Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Katmi Het spel komt op twee discs en is lang niet zo groot qua wereld als RDR2. Dat betekent waarschijnlijk zaken als 4K textures. Dat ga je zeker wel zien, net als (checkerboarding) 4K resolutie vs. 1080p. Wellicht ook betere draw distance en hogere schaduw kwaliteit en een multiplayer die op 60 fps draait. ND kennende gaan ze alles uit de Pro trekken.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:17
bram1984 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:24:
@Katmi Het spel komt op twee discs en is lang niet zo groot qua wereld als RDR2. Dat betekent waarschijnlijk zaken als 4K textures. Dat ga je zeker wel zien, net als (checkerboarding) 4K resolutie vs. 1080p. Wellicht ook betere draw distance en hogere schaduw kwaliteit en een multiplayer die op 60 fps draait. ND kennende gaan ze alles uit de Pro trekken.
Dat zeg ik toch in mijn post ? :) je gaat op de base ps4 niks missen buiten wat betere shadows/draw distance en 4k textures als je een 4k scherm en Pro hebt en anders supersampled 4k textures als je een Pro en 1080p display hebt.

Denk dat de persoon waar ik een reply tegen gaf zich meer zorgen maakte over actual performance als in fps dan om wat shadows en scherpere stenen of muren qua textures, en die stabiele fps zit bij ps4 exclusives vaak wel altijd snor tussen de base console en de Pro ( zie bv Uncharted 4, Lost Legacy, Horizon Zero Dawn )

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik vind de locaties teveel op deel 1 lijken in de trailer. bos>Stad/gebouwen>ranch. Mocht wel wat ‘apocalyptischer’.

Overigens, dikke jammer van de spoiler(s). De grauwe beelden van de 1e trailer zijn helaas weggezonken met deze. Doe maar de sfeer van de 1e trailer graag.

[ Voor 63% gewijzigd door Farabi op 25-09-2019 23:54 ]

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Hamazaki schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:46:
Ik vind de locaties teveel op deel 1 lijken in de trailer. bos>Stad/gebouwen>ranch. Mocht wel wat ‘apocalyptischer’.

Overigens, dikke jammer van de spoiler(s). De grauwe beelden van de 1e trailer zijn helaas weggezonken met deze. Doe maar de sfeer van de 1e trailer graag.
Ik was juist reuze blij om die locaties te zien, gelijk flashback naar TLOU! Hopelijk maken ze er ook weer 4 seizoenen van. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

@Katmi Je zegt dat het waarschijnlijk niet op gaat vallen, wat ik betwijfel met 2 discs.

@Hamazaki Het is in de VS, waar heb je het over? Welke locaties wil je zien dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:58
*O* Outbreak Day *O*

Om 17u komen de previews online van de 3u hands on. Ben benieuwd, hopelijk niet te veel spoilers.
Een uur later zou er ook speciale outbreak day content komen. Het is al geleakt dat er weer een gratis theme voor de ps4 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:41
Ik snap het gezeur over spoilers echt niet, al helemaal niet over het laten zien van Joel en Tommy. Dit zijn personages waarvan het super logisch is dat ze een rol hebben in deel 2. Of komt dit voor sommige mensen als een big surprise dat Joel in de game zit? Wow, had ik echt niet verwacht, dikke spoiler.

Zijn rol in het verhaal (of die van Tommy) zie je niks van, dus dat kan nog steeds alle kanten op.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:33

s0kkie

Cowabunga

Mij boeit het ook niet echt, maar ik snap wel dat sommige mensen teleurgesteld zijn. De eerste paar teasers schepte een idee dat er iets met hem gebeurd zou zijn en hielden ze dit tot aan een paar dagen geleden nog een beetje mysterieus. Nu is dat mysterieuze natuurlijk er van af.
Uiteraard kan er nog van alles met hem of Ellie gebeuren dus daarom snap ik het gezeur verder ook niet :+

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07 16:54
Katmi schreef op woensdag 25 september 2019 @ 20:17:
[...]

Waarschijnlijk hetzelfde als Uncharted 4 of the lost legacy dus maw even fine op de ps4 dan op de ps4 pro buiten shadow quality/textures/paar kleine gfx aanpassingen die bijna niet opvallen tenzij je de DigitalFoundry comparison video gaat bekijken.

Honestly alles wat ik al heb gezien van die spel is in gfx geen huge leap over Uncharted 4 dus zou ook niet weten waarom het spaak zou lopen op de base ps4, bij Spider-Man of Horizon Zero Dawn of dergelijke was dat bv ook niet het geval.
Ja er zijn een paar nieuwe motion capture snufjes in dit spel maar die waren te zien in bv de ingame cutscene op E3 ( bv Ellie haar neus die beweegt als ze lacht ) dus dat heeft geen terugslag op actual gameplay of performance.

