Helaas zijn de slechte berichten nog niet afgelopen. Tot mijn grote spijt moet ik hier vertellen dat de persoon die een kleine drie jaar terug stopte met zijn werk in TMF besloten heeft dat de tijd van gaan helaas is aangebroken. Sinds hij als Moderator TMF begon in maart 2001 is er redelijk wat tijd verstreken en is hij ook achter de schermen bezig geweest als de man die voor het grootste deel verantwoordelijk was voor de huidige FAQ, en als lid van het dokterteam.
Ondanks dat we een van de oudgedienden daarmee zien vertrekken uit de crew hopen we natuurlijk dat we Jaymz nog vaak hier op het forum mogen begroeten!
Jaymz, ik denk dat ik namens de crew spreek (en zeer zeker namens mezelf) als ik je ontzettend bedankt voor alles wat je voor het forum betekend hebt!
Ondanks dat we een van de oudgedienden daarmee zien vertrekken uit de crew hopen we natuurlijk dat we Jaymz nog vaak hier op het forum mogen begroeten!
Jaymz, ik denk dat ik namens de crew spreek (en zeer zeker namens mezelf) als ik je ontzettend bedankt voor alles wat je voor het forum betekend hebt!

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter