Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:15
Je kan het het ook zo draaien dat Ellie niet enkel immuun is, maar het virus ook kan afbreken. Op die manier heeft ze het virus niet meer in zich.

Uiteindelijk diende die hele eerste scene er gewoon voor om de SJW propaganda van Naughty Dog nog maar eens in de kijker te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:06
Of Dina is ook immune ;)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dat zou ook wel kunnen. Ellie kan niet de enige zijn...

Ik weet nog niet of ik me zorgen moet maken over gameplay en mechanics, het leek allemaal wel heel erg op TLoU I. Weet je, Bruce Straley is er niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Veelbelovende eerste beelden. Ik kijk nog steeds uit naar de sequel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:59

scorpie

Supra Addict

WOW! Ik ging van ' okay, cool..', naar 'wow, dit ziet er echt bruut uit', naar 'WOW, jawdropping!'

* scorpie can't wait :7 :9 !

verplaatst naar het Part II topic

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 18:53 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 17:15
Tering wat ziet deze game er gruwelijk uit.... wat een animaties ook. Nog nooit zulke reacties op impact van kogels, pijlen en messen gezien.

Wordt nog wel anderhalf jaar wachten vrees ik.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Ik heb zelfs geen PS4.
Ik heb The Last of Us nog nooit gespeeld.

MAAR

Zo'n geweldige trailer heb ik echt nog NOOIT gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
The hype is real oOo oOo oOo

Ik kijk sinds de release op de PS3 al uit naar het vervolg. Bij de remastered uitvoering pas de PS4 gekocht en bij dit deel ga ik ook zeker de PS4 Pro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat een gezeur om niks...

Lesbische kus heeft impact op grootste gamebeurs - http://nos.nl/l/2236324

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Achja, mainstream media die niks afweet van games en er op neerkijkt.
Precies alsof er in films nooit vrouwen kussen...

Dat terzijde: Naughty Dog doet dit natuurlijk met de opzet om reacties uit te lokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Uiteraard. Beste PR stunt die je je kunt wensen

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 12:30
Bij TLoU stoort het me totaal niet. Het is onderdeel van haar identiteit en is op een natuurlijk wijze verwerkt in de wereld en het verhaal. Een vrouwelijke Spartaanse krijger daarentegen...
Mainstream media met games is gewoon een slecht combi.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 09:49
Interessante video met interview met actrices over het mocappen van de kus

Gave wallpaper:

Ellie

[ Voor 71% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2018 03:37 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:39
Jeroenimoes schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 02:27:
Interessante video met interview met actrices over het mocappen van de kus

[video]

Gave wallpaper:

[afbeelding]
Jammer van dat logo rechtsonder, wel een toffe plaat inderdaad.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Lasmibalsingh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:52:
[...]

Jammer van dat logo rechtsonder, wel een toffe plaat inderdaad.
Een beetje Photoshop magic fixes that :)

Ellie nologo

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 15:57
l0n3w012ph schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:17:
Wat een gezeur om niks...

Lesbische kus heeft impact op grootste gamebeurs - http://nos.nl/l/2236324
Snap niet dat dit nu zon ophef zorgt. Volgens mij zat er toch ook al een zoen in TloU1 DLC? Tussen dat ene grietje wat dus doodgaat en Ellie. Was volgens mij toch wel bekend dat Ellie lesbisch was?

Naja, mij boeit het vrij weinig dat het er in zit. Als men er niet tegen kan, gewoon de game niet spelen toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:55

s0kkie

Cowabunga

Jep dit is oud nieuws uit 2014 en de echte fans wisten dit al in Left Behind :O

Edit:
Deel 1 is trouwens vandaag precies 5 jaar oud _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door s0kkie op 14-06-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Niet dat ik weet. Het is duidelijk dat infectie kan optreden door inademen van sporen en via bijtwonden, dus speeksel is in ieder geval een factor. In deel 1 is bij mijn weten nooit veel meer duidelijkheid gegeven over andere mogelijke manieren van infectie. Ik had zelf wel de aanname gedaan dat speekseluitwisseling ook onveilig zou zijn, maar kennelijk niet.
Ellie is immuun. Haar lichaam breekt de infectie dus af als ze gebeten wordt. En waarschijnlijk is het ook al een tijdje geleden dat ze gebeten is in deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal de verklaring wel worden, wellicht.
Toch, aan het eind van deel 1 moest ze heel specifiek geopereerd worden aan haar hersenen om de reden van haar immuniteit te onderzoeken. Daarbij is toen verklaard dat de cordyceps schimmel in haar hersenen gemuteerd was om een onduidelijke reden. Haar lichaam lijkt het dus niet simpelweg af te breken. Ook toen ze David beet zei ze dat hij nu geïnfecteerd was. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se waar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Nog een opvallend detail uit de E3 Trailer: Dina draagt een bepaalde armband (Zie 3:15). Wanneer de gameplay begint zie je dat Ellie die armband aanheeft (Zie 3:38).

Een gokje: die kus was een cutscene van aan het begin van TLoU II. Ellie wordt verliefd op Dina. Vervolgens wordt Dina vermoord en gaat Ellie op pad om de moordenaar te vinden.
"I'm gonna find, and I'm gonna kill every last one of them"

Het kan natuurlijk ook dat ik helemaal fout zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1003141

@Anton.net , ik vind je theorie nog niet eens zo slecht. Zelf denk ik dat die quote van Ellie slaat op de dood van Joel. Waarom? In de trailer vind ik Ellie te afstandelijk reageren (kan ook zijn omdat ze net een dozijn slechterikken heeft afgemaakt. Denk namelijk dat Joel in soort geest of hallicunatievorm verscheen in die trailer. Dat we maar 1 hoofdstuk met Joel spelen (Bij het begin dus) en verder alleen met Ellie. Maar is nog puur giswerk natuurlijk. Mijn fantasie slaat nogal op hol vanwege die hype..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:21
Ik hoop niet dat in het begin Joel dood gaat, vind hem een sterk character. De hele chemie tussen Ellie en Joel vond ik ook een van de grote pluspunten van deel 1.

[ Voor 36% gewijzigd door Poulske op 20-06-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1003141

Poulske schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:49:
Ik hoop niet dat in het begin Joel dood gaat, vind hem een sterk character. De hele chemie tussen Ellie en Joel vond ik ook een van de grote pluspunten van deel 1.
Ik ook niet, ben echt fan van Joel. Vooral vanwege Troy Baker (voice-actor), maar gezien de nadruk op wraak vind ik het niet zo'n slechte theorie. Al zeg ik het zelf..

Het zou de gamer (kijker) wel meteen een gevoel geven dat de game je meteen aangrijpt. Net zoals in het eerste deel (met de dood van zijn dochter Sarah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:34:
Dat zal de verklaring wel worden, wellicht.
Toch, aan het eind van deel 1 moest ze heel specifiek geopereerd worden aan haar hersenen om de reden van haar immuniteit te onderzoeken. Daarbij is toen verklaard dat de cordyceps schimmel in haar hersenen gemuteerd was om een onduidelijke reden. Haar lichaam lijkt het dus niet simpelweg af te breken. Ook toen ze David beet zei ze dat hij nu geïnfecteerd was. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se waar te zijn.
Tja, dan is het alleen als je gebeten wordt en die zooi in je bloed komt. Waar hebben we het verder over trouwens. Het is een game. Laten we lekker onze verbeelding gebruiken. ;)
Anton.net schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:12:
Nog een opvallend detail uit de E3 Trailer: Dina draagt een bepaalde armband (Zie 3:15). Wanneer de gameplay begint zie je dat Ellie die armband aanheeft (Zie 3:38).

Een gokje: die kus was een cutscene van aan het begin van TLoU II. Ellie wordt verliefd op Dina. Vervolgens wordt Dina vermoord en gaat Ellie op pad om de moordenaar te vinden.
"I'm gonna find, and I'm gonna kill every last one of them"

Het kan natuurlijk ook dat ik helemaal fout zit :P
Dat is in principe wat iedereen denkt (net als dat die vrouw uit die cinematic trailer de moeder van Ellie zou zijn) en juist daarom denk ik dat de vork totaal anders in de steel zit. Ik denk dat ND iedereen gewoon op het verkeerde been zit en zo'n love revenge story is wel heel cheesy. Dina zou zomaar een van de bad guys kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik las laatst dat er een releasedatum is gegeven op een italiaanse website. maart 2019. dit klopt denk ik niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 21-12-2018 16:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Wat leesvoer voor de luie 1 januari:
The Daughter Theory
The Silk Theory

Het zijn een aantal theorieën over deel 1 en 2. Sommige zaken lijken bijna too good to be true, en zouden wel eens de waarheid kunnen zijn
-De oorzaak van Ellie's immuniteit
-Betekenis van haar tatoeage
-Betekenis van 'haat' in part 2
etc..

[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 01-01-2019 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-06 18:07
nice post, thx!

Ik denk dat ze gelijk hebben wat betreft Ellie's immuniteit en wellicht ook het contagious stuk. De rest weet ik zo net nog niet, sommige dingen lijken me vergezocht.

Wat ik ook mis is de verhouding tussen Joel en Elie. Daar wordt helemaal niet over gerept. Ik zou wel verwachten dat daar een deel van het verhaal over gaat.

Maar het is maar goed dat het allemaal niet duidelijk is. Dan blijft er meer over om te genieten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ja, het doet je wel nadenken over de grootte van het verhaal. Ben heel benieuwd!

Hoop dat deze game nog in 2019 komt, maar ik verwacht niet te veel. :X
In November 2017 was de game voor 50-60% klaar. Toen was het ongeveer 18 maanden in pre-production en 3 maanden in full-production.
Momenteeel zijn wel alweer 14 maanden verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Anton.net schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:13:
Ja, het doet je wel nadenken over de grootte van het verhaal. Ben heel benieuwd!

Hoop dat deze game nog in 2019 komt, maar ik verwacht niet te veel. :X
In November 2017 was de game voor 50-60% klaar. Toen was het ongeveer 18 maanden in pre-production en 3 maanden in full-production.
Momenteeel zijn wel alweer 14 maanden verder...
Ik zeg dat ie als bundel gereleased wordt bij de introductie van de ps5. Maar wanneer.... :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Flagg schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:59:
[...]

Ik zeg dat ie als bundel gereleased wordt bij de introductie van de ps5. Maar wanneer.... :)
Meh, ik geloof niet in dat argument. :P
TLoU is toch meer een game voor de fans, die game verkoopt zichzelf wel. Het zou zonde zijn om de release van TLoU II samen te gooien met de ps5.
Bij launchgames denk ik toch eerder aan HZD II, een racer of een shooter etc. Daarmee trek je sneller nieuwe klanten denk ik.
Sowieso eerst op ps4, later op ps5 met 60fps locked.
Momenteel moet de game voor 80-85% klaar zijn. Lijkt me heel realistisch dat de mo-cap rond maart klaar is, gevolgd door een release in september (zoals Spiderman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anton.net schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:19:
[...]

Meh, ik geloof niet in dat argument. :P
TLoU is toch meer een game voor de fans, die game verkoopt zichzelf wel. Het zou zonde zijn om de release van TLoU II samen te gooien met de ps5.
Bij launchgames denk ik toch eerder aan HZD II, een racer of een shooter etc. Daarmee trek je sneller nieuwe klanten denk ik.
Sowieso eerst op ps4, later op ps5 met 60fps locked.
Momenteel moet de game voor 80-85% klaar zijn. Lijkt me heel realistisch dat de mo-cap rond maart klaar is, gevolgd door een release in september (zoals Spiderman)
Ligt eraan wat ze willen bereiken met de release, als ze een soort hype en "omg omg we zijn door de voorraden heen" release willen, dan doen ze dat wel.

Ik wacht ws met een ps5 kopen tot de eerste revisie geweest is en er een witte is en ik een 4k projector heb.

En ik denk dat tlou 2 een van de meest anticipated games is op de PS, en als ze het "er zijn niet genoeg ps5's!!" sentiment er in kunnen krijgen, kijken minder mensen naar de prijs van de ps5 en meer naar of ze hem überhaupt ergens kunnen krijgen. ;)

Maar we zullen zien. Maakt mij ook niet zo gek veel uit. Ik denk niet dat welke bundel dan ook me kan overhalen om eerder te upgraden dan ik nu van plan ben. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Eindelijk een releasedatum? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Iets met een kikker in je bil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel wat geruchten. De game staat/stond ook in de Coming Soon sectie van diverse PS blogs/sites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:09
Deze games gaat gewoon dit najaar komen.

Gok dat dit het Sony 2019 lijstje is:
- Days Gone
- Dreams
- Marvel's Iron Man VR
- The Last of Us 2

[ Voor 58% gewijzigd door jori040 op 04-05-2019 12:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 13-06 00:09
Deze trailer heeft een poos geleden best een indruk op mij gemaakt. Ik heb het eerste deel nooit gespeeld en daarom deze week The Last Of Us: Remastered maar eens aangeschaft.

Ook maar gelijk eens de gehele reeks van Uncharted aangeschaft. Heb volgens mij ooit deel 3 is zitten spelen bij een vriend.

Hierdoor volgens mij best nog wat leuk gamevoer op de plank liggen als ik alle critici mag geloven op het internet :+ . Eerst nog even ergens dit weekend RDR2 uitspelen en dan beslissen of ik met TLOU ga beginnen of eerst met Nathan Drake aan de slag ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
GovertNL schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:21:
Deze trailer heeft een poos geleden best een indruk op mij gemaakt. Ik heb het eerste deel nooit gespeeld en daarom deze week The Last Of Us: Remastered maar eens aangeschaft.

Ook maar gelijk eens de gehele reeks van Uncharted aangeschaft. Heb volgens mij ooit deel 3 is zitten spelen bij een vriend.

Hierdoor volgens mij best nog wat leuk gamevoer op de plank liggen als ik alle critici mag geloven op het internet :+ . Eerst nog even ergens dit weekend RDR2 uitspelen en dan beslissen of ik met TLOU ga beginnen of eerst met Nathan Drake aan de slag ga.
Damn, dus nog nooit Uncharted en The Last of Us gespeeld. Dan staat je nog wat te wachten. En ga je me nu ook vertellen dat je nog nooit God of War hebt gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Poulske schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 08:12:
[...]

Damn, dus nog nooit Uncharted en The Last of Us gespeeld. Dan staat je nog wat te wachten. En ga je me nu ook vertellen dat je nog nooit God of War hebt gespeeld? :P
Je zou het bijna niet geloven hé haha! Wel kort gespeeld maar dat is gewoon niet mijn soort spel. Bij Uncharted heb ik wel altijd gedacht die reeks wil ik gewoon in één keer spelen. Dit moment gaat nu dus bijna komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
GovertNL schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:08:
[...]

