[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.092 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik zou een persoon als Bosz echt niet meer bij Feyenoord willen zien hoor. Heeft al genoeg verziekt als speler en technisch directeur. Hij is notabene voor een flink deel verantwoordelijk voor de financiele malaise.

Ik denk dat Gio ook gewoon keihard kan zijn, maar dat dat gewoon binnenskamers blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:24:
Ik zou een persoon als Bosz echt niet meer bij Feyenoord willen zien hoor. Heeft al genoeg verziekt als speler en technisch directeur. Hij is notabene voor een flink deel verantwoordelijk voor de financiele malaise.

Ik denk dat Gio ook gewoon keihard kan zijn, maar dat dat gewoon binnenskamers blijft.
Ik merkte het na die wanvertoning tegen de adelaars. Hij maakte zijn spelers een fucking compliment 7(8)7 .

Ik bedoel ook niet Bosz zelf, maar een trainer van het caliber Bosz/Koeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:22
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:24:

Net zoals Cocu zeker :( :+ daar wordt je echt niet bang van hoor als die "boos" zijn.

Hadden vroeger een trainer ala type Bosz/de Boer, die kon echt uit zijn plaat gaan, en dat deed toch wel wat met het team. Toen hij een Hernia had, kregen we vervangende trainer, dat was zo'n type Cocu/Bronckhorst, die proberen het dan wel, maar je pist als team dan bijna in je broek van het lachen :D

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Jij weet goed hoe ze binnenskamers zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Leon Zwiers schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:29:
[...]

Die vindt Bosz zeker een feyenoorder, net zoals die f side tokkies. Wanbeleid, wij komen in opstand etc. En nu maar braaf juichen en door die megafoon brullen
Kan iemand een meloen in die megafoon proppen? Ik vind trommels al vervelend, maar dit is echt next level.
}:|

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:35:
Jij weet goed hoe ze binnenskamers zijn. :+
Nooit filmpje gezien van Cocu die "losgaat" op de training? ;)

Ze hebben gewoon niet het karakter ervoor om heel boos over te komen :)

Volgens mij was het deze:

[ Voor 26% gewijzigd door Martinusz op 21-11-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vergelijk dat eens met het filmpje van Hansie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Bij Hansie is het alleen al gauw nep, die weet dat hij werd gefilmd en gaat dan even 'leuk' los...

In other news: voorbeeldprof Schone wil bij Ajax blijven:
https://www.ajaxshowtime....tract#KPsq5UImDzjJBD11.97
Dat zou wel mooi zijn. Contract loopt af maar hij hoeft niet te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
dutchgio schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:58:
In other news: voorbeeldprof Schone wil bij Ajax blijven:
https://www.ajaxshowtime....tract#KPsq5UImDzjJBD11.97
Dat zou wel mooi zijn. Contract loopt af maar hij hoeft niet te cashen.
Schöne sprak Ajax nog niet: ‘Misschien ga ik cashen’

“Ik ben er nog niet uit. Het zou kunnen dat ik ga cashen, dus bij een buitenlandse club veel ga verdienen. Ik weet het nog niet”, besluit Schöne

[ Voor 7% gewijzigd door JST94 op 21-11-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nog niet helemaal zeker dus, maar als Ajax hem gewoon een nieuw contract geeft blijft hij wel.
'Ik neem altijd beslissingen op gevoel', begint Schöne. 'Dat heb ik altijd gedaan en het is ook de reden waarom ik afgelopen zomer niet wegging. Het was niet de juiste kans en dan ga ik niet weg bij zo’n prachtige club als Ajax. Nog een jaartje met Kasper (Dolberg, red.) spelen, zou geen straf zijn, nee'.

'Praten kan altijd, natuurlijk. Ik hoef niet meer naar het buitenland. Daar ben ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zou het wel begrijpen als hij gaat cashen. Toch al op leeftijd en snel miljoenen binnen harken is wel lekker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:07:
Zou het wel begrijpen als hij gaat cashen. Toch al op leeftijd en snel miljoenen binnen harken is wel lekker natuurlijk.
Hij zou gek zijn als hij die kans niet zou pakken, hij zat natuurlijk eerst begin seizoen op de bank en op zijn leeftijd is het goed mogelijk dat dit zijn laatste "top" seizoen zou zijn. Dus nu hij goed presteert betekent dat ook dat hij meer kan verdienen.

Pakken die centen dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hij is ook redelijk gesettled met gezin in Nederland, dus acht de kans 50/50 dat hij langer blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Hij is 30 en topfit, een seizoen bij Ajax en dan cashen kan altijd nog. In de zandbak kijken ze ook niet zo naar leeftijd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:12
Leon Zwiers schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:52:
Vergelijk dat eens met het filmpje van Hansie :)

[video]
Sjonge jonge, nou appie, ik had hem toch even wat anders gezegd. Gare vent zeg :F
Ook die zin: "Nu ga je doen wat ik wil'' stel je voor dat hij dat eens tegen Zlatan zei. Round 1 ''ting ting ting'' :')

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 21-11-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, dit is het andere uiterste, maar zoals Cocu ze toesprak wordt mijn zoontje nog niet bang van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zolang de boodschap maar overkomt toch. Ik vind het geen probleem dat coaches zich wat zachter uitdrukken dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:00:
Zolang de boodschap maar overkomt toch. Ik vind het geen probleem dat coaches zich wat zachter uitdrukken dan anderen.
De boodschap komt bij een Willems denk ik nog niet aan op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gelukkig hebben ze geen antieke fontijnen in Manchester. :+
Verder nogal sneue actie, want dit gaat geheid mis natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
martinusz schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:15:
[...]

De boodschap komt bij een Willems denk ik nog niet aan op deze manier :P
Die heeft niet alleen vuur in zijn ogen, maar ook in zijn oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
dutchgio schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:22:
[...]

Gelukkig hebben ze geen antieke fontijnen in Manchester. :+
Verder nogal sneue actie, want dit gaat geheid mis natuurlijk.
Wat is er sneu aan? Duizenden boekten al hun vlucht + hotel voordat de kaartverkoop was begonnen. Met de gedachte dat United wel genoeg kaarten aan Feyenoord zou geven, achteraf krijgen ze maar 3.100 kaarten.
Denk het wel. In tegenstelling tot Rome zijn er nu wél dingen geregeld. Denk aan een plek waar supporters eventueel het bier kunnen komen opdrinken en een begeleide looptocht naar het stadion.

[ Voor 32% gewijzigd door JST94 op 21-11-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:41:
[...]

Wat is er sneu aan? Duizenden boekten al hun vlucht + hotel voordat de kaartverkoop was begonnen. Met de gedachte dat United wel genoeg kaarten aan Feyenoord zou geven, achteraf krijgen ze maar 3.100 kaarten.

[...]

Denk het wel. In tegenstelling tot Rome zijn er nu wél dingen geregeld. Denk aan een plek waar supporters eventueel het bier kunnen komen opdrinken en een begeleide looptocht naar het stadion.
Dus je boekt alvast je vlucht, zonder dat je een kaart heb? Dan neem je dus een bepaald risico dat je geen kaart kan krijgen.
En ja, er kan een begeleide optocht naar het stadion zijn, maar als die gasten geen kaartje hebben, wat gebeurd er dan na de optocht, