

Let op: Wordt je pakket verstuurd met Mikropakket dan is het helaas op hun website nog niet mogelijk om bezorgtijden in te zien. Dit kunnen zij je echter wel op de dag van levering telefonisch (030-2209011) vertellen.

Met vriendelijke groet,

YourMacStore

Hoop niet dat dit om een fout gaat haha. Rare is wel dat er staat dat er betaald is terwijl het om achteraf betalen gaat? Spelen zij kerstman dit jaar?? :+
Dat zou nice zijn!
Hoop dat de info klopt en dat je ze snel hebt!!

Mocht iemand een (online) retailer vinden die ze heeft: ik houdt me aanbevolen ;-)

• mprkooij
quote:
smoken schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:48:
[...]

Dat zou nice zijn!

Mocht iemand een (online) retailer vinden die ze heeft: ik houdt me aanbevolen ;-)
Ik hoop het ook, ik heb in ieder geval een tracking number en ik denk niet dat ze die uit de zwarte hoed toveren :P

• matthijst
Amac kan orders tot 10 december leveren.

• Rub147
quote:
smoken schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:48:
[...]

Dat zou nice zijn!

A-Mac heeft ze nu nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze over 1-2 dagen een levering verwachten, wellicht even in de gaten houden :)

Vanmiddag de Airpods ook opgehaald, maar ze vallen zeker niet tegen. Koppelen werkt instant, geluid is goed en het doosje handig. Eindelijk een gekloot meer met opladen en muziek luisteren via dezelfde poort, wat een flut uitvinding is dat |:(

• smoken
quote:
Rub147 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:07:
[...]

A-Mac heeft ze nu nog niet. Maar ik heb begrepen dat ze over 1-2 dagen een levering verwachten, wellicht even in de gaten houden :)

Vanmiddag de Airpods ook opgehaald, maar ze vallen zeker niet tegen. Koppelen werkt instant, geluid is goed en het doosje handig. Eindelijk een gekloot meer met opladen en muziek luisteren via dezelfde poort, wat een flut uitvinding is dat |:(
Dan ga ik de Amac ook maar eens volgen ;-)

• funk-e
OK.
2de update:

Zojuist een half uurtje door de stad gelopen met de AirPods in. iPhone 7 in mn rechterbroekzak. Niet een extreem dikke jas aan:

Veel (meerdere) onderbrekingen van de bt-verbinding. Moet eerlijk zeggen dat dit mij erg tegenviel. Vervolgens de iPhone in mijn binnenzak van mijn jas gedaan en dat zorgde voor een betere verbinding. Maar zelfs toen 2 keer een onderbreking van 1 seconde.

Binnen in huis geen problemen (maar ook geen jas aan natuurlijk)

Ik kijk het nog even aan, maar eigenlijk is dit niet wat ik ervan verwacht had 😕

...less is more

• Redondo1982
Update van mijn kant:
Pairen (als er al sprake van is) gaat geweldig. Ook het mooie is als je het klepje opendoet van het doosje dan zie je op je scherm de resterende inhoud van de batterij. En tijdens het openen pairt ie ook met je iPhone. Geluid is goed te noemen en zonder vertragingen, hickups etc. Ga vanavond nog even goed luisteren naar diverse soorten muziek etc.

• Grin
  • Registratie: april 2009

Grin

Ride si sapis.

quote:
funk-e schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:19:
OK.
2de update:

Zojuist een half uurtje door de stad gelopen met de AirPods in. iPhone 7 in mn rechterbroekzak. Niet een extreem dikke jas aan:

Veel (meerdere) onderbrekingen van de bt-verbinding. Moet eerlijk zeggen dat dit mij erg tegenviel. Vervolgens de iPhone in mijn binnenzak van mijn jas gedaan en dat zorgde voor een betere verbinding. Maar zelfs toen 2 keer een onderbreking van 1 seconde.

Ik kijk het nog even aan, maar eigenlijk is dit niet wat ik ervan verwacht had 😕
:|
Ik hoop voor je dat dit een slechte dag was, of een duidelijk aanwijsbare oorzaak heeft. Maar wanneer deze ervaring bij meer GoT'ers naar voren komt, dan komen die doppen d'r hier niet in. Zelfs wanneer je gehuld zou zijn in een Eskimo-jas; dat mag geen enkel probleem geven bij het luisteren van muziek.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-01 13:29
Ik kan ze maar niet krijgen /cry
Overal een levertijd van minimaal 5 weken, op MP zijn mensen die of 275+ willen of vaag doen na dar je afspreekt om ze op te halen zzz

• smoken
quote:
Msi92 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:39:
Ik kan ze maar niet krijgen /cry
Overal een levertijd van minimaal 5 weken, op MP zijn mensen die of 275+ willen of vaag doen na dar je afspreekt om ze op te halen zzz
CentralPoint?