En zowiezo is dit weer een titel die ze op de PS5 als remaster gaan uitbrengen voor de volle pot binnen het 1ste launch jaar, dus dan kan je hem daar nog eens opnieuw spelen :+
Een remaster voor de PS5? Ik denk eerder een update met verbeterde prestaties omdat de PS5 backwards compatibel is.

• Anton.net
Tot nu toe zijn er geen grote spoilers geweest. Maar vandaag gaan ze een grote brok gameplay tonen. Als het echt een stuk van 2-3u is, is het moeilijk de story te mijden.
Ik hoop dat het gewoon multiplayer is, maar daar lijkt het niet op.

ND gaat met elke game ietsje meer open world. Lost Legacy had dat grote open world gebied, zal ook wel in TLoU2 zitten. In de nieuwe trailer zie je Ellie en Dina te paard het kamp verlaten in de winter. Wellicht kan je dan een groot gebied ontdekken en wat side content doen op eigen tempo.
Misschien tonen ze dat in de preview

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik weet nog van U4 en Lost Legacy trailers dat wat ze dan tonen, niet letterlijk in de eind release komt. Ze veranderen altijd iets zodat het toch weer als nieuw aan voelt :)

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:14
Ik heb hier ontzettend veel zin in. Probeer het zo te timen dat ik het eerste deel uit ga spelen op het moment dat ik zo snel mogelijk met deel 2 kan beginnen.

Ik vond de gameplay wel simpel en op een duur een herhaling van zetten. Maar de kracht van Naughty Dog zit in het verhaal, de levensechte personages en de gevoelige snaren op de juiste momenten raken en daar speel ik het voor.

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-07 10:38

Asitis

Dus.

Raem schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:25:
Ik snap het gezeur over spoilers echt niet, al helemaal niet over het laten zien van Joel en Tommy. Dit zijn personages waarvan het super logisch is dat ze een rol hebben in deel 2. Of komt dit voor sommige mensen als een big surprise dat Joel in de game zit? Wow, had ik echt niet verwacht, dikke spoiler.

Zijn rol in het verhaal (of die van Tommy) zie je niks van, dus dat kan nog steeds alle kanten op.
Het is een beetje dubbel dat gedoe over spoilers, omdat 'de community' bij de eerste releasetrailer er vanuit is gegaan dat Joel dood zou zijn in deel 2 en dat dat de 'main plot device' zou zijn. Dus mensen klagen nu over spoilers van iets dat inderdaad best te verwachten was, omdat ze zelf loco zijn gegaan op hun eigen theorieën :P

That being said, het lijkt erop dat ik nog op tijd was voor de Collectors Edition :*) Ik ga vast een paar dagen vrij vragen.

• Raem
Asitis schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:56:
[...]

Het is een beetje dubbel dat gedoe over spoilers, omdat 'de community' bij de eerste releasetrailer er vanuit is gegaan dat Joel dood zou zijn in deel 2 en dat dat de 'main plot device' zou zijn. Dus mensen klagen nu over spoilers van iets dat inderdaad best te verwachten was, omdat ze zelf loco zijn gegaan op hun eigen theorieën :P

That being said, het lijkt erop dat ik nog op tijd was voor de Collectors Edition :*) Ik ga vast een paar dagen vrij vragen.
En het grappige is dat die scene uit de laatse trailer die theorie niet eens ontkracht. Kan net zo goed aan het begin van de game zijn waarna Joel alsnog dood gaat.

De CE is overigens bij bol.com nog te bestellen voor de liefhebbers.
https://www.bol.com/nl/p/...-edition/9200000121213959

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 16:32
Raem schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:27:
[...]

En het grappige is dat die scene uit de laatse trailer die theorie niet eens ontkracht. Kan net zo goed aan het begin van de game zijn waarna Joel alsnog dood gaat.

De CE is overigens bij bol.com nog te bestellen voor de liefhebbers.
https://www.bol.com/nl/p/...-edition/9200000121213959
Dat dacht ik ook, maar zij geven aan dat je vooralsnog alleen de standaard versie kunt resrveren. Andere versies zijn nog niet aangeboden bij BOL, al zie je wel al een productpagina en bestelbutton.

• Raem
Vestendrie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:31:
[...]

Dat dacht ik ook, maar zij geven aan dat je vooralsnog alleen de standaard versie kunt resrveren. Andere versies zijn nog niet aangeboden bij BOL, al zie je wel al een productpagina en bestelbutton.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Waarom zou bol de andere edities toevoegen aan de shop om ze vervolgens niet te kunnen reserveren?
Ik heb een bestelbevestiging van de CE. Wordt deze dan straks weer geannuleerd?

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 16:32
Raem schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:36:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Waarom zou bol de andere edities toevoegen aan de shop om ze vervolgens niet te kunnen reserveren?
Ik heb een bestelbevestiging van de CE. Wordt deze dan straks weer geannuleerd?
Geen idee waarom ze dat zouden doen, maar dat is wel wat ik heb meegekregen. Waarschijnlijk omdat de oplage niet bekend is ofzo. Maar aangezien jij een bevestiging hebt gehad lijkt me dat dus onzin wat ik heb gehoord. Niet de bedoeling dat ze iets te koop zetten als het weer wordt geannuleerd natuurlijk.

Anoniem: 93248

21 februari 2020, dan wordt mijn zoon 6. Ik weet al wat ik mijzelf cadeau ga geven voor zijn verjaardag :p

Anoniem: 93248

Pukiq schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:58:
@Vestendrie Inderdaad! Kijk naar een CE edities van Cyberpunk & Death stranding. Die waren eerste week ook uitverkocht. Nu zijn ze overal wel weer beschikbaar. Denk zelfs een overschot?

Zal mij dus niets verbazen dat snel na de release de prijzen van deze CE/LI edities enorm gaan zakken ook.

Ben ook benieuwd of deze edities in de toekomst veel geld gaan opleveren bij doorverkoop.
Er worden er heel van van gemaakt en verkocht lijkt het.
Overschot? Spul is nog niet eens in productie. Sony kijkt eerst wel even de pre-order-kat uit de boom voordat ze de machines aanzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:36:
Ik heb hier ontzettend veel zin in. Probeer het zo te timen dat ik het eerste deel uit ga spelen op het moment dat ik zo snel mogelijk met deel 2 kan beginnen.

Ik vond de gameplay wel simpel en op een duur een herhaling van zetten. Maar de kracht van Naughty Dog zit in het verhaal, de levensechte personages en de gevoelige snaren op de juiste momenten raken en daar speel ik het voor.
Ik heb de kritiek op de gameplay van TLoU nooit echt goed begrepen. Je kunt stealth spelen, veel melee gebruiken, of confrontaties gewoon vermijden. Of gewoon zoals de dude hieronder vol gas gaan. Daarbij kan je vijanden afleiden door attributen te gooien en je kunt ze gijzelen. Ook vragen diverse vijanden om diverse tactieken. Dat gecombineerd met rustige stukken met wat exploratie en scavengen, maakt voor mij de gameplay echt heerlijk en vooral divers en gevarieerd. En dan zit er nog een licht crafting en leveling element in. Ik vind er weinig "simpels" aan. Helemaal voor een lineaire game.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The Last Of Us ● Aggressive Gameplay

• Anton.net
blijkbaar is er geen multiplayer
Nee wel jammer op zich, maar ik ben sowieso niet heel erg van de multiplayers, dus heel erg vind ik het niet.

Previews klinken wel veelbelovend zeg. Het ziet er ook fantastisch uit. Nog even een paar maanden poetsen en ik ben er klaar voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 10:36

nFo

reviews: The Last of Us Part II - Twee uur op jacht met Ellie

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The Last of Us Part 2: What We Think After 2 Hours of Play

Bekijk op YouTube
The Last of Us Part 2: How Joel and Ellie's Relationship Has Changed (Neil Druckmann)

Bekijk op YouTube
The Last of Us Part 2: More Brutal Combat

Bekijk op YouTube
Hey, We Played The Last of Us Part II

Bekijk op YouTube
The Last of Us Part II - Hands-On Preview: We Played for Over 4 HOURS!

[ Voor 60% gewijzigd door nFo op 26-09-2019 20:00 ]

• Anton.net
@bram1984 Die multiplayer was behoorlijk populair bij de fans. Ik speel het nu nog regelmatig.
Ik lees toch dat veel mensen hier in teleurgesteld zijn. Het zou een kleine schande zijn moest er in de toekomst geen MP bijkomen.
Geld zou alleszins geen probleem mogen zijn, denk ik zo

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 26-09-2019 18:31 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:17
bram1984 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 06:37:
@Katmi Je zegt dat het waarschijnlijk niet op gaat vallen, wat ik betwijfel met 2 discs.
Gears 4 was ook 100+gb op Xbox One X na een patch omdat er 4k textures in zaten en is me niet opgevallen op mijn 1080p scherm met supersampling.

Zag het er strak uit ? natuurlijk, maar een iets scherpere texture op de vloer of muur is mij geen duurdere console waard, voor jou overduidelijk wel dus toch leuk dat we dan keuze hebben :)

2 discs zegt weinig buiten dat de install size huge is en dat er waarschijnlijk echte 4k textures in zitten, dat wilt niet opeens magisch zeggen dat je met een ps4 pro op een 1080p scherm met dit spel kwaliteit gaat zien als ''never before'', dat is helaas wachten op de PS5.

• D. Ninjai
bram1984 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:33:
[...]

Ik heb de kritiek op de gameplay van TLoU nooit echt goed begrepen. Je kunt stealth spelen, veel melee gebruiken, of confrontaties gewoon vermijden. Of gewoon zoals de dude hieronder vol gas gaan. Daarbij kan je vijanden afleiden door attributen te gooien en je kunt ze gijzelen. Ook vragen diverse vijanden om diverse tactieken. Dat gecombineerd met rustige stukken met wat exploratie en scavengen, maakt voor mij de gameplay echt heerlijk en vooral divers en gevarieerd. En dan zit er nog een licht crafting en leveling element in. Ik vind er weinig "simpels" aan. Helemaal voor een lineaire game.

[YouTube: The Last Of Us ● Aggressive Gameplay]
Simpel heb ik verkeerd gekozen. Bedoelde eigenlijk dat ik de gameplay als gemiddeld heb ervaren en niet de kracht van de game vind. Zeker niet eenvoudig maar ook niet om in de hemel te prijzen. Op een duur vond ik het ook een sleur worden door de repetitieve secties en de voorspelbaarheid daarvan. Mijn drijfveer om te spelen was het verhaal en de relatie tussen Joël en Ellie en daar heb ik het meest van genoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De enige manier waarop ik het speel.
Zo veel mogelijk vijanden stilletjes uitschakelen en bij detectie, wegrennen en verstoppen.
Ammunitie conserveren, want dat is schaars in de wereld van TLoU. Wat in het spel niet echt zo is, want vijanden laten altijd wel wat munitie vallen, als je dreigt zonder te zitten. Beetje role-playing dus :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anton.net

Bekijk op YouTube
The Last of Us Part II - Inside the Demo | PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik kijk niks meer tot 21 februari na de trailer van dinsdag :p
Dit wordt gewoon een meesterwerk zoals we van ND gewend zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:20:
Ik kijk niks meer tot 21 februari na de trailer van dinsdag :p
Dit wordt gewoon een meesterwerk zoals we van ND gewend zijn!
Ik zit ook in die modus. Ik hoef niets meer te zien tot de release. De gameplay beelden skip ik ook.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-06 20:55
Verrassend dat er geen multiplayer is. Beetje teleurstellend wel. Ik had best veel uurtjes zitten in zowel de single- als multiplayer. Allebei erg goed.

Dan zullen we maar dubbel zo hard van de campaign zelf moeten genieten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt erop dat er later een uitbreiding of standalone multiplayer komt:

https://twitter.com/Naughty_Dog/status/1177392945458286595

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DdLDfbyCOFlaI94EeOdudfO3/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Klinkt voor mij alsof ze zich eromheen willen praten.
Er komt geen Factions 2, daar komt het op neer.

Ze hebben een 'idee' voor een grote MP game, maar er zijn geen concrete plannen. Al die de studio's hebben wel 1000 ideeën, waarvan er 998 gewoon in de vuilbak belanden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anton.net op 27-09-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:18:
Klinkt voor mij alsof ze zich eromheen willen praten.
Er komt geen Factions 2, daar komt het op neer.

Ze hebben een 'idee' voor een grote MP game, maar er zijn geen concrete plannen. Al die de studio's hebben wel 1000 ideeën, waarvan er 998 gewoon in de vuilbak belanden.
Mwah ze zeggen letterlijk dat "we" uiteindelijk iets zullen krijgen waar hun multiplayer ideeën in verwerkt zullen zitten en dat we meer zullen horen "when it's ready". Tijdje terug waren er zelfs vacatures voor een MP component. Dat alles zeg en doe je niet als je eromheen wilt lullen. Dan zeg je gewoon sorry, er komt geen MP, onze focus was de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:06
Tja ik en mijn broertje waren meteen blij bij horen geen mutiplayer, puur de focus op singleplayer. Maar balen voor mensen die wel willen. Maja er zijn zo ontzettend veel multiplayer focussed games op moment dat ik puur singleplayer wel top vind !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 13:14
Is er eigenlijk al bekend of in Nederland de Ellie editie uitkomt, ik kan deze nergens vinden, alleen in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Poulske schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:12:
Is er eigenlijk al bekend of in Nederland de Ellie editie uitkomt, ik kan deze nergens vinden, alleen in de US.
Ja, die komt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Oke, dank je wel. Ik ben die week in Amerika, misschien toch maar eens kijken om hem daar gewoon te kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Geen multiplayer? YES! geen nare geforceerde online trophies om een platinum te halen zoals in deel 1...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Poulske schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:15:
[...]

Oke, dank je wel. Ik ben die week in Amerika, misschien toch maar eens kijken om hem daar gewoon te kopen.
Denk niet dat je die in de winkel tegen gaat komen. Pre-orders zijn volgens mij overal al uitverkocht en op ebay staan ze voor rond de €500,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil vooral weten of we hier met enige vorm van censuur te maken krijgen. Afhankelijk daarvan pre-order ik deze in de EU of de US store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
bram1984 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:53:
Ik wil vooral weten of we hier met enige vorm van censuur te maken krijgen. Afhankelijk daarvan pre-order ik deze in de EU of de US store.
Dat is volgens mij alleen in Duitsland het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
NotSoSteady schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:56:
[...]

Dat is volgens mij alleen in Duitsland het geval.
Wat effect kan hebben op heel Europa. De multiplayer van deel 1 was ook in heel Europa gecensureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Fietsbel schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:18:
Geen multiplayer? YES! geen nare geforceerde online trophies om een platinum te halen zoals in deel 1...
Die vier hele trophies :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
12 weken voltooien per Faction nam aardig wat tijd in beslag. Nog meer als je faalt op een 100% risk mission en weer opnieuw kon beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wel 4 hele nare trophies die echt teveel tijd kosten....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Raem schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:32:
[...]

Denk niet dat je die in de winkel tegen gaat komen. Pre-orders zijn volgens mij overal al uitverkocht en op ebay staan ze voor rond de €500,-.
Ja ik zie het, ben al op GameStop, best Buy en Amazon aan het rond kijken. Nergens meer te krijgen. Gekkenwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
v8power67 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:02:
Tja ik en mijn broertje waren meteen blij bij horen geen mutiplayer, puur de focus op singleplayer.
Ik lees dat meer mensen dit zeggen, maar het is wel een HEEL makkelijk excuus van ND.
Al hun games sinds Uncharted 2 hebben een MP gehad. Voor zover ik weet hebben de campaigns van die games nooit geleden onder het feit dat er ook MP was.
Resources en tijd zouden geen enkel excuus mogen zijn, zeker niet als je er naar streeft om de beste game studio ter wereld te zijn. (en daar streeft ND naar).

Het is gewoon heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Anton.net schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:36:
[...]

Ik lees dat meer mensen dit zeggen, maar het is wel een HEEL makkelijk excuus van ND.
Al hun games sinds Uncharted 2 hebben een MP gehad. Voor zover ik weet hebben de campaigns van die games nooit geleden onder het feit dat er ook MP was.
Resources en tijd zouden geen enkel excuus mogen zijn, zeker niet als je er naar streeft om de beste game studio ter wereld te zijn. (en daar streeft ND naar).

Het is gewoon heel jammer.
Tja ze zeggen zelf is hun meest uitgebreide en complexe project tot nu toe. Dus ja we hebben amper wat gezien van tlou2 wat dus goed nieuws is want ze zijn echt all in gegaan. En het feit dat ze dus geen tijd hadden voor multiplayer betekend dat ze dit vroeger wel hadden. Maar dat waren andere projecten andere doelen enz. Vind makkelijk om te zeggen dat het een excuus is. Zoals ze zeggen ze gaan echt weer werken aan een multiplayer project alleen dat paste dus niet bij dit spel volgens hun en tja denk dat hun alleen dit als beste kunnen bepalen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Een tijdje terug riep Shawn Layden toch dat er mogelijk first party multiplayer titels naar meerdere platformen komen?
Misschien komt er wel een 'The Last of Us: Factions' ofzo. Een multiplayer only die ze op meerdere platformen willen uitbrengen en ze het daarom hebben losgetrokken van de singeplayer.
Of dat ze TLOU helemaal loslaten en Naughty Dog een multiplatform online game gaat maken op basis van wat ze al hadden liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Raem op 27-09-2019 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
http://www.pushsquare.com...ase_ps4_model_not_the_pro

The Last of Us 2 Is Targeting the Base PS4 Model, Not the Pro
Speaking with USgamer, lead game designer Emilia Schatz said that the base PS4 is Naughty Dog's target platform. "That's actually what I've got on my desk at work, and so that's what we sort of aim for." Schatz then goes on to state that the footage we saw earlier this week isn't the game's final frame rate nor its locked screen resolution.
https://www.usgamer.net/a...formance-ps4-over-ps4-pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redelijk standaard bij Sony first party titels. Om ervoor te zorgen dat die versie in ieder geval stabiel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:32:
[...]

Tja ze zeggen zelf is hun meest uitgebreide en complexe project tot nu toe.
Ik hoop dat ze wel de focus weten te behouden en het verhaal niet nodeloos laten slepen, zoals bij RDR2. Dat was wat mij betreft echt een voorbeeld van overdaad schaadt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Halley Gross (co-writer) zei in een interview: "Part 2 is 50% bigger, not just in length but in width. All of our levels are bigger and wider".
Ik verwacht 18-22 uur ongeveer.
Hoe langer je de game maakt, hoe moeilijker het wordt om de kwaliteit van het verhaal te behouden.
GoW bijvoorbeeld vond ik eigenlijk al net iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:12:
Halley Gross (co-writer) zei in een interview: "Part 2 is 50% bigger, not just in length but in width. All of our levels are bigger and wider".
Ik verwacht 18-22 uur ongeveer.
Hoe langer je de game maakt, hoe moeilijker het wordt om de kwaliteit van het verhaal te behouden.
GoW bijvoorbeeld vond ik eigenlijk al net iets te lang.
Zo lang is deel 1. Deze gaat richting de 25-30 uur minimaal. Ik deed zelf 25 uur over deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante read dit.

