HlpDsK staat nog in de organisatiestructuur.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Forum FAQ #organisatiestructuur

Hier staat HlpDsK nog vermeldt als modje GC / HK etc. Niet meer courant, me dunkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol ik zie dat Lunatic en dergelijken er ook nog instaan. Dingetje is in z'n geheel niet erg courant meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er was ooit nog sprake van om dat lijstje automatisch uit te genereren op basis van de rechtenset. Ik had daar wat werk in gestopt maar aangezien ik nergens tegenaan kon testen heb ik het maar opgegeven. :P Overigens zou dat tegenwoordig ook niet meer afdoende zijn aangezien veel moderators nu HGM's zijn en dus in hun hele hoofdgroep kunnen modden. Maakt het wat onpraktisch om spul uit de rechtensets af te lezen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Lustucru staat nog als lid van het Doktersteam vermeld. Dokter met pensioen

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Laat dat dan maar als een algemene bump gelden, want er staat nog heel veel in dat niet klopt. Aan de namenlijst te zien, is de boel sinds 2009 niet meer bijgehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Volgens mij hebben van de forumcrew alleen de dokters en zeef rechten om die dingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

NMe schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:22:
Volgens mij hebben van de forumcrew alleen de dokters en zeef rechten om die dingen aan te passen.
Denk dan alleen de dokter-admin en zeef, want ik zie in elk geval niet hoe het zou kunnen ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kixtart schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:54:
[...]

Denk dan alleen de dokter-admin en zeef, want ik zie in elk geval niet hoe het zou kunnen ;)
Zijn aparte rechtensets voor die de dokter-admin kan uitdelen. Ik heb ze ooit gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat is iets dat ik nog eens moet uitzoeken :X Maar, het staat wel al (een tijdje overigens) op onze TODO list.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20
Lol, ik sta er zelfs nog in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ken de de opzet van de rechtenstructuur hier niet, maar als het uitlezen van de rechtensets een probleem vormt, is het dan een idee om zoiets op de statussen te baseren? Iedereen die als eerste woord Moderator in zijn titel/status heeft zou dan in een moderator-aftakking kunnen worden geplaatst van het organigram.

Helaas is het dan niet meer handig om bij crewrelletjes (die op vrijdag met regelmatig plaatsvinden) de titel naar iets anders aan te passen. Zoals McGryphon => Bierhaler (ja ja, wie kent 'm nog ;) )

Of zoiets kan je dan bijv. cachen :P

Ik zeg maar iets, maar het zou misschien wel toepasbaar kunnen zijn, of deels...
DEUVM, om maar te zeggen. :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

AW_Bos schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:44:
Ik ken de de opzet van de rechtenstructuur hier niet, maar als het uitlezen van de rechtensets een probleem vormt, is het dan een idee om zoiets op de statussen te baseren? Iedereen die als eerste woord Moderator in zijn titel/status heeft zou dan in een moderator-aftakking kunnen worden geplaatst van het organigram.
Rechten zijn niet meer dan een paar vinkjes die bepalen wat je waar mag. Uiteraard is dit in groepen ingedeeld en opzich is het niet zo heel erg ingewikkeld om aan de hand van de groepen te bepalen of iemand moderator is of niet. Alleen om dan zoiets te gaan devven puur voor 1 faq pagina die nooit bekeken wordt en ook niemand zich voor interesseerd, getuige mijn topic, lijkt me dat niet zo bijzonder zinvol. Zo vaak veranderd er niet iets in de crew en ze moeten zichzelf gewoon aanleren om die pagina gewoon direct bij te werken als er een verandering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb ooit voorsteld er een scriptje voor te maken maar omdat ik nergens tegenaan kon testen heb ik dat uiteindelijk niet kunnen doen. Zie mijn eerste post in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Snel! Snel! Uitprinten en boven je bed, nu het nog kan :>
Pagina: 1