Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:39:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd makkelijker dan deel 1. Ik speel op moeilijk en heb geen moeite om overal makkelijk langs te komen. Heb ook altijd genoeg ammo. Wellicht had ik hem toch wat moeilijker nog moeten zetten.
Je kan elke moment switchen van difficulty :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sluw schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:22:
[...]

Ook leuke tactiek

spoiler:
Ergens op dag 1 in Seattle kwam ik op een punt waar een winkel vol infected was en verderop een groep mensen. Speel op hard en was twee keer dood gegaan. Toen kwam ik op het idee om door die infected winkel naar die groep mensen te rennen. Hele meute runners en clickers achter me aan die vervolgens in gevecht raakte met die groep mensen haha. Daarna sneakend de laatste 2 humans gekilld.
Klinkt als mijn Days Gone tactiek O-)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02
s0kkie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:02:
[...]

Je kan elke moment switchen van difficulty :)
Waar doe je dat, ik kan het niet vinden in options, in hoofdmenu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Broertje speelt hem nu en heeft gezegd dat ie al 3x in eerst geloof 6 uur heeft moeten janken als een baby. En dat het allemaal echt goed inmekaar zit qua sfeer. En dat verder uiteraard de graphics en animaties en realisme echt absurd hoog is. Dus ja moet zeggen begin serieus te twijfelen of ik ga spelen. Wacht nog even af wat zn eindoordeel is als ie klaar is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

rachez schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:04:
[...]

Waar doe je dat, ik kan het niet vinden in options, in hoofdmenu?
Ik weet het niet precies maar de game zelf gaf in het begin bij mij aan dat je tijdens het spelen kan switchen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36
v8power67 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:09:
Broertje speelt hem nu en heeft gezegd dat ie al 3x in eerst geloof 6 uur heeft moeten janken als een baby. En dat het allemaal echt goed inmekaar zit qua sfeer. En dat verder uiteraard de graphics en animaties en realisme echt absurd hoog is. Dus ja moet zeggen begin serieus te twijfelen of ik ga spelen. Wacht nog even af wat zn eindoordeel is als ie klaar is.
kleine spoiler uit de game

YouTube: a-ha - Take On Me (lyrics)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Oef zeg toch vandaag aangekomen! 😁 Ik had paar weken geleden de steelbook edition besteld van Amazon.co.uk. 18/6 verstuurd maar er stond bij dat het pas 23/6 ging aankomen.
Maar dan toch vandaag aangekomen. Ik ga er straks eens aan beginnen, samen met mijn vrouw, die heeft TLOU1 ook met veel aandacht gevolgd. 😊

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wvgs9VgV/IMG-20200620-173328.jpg

Maar hoe krijg ik plak sporen van karton weg, was een grote witte plakker dat er af moest
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tCxRm6HC/IMG-20200620-173358.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
Het sound design in deze game is echt niet normaal belachelijk goed. Serieus. Next level.

Ok ik ga weer verder.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15
Ik zit nu aan de E3 2018 demo. Toch speciaal om dat deel eindelijk zelf te kunnen spelen *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou nou
spoiler:
Joel dood
wie had dat zien aankomen zeg 8)7

Verder wel echt indrukwekkend wat ze hier nog uit de PlayStation4 (pro in mijn geval) weten te persen. Samen met RDR2 en GoW wel top 3 van deze generatie hoor (in die volgorde ook) .

10/10 is misschien wat overdreven (perfectie bestaat sowieso niet met zulke zaken) maar een dikke 9 is het zeker.

Ik ga even duimen dat mijn vrouw in slaap valt tijdens de film zo want dan kan ik weer verder :P

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 20-06-2020 20:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat ik heb gespeeld tot nu toe, voelt als de perfecte game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:43
Oh damn wat hebben ze die
spoiler:
stalkers
doodeng gemaakt :X

[ Voor 14% gewijzigd door D. Ninjai op 20-06-2020 22:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMistral
Kluizen:
spoiler:
Kom erachter dat je alle kluizen met zo'n draaislot kan kraken door naar het geluid te luisteren :) Als je dus geen notitie oid kan vinden dan kan het dus alsnog als ware je een echte Nathan Drake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 20:38:
spoiler:
stalkers
Beter tussen spoiler tags zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2020 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
v8power67 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:09:
Game is goed, no doubt about it. Maar 3x janken????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Ben ik trouwens de enige die zich mateloos irriteert aan de slechte AI van Dina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:18:
[...]

Beter tussen spoiler tags zetten?
Gedaan maar valt toch wel mee? Het is geen verrassing dat ze er zijn en ze waren in het origineel ook intens, alleen nu een tandje meer maar dat spreekt voor zich want dit is een vervolg waarin ze elk element hebben verbeterd. Ze hebben immers meer rekenkracht voor de AI maar ik zeg niet precies wat.

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 20-06-2020 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Vraagje:
spoiler:
Gaan ze nu serieus deze kant op met vraagtekens op de map in Seattle? Ben nu bij dag 1, is dit nu de hele tijd of alleen bij dit gebied? (synagoge, rechtbank etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:40:
[...]

Game is goed, no doubt about it. Maar 3x janken????
Ja dat zei hij. Geen idee wat er gebeurt is in die scenes verder.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vestendrie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:00:
Vraagje:
spoiler:
Gaan ze nu serieus deze kant op met vraagtekens op de map in Seattle? Ben nu bij dag 1, is dit nu de hele tijd of alleen bij dit gebied? (synagoge, rechtbank etc?
Nee je gaat daar later weer weg had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps. Gister 2 uurtjes gespeeld. Na vandaag 12.5 uur erop zitten.... wat een fantastische game zeg. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
D. Ninjai schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 20:38:
spoiler:
stalkers
Sowieso naargeestig sfeertje. Ben niet bang aangelegd, maar van dit soort games krijg ik wel de kriebels man

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vestendrie
Oh nog een kleine tip als je voorraden zoekt:
spoiler:
breek het glas van die drinkautomaten ook, grote kans dat je daar voorraden zoals o.a. Alcohol tegenkomt. Erg leuk detail wel.

Jezus, zat bij die koffiebar bij de rechtbank, even de toiletten checken. Ik schrok me de tyfus wat en uit het wchokje kwam ineens.

[ Voor 26% gewijzigd door Vestendrie op 20-06-2020 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Bizar spel. Denk inmiddels 20 uur erop zitten. Geen moment verveeld. Kleine details als een leraar voor een klas kinderen. Heb er een kwartier naar gekeken. Geen moment valt in herhaling hoe de juf kinderen onderwijs geeft. Ontzettend gaaf om te zien. Meest perfecte spel die ik ooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vestendrie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:00:
Vraagje:
spoiler:
Nee je gaat weg. Maar neem absoluut je tijd voor alle
spoiler:
vraagtekens en gebouwen
daar. Worth it :)
sarlo schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:59:
Ben ik trouwens de enige die zich mateloos irriteert aan de slechte AI van Dina?
Nee, same! Enige echte minpunt tot nu toe. Irritant.

[ Voor 22% gewijzigd door MrMistral op 20-06-2020 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vestendrie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:33:
Oh nog een kleine tip als je voorraden zoekt:
spoiler:
breek het glas van die drinkautomaten ook, grote kans dat je daar voorraden zoals o.a. Alcohol tegenkomt. Erg leuk detail wel.

Jezus, zat bij die koffiebar bij de rechtbank, even de toiletten checken. Ik schrok me de tyfus wat en uit het wchokje kwam ineens.
Je bent niet de enige. Fucking creepy soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
MrMistral schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:56:
[...]

Nee je gaat weg. Maar neem absoluut je tijd voor alle
spoiler:
vraagtekens en gebouwen
daar. Worth it :)

spoiler:
ja echt bizar. De details, de verhalen, de omgeving. Vooral de sfeer is onheilspellend, je komt er wel geïnfecteerden tegen maar geen mensen nog. Denk dat ik nog twee vraagtekens heb voor ik terug naar die poort 2 moet om benzine bij te vullen, onder die viaduct en naast de rechtbank ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sarlo schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:59:
Nee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat is er zo slecht aan haar ai dan? Soms loopt ze voor mijn voeten als ik me aan het verschuilen ben, maar verder vind ik haar wel waardevol als reisgenoot in de eerste 4 uur dan tenminste. Die dialogen tussen hun als ze aan het exploren zijn is van, vind ik, even hoog niveau als ellie en joel hadden in het eerste deel. Totaal anders, maar wel leuk.

spoiler:
hoogtepunt was sowieso toen Ellie voor Dina begon te zingen vanachter haar gitaal in de muziekwinkel, prachtig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:47
Ik lees hier van een aantal dat ze de game te makkelijk vinden, dus het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind sommige stukken best pittig hoor. Met name de menselijke vijanden en zodra ze honden bij zich hebben vind ik het lastig om er stealth doorheen te gaan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sarlo
Vestendrie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:02:
Wat is er zo slecht aan haar ai dan? Soms loopt ze voor mijn voeten als ik me aan het verschuilen ben, maar verder vind ik haar wel waardevol als reisgenoot in de eerste 4 uur dan tenminste.
Dat ze in stealth continue voor je voeten loopt waardoor het regelmatig voorkomt dat vijanden je zien of dat je fout uit je "stealth" komt.