https://www.gamespot.com/...blem-of-com/1100-6470121/

Je AI companion hebben ze wat beter gemaakt. Dat is wat mij betreft het grote minpunt van deel 1. Dat Ellie soms ineens door het beeld heen kwam rennen omdat ze geen plek kon vinden om te schuilen en dat de enemy AI vervolgens niks doorhad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:32:

Je AI companion hebben ze wat beter gemaakt. Dat is wat mij betreft het grote minpunt van deel 1. Dat Ellie soms ineens door het beeld heen kwam rennen omdat ze geen plek kon vinden om te schuilen en dat de enemy AI vervolgens niks doorhad.
Eens dat het soms wat immersie brekend was en het zou een welkome verbetering zijn. Ik hoop wel dat ze de detectie van je metgezel door vijandelijke AI wederom weglaten. Niks is zo irritant dat een stealth aanpak verpest zien worden door klungelige AI - en die zal in deel 2 ook niet perfect zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Interessante read dit.

Dat, maar andersom ook. Ik ben bij dat stuk met David bij de lift heel vaak doodgegaan op grounded, omdat hij gewoon om zich heen zat te kijken terwijl ik door 2/3 infected werd aangevallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Interessante read dit.

Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/863a4c71e4c2c84a2fcffb83d06d0de3/tumblr_p7rns888x51wiaysxo1_1280.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:04:

Dat, maar andersom ook. Ik ben bij dat stuk met David bij de lift heel vaak doodgegaan op grounded, omdat hij gewoon om zich heen zat te kijken terwijl ik door 2/3 infected werd aangevallen.
Dat was echt een vervelend stuk op Grounded, zo veel frustratie :X
Het einde van Left Behind was zo mogelijk nog lastiger op Grounded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De AI in het algemeen kon wel een flinke verbetering gebruiken tov deel 1. TLoU 1 kan nog redelijk goed mee met games van tegenwoordig, maar de enemy AI is echt wel 1 van de pijnpunten.

Wat vinden jullie trouwens van de box art? Ben er niet zo'n fan van eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/o3wdbfy0tlo31.jpg?width=216&crop=smart&auto=webp&s=94dc3d0de50c767fe0b85b756103efd7b0776736

Er is ook een Day One versie te krijgen met een reversible cover. Die vind ik al beter :*)
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/regular/FC/2/5/9/3/9200000121213952.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bekijk op YouTube
[4K] The Last of Us Part 2: PS4 Pro Tech Preview!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Anton.net
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WZ1whBs.gif

edit: heb er m'n avatar van gemaakt :+

[ Voor 36% gewijzigd door Anton.net op 01-10-2019 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Netjes dus de tech side. Las een hoop geklaag over de 1440p res... Echt vaag wat maakt de res uit als het er super strak uitziet.
Plus ze hebben gezegd dat de fps en resolutie beide nog niet vast staan voor eindproduct.
Heb zelf nog een 1080 peasant tv dus vind allemaal best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Every single character in The Last of Us Part 2 has a heartbeat

https://www.polygon.com/2...ogy-naughty-dog-interview

Ben zeer benieuwd hoe dat de gameplay beinvloedt. Kunnen Clickers je dan ook "zien" doordat je zit te hijgen nadat je een sprint hebt getrokken oid? Dat zou het nog extra spannend maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Netjes dus de tech side. Las een hoop geklaag over de 1440p res... Echt vaag wat maakt de res uit als het er super strak uitziet.
Plus ze hebben gezegd dat de fps en resolutie beide nog niet vast staan voor eindproduct.
Heb zelf nog een 1080 peasant tv dus vind allemaal best :P
Dat geklaag snap ik echt niet. Alsof er een wereld van verschil zit tussen 4K/CB en 1440p. Nee dus. Wat mij betreft draait alles op 1440p en gooien ze de rest van de resources op hoe de game er voor de rest uitziet.

Sowieso gebruikt ND prima AA technieken, dus kartels ga je niet zien.

Ik ben wel benieuwd naar de HDR in deze game en ook het geluidsprofiel voor mijn Platinum headset. Dat moet intens worden.
veldkampj schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:36:

Ben zeer benieuwd hoe dat de gameplay beinvloedt. Kunnen Clickers je dan ook "zien" doordat je zit te hijgen nadat je een sprint hebt getrokken oid? Dat zou het nog extra spannend maken :P
Ik kan me niet voorstellen dat clickers je adem kunnen horen. Dan zouden ze wel heel voor doordraven in het implementeren van systemen waar je ook nog eens rekening mee moet houden. Ik denk dat het meer iets is om spanning voor de speler zelf toe te voegen. Waarschijnlijk hadden ze daar dan ook wel iets over gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem

Denk het niet. Uit het artikel:
There’s no heartbeat monitor in The Last of Us Part 2. It’s not a gameplay mechanic where you have to keep a steady heartbeat and there’s no stamina meter to worry about.

en

In other words, any action you take will have an impact on the sounds that Ellie is making. Even just being near enemies will cause her to breathe a little harder, making the scene even more tense and realistic.
Lijkt me vooral een audio dingetje om sommige dingen nog intenser te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 14:52

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik ben nu al para over die honden; die beesten ruiken je en tracken je vlucht spoor dus gewoon! Noooooo

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuitfluiter schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:35:
[...]

