Wat is RIC aan het doen? Rijdt hij niet op US ofzo?
Of mijn sarcasmeradar is stuk, of het is echt een hele slechte timing om dat te zeggen, een minuut na een tweet van Formula 1:iTeV schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:17:
Een groot voordeel van de F1 publiek t.o.v andere publieken: ze doen niet die misvormde DAB (afaik)

En daarom gun ik het Manor meer dan Sauber.
Overrated idd. Grote mond naast de baan, maar op de baan wordt hij regelmatig om de oren gereden door Wehrlein.
Ohwauw... Ik trek mijn woorden terug.Badeend schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:19:
[...]
Of mijn sarcasmeradar is stuk, of het is echt een hele slechte timing om dat te zeggen, een minuut na een tweet van Formula 1:
[afbeelding]
Are you a one or a zero
Dan moet je even terug kijken naar Brasil 2016 en zijn F3 races..Racen kan hij echt wel.. Met een manor lijkt het tegen te vallen.. Dat hij het minder dan WEH lijkt te doen ligt volgens mij meer aan ervaring in de Manor..Ryur schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:20:
Wauw, ik snap ECHT niet waarom Force India voor Ocon heeft gekozen!
[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 26-11-2016 14:22 ]
Ik zeg ook niet dat hij niet kan Racen (ik volgde hem in de F3, vond hem redelijk tegenvallen trouwensnachtnet schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:21:
[...]
Dan moet je even terug kijken naar Brasil 2016 en zijn F3 races..Racen kan hij echt wel.. Met een manor lijkt het tegen te vallen..
Bij de GP3 vond ik Ocon ook enorm tegenvallen, nauwelijks overwinningen, wel constant.
Maar hij wordt continu geklopt door Wehrlein (Brazilie een uitzondering dan, maar meestal is Werhlein beter is Ocon)!
En Wehrlein heeft veel minder ervaring dan Ocon in de single-seaters
Dus de extra ervaring dat Wehrlein heeft in de Manor kan worden afgestreept (naar mijn mening) tegen de algemene ervaring van Ocon.
[ Voor 31% gewijzigd door Ryur op 26-11-2016 14:24 ]
Dit is duidelijk niet het circuit voor TR...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ergens hoop ik dat Ferrari 3 en 4 kwalificeren en dan morgen bij bocht 1 allebei een Mercedes aantikken. Krijg Verstappen in ieder geval niet de schuld.
Ik teken voor deze uitslag. Rosberg zwijkt hopenlijk onder de druk. Spanning!
Pfff, STR bijna 3 seconde achter de Merc's, das toch niet leuk meer.
Vrijwel geen setup kunnen doen (geen FP1/FP2) en een motor van een eeuw oud op een power-circuit.Trevor schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:22:
Dit is duidelijk niet het circuit voor TR...
Het was een wonder als ze er wel iets van gemaakt hadden.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
+1! Zou het voor morgen alleen maar leuker maken!alwaysleft schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:23:
Ik teken voor deze uitslag. Rosberg zwijkt hopenlijk onder de druk. Spanning!
Waiting on the world to change

Ik zou liever een HAM op p4 of lager zien na start.. Eens zien of hij ook echt een inhaal race kan maken..
[ Voor 47% gewijzigd door nachtnet op 26-11-2016 14:26 ]
VES en RIC onderweg op Super Softs.
"When you grow up your heart dies"
Ros is snellerr
Edit: nét niet, s1 en 2 lag hij voor, s3 ingeleverd.
RAI 39er6 !!!
Edit: nét niet, s1 en 2 lag hij voor, s3 ingeleverd.
RAI 39er6 !!!
[ Voor 84% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-11-2016 14:30 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
RAI snel zeg
[ Voor 8% gewijzigd door NRG-81 op 26-11-2016 14:30 ]
Gaat Red Bull proberen om Mercedes uit te dagen om ook op Super Softs te starten? Het lijkt er op dat Red Bull voor een langere eerste stint gaat dan de rest.
Dat is een realistisch scenario voor Hamilton na een pole startnachtnet schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:25:
[afbeelding]
Ik zou liever een HAM op p4 of lager zien na start.. Eens zien of hij ook echt een inhaal race kan maken..
Channel 4 is ondertussen sceptisch of de RB's in de lage 1:40's komen met de super softs.
Ja, deze tactiek hebben ze nu al wel vaker gebruikt. Om op de banden te willen beginnen voor een langere stint. Volgens mij is dat nog niet 1 keer goed gegaan in de race.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
1:39:9ANdrode schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:30:
[...]