• MelvinW
quote:
Grin schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:34:
[...]

:|
Ik hoop voor je dat dit een slechte dag was, of een duidelijk aanwijsbare oorzaak heeft. Maar wanneer deze ervaring bij meer GoT'ers naar voren komt, dan komen die doppen d'r hier niet in. Zelfs wanneer je gehuld zou zijn in een Eskimo-jas; dat mag geen enkel probleem geven bij het luisteren van muziek.
Ik ben juist zeer tevreden over de verbindingskwaliteit. Ook met een dikke jas aan buiten geen enkel probleem hier. Kan binnenshuis ook prima naar de bovenverdieping lopen terwijl m'n iPhone beneden ligt. Geluid valt geen enkele keer weg en geen stotteringen. Dat lukt me met m'n bluetooth Jaybird oordoppen niet.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:04
Vandaag de AirPods in het echt gezien. Was bij een kennis van me op de zaak. Waar ik eerst tevreden was met m'n EarPods, wil ik ze nu ook. Dan kan ik ze eindelijk én op de MacBook én op de iPhone 7 gebruiken. Ik vind dat gekut met dongles voor de earPods maar niets. En twee verschillende oortjes meenemen ben ik helemaal niet kapot van.

Maar: waar kun je die bestellen zonder 6 weken te wachten?

• mprkooij
Ziet d'r naar uit dat ik ze dan toch echt morgen krijg :o

• D-Ed
Toch nog binnen gekomen eind van de middag! Bevallen goed maar een selfie posten met die dingen in vertik ik nog ff ;)

Geluid niets mis mee.. Tenminste, mag altijd beter maar genoeg bass en midden tot nu (waar kun je de EQ settings eigenlijk aanpassen?)

Sync met iPhone 7 verliep top, thuis aangekomen en dacht meteen door te kunnen met iPad Pro maar daar moest ik alsnog handmatig syncen..

Kleine 'Djay pro' mix van drie overgangen en dat verliep ook zonder noemenswaardige vertraging dus de bank DJ's kunnen de AirPods ook gebruiken :+

D-Ed wijzigde deze reactie 20-12-2016 19:48 (3%)
Reden: Spelfoutje

• acst
quote:
D-Ed schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:47:
Sync met iPhone 7 verliep top, thuis aangekomen en dacht meteen door te kunnen met iPad Pro maar daar moest ik alsnog handmatig syncen..
Dat zou automatisch moeten gaan, gebruiken ze wel beide dezelfde apple id?

• D-Ed
quote:
acst schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:48:
[...]

Dat zou automatisch moeten gaan, gebruiken ze wel beide dezelfde apple id?
Yup, ah, misschien dat de iPad iOS 10.2 nog niet had..

• acst
quote:
funk-e schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:19:
OK.
2de update:

Wat gek, hoor en lees in alle recensies alleen maar positieven over de verbinding en mijn eigen korte ervaringen vandaag zijn ook niet minder dan fantastisch te noemen.

Weet je zeker dat je jas niet gevoerd is met een of ander verbinding blokkend thermomateriaal. Misschien een defect anders. Is het overigens beide oortjes die onderbreken of is het er eentje die onderbreekt?

• Sinus_rhythm
quote:
D-Ed schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:47:
Geluid niets mis mee.. Tenminste, mag altijd beter maar genoeg bass en midden tot nu (waar kun je de EQ settings eigenlijk aanpassen?)
Instellingen -> muziek -> equalizer

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 19:03
Vandaag ontvangen via Apple en zeer tevreden, vooral de ontvangst en het geluid.
Ook tof dat je kan instellen wat er moet gebeuren als je 2x klikt.
Standaard staan ze op siri, werkt goed, al merk ik soms dat je hard moet tikken.
Belkwaliteit is ook super.
Ik had ze groter verwacht, ze zitten wel lekker in je oor en eruit vallen doen ze niet snel.

• AfroAbel
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08-01 02:25
Ik was vanmiddag bij iCentre in Utrecht en daar werd mij toch verteld dat ze morgen AirPods binnen zullen krijgen.

Ik heb toch maar een bestelling geplaatst, nu maar afwachten! (en desnoods annuleren)

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 27-01 21:45

Nitai

Feels good man

Vandaag op weg naar de Hoogvliet al iemand gespot er mee aan het bellen was. Zag er niet heel weird uit zoals ik had verwacht. Nu maar op zoek naar een shop die het kan leveren en anders is het gewoon wachten op Apple.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True