Ik ben nu al para over die honden; die beesten ruiken je en tracken je vlucht spoor dus gewoon! Noooooo
Flesje gooien, pijltje tussen de ogen, molotovje ernaast. Genoeg opties. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
Wie weet kom je wat brokjes tegen of een stukje vlees. Dat zou ook wel humor zijn als je dat kan gebruiken om ze af te leiden :+

Ik zie er wel tegenop. Speurhonden maken het wel spannender maar ik had vroeger zulke trauma's aan Tomb Raider met die wolven en tijgers die uit het niets op je af duiken... dat lijkt hier ook weer te gebeuren als je even niet oplet. Desalniettemin heb ik net de special edition besteld voor de artbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Het belet wel een trage sneaky snake tactiek iig wanneer zo'n hond je op het spoor is.
Naja, we gaan het mee maken. Binnenkort maar weer eens een playthrough van 1 doen om weer even in de mood te komen

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 07:06:
Het belet wel een trage sneaky snake tactiek iig wanneer zo'n hond je op het spoor is.
Net zoals in het echte leven dus :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

DennusB schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Net zoals in het echte leven dus :P
Ik kom nooit buiten dus zou het niet weten ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Laatst online: 29-04 09:11
Ik ben een beetje bang voor The Last of Us 2. De lat na deel 1 ligt zo enorm hoog en iedereen kijkt zo uit naar het verlof, mezelf incluis, dat de kans op teleurstelling groot is :-(

Alleszins is TLoU 1 de eerste game waar ik me emotioneel in geïnvesteerd voelde, waar ik ontdekte dat je een empathisch vermogen kan hebben tov digitale personages... Ik kan alleen maar hopen dat deel 2 die lijn verder zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:45
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:37:
Ik ben een beetje bang voor The Last of Us 2. De lat na deel 1 ligt zo enorm hoog en iedereen kijkt zo uit naar het verlof, mezelf incluis, dat de kans op teleurstelling groot is :-(

Alleszins is TLoU 1 de eerste game waar ik me emotioneel in geïnvesteerd voelde, waar ik ontdekte dat je een empathisch vermogen kan hebben tov digitale personages... Ik kan alleen maar hopen dat deel 2 die lijn verder zet.
Dat had ik destijds met MGS3 Snake Eater, gigantische brok in mn keel, bijna een traan. Laatst nog met RDR2, Arthur...zoveel heb ik niet met TLOU maar games kunnen idd mooie ervaringen bieden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:37:

Daar maak ik me dus echt totaal geen zorgen over. Het is ND. Dat zijn de beste verhaalvertellers van de hele industrie wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:13
Over het verhaal maak ik me ook geen zorgen.

Ik ben blij dat het qua gameplay net wat interessanter gaat worden.Geen grote veranderingen maar toch net genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 15-10-2019 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Uncharted 3 was duidelijk minder qua gameplay en verhaal dan Uncharted 2. Toevallig was Neil Druckmann niet betrokken bij U3 want hij was met een klein team bezig met TLOU. Het was nog steeds een dijk van een game, begrijp me niet verkeerd. Uncharted 4 en Lost Legacy waren wel weer fantastisch (wel weer met Neil) en zolang hij betrokken is maak ik ook geen zorgen ze TLOU niet zullen overtreffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
ND is wel wat meer dan enkel Neil he. Het is niet zo dat TLOU gemaakt is door een klein team onder leiding van 'almachtige' Neil :P
In die tijd was Bruce Straley nog DE man binnen ND. Hij stond ook gewoon op TLOU en niet U3.

Lost Legacy is ook grotendeels zonder Neil gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
D. Ninjai schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:50:
Uncharted 3 was duidelijk minder qua gameplay en verhaal dan Uncharted 2. Toevallig was Neil Druckmann niet betrokken bij U3 want hij was met een klein team bezig met TLOU. Het was nog steeds een dijk van een game, begrijp me niet verkeerd. Uncharted 4 en Lost Legacy waren wel weer fantastisch (wel weer met Neil) en zolang hij betrokken is maak ik ook geen zorgen ze TLOU niet zullen overtreffen.
Lost Legacy is zonder Neil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
jori040 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Lost Legacy is zonder Neil.
Nee klopt. Heel kort in het begin betrokken om het verhaal uit te denken maar niet als regisseur nee.
Anton.net schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:23:
ND is wel wat meer dan enkel Neil he. Het is niet zo dat TLOU gemaakt is door een klein team onder leiding van 'almachtige' Neil :P
In die tijd was Bruce Straley nog DE man binnen ND. Hij stond ook gewoon op TLOU en niet U3.