Ook als je snel een ruimte in en weer uit wilt gaan, loopt ze vaak voor je voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
sarlo schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:10:
[...]

Dat ze in stealth continue voor je voeten loopt waardoor het regelmatig voorkomt dat vijanden je zien of dat je fout uit je "stealth" komt.

Ook als je snel een ruimte in en weer uit wilt gaan, loopt ze vaak voor je voeten.
Ja dat ben ik wel met je eens inderdaad. Hopelijk kan dat in een toekomstige patch nog enigszins verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Raem schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:08:
Ik lees hier van een aantal dat ze de game te makkelijk vinden, dus het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind sommige stukken best pittig hoor. Met name de menselijke vijanden en zodra ze honden bij zich hebben vind ik het lastig om er stealth doorheen te gaan.
Kan aan de moeilijkheidsgraad liggen natuurlijk, speel zelf op hard en vooral als je bij groepen infected bent, ben je al snel het haasje als je niet kan dodgen. Heb nog geen menselijke vijanden gehad dus denk dat het alleen maar moeilijker wordt. Ook leuk een beetje die uitdaging toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben intussen zo'n 17 uur onderweg. Wat een emotionele rollercoaster, sodeju,

Een paar dingen, zonder verder het verhaal te spoilen:

Ik kan er maar niet over uit hoe goed de mo-cap en facial animations zijn, echt bizar. Gecombineerd met sterk acteerwerk komt dat er echt heel overtuigend uit, nog nooit zoiets gezien. RDR2 haalt dat niveau ook niet. Ook de transities van gameplay naar cutscene is zo naadloos.

De soundtrack... omfg de soundtrack! De combinatie van Gustavo Santaolalla en Mac Quayle is fantastisch. Ik krijg af en toe Zimmer/Holkenborg vibes uit de film Inception.

Hoe Naughty Dog deze grafisch pracht uit 7 jaar oude hardware kan persen zal ik nooit begrijpen. The mind boggles als je je probeert voor te stellen wat ze straks op de PS5 gaan doen.

Ik ben benieuwd wat de productiekosten voor dit spel zijn geweest, die moeten gigantisch hoog zijn. Dan denk ik aan Rockstar/RDR2 getallen, als het al niet meer is.

Ok, 1 spoilerdingentje dan nog, uit de 1e helft van het spel na ongeveer 12 uur spelen:

spoiler:
de museum flashback is zo ontzettend wholesome. Zeg maar de giraffe scene uit TLOU1 maar dan een half uur lang. Met als ultiem hoogtepunt als ze in die ruimtecapsule zitten en Ellie zich inbeeld de ruimte in te worden geschoten.De hele interactie tussen Joel en Ellie in die flashback is echt speciaal. Daar kreeg ik een brok van in m'n keel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 18-09 10:59
Wat een geniaal spel. De details hoe mensen reageren, het acteerwerk, de ruimtes die elke keer verschillen, de emoties , het geluid (!).. geweldig! Inmiddels in charter 3 beland en wil eigenlijk nog niet stoppen. Voor mij in de top 5 (3 misschien wel) beste games die ik gespeeld heb op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem uitgespeeld op moeilijk, vond hem uiteindelijk iets te makkelijk. Maar ik zal hem nog een keer uitspelen op survival. Zie nu ook dat er al direct een new game+ beschikbaar is. Dat is wel cool. Alleen daar ga ik denk ik niet de resterende trophies mee halen. Maar wel tof dat die optie direct aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Nuttige info wat HDR in de game doet.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Hier ben ik trouwens wel nieuwsgierig na:
spoiler:
volgt er nog uitleg waarom Joel dood geslagen wordt door Abby en waarom het een marteling moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 02:13:
Ik heb hem uitgespeeld op moeilijk, vond hem uiteindelijk iets te makkelijk. Maar ik zal hem nog een keer uitspelen op survival. Zie nu ook dat er al direct een new game+ beschikbaar is. Dat is wel cool. Alleen daar ga ik denk ik niet de resterende trophies mee halen. Maar wel tof dat die optie direct aanwezig is.
Duim omhoog of omlaag voor het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sarlo schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:35:
Hier ben ik trouwens wel nieuwsgierig na:
spoiler:
volgt er nog uitleg waarom Joel dood geslagen wordt door Abby en waarom het een marteling moet zijn?
Ja dat wordt al snel duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:46:
[...]

