FAQ 'De Organisatie achter GoT' bijwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik zag zojuist in de FAQ De Organisatie achter GoT dat de leden van de crew op verschillende plekken intussen anders is. Zo is bijvoorbeeld Ardana lid van het DT, maar wordt dat er niet vermeld, zou robiii nog de admin van het DT zijn, terwijl dat intussen iemand anders is.

Zover ik kan zien uit het profiel van moto-moi is hij geen sys admin meer, is acm lead developer en vervult Wilbert de Vries geen functie meer binnen Tweakers en doet Wout dat tegenwoordig; plan: Wout volgt Wilbert op als hoofdredacteur Tweakers.

Dit is een kleine greep van wijzigingen die ik in elk geval zag, lijkt me hoog tijd om deze FAQ eens bij te werken in zijn geheel?

Ik weet echter even niet of dit de juiste plek is om het te melden, ik ging uit van wel, mocht een mod anders oordelen, weet die vast wel het juiste subforum te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ah, die had ik over het hoofd gezien, maar niet zo gek, daar het topic meer dan twee weken oud is en dus niet in het overzicht zelf te vinden was. Had ik even beter moeten zoeken, dan had ik het misschien gevonden.

FWIW: Onderaan de genoemde FAQ staat:
Organisatieoverzicht 2.40, revisie 16 jan 2012
Dan is het na 4 jaar tijd eigenlijk wel hoog tijd dat het geactualiseerd wordt... :+ Er zijn intussen voldoende med's met aanpassingen geweest, dunkt me.

[ Voor 127% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Is er ook nog wat historie van GoT terug te vinden ;)

zeef in "Klacht m.b.t. de FAQ" Zeef zij dat hij binnenkort even zou kijken of hij er wat tijd voor heeft. Nog even geduld hebben dus denk ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 02-12-2016 11:29 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ben benieuwd hoeveel geduld er nodig gaat zijn... :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Aangezien dit topic iets recenter is:

Voor zover ik weet is er ook nog outdated abo-informatie te vinden, dat je voor 1.50 lid kon worden ofzo 8)7 (Lijkt aangepast)

EDIT: Gevonden: https://tweakers.net/info/over_tweakers/verdienmodel/
Via onze Aboshop kun je voor 1,27 euro per maand een abonnement afsluiten waarbij je de mogelijkheid krijgt om alle banners uit te schakelen.
8)7 8)7 8)7 En dat is gewoon de huidige informatie.

Ook leuk: https://tweakers.net/info/over_tweakers/ - Geen vermelding over Website van het jaar 2015 en 2016.

Daarnaast is dit wel dubbel:
reviews: Tweakers FAQ
https://tweakers.net/info/faq/abonnementen/

En dit is al sinds 2009 niet meer aangepast:
Het algemeen beleid

En of dit klopt? - Forum FAQ

Kortgezegd zijn er gewoon teveel handleidingen en staat het niet echt centraal ;)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Die 1,27 per maand is er nog wel, dan ben je voor 15 euro/jaar namelijk donateur... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

CH40S schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:05:
Die 1,27 per maand is er nog wel, dan ben je voor 15 euro/jaar namelijk donateur... :+
Maar je kan dus niet meer kiezen om per maand te betalen, zoals het in dat stukje staat, maar alleen per jaar. Dat staat dus nogal verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Redneckerz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:48:
Ook leuk: https://tweakers.net/info/over_tweakers/ - Geen vermelding over Website van het jaar 2015 en 2016.
Is overigens expres; Tweakers is niet de website van het jaar (overall gezien), wel in de categorie community en Nieuws, volgens mij voor zowel 2015 als 2016, niet als website an sich. Voor 2016 is dat de website van de politie. :)

Maar goed, of je nu werkelijk zoveel waarde wil hechten aan een populariteitscontest?