Lost Legacy is ook grotendeels zonder Neil gemaakt
Nee eens :P maar gezien hun rollen als creative director hebben zij wel invloed op de pacing van het verhaal, gameplay en het gedrag van de personages. Althans daar denk ik dan aan als ik naar hun functie kijk. Die balans vond ik zoek bij U3.

[ Voor 55% gewijzigd door D. Ninjai op 15-10-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Lees net dat de game uitgesteld is naar de Lente 2020.

Nog wat langer wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hoolz14 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:25:
Lees net dat de game uitgesteld is naar de Lente 2020.

Nog wat langer wachten dus.
Een gerucht dat het eventueel wordt uitgesteld bedoel je toch? :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Flagg schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:27:
[...]
Een gerucht dat het eventueel wordt uitgesteld bedoel je toch? :)
Kotaku en ZHugeEX zeggen het allebei, zal wel waar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Anton.net schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:36:
[...]

Kotaku en ZHugeEX zeggen het allebei, zal wel waar zijn
Kans is ook wel aanwezig maar om het meteen als feit verder te verspreiden is wel des internet maar niet geheel correct. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-07 10:36
Mei 2020 wordt het dus, aldus Naughty Dog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

The Last of Us Part II Comes to PS4 in May
An update from the game's director;

https://blog.us.playstati...t-ii-comes-to-ps4-in-may/

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 24-10-2019 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik vind het niet erg, backlog is nog lang genoeg en kunnen we nog langer genieten van het moment dat we uitkijken naar de game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 06:53
“The last of us 2 uitgesteld tot Q4 2020 en wordt PS5 launchgame”

Daar had ik vrede mee gehad :p

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja dit is een standaard Naughty Dogs dingetje, ik wist dit al gelijk bij de eerste datum onthulling.
Teleurstellend maar ook begrijpelijk, tenslotte zijn ze wel de beste developer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat is mooi want eind mei tot de release van de ps5 is alleen maar korter :)
Gezien de downgrade wil ik deze game echt niet meer spelen op de huidige generatie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:13:
Dat is mooi want eind mei tot de release van de ps5 is alleen maar korter :)
Gezien de downgrade wil ik deze game echt niet meer spelen op de huidige generatie.
Succes daarmee. :P Zodra die in de winkel ligt kan ik mezelf echt niet inhouden. Dan maar op de PS5 nog een keer spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 24-10-2019 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:33:
[...]

Succes daarmee. :P Zodra die in de winkel ligt kan ik mezelf echt niet inhouden om hem te halen.
Haha dat wordt niet makkelijk inderdaad :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:36

vhal

ಠ_ಠ

nFo schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:37:
The Last of Us Part II Comes to PS4 in May
An update from the game's director;

https://blog.us.playstati...t-ii-comes-to-ps4-in-may/
en een paar maanden later brengt men een remastered versie uit voor de PS5 #moarcash :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
vhal schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:29:
[...]

en een paar maanden later brengt men een remastered versie uit voor de PS5 #moarcash :+
Dat is hoe het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .jef
  • Laatst online: 29-04 09:11
Ik vind het niet zo erg dat hij is uitgesteld. Ik kan nu al niet volgen met alle toptitels die uitkomen... #firstworldproblems

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nFo

nFo

https://blog.us.playstati...x-east-hands-on-and-more/

"There are a scant 108 days to go until The Last of Us Part II releases on May 29! We are thrilled to say that we’ve entered the final stretch of production and are putting the finishing touches on The Last of Us Part II as you read this. The end of development puts us one very large step closer to launch. We know all of you have been so patient over the last few years, so it’s been thrilling to see our game taking on its final shape and knowing that means it will be in your hands soon. Today, we’re kicking off regular communications about The Last of Us Part II with a few awesome announcements!"

The Last of Us Part II Duality theme; 9DEK-PKNG-N445

Bekijk op YouTube
The Last of Us Part II - Duality Dynamic Theme Preview Video | PS4

Nieuwe wallpapers; https://www.playstation.c...papers/#thelastofuspartii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:33:

Daar maak ik me dus echt totaal geen zorgen over. Het is ND. Dat zijn de beste verhaalvertellers van de hele industrie wat mij betreft.
Hm. Dat is misschien wat te veel eer, naar mijn mening, maar dat ze consistent geweldige games uitbrengen ben ik zeker met je eens. Toch deel ik de angst van .jef wel. Ik heb altijd genoten van de Uncharted games en daar altijd meer van willen spelen. TLoU vind ik wel van een andere orde, voor mij was het althans echt een speciale ervaring. Nadat ik het voor de eerste keer (van vele) had uitgespeeld, weet ik nog dat ik dacht: hier moeten ze geen vervolg op willen maken. Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar deel 2, maar ergens denk ik er nog steeds zo over. Ze zullen vast een geweldige game afleveren, maar de ervaring van het origineel gaan ze echt niet evenaren, dat weet ik zeker.
Pagina: 1 ... 3 ... 34 Laatste

Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.

Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.