Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 21:51
Tomac5 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:44:
En ja hoor, walkthrough van het eerste half uur staat al op Youtube. Heb het zelf niet bekeken want wil er unspoiled in gaan, maar lees in de comments dat de uploader al 1 strike aan zijn broek heeft hangen. Lijkt me dat Sony dit soort lui aan zal pakken?
Waarom zou je het risico nemen om gespoiled te worden door de comments te lezen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomac5
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-03 15:06
Ruudox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:01:
hoezo zou dat niet mogen dan?
Walkthroughs zijn er van elke game wel
omdat ie officieel vrijdag 19-6 uitkomt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:16
Net binnengekregen van bol.com. De CE. Best een leuk beeldje wat erbij zit. 30 centimeter dus ook wel aardig formaat.

Vanavond maar even paar uurtjes spelen. Ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmiTDv7p5YDCH5X7CY8InCRFIuc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJJooKQ7Oxmd6PpueOiojnFr.jpg?f=fotoalbum_large

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Ruudox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:01:
hoezo zou dat niet mogen dan?
Walkthroughs zijn er van elke game wel
Omdat er op deze manier niet aan het embargo wordt gehouden om geen inhoudelijke informatie te verstrekken over de game voor 19 juni.

Sowieso gewoon wegblijven van Youtube en social media gerelateerd aan TLOU2, anders zoek je het alleen maar zelf op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:49
@Dmp1982
wow dat beeldje is heel gaaf

@Vestendrie
maar niet iedereen heeft een embargo getekend game word la verkocht dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Ruudox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:08:
@Dmp1982
wow dat beeldje is heel gaaf

@Vestendrie
maar niet iedereen heeft een embargo getekend game word la verkocht dus
Ja, natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid nu bij de aanbieders die het te vroeg hebben opgestuurd. Maar je koopt wel een product van Sony. Weet zeker dat er bepaalde rechten aan worden verleend. Prima als je het speelt, maar ga het dan niet open en bloot op het internet zetten zodat er andere gedupeerden zijn. Is waarschijnlijk niet tegen te houden overal, hoogstens alleen via YouTube of Twitch.

Vind dit soort gasten sowieso erg triest en van weinig fatsoen getuigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Vestendrie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Ja, natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid nu bij de aanbieders die het te vroeg hebben opgestuurd. Maar je koopt wel een product van Sony. Weet zeker dat er bepaalde rechten aan worden verleend. Prima als je het speelt, maar ga het dan niet open en bloot op het internet zetten zodat er andere gedupeerden zijn. Is waarschijnlijk niet tegen te houden overal, hoogstens alleen via YouTube of Twitch.

Alles om de eerste te zijn en de views/likes te krijgen hè. Dat is de maatschappij waar wij heden ten dage in leven.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
helemaal mee eens het jammer inderdaad, maar helaas niks aan te doen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Vestendrie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Maar hoezo zijn er anderen gedupeerden dan? Mensen die zoeken op YouTube naar tlou2 daar een gameplay video gaan kijken en dan balen dat ze spoilers gezien hebben?

Dan ben je niet gedupeerd dan ben je nogal dom.

Als je geen spoilers wil zien ga je geen filmpjes op YouTube kijken lijkt me toch?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Flagg schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Maar hoezo zijn er anderen gedupeerden dan? Mensen die zoeken op YouTube naar tlou2 daar een gameplay video gaan kijken en dan balen dat ze spoilers gezien hebben?

Dan ben je niet gedupeerd dan ben je nogal dom.

Als je geen spoilers wil zien ga je geen filmpjes op YouTube kijken lijkt me toch?
Dat klopt, helemaal mee eens. Maar deze gedupeerden worden wel min of meer gedwongen om social media en YouTube te vermijden omdat zij wel spoilervrij de game willen starten en daarmee hebben ze geen mogelijkheid om de game eerder te spelen dan 19 juni. Dan wacht je al zo lang, prima dan kunnen enkele dagen er ook nog wel bij, maar het is wel cru dat deze zielige mannetjes óf vrouwtjes er dan keihard misbruik van maken om wat meer likes en views binnen te halen.

En wat dacht je van die honderden mensen die aan de game hebben gewerkt en die honderden aanbieders die zich wel aan het embargo hebben gehouden om niets te koop te hebben aangeboden tot 19 juni? Dit is een fout dat gemaakt is, so be it. Maar vind het wel sneu om te zien.

Maar het gaat om een klein aantal gelukkig. Blijven altijd mensen die er keihard misbruik van willen maken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt2UaddOdxuXJgFyxRrWdOg0XXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MKG5r2tsJzxW3IxFUZIou0oP.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen! Ik zal alvast de installatie disc er in stoppen. Zijn namelijk 2 discs. Ik weet dat met rdr2 en ff7 dit erg lang duurde...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij MM is de SE weer op voorraad
https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1640562.html

In hoeverre die ook daadwerkelijk vrijdag wordt geleverd weet ik niet want mijn bestelling staat nog steeds op 'wordt voorbereid voor verzending'

CE is ook beschikbaar als pre-order voor levering in december...
https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1640563.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
mstx schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:01:

In hoeverre die ook daadwerkelijk vrijdag wordt geleverd weet ik niet want mijn bestelling staat nog steeds op 'wordt voorbereid voor verzending'

Ik ga mijn eigen CE samenstellen denk ik. Je kan via Bol.com dat artbook voor 35 euro halen. 200 pagina's daar het bij de SE en CE maar 48 pagina's heeft. Dat beeldje is vast wel los te halen bij GameMania op den duur. Steelbook is niet interessant voor mij. Ben je voor nog geen 100 euro in totaal wel klaar om toch (bijna) alle attributen te hebben van de CE-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:19
mstx schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:01:

Hier hetzelfde, ook de SE editie besteld bij MediaMarkt. Staat nog op "Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.".
Ben benieuwd of ik hem vrijdag kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomac5
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-03 15:06
En op Etsy even kijken naar dat armbandje. Zijn een aantal creatievelingen die dat proberen na te maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Dmp1982 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:05:
Net binnengekregen van bol.com. De CE. Best een leuk beeldje wat erbij zit. 30 centimeter dus ook wel aardig formaat.

Vanavond maar even paar uurtjes spelen. Ben benieuwd.

[Afbeelding]
Heel eerlijk? Kwaliteit valt me enorm tegen. Weinig goede details en ziet er goedkoop uit. Niets ten nadele van degenen die het wel weten te waarderen. Begin gewoon oud te worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dmp1982
Exxus schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:07:
[...]

Heel eerlijk? Kwaliteit valt me enorm tegen. Weinig goede details en ziet er goedkoop uit. Niets ten nadele van degenen die het wel weten te waarderen. Begin gewoon oud te worden :)
Het is zeker niet het beste beeldje nee. Ben ik 100% mee eens. Voor mij is het meer een ‘token’ voor een gameserie waar ik erg veel plezier aan heb beleefd.

Het is ook niet echt imho een hele dure CE. Ik heb er een aantal met veel meer details en waren ook aanzienlijk duurder.

Desalniettemin blijft het geld natuurlijk. Ach wie weet als ik me er aan begin te storen. Hij is 30cm dus kan hoog op een kast 😂. Is het details probleem ook wat minder aanwezig. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trophy lijst op de ps4 is nog niet beschikbaar. Betekent dit als je nu gaat spelen dat je de trophies ook niet unlocked? Of kan je alleen de lijst niet zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:30:
De trophy lijst op de ps4 is nog niet beschikbaar. Betekent dit als je nu gaat spelen dat je de trophies ook niet unlocked? Of kan je alleen de lijst niet zien?
Trophies worden wel unlocked, maar pas vanaf vrijdag gesynchroniseerd en daarmee zichtbaar in je overzicht. Via Quick Menu kun je bij de offline lijst komen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:30:
De laatste game die ik voor de release datum heb ontvangen was FF7 remake, daarbij kreeg je wel de trophies, maar je kon de lijst inderdaad nog niet openen, op de release dag kon dat wel en stonden de behaalde trophies er ook al bij..

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:37:
[...]

Trophies worden wel unlocked, maar pas vanaf vrijdag gesynchroniseerd en daarmee zichtbaar in je overzicht. Via Quick Menu kun je bij de offline lijst komen.
Ik zie het nu inderdaad bij het Quick menu. Goede tip! Karige trophies. 26 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 19:34
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:43:
[...]
Ik zie het nu inderdaad bij het Quick menu. Goede tip! Karige trophies. 26 stuks.
Misschien niet de plek om te vragen maar waar zijn trophies eigenlijk goed voor? :X Kun je er nog iets mee? Via google vind ik alleen hoeveel punten voor welke trophy je krijgt en dat je dan een hoger level krijgt... kun je daar iets mee?

[ Voor 17% gewijzigd door Sluw op 17-06-2020 19:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:26
Mensen pas op als je op bol.com zit te neuzen bij de PS5 pagina of the last of us games, ik keek voor de grap waarom er mensen al reviews hadden geplaatst en hier staan enorme spoilers al van TLOU2 :( !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:01:
[...]

