Wat probeert hammilton toch allemaal
Jammer, dat VET zo die achterblijvers voorbij kan rijden.
"When you grow up your heart dies"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die probeert met Max en RIC op het podium te komenlampekap06 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:18:
Wat probeert hammilton toch allemaal
Die Palmer is toch ook wel een beetje een pannekoek hoor.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Daarom was hij ook laatste keus voor renault.. Laatste jongetje gekozen voor het trefbal team..max schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:19:
Die Palmer is toch ook wel een beetje een pannekoek hoor.
Als er nu een SC komt kan VET wel eens winnen.
Einde Sainz, versnellingsbak..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Tegen de tijd dat VET bij VES is mag ik hopen dat die banden ongeveer hetzelfde presteren en dan kan het nog leuk worden.
Zelfde punt waar Rosberg in 2012 achter op Karthikeyan reed.
eerder met VettelJoster schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:19:
[...]
Die probeert met Max en RIC op het podium te komen
Palmer knalt hem er lekker vanachter tegenaan

Nog maar 4,5 seconde achter Max Vettel.
sneu weekend zo voor toro rosso
slechte kwalificatie en dan ook beide uitvallen.

Wie is Max Vettel? Rijdt die voor Sebastian Verstappen?alwaysleft schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:21:
Nog maar 4,5 seconde achter Max Vettel.
JaPaulus07 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:22:
Met ham op p1 moet ros toch p2 of p3 houden. P4 is dan al einde kampioen toch?
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad, waar ligt dit aan?Dijkstraat schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:22:
sneu weekend zo voor toro rossoslechte kwalificatie en dan ook beide uitvallen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Vooral voor Sainz. Lelijke manier om een race te moeten verlatenDijkstraat schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:22:
RIC doet het nu ook rustig aan achter Max.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wellicht dat ze gewoon alle energie hebben gestoken in de auto voor 2017.Dijkstraat schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:22:
Vettel 1,5 seconde achter Ricciardo. Wauw.
Kom op Ricciardo... hou die rooie zeiksnor achter je!
5 seconden penalty voor Palmer, dat is ook een lachertje zeg.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Punt vergetensoulcrusher schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:23:
[...]
Wie is Max Vettel? Rijdt die voor Sebastian Verstappen?
VET op jacht naar RIC voor P4
Ik vrees dat VET RIC zo voorbij is met DRS.
Als RIC een goede collega is, dan geeft hij VET een duwtje ;-)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Damn.
Ja dat duurde niet bepaald lang nee..sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:24:
Ik vrees dat VET RIC zo voorbij is met DRS.
Dag nummer 4 voor max...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij Max zal hij het slimmer moeten spelen... tenminste dat hoop ik.
En weg plek 4 voor max... helaas helaas maar plek 5 is zeker niet verkeerd!!
Nu krijgen we tenminste weer Radio Vettel
Eer.PWM schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:26:
Maakt plek 4 of 5 nog uit in het klassement? Of is het op die plekken gewoon voor de eer?
Het is nog niet gedaan. Als RIC blijft jagen, rijdt VET zijn banden op. Edit: Met 8 rondjes is die kans natuurlijk wel klein.
[ Voor 27% gewijzigd door ThomasG op 27-11-2016 15:27 ]
Ik had van RIC wel wat meer inzet verwacht

The ramblings of an idiot
HAM laat zich niet vertellen dat hij moet winnen
oude 2015 ferrari motor begint achter te lopen op de rest, en een bijdehante Renault die vanachter tegen Sainz aan rijdt
Team order van Mercedes voor Hamilton.... Zien dat Rosberg in de problemen kan komen hierdoor.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
VES fd VET van de baan duwen zodat RIC er weer voorbij kan.
Of VES langs ROS, dat is ook goed
Of VES langs ROS, dat is ook goed
Verwijderd
Nouja, Vettel was al ruim meer dan een seconde per ronde sneller. En dan met DRS is er niet zoveel dat hij kon doen denk ik...
Och, 4e in WDC met 21 starts of 5e met 17 starts.
Kleine nuance
Kleine nuance
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik pak de popcorn voor de VET - VES confrontatie

Jawel joh, van de baan rammen! Die plek 4 voor Max in het kampioenschap moet koste wat kost behaald worden!Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:27:
[...]
Nouja, Vettel was al ruim meer dan een seconde per ronde sneller. En dan met DRS is er niet zoveel dat hij kon doen denk ik...
We zullen zien hoelang Max Vettel achter zich kan houdenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:27:
[...]
Max is alweer aan het sparen.
Ik denk dat HAM hoopt dat VET, ROS eraf beukt, of dat VES en VET tussen HAM en ROS gaan komen...
The only way...
The only way...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ben ik de enige die Vettel nu al hoort huilen dat Max iets doet wat niet mag...
Nee, de team order komt doordat Mercedes hier de race mee kan verliezen. Goed wij wisten al dat het om #teamhamilton ging, niet team Mercedesv8power67 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:27:
Team order van Mercedes voor Hamilton.... Zien dat Rosberg in de problemen kan komen hierdoor.
Je zult maar na bocht 1 iets anders zijn gaan doen.
Volgens mij hebben ze Vettel's radio uitgeschakeldCowamundo schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:29:
Ben ik de enige die Vettel nu al hoort huilen dat Max iets doet wat niet mag...
VET binnen DRS.
Hamilton rijdt zo sloom dat Rosberg nog in de problemen gaat komen
Verwijderd
Oef, Hamilton gaat er van langs krijgen na de race.
Nu Vettel tegen Verstappen! Bring it on!
Nu Vettel tegen Verstappen! Bring it on!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2016 15:31 ]
Volgende ronde DRS zal VET er voorbij gaan gok ik.
Vettel gaat deze race de eerste winst van Ferrari halen denk ikPWM schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:30:
Vettel is veel sneller, dat houdt ie nooit.
Laat Toto maar eens ballen tonen. "Lewis, als Mercedes de race niet wint, dan rij je volgend seizoen niet."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HAM z'n plan is om Max en VET tussen HAM en ROS te krijgen.rolandos582 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:31:
Wat is het plan nu bij mercedes dan?
Wel knap spel van Hamilton! Gewoon alles proberen.
DUGG
Gewoon 1e en 2e worden. Hamilton heeft echter een ander plan.rolandos582 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:31:
dan heb je 22 races gereden dit seizoen en dan komt t gewoon aan de op de laatste 5 ronden.. PRACHTIG
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik denk dat er 2 aan het rijden zijn, en de rest bidden ...:prolandos582 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:31:
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Wederom niet goed voor mijn hart allemaal...
En ook de boete van contractbreuk betalen?gambieter schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:31:
Laat Toto maar eens ballen tonen. "Lewis, als Mercedes de race niet wint, dan rij je volgend seizoen niet."
Nee daarvoor zijn de bedragen te groot..
VES is nu de beste vriend van ROS
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kom op nog 5 rondjes volhouden... het is je eerder gelukt Max.
Enige manier waarop Hamilton wint is als Rosberg 4de wordt, hij rijdt dus extra langzaam zodat Ves en Vet een kans hebben om Rosberg aan te vallen. Heeft niks met mercedes taktiek te maken maar puur met Hamiltons taktiekrolandos582 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:31:
Ze kunnen hem vast in een Manor plaatsenHans1990 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:32:
[...]
En ook de boete van contractbreuk betalen?
Nee daarvoor zijn de bedragen te groot..
Holy shit, als het hiermee lukt voor HAM om wereldkampioen te worden is het wel verdiend!
Performance is a residue of good design.
Zou als HAM super langzaam rijden en bij Nico een foutje proberen uit te lokken wat moet je anders?Mach schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:31:
Wel knap spel van Hamilton! Gewoon alles proberen.
Verwijderd
Nee, Verstappen moet Rosberg voorbij! 3 en 4 is nog niet genoeg he.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:33:
Kom op nog 5 rondjes volhouden... het is je eerder gelukt Max.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2016 15:33 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1