Op Facebook vind je nu gewoon een soort TellSell-presentatie waarbij iemand uitlegt wat voor producten het precies zijn...
Verschrikkelijk
Verschrikkelijk

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heb jij die commentaar gemaakt?Richh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:58:
Op Facebook vind je nu gewoon een soort TellSell-presentatie waarbij iemand uitlegt wat voor producten het precies zijn...
Verschrikkelijk
[Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 22-11-2016 14:00]
[Voor 95% gewijzigd door Rivanov op 22-11-2016 14:06]
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Is een andere SSD-lijn. Je linkt naar de Ultra-serie en op iBood werd de Extreme Pro-serie aangeboden.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Ik had m'n post daarom al verwijderd.Yorinn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:07:
[...]
Is een andere SSD-lijn. Je linkt naar de Ultra-serie en op iBood werd de Extreme Pro-serie aangeboden.
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
En dan maar hopen dat het een echte isRivanov schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:44:
iPhone 7 € 150,- goedkoper..
Voor 500 neem ik hem wel over van je. Maar niks tegen de vrouw zeggen dan.Richh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:13:
Ik heb zojuist een impuls aankoop van 685 euro gedaan... help...
http://www.ibood.com/nl/n...virtual-reality-bril.html
Wie weet gaat hij voor 750 op V&A... maar dat weet ik nog niet4-systeembeheer schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:15:
[...]
Voor 500 neem ik hem wel over van je. Maar niks tegen de vrouw zeggen dan.
gogo:Ample Energy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:24:
[...]
Die heb ik nu inderdaad nog een keer besteld. Heb ze nu met PayPal en iDeal besteld. De PayPal-bestelling staat niet in het overzicht, dus ga er vanuit dat die ook niet wordt afgeschreven, maar ik moet het toch maar in de gaten houden.
Ik heb nu overigens 3 codes gebruikt. Ik hoop voor jullie dat de laatste 2 weer worden vrijgegeven![]()
Hopelijk komen de dekbedden tussen 21:00 en 22:00 vanavond weer langs *hint hint*
Signature
Een aangezien hier ook veel vraag naar was, de youtube playlist: YouTube: iBOOD HuntDivZero schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:50:
Op veler verzoek publiceer ik eindelijk de playlist van de extreem foute youtube muziek tijdens de hunt:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/iboodhunt_playlist.txt (1.2 MB)
Met dank aan @Casdr om deze in een leesbaar format om te zetten. En dank aan DaMarcus en DJ RoyalCowboy voor het samenstellen van veel van de 'lineups'. En tot slot Ferdy voor de meest foute nummers die er in staan, van 'Ben jij klaar voor de OV Chipkaart' tot 'Ich Liebe Ananas'
Zo flashy is die niet. Ik heb hem vandaag nog geen 1 keer kunnen ladenmouzetc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:16:
[...]
gogo:
http://www.ibood.com/nl/n...a-4-seizoenen-dekbed.html
Vergeet niet naar de Flash-deals te kijken, wordt regelmatig geupdate en is net zo leuk als de hunt zelf!
[Voor 10% gewijzigd door Krilo_89 op 22-11-2016 14:21]
Winst!casdr schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:18:
[...]
Een aangezien hier ook veel vraag naar was, de youtube playlist: YouTube: iBOOD Hunt
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
Signature
...less is more
Hiero! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenismprkooij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:28:
Waar kan ik de prijs terug vinden van de aangeboden artikelen die al voorbij zijn gekomen? Ik kan de prijs van de NEW 3DS niet vinden..
edit: TE LAAT!mprkooij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:28:
Waar kan ik de prijs terug vinden van de aangeboden artikelen die al voorbij zijn gekomen? Ik kan de prijs van de NEW 3DS niet vinden..
Signature
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
True true, maar sommige vinden hem mooier dan de Time 2.miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:33:
Lijkt me een nette prijs, maar dat ding is al behoorlijk antiek volgens mij.
[Voor 27% gewijzigd door Perkouw op 22-11-2016 15:41]
Coolblue was goedkoper geweest.Krilo_89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:38:
Hatseflats, Nest thermostaat gekocht.