Misschien niet de plek om te vragen maar waar zijn trophies eigenlijk goed voor? :X Kun je er nog iets mee? Via google vind ik alleen hoeveel punten voor welke trophy je krijgt en dat je dan een hoger level krijgt... kun je daar iets mee?
Je kunt er verder niks mee. Maar het geeft wel extra replay waarde. Als je de game hebt uitgespeeld, dan heb je nog een reden om hem nog een keer uit te spelen. En het is dan een sport om alle trophies te krijgen voor een game. De één heeft er niks mee en de ander wil altijd alle trophies halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
ShininNL schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:09:
Mensen pas op als je op bol.com zit te neuzen bij de PS5 pagina of the last of us games, ik keek voor de grap waarom er mensen al reviews hadden geplaatst en hier staan enorme spoilers al van TLOU2 :( !
Bedankt voor de waarschuwing. Alleen nog maar bij bestellingen checken zodra het verzonden is dus. Hopelijk kun je er alsnog blanco in a.s. vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Laatst online: 15-09 23:19
Zelfde bij Mediamarkt, zag toevallig paar woorden in de reviews en gelijk weggekeken. Volgens mij ben ik nog ongespoiled..

Fair warning dus ook voor daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fleros schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:40:
[...]

Zelfde bij Mediamarkt, zag toevallig paar woorden in de reviews en gelijk weggekeken. Volgens mij ben ik nog ongespoiled..

Fair warning dus ook voor daar ;)
Erg flauw vind ik het. Hopelijk halen ze die reviews snel weg. Ook als je bij de ps5 kijkt op bol.com staan er veel negatieve reviews. Die hele console is nog niet uit. Als je 2 uur in de game zit dan weet je wat de spoiler is denk ik. Maar alsnog ga ik het niet lezen. Wil het hele verhaal zelf volgen.

Tot nu toe zeer mooi gemaakt, sommige dingen hetzelfde als deel 1, maar ook goede nieuwe dingen. Ben vooral benieuwd hoe snel ik er doorheen ben. Maar uiteindelijk maakt het niet uit. Elke naughty dog game vind ik replay waardig. Zelfs uncharted heb ik al zo vaak gespeeld.

Ben ook wel benieuwd wat de volgende game zal worden. Deel 3 of een nieuwe ip heeft de directeur volgens mij gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-09 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Erg flauw vind ik het. Hopelijk halen ze die reviews snel weg. Ook als je bij de ps5 kijkt op bol.com staan er veel negatieve reviews. Die hele console is nog niet uit. Als je 2 uur in de game zit dan weet je wat de spoiler is denk ik. Maar alsnog ga ik het niet lezen. Wil het hele verhaal zelf volgen.

Tot nu toe zeer mooi gemaakt, sommige dingen hetzelfde als deel 1, maar ook goede nieuwe dingen. Ben vooral benieuwd hoe snel ik er doorheen ben. Maar uiteindelijk maakt het niet uit. Elke naughty dog game vind ik replay waardig. Zelfs uncharted heb ik al zo vaak gespeeld.

Ben ook wel benieuwd wat de volgende game zal worden. Deel 3 of een nieuwe ip heeft de directeur volgens mij gezegd.
Bij "The making of last of us" wat op yputube te zien is zei Evan Wells (president of naughty dog) dat ze graag een nieuwe jack and daxter zouden willen maken. Uiteindelijk maakten ze the last of us. Heb ook begrepen dat er collectibles in de game (TLoU2) zitten, die zouden hinten naar een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:39

KRAI.7

Bwoah...

Helaas net te laat... :(

Ik vraag me wel af wat er van die ‘review‘ (lees: spoiler) waar is, ik laat me alsnog gewoon verrassen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gamers weer op hun best.

Omdat er 1 reviewer is die het spel niks vond gaan hele volksstammen weer complottheorien bedenken over omgekochte reviewers (alle andere zo'n beetje 8)7 ).

En dan moet die ene reviewer al dat domme volk gaan zeggen dat ze zijn review niet moeten misbruiken voor hun eigen retard agenda.

Echt hoor er zijn teveel retards die ook games spelen, het lijkt er soms op dat het een vereiste is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Nietdatikweet schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:42:
[...]

Bij "The making of last of us" wat op yputube te zien is zei Evan Wells (president of naughty dog) dat ze graag een nieuwe jack and daxter zouden willen maken. Uiteindelijk maakten ze the last of us. Heb ook begrepen dat er collectibles in de game (TLoU2) zitten, die zouden hinten naar een nieuwe game.
Over die Jak & Daxter referentie in TLOU2. In spoiler voor de zekerheid, is niks bijzonders, gaat over een trophy:
spoiler:
Er is een trophy voor "Find the strange artifact - Relic of the Sages". Ik heb hem nog niet gevonden, maar deze trophy zit ook in de Uncharted games. Is een precursor orb uit de Jak & Daxter games. Denk dat ze deze nu ook in TLOU2 hebben gestopt. Als dit de collectible is die je bedoelt zou ik niet teveel hoop daarop leggen dat het een hint is naar een nieuwe game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
fleros schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:05:
[...]

