Op gebied van gameplay viel veel te verbeteren en dat hebben ze ook gedaan als ik de interviews lees.Kwistnix schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:46:
[...]
Hm. Dat is misschien wat te veel eer, naar mijn mening, maar dat ze consistent geweldige games uitbrengen ben ik zeker met je eens. Toch deel ik de angst van .jef wel. Ik heb altijd genoten van de Uncharted games en daar altijd meer van willen spelen. TLoU vind ik wel van een andere orde, voor mij was het althans echt een speciale ervaring. Nadat ik het voor de eerste keer (van vele) had uitgespeeld, weet ik nog dat ik dacht: hier moeten ze geen vervolg op willen maken. Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar deel 2, maar ergens denk ik er nog steeds zo over. Ze zullen vast een geweldige game afleveren, maar de ervaring van het origineel gaan ze echt niet evenaren, dat weet ik zeker.
Day One editie nu te pre-orderen : https://www.gamemania.nl/...s-part-ii-day-one-edition
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Heb hem maanden geleden al gepreordered.DennusB schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:30:
Day One editie nu te pre-orderen : https://www.gamemania.nl/...s-part-ii-day-one-edition
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik had Left Behind nog niet gespeeld, net uitgespeeld. Weet ik ook hoe Ellie gebeten wordt.
Wel toffe aanvulling, vooral dat
Ben echt benieuwd naar deel 2
Wel toffe aanvulling, vooral dat
spoiler:
vond ik cool gedaan. watergevecht
Ben echt benieuwd naar deel 2
Las t net ook..... jammer, maar des te meer reden om deze game pas op de PS5 te spelen. Hopelijk wordt die niet uitgesteld.
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 02-04-2020 20:23 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Gadver ben net 2 dagen geleden weer voor de miljoenmiljardste keer aan tlou begonnen. Dacht nog één keertje tot 2 er is.
Jammer joh.
Jammer joh.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zal me niks verbazen als de onderliggende reden voor het uitstellen is dat ze een PS5 release title ervan maken. Tegelijk releasen op de PS4 & PS5 (maar PS5 natuurlijk veel mooier). Baal er wel van dat ie uitgesteld is maar aan de andere kant meer tijd om de FFVII remake te spelen
Zelfde voor mij, ook als deze niet meteen aangekondigd wordt zal die er zeker komen of direct backwards compatible zijn met eventuele upgrade patch. Ik wacht wel wat langer, wordt een PS5 game voor mij.Hulleman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:23:
Las t net ook..... jammer, maar des te meer reden om deze game pas op de PS5 te spelen. Hopelijk wordt die niet uitgesteld.
Ik zit er bijna aan te denken m'n pre-order te cancellen en te wachten tot de PS5 bundel er mee te scoren is ... maar ja, zonder datum is dat lastig inschatten.
Ik ga er van uit dat de game nog steeds uit gaat komen voor de release van de ps5.
Die nieuwe screenshots hebben ze trouwens snel weer van de website gehaald. Misschien binnenkort een nieuwe trailer? Want al die andere screenshots zijn ook beelden van vorige trailers.
Het zou ook kunnen dat de nieuwe screenshots zijn weggehaald omdat eentje misschien een heel kleine spoiler zou bevatten. (Iets wat iedereen toch wel verwachtte
)
Die nieuwe screenshots hebben ze trouwens snel weer van de website gehaald. Misschien binnenkort een nieuwe trailer? Want al die andere screenshots zijn ook beelden van vorige trailers.
Het zou ook kunnen dat de nieuwe screenshots zijn weggehaald omdat eentje misschien een heel kleine spoiler zou bevatten. (Iets wat iedereen toch wel verwachtte
spoiler:
Joel is playable
De enige game van 2020 waar ik op zit te wachten wordt alsmaar uitgesteld 
Nu maar hopen dat het wachten wordt beloond!
Nu maar hopen dat het wachten wordt beloond!
superhippe witte identicon
Ach, het lange wachten wordt uiteindelijk beloond moet je maar denken.
Sony geeft nu ook refunds terug op pre-orders (normaal deden ze dit niet). Het gaat lekker daar bij ND
Er komen genoeg games uit met de crisis en ook zelfs games met bijna gelijke pandemieën en daar wordt ook niet moeilijk over gedaan, ik gok dat het een excuus van ND is

Er komen genoeg games uit met de crisis en ook zelfs games met bijna gelijke pandemieën en daar wordt ook niet moeilijk over gedaan, ik gok dat het een excuus van ND is
Ik denk dat ze dit doen omdat Sony nog niet met een nieuwe datum komt.s0kkie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:02:
Sony geeft nu ook refunds terug op pre-orders (normaal deden ze dit niet). Het gaat lekker daar bij ND
Nu ze het geld terug geven zie ik het idd nog wel een tijd duren voor we deze game spelen.s0kkie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:02:
Sony geeft nu ook refunds terug op pre-orders (normaal deden ze dit niet). Het gaat lekker daar bij ND![]()
Dat Ghost of Tsushima 4 weken na deze game gepland staat vond ik al vreemd.Vermoed dat dit uitstel toen al in de planning stond bij ND/Sony.
Bron? Ik las juist dat refunds voor PSN pre-orders standaard zijn als er geen nieuwe datum is. Heb dat meerdere personen zien posten op ResetEra.s0kkie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:02:
Sony geeft nu ook refunds terug op pre-orders (normaal deden ze dit niet). Het gaat lekker daar bij ND![]()
En verrek heb idd de preorder teruggestort gekregen op de cc.
Vind het redelijk onnodig overigens, geld heb ik maanden geleden al afgeschreven.
Vind het redelijk onnodig overigens, geld heb ik maanden geleden al afgeschreven.
Nu kan je de 'disc/ retail versie' bestellen en een paar euro besparenFlagg schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:54:
En verrek heb idd de preorder teruggestort gekregen op de cc.
Bleergh discs...Ike. schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 20:19:
[...]
Nu kan je de 'disc/ retail versie' bestellen en een paar euro besparen
Het laatste spel wat ik op disc gekocht heb was tlou...op de PS3.