Duim omhoog of omlaag voor het verhaal?
Duim omhoog! Ik weet dat er heel veel mensen aan het klagen zijn op Internet over dingen die gelekt waren. Dat er iets in de game gebeurt waarom ze het niet willen spelen etc. Ik heb echt geen idee wat dat dan precies is. Want de tweede helft van de game is echt tof. Een soort achtbaan waar je in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sarlo schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:10:
[...]

Ja dit idd. Of je ligt op je buik in het gras en ze staat ineens naast je. Gelukkig lijken de vijanden er (in ieder geval waar ik nu ben) niet op aan te slaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:53:
[...]

Duim omhoog! Ik weet dat er heel veel mensen aan het klagen zijn op Internet over dingen die gelekt waren. Dat er iets in de game gebeurt waarom ze het niet willen spelen etc. Ik heb echt geen idee wat dat dan precies is. Want de tweede helft van de game is echt tof. Een soort achtbaan waar je in zit.
Ik denk dat het grootste deel van de negatieve reacties afkomstig is van mensen die vinden dat Naughy Dog een soort van multiculturele, femistische, pro-lgbtq, sjw-agenda voorstaat en het daar niet mee eens zijn. Anders kan ik moelijk verklaren dat er een paar uur na de release al zoveel 0 scores gepost zijn. Het zou me ook niets verbazen als dit ook de mensen zijn die achter gamergate zaten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

TlighT schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Ik denk dat het grootste deel van de negatieve reacties afkomstig is van mensen die vinden dat Naughy Dog een soort van multiculturele, femistische, pro-lgbtq, sjw-agenda voorstaat en het daar niet mee eens zijn. Anders kan ik moelijk verklaren dat er een paar uur na de release al zoveel 0 scores gepost zijn. Het zou me ook niets verbazen als dit ook de mensen zijn die achter gamergate zaten.
Dat denk ik dan Ja. Op tweakers waren ook heel veel mensen die er over aan het klagen waren bij de review. Ik heb de leaks erbij gepakt en als ik die lees dan denk ik echt van, val je daar nou over? Ik vind het nou juist heel tof gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:33:
[...]

Dat denk ik dan Ja. Op tweakers waren ook heel veel mensen die er over aan het klagen waren bij de review. Ik heb de leaks erbij gepakt en als ik die lees dan denk ik echt van, val je daar nou over? Ik vind het nou juist heel tof gedaan.
En ze zeggen daarna, ter verdediging, dat het niets met het sekse-gedoe te maken zou hebben, maar meer vanwege het slechte verhaal, plot en einde.

Ik weet niet of dat zo is want heb pas 4 uur gespeeld, maar dat lijkt mij echt zo sterk. Nd heeft een keuze gemaakt die zo atypisch is voor veel gamers dat ze het bij voorbaat al afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Zo zie je maar, na al dat commentaar op de game en het uitlekken van beelden, blijkt toch op het forum dat het meerendeel enorm onder de indruk is. Dat maakt me heel nieuwsgierig!

Ik heb gisteren en eergisteren uitgetrokken om The Last of Us uit te spelen, inclusief de DLC. Nu ben ik weer op de hoogte van het zeer indrukwekkende verhaal uit deel 1. Zoveel vragen die onbeantwoord bleven.

Heeft er nog iemand tips voordat ik aan deel 2 ga beginnen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vestendrie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:54:
[...]

En ze zeggen daarna, ter verdediging, dat het niets met het sekse-gedoe te maken zou hebben, maar meer vanwege het slechte verhaal, plot en einde.

Ik weet niet of dat zo is want heb pas 4 uur gespeeld, maar dat lijkt mij echt zo sterk. Nd heeft een keuze gemaakt die zo atypisch is voor veel gamers dat ze het bij voorbaat al afkraken.
Inderdaad dat heb ik ook gelezen. Het verhaal is zeker niet slecht en erg tof gedaan. Naast bioshock infinite vind ik dit een heel tof einde. Inderdaad niet hoe iedereen het wil hebben of verwacht. Maar maakt dat het nou juist niet veel leuker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vestendrie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:02:
spoiler:
hoogtepunt was sowieso toen Ellie voor Dina begon te zingen vanachter haar gitaal in de muziekwinkel, prachtig!
Ja en de keuze voor Take on me van a-Ha was ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
SH-FR schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:55:
Zo zie je maar, na al dat commentaar op de game en het uitlekken van beelden, blijkt toch op het forum dat het meerendeel enorm onder de indruk is. Dat maakt me heel nieuwsgierig!

Ik heb gisteren en eergisteren uitgetrokken om The Last of Us uit te spelen, inclusief de DLC. Nu ben ik weer op de hoogte van het zeer indrukwekkende verhaal uit deel 1. Zoveel vragen die onbeantwoord bleven.

Gebruik je koptelefoon, zorg dat je partner niet in huis is om je lastig te vallen. En zorg dat je drank, snacks en veel tissues bij de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Ik ben wel eens benieuwd of ik op schema zit of veel te traag speel.
Nu ongeveer 7u ver en net
spoiler:
dat museum of science gedaan met Joel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik heb de leaks gelezen en weet dus waar ik op moet “‘letten” en dan ligt het er soms wel wat bovenop maar echt uitleggen kan ik dat niet want dan ga je al snel richting spoilers.

Persoonlijk stoort mij dat totaal niet overigens.
Vestendrie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:01:
[...]

Gebruik je koptelefoon, zorg dat je partner niet in huis is om je lastig te vallen. En zorg dat je drank, snacks en veel tissues bij de hand hebt.
Gisteren was er iemand hier die had drie keer een ander zien janken. Nu dit over tissues weer.

Ik mis duidelijk iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Neem rustig de tijd voor het verkennen, wordt altijd beloond en de details zorgen ervoor dat het niet verveeld. Ik duw daarom elk grassprietje opzij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja speel op je eigen tempo. Exploren is leuk maar als dat je niet ligt dan is de beloning om elk laatje open te trekken er eentje die je wel kunt missen en je daardoor ook alleen door het verhaal kunt spelen.

(Ik vind dat wel leuk altijd. Dus ik ben nog op het eerste “open wereld” stuk)

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 21-06-2020 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik deel 2 heb uitgespeeld, heb ik weer zin om overnieuw te beginnen en deel 1 te spelen. Ik heb nog veel trophies niet gehaald, dus er is zeker nog een reden om de game voor de derde keer uit te spelen. En daarna uiteraard weer deel 2 spelen! ;-)

Heb nu ook weer zin om alle uncharted delen te spelen. Ik ga nu eens bedenken waar ik als eerste aan ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:37
sandpatt schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:02:
Ik ben wel eens benieuwd of ik op schema zit of veel te traag speel.
Nu ongeveer 7u ver en net
spoiler:
dat museum of science gedaan met Joel
In ieder geval sneller dan ik, even lang bezig.

spoiler:
Dus ook 7 uur bezig en ik kom net uit de tunnels in Seattle Day 1. Weet niet hoe ver ik van jouw punt af zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:12:
[...]

spoiler:
Dus ook 7 uur bezig en ik kom net uit de tunnels in Seattle Day 1. Weet niet hoe ver ik van jouw punt af zit.
Denk dat het vooral te maken heeft met of je alles gaat verkennen, of dat je gewoon het verhaal volgt. Ik heb er 25 uur in totaal over gedaan. Denk dat je daar wel vele uren vanaf kan halen als je niet de wereld verkent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:12
Sluw schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:12:
[...]

spoiler:
Hier ook 7 uurtjes onderweg
spoiler:
Zit op hetzelfde punt als jou. Ben echt net de ondergrondse uit om op adem te komen

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:17:
[...]

Denk dat het vooral te maken heeft met of je alles gaat verkennen, of dat je gewoon het verhaal volgt. Ik heb er 25 uur in totaal over gedaan. Denk dat je daar wel vele uren vanaf kan halen als je niet de wereld verkent.
Er staan nog niet zo veel resultaten op How Long to Beat maar daar staat nu 20,5 uur voor een rushed playthrough, ±25 uur voor main story met wat extras en als je alles rustig aan doet ruim 27 uur. Maar dat kan nog veranderen de komende dagen als er wat meer input is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens wel jammer vind aan de CE editie is dat er alleen een Steelbook bij zit en niet ook nog de plastic hoes. Normaal ben ik gewend dat beide erbij zitten. Ik wil eigenlijk ook altijd de plastic hoes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:12:
Nu ik deel 2 heb uitgespeeld, heb ik weer zin om overnieuw te beginnen en deel 1 te spelen. Ik heb nog veel trophies niet gehaald, dus er is zeker nog een reden om de game voor de derde keer uit te spelen. En daarna uiteraard weer deel 2 spelen! ;-)

Heb nu ook weer zin om alle uncharted delen te spelen. Ik ga nu eens bedenken waar ik als eerste aan ga beginnen.
Heb ik gelukkig vlak voor de release van Part II gedaan inclusief DLC. Ik denk dat ik nu maar moeilijk terug kan naar deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:46:
[...]