Hier hetzelfde, ook de SE editie besteld bij MediaMarkt. Staat nog op "Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.".
Ben benieuwd of ik hem vrijdag kan verwachten.
Inmiddels verzonden naar het lokale magazijn :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:14
Mijn bundel van de MM is ook verzonden naar het magazijn, fijn!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zou het waarderen als men de berichten over wanneer persoon X de game ontvangt achterwege laat.

Ook waar zijn of haar game op dat moment is, vind ik persoonlijk geen toegevoegde waarde aan de topic.

Just my thoughts O-)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:14
Ach, over een dag gaat het alleen nog maar over de game zelf. Het is toch leuk om er met z'n allen naartoe te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nog 1 dag. Aaaaargh! Hyped hyped!
Vandaag nog even het laatste stuk door het ziekenhuis van het origineel zodat ik morgen gelijk door kan gaan met het vervolg. Dan heb ik hopelijk het gevoel dat ik de ervaring van TLOU aan een stuk door heb gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Arggg ik wil hem zo graag spelen hahahaha. Morgen gelukkig vrij, maar wel op tijd weg voor een lang weekendje Centerparcs. Dus hoop maar dat hij vroeg op de mat valt zodat ik nog even kan spelen :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:08
Is hij al ergens gespot in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 14:52
Krijg nu bericht dat die bij Wehkamp drie weken vertraagd is... Gauw ergens anders bestellen.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jordyyyys schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:31:
Krijg nu bericht dat die bij Wehkamp drie weken vertraagd is... Gauw ergens anders bestellen.
GameMania mailt net dat als je vandaag bestelt je hem alsnog morgen krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
Bol Livechat gaf ook aan dat hij morgen bezorgd word als je nu besteld, dus dat gedaan. Had toevallig nog een cadeaubon op mijn account staan, mooi meegenomen!

Kan niet wachten!
DennusB schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:38:
[...]

GameMania mailt net dat als je vandaag bestelt je hem alsnog morgen krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
check, hier hetzelfde probleem grrr

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Net gebeld door bol.com over het foutje dat ze te vroeg hebben verzonden en mij verzocht om online niks over de game te zeggen. Maar stiekem was hij ook benieuwd naar mijn ervaringen haha! :D

Morgen kan ik eindelijk met jullie hier over babbelen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
D. Ninjai schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:28:
Net gebeld door bol.com over het foutje dat ze te vroeg hebben verzonden en mij verzocht om online niks over de game te zeggen. Maar stiekem was hij ook benieuwd naar mijn ervaringen haha! :D

Wat zei je? "Daar mag ik helaas nog niks over zeggen"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Vanaf morgen open ik het internet niet meer totdat ik de game heb uitgespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Poulske op 18-06-2020 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Raem schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:35:
[...]

Wat zei je? "Daar mag ik helaas nog niks over zeggen"?
Ik heb alleen gezegd dat ik er 3 uur in heb zitten en tot nu toe alles van een zeer ongekend hoog niveau is.
Meer wou ik er niet over kwijt uit angst dat ik iets liet glippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
De enige vragen die ik heb, 30 of 60fps? Is er een keuze voor Graphics/Performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
ik weet dat het 30fps 1080 is of 30fps 4k en geen 60 fps mogelijkheid @Kupauw (uit de reviews)

rustig rustig moet geen 20 maar 30 zijn :P

[ Voor 20% gewijzigd door Ruudox op 18-06-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:12
Petaaaaah schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:00:
[...]

check, hier hetzelfde probleem grrr
Kan je vertellen dat Bol.com aan het inpakken en versturen is. Kreeg net bericht van PostNL dat er morgen iets door de brievenbus komt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Kupauw schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:51:
De enige vragen die ik heb, 30 of 60fps? Is er een keuze voor Graphics/Performance?
Ik speel op de Pro maar heb geen 4k TV en ik ervaar een stabiele 30fps. Ik kan geen optie vinden voor Graphics/Performance in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 01:49
Volgens mij is het gewoon 1080p 30fps op de gewone ps4 en 1440p 30fps op de pro.
Geen idee waar @Ruudox 4k 20fps haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 13-08 15:04
Thanks voor de antwoorden. Ik heb expres de reviews vermijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ruudox schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:57:
ik weet dat het 30fps 1080 is of 20fps 4k en geen 60 fps mogelijkheid @Kupauw (uit de reviews)
20 fps is sowieso onzin.
Misschien dat wanneer de PS5 uit komt er een versie van de game komt met 4k @ 60fps