Ergens ben ik toch een beetje teleurgesteld is dat we niet verder spelen als Joel, maar dat Ellie nu lead character lijkt te zijn. Ben ik daarin de enige
?
Tuurlijk snap ik dat ND een verhaal verder wil vertellen en dat dat een heel sterk punt van de game is, maar toch...
Tuurlijk snap ik dat ND een verhaal verder wil vertellen en dat dat een heel sterk punt van de game is, maar toch...
Nee, ik heb er ook m'n vraagtekens bij. Scheelt wel dat ze in deel 2 al een stuk ouder is, maar toch. Joel was een badass en geloofwaardig in gevechten. Bij Ellie kan ik mij daar niet zo veel bij voorstellen. Hopelijk is Joel ook nog een speelbaar karakter voor tenminste een deel van het verhaal. Ik geloof dat wat recente screenshots daar naar hintte.rachez schreef op woensdag 15 april 2020 @ 20:57:
Ergens ben ik toch een beetje teleurgesteld is dat we niet verder spelen als Joel, maar dat Ellie nu lead character lijkt te zijn. Ben ik daarin de enige?
Waarom niet, Ellie heeft is immuum en dan ook nog onder de Vleugel van Joel. Denk dat ze behoorlijk vaardig is geworden sinds de eerste game. Joel heeft er echt wel voor gezorgt dat ze op haar eigen houtje los kan.Kwistnix schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:15:
[...]
Nee, ik heb er ook m'n vraagtekens bij. Scheelt wel dat ze in deel 2 al een stuk ouder is, maar toch. Joel was een badass en geloofwaardig in gevechten. Bij Ellie kan ik mij daar niet zo veel bij voorstellen. Hopelijk is Joel ook nog een speelbaar karakter voor tenminste een deel van het verhaal. Ik geloof dat wat recente screenshots daar naar hintte.
Ik snap niet wat haar immuniteit er mee te maken heeft, maar ze is gewoon fysiek, getrained of niet, lang niet zo capabel als Joel. Dat hij het in een melee gevecht kon opnemen tegen een aantal hunters of infected was nog enigszins geloofwaardig. Ellie zal 't toch meer van verrasingsaanvallen / stealth moeten hebben, tenzij het een vuurgevecht is. Ik hoop dat er dus nog meer nadruk op stealth gelegd wordt in deel 2. En hopelijk heeft Joel haar nu ook leren zwemmenPsyonara schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:58:
[...]
Waarom niet, Ellie heeft is immuum en dan ook nog onder de Vleugel van Joel. Denk dat ze behoorlijk vaardig is geworden sinds de eerste game. Joel heeft er echt wel voor gezorgt dat ze op haar eigen houtje los kan.
Kan me heugen dat Joel medicatie moest nemen om zijn gezondheid op te peilen.Kwistnix schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:59:
[...]
Ik snap niet wat haar immuniteit er mee te maken heeft, maar ze is gewoon fysiek, getrained of niet, lang niet zo capabel als Joel. Dat hij het in een melee gevecht kon opnemen tegen een aantal hunters of infected was nog enigszins geloofwaardig. Ellie zal 't toch meer van verrasingsaanvallen / stealth moeten hebben, tenzij het een vuurgevecht is. Ik hoop dat er dus nog meer nadruk op stealth gelegd wordt in deel 2. en hopelijk heeft Joel haar nu ook leren zwemmen
Ooit wel eens geworsteld met een Vrouw in Top Vorm, niet altijd makkelijk.
In een interview van 2 weken geleden heeft Troy Baker overigens aangegeven dat:
Komt op mij niet echt positief over, alsof ze bewust een subversief verhaal hebben neergezet, waar veel spelers niet blij mee zullen zijn.
En nog wat slap geouwehoer over hoe 'ie nieuwe dingen over Joel's 'truth' heeft geleerd.I want people to go in open-minded to this story, and allow Joel and Ellie to tell their story — not the story that people think that they want to be told.
...
I don’t know whether people are going to like it or they’re going to hate it, but they definitely will not be ambivalent about it.
Komt op mij niet echt positief over, alsof ze bewust een subversief verhaal hebben neergezet, waar veel spelers niet blij mee zullen zijn.
Ik hoop het wel dat ze bewust een beetje proberen te schuren. Levert over het algemeen interessantere verhalen op dan dat je alleen maar krijgt wat je verwacht en hoopt.Kwistnix schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:17:
In een interview van 2 weken geleden heeft Troy Baker overigens aangegeven dat:
[...]
En nog wat slap geouwehoer over hoe 'ie nieuwe dingen over Joel's 'truth' heeft geleerd.
Is een beetje hetzelfde als uit eten gaan de ene besteld de standaard biefstuk met champignon/pepersaus want das bekend, de ander zegt graag verrast te worden door de kok.
Ik weet wie er met meer plezier uit eten gaat.
Het gevaar loert aan beide kanten. Pure fan service levert een waardeloos resultaat op, maar bewust verwachtingen ondermijnen doet dat net zo goed.Flagg schreef op donderdag 23 april 2020 @ 18:33:
[...]
Ik hoop het wel dat ze bewust een beetje proberen te schuren. Levert over het algemeen interessantere verhalen op dan dat je alleen maar krijgt wat je verwacht en hoopt.
Er gaan weer nieuwe leaks rond.
Geleakte cutscenes...
Edit: Ja ze kunnen echt niet nog 3 maanden wachten. HET grote moment is geleakt.
Zo snel mogelijk gold gaan en digital releasen
Er komt ook een multiplayer
Geleakte cutscenes...
Edit: Ja ze kunnen echt niet nog 3 maanden wachten. HET grote moment is geleakt.
[ Voor 109% gewijzigd door Anton.net op 26-04-2020 21:03 ]
Heeft u ook een bron? Dit is zowat de enige game waar ik nog naar uitkijk. Tsushima moet ik nog even aankijken.Anton.net schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:27:
Er gaan weer nieuwe leaks rond.
Geleakte cutscenes...
[ Voor 11% gewijzigd door Nietdatikweet op 26-04-2020 21:56 ]
Dat wordt vanaf nu dus maar alle videos en artikelen vermijden. Ik wil niet gespoiled worden.
Komt die multiplayer met launch? Want dan geloof ik niet meer dat de delays voor de singleplayer waren en had de game allang gereleased kunnen worden.
Komt die multiplayer met launch? Want dan geloof ik niet meer dat de delays voor de singleplayer waren en had de game allang gereleased kunnen worden.
De videos zijn volgens mij allemaal al weer offline. Maar ook het letterlijke einde is gelekt. En helaas heb ik dat al gelezen
Ach ja ik ga het alsnog spelen maar beetje jammer.
Edit, lijkt er toch op dat het einde toch niet gelekt is en dat het een nepbericht was.
Edit, lijkt er toch op dat het einde toch niet gelekt is en dat het een nepbericht was.
[ Voor 21% gewijzigd door Nodgic op 26-04-2020 23:53 ]
De volledige storyline staat ongeveer online. De video's circuleren ook overal.
Dat krijgen ze niet meer weg, jammer genoeg
Dat krijgen ze niet meer weg, jammer genoeg
Hoe kan dit dan nou gebeuren? Zou iemand intern bij ND dit kunnen laten gebeuren. Nou laten we hopen dat dit een reden is dat ze m juist eerder releasen. Lol
Gelukkig.... valt nog mee. Weer iets om naar uit te kijken
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Pre-orders op de PS Store zijn nog niet terug, het gaat wel heel vaag daar bij Sony
De day one editie bij bol.com komt ook later dan de normale versie, pas op met pre-orders plaatsen bij bol.com!
De day one editie bij bol.com komt ook later dan de normale versie, pas op met pre-orders plaatsen bij bol.com!
Eerst geld terug storten en nu drie weken later wel uitbrengens0kkie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:20:
Pre-orders op de PS Store zijn nog niet terug, het gaat wel heel vaag daar bij Sony![]()
wtf... zit gewoon 11 dagen tussen bij bol.com, hopelijk komt dat nog goed, heb de day one volgens mij besteld.s0kkie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:20:
Pre-orders op de PS Store zijn nog niet terug, het gaat wel heel vaag daar bij Sony![]()
Vaag... kijk ik op bol.com staat er dat ik niet de day one edition krijg... terwijl ik rond afgelopen kerst de preorder geplaatst heb... snap er niets van
[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 28-04-2020 17:30 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nog anderhalve maand tot release en het verhaal is gelekt. Dat gaat zowat onmogelijk worden om te vermijden.
spoiler:
In hoeverre dat klopt en in welke mate iemand zich daar aan zal storen, zal van persoon tot persoon verschillen. Kennelijk gaan er helaas ook veel negatieve geluiden in de rondte over het verhaal. Daar was ik eerder al bang voor n.a.v. onder andere de opmerkingen van Troy Baker. Kennelijk was dat terecht, maar het blijft afwachten.Ook is er nogal wat kritiek over het toegeven aan 'progressieve ideologie'.
spoiler:
Ik weet wel dat ik mij er in UC4 al aan ergerde en in UC:LL nog meer, dus ik maak mij daar ook wel wat zorgen om. Het gaat voor mij in ieder geval geen aankoop worden op de dag van release, ik wacht wel wat reviews af van mensen waarmee ik redelijk op één lijn zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 29-04-2020 13:19 ]
Pre-orders op de PS Store zijn weer terug
Pre-order zojuist geplaatst. Ik heb nog geen enkele spoiler gelezen en ga ook alles m.b.t. TLOU2 mijden tot ik de game zelf heb (uit)gespeeld. Heb wel gelezen dat er veel kritiek is op het uitgelekte verhaal, we'll see, ik ben hoe dan ook nog altijd zeer benieuwd
Hier ook net preorder gedaan voor de deluxe maar via de US store, scheelde toch weer 2 tientjes
Nog 52 dagen wachten!
Nog 52 dagen wachten!
(geen spoilers!)
@Kwistnix
Heb de leaks gewoon bekeken omdat ik toch al half gespoild was en hoorde dat het slecht was.
Ook dit is bij velen ongewenst... spoiler tags zijn een kleine moeite!
@Kwistnix
Heb de leaks gewoon bekeken omdat ik toch al half gespoild was en hoorde dat het slecht was.
spoiler:
Pff. Kan nog steeds niet geloven dat DIT het is. Complete verkrachting van alles wat in de eerste game was opgebouwd en waarom deel 1 zo goed was. Komt er nog eens bij dat alles doorweekt is met een vleugje SJW zo te zien. 
Ze hadden hier zoiets moois van kunnen maken...
Ze hadden hier zoiets moois van kunnen maken...
Ook dit is bij velen ongewenst... spoiler tags zijn een kleine moeite!
[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 29-04-2020 13:14 ]
Gelukkig in 1x naar de laatste reactie gescrolled. Geen idee wat Kwistnix geplaatst heeft qua spoilers. Maar dit topic blijf ik dus ook maar weg.
Even report maken op die reactie, hopelijk haalt een mod hem dan snel weg.Raem schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:19:
Gelukkig in 1x naar de laatste reactie gescrolled. Geen idee wat Kwistnix geplaatst heeft qua spoilers. Maar dit topic blijf ik dus ook maar weg.
Ah oke, dan had ik dat verkeerd begrepen. Niks aan de hand dan!
Dat was dus precies mijn zorg. Erg jammer, maar was er al wel een beetje vanuit gegaan, want Neil Druckmann.
Oh crap
Naja, zoals gezegd, ik ga het zelf ervaren. Ik hoop dat het de grootste hoax van de afgelopen jaren blijkt te zijn, is iedereen blij en hebben we kunnen lachen
Reviews afwachten hoe dan ook. Spoilers lezen en zien zonder de game van A tot Z zelf te ervaren kan de boel ook buiten Context gooien.
Maar de bewegingen die dit allemaal generen ben ik wel een stuk sceptischer dan ooit te voren.
Druckman zei jaren terug al dat ze specifieke richting wouden gaan met Part II.
En wat de originele game deed kwa emotionele Impact valt ook moeilijk te overtreffen. Dus dan een compleet andere kant op is mogelijk wel logisch. Maar als het echt een bepaalde SJW agenda volgt. Dat is dan wel jammer.
Blijkbaar is/was Anita Sarkeesian ook betrokken bij de game. Maar kan niet echt concrete bronnen vinden.
Vind ik stiekum wel een Red Flag. Gezien zij altijd met Non Issue argumenten komt.
Maar de bewegingen die dit allemaal generen ben ik wel een stuk sceptischer dan ooit te voren.
Druckman zei jaren terug al dat ze specifieke richting wouden gaan met Part II.
En wat de originele game deed kwa emotionele Impact valt ook moeilijk te overtreffen. Dus dan een compleet andere kant op is mogelijk wel logisch. Maar als het echt een bepaalde SJW agenda volgt. Dat is dan wel jammer.
Blijkbaar is/was Anita Sarkeesian ook betrokken bij de game. Maar kan niet echt concrete bronnen vinden.
Vind ik stiekum wel een Red Flag. Gezien zij altijd met Non Issue argumenten komt.
Wie is dat dan precies en vooral: waar is ze berucht om? Heb wel even snel op Google gekeken en zag al meteen feminist blogger staan. Dan krijg ik al jeuk... Maar ben wel benieuwd wat voor non-issue argumenten dat zoal zijn dan.Psyonara schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:47:
Ik verwacht zelf overigens wel dat er sterke SWJ invloeden in gaan zitten, maar die probeer ik, in alle media waarin het opgedrongen wordt, maar zoveel mogelijk te negeren.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Dan moet je echt Vids van haar gaan kijken feminist frequency oid. En reactie vids die haar argumentatie debunken. Laatste jaren gelukkig niet meer zo extreem relevant. Ze heeft toen met een kickstarter haar carriere ge-launched als Feminist Gamer. Ze kreeg absurd veel geld voor wat ze absoluut niet nodig is geweest. En zei ze geregeld Vids uit te brengen met haar serie.dvd-linden schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:05:
[...]
Wie is dat dan precies en vooral: waar is ze berucht om? Heb wel even snel op Google gekeken en zag al meteen feminist blogger staan. Dan krijg ik al jeuk... Maar ben wel benieuwd wat voor non-issue argumenten dat zoal zijn dan.
Ik verwacht zelf overigens wel dat er sterke SWJ invloeden in gaan zitten, maar die probeer ik, in alle media waarin het opgedrongen wordt, maar zoveel mogelijk te negeren.
Wat constant werd uit gesteld en eigenlijks vrij snel over tijd is af gestorven.
Terwijl andere Gaming Youtubers die ook de grond uit sprongen in die tijd veel meer deden en ook in productie kwaliteit, met een stuk minder budget deden.
Heb het altijd meer een politieke agenda gevonden van wat ze deed dan dat ze echt iets toe voegde aan de gaming community.
Ik sla die video's van haar maar even over. Denk niet dat ik daar vrolijk van word als ik dat zo lees. Het zou jammer zijn als dergelijke figuren invloed krijgen op games in het algemeen en grote titels in het bijzonder.Psyonara schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:13:
[...]
Dan moet je echt Vids van haar gaan kijken feminist frequency oid. En reactie vids die haar argumentatie debunken. Laatste jaren gelukkig niet meer zo extreem relevant. Ze heeft toen met een kickstarter haar carriere ge-launched als Feminist Gamer. Ze kreeg absurd veel geld voor wat ze absoluut niet nodig is geweest. En zei ze geregeld Vids uit te brengen met haar serie.
Wat constant werd uit gesteld en eigenlijks vrij snel over tijd is af gestorven.
Terwijl andere Gaming Youtubers die ook de grond uit sprongen in die tijd veel meer deden en ook in productie kwaliteit, met een stuk minder budget deden.
Heb het altijd meer een politieke agenda gevonden van wat ze deed dan dat ze echt iets toe voegde aan de gaming community.
Maar goed, ik wacht het allemaal wel af. Ik ga de game gewoon lekker zonder vooroordelen in en dan zie ik wel wat ik ervan vind zodra de credits over mijn scherm rollen.
Dat is zeker waar. Uiteindelijk is nog geen uur aan beelden gelekt. Er mist dus een hoop nuance.Psyonara schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:47:
Reviews afwachten hoe dan ook. Spoilers lezen en zien zonder de game van A tot Z zelf te ervaren kan de boel ook buiten Context gooien.
Bovendien, als de leaker Naughty Dog in een slecht daglicht wilde zetten, dan heeft ie misschien met opzet bepaalde delen gelekt om de game zo slecht mogelijk voor te stellen.
Het SJW gedeelte lijkt uiteindelijk ook maar een klein aspect van de controverse. Dat was bovendien al lang duidelijk uit al de trailers.
De meeste mensen lijken vooral kritiek te hebben op de volledige plot van de game in het algemeen.
Denk overigens dat deze game alsnog heel hoge scores gaat krijgen. Critics smullen wel van dat controversieel gedoe. + de gameplay en cinematics gaan gewoon super goed zijn denk ik.
Tegelijker tijd juist wel en niet dat ik om deze reden die spoilers wel wil opzoekenAnton.net schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:26:
[...]
Dat is zeker waar. Uiteindelijk is nog geen uur aan beelden gelekt. Er mist dus een hoop nuance.
Bovendien, als de leaker Naughty Dog in een slecht daglicht wilde zetten, dan heeft ie misschien met opzet bepaalde delen gelekt om de game zo slecht mogelijk voor te stellen.
Het SJW gedeelte lijkt uiteindelijk ook maar een klein aspect van de controverse. Dat was bovendien al lang duidelijk uit al de trailers.
De meeste mensen lijken vooral kritiek te hebben op de volledige plot van de game in het algemeen.
Denk overigens dat deze game alsnog heel hoge scores gaat krijgen. Critics smullen wel van dat controversieel gedoe. + de gameplay en cinematics gaan gewoon super goed zijn denk ik.

Het knaagt wel, maar als ik het nu wel opzoek en de game is tijdens release een ontzettende mee valler dan heb je jezelf wel in de voet geschoten.
Als het wel tegen valt en wil het als nog spelen dan haal ik de game wel 2de hands.
Had per definitie al niet super hoge verwachtingen van de game. Maar richting release raak je wel wat ge-hyped.
Hoe dan ook Ghost of Tsushima heeft nu wel hogere prioriteit gekregen. Zat nog te twijfelen welke van de 2 ik Eerst wou halen gezien de releases elkaars nek zitten.
En hoogste verwachtingen van dit jaar voor mij is toch Cyberpunk 2077.
Lol, er is weer een video van 1,5 uur op het internet gegooid.
Die leaker hebben ze nog niet te pakken precies
Nieuwe footage?Anton.net schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:25:
Lol, er is weer een video van 1,5 uur op het internet gegooid.
Gaat lekker... hoop dat ze de release hierdoor met een paar weken kunnen vervroegen maar dat zal wel niet.
Ik denk niet dat ik deze nog ga halen na de leaks.
@Bananeman
spoiler:
Ik was sowieso al niet enthousiast na de "We don't use the word fun" quote en de waarschuwing van Troy Baker en de spoilers en gelekte beelden lijken te bevestigen dat dit niet de game voor mij is, en ook niet de game waar veel mensen op zaten te wachten.
@Bananeman
spoiler:
Als je zo negatief bent kan je de pre-order beter cancellen en 'm tweedehands kopen, als iedereen het spel voor de volle mep koopt leren ze er niets van en krijgen we alleen meer van dit soort shit.
[ Voor 26% gewijzigd door ErikT738 op 30-04-2020 15:11 ]
Hmm, de negatieve berichten die ik overal tegenkom werden dusdanig sterk dat ik toch heb besloten de spoilers te lezen en footage te bekijken, waarbij ik ook al had besloten de pre-order sowieso te laten staan en de game te gaan spelen.
Mijn reactie:
Mijn reactie:
spoiler:
Mijn reactie is (zeer) negatief, dus hier stoppen met lezen als je hoopte op positief "nieuws" 
Ik denk ook dat ze een uitermate grote fout hebben gemaakt m.b.t. het verhaal, even los van hoe goed de gameplay, graphics, etc. wel of niet zijn. Dat je een groot deel van de game moet spelen met iemand (Abby) die je vanuit de optiek van het verhaal hoogstwaarschijnlijk haat is volledig killing voor de beleving van de game. De motivatie van Abby valt ook te snappen, daar heeft m.i. niemand een game voor nodig om dat in te zien (vanuit haar perspectief). En toch wordt dit naar verluidt voor 50% van de game door je strot naar binnen geramd. Denkt ND dat games uitsluitend worden gespeeld door emotioneel volslagen onvolwassen basisschooljeugd? En dan al helemaal een game als TLOU, je kunt ervan uitgaan dat dit voornamelijk (jong)volwassenen zijn.
Zoals gezegd, ik schaf de game gewoon aan en ga hem ook zeker spelen. Maar wat ik heb gezien en gelezen vind ik echt een verkeerde zet en insteek van ND. Ik hoop dus maar op uitermate goede gameplay, ongeacht het verhaal en als welk karakter je speelt.
ULTRA-SPOILER: hier veel footage, geeft ook zeer veel weg van het verhaal, klikken op eigen risico: KLIK.
Ik denk ook dat ze een uitermate grote fout hebben gemaakt m.b.t. het verhaal, even los van hoe goed de gameplay, graphics, etc. wel of niet zijn. Dat je een groot deel van de game moet spelen met iemand (Abby) die je vanuit de optiek van het verhaal hoogstwaarschijnlijk haat is volledig killing voor de beleving van de game. De motivatie van Abby valt ook te snappen, daar heeft m.i. niemand een game voor nodig om dat in te zien (vanuit haar perspectief). En toch wordt dit naar verluidt voor 50% van de game door je strot naar binnen geramd. Denkt ND dat games uitsluitend worden gespeeld door emotioneel volslagen onvolwassen basisschooljeugd? En dan al helemaal een game als TLOU, je kunt ervan uitgaan dat dit voornamelijk (jong)volwassenen zijn.
Zoals gezegd, ik schaf de game gewoon aan en ga hem ook zeker spelen. Maar wat ik heb gezien en gelezen vind ik echt een verkeerde zet en insteek van ND. Ik hoop dus maar op uitermate goede gameplay, ongeacht het verhaal en als welk karakter je speelt.
ULTRA-SPOILER: hier veel footage, geeft ook zeer veel weg van het verhaal, klikken op eigen risico: KLIK.
Mijn spoilervrije mening over de nieuwe beelden:
spoiler:
Damn, sommige delen van die nieuwe footage zien er wel heel vet uit!
[ Voor 25% gewijzigd door Anton.net op 11-06-2020 10:17 ]
Ik heb de leaks niet doorgenomen, dus ik weet nog helemaal niets inhoudelijks over het verhaal en de karakterontwikkelingen, maar een pre-order of aankoop op releasedag wordt het sowieso niet. Ik weet niet of ik ga wachten tot ik 'm tweedehands op de kop kan tikken, waarschijnlijk niet.ErikT738 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:47:
Ik denk niet dat ik deze nog ga halen na de leaks.
@ErikT738:
spoiler:
Ik snap je punt m.b.t. mijn pre-order, maar ik laat deze gewoon staan en ga de game ook van begin tot eind spelen. Mocht ik een verschil willen maken dan zou ik b.v. mijn mening via Twitter aan Druckmann kunnen verkondigen. Dat zou meer nut/effect kunnen hebben, ook al denk ik dat hij de kritiek van een groot aantal spelers al verwacht en heeft ingecalculeerd. Wellicht dat hij zelfs gaat zeggen dat hij hiermee zijn beoogde doel heeft bereikt...
En daarnaast hoop ik zoals gezegd nog altijd op goede gameplay. Die vond ik bij TLOU1 al goed, hopelijk is ie in deel 2 nog beter.