Hahah ik zie het! Dan gaat hij weer terug
Scheelt retourkosten als je hem nu gewoon annuleertKrilo_89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:39:
[...]
Hahah ik zie het! Dan gaat hij weer terug
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
[Voor 15% gewijzigd door 4-systeembeheer op 22-11-2016 14:43]
klopt, helaas is die me toch te duur voor een routerAudiowaste schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:48:
De Asus RT-AC5300 is wel een hele mooie deal
Zet dan op V&Amiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:49:
[...]
klopt, helaas is die me toch te duur voor een router
Waarschijnlijk wordt ik door m'n vriendin in elkaar geslagen als ik deze koop
lol, dan kom ik aan het bijleggen
En weg. Pizza voor 1 euro is nooit verkeerd. Daar haal je ze zelfs niet bij de Ah voor.miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:51:
[...]
lol, dan kom ik aan het bijleggen
http://www.ibood.com/nl/n...izza-met-een-drankje.html
Das een mooie deal!
PP vergoed die kosten toch nog tot eind dit jaar.coyote1980 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:39:
[...]
Scheelt retourkosten als je hem nu gewoon annuleert
Kwam het tussendoor, bovenaan of helemaal beneden?Richh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:54:
Nu die pizza bij de flashsale langskwam zie ik die flapdrollen bij iBood ook wel een Box in de flashsale duwen...
Geen idee, ik zag 'm in de 1dk chat en toen was hij al weg.Suli schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:00:
[...]
Kwam het tussendoor, bovenaan of helemaal beneden?
ik heb geen idee, ik zag de link in de 1DK chat.Suli schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:00:
[...]
Kwam het tussendoor, bovenaan of helemaal beneden?
Bij MM en BBC ook. Denk je dat 'ie met Black Friday nog goedkoper gaat worden bij 1 van deze winkels?Rivanov schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:37:
Nest Gen 3 is op Coolblue € 209,-
http://www.thermostaatsto...rmostat-3e-generatie.html
[Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 22-11-2016 15:53]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Grote kans van wel, bij MM krijg je dan wss iets van 10% cashback op alles, als ik me niet vergis.TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:03:
[...]
Bij MM en BBC ook. Denk je dat 'ie met Black Friday nog goedkoper gaat worden bij 1 van deze winkels?
Dan neem ik 't risico wel om nog ff te wachten. Thanks!miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:04:
[...]
Grote kans van wel, bij MM krijg je dan wss iets van 10% cashback op alles, als ik me niet vergis.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Mooi, hou ik dat in de gaten.miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:04:
[...]
Grote kans van wel, bij MM krijg je dan wss iets van 10% cashback op alles, als ik me niet vergis.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:05:
[...]
Dan neem ik 't risico wel om nog ff te wachten. Thanks!
pin me er niet op vast, ik weet het natuurlijk niet 100% zeker!Krilo_89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:06:
[...]
Mooi, hou ik dat in de gaten.
Hoe snel is iBood eigenlijk met terugstorten? Ik moet namelijk niet nog 3 van die impuls aankopen doen
+5,95, dag 'mooie' aanbieding. voor €7 euro haal je waarschijnlijk 7 broodmanden bij de action
Ja klasiek ibood dealtje weer hehmiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:11:
[...]
+5,95, dag 'mooie' aanbieding. voor €7 euro haal je waarschijnlijk 7 broodmanden bij de action
De grap is dat het nog niet eens een broodmand is, maar een 'broodmandinzet'. Oftewel, enkel het gekleurde doekjemiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:11:
[...]
Lol, hadden ze wel duidelijker mogen vermelden.Richh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:12:
[...]
De grap is dat het nog niet eens een broodmand is, maar een 'broodmandinzet'. Oftewel, enkel het gekleurde doekje![]()
Stem het dan beter op elkaar afNB: Dit is maat Large. De broodmand die wordt aangeboden in de Flash Sale is maat S. De sleeve en de mand uit deze Flash Sale passen dus niet bij elkaar.