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
@Anton.net @Kalder dat was een typefout natuurlijk

geen game draait op 20fps moet natuurlijk 30 zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Anton.net schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:03:
Volgens mij is het gewoon 1080p 30fps op de gewone ps4 en 1440p 30fps op de pro.
Geen idee waar @Ruudox 4k 20fps haalt
PS4 Pro doet meestal checkeredbox upscaling. Dus niet renderen op 1440p en dan upscalen naar 2160p.
Zie Wikipedia: Checkerboard rendering en https://www.neogaf.com/th...ng-and-upscaling.1330505/

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

loekf2 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:18:
[...]

PS4 Pro doet meestal checkeredbox upscaling. Dus niet renderen op 1440p en dan upscalen naar 2160p.
Zie Wikipedia: Checkerboard rendering en https://www.neogaf.com/th...ng-and-upscaling.1330505/
Wat ik heb begrepen van Digital Foundry is dat het native 1440p :? . Non pro = 1080p en pro = 1440p.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:28:

Heb je nog gehoord wat voor een extraatje je krijgt wat in die mail stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Het is inderdaad 1440p op de Pro, geen 4k (2160p)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:21:
[...]

Heb je nog gehoord wat voor een extraatje je krijgt wat in die mail stond?
Ja een compleet verzorgde reis naar LA voor een studio tour bij Naughty Dog.

Nee ben dat helaas vergeten te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Kreeg deze mail ook vanochtend. Staat nu ineens weer op bezorging morgen.. Voor de zekerheid toch ook maar even bij Bol besteld. Wil echter de day 1 versie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
D. Ninjai schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:30:
[...]

Inderdaad hadden ze mij ook gebeld. Zullen wel met de zweep hebben gehad van Sony.

Ook geen idee wat dat kleinigheidje is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Altijd jammer dat er weer mensen een slaatje uit willen slaan : V&A aangeboden: The Last of Us: Part II (COLLECTORS EDITION)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Jep. Dit soort types heb je helaas overal. Ook bij Tweakers. Ben benieuwd of hij het voor dit bedrag kwijt gaat krijgen aangezien je de CE-versie voor 180 kan krijgen.. Nog goedkoper als je het zelf samenstelt.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
Vestendrie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:02:
[...]

Jep. Dit soort types heb je helaas overal. Ook bij Tweakers. Ben benieuwd of hij het voor dit bedrag kwijt gaat krijgen aangezien je de CE-versie voor 180 kan krijgen.. Nog goedkoper als je het zelf samenstelt.
:|
Best grappig dat hij hem o.a. wil verzenden.. dan heb je hem alsnog pas morgen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Ik hoop dat ie hem aan de straatstenen niet kwijt krijgt, zit ie met een doos van €180 te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Twijfel ook of ik hier niet gewoon een melding van moet maken voor misbruik. Is in feite niet veel anders dan dat er concert of voetbaltickets voor woekerprijzen worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Zie nu op Twitch tientallen Playthroughs gestart worden met 120k viewers in totaal. Mag dit überhaupt al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
jordyyyys schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:39:
Zie nu op Twitch tientallen Playthroughs gestart worden met 120k viewers in totaal. Mag dit überhaupt al?
Het is officieel niet verboden, maar fatsoen ontbreekt dan ook bij deze tientallen mensen aangezien morgen de releasedag is.

Wat een puinhoop zeg, moet straks helemaal afsluiten van internet op deze manier.

Ga sowieso als ik het spel morgen binnen heb, afzonderen dit weekend en pas terug komen als ik al een heel eind ben in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

jordyyyys schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:39:
Naughty Dog heeft net zelf op Instagram gepost dat de game officieel uit is in Nieuw Zeeland dus in sommige landen mag het al :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 22:09

kaanmijo

Picobello B.V.

Vestendrie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:42:
[...]

Het is officieel niet verboden, maar fatsoen ontbreekt dan ook bij deze tientallen mensen aangezien morgen de releasedag is.

Wat een puinhoop zeg, moet straks helemaal afsluiten van internet op deze manier.

Ga sowieso als ik het spel morgen binnen heb, afzonderen dit weekend en pas terug komen als ik al een heel eind ben in de game.
Hoezo ontbreekt het fatsoen bij mensen? De release is hier morgen inderdaad, maar aan de andere kant van de wereld is het al de 19e en is de game dus gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Alle bekende YT kanalen met playthroughs hebben zojuist hun eerste video van TLOU2 ook geupload, dit is in afspraak met Naughty Dog lijkt me anders zullen alle grote kanalen dit niet doen. Probeer het allemaal wel te vermijden, en pas wat video's te bekijken als ik heel ver in de game zit.

