Op een paar uitspraken van Lev... niks, maar hij aanbidde dan ook dezelfde religie die hem wilde doden. Voor zover ik me kan herinneren was er geen referentie naar een andere religie van een van de andere groepen.Q schreef op maandag 6 juli 2020 @ 02:14:
[...]
Ik deel de mening dat het hele trans-verhaal niet veel uitmaakt of toevoegt voor het het verhaal, maar dat past in een bredere kritiek op de kwaliteit van het verhaal.
Ik vraag me ergens af welke andere agenda hier bedoeld zou kunnen worden, maar misschien moet ik dat maar laten rusten.Ik denk dat de belangrijkste agenda hier 'acceptatie' is, wat zeker binnen religieuze gemeenschappen - wat de game nogal explitiet benoemd - nog een zeer groot probleem is.
Ben ik nou gek of wordt er sowieso geen super positief beeld geschetst van religie, het gedweep met een messias, vreselijke manier van executie, de littekens, gebrek aan acceptatie van trans, intollerantie jegens andere groepen. Prima hoor, verder. Ik kan me niet zo goed herinneren of er ook positieve stukjes over religie in zaten.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena