"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Zie ook:
FAQ update
zeef schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:37:
Yup, dat is het al tijden. Maar staat op de (lange) todo lijst.
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 10-11-2016 17:43 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Haha, super om te lezen! Bedankt zeefje!zeef schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:58:
Wel zwaar achterstallig onderhoud. Ik zal eens kijken of ik daar binnenkort wat tijd voor vrij kan maken.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Tweakers heeft nog steeds een MT en de HGA's hebben redelijke vrijheid binnen hun fora, dus naar de letter bezien klopt het wel.Markimoo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:35:
Excuses voor de trap omhoog, maar dit onderdeel van de FAQ is ook erg out-dated.
DT is niet meer actueel.zeef schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:34:
[...]
Tweakers heeft nog steeds een MT en de HGA's hebben redelijke vrijheid binnen hun fora, dus naar de letter bezien klopt het wel.
Ik denk dat wordt bedoeld dat de namen wat achterlopen. Ik ben bijv. al even geen Admin meer
Misschien beter om gewoon de namen weg te laten, en alleen te verwijzen naar andere plaatsen voor de namen: https://tweakers.net/contact, de index voor de forumadmins, etc.
Edit: grrrr. Zeg ik nu als spuit11
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 17-11-2016 15:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Voor 5€ doe ik het. ;-) De namen kloppen wel, alleen de functies niet helemaal. If you know what I mean.zeef schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:23:
Oh, ik heb de namen niet eens opengeklikt.Ja, die moeten wel eens weg.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Dit topic is gesloten.