Gelukkig net bericht gehad van bol.com dat het spel verzonden is, nu hopen dat die ergens aan het eind van de ochtend binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
kaanmijo schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:51:
[...]

Hoezo ontbreekt het fatsoen bij mensen? De release is hier morgen inderdaad, maar aan de andere kant van de wereld is het al de 19e en is de game dus gewoon uit.
Zijn het allemaal streams voor mensen uit nieuw zeeland? Dan is dat zeker gewoon goed, maar ik ging er vanuit dat het streams zijn van mensen die wel moeten wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Op twitch krijgen de streamers gewoon toegang van Naughty Dog en Sony voor een "early look". Is ook gewoon een advertentie voor de game
Vestendrie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:42:
[...]
maar fatsoen ontbreekt dan ook bij deze tientallen mensen aangezien morgen de releasedag is.
Van Fatsoen is hier niet te spreken, ze krijgen een code en toestemming van Sony en naughty dog en het is voor die streamers hun werk.

Wat zou jij doen als jij in hun schoenen staat, je aan "fatsoen" houden of bakken geld binnen halen omdat je het spel als een van de eerste kan spelen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Prima, dan barst de hel al los.

Hoop wel dat iedereen die het spel al speelt of gaat spelen de komende dagen alle inhoudelijke informatie in de spoilertags gaat plaatsen zoals gebruikelijk. Zijn genoeg mensen die pas over een tijdje of bij release van de ps5 willen spelen. Knap als je dan niets mee krijgt van het verhaal in het komende halfjaar, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Ja hier ook eentje die het pas als de PS5 er is wil spelen. Ik heb een poosje geleden de PS4 weggedaan, maar nu merk ik wel dat het lastig is hoor dat ik TLOU2 morgen niet kan spelen. Maar ik ga nu niet meer een PS4 halen als dit jaar de PS5 komt. Dan maar even wachten en het geld opzij zetten totdat de PS5 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Nou dan ga ik voor nu dit topic ook maar even vermijden tot dat ik de game heb uitgespeeld.
Zullen helaas altijd mensen zijn die de spoiler tags vergeten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
JipGemser schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:57:
Alle bekende YT kanalen met playthroughs hebben zojuist hun eerste video van TLOU2 ook geupload, dit is in afspraak met Naughty Dog lijkt me anders zullen alle grote kanalen dit niet doen. Probeer het allemaal wel te vermijden, en pas wat video's te bekijken als ik heel ver in de game zit.

Gelukkig net bericht gehad van bol.com dat het spel verzonden is, nu hopen dat die ergens aan het eind van de ochtend binnenkomt!
In het reviewdocument staat dat er pas vanaf 22 juni playthroughs mogen worden gedeeld, maar als je de game via een andere weg hebt ontvangen dan hoef je daar natuurlijk niet naar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vestendrie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:31:
Twijfel ook of ik hier niet gewoon een melding van moet maken voor misbruik. Is in feite niet veel anders dan dat er concert of voetbaltickets voor woekerprijzen worden aangeboden.
Had er al melding van gemaakt maar helaas doet Tweakers er niets mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
DennusB schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:17:
[...]

Had er al melding van gemaakt maar helaas doet Tweakers er niets mee :(
Belachelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

CE is toch 180 euro? Vind 220 euro nou niet echt een woekerprijs, das 22% opslag. Dan kan je alles wat je koopt wel woekerprijzen vinden aangezien de winkel het inkoop voor een lagere prijs :+

Misbruik vind ik hier niet van toepassing. Als je graag de CE wilt hebben en je was te laat dan kan je deze toch nog bemachtingen voor 4 tientjes extra en verkoper verdient een zakcentje.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
NotSoSteady schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:16:
[...]

In het reviewdocument staat dat er pas vanaf 22 juni playthroughs mogen worden gedeeld, maar als je de game via een andere weg hebt ontvangen dan hoef je daar natuurlijk niet naar te luisteren.
Zowel theRadBrad, GameRiot en IGN hebben om 2 uur hun eerste playthrough geupload, dat zijn een van de grootste kanalen wat betreft gaming en walkthroughs. Zij hebben duidelijk met Naughty Dog een afspraak dat zij een paar dagen eerder de game hebben gekregen om te beginnen met opnemen en vandaag de eerste video te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik ziet het probleem niet? Vraag en aanbod toch? Heb je het er niet voor over, dan haal je hem morgen lekker bij de MM/bol.com of over een week op marktplaats als de eerste diehards hem uitgespeeld hebben. Het is niet zo dat hij overal uitverkocht is.
Evenals spoiler tags hier, wat een onzin. Als je geen spoilers wilt lezen open je toch lekker dit topic niet? Laat mensen lekker discussiëren zonder al die irritante zwarte vlakken.

