Vraag

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-05 16:26
Hoi allen,

We hebben van het werk een Smartwatch gekregen en deze draait op Android wear. En met een Iphone kan je alleen de notificaties zien op de Smartwatch, terwijl er veel meer functies zijn voor Andoid. Daarom wil ik graag overstappen van Iphone naar Android, alleen er is iets meer keus tussen Android toestellen dan Iphone... ;)

Heb sinds de Iphone 4 nooit meer verdiept in Android telefoons, daarom vind ik het lastig om een keus te maken. Maar mijn keus is gevallen voor de volgende 3 telefoons. Dat zijn de Oneplus 3T, Samsung S7 of de Samsung S7 Edge. Voordeel is dat ik de telefoons van Samsung goedkoper kan aanschaffen, waardoor ze beiden rond de prijs van de Oneplus zitten.

Als jullie konden kiezen uit deze 3 telefoons, waarvoor zouden jullie dan kiezen, en waarom? Of zou je juist voor een ander telefoon gaan?

Klopt het dat de Edge veel gevoeliger is voor val schade dan de 7?

Hoor graag welke telefoon jullie zouden kiezen, want het is wat lastiger kiezen dan een Iphone. :)

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:32
Had trouwens gevraagd of je t niet kan ruilen voor een Apple Watch :D

Anyway, als ik moet kiezen zou ik voor de OnePlus 3T gaan.

[ Voor 44% gewijzigd door Clavis op 17-11-2016 17:07 ]

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-05 17:32
Momenteel is een erg gewilde telefoon de Google Pixel, echter is dit wel één van de duurste telefoons op de markt op dit moment, duurder zelfs dan de iPhone.

Een goed alternatief is de Samsung S7: razendsnel, uitstekend scherm, mooie camera. Er zit helaas wel een "skin" op die de boel vertraagt.

De OnePlus 3T is zeker een goede optie voor €100 minder dan de S7, alleen is deze telefoon wel 5,5", wat vrij groot is voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De S7 Edge heeft wel de meest luxe uitstraling, maar die omgebogen randen moet je wel mee leten omgaan, dus ik zou het zeker even in de winkel proberen vast te houden.

Idem voor het formaat van de toestellen, de Oneplus 3T is exact net zo groot als een iPhone Plus, en de S7 en S7 Edge liggen over het algemeen uitgestald voor je klaar in winkels die ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
Clavis schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:05:
Had trouwens gevraagd of je t niet kan ruilen voor een Apple Watch :D

Anyway, als ik moet kiezen zou ik voor de OnePlus 3T gaan.
We maken namelijk zelf smartwatches, waardoor we een concurrent van Apple zijn. :) Omruilen is dan geen optie. :)

Weet iemand hoe het zit met garantie bij Oneplus? Of als er problemen zijn, hebben ze een goede klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Oneplus 3 is zo populair bij Tweakers dat er een apart topic is over RMA en Retour:
[OnePlus] RMA & Support
Er is er ook een over Rooten en Custom Roms:
[OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's
Over accessoires:
[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic
Over levertijden en prijzen:
[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen
En ervaringen en discussies (deel 2, deel 1 was van voor de lancering van het toestel)
[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2

P.S. Welke Smartwatch maakt je bedrijf?

[ Voor 4% gewijzigd door swhnld op 20-11-2016 15:34 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenWwijk
swhnld schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:32:
De Oneplus 3 is zo populair bij Tweakers dat er een apart topic is over RMA en Retour:
[OnePlus] RMA & Support
Er is er ook een over Rooten en Custom Roms:
[OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's
Over accessoires:
[OnePlus 3] Het grote Accessoires topic
Over levertijden en prijzen:
[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen
En ervaringen en discussies (deel 2, deel 1 was van voor de lancering van het toestel)
[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2

P.S. Welke Smartwatch maakt je bedrijf?
Thanks! Ik ga even de topics checken!

Ik werk bij Fossil en wij hebben verschillende smartwatches uitgebracht. Zoals de Fossil Q Marshal en de Skagen connected. Tevens hebben we voor onze licentiemerken ook Smartwatches uitgebracht, zoals Armani, Diesel en Michael Kors. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-05 15:51
Des te meer reden om voor een Apple Watch te gaan. Je kan je eigen product verbeteren door goed te kijken naar wat de concurrentie doet 😜

http://emiellensink.nl

Pagina: 1