En daarnaast hoop ik zoals gezegd nog altijd op goede gameplay. Die vond ik bij TLOU1 al goed, hopelijk is ie in deel 2 nog beter.
Ik zie niet helemaal waarom iedereen af knapt op het gelekte verhaal. Het einde van deel 1 vond ik zelf ook niks. Maar de kracht van TLOU zit voor mij niet in het verhaal, maar de manier waarop het verteld wordt en de sfeer die daarbij gecreëerd wordt. Je voelt je onderdeel van de wereld omdat de gameplay zo goed integreert met de rest. Het speelt daarom erg lekker weg en je kan helemaal op gaan in het spel.
De levels met Ellie, de dieren die je vanuit de flat ziet, de sneeuw, allemaal memorabele momenten uit deel 1. Ik ben er van overtuigd dat ze dat met deel 2 ook gaat lukken. De tweede, derde of nste keer dat je deel 1 speelt is het namelijk net zo vet als de eerste keer, maar ken je het verhaal al.
De levels met Ellie, de dieren die je vanuit de flat ziet, de sneeuw, allemaal memorabele momenten uit deel 1. Ik ben er van overtuigd dat ze dat met deel 2 ook gaat lukken. De tweede, derde of nste keer dat je deel 1 speelt is het namelijk net zo vet als de eerste keer, maar ken je het verhaal al.
Ik vond het einde van deel 1 juist perfect en had daarna ook helemaal geen behoefte aan een vervolg. Ik vind dat je wel een punt hebt, als je zegt het verhaal op hoofdlijnen niet heel veel om 't lijf heeft, maar het was wel bijzonder goed uitgewerkt. De interacties tussen de karakters, de opbouw van de wereld en achtergronden, allemaal bijzonder sterk. Ik schaar dat zelf wel gewoon onder de noemer 'verhaal'. Als dat in deel 2 blijkt tegen te vallen, dan zal ik er snel klaar mee zijn. Want eerlijk is eerlijk, de gameplay van TLoU is nou niet bepaald vernieuwend en ga er niet vanuit dat ze daar in deel 2 schokkend veel aan gewijzigd hebben.
Overigens vond ik de levels die je met Ellie speelt zelf juist minder leuk/realistisch, maar natuurlijk wel memorabel i.v.m. de hele interactie met David. Ik heb TLoU denk ik een stuk of 12 keer helemaal doorgespeeld (origineel en remastered), dus ja het blijft een geweldige ervaring, maar niets evenaart de emotionele impact van de eerste playthrough natuurlijk
Moet wel zeggen dat ik kan genieten van de memes en drama online. Youtube, Twitter, Discord, resetera... echt alles staat in brand momenteel.
Denk dat heb bij Naughty Dog nu ook complete chaos is.
Het is maar afwachten tot er een volledige playthrough online staat. Die leaker is het drama stap voor stap aan het opbouwen
Denk dat heb bij Naughty Dog nu ook complete chaos is.
Het is maar afwachten tot er een volledige playthrough online staat. Die leaker is het drama stap voor stap aan het opbouwen
[ Voor 30% gewijzigd door Anton.net op 30-04-2020 19:19 ]
Met je eens hoor dat ik dat normaal ook onder “verhaal” vind vallen. Echter waar nu de kritiek op is doet daar niks aan af. De interacties, de opbouw en de achtergronden zijn allemaal mogelijk ook binnen het verhaal wat nu gelekt is.Kwistnix schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:00:
[...]
Ik vond het einde van deel 1 juist perfect en had daarna ook helemaal geen behoefte aan een vervolg. Ik vind dat je wel een punt hebt, als je zegt het verhaal op hoofdlijnen niet heel veel om 't lijf heeft, maar het was wel bijzonder goed uitgewerkt. De interacties tussen de karakters, de opbouw van de wereld en achtergronden, allemaal bijzonder sterk. Ik schaar dat zelf wel gewoon onder de noemer 'verhaal'. Als dat in deel 2 blijkt tegen te vallen, dan zal ik er snel klaar mee zijn. Want eerlijk is eerlijk, de gameplay van TLoU is nou niet bepaald vernieuwend en ga er niet vanuit dat ze daar in deel 2 schokkend veel aan gewijzigd hebben.
Overigens vond ik de levels die je met Ellie speelt zelf juist minder leuk/realistisch, maar natuurlijk wel memorabel i.v.m. de hele interactie met David. Ik heb TLoU denk ik een stuk of 12 keer helemaal doorgespeeld (origineel en remastered), dus ja het blijft een geweldige ervaring, maar niets evenaart de emotionele impact van de eerste playthrough natuurlijk
Ik vond het leuke van de Ellie levels dat je met een andere tactiek speelt omdat zij veel zwakker is. De DLC (left behind) vond ik ook goed.
Left Behind vond ik ook sterk! Het einde daarvan op Grounded moeilijkheidErapaz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:57:
Ik vond het leuke van de Ellie levels dat je met een andere tactiek speelt omdat zij veel zwakker is. De DLC (left behind) vond ik ook goed.

Kan iemand de gameplay doorsturen per privebericht. Enkel spoilervrije aub. Wil gewoon eens de graphics enz zien.
Oke ik hoor dat het plot minder is. Maar er zijn slechts 2 uur van de beelden gelekt. Misschien is er nog een plot of zal er meer uitgelegd worden er rond en is het toch nog fantastisch?
Oke ik hoor dat het plot minder is. Maar er zijn slechts 2 uur van de beelden gelekt. Misschien is er nog een plot of zal er meer uitgelegd worden er rond en is het toch nog fantastisch?
Misschien heeft iemand anders je toch kunnen helpen, maar er is eigenlijk weinig pure gameplay. Het is allemaal heel spoilergevoelig, of er zijn een hoop screen overlays in beeld met dev informatie.sturtiebe schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:38:
Kan iemand de gameplay doorsturen per privebericht. Enkel spoilervrije aub. Wil gewoon eens de graphics enz zien.
