Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:16

Audione0

Strijdt der titanen

ag, jongens en meskes toch, t is maar een spelleke >:)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
YouTube begint vol te lopen met walkthrough video's van The Last Of Us Part II :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

thur schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:31:
[...]
Niet via Bol, daar was deze net uitverkocht. Toen maar bij de Mediamarkt besteld. Status is al meer dan 1,5 week "door gezet naar het magazijn en voorbereid voor verzending" . We wachten gewoon af :)
Die van Bol maar geannuleerd en die van Mediamarkt besteld. Bol deed nogal vaag bij verdere navraag en ik moest maar afwachten. Die van Mediamarkt staat no op voorbereiden voor verzending. En aangezien de prijs hetzelfde was, prima! Al vind ik de omschrijving nogal vaag in de bestel bevestiging: Playstation 4 Pro 1 TB + The Last of Us Part II Limited Edition... Maar zal wel goed zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door V3g3ta op 18-06-2020 19:53 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tvriezen
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06-09-2020
RevellNL schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:17:
Ik heb mijn game bij YGZ.nl besteld maar nog niets gehoord over eventuele verzending..
Ik heb om 19:42 verzend bevestiging gehad van YGZ.

Gaat wel om de Collectors Edition.

Bezorg moment morgen 17:00 - 22:00.
Wordt een lange dag wachten :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Tvriezen schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:17:
[...]

Ik heb om 19:42 verzend bevestiging gehad van YGZ.

Gaat wel om de Collectors Edition.

Bezorg moment morgen 17:00 - 22:00.
Wordt een lange dag wachten :o
Zelfde hier, ook CE, zelfde tijd.. maar welk bedrijf is Trunkrs nou weer? 🤔

Weet jij nog welke DLC zij erbij hebben gedaan trouwens?

[ Voor 7% gewijzigd door V3g3ta op 18-06-2020 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
@Tvriezen @V3g3ta Ah, ik heb de normale versie besteld. Tot op heden nog niets mogen ontvangen qua verzendbevestiging, maar dat zal vast wel goedkomen dan!

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvriezen
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06-09-2020
V3g3ta schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:30:
[...]

Zelfde hier, ook CE, zelfde tijd.. maar welk bedrijf is Trunkrs nou weer? 🤔

Weet jij nog welke DLC zij erbij hebben gedaan trouwens?
Dat waren precies de 2 vragen die ik mijzelf ook stelde hahah

Over de DLC lees ik net dit bij een andere versie maar verwacht hetzelfde:

Pre-order DLC:

Ammo Capacity Upgrade
Crafting Training Manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Tvriezen schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:38:
[...]

Dat waren precies de 2 vragen die ik mijzelf ook stelde hahah

Over de DLC lees ik net dit bij een andere versie maar verwacht hetzelfde:

Pre-order DLC:

Ammo Capacity Upgrade
Crafting Training Manual
Dat zal het wel zijn inderdaad.
RevellNL schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:36:
@Tvriezen @V3g3ta Ah, ik heb de normale versie besteld. Tot op heden nog niets mogen ontvangen qua verzendbevestiging, maar dat zal vast wel goedkomen dan!
Ik denk dat je je bevestiging snel zal krijgen. 😊

[ Voor 31% gewijzigd door V3g3ta op 18-06-2020 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Raem schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:53:
[...]

Dus als iemand nu spoilers plaatst over het einde zou je dat niet erg vinden? Of heb je hem al uitgespeeld?
Ja hoor, plaats maar lekker. Ik ga waarschijnlijk op Twitch wat live streams volgen en haal hem dan met de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand hier al z'n verzendbevestiging van de MediaMarkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:07
apNia schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:45:
Zojuist in het besteloverzicht veranderd naar: verzonden. Nog geen mail.

Mail ook binnen :-)

[ Voor 4% gewijzigd door kwdtje op 18-06-2020 22:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thur
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:25
apNia schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:45:
Ook binnen :) Morgen waarschijnlijk aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mijne nog in the queue, zenuwen :D
Echt in jaren al niet zo uitgekeken naar een game.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LLgX7xL.png

Welke editie hebben jullie besteld?

[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 18-06-2020 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
D. Ninjai schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:48:
[...]

Het is een voucher voor Thuisbezorgd. Had van mij echt niet gehoeven, stuur dat juist naar mensen die het niet hebben gekregen.
Hoezo niet was toch iets van 30 euro. Ze mogen van mij nog veel meer doen. :*)
RevellNL schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:36:
Heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen en heb het al besteld in 2018. Voor de duidelijkheid ik heb het besteld bij YGZ.

[ Voor 37% gewijzigd door jaaoie17 op 19-06-2020 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

apNia schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:01:
Mijne nog in the queue, zenuwen :D
Echt in jaren al niet zo uitgekeken naar een game.