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CH40S schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:36:
[...]
Is overigens expres; Tweakers is niet de website van het jaar, wel beste community, volgens mij voor zowel 2015 als 2016, niet als website an sich. Voor 2016 is dat de website van de politie. :)
Oh, als Tweakers geen Website van het jaar 2015 en 2016 is, wat doet het award plaatje dan onderaan elke pagina? En wat staat er dan op plan: Dank jullie allemaal!? ;) Overall is het de Politie dit jaar, maar voor de categorie Nieuws, is het toch echt wel Tweakers.

[ Voor 20% gewijzigd door Hero of Time op 02-12-2016 14:49 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hero of Time schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:48:
[...]

Oh, als Tweakers geen Website van het jaar 2015 en 2016 is, wat doet het award plaatje dan onderaan elke pagina? En wat staat er dan op plan: Dank jullie allemaal!? ;) Overall is het de Politie dit jaar, maar voor de categorie Nieuws, is het toch echt wel Tweakers.
Ah, ik had even alleen mee gekregen van community. Wist niet dat de exacte details zo belangrijk zijn hier af en toe... :X

Overigens zeg ik nergens dat Tweakers geen website van het jaar voor 2015 en 2016 is, als je details dan toch zo belangrijk vindt, zal mijn post wat verduidelijken. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Hero of Time schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:48:
[...]
Oh, als Tweakers geen Website van het jaar 2015 en 2016 is, wat doet het award plaatje dan onderaan elke pagina?
Dat was gisteren nog niet bijgewerkt :+ dus dat is niet helemaal de waarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Redneckerz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:39:
[...]

Dat was gisteren nog niet bijgewerkt :+ dus dat is niet helemaal de waarheid ;)
Toen stond er iig '15 op, iets wat er niet zou staan als ze geen wvhj waren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Hero of Time schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:13:
[...]

Toen stond er iig '15 op, iets wat er niet zou staan als ze geen wvhj waren. ;)
Dat is zo. Maar het is wel frappant om naar daar te verwijzen terwijl minder dan 24 uur daarvoor nog niet aangepast was. Anyhow, dit is inmiddels redelijk offtopic, er zijn zoals gemeld meerdere handleidingen die out-of-date zijn of onduidelijk worden weergegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het probleem met de outdated FAQs is zoals terecht opgemerkt wordt al een tijdje zo. Ik zal daar binnenkort wat tijd aan besteden om te zorgen dat het weer up-to-date is.

Binnenkort moet je in deze context lezen als 'binnen een paar weken' :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Redneckerz schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:38:
[...]

Dat is zo. Maar het is wel frappant om naar daar te verwijzen terwijl minder dan 24 uur daarvoor nog niet aangepast was. Anyhow, dit is inmiddels redelijk offtopic, er zijn zoals gemeld meerdere handleidingen die out-of-date zijn of onduidelijk worden weergegeven.
offtopic:
Omdat ik er nooit naar kijk en op let eigenlijk, tot mijn post erover dan. En toen was het dus net aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hero of Time schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:15:
offtopic:
Omdat ik er nooit naar kijk en op let eigenlijk, tot mijn post erover dan. En toen was het dus net aangepast. ;)
offtopic:
Precies en je bent daarin niet de enige. ;) Ik kijk dus ook niet zo vaak naar dat soort dingen, vandaar dat ik niet wist dat t.net ook wvhj in de categorie nieuws is...

Je post kwam nogal over alsof ik tegen het verkeerde been aan trapte of zo.

Maar goed, fijn te lezen dat de faqs onder handen genomen gaan worden op redelijk korte termijn!
Hopelijk gaan nu ook reguliere checks komen op de FAQs, zodat het verzoek ervoor niet hoeft te komen van gebruikers.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Redneckerz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:48:
Het lijkt me dat daar gewoon géén vermelding in moet komen van die prijs. Die staat toch al onderaan elke pagina.
En dit is al sinds 2009 niet meer aangepast:
Het algemeen beleid
Dat hoeft toch ook niet zolang het beleid niet verandert?
En of dit klopt? - Forum FAQ
Afgezien van de namen bij de organisatiestructuur? Ja. :)
Kortgezegd zijn er gewoon teveel handleidingen en staat het niet echt centraal ;)
Niet alles is even belangrijk om te lezen. De forum-FAQ is dat wel voor het forum, de algemene voorwaarden zijn dat bij het registreren en de rest is redelijk van ondergeschikt belang.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Redneckerz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:08:
[...]

Maar je kan dus niet meer kiezen om per maand te betalen, zoals het in dat stukje staat, maar alleen per jaar. Dat staat dus nogal verwarrend.
Dat kan vanaf januari. Dus het wordt weer courant. :P

We gaan het oppakken, verwacht niet dat het in een paar dagen geregeld is. Er is veel achterstallig werk en het heeft een lage prioriteit. Dat zeg ik er vast eerlijkheidshalve bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

NMe schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:43:
[...]

Afgezien van de namen bij de organisatiestructuur? Ja. :)
Eh nee...

Even een kleine greep:
  • Upload icons, web icons worden genoemt (al lang niet meer mogelijk), en de eisen van je geuploade icon kloppen ook niet,
  • Zoekmachine klopt ook deels niet meer sinds de introductie van de nieuwe forum search
  • Je profiel: Velden kloppen niet
  • Voorkeuren: klopt helemaal niks meer van
  • Smilies / Emoticons: missen er een aantal
etc etc, overgrote deel van die FAQ is zwaar verouderd.
[...]
Niet alles is even belangrijk om te lezen. De forum-FAQ is dat wel voor het forum, de algemene voorwaarden zijn dat bij het registreren en de rest is redelijk van ondergeschikt belang.
Als de Forum FAQ belangrijk is voor het forum, waarom wordt hij dan nooit bijgewerkt? dit is niet de eerste keer dat er belooft wordt om dat ding te updaten (zeef in "FAQ: Hopeloos outdated", FAQ update, HlpDsK staat nog in de organisatiestructuur., Organisatiestructuur)

[ Voor 33% gewijzigd door _David_ op 03-12-2016 15:38 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De reden is simpel, het is veel werk en heeft (te) weinig prio. Het lijkt me niet nodig om daar nu over door te gaan. Ja, hij is verouderd en ja, we proberen dat nu op korte termijn op te lossen.

Overigens zijn posts zoals hierboven van _David_ wel erg behulpzaam. Als iemand zich geroepen voelt een lijst met fouten/aandachtspunten op te stellen wordt dat zeer op prijs gesteld :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

_David_ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:32:
Als de Forum FAQ belangrijk is voor het forum, waarom wordt hij dan nooit bijgewerkt? dit is niet de eerste keer dat er belooft wordt om dat ding te updaten (zeef in "FAQ: Hopeloos outdated", FAQ update, HlpDsK staat nog in de organisatiestructuur., Organisatiestructuur)
Omdat de dingen die niet kloppen niet heel schokkend zijn. De grote lijnen kloppen nog steeds, zelfs in de organisatiestructuur. De namen kloppen niet maar de functies en wat die functies inhouden wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

P_de_B schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:42:
Overigens zijn posts zoals hierboven van _David_ wel erg behulpzaam. Als iemand zich geroepen voelt een lijst met fouten/aandachtspunten op te stellen wordt dat zeer op prijs gesteld :)
Omdat ik zo liep te zeuren, bij deze :)

Usericons

Grootte = 100 KiB

Web-icon = kan weg, niet meer beschikbaar

"Je kunt in je preferences instellen of je icons wil zien en of je web- of upload-icons wil zien. Voor mensen met een mindere verbinding is het aan te raden om geen of alleen upload-icons te laten zien."

kan weg, niet meer mogelijk

Zoekmachine

Kan niet precies terugvinden wat wel er niet meer klopt, kan beter nagevraagd worden bij ACM

Het registeren

"kun je "ik heb de faq gelezen" [Registreer mij!] klikken.", de knop heet nu "Registeren"

"Let er wel op dat je daar je UserID moet invullen, en niet je nickname.", klopt niet meer, is nu Gebruikersnaam en Activatiecode

"Geef hier aan of je een mannetje of vrouwtje bent.", mannetje of vrouwtje komt wat dom over imo.

"MSN id:" = niet meer beschikbaar

"
Hobbies en interesses:
Geef hier de zaken aan waar je graag je vrije tijd aan besteedt.
Beheer van usericons.
Hier kun je een user-, of webicon kwijt. Zie hier voor een uitgebreidere uitleg.
Webiconlocatie:
Hier kun je een plaatje aangeven dat bij elke reactie staat die je plaatst.
Upload icons:
Op deze plek kun je usericons uploaden naar onze servers en kiezen welke je wilt gebruiken. Klik hier voor meer informatie.
"

Niet meer beschikbaar

Voorkeuren:

De volgende voorkeuren zijn er niet meer:

Gebruik http-compressie?
Gebruik http 304 headers?
Toon Tweakers.net headlines?

Verberg banners? (staat nu bij abbonement ipv forum)
Gebruik mogelijkheid tot invouwen?
Accesskeys uitschakelen?
Templateset
Standaard instelling voor zoeken?
Quicksearch uitschakelen?
Navigatie voor topics met meerdere pagina's
Toon webicons?
Toon ICQ-icons?
Toon MSN-icons?
Toon quickreply?
Voeg signature standaard toe?

De volgende hebben een andere naam/beschrijving:

"Toon forumbeschrijvingen op index?" is nu "Toon forumbeschrijvingen?"
"Topic link leidt direct naar laatste berichten?" is nu "Topiclink naar laatste reacties"
"Toon laatste berichten?" is nu "Toon laatste reacties"
"Instellingen berichten plaatsen:" is nu "Instellingen reacties plaatsen:"
"Berichtenoverzicht instellingen:" is nu "Instellingen reactie-overzicht:"
"Maximaal aantal berichten per pagina" is nu "Aantal reacties of berichten per pagina"
"Draai volgorde berichten om?" is nu "Draai volgorde reacties om"

Reacties plaatsen.
Toon laatste berichten is nu "Toon laatste reacties"

Over plaatjes
Iets over http plaatjes toevoegen (dat er dan een proxy gebruikt wordt?)

Smilies / Emoticons
Er missen er een boel, sorry ga ik niet allemaal doorlopen... :X

De organisatiestructuur van GoT
Zoals eerder gemeld, er klopt niet veel meer van de namen

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

[...]
Het lijkt me dat daar gewoon géén vermelding in moet komen van die prijs. Die staat toch al onderaan elke pagina.
Mee eens. Kan gewoon weg.
[...]
Dat hoeft toch ook niet zolang het beleid niet verandert?
In 7 jaar tijd zijn er wel wat veranderingen aan het beleid gevoerd.
Mijn punt is dat er gewoon teveel handleidingen zijn en zoals David al wat uitgebreider aangeeft, teveel outdated info. Daar is door de jaren heen zo te lezen vaker op gewezen en is het steeds vooruit geschoven.
Dus kan het weg. :+ Toch? >:)
zeef schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:17:
[...]

Dat kan vanaf januari. Dus het wordt weer courant. :P
Wat een mazzel toch dan dat dergelijk achterstallig onderhoud met verloop van tijd gewoon weer huidig beleid wordt. :P
zeef schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:17:
We gaan het oppakken, verwacht niet dat het in een paar dagen geregeld is. Er is veel achterstallig werk en het heeft een lage prioriteit. Dat zeg ik er vast eerlijkheidshalve bij.
Maar dat heb je in 2013, zoals David aantoont, ook al op een vergelijkbare manier gezegd ;) Lage prio: Begrepen. Veel werk: Idem dito. Maar het kan niet jaren blijven liggen, want de structuur klopt nu gewoon niet meer en dergelijke (out-dated) info staat bijzonder knullig voor een site die wel jaren achter elkaar Website van het Jaar weet te winnen. ;)

Wat dat betreft ben ik blij dat het wordt opgepakt. Ik zou het zelf nog wel willen aanpassen als ik het kon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Redneckerz schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:15:
[...] staat bijzonder knullig voor een site die wel jaren achter elkaar Website van het Jaar weet te winnen. ;)
Dat winnen we denk ik onder andere omdat we hoofdzaken van bijzaken weten te scheiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 18:07

Jaymz

Keep on moving !

Tss, de FAQ een bijzaak vinden :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Jaymz schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:42:
Tss, de FAQ een bijzaak vinden :(

:+
Solliciteer voor FAQ-monteur? ;)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:00:
[...]
Dat winnen we denk ik onder andere omdat we hoofdzaken van bijzaken weten te scheiden. ;)
Het is maar waar je de prioriteiten of zogezegd de focus op legt, niet waar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:23:
[...]

Het is maar waar je de prioriteiten of zogezegd de focus op legt, niet waar? ;)
Eens. Die ligt hier niet en om heel eerlijk te zijn, dat gaat ook nooit meer zo worden. Het was een pet peeve van iemand en je merkt dat als die persoon weg is, de aandacht er gewoon niet meer voor is. We gaan het hoogst noodzakelijke aanpassen en de rest waarschijnlijk gewoon offline halen.
Markimoo schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:50:
[...]

Solliciteer voor FAQ-monteur? ;)
Je bent zeker nieuw hier? :+

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 04-12-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Misschien een idee om de lijst van crewleden te automatiseren? Zo moeilijk kan het niet zijn, lijkt me en vervolgens hebben jullie er geen onderhoud meer aan en gebruikers hoeven verspreid over jaren niet te gaan smeken om de FAQ eens bij te gaan werken.

Ik kwam hier zelf namelijk achter toen ik op zoek was naar wat namen van het doktersteam en zag dat namen niet klopten. Wellicht is het dus een idee om ergens een overzichtsagina te maken, die een aantal groepen weergeeft en daarbij laat zien wie van die groep de admin is (if any) en wie de leden ervan zijn.
NMe schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:00:
NOFI, maar vind het best beschamend als over meerdere jaren én na meerdere verzoeken (van gebruikers en zelfs een ex-werknemer, waar zelfs überhaupt niet op gereageerd was) niets gebeurd is. Zacht gezegd zie ik dat als teken dat de community eigenlijk niet zo belangrijk is (al is dat natuurlijk een uitspraak nav een uitspraak van 2014 of 2015 of zo). ;)

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
CH40S schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:16:
Misschien een idee om de lijst van crewleden te automatiseren? Zo moeilijk kan het niet zijn, lijkt me en vervolgens hebben jullie er geen onderhoud meer aan en gebruikers hoeven verspreid over jaren niet te gaan smeken om de FAQ eens bij te gaan werken.