Dat is een realistisch scenario voor Hamilton na een pole start
Channel 4 is ondertussen sceptisch of de RB's in de lage 1:40's komen met de super softs.
Max wast tot dusver wel de oortjes van RIC.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die Jack Plooij is wel een interviewer van formaat, hè? Jeetje, laat die man een cursus 'vragen stellen voor gevorderden beginners' volgen a.u.b.
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 26-11-2016 14:36 ]
Best een goede tijd van Max op die Super Softs maar 0.3 langzamer dan RAI.
Max dus ook zomaar even een 0.5s sneller dan RIC op de Super Softs.
Voor beginners svp...Yonix schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:32:
Die Jack Plooij is wel een interviewer van formaat, hè? Jeetje, laat die man een cursus 'vragen stellen voor gevorderden' volgen a.u.b.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Wat kan die man gaatjes vullen he!Yonix schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:32:
Die Jack Plooij is wel een interviewer van formaat, hè? Jeetje, laat die man een cursus 'vragen stellen voor gevorderden' volgen a.u.b.
Laat Jack lekker praten en laten we ons zelf dan maar richten op de kwalificatie.
Prima Q2 voor RBR,
HAM reed echt relaxt naar een P1 zeg, dat beloofd wat als hij straks echt gaat trappen in Q3.
HAM reed echt relaxt naar een P1 zeg, dat beloofd wat als hij straks echt gaat trappen in Q3.
Waiting on the world to change
Zo! Dat vrouwtje in het witte matrozen pakje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu valt het natuurlijk gewoon op, want hij is te verstaan.. Eerder was dat niet zo'n probleemsjaool schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:34:
Laat Jack lekker praten en laten we ons zelf dan maar richten op de kwalificatie.
In mijn hoofd zat ik een liedje te zingen.. Iets met schipper en overvaren...Rivanov schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:35:
[ Voor 29% gewijzigd door Edd op 26-11-2016 14:36 ]
-
Aan OCO vragen of hij 'happy' is met zijn Q1 en vervolgens terugkoppelen aan Olav dat de beste coureur teleurgesteld is. Man, man, man ...JeroenTheStig schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:34:
[...]
Wat kan die man gaatjes vullen he!
Max nu op Ultra Soft op de baan.
Zag op links ook een paar goede billenRivanov schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:35:
Nette quali van rb. Vreemd dat ze nu alsnog op us naar buiten gaan. Lijkt aardig Safe.
[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 26-11-2016 14:38 ]
Ja.Sinny schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:37:
Ves buiten op us?
Max naar buiten, why? Die is toch wel safe??
Heat cycle op US voor VES? Ze staan qua tijd ruim veilig.
Bensimpel
Positieve meneer
Bandjes inrijden?AzzKickah schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:38:
Max naar buiten, why? Die is toch wel safe??
Edit: Ric is nu ook weer naar buiten op us.
[ Voor 11% gewijzigd door Bensimpel op 26-11-2016 14:39 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Die US gaan er echt niet meer onder un Q3 of de race.nachtnet schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:38:
Even een setje banden inrijden..
Gewoon veilig buiten op de baan zijn, mocht de 39.9 niet genoeg zijn.
Waarschijnlijk alleen outlap-inlap.
Of zou ie de banden een heat cycle geven? 

Dus gewoon een heat cycle voor de Bulls.
Zouden ze tijdens de race voor SS, S, US gaan?
Alonso door naar Q3. Netjes!
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 26-11-2016 14:42 ]
Q3sjaool schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:41:
Alonso door naar Q1. Netjes!
VES wel even paars-paars voor hij het rondje afbrak...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zou kunnen, met een volle tank lijkt de RB in de eerste stint vaak snel banden te vreten.. Mogelijk hebben ze data dat rood in stint 1 net zo lang mee gaat als paars bij merc. (terwijl paars bij RB dan 3-4 ronden minder kan doen...)TheBrut3 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:40:
Zouden ze tijdens de race voor SS, S, US gaan?
Misschien ook gekeken hoe snel ze zijn op US in Q3 settings
Dit dus..NRG-81 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:42:
Fixed... ik haal dat altijd door elkaar.
Verwijderd
Dat setje banden moeten ze sowieso inleveren toch? Dus dan kunnen ze er beter even op rijden.NRG-81 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:42:
De Q3 set moet weer ingeleverd worden. Deze mogen ze houden.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:43:
[...]