[Afbeelding]

Welke editie hebben jullie besteld?
Special, Limited, Collectors en Ellie Edition (die wat later komt, want import) en dan nog de Console en de 2 losse beeldjes, met boog en machete. Waarom, omdat ik gewoon een fan ben van de game en ND. Ik heb ook bijna alle edities van TLOU alleen de Press Kit en Post Pandemic ontbreekt nog..

Ik zie dat de tracking van Game Mania nog niet werkt, lijkt erop dat die een dag later komen..
jaaoie17 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:29:

Heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen en heb het al besteld in 2018. Voor de duidelijkheid ik heb het besteld bij YGZ.
Ook de standaard editie? Misschien omdat die door de brievenbus past geen bevestiging?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Jaaaaa. Releaseday! 7 jaar lang naar uitgekeken. Eindelijk kunnen we vanaf vandaag weer op reis gaan met o.a. Ellie. Het is nu afwachten tot de postbezorger komt, maar we zitten er al klaar voor.

Iedereen heel veel plezier😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17
Ben benieuwd of ik hem vandaag ga krijgen. Heb hem besteld bij GameMedia. Als ik bij de status kijk staat er al 2 dagen: zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Vestendrie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 06:18:
Jaaaaa. Releaseday! 7 jaar lang naar uitgekeken. Eindelijk kunnen we vanaf vandaag weer op reis gaan met o.a. Ellie. Het is nu afwachten tot de postbezorger komt, maar we zitten er al klaar voor.

Iedereen heel veel plezier😀
Its gonna be a long day. Verwacht hem pas einde middag. Gelukkig mogen we daarvoor lekker werken ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 17:02
Ik wens jullie allen heel veel plezier met dit spel! Moge het je waard zijn. _/-\o_

Ik vertrek uit dit topic en ga zo proberen 6 maanden spoilervrij te leven, tot ik 'm kan spelen op de PS5... O-)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Rowwan schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 06:33:
Ben benieuwd of ik hem vandaag ga krijgen. Heb hem besteld bij GameMedia. Als ik bij de status kijk staat er al 2 dagen: zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL :(
Hier precies hetzelfde. Dit is dus ook precies de reden dat ik normaliter nooit games laat thuisbezorgen. Vanwege Corona een paar weken terug een uitzondering gemaakt, maar met alle versoepelingen is dit dus ook meteen de laatste keer. Volgende keer ga ik hem wel lekker fysiek in de winkel ophalen, weet ik zeker dat ik hem op de dag van release (vaak zelfs een dag eerder) krijg ;w

Als de status rond 12:00 nog niet is gewijzigd rijd ik gewoon naar de Mediamarkt (5 min rijden) en dan stuur ik die van Gamemania gewoon retour (afgooien in de winkel, ook 5 min rijden lol).

[ Voor 12% gewijzigd door SparksNL op 19-06-2020 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
kwdtje schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:03:
[...]

Its gonna be a long day. Verwacht hem pas einde middag. Gelukkig mogen we daarvoor lekker werken ;-)
Ik heb hier speciaal voor een verlofweekend opgenomen. Vriendin is ook de hort op dus oldskool tot laat opblijven met bier en snacks. Maar eerst moet het huishouden gedaan worden😅

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Vannacht al een stuk gespeeld, kon niet slapen. Meteen vanaf het begin heb je door dat dit iets bijzonders is en maar heel zelden langskomt. Het spel "oozed" echt van de kwaliteit. Het begint al bij de belachelijke hoeveelheid settings die je aan kunt passen. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een setting voor. Dan de controls. Het eerste wat ik dacht toen ik de controls overhandigd kreeg: hoeveel beter zou RDR2 geweest zijn als het zo aan zou voelen. Het is echt puur genot om dit te spelen. Dit is Naughty Dog waarbij gameplay op een cutscène lijkt. Geen rare clipping door muren, nergens achter blijven hangen, alles is smooth en soepel. De animaties liggen lichtjaren voor op alles wat ik ooit gezien heb. De graphics zijn top notch met een absurd oog voor detail. Dit is zo'n game waarbij je een stoel vlak voor de tv moet zetten en alles tot je moet nemen. Ieder interieur vertelt een verhaal. En de audio is ook ontzettend gaaf. De game ondersteunt 3D audio via mijn Platinum headset. Kan niet wachten om weer verder te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:34:
Vannacht al een stuk gespeeld, kon niet slapen. Meteen vanaf het begin heb je door dat dit iets bijzonders is en maar heel zelden langskomt. Het spel "oozed" echt van de kwaliteit. Het begint al bij de belachelijke hoeveelheid settings die je aan kunt passen. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een setting voor. Dan de controls. Het eerste wat ik dacht toen ik de controls overhandigd kreeg: hoeveel beter zou RDR2 geweest zijn als het zo aan zou voelen. Het is echt puur genot om dit te spelen. Dit is Naughty Dog waarbij gameplay op een cutscène lijkt. Geen rare clipping door muren, nergens achter blijven hangen, alles is smooth en soepel. De animaties liggen lichtjaren voor op alles wat ik ooit gezien heb. De graphics zijn top notch met een absurd oog voor detail. Dit is zo'n game waarbij je een stoel vlak voor de tv moet zetten en alles tot je moet nemen. Ieder interieur vertelt een verhaal. En de audio is ook ontzettend gaaf. De game ondersteunt 3D audio via mijn Platinum headset. Kan niet wachten om weer verder te gaan.
Zeg jongeman hou daar eens mee op ik moet nog gewoon werken vandaag. :P