Ik kwam hier zelf namelijk achter toen ik op zoek was naar wat namen van het doktersteam en zag dat namen niet klopten. Wellicht is het dus een idee om ergens een overzichtsagina te maken, die een aantal groepen weergeeft en daarbij laat zien wie van die groep de admin is (if any) en wie de leden ervan zijn.
Die wens is er al langer, de vraag is of de investering in tijd opweegt tegen het beperkte ongemak van het niet hebben van dat overzicht. Met andere woorden, en absoluut niet vervelend bedoeld, wanneer heb je dit overzicht gemist sinds 2002?
CH40S schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:16:
NOFI, maar vind het best beschamend als over meerdere jaren én na meerdere verzoeken (van gebruikers en zelfs een ex-werknemer, waar zelfs überhaupt niet op gereageerd was) niets gebeurd is. Zacht gezegd zie ik dat als teken dat de community eigenlijk niet zo belangrijk is (al is dat natuurlijk een uitspraak nav een uitspraak van 2014 of 2015 of zo). ;)
Het is achterstallig onderhoud. Dat heb je soms wel eens met een uitgebreide site zoals Tweakers. Heeft het prioriteit? Nee, er zijn belangrijkere zaken. Gaan we het oppakken? Ja, dat gaan we doen. Wanneer het klaar is? Geen idee.
offtopic:
NOFI? En of dit een flame is. :( Zeg nou eens eerlijk, is je gebruikservaring er minder van geworden? Heb je elke dag dat knagende gevoel gehad dat er iets ontbrak in de FAQ? Nee. Er zijn wel andere plekken waar ik tijd en moeite in zou willen investeren, plekken die wel toe doen. Maar kom op zeg, hier wordt van een mug een olifant gemaakt. Een heel groot deel van het forum rust op vrijwilligerswerk, heb daar een beetje respect voor de volgende keer als je weer een j'accuse tikt over een 'grote' misstand.

[ Voor 50% gewijzigd door zeef op 03-12-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
zeef schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:21:
Nou nou nou, wat een SCHANDAAL! Is de gebruikservaring er minder van geworden? Nee. Het is achterstallig onderhoud. Dat heb je soms wel eens met een uitgebreide site zoals Tweakers. Heeft het prioriteit? Nee, er zijn belangrijkere zaken. Gaan we het oppakken? Ja, dat gaan we doen. Wanneer het klaar is? Geen idee.

Het spijt me zeer, maar ik vind dat er wel heel erg overdreven wordt gereageerd hier. Als we zo op elke slak zout moeten gaan leggen, dan heb je er een full time dagtaak aan. Een heel groot deel van het forum rust op vrijwilligerswerk, heb daar een beetje respect voor de volgende keer als je weer een j'accuse tikt.
Dus nu zijn we respectloos, omdat iemand (ik in dit geval) een mening heeft? Volgens mij is er echt iemand hier op zijn teentjes getrapt, terwijl ik dat zo totaal niet bedoel.

En ja, ik vind wel dat er best even achter de oren gekrabt mag worden, als meerdere gebruikers verspreid over meerdere jaren hebben gevraagd om de FAQs bij te werken en dat vervolgens (uiteindelijk) niet gebeurd. Ook al wordt (een deel van) de site door vrijwilligers gedaan, wat er verder overigens niets mee te maken heeft, imo. Hoe dan ook waardeer ik ál het werk wat jullie doen, laat dat even duidelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
CH40S schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:30:
[...]
Dus nu zijn we respectloos, omdat iemand (ik in dit geval) een mening heeft? Volgens mij is er echt iemand hier op zijn teentjes getrapt, terwijl ik dat zo totaal niet bedoel.

En ja, ik vind wel dat er best even achter de oren gekrabt mag worden, als meerdere gebruikers verspreid over meerdere jaren hebben gevraagd om de FAQs bij te werken en dat vervolgens (uiteindelijk) niet gebeurd. Ook al wordt (een deel van) de site door vrijwilligers gedaan, wat er verder overigens niets mee te maken heeft, imo. Hoe dan ook waardeer ik ál het werk wat jullie doen, laat dat even duidelijk zijn!
Dat laatste, daar heb ik zo mijn twijfels bij als ik je bijdrages lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
zeef schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:36:
Dat laatste, daar heb ik zo mijn twijfels bij als ik je bijdrages lees.
Ik zag je bericht in DM, heb daar even geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Prima.

Het is inmiddels opgepakt binnen de crew. Dank voor het melden, tzt geven we een seintje als het klaar is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.