Dat setje banden moeten ze sowieso inleveren toch? Dus dan kunnen ze er beter even op rijden.
Ik verwacht niet dat ze in de race op US gaan. Circuit is zo snel, je wil pits minimaliseren.
SS, S, S is de snelste strategie.
Zou Max de Ferrari's nog kunnen pakken in Q13?
Gezien het verschil in band US/SS, het tijdsverschil nu en de 1e 2 sectoren op Paars aan het einde van Q2 zou mij dat niet verbazen..
Inderdaad, maar in Q3 kan er natuurlijk nog van alles gebeuren. RIC zal ook nog wel wat laten zien. Gaat spannend worden, denk iknachtnet schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:46:
[...]
Gezien het verschil in band US/SS, het tijdsverschil nu en de 1e 2 sectoren op Paars aan het einde van Q2 zou mij dat niet verbazen..
Verwijderd
Ik bedoel dat ze dat setje US waar ze (redbull) op het einde nog op ging rijden toch moeten inleveren. Ze moeten 2 sets inleveren, en ze beginnen de race op de set waarmee ze het snelste in Q2 waren. Super-softs dus. Toch?JackBol schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:45:
[...]
De Q3 set moet weer ingeleverd worden. Deze mogen ze houden.
Ik verwacht niet dat ze in de race op US gaan. Circuit is zo snel, je wil pits minimaliseren.
SS, S, S is de snelste strategie.
Bensimpel
Positieve meneer
Yup RB start op SS.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:47:
[...]
Ik bedoel dat ze dat setje US waar ze (redbull) op het einde nog op ging rijden toch moeten inleveren. Ze moeten 2 sets inleveren, en ze beginnen de race op de set waarmee ze het snelste in Q2 waren. Super-softs dus. Toch?
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoorde ik Olav in de aanloop naar de kwali nu zeggen dat Ferrari management boos is en er daarom geen kerstontbijt is voor het team?
Als het slecht gaat moet je vooral ook het moraal omlaag helpen.....
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ligt daar nou gewoon een Wally 118 bij de ingang van de haven naast dat grote slagschip met helikopterplatform

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 26-11-2016 14:50 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat gerucht gaat al de hele week rond.max schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:49:
Hoorde ik Olav in de aanloop naar de kwali nu zeggen dat Ferrari management boos is en er daarom geen kerstontbijt is voor het team?
![]()
![]()
Het is Abu Dhabi, dus alles is mogelijk.Gekkenhuis schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:49:
Ligt daar nou gewoon een Wally 118 net buiten de haven naast dat grote slagschip met helikopterplatform![]()
[afbeelding]
HAM laat liggen in s1, sneller in s2 .. bam 39,0!!!
[ Voor 41% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-11-2016 14:52 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
VES heeft ergens iets laten liggen. Nu maar hopen op een tweede snellere ronde.
Wil je geen foto's plaatsen van mijn bootje aub
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Overdrijven is ook een vak. Hij is het hele weekend sneller dan RIC. Maar we weten dat RIC een kwalificatiemonster is.NRG-81 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:53:
VES niet best zeg
HUL wel netjes weer
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Je gaat gelijk krijgenRoD schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:47:
[...]
Inderdaad, maar in Q3 kan er natuurlijk nog van alles gebeuren. RIC zal ook nog wel wat laten zien. Gaat spannend worden, denk ik
Net twee keer paars in S1 en S2. Nu p5.sjaool schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:54:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Hij is het hele weekend sneller dan RIC. Maar we weten dat RIC een kwalificatiemonster is.
Massa heeft zijn klok weer om.
Massa rijdt gewoon met een horloge om. Je zou zeggen dat elke gram telt.
Yep, maar dit is Q3 en dan gelden weer heel andere regels. Ik hoop wel dat zijn tweede run sneller en beter gaat.
Misschien net de gram die hij nodig heeft om aan het gewicht te voldoen.MikeyMan schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:56:
Massa rijdt gewoon met een horloge om. Je zou zeggen dat elke gram telt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
> "Felipe, Felipe, why are you only making lefthand turns!?hupske schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:57:
[...]
Misschien net de gram die hij nodig heeft om aan het gewicht te voldoen.
< "Stupid watch!
1:38.755
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Olav snapt niet dat de tussentijden tov de huidige p1 is
Max heeft de ronde niet afgemaakt?
Gele vlag dus door Max?
Fucking regie.
Fucking regie.
Er was even een momentje geel. Zal VES wel geweest zijn; vermoed dat er even wat mis ging en dat ie het daarom maar afgebroken heeft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1