Toch heel anders dan de zogenaamde "ik heb de leaks gelezen en omg sjw's hebben het verhaal en de game volledig verkracht!!!"geroeptoeter.

Mooie is dat een hoop reviewers die de lekken gelezen hadden gezegd hebben dat er geen reet klopte van de lekken.

Kan je zien hoe goedgelovig mensen al klagend achter een "leak" aanrennen.

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 19-06-2020 07:49 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Wat een game, echt fucking bizar zo goed! Buitenklasse

Naughty Dog laat de game industrie weer even zien hoe je games maakt :)

[ Voor 40% gewijzigd door Retawsuna op 19-06-2020 07:44 ]

superhippe witte identicon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Retawsuna schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:43:
Wat een game, echt fucking bizar zo goed! Buitenklasse

Naughty Dog laat de game industrie weer even zien hoe je games maakt :)
Yep dit is Champions League finale niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:19
Ik vond het geen weer om deze game te spelen. Past bij mij beter bij een donkere herfst of winter nacht. Maar als ik bovenstaande lees heb ik wel heeeeel veel zin om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:11
giantgiantus schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:00:
Ik vond het geen weer om deze game te spelen. Past bij mij beter bij een donkere herfst of winter nacht. Maar als ik bovenstaande lees heb ik wel heeeeel veel zin om het te spelen.
Gewoon alle gordijnen dicht doen joh. Deze game is te goed om ermee te wachten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:34:
Hoe is het met de variatie aan enemies? Dit was echt een groot nadeel van deel 1. In elk gebied kom je weer dezelfde mensen tegen, met alleen een ander kleurtje. Dit voelt heel erg alsof er gewoon enemies spawnen vlak voordat je ergens aankomt, Uncharted heeft hier ook last van. Oh er komt weer een stukje schieten tegen anonieme vijanden. Bij Fallout bijvoorbeeld heb je echt het gevoel dat NPC's een eigen leven hebben wat gewoon doorgaat als jij er niet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:49
Hahaj heb beetje hetzelfde. Maar ga het gewoon spelen. Zo even naar de gamemania op de game op picken. Douchen tijdens het installeren en gamen maar. Ga de game denk ik wel op hard spelen, wil wel wat uitdaging. Heb beg3dat moderate niet echt uitdagend is? Mischien dat mensen die de game al hebben hier kunnen toelichten op welke difficulty ze spelen. En wat ze ervan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Poe, moet het spel helaas wel met een koptelefoon op spelen. Mijn ps4 pro veranderd in een 747 als ik het spel speel 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erapaz schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:08:
[...]

Hoe is het met de variatie aan enemies? Dit was echt een groot nadeel van deel 1. In elk gebied kom je weer dezelfde mensen tegen, met alleen een ander kleurtje. Dit voelt heel erg alsof er gewoon enemies spawnen vlak voordat je ergens aankomt, Uncharted heeft hier ook last van. Oh er komt weer een stukje schieten tegen anonieme vijanden. Bij Fallout bijvoorbeeld heb je echt het gevoel dat NPC's een eigen leven hebben wat gewoon doorgaat als jij er niet bent.
Geen idee. Zover ben ik nog niet. Heb me daar nooit aan gestoord in deel 1, maar aangezien iedere NPC nu daadwerkelijk een eigen naam heeft, maak ik me daar geen zorgen over. Fallout is op ieder ander vlak pure middelmaat (en dan ben ik nog gul) hiermee vergeleken, dus daar zou ik mee kunnen leven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 01:49
Ben echt m'n tijd aan het nemen en alles rustig aan het bekijken. Er zit zoveel detail in de wereld.
Na 15min ongeveer ook een leuke easter egg:
spoiler: title
Als je begint in dat dorpje, dan zit er een man gitaar te spelen langs de straat. Dat is Gustavo Santaolalla. Ze hebben z'n gezicht volledig nagemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

1,5 uur bezig en wat een meesterwerk weer _/-\o_

Ook een andere Easter egg gespot:
spoiler:
een PS3 phat met 2 controllers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
@bram1984 Ok, dan zie ik dat vanzelf wel. Ik vond het in deel 1 echt heel erg af doen aan de ervaring. Hopelijk is dat nu opgelost, als is het maar dat de NPC's in elke gebied hun eigen look hebben, dat zou al erg schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
Omdat er verschillende facties zijn is het qua menselijke enemies wel meer diverser dan deel 1. Ben ook al de nieuwe infected tegengekomen en dat was intens zeg.

Ik vind het design van de levels erg slim. Het blijft uiteindelijk linear maar het voelt veel wijder aan en er is meer om te verkennen. Ik doe rustig aan en jaag elke pixel achterna. En de details zijn belachelijk goed, elke kamer is weer anders. Ook slimmigheidjes om maar geen HUD te hebben vind ik goed bedacht.

Ben nu 7 uur in de game en speel figuurlijk continue met mijn mond open.

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 19-06-2020 08:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:53:
[...]

Yep dit is Champions League finale niveau.
Geen Liverpool - Tottenham hoop ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Kunnen mensen nog toelichten op welke difficulty ze spelen, en hoe ze dat ervaren? Ik weet dat het voor sommige nog te vroeg is maar mischien de mensen die de game al wat langer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Nietdatikweet schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:39:
Kunnen mensen nog toelichten op welke difficulty ze spelen, en hoe ze dat ervaren? Ik weet dat het voor sommige nog te vroeg is maar mischien de mensen die de game al wat langer spelen.
Ik speel op moderate en vind het nu al soms wel pittig, vooral het dodgen heb ik nog niet helemaal door met de timing lol.
In tegenstelling tot deel 1 kan je hier tijdens het spelen nog switchen tussen de moeilijkheidsgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hard. Alles daaronder is te makkelijk met teveel resources overal. Spanning weg. In mijn optiek dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
Ik speelde eerst op moderate maar merkte dat je zelden zonder resources zat en je kan best wat hebben. Deed wel een beetje afbreuk aan de spanning dus speel nu op hard en dat bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s0kkie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:41:
[...]

Ik speel op moderate en vind het nu al soms wel pittig, vooral het dodgen heb ik nog niet helemaal door met de timing lol.
In tegenstelling tot deel 1 kan je hier tijdens het spelen nog switchen tussen de moeilijkheidsgraden.
Kan in deel 1 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Hoe is de muziek? En het geluid is het algemeen als je geen 3d audio koptelefoon bebt. Neem aan nog steeds van ongekend niveau zoals in deel 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier heeft GameMania het opgefokt hoor. PostNL zegt dat t pakket nog niet heeft en dat hij dus morgen pas komt. Wtf zeg

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:11
Ik ben begonnen op moderate, maar je hebt dan inderdaad wel veel resources. Ik ga denk ik switchen naar hard, kijken hoe dat bevalt. Je hebt binnen de difficulty ook nog 4-5 opties die je afzonderlijk van elkaar kunt aanpassen. Zo kun je de settings aanpassen dat het niveau het beste bij je past.
Ik probeer overigens zo min mogelijk gebruik te maken van de listen mode om het uitdagender te maken. Heb in de settings niet gezien of je die helemaal uit kan zetten. Kan zijn dat dat net als in deel 1 pas vanaf survivor is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
DennusB schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:46:
Hier heeft GameMania het opgefokt hoor. PostNL zegt dat t pakket nog niet heeft en dat hij dus morgen pas komt. Wtf zeg
Je bent inmiddels de 3e in dit topic (zie eerdere reacties). Ik denk niet dat de schuld hierin bij de Gamemania ligt, maar meer bij PostNL. Zal wel vertraging hebben opgelopen vanwege Corona. Kan gebeuren natuurlijk. Als de status rond 11:30 nog steeds hetzelfde is ga ik hem fysiek kopen bij de Mediamarkt en stuur ik die van Gamemania retour (afgooien in winkel - 5 minuten rijden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:43:
Hoe is de muziek? En het geluid is het algemeen als je geen 3d audio koptelefoon bebt. Neem aan nog steeds van ongekend niveau zoals in deel 1?
Van wereldklasse. Zelfde componist als deel 1, dus dat zit wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SparksNL schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:56:
[...]