Heb ik gelukkig vlak voor de release van Part II gedaan inclusief DLC. Ik denk dat ik nu maar moeilijk terug kan naar deel 1.
Dat snap ik, al is het al de graphics. Maar ik speel ook nog vaak ps2 en ps3 games. Dus daar kan ik mij vaak wel overheen zetten.

Ben heel benieuwd wat iedereen van de tweede helft van de game vind. Of iedereen mee gaat met alle metacritic reviews of dat iedereen het wel tof vind.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:50:
Ben heel benieuwd wat iedereen van de tweede helft van de game vind. Of iedereen mee gaat met alle metacritic reviews of dat iedereen het wel tof vind.
Of belangrijker nog. Iemand vormt zijn eigen oordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:50:
[...]

Dat snap ik, al is het al de graphics. Maar ik speel ook nog vaak ps2 en ps3 games. Dus daar kan ik mij vaak wel overheen zetten.

Volgens mij is het wel bekend dat er gewoon ge reviewbombed is toch? Zou niet op de user reviews van metacritic letten bij deze game.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:14
Heerlijke game tot dusverre (6 uur erin) 😻
Maar als ik Dina nog 1 keer hoor vragen of ik iemand herken dan voer ik haar aan een infected 😂
Zou ze familie zijn van Roman "Nico, let's go bowling!"? 😷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Fuccccck toch een spoiler gezien en dat was geen kleine volgens mij. Zat gewoon op Youtube te scrollen en ineens viel mn oog op een thumbnail. Godverdomme man zo makkelijk kan je al gepakt worden.

[ Voor 9% gewijzigd door NukaWorldNL op 21-06-2020 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:16:
[...]

Volgens mij is het wel bekend dat er gewoon ge reviewbombed is toch? Zou niet op de user reviews van metacritic letten bij deze game.
ik heb het niet alleen over metacritic maar ook over mensen die dit aangeven op tweakers, imdb etc. Dus het is wel echt een mening van mensen en niet alleen maar een review bom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Geweldige game, ik zit er helemaal in!

1 puntje van kritiek, ik moet overal lullige flesjes alcohol voor brandbommen verzamelen. Terwijl ik enorme tanks met benzine tegenkom om generators mee op te starten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Jimijames75 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:53:
Geweldige game, ik zit er helemaal in!

1 puntje van kritiek, ik moet overal lullige flesjes alcohol voor brandbommen verzamelen. Terwijl ik enorme tanks met benzine tegenkom om generators mee op te starten.....
Haha, je hebt gelijk, had ik niet eens aan gedacht... Daar had ze natuurlijk gewoon gelijk 3 molotovs mee kunnen maken.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Donstil schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:07:

Gisteren was er iemand hier die had drie keer een ander zien janken. Nu dit over tissues weer.

Ik mis duidelijk iets.
Waarom? Iedereen reageert op z'n eigen manier. Heeft niets te maken met jou. Denk niet dat je iets mist maar anders/niet reageert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MrMistral schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:25:
[...]

Waarom? Iedereen reageert op z'n eigen manier. Heeft niets te maken met jou. Denk niet dat je iets mist maar anders/niet reageert :)
Ja dat kan ook, dat is de andere optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Lol dat gezeik van de mensen die het verhaal niet goed vinden. Als het weer een "Joel & Ellie" verhaal was geweest hadden diezelfde mensen waarschijnlijk lopen zeuren dat het een ongeïnspireerde goedkope sequel was.
Het mag dan geen super ingewikkeld verhaal zijn maar tot nu toe (17 uur) ben ik er erg van onder de indruk van hoe ze het neerzetten, vooral de kijk op wie er de good guys zijn en wie de bad guys.
spoiler:
Of dus eigenlijk de conclusie dat (tot nu toe) iedereen goede redenen heeft voor zijn acties en dus niemand puur "slecht" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Zolang het geen Mary Sue character is dan is het wel prima.
Denk dat in het 1e deel wel al duidelijk was dat dit niet het geval is.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mstx schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:37:
Lol dat gezeik van de mensen die het verhaal niet goed vinden. Als het weer een "Joel & Ellie" verhaal was geweest hadden diezelfde mensen waarschijnlijk lopen zeuren dat het een ongeïnspireerde goedkope sequel was.
Het mag dan geen super ingewikkeld verhaal zijn maar tot nu toe (17 uur) ben ik er erg van onder de indruk van hoe ze het neerzetten, vooral de kijk op wie er de good guys zijn en wie de bad guys.
spoiler:
Of dus eigenlijk de conclusie dat (tot nu toe) iedereen goede redenen heeft voor zijn acties en dus niemand puur "slecht" is
Ik lees ook dat veel mensen het niet leuk vinden hoe een bepaalde scene uitgebeeld wordt. Ik denk dan het is een horror game, wat verwacht je dan? Het is geen Disney/Marvel game.... Meestal zijn horror games niet voor het grote publiek, het eerste deel was misschien iets minder horror waardoor mensen nu denken dat het een game is zonder bloed of zo? Ik snap ook niet zo dat mensen er op gaan reageren die de game toch niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Nu online
Verdikke, ik wou even googlen
spoiler:
wie de actrice is die Ellie speelt.