Je zou het bijna niet geloven hé haha! Wel kort gespeeld maar dat is gewoon niet mijn soort spel. Bij Uncharted heb ik wel altijd gedacht die reeks wil ik gewoon in één keer spelen. Dit moment gaat nu dus bijna komen.
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik heb destijds de trilogie voor PS4 gekocht omdat iedereen zo lyirsch was maar ben nooit verder dan 50% van deel 1 gekomen.
Je zit in the middle of fucking nowhere en constant komen er 100.000 ventjes op je af gestormd op de meest onmogelijke plekken. Nadat je net dik hebt moeten klimmen en shit. |:(
Het haalde mij er echt volledig uit elke keer en voor mij was het reden genoeg om ermee te stoppen.

TLOU zou ik juist wel weer aanraden. Wat een topper is dat _/-\o_ kan ook niet wachten op deel 2.
Binnenkort maar weer een run door deel 1 om vast in de stemming te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
GovertNL schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:21:
The Last of Us ga je je niet beklagen! Een van de weinige games die ik de voorbije jaren meerdere keren heb uitgespeeld (alle verschillende moeilijkheidsgraden) en af toe pak ik 'm nog eens uit de kast om de online multiplayer te doen.

(Uncharted is ook erg leuk, maar dat hoort vast in een ander topic. :+)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tweakmans schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:21:
[...]

The Last of Us ga je je niet beklagen! Een van de weinige games die ik de voorbije jaren meerdere keren heb uitgespeeld (alle verschillende moeilijkheidsgraden) en af toe pak ik 'm nog eens uit de kast om de online multiplayer te doen.

(Uncharted is ook erg leuk, maar dat hoort vast in een ander topic. :+)
Dit. :)

Heb nog nooit een spel vaker dan 2x gedaan en, en 2x is voor mij al redelijk zeldzaam.

Bij tlou zit ik al op 4x volgens mij. En ik denk als ik klaar ben met days gone dat ik het voor de 5de keer ga doen. Voor mij is het het spel van het decennium. Het klopt gewoon allemaal .

Waar ik wel "bang" voor ben is dat 2 uiteindelijk gaat tegenvallen zoals met veel sequals.

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 05-05-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 16:06
De game schijnt uitgesteld te zijn tot (begin) 2020. :(

En dat zou zomaar eens kunnen kloppen nu Death Stranding op 8 nov uit gaat komen... Zou niet logisch zijn als TLOU2 in diezelfde periode uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
paul99 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 08:48:
De game schijnt uitgesteld te zijn tot (begin) 2020. :(

En dat zou zomaar eens kunnen kloppen nu Death Stranding op 8 nov uit gaat komen... Zou niet logisch zijn als TLOU2 in diezelfde periode uitkomt.
Precies.

Ik gok dat het zo gaat lopen in 2020:
- The last of us 2: feb/ma
- Ghost of Tsushima: sep/okt
- PS5: dec 2020 of lente 2021

Ook al ben ik van Death Stranding nog niet 100% overtuigd dan wil ik hem toch liever eerder spelen dan The Last of us part 2.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 30-05-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
In 2020? okay.

Hmmm. Dan ga ik het denk ik niet op de ps4 spelen. Als de ps5 ook in 2020 uitkomt dan speel ik het liever daar op. (Enige nadeel is dan spoilers zien te ontwijken in de tussentijd.)

Ben benieuwd hoeveel mensen de ps4 versie laten liggen en ook voor de ps5 versie gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Pukiq schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:25:
In 2020? okay.

Hmmm. Dan ga ik het denk ik niet op de ps4 spelen. Als de ps5 ook in 2020 uitkomt dan speel ik het liever daar op. (Enige nadeel is dan spoilers zien te ontwijken in de tussentijd.)

Ben benieuwd hoeveel mensen de ps4 versie laten liggen en ook voor de ps5 versie gaan.
Gamers gaan dit spel 2x halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten gaat mij sowieso niet lukken. Deel 1 is een van mijn favoriete games ooit.

Twee keer halen hoeft niet, lijkt me. De PS5 is BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:11:
Wachten gaat mij sowieso niet lukken. Deel 1 is een van mijn favoriete games ooit.

Twee keer halen hoeft niet, lijkt me. De PS5 is BC.
Als de PS5 versie native-4K/60fps is dan laat BC maar.Op console wil ik toch altijd de beste versie van mijn favo games.

Ik geloof niet dat BC voor een hoge framerate en hoge resolutie gaat zorgen want dan loopt Sony inkomsten mis.

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 01-06-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die overgang van ps4 naar ps5 wordt een interessant onderwerp.
Ik ben benieuwd of er een native PS5 versie komt. Eigenlijk kunnen ze dat niet maken, aangezien er BC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:54:
[...]

Als de PS5 versie native-4K/60fps is dan laat BC maar.Op console wil ik toch altijd de beste versie van mijn favo games.

Ik geloof niet dat BC voor een hoge framerate en hoge resolutie gaat zorgen want dan loopt Sony inkomsten mis.
Dat is mijn hele punt. Ik denk niet dat er een specifieke PS5 versie komt. De game wordt cross gen en je PS4 schijf werkt ook gewoon op de PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Dat is mijn hele punt. Ik denk niet dat er een specifieke PS5 versie komt. De game wordt cross gen en je PS4 schijf werkt ook gewoon op de PS5
Ik verwacht niet dat die PS4 versie er beter uit gaat zien op de PS5.
Verwacht dat deze game feb/ma uitkomt en dan in 2021 een PS5 versie die dan aan de next-gen standaard voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:42:
[...]

Ik verwacht niet dat die PS4 versie er beter uit gaat zien op de PS5.
Verwacht dat deze game feb/ma uitkomt en dan in 2021 een PS5 versie die dan aan de next-gen standaard voldoet.
Op basis waarvan verwacht je dit? Er zijn talloze geruchten dat games als Death Stranding, TLoU2 en Ghost of Tsushima cross-gen gaan zijn en Sony heeft al bevestigd dat de PS5 BC zal zijn. Er is in principe geen enkele reden om aan te nemen dat er 2 versies van die games uitkomen. Ik zou het vrij bizar vinden als je op de PS5 een PS4 versie én een PS5 hebt straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:51:
[...]

Op basis waarvan verwacht je dit? Er zijn talloze geruchten dat games als Death Stranding, TLoU2 en Ghost of Tsushima cross-gen gaan zijn en Sony heeft al bevestigd dat de PS5 BC zal zijn. Er is in principe geen enkele reden om aan te nemen dat er 2 versies van die games uitkomen. Ik zou het vrij bizar vinden als je op de PS5 een PS4 versie én een PS5 hebt straks.
Je hebt van The Last of Us & God of War 3 nu toch ook een PS3/PS4 versie.The last of us & Death Stranding gaan BC zijn dat is alles.

Bij multplatform games ga je straks zien dat ze in begin cross-gen zijn.Noem eens een Sony titel op die ten tijden van de PS4 cross-gen was ?

Gezien de kosten van AAA producties enorm hoog gaan zijn gaan we straks op jaarbasis denk nog minder exclusieve games krijgen dan nu het geval is dus gaan ze PS4 games opnieuw uitbrengen om toch extra inkomsten te krijgen.

Je zal zien dat ze Horizon straks opnieuwe uitbrengen in Native-4k/60fps.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 01-06-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dat zou echt een slag zijn in het gezicht van de klanten.
Iedereen gaat de game meteen op de ps5 kunnen spelen met BC. Sony kan een jaar later toch moeilijk afkomen en zeggen: 'ohja, we hebben nu een ps5 update, maar daar moet je wel opnieuw 60 euro voor betalen'.
Zoiets pikt men tegenwoordig niet. Zeker nu Xbox in de nek van Sony komt hijgen, en die pakken uit met hun 'play anywhere'.
Sony probeert klanten te houden binnen hun ecosysteem. Op een bepaald moment moet je dan een toegeving doen om dat ecosysteem mooi op elkaar af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Anton.net schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:21:
Iedereen gaat de game meteen op de ps5 kunnen spelen met BC. Sony kan een jaar later toch moeilijk afkomen en zeggen: 'ohja, we hebben nu een ps5 update, maar daar moet je wel opnieuw 60 euro voor betalen'.
Zoiets pikt men tegenwoordig niet. Zeker nu Xbox in de nek van Sony komt hijgen, en die pakken uit met hun 'play anywhere'.
Sony probeert klanten te houden binnen hun ecosysteem. Op een bepaald moment moet je dan een toegeving doen om dat ecosysteem mooi op elkaar af te stemmen.
Tja ik zie een nieuw next-gen systeem als een neiuwe ronde.Denk je nou echt dat ze voor de PS4 versie van bv Death Stranding een gratis PS5 update gaan uitbrengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Denk je nou echt dat ze voor de PS4 versie van bv Death Stranding een gratis PS5 update gaan uitbrengen ?

Onder post kan weg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Denk je nou echt dat ze voor de PS4 versie van bv Death Stranding een gratis PS5 update gaan uitbrengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:14:
[...]

Je hebt van The Last of Us & God of War 3 nu toch ook een PS3/PS4 versie.The last of us & Death Stranding gaan BC zijn dat is alles.

Bij multplatform games ga je straks zien dat ze in begin cross-gen zijn.Noem eens een Sony titel op die ten tijden van de PS4 cross-gen was ?

Gezien de kosten van AAA producties enorm hoog gaan zijn gaan we straks op jaarbasis denk nog minder exclusieve games krijgen dan nu het geval is dus gaan ze PS4 games opnieuw uitbrengen om toch extra inkomsten te krijgen.

Je zal zien dat ze Horizon straks opnieuwe uitbrengen in Native-4k/60fps.
Ja ehh de PS4 is dan ook niet BC met de PS3, nogal wiedes dat daarop remasters zijn verschenen. Indien PS4 wel BC ondersteunde, had je een stuk minder remasters gehad. Kijk naar Microsoft.

Horizon zou best kunnen dat er een remaster komt, maar die is al een paar jaar oud.

Ik denk dat Sony en hoop trouwe klanten naait als ze een paar maanden later een compleet nieuwe versie uitbrengen.

Ik zie het niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Ik denk wel dat er een PS5 versie komt van TLOU2. Ook al is de PS5 BC, uiteindelijk zullen de PS4 games in de winkel plaats moeten gaan maken voor PS5 games en het lijkt me dat Sony TLOU2 nog wel een paar jaar in de winkels wil hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:11:
[...]

Ja ehh de PS4 is dan ook niet BC met de PS3, nogal wiedes dat daarop remasters zijn verschenen. Indien PS4 wel BC ondersteunde, had je een stuk minder remasters gehad. Kijk naar Microsoft.

Horizon zou best kunnen dat er een remaster komt, maar die is al een paar jaar oud.

Ik denk dat Sony en hoop trouwe klanten naait als ze een paar maanden later een compleet nieuwe versie uitbrengen.

Ik zie het niet gebeuren.
Als de PS5 uitkomt zijn games als Death Stranding & The last of us 2 al weer een jaar oud.Dat de PS5 meteen BC gaat ondersteunen is mooi maar er moet bij Sony ook geld blijven binnen komen.

Zelfs Ghost of Tsushima gaat nog ruim voor de PS5 uitkomen.En ja die gaat BC zijn en niet cross-platform.

Die Spider-Man native-4K/60fps in een PS5 doosje gaat er wel komen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 01-06-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 17:12

n3z

Nee. We gaan niet met enkel een smiley reageren op een off-topic post van een jaar geleden.

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 03-06-2019 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Laatst online: 13-05 19:56
Deze game komt uit half jaar voor de PS5. Ze release de game dan ook op de PS5.
Dubbele inkomsten, zo koopt iedereen hem voor de PS4 en dan tijdens de release van de PS5 (als die weer zo slechte start lineup heeft) kiest iedereen voor TLOU2.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GovertNL
Toen deze game werd aangekondigd en ik dus met veel verbazing naar de trailer zat te kijken had ik mij voorgenomen om het eerste deel ooit eens te gaan spelen. Op de een of andere manier is deze mij altijd ontglipt.

Nu is dat moment dus daar! Man man man. Ik ben wel in een brute game terecht gekomen zeg......
Genieten op niveau dit. Vandaag snel mijn scriptie inleveren voor 12:00 en weer snel die PS4 aanslingeren.

Daarna is het tijd voor Uncharted. Deze reeks heb ik wel echt express nooit gespeeld. Hier wilde ik ooit eens aan beginnen wanneer men had besloten dat het verhaal "klaar" is. Ja deel 3 toentertijd weleens zitten spelen bij een maatje. Maar dit stelde eigenlijk qua tijd niet veel voor.

TLOU2 zal wel gelijk aangeschaft worden. Dat is iets wat ik nu al zeker weet! Of hij moet inderdaad net tussen de PS4 en PS5 uitkomen. Misschien maak ik dan de overweging om te wachten totdat de PS5 hier thuis onder de tv staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 10:43

nFo

https://www.playstation.com/nl-nl/explore/state-of-play/

24 september 2019 om 22:00 uur

Last of Us @ 22;50

[ Voor 44% gewijzigd door nFo op 24-09-2019 22:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Geronimous
we hebben een releasedate!

21 februari 2020 !

[ Voor 73% gewijzigd door Geronimous op 24-09-2019 22:32 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar het verhaal van deel 2. Weet alleen wel zeker dat het de ervaring van deel 1 niet gaat overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Kwistnix schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:40:
Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar het verhaal van deel 2. Weet alleen wel zeker dat het de ervaring van deel 1 niet gaat overtreffen.
spoiler:
Als ik de trailer zo interpreteer ontstaat er een liefdesverhouding met Dinah, maar wordt ze ontvoerd en vermoord voor Ellies ogen, die dan vervolgens op een wraak-kruistocht trekt. Het doet Joel, die zich had teruggetrokken weer bij ellie aansluiten. Uit schuldgevoel?

flinke verhaalspoiler als dat zo is. We zullen het zien. Ben bovendien benieuwd of er nog een bepaald plot / plottiwst is verder in haar kruistocht.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat is inderdaad waar het op lijkt in deze trailer. Wellicht dat het verhaal op die manier start. Ongetwijfeld zal het allemaal wel veel meer om het lijf hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 10:43

nFo

Kwistnix schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:47:
Ja, dat is inderdaad waar het op lijkt in deze trailer. Wellicht dat het verhaal op die manier start. Ongetwijfeld zal het allemaal wel veel meer om het lijf hebben.
Als ik zo de blog post zo lees, zit het wel snor
https://blog.eu.playstati...e-incredible-new-trailer/

"It’s a highly emotional story with complex themes that befit the world of The Last of Us. What we realised pretty early on is that we were putting together Naughty Dog’s most ambitious and longest game in our 35-year history. To tell this kind of story the game needed to be massive."

"Without spoiling too much, here is the brand new trailer that we debuted earlier today on State of Play that just scratches the surface of what the game has in store:
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:44:
[...]

spoiler:
Als ik de trailer zo interpreteer ontstaat er een liefdesverhouding met Dinah, maar wordt ze ontvoerd en vermoord voor Ellies ogen, die dan vervolgens op een wraak-kruistocht trekt. Het doet Joel, die zich had teruggetrokken weer bij ellie aansluiten. Uit schuldgevoel?

flinke verhaalspoiler als dat zo is. We zullen het zien. Ben bovendien benieuwd of er nog een bepaald plot / plottiwst is verder in haar kruistocht.
Dat ligt echt veel te veel voor de hand. Ik durf wel een wedje te leggen dat je er volkomen naast zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dinah wordt je companion gedurende het grootste deel van de game lijkt me. Ze gaat niet dood (aan het begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:07:
Dinah wordt je companion gedurende het grootste deel van de game lijkt me. Ze gaat niet dood (aan het begin)
Of ze wordt juist de antagonist en dus de grote vijand.

Het is overigens gewoon Dina zonder h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
nFo schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:58:
[...]

Als ik zo de blog post zo lees, zit het wel snor
https://blog.eu.playstati...e-incredible-new-trailer/

"It’s a highly emotional story with complex themes that befit the world of The Last of Us. What we realised pretty early on is that we were putting together Naughty Dog’s most ambitious and longest game in our 35-year history. To tell this kind of story the game needed to be massive."

"Without spoiling too much, here is the brand new trailer that we debuted earlier today on State of Play that just scratches the surface of what the game has in store:
"
Tja, twee BD discs als je hem old school koopt. Da’s RDR 2 werk... tientallen uren gameplay ? Zeg 80-100 GB assets, dus een install disc en gameplay disc.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
loekf2 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:27:
[...]

Tja, twee BD discs als je hem old school koopt. Da’s RDR 2 werk... tientallen uren gameplay ? Zeg 80-100 GB assets, dus een install disc en gameplay disc.
Het is hun langste game tot nu toe. Dus ik zou zeggen een campaign van 30+ uur. En ook nog een multiplayer. Een hoop GB's zullen grafisch werk zijn.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:04
De meeste mensen op twitter klagen over de spoiler wat Joel betreft, maar is er dan ook maar iemand die hem niet verwacht had in de trailer? Zeker gezien de eerdere trailers dat alleen Ellie uit the Last of US 1 erin voorkwam.

Ik vond de aanwezigheid van
spoiler: belangrijke personage
Tommy
bijvoorbeeld een grotere spoiler.

Ik zit hier al op te wachten sinds het einde van The last of Us part 1. Het ziet er fantastisch uit, over het verhaal maak ik mij ook geen zorgen. Het enige wat mij wel dwars zit is de gigantische hype die er bij past. Zeker gezien de performance van het eerste deel kan het tweede deel alleen maar tegenvallen. Collectors edition gaat in ieder geval in de pre-order.

[ Voor 35% gewijzigd door Vestendrie op 25-09-2019 07:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Heb je ooit de Uncharted serie gespeeld? Dat was nooit een teleurstelling op een eerder deel. Naughty Dogs weten wat ze doen en ze zijn niet voor niets de beste developer :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eindelijk een datum. Kan niet wachten. De games van ND blijven prachtige games om te spelen :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
s0kkie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:50:
Heb je ooit de Uncharted serie gespeeld? Dat was nooit een teleurstelling op een eerder deel. Naughty Dogs weten wat ze doen en ze zijn niet voor niets de beste developer :)
Ja ik heb de serie gespeeld, en daar ging het bij latere delen steeds beter. Alleen Uncharted The Last Legacy kon niet tippen aan het vierde deel bijvoorbeeld.

Maar is wellicht ook een typisch geval van: niet te veel verwachtingen, dan valt het alleen maar mee

• Anton.net
Zijn er al ergens pre orders te krijgen in Europa?
Ik twijfel welke versie ik ga halen. Wilde eerste de special edition nemen, maar denk nu toch over die collector's edition. Dat beeldje van TLoU 1 is tegenwoordig een klein fortuin waard.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Bol.com vast wel binnenkort maar ik denk dat de Nederlandse webshops nog weinig tijd hadden om het aan te passen :P
Anton.net schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:46:
Zijn er al ergens pre orders te krijgen in Europa?
Ik twijfel welke versie ik ga halen. Wilde eerste de special edition nemen, maar denk nu toch over die collector's edition. Dat beeldje van TLoU 1 is tegenwoordig een klein fortuin waard.
Ik denk dat ik gewoon weer digitaal ga. Dit is een game die ik sowieso niet ga verkopen. Ben alleen benieuwd of er een specifieke PS5 versie komt of niet.

• Raem
bram1984 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:04:
[...]

Dat ligt echt veel te veel voor de hand. Ik durf wel een wedje te leggen dat je er volkomen naast zit. :)
Denk ik ook. De relatie met Dina lijkt uit de vorige trailer redelijk pril en alleen flirterig. Kan me haast niet voorstellen dat haar dood de aanzet is tot Ellie haar wraakmissie.

• Vestendrie
De collectors edition gaat 180 euro kosten zegt Gamemania. Jemig, en ook alleen te krijgen bij een pre-order. Hopelijk aantrekkelijk aanbod bij black friday ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Editions buiten de standaard om vind ik persoonlijk weggegooid geld. Zijn er echt mensen bereid zoveel extra te betalen voor een paar stickers en een beeldje dat ergens in een hoek stof gaat verzamelen? Nooit echt begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Kwistnix schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:15:
Editions buiten de standaard om vind ik persoonlijk weggegooid geld. Zijn er echt mensen bereid zoveel extra te betalen voor een paar stickers en een beeldje dat ergens in een hoek stof gaat verzamelen? Nooit echt begrepen.
Deze titel is ook de enige waar ik overtuigend ben om extra geld uit te geven. Deel 1 was mijn favoriete game en ND stelt sowieso nooit teleur. Mooie artbook en statue etc erbij vind ik meer waard dan wat stickets inderdaad.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
Kwistnix schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:15:
Ja, want ze raken altijd uitverkocht. Die Ellie Edition was binnen no-time weg bij Amazon (US). Ik zou het zelf ook niet snel kopen, maar als je fan bent van dit soort dingen waarom niet.

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2019 15:12 ]

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:49
Zin in! Ik haat alleen sneeuw in spellen, hoop dat dat niet teveel van het spel in beslag neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:24
Deze game wordt zo vet. De kwaliteit in de nieuwe trailer druipt er als het ware vanaf.. binnenkort maar even pre-orderen.

Blij dat deze game in februari uitkomt, enige game die ik nog wil spelen kan ik mn ps4 pro daarna meteen op marktplaats zetten voor de ps5 uitkomt. :)

• Raem
Sleeon schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:31:
Zin in! Ik haat alleen sneeuw in spellen, hoop dat dat niet teveel van het spel in beslag neemt.
Ik vond de sneeuwsetting in deel 1 met David anders best sterk.

• Pukiq
Dat was even zoeken waar ze de ce editie verkopen zeg. Was al aardig uitverkocht. Heb het hier maar besteld.
https://ygz.nl/the-last-o...lector-s-edition-ps4.html

Nog nooit hier besteld dus ben benieuwd.

Valt mij trouwens op dat Ce en Le edities van Death stranding en Cyperpunk overal wel te koop zijn nog.

Denken jullie dat dit ook gaat gelden voor The last of us speciale edities? (Het is nu allemaal nog wat karig)

• Pukiq
En nu is ie ook bij ygz uitverkocht. Ik was net op tijd dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:49
De winkels hebben toch nog geen idee wat ze geleverd gaan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Nu pre-orden is niet handig, het gaat sowieso in fasen dus bs als nu uitverkocht is. Sony is ook niet gek en heeft enorm veel ingekocht. Genoeg winkels die normaal zoiets verkopen, maar niet eens de releasedatum hebben aangepakt laat staat welke editie. Geef het een maandje

• Pukiq
@Vestendrie Inderdaad! Kijk naar een CE edities van Cyberpunk & Death stranding. Die waren eerste week ook uitverkocht. Nu zijn ze overal wel weer beschikbaar. Denk zelfs een overschot?

Zal mij dus niets verbazen dat snel na de release de prijzen van deze CE/LI edities enorm gaan zakken ook.

Ben ook benieuwd of deze edities in de toekomst veel geld gaan opleveren bij doorverkoop.
Er worden er heel van van gemaakt en verkocht lijkt het.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb de special en limited edition kunnen kopen. Nu wil ik de rugzak versie eigenlijk ook, maar US only. Dus even op eBay gekeken en alle edities gaan daar nu al voor belachelijke prijzen... 8)7

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukiq
Ik ben trouwens benieuwd hoe dit speelt op mijn ps4 slim. Ik maak mij een beetje zorgen eigenlijk.

Ik vind het te laat om een ps4 pro te kopen met de ps5 in aantocht.

• Tweakmans
Ziet er veelbelovend uit! Dat wordt aftellen naar februari...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
Pukiq schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:46:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dit speelt op mijn ps4 slim. Ik maak mij een beetje zorgen eigenlijk.

Ik vind het te laat om een ps4 pro te kopen met de ps5 in aantocht.
Waarschijnlijk hetzelfde als Uncharted 4 of the lost legacy dus maw even fine op de ps4 dan op de ps4 pro buiten shadow quality/textures/paar kleine gfx aanpassingen die bijna niet opvallen tenzij je de DigitalFoundry comparison video gaat bekijken.

Honestly alles wat ik al heb gezien van die spel is in gfx geen huge leap over Uncharted 4 dus zou ook niet weten waarom het spaak zou lopen op de base ps4, bij Spider-Man of Horizon Zero Dawn of dergelijke was dat bv ook niet het geval.
Ja er zijn een paar nieuwe motion capture snufjes in dit spel maar die waren te zien in bv de ingame cutscene op E3 ( bv Ellie haar neus die beweegt als ze lacht ) dus dat heeft geen terugslag op actual gameplay of performance.

En zowiezo is dit weer een titel die ze op de PS5 als remaster gaan uitbrengen voor de volle pot binnen het 1ste launch jaar, dus dan kan je hem daar nog eens opnieuw spelen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Katmi op 25-09-2019 20:20 ]

• Pukiq
@Katmi Thanks! Dit verlicht mijn zorgen enorm.

Het maakt de stap van ps4 base/slim naar ps5 wel leuker denk ik. Zeker dat ik de remaster ps5 ook ga halen. lol. Ben beieuwd of er voor die versies ook speciale edities uit gaan komen. (zou mij niets verbazen)
Pagina: 1 2 ... 34 Laatste

Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.

Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.