Je bent inmiddels de 3e in dit topic (zie eerdere reacties). Ik denk niet dat de schuld hierin bij de Gamemania ligt, maar meer bij PostNL. Zal wel vertraging hebben opgelopen vanwege Corona. Kan gebeuren natuurlijk. Als de status rond 11:30 nog steeds hetzelfde is ga ik hem fysiek kopen bij de Mediamarkt en stuur ik die van Gamemania retour (afgooien in winkel - 5 minuten rijden).
Nog steeds hun schuld, dan hadden ze hem eerder bij PostNL moeten afgeven! :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ben ik de enige hier die het heerlijk vindt om te gamen met mooi weer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 14:52
Iemand enig idee hoeveel vrije ruimte ik op mijn schijf nodig heb voor de fysieke versie? Ik heb geschoold maar kan het niet snel terug vinden.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Maar daar had ook difficulty gerelateerde trophies, nu helaas niet meer dus nu kan je switchen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Oke thx voor de reacties ga m dan maar hard zetten en hier en daar sleutelen aan wat difficulty settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
jordyyyys schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:05:
Iemand enig idee hoeveel vrije ruimte ik op mijn schijf nodig heb voor de fysieke versie? Ik heb geschoold maar kan het niet snel terug vinden.
Ze gaven in het begin aan op ongeveer 100gb. Het heeft ook 2 discs. Maar weet niet hoeveel het echt is. Zal wel rond de 70gb zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-05-2021
Als iemand in (de buurt van) Rotterdam een Collector's editie of Special Edition ziet (en niet zelf meeneemt) vandaag, dan hoor ik het graag!

Never mind, net besteld bij Bol.com en zou vanavond nog geleverd moeten worden! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Metalfalcon op 19-06-2020 09:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:22

OMD

DennusB schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:02:
[...]

Nog steeds hun schuld, dan hadden ze hem eerder bij PostNL moeten afgeven! :)
Nee, dat moet niet. Als PostNL het namelijk wel heeft kunnen verwerken dan was het te vroeg geleverd. Ik heb een webshop en ik kan je vertellen dat het niet best is met PostNL afgelopen 2 maanden en dat is helemaal niet erg, het is erg lastig werken met die 1.5m regel in de depots.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ugh iemand anders dit ook? :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-uneIb1dMhKSyQYhsh0OqqIpvw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iDxJeQ8IQ3jVLGDTfBuaAqMV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:50
yep hier ook niet in de postnl app :(
als ik hem vanmiddag nog niet hebt digitaal ftw :) en retour
had de hoop op een dag eerder met fysiek, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
OMD schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:17:
[...]

Nee, dat moet niet. Als PostNL het namelijk wel heeft kunnen verwerken dan was het te vroeg geleverd. Ik heb een webshop en ik kan je vertellen dat het niet best is met PostNL afgelopen 2 maanden en dat is helemaal niet erg, het is erg lastig werken met die 1.5m regel in de depots.
Inderdaad, ook voor de webshop van mijn vriendin duren leveringen veel te lang. En mijn garage wacht ook een stuk langer dan normaal op onderdelen voor mijn auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ruudox schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:19:
yep hier ook niet in de postnl app :(
als ik hem vanmiddag nog niet hebt digitaal ftw :) en retour
had de hoop op een dag eerder met fysiek, maar helaas.
Ik heb de special edition, denk dat je die niet zo makkelijk in de winkel scoort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Geen bericht nog van Game Mania dat mijn pre-order klaar ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
Sleeon schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:31:
Geen bericht nog van Game Mania dat mijn pre-order klaar ligt :(
Winkels gaan pas om 10:00 uur open zie ik, was ook al aan het kijken voor de voorraad. Dus misschien ligt het daaraan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Laatst online: 15-09 23:19
Precies hetzelfde hier..SE van MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Metalfalcon schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Winkels gaan pas om 10:00 uur open zie ik, was ook al aan het kijken voor de voorraad. Dus misschien ligt het daaraan. :)
Hier in Leiden 09:30.
Edit: Als ik inlog zie ik dat hij klaar ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleeon op 19-06-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Bol bezorgd vandaag met de brievenbus post gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
jordyyyys schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:39:
Bol bezorgd vandaag met de brievenbus post gelukkig!
Zo gelukkig is dat niet altijd bij Bol.
Hoe zijn de ervaringen tot nu toe hier van de game?
Zelf ben ik nog bezig met The last of us, maar heb hem toch maar besteld om gelijk door te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Woolfy681 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:43:
[...]

Zelf ben ik nog bezig met The last of us, maar heb hem toch maar besteld om gelijk door te kunnen :)
Is het je eerste playtrough? Zo ja, oh boy, oh boy, oh boy... enjoy the ride _/-\o_

Last of Us 1 staat nog altijd op nummer 1 op mijn top 10 lijst beste games ooit. Het verhaal, gameplay en scripting was echt top notch. Eén van de weinige spellen waar ik emotioneel bij betrokken was.
Als dit er nog steeds staat dan is je pakket niet verwerkt of ingeleverd bij PostNL. Enige wat kan is dat er een tussenpersoon tussen zit zoals B2C. Die distribueert het naar DPD of naar PostNL bijvoorbeeld. Dan krijg je pas later een werkende tracking maar dit komt wel weinig voor.

[ Voor 34% gewijzigd door OMD op 19-06-2020 09:47 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verrassend, krijg zojuist een mail met een code voor pre-order bonus van Mediamarkt... echter heb ik de game digitaal xD

Tijd terug wel de CE edition (die weer gecancled is) bestel in de prijsfout voor 80,-... In ieder geval staat er dan iets niet helemaal goed in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nou zojuist PostNL busje voorbij zien rijden. Word hier goed giftig van. Echt in tijden niet zo intens uitgekeken naar iets :(

Contact gehad met Media Markt. Die bellen/mailen me zo terug.

[ Voor 20% gewijzigd door apNia op 19-06-2020 09:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Die postbezorger mag wel gaan opschieten. Heb al boodschappen gedaan, gestofzuigd, wasje gedaan en de strijk. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst voor 10 uur al klaar was met mijn huishoudelijke taken.

Hyped, aaargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

apNia schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:47:
Nou zojuist PostNL busje voorbij zien rijden. Word hier goed giftig van. Echt in tijden niet zo intens uitgekeken naar iets :(
Special Edition is volgens mij een brievenbuspakket. Dit wordt niet door pakketbezorgers geleverd maar de postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OMD schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:48:
[...]

Special Edition is volgens mij een brievenbuspakket. Dit wordt niet door pakketbezorgers geleverd maar de postbode.
Nee anders zou ik denk ik geen Track & Trace code krijgen van de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

apNia schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:49:
[...]

Nee anders zou ik denk ik geen Track & Trace code krijgen van de Media Markt.
Waarom niet? Brievenbuspakket krijgt gewoon een tracking nummer (zin heeft het niet maar hij krijgt het wel :+ ). Er zou wel op je pagina moeten staan:

Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00
Zending is ontvangen door PostNL
Past door de brievenbus.

[ Voor 5% gewijzigd door OMD op 19-06-2020 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
OMD schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:45:
[...]

Is het je eerste playtrough? Zo ja, oh boy, oh boy, oh boy... enjoy the ride _/-\o_

Last of Us 1 staat nog altijd op nummer 1 op mijn top 10 lijst beste games ooit. Het verhaal, gameplay en scripting was echt top notch. Eén van de weinige spellen waar ik emotioneel bij betrokken was.

[...]

Als dit er nog steeds staat dan is je pakket niet verwerkt of ingeleverd bij PostNL. Enige wat kan is dat er een tussenpersoon tussen zit zoals B2C. Die distribueert het naar DPD of naar PostNL bijvoorbeeld. Dan krijg je pas later een werkende tracking maar dit komt wel weinig voor.
Is inderdaad eerste playthrough :) tot nu toe is het geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:59:
[...]

Van wereldklasse. Zelfde componist als deel 1, dus dat zit wel snor.
En dat niet alleen, ze hebben Mac Quayle er ook nog eens bij als co-componist. Wie Mr. Robot heeft gezien, toevallig ook nog 1 van mijn favoriete series van de afgelopen jaren, weet dan wel wat voor een soort soundtrack ze kunnen verwachten. Dat verdient sowieso al een +1 van mij.

Denk wel dat een goede koptelefoon veel toevoegt, de audio is echt van super hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Woolfy681 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:53:
[...]

Is inderdaad eerste playthrough :) tot nu toe is het geweldig.
OMD is jaloers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OMD schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:50:
[...]

Waarom niet? Brievenbuspakket krijgt gewoon een tracking nummer (zin heeft het niet maar hij krijgt het wel :+ ). Er zou wel op je pagina moeten staan:

Past door de brievenbus.
Staat bij mij dat het pakket niet gevonden is op de pagina. Is jouw editie ook de Special Edition?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
Dit dus met de standard editie in ieder geval.
OMD schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:50:
[...]

Past door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
En hoezo niet? Ik heb nog nooit problemen gehad met brievenbus pakketjes van Bol.
Woolfy681 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
jordyyyys schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:58:
En hoezo niet? Ik heb nog nooit problemen gehad met brievenbus pakketjes van Bol.

[...]
Meerdere keren niets geleverd gekregen of dingen die aangemerkt staan als brievenbus post wat niet door de brievenbus past.
Wordt uit eindelijk wel netjes opgelost, maar hun systeem is niet echt in orde wat dat betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Deze game :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

K*t.

AL maaaanden in pre-order staan bij Game Mania. Woensdag bericht gekregen dat het zou kunnen zijn dat ik hem een dag te vroeg krijg (met het verzoek dan nog even de mond te houden), want ja ze vinden het héél belangrijk dat iedereen de game op release datum heeft (wat ook dé reden is om te pre-orderen...)

Pakketje gisteren netjes aangemeld bij PostNL. En dat is hij vandaag nog steeds... Nog niet bij PostNL. En bedankt hè!! Vandaag hiervoor vrij genomen nota bene. Morgen niet thuis. Dus nu heb ik hem pas maandag. :(

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Laatst online: 15-09 23:19
apNia schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:55:
[...]

Staat bij mij dat het pakket niet gevonden is op de pagina. Is jouw editie ook de Special Edition?
Laat even weten wat ze zeiden bij MediaMarkt. Ik heb hetzelfde als jou, een SE, staat verzonden maar pakket word niet gevonden bij PostNL.
Ze zullen PostNL overigens wel de schuld geven. Ik denk dat ik hem zo digitaal aanschaf en de SE weer retour stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Woolfy681 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:03:
[...]

Meerdere keren niets geleverd gekregen of dingen die aangemerkt staan als brievenbus post wat niet door de brievenbus past.
Wordt uit eindelijk wel netjes opgelost, maar hun systeem is niet echt in orde wat dat betreft.
Dan vraag ik mij echt af of dit misschien te maken heeft met woonplaats? Ik heb echt nog nooit een Bol.com brievenbuspakket gehad die kapot was oid. En daarbij ook nooit een pakket te laat gekregen..

*fingers crossed* dat dit vandaag niet gaat gebeuren...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

fleros schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:10:
[...]

Laat even weten wat ze zeiden bij MediaMarkt. Ik heb hetzelfde als jou, een SE, staat verzonden maar pakket word niet gevonden bij PostNL.
Ze zullen PostNL overigens wel de schuld geven. Ik denk dat ik hem zo digitaal aanschaf en de SE weer retour stuur.
Mijn vermoeden ligt meer bij de partij tussen MM en PostNL, want ik kreeg gisteravond laat de mail, en niks aangemeld bij PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:21
Daarom pre-order ik nooit, maar loop ik bij grote releases altijd op de dag zelf even binnen bij de MediaMarkt, is toch bij mij om de hoek. Heb hiermee nog nooit misgegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

kazz1980 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:09:
K*t.

AL maaaanden in pre-order staan bij Game Mania. Woensdag bericht gekregen dat het zou kunnen zijn dat ik hem een dag te vroeg krijg (met het verzoek dan nog even de mond te houden), want ja ze vinden het héél belangrijk dat iedereen de game op release datum heeft (wat ook dé reden is om te pre-orderen...)

Pakketje gisteren netjes aangemeld bij PostNL. En dat is hij vandaag nog steeds... Nog niet bij PostNL. En bedankt hè!! Vandaag hiervoor vrij genomen nota bene. Morgen niet thuis. Dus nu heb ik hem pas maandag. :(
Vandaag naar een andere winkel gaan en de online bestelling straks retourneren? Game Mania zou niet je geld verdienen zal ik dan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 11:44
kazz1980 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:09:
K*t.

Als je hem per se wilt spelen vandaag ga je hem toch halen of schaf je hem digitaal aan.
Ik kan wel begrijpen dat het een dagje langer kan duren in deze tijd, de postbezorgers zijn ontzettend druk...
Wat maakt men zich toch druk om onzinnige dingen tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

s0kkie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:
[...]

Vandaag naar een andere winkel gaan en de online bestelling straks retourneren? Game Mania zou niet je geld verdienen zal ik dan denken.
Het is (uiteraard) de collector's edition. Die krijg ik niet meer ergens anders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

loonatick78 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:
[...]

Als je hem per se wilt spelen vandaag ga je hem toch halen of schaf je hem digitaal aan.
Ik kan wel begrijpen dat het een dagje langer kan duren in deze tijd, de postbezorgers zijn ontzettend druk...
Hij is nog niet bij PostNL.... dat had ik nog kunnen begrijpen als het bij de post vertraagd was (was ook balen geweest... maar ja, daar is niks aan te doen). En zoals gezegd. Een pre-order doe je ook om een spel op dag 1 te hebben. Dat is mede waarom je bereid bent de hoofdprijs te betalen... Het was al heel lang wachten. (keek er naar uit vandaag en heb dus een vrije dag om die reden... dat is nu een beetje zonde van de vrije dag! :()

[ Voor 16% gewijzigd door kazz1980 op 19-06-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al best wel ver in de game en het valt mij wel op dat hij veel makkelijker is dan deel 1. Terwijl ik hem op moeilijk heb staan. Klikkers liepen in deel 1 rond waardoor je tactisch te werk moest gaan. Nu staan ze stil en kan je er gewoon heen sneaken en van voren aanpakken. Dat maakt de gevechten toch wat minder leuk. Ik heb ook het idee dat er meer ammo te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
kazz1980 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:19:
[...]