Over je tweede opmerking (GEEN spoilers, maar doe voor de zekerheid toch maar spoiler tags)
spoiler:
Uit al de geleakte content is het ECHT wel duidelijk wat het verhaal van deze game is.
Een verhaal is iets subjectief, dus is het goed of slecht... idk?
Maar op zo'n minst kan je wel heel erg je wenkbrauwen fronsen bij de keuzes die ze hebben gemaakt.
Ze hadden zo veel verschillende wegen kunnen inslaan met het verhaal, en dan is het gewoon opvallend dat deze optie volgens hen de beste keuze was. Het is alleszins duidelijk dat ze voor een optie hebben gekozen om een bepaalde controverse te creëren en een bepaald narrative te pushen. En niet per se de optie die je als waardig en logisch vervolg op de eerste game kan zien.
Maar op zo'n minst kan je wel heel erg je wenkbrauwen fronsen bij de keuzes die ze hebben gemaakt.
Ze hadden zo veel verschillende wegen kunnen inslaan met het verhaal, en dan is het gewoon opvallend dat deze optie volgens hen de beste keuze was. Het is alleszins duidelijk dat ze voor een optie hebben gekozen om een bepaalde controverse te creëren en een bepaald narrative te pushen. En niet per se de optie die je als waardig en logisch vervolg op de eerste game kan zien.
Er is weinig gameplay? Er is zat gameplay uitgekomen het afgelopen jaar. Ook gewoon lengthy stukken.Anton.net schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:02:
[...]
Misschien heeft iemand anders je toch kunnen helpen, maar er is eigenlijk weinig pure gameplay. Het is allemaal heel spoilergevoelig, of er zijn een hoop screen overlays in beeld met dev informatie.
Over je tweede opmerking (GEEN spoilers, maar doe voor de zekerheid toch maar spoiler tags)
spoiler:Uit al de geleakte content is het ECHT wel duidelijk wat het verhaal van deze game is.
Oh ja, dat klopt! Maar ik ging er van uit dat hij vroeg naar nieuwe gameplay uit de leaksbram1984 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:41:
[...]
Er is weinig gameplay? Er is zat gameplay uitgekomen het afgelopen jaar. Ook gewoon lengthy stukken.
Pas ook op voor de reacties onder de berichten van Naughty Dog op Facebook. Daar gaat iedereen ook los over het plot. Eén zinnetje teveel gelezen helaas
Ga vanaf vandaag als Chuck uit Better Call Saul leven.
Desalniettemin laat ik mijn pre-order gewoon staan. Ik wil het zelf beoordelen en denk dat ik de game wel binnen 3 weken heb uitgespeeld. Als het verhaal niks lijkt te zijn dan kan ik het gelijk schoonspoelen met Ghost of Tsushima maar ik houd hoop

Desalniettemin laat ik mijn pre-order gewoon staan. Ik wil het zelf beoordelen en denk dat ik de game wel binnen 3 weken heb uitgespeeld. Als het verhaal niks lijkt te zijn dan kan ik het gelijk schoonspoelen met Ghost of Tsushima maar ik houd hoop
Kwam helaas ook spoilers tegen, deels ook mijn eigen naïeve schuld, maar toch.D. Ninjai schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:44:
Pas ook op voor de reacties onder de berichten van Naughty Dog op Facebook. Daar gaat iedereen ook los over het plot. Eén zinnetje teveel gelezen helaas![]()
Zolang niet teveel op twitter,facebook,youtube, reddit ect, last of us gaan opzoeken.
Verhaal heb ook mijn twijfels bij, zolang het verhaal niet te veel ge-shoehorned wordt door
spoiler:
SJW, LGBTQ ect , Neil druckmann is nogal pro gender diversiteit zo te zien.
[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 03-05-2020 18:20 ]
Hopelijk word ik nergens gespoiled, maar in de tijden dat we nu leven, vermoed ik dat het wel ergens te maken zal hebben met "wokeness" of lgbt.
Deel één heb ik meerdere keren gespeeld en zeer van genoten. Zou jammer zijn alles nu vergaat in een shit show. Zoals games of thrones bijvoorbeeld...
Deel één heb ik meerdere keren gespeeld en zeer van genoten. Zou jammer zijn alles nu vergaat in een shit show. Zoals games of thrones bijvoorbeeld...
Sony weet nu blijkbaar wie er gelekt heeft, en ze zeggen dat diegene niet geassocieerd zijn met Naughty Dog.
https://www.gamespot.com/...ated-with-n/1100-6476739/
Misschien dan een localization team ofzo.
https://www.gamespot.com/...ated-with-n/1100-6476739/
Misschien dan een localization team ofzo.
Je gaat gewoon zien hoeveel mensen gaan terug krabbelen die nu met een grote mond schreeuwen dat ze niet gaan spelen. Deze mensen zijn precies de gene die als eerste straks de TloU2 gewoon op de deurmat hebben liggen.Anton.net schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:26:
[...]
Dat is zeker waar. Uiteindelijk is nog geen uur aan beelden gelekt. Er mist dus een hoop nuance.
Ik kan me werkelijk niet druk maken om dit soort dingen, want dan kan ik net zo goed ook stoppen met series kijken. Zie wat er bv wat er bij The Walking Dead gebeurde en alle drama die daarna kwam. Jammer, maar op een gegeven moment is het ook gewoon next...nieuwe serie of nieuwe game IP.
Meeste schreeuwers in Social media zijn vaak juist diegenen die helemaal niet gamen mits het vaak om controversy in de gaming community is.Recon24 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:42:
[...]
Je gaat gewoon zien hoeveel mensen gaan terug krabbelen die nu met een grote mond schreeuwen dat ze niet gaan spelen. Deze mensen zijn precies de gene die als eerste straks de TloU2 gewoon op de deurmat hebben liggen.
Ik kan me werkelijk niet druk maken om dit soort dingen, want dan kan ik net zo goed ook stoppen met series kijken. Zie wat er bv wat er bij The Walking Dead gebeurde en alle drama die daarna kwam. Jammer, maar op een gegeven moment is het ook gewoon next...nieuwe serie of nieuwe game IP.
Zijn gewoon trigger happy SJW's die boel blijven stoken.
Ugh, ben in ieder geval al een spoiler tegengekomen 
(mening volgt, geen spoiler)
(mening volgt, geen spoiler)
spoiler:
Waardeloze keuze, dealbreaker voor mij. Ik ben alle interesse in dit spel nu al kwijt. Ik pak 'm wel een keer met korting op of tweedehands of zo. Zo ontzettend teleurgesteld hierin en dat na het legendarische eerste deel.
Pffff mensen die game annuleren wegens verhaal. Ik vrees het ergste bleeuh
En de helft van die claims hebben we niet eens een PS4 of überhaupt nog niet gepreordered.sturtiebe schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:09:
Pffff mensen die game annuleren wegens verhaal. Ik vrees het ergste bleeuh
Als je 1 groep niet kan geloven zijn het gamers wel, die verzinnen alles bij elkaar om maar een punt kracht bij te zetten of een beetje te zeiken over niks.
En zoals gewoonlijk zie ik het vanzelf wel en zal het me een zorg zijn wat de entitled gaming "community" nu weer te janken heeft.
Heb wat gelezen en gezien en het is een gewaagde kant die ze kiezen. En durf zeker te zijn dat niemand dit zag aankomen. Maar heb zelf meer moeite met de focus op het extreme geweld. Ik kan daar niet van genieten. Als je de promotie beelden kijkt is het allemaal heel donker en erg gefocust op shock effect. Zo realistisch mogelijk in beeld brengen hoe iemand pijn heeft en of dood gaat.. whats the fun in that.. krijg er ook niet de vibe bij die deel 1 me gaf.
Maar we gaan zien als de game uitkomt, broertje haalt hem wel waarschijnlijk dus kan dan ook spelen. Moet eerlijk zijn dat ik meer uitkijk naar ghost of tsushima ondanks daar nog geen echte gameplay van getoond is.
En niet dat ik ineens anti geweld enz ben, nee het is deel van het leven. Maar een game moet mij plezier brengen en ik krijg geen plezier uit dit soort dingen. Zeker als je beseft dat de medewerkers daar naar snuff beelden keken om te analyseren hoe mensen doodgaan enz. Das gewoon fucked up..
Maar we gaan zien als de game uitkomt, broertje haalt hem wel waarschijnlijk dus kan dan ook spelen. Moet eerlijk zijn dat ik meer uitkijk naar ghost of tsushima ondanks daar nog geen echte gameplay van getoond is.
En niet dat ik ineens anti geweld enz ben, nee het is deel van het leven. Maar een game moet mij plezier brengen en ik krijg geen plezier uit dit soort dingen. Zeker als je beseft dat de medewerkers daar naar snuff beelden keken om te analyseren hoe mensen doodgaan enz. Das gewoon fucked up..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Server leak zo te zien, geen spoilers in deze video.
[ Voor 38% gewijzigd door nFo op 04-05-2020 21:10 ]
Video bericht van Neil Druckmann:
https://www.instagram.com...X59/?igshid=1ugpxfh4omqt8
https://www.instagram.com...X59/?igshid=1ugpxfh4omqt8
@D. Ninjai Nee, morgen. Amerikaanse notatie waarbij ze eerst de maand zetten, ze hadden beter May 6th kunnen zeggen i.p.v. 05.06.2020.
Aah scherp, my bad! 🙈Bananeman schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:40:
@D. Ninjai Nee, morgen. Amerikaanse notatie waarbij ze eerst de maand zetten, ze hadden beter May 6th kunnen zeggen i.p.v. 05.06.2020.
Ben benieuwd
Zie het wel gebeuren dat die trailer een hoop spoilers bevat. Dat ze inspelen op de leaks en bepaalde dingen op een 'coole' manier presenteren, zodat mensen anders gaan denken over het verhaal.
Ofwel gaan ze gewoon focussen op dikke gameplay en setpieces, om zo mensen te overtuigen.
Zie het wel gebeuren dat die trailer een hoop spoilers bevat. Dat ze inspelen op de leaks en bepaalde dingen op een 'coole' manier presenteren, zodat mensen anders gaan denken over het verhaal.
Ofwel gaan ze gewoon focussen op dikke gameplay en setpieces, om zo mensen te overtuigen.
Kwam deze vandaag nog tegen
(reddit link, geen spoilers, comments daar zijn locked)

(reddit link, geen spoilers, comments daar zijn locked)
.
[ Voor 99% gewijzigd door Nietdatikweet op 06-05-2020 10:59 ]
Mijn mening en wens over de leak.
spoiler:
Heb ze gezien. En tja wat moet valt er te zeggen. Ben er ook niet zo over te spreken, maar das logischs. Maar ik zat wel na te denken. Ik las dat dit leaks waren van early builds. Dus ik hoop dat ook de story. Stel je voor dat deze beelden niet meer in de game zitten. En dat ze het verhaal hebben aangepast. Als ik de instavideo van Neil zie en de twitter post van Troy. Dan denk ik wel van Could it be? Could this be not in the game anymore?! Ik hoop vurig van wel. Maar tijd zal het leren. Ik haal de game zoiezo wel dan kan ik echt pas oordelen want garbage wordt de game echt niet.
Moet die reactie van @Nietdatikweet niet tussen spoilertags? Ik heb het gelukkig nog niet gelezen, maar zag [Spoiler] staan en vervolgens een stuk zichtbare tekst. Maar ga het niet lezen, omdat ik bang ben dat het spoilers bevat.
Staat in ieder geval heel raar zo.
Staat in ieder geval heel raar zo.
@dvd-linden
Heb het gefixt. Mocht je het wel.gelezen hebben , het was niet inhoudelijk.
@Sleeon
Volgens mij om 16:00
Heb het gefixt. Mocht je het wel.gelezen hebben , het was niet inhoudelijk.
@Sleeon
Volgens mij om 16:00
Hier is de nieuwe trailer. Beetje een mix tussen footage uit vorige trailers, de leaks en een paar nieuwe shots
Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.
Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.
Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.