Bedankt he iBood, onderste NL code gebruikt (dat die nog vrij was lols!)Webcare iBOOD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:08:
Zo Tweakers. De HUNT is begonnen en we gunnen jullie een bliksemstart!
We hebben 10 Free Shipping vouchers voor jullie klaar liggen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Voor Nederlandse HUNT'ers:
6LGW6GCCXURHBA6
PU6K6GCCXHCQUYF
D4PK6GCCXQ6Z3VF
NGZ66GCCX95RUUH
J8D26GCCXZJT44K
Voor Belgische HUNT'ers:
CS9K6G3YYJBFXMF
39GC6G3YYXG9UGB
Q9LQ6G3YYX5EAV5
35QV6G3YYNGM5EE
VH826G3YYSES4LK
Happy Hunting
Sorry, ik heb hemLeander465 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:08:
Ahhh daar ging de laatste Vive
Ac-tionmiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:36:
Jammer dat die dekbedden zo afzichtelijk zijn, want ik zoek wel nog een overtrek van 220*240
Usenet is goedkopermiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:37:
Ik ben zelf geen bond fan, maar lijkt me een mooie deal, hoop zelf dat breaking bad of GoT nog langskomt als Blu-Ray pakket
[Voor 6% gewijzigd door Waah op 22-11-2016 15:38]
Ik heb geen blue ray speler, maar wel een PC die kan downloadenmiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:37:
Ik ben zelf geen bond fan, maar lijkt me een mooie deal, hoop zelf dat breaking bad of GoT nog langskomt als Blu-Ray pakket
[Voor 100% gewijzigd door Nopheros op 22-11-2016 18:49]
True that, maar goeie series mogen beloond worden. Ik wil best wat betalen voor GoT, maar geen 15 euro (of wat het ook kost) in de maand om het te mogen kijken, en niet eens te hebben, dan liever iets meer en dat het ook daadwerkelijk mijn eigendom is.
Beetje jammer dan dat ze GoT met 2 seizoenen verlegen. Hoop zelf dat het niet te uitgemolken gaat worden.miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:39:
[...]
True that, maar goeie series mogen beloond worden. Ik wil best wat betalen voor GoT, maar geen 15 euro (of wat het ook kost) in de maand om het te mogen kijken, en niet eens te hebben, dan liever iets meer en dat het ook daadwerkelijk mijn eigendom is.
Op dit moment vond ik trouwens alleen The Dark Knight van Noolan het waard om het op Blu-Ray te hebbenMaar BB of GoT zou ik wel willen hebben, maar met GoT wacht ik sowieso nog tot het afgelopen is.
source?Leander465 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:41:
[...]
Beetje jammer dan dat ze GoT met 2 seizoenen verlegen. Hoop zelf dat het niet te uitgemolken gaat worden.
Gamma deze week volgens mij 30% korting op alle kranen. Kan ook een optie zijn...Murrays schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:34:
Er was toch iemand die kranen zocht??
Weer een nieuwe google-zoekterm geleerdNopheros schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:39:
Private RAR hubs @ DC++ is ook goedkoper..
Dat is ook wel waarmiicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:39:
[...]
Op dit moment vond ik trouwens alleen The Dark Knight van Noolan het waard om het op Blu-Ray te hebbenMaar BB of GoT zou ik wel willen hebben, maar met GoT wacht ik sowieso nog tot het afgelopen is.
Vind ik op zich wel, net als games, veel games downloaden, als ik iets echt goed vind koop ik het meestal wel, plus dat het dan ook makkelijker is met updaten en zoWaah schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:43:
[...]
Dat is ook wel waargoede series/films verdienen wel wat cash ^_^
had hem gezien, maar niet op zoek naar een badkraan.. Inmiddels al opgelostMurrays schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:34:
Er was toch iemand die kranen zocht??
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Is dan toch een mega goede deal?Famous schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:52:
Houd met een schuin oog de hunt in de gaten voor een eventuele box maar ze zijn wel duur zeg.
Net ook weer de Hugo Boss voor 50,- terwijl hij al onder de 40,- op het net te vinden is
Had even in de bestel geschiedenis gekeken van jaren terug.miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:54:
[...]
Is dan toch een mega goede deal?
Voor iBood
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[Voor 11% gewijzigd door mouzetc op 22-11-2016 15:59]
Signature
Oh gelijk effen een box posten daar danmouzetc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:57:
Als je via facebook een artikel opgeeft, komt die waarschijnlijk in de hunt
Maar hoezo wordt het dan uitgemolken? Het lijkt me vrij logisch dat ze alles wat er nog gaat gebeuren moeten uitbrengen, dat kunnen ze moeilijk in 1 seizoen proppen. Daarbij is de kans zeer groot dat S7 bijvoorbeeld 7 afleveringen krijgt en S8 6 episodes o.i.d.
Oh wordt het dan nu een reeks van 8 boeken? Ik heb altijd gedacht dat het een reeks van 7 boeken waren en daarom dus 7 seizoen. Maar inderdaad nu ik erover nadenk loopt het ook helemaal niet meer zo gelijk met de boeken die uit zijn. Dus agh wat maakt het allemaal uit. We zien het in de zomer van 2017!miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:58:
[...]
Maar hoezo wordt het dan uitgemolken? Het lijkt me vrij logisch dat ze alles wat er nog gaat gebeuren moeten uitbrengen, dat kunnen ze moeilijk in 1 seizoen proppen. Daarbij is de kans zeer groot dat S7 bijvoorbeeld 7 afleveringen krijgt en S8 6 episodes o.i.d.
Daarbij ligt de verhouding afleveringen per boek dan nog steeds gelijk, dus het is vrij logisch dat ze er nog 2 nodig hebben. Met jouw opmerking van er 2 achteraan plakken, of verlengen met 2 seizoenen dacht ik dat het na komende 2 nog 2 seizoenen kreeg
Ik weet niet precies hoeveel boeken er zijn en nog komen, ik lees ze zelf niet, maar een fanatieke huisgenoot vertelde me dat tot nu toe 1 seizoen meestal iets minder dan een heel boek doornam, maar soms ook al delen uit het volgende boek. Bepaalde verhaallijnen liepen in S5 bijvoorbeeld nog achter op boek 5, sommige zaken liepen juist al voor op het boek.Leander465 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:01:
[...]
Oh wordt het dan nu een reeks van 8 boeken? Ik heb altijd gedacht dat het een reeks van 7 boeken waren en daarom dus 7 seizoen. Maar inderdaad nu ik erover nadenk loopt het ook helemaal niet meer zo gelijk met de boeken die uit zijn. Dus agh wat maakt het allemaal uit. We zien het in de zomer van 2017!
Ze hebben 1 boek in twee seizoenen geknipt omdat er te veel gebeurde in de boeken om het in 1 seizoen te stoppen. Of beter gezegd 2 boeken in 3 seizoenen.Leander465 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:01:
[...]
Oh wordt het dan nu een reeks van 8 boeken? Ik heb altijd gedacht dat het een reeks van 7 boeken waren en daarom dus 7 seizoen. Maar inderdaad nu ik erover nadenk loopt het ook helemaal niet meer zo gelijk met de boeken die uit zijn. Dus agh wat maakt het allemaal uit. We zien het in de zomer van 2017!
Je huisgenoot heeft helemaal gelijk. Ik heb de boeken ook niet gelezen maar ik heb ze geluisterd. Kan het aanraden hoor. De serie is erg goed, maar een paar dingen zijn in het boek beter uitgewerkt.miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:07:
[...]
Ik weet niet precies hoeveel boeken er zijn en nog komen, ik lees ze zelf niet, maar een fanatieke huisgenoot vertelde me dat tot nu toe 1 seizoen meestal iets minder dan een heel boek doornam, maar soms ook al delen uit het volgende boek. Bepaalde verhaallijnen liepen in S5 bijvoorbeeld nog achter op boek 5, sommige zaken liepen juist al voor op het boek.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details