Hij is nog niet bij PostNL.... dat had ik nog kunnen begrijpen als het bij de post vertraagd was (was ook balen geweest... maar ja, daar is niks aan te doen). En zoals gezegd. Een pre-order doe je vooral om een spel op dag 1 te hebben. Dat is mede waarom je bereid bent de hoofdprijs te betalen...
Zal waarschijnlijk wel bij postnl liggen, maar nog niet verwerkt.
Moest laatst ook 4 dagen langer wachten op een pakketje.
Wel lullig inderdaad als je er speciaal vrij voor genomen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik wacht op een Sms'je van gamemania zodat ik het kan ophalen.

*hyped*

Ik ben benieuwd of er al meer technische info beschikbaar is over hoe ND overal cuba map reflecties heeft toegepast. Naar wat ik begrijp zijn ze heel nauwgezet te werk gegaan. Monnikenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
loonatick78 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:22:
[...]

Zal waarschijnlijk wel bij postnl liggen, maar nog niet verwerkt.
Moest laatst ook 4 dagen langer wachten op een pakketje.
Wel lullig inderdaad als je er speciaal vrij voor genomen hebt.
Dan haal je hem nu in de winkel en stuur je de ander retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Sleeon schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:27:
[...]

Dan haal je hem nu in de winkel en stuur je de ander retour.
ZOals gezegd: Collectors edition.... Die ligt niet in de winkel ;)

Ik sluit het niet geheel uit dat het bij PostNL ligt, maar niet verwerkt... maar de laatste pakweg maand is bij mij eigenlijk alles keurig binnen een dag bezorgd. Behalve dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
kazz1980 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:28:
[...]

ZOals gezegd: Collectors edition.... Die ligt niet in de winkel ;)

Ik sluit het niet geheel uit dat het bij PostNL ligt, maar niet verwerkt... maar de laatste pakweg maand is bij mij eigenlijk alles keurig binnen een dag bezorgd. Behalve dit dus.
Ik heb mijn Collector's Editie vanmorgen nog besteld bij de Bol.com met als optie hem vanavond thuis te laten bezorgen, dus ben benieuwd!

https://www.bol.com/nl/p/...s4/9200000121213959/?s2a=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Metalfalcon schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:30:
[...]

Ik heb mijn Collector's Editie vanmorgen nog besteld bij de Bol.com met als optie hem vanavond thuis te laten bezorgen, dus ben benieuwd!

https://www.bol.com/nl/p/...s4/9200000121213959/?s2a=
wtf? Die was máánden terug al overal uitverkocht... Nu gewoon weer beschikbaar. Voor jan joker destijds bij de anouncement zitten stressen. Dit alles haalt de lol van het wachten op een pre-order wel erg weg :/ Vroeger was limited ed. Collector's edition ook écht limited ed. Was je er niet op tijd bij had je pech (of soms natuurlijk even mazzel als je net op tijd was wanneer iemand geannuleerd had).

Goed, bij de pre-order zaten dan wel nog de nodige extra's. Daat maakt het dan nog wel weer de moeite. Maar alsnog. Beetje jammer dit.

[ Voor 14% gewijzigd door kazz1980 op 19-06-2020 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

loonatick78 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:
[...]

God forbid dat je ergens enthousiast over bent he?

Heb Special Edition besteld, die kan je niet zo makkelijk in de winkel krijgen hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
apNia schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:34:
[...]

God forbid dat je ergens enthousiast over bent he?

Heb Special Edition besteld, die kan je niet zo makkelijk in de winkel krijgen hier in de buurt.
Heeft niks met enthousiasme te maken, maar dat gezeik hier dat hij wel of niet binnen komt vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

loonatick78 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:42:
[...]

Heeft niks met enthousiasme te maken, maar dat gezeik hier dat hij wel of niet binnen komt vandaag.
Dat heeft alles met enthousiasme te maken en met niks anders.... Of tel jij ook niet af naar bv. een vakantie? En zou je dan ook niet balen als op de dag van vertrek de resiorganisatie belt: ja sorry: het wordt pas morgen...

Dat jij niet het enthousiasme deelt voor een game: prima! Maar om dan anderen die dat wel hebben als zeikerds neer te zetten? Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 10:21
Is er al iemand die de game via Game Mania binnen heeft? Bij mij heb ik woensdag de mail gehad dat hij misschien donderdag komt en nu staat er dat ik hem morgen misschien binnen krijg.. denk dat dit de laatste pre-order is bij gamemania voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 15:38
Wat gaaf dat ik net die .. poster zag. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 19-06-2020 10:47 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste

Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.

Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.