Edit: zie dat het om de CE gaat, dan gaat het helemaal nergens over om hier over te zeuren. Het idee van een CE is juist dat je er geld mee verdient omdat hij limited is en meer waard wordt. Beter duur als niet te krijgen!

[ Voor 12% gewijzigd door Erapaz op 18-06-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
JipGemser schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:23:
[...]

Zowel theRadBrad, GameRiot en IGN hebben om 2 uur hun eerste playthrough geupload, dat zijn een van de grootste kanalen wat betreft gaming en walkthroughs. Zij hebben duidelijk met Naughty Dog een afspraak dat zij een paar dagen eerder de game hebben gekregen om te beginnen met opnemen en vandaag de eerste video te plaatsen.
Ah klopt, ze hebben later nog een update uitgebracht met nieuwe data.
Direct capture footage is strictly prohibited for use in LIVESTREAMS, LET’S PLAYS, and
STANDALONE GAMEPLAY VIDEOS prior to the game’s earliest public availability on Thursday,
June 18 at 5:00AM PT / 8:00AM ET.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:38
Ik heb het spel maar even in de Australische PlayStation Store aangeschaft, unlocked over een klein half uurtje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Erapaz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:25:
[...]

Ik ziet het probleem niet? Vraag en aanbod toch? Heb je het er niet voor over, dan haal je hem morgen lekker bij de MM/bol.com of over een week op marktplaats als de eerste diehards hem uitgespeeld hebben. Het is niet zo dat hij overal uitverkocht is.
Evenals spoiler tags hier, wat een onzin. Als je geen spoilers wilt lezen open je toch lekker dit topic niet? Laat mensen lekker discussiëren zonder al die irritante zwarte vlakken.

Edit: zie dat het om de CE gaat, dan gaat het helemaal nergens over om hier over te zeuren. Het idee van een CE is juist dat je er geld mee verdient omdat hij limited is en meer waard wordt. Beter duur als niet te krijgen!
Zeker wel in de spoilertags als het inhoudelijke informatie betreft over het verhaal. Dat wordt in iedere gametopic wel gedaan. Wordt ook duidelijk aangegeven in de voorwaarden onderaan dit topic.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ik ga de topic voorlopig verlaten.
Niet voor de spoilers maar door het kinderachtig gezeur wat ik hier lees.
Het gezeur over wie wat wanneer de dvd heeft of dat iemand een dvd voor meer geld wilt verkopen.
Persoonlijk vind ik het minder volwassen dat men dit gaat aangeven bij de mods.
Zo werkt eenmaal de wereld, vraag en aanbod.

Waarschijnlijk ligt het aan mij maar misschien is het net als bij radiozenders... misschien word ik te oud voor Tweakers en moet ik een andere site zoeken. Ik ervaar dit steeds meer en meer.

Ontopic, ik wens ieder veel plezier met het spel toe (zelfs als je hem vandaag al hebt).

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
D. Ninjai schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:30:
[...]

Ik ben er en keer langs gereden, geparkeerd en erom heen gelopen. Er is echter niets te zien ! Ze zitten in een groot kantoor pand in Santa Monica (van die pier). Ik ben toen niet verder gekomen dan de receptie. Geloof dat ze op de bovenste verdiepingen zitten. Tegenover zit een Starbucks of een Barista, misschien dat je daar Neil Druckman kunt stalken.

Guerilla in Amsterdam zelfde trouwens, ook niets aan de buitenkant te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Vestendrie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:36:
[...]

Zeker wel in de spoilertags als het inhoudelijke informatie betreft over het verhaal. Dat wordt in iedere gametopic wel gedaan. Wordt ook duidelijk aangegeven in de voorwaarden onderaan dit topic.
Dat vind ik heel raar, voordat een spel uit is ok, maar dit is net als zeggen dat je in het F1 race topic alle gebeurtenissen tijdens de race achter spoilertags moet zetten. Dit is de omgekeerde wereld, als je geen spoilers wilt vermijdt je het topic toch gewoon? Waarom mensen die over het spel willen discussiëren lastig vallen met spoilertags?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Erapaz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:20:
[...]

Dat vind ik heel raar, voordat een spel uit is ok, maar dit is net als zeggen dat je in het F1 race topic alle gebeurtenissen tijdens de race achter spoilertags moet zetten. Dit is de omgekeerde wereld, als je geen spoilers wilt vermijdt je het topic toch gewoon? Waarom mensen die over het spel willen discussiëren lastig vallen met spoilertags?
Omdat iedereen niet even ver is misschien? En dat is echt appels en peren met je F1 vergelijking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
@Vitwiz Ja lekker slim als je nog niet zo ver bent en geen spoilers wilt lezen om het [PS4] TLOU: part II topic op tweakers te gaan zitten lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Vestendrie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:01:
Prima, dan barst de hel al los.

Hoop wel dat iedereen die het spel al speelt of gaat spelen de komende dagen alle inhoudelijke informatie in de spoilertags gaat plaatsen zoals gebruikelijk. Zijn genoeg mensen die pas over een tijdje of bij release van de ps5 willen spelen. Knap als je dan niets mee krijgt van het verhaal in het komende halfjaar, maar dat terzijde.
Vitwiz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:22:
[...]

Omdat iedereen niet even ver is misschien? En dat is echt appels en peren met je F1 vergelijking.
Tja, je zoekt het zelf op. Ten tijde van de PS3 wil ik TLOU op de PS4 spelen, nu nog nooit doorgespeeld. IK weet alleen wie er overblijft na deel 1. TLOU II ga ik pas spelen als ik TLOU uit heb en dan wordt het misschien wel de PlayStation 5. Ik lees en kijk gewoon niets, wat met de verhaallijn te maken heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 18-06-2020 16:40 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Iemand die de PS4 Pro TLOU2 edition bij Bol heeft besteld al iets hierover gehoord? Heb hem 27 mei besteld, betaald en hoewel de CE wel al is verzonden is er van de console nog niks bekend, staat nog steeds op gereserveerd? Medewerker ging het uitzoeken maar wanneer ik daar iets van hoor...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Dmp1982 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:48:
[...]

Inderdaad hadden ze mij ook gebeld. Zullen wel met de zweep hebben gehad van Sony.

Ook geen idee wat dat kleinigheidje is.
Het is een voucher voor Thuisbezorgd. Had van mij echt niet gehoeven, stuur dat juist naar mensen die het niet hebben gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 18-06-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Erapaz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:29:
@Vitwiz Ja lekker slim als je nog niet zo ver bent en geen spoilers wilt lezen om het [PS4] TLOU: part II topic op tweakers te gaan zitten lezen 8)7
Dus als iemand nu spoilers plaatst over het einde zou je dat niet erg vinden? Of heb je hem al uitgespeeld?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vestendrie
Vind het zeer triest dat ik nu al tussen de regels door kan lezen dat er dus morgen een aantal mensen spoilers gaan plaatsen over het verhaal. Het is, zo ver ik weet, altijd al zo geweest op Tweakers om spoilertags te plaatsen zodra het inhoudelijke informatie bevat over de gameplay. Dat is toch een kleine moeite om dat de eerste dagen/weken te doen? Daarna heeft de game-liefhebber het wel uitgespeeld lijkt me, dus dan zal er wellicht minder bezwaar tegen zijn.

Nu wordt ik min of meer gedwongen om uit deze topic weg te blijven terwijl ik hier graag kom en de comments lees. Als ik wil discussieren met iemand over het spel, dan kan dat toch ook binnen de spoilertags? Als je de spoilertags weg haalt, dan ontneem je iemand de keuze om deze discussie te vermijden.

Hoop oprecht dat er vanaf morgen een beetje rekening gehouden kan worden met elkaar. Hoeft heus niet een soort geheime militaire documentatie te maken met alles doorstreept, maar inhoudelijke informatie over het verhaal, de echte spoilers die juist bij deze game zo belangrijk zijn, zijn echt niet relevant om open en bloot te delen als je wilt. Dat kan prima met spoilertags.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Als je een beetje verstand hebt als speler die je dat idd. Maar Daar zijn de mods toch ook voor?

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
Bol heeft mijn spel aan PostNL overhandigd, dus die word morgen in de bus geknald! Altijd vrees met bezorging op release dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Ik heb mijn game bij YGZ.nl besteld maar nog niets gehoord over eventuele verzending..

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 17:02
Held :)

Hier nog even wachten met bestellen..maar ik mijd dit topic wel tot dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thur
  • Laatst online: 19-09 11:25
V3g3ta schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:39:
Iemand die de PS4 Pro TLOU2 edition bij Bol heeft besteld al iets hierover gehoord? Heb hem 27 mei besteld, betaald en hoewel de CE wel al is verzonden is er van de console nog niks bekend, staat nog steeds op gereserveerd? Medewerker ging het uitzoeken maar wanneer ik daar iets van hoor...
Niet via Bol, daar was deze net uitverkocht. Toen maar bij de Mediamarkt besteld. Status is al meer dan 1,5 week "door gezet naar het magazijn en voorbereid voor verzending" . We wachten gewoon af :)
Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste

Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.

Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.