Typ ik
spoiler:
"the last of us 2 ellie"
en google autocomplete toont een massive spoiler :(

[ Voor 31% gewijzigd door sandpatt op 21-06-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandpatt schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:25:
spoiler:

Typ ik
spoiler:
"the last of us 2 ellie"
Klopt, ik zag het ook al youtube... Omdat er blijkbaar vaak op wordt gezocht... bij youtube zie je al een spoiler op het moment als je the last of us 2 intoetst. Dus internet even vermijden tot je het spel hebt uitgespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2020 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Nu online
[

Klopt, ik zag het ook al youtube... Omdat er blijkbaar vaak op wordt gezocht... bij youtube zie je al een spoiler op het moment als je the last of us 2 intoetst. Dus internet even vermijden tot je het spel hebt uitgespeeld.
Ik heb even wat spoiler tags toegevoegd aan mn opmerking, mss kan je het ook doen in je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

sandpatt schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:25:
spoiler:

Typ ik
spoiler:
"the last of us 2 ellie"
IMDb is altijd het beste voor dat soort dingen en geen spoilers (alleen in de reviews) :p

@Jimijames75
Tja je kan ook 100 kogels opvangen zonder dood te gaan. Daar blijft het een fictieve game voor.

[ Voor 12% gewijzigd door s0kkie op 21-06-2020 16:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:30:
[...]

Maar hoe zien mensen deze tip dan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://twitter.com/Chris_Dring/status/1274726592477106181

"The Last of Us Part II is the UK’s fastest selling Sony game on PS4, bigger than the Uncharted 4 launch in boxed sales alone. It’s the biggest game launch this year by far, smashing the opening sales of Animal Crossing, and comfortably bigger than its predecessor"

Ik zou voor de zekerheid niet op de tweet klikken, als je spoilers wilt voorkomen.

[ Voor 74% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-06-2020 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Valt me op dat ik nu een aantal keer alcohol heb opgepakt, maar dat mijn inventorycount nier omhoog gaat. Meer mensen opgevallen?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Hulleman schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:47:
Valt me op dat ik nu een aantal keer alcohol heb opgepakt, maar dat mijn inventorycount nier omhoog gaat. Meer mensen opgevallen?
Je pakt niet altijd volledige alcohol items, of andere items, zijn vaak een kwart, of een halve ofzo.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Kalder schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:54:
[...]

Je pakt niet altijd volledige alcohol items, of andere items, zijn vaak een kwart, of een halve ofzo.
Ah ok, thnx! Speel op hard, zal wel niet meehelpen met hoeveel items je nodig hebt:p

Edit: valt me na 4uur spelen pas op dat je idd partjes in je inventory ziet

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 21-06-2020 19:14 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Uitgespeeld.

Oordeel: Een meesterwerk. en ja beter dan deel 1.
Eerlijk gezegd kan ik er nog zoveel over zeggen maar speel de game en ja het is geweldig.

[ Voor 63% gewijzigd door Pixel Witcher op 21-06-2020 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Donstil schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:07:
[...]

Ik heb de leaks gelezen en weet dus waar ik op moet “‘letten” en dan ligt het er soms wel wat bovenop maar echt uitleggen kan ik dat niet want dan ga je al snel richting spoilers.

Persoonlijk stoort mij dat totaal niet overigens.

[...]

Ik mis duidelijk iets.
Je mist niks. 3 x janken en tissues, hou op man 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik zal niet janken om een game, maar er zitten wel scenes in die echt heel goed gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:58:
Ik zal niet janken om een game, maar er zitten wel scenes in die echt heel goed gedaan zijn.
Genoeg kippenvelmomentjes inderdaad :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meteen al op het begin, net als bij deel 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Zeker weten. Emotie alom. Ontroerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond dat “aan het begin” iets te voor de hand liggend eigenlijk om indrukwekkend te zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 21-06-2020 22:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Pixel Witcher schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:06:
Uitgespeeld.

Oordeel: Een meesterwerk. en ja beter dan deel 1.
Eerlijk gezegd kan ik er nog zoveel over zeggen maar speel de game en ja het is geweldig.
Ik ben ook net klaar na 24 uur spelen. *O*
Het einde was beter dan ik verwacht had en inderdaad beter dan deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Helemaal mee eens. Gewoon hele toffe game. Uitstekend verhaal. Althans, tot dusver. Nwt de 1ste Bloater omgelegd. Creepy shit.

Waar zullen ze die tissues voor gebruiken btw? 🤔

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Geen verhaal spoiler maar meer een gameplay spoiler, maar toch even in spoilertags voor de zekerheid.

spoiler:
Ik kwam er zojuist achter dat je kluizen ook op gehoor kan openen. _/-\o_

Dacht iedere keer dat ik een ander klikje hoorde bij het juiste cijfer en het geprobeerd (duurt wel even) en verdomd het ding ging open :D , eerste poging dus het geluid is wel redelijk goed te herkennen ondanks dat het subtiel is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik lees trouwens her en der dat mensen de game makkelijk vinden? Ik speel hem op normal, maar vind hem best pittig man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
mstx schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:38:
[...]

Ik ben ook net klaar na 24 uur spelen. *O*
Het einde was beter dan ik verwacht had en inderdaad beter dan deel 1.
Voor mijn beeldvorming....op hoeveel % zit het theater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Flagg schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:57:
Geen verhaal spoiler maar meer een gameplay spoiler, maar toch even in spoilertags voor de zekerheid.

spoiler:
Ik kwam er zojuist achter dat je kluizen ook op gehoor kan openen. _/-\o_

Dacht iedere keer dat ik een ander klikje hoorde bij het juiste cijfer en het geprobeerd (duurt wel even) en verdomd het ding ging open :D , eerste poging dus het geluid is wel redelijk goed te herkennen ondanks dat het subtiel is.
spoiler:
Ik doe ze altijd op gehoor, is er een andere manier dan?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ArnoldSmiley schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:01:
Ik lees trouwens her en der dat mensen de game makkelijk vinden? Ik speel hem op normal, maar vind hem best pittig man
Wisselend, ik speel ook op normal want dan heb ik nog 2 playthroughs daarna. :P

Maar sommige gevechten zijn idd best pittig maar (net als bij 1) heb je net iets teveel resources op normal.

Maar ik wil de eerste keer sowieso het verhaal lekker doorgaan, 2de keer op hard en 3de keer op survival dan mag het wel een beetje langzamer gaan.

Sta nog regelmatig versteld van de game qua graphics, zo ontzettend knap wat er uit de vanillla PS4 geperst is nog.

En de sfeer, soms heel beklemmend kruipend langs clickers en aanverwante of een zooitje npc's 1 voor 1 afzonderen en uitschakelen. En 2 sec later als je toch nog gespot wordt een hectisch gevecht waar je altijd je gebrek aan ammo in je achterhoofd houdt.

Op en top spanning weer.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Yorinn schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:12:
[...]

spoiler:
spoiler:
ik zou ff om je heen kijken, de code is altijd in de buurt te vinden en dat gaat een stuk sneller dan op gehoor. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
ArnoldSmiley schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:02:
[...]

Voor mijn beeldvorming....op hoeveel % zit het theater?
Wanneer ze voor het eerst naar binnen gaan? Rond de 50% denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yorinn schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:12:
[...]

spoiler:
Haha ja. Meestal ligt de code op 14 centimeter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Hulleman schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:10:
[...]

Ah ok, thnx! Speel op hard, zal wel niet meehelpen met hoeveel items je nodig hebt:p

Edit: valt me na 4uur spelen pas op dat je idd partjes in je inventory ziet
Zijn genoeg memes over dat de hele wereld van last of us 1 alleen maar halve scharen bevatte :+

PSN

Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Let op:
Geen spoilers plaatsen!:
Plaats ook je mening, opmerkingen of anderzijds commentaar op wat er uit de gelekte spoilers naar voren komt tussen een spoiler tag. het is een kleine moeite.

Geen discussie over de reviews, trailers, metacritic etc. Dit topic gaat over de game! Als je een mening hebt tijdens of na het spelen van de game, prima! maar let er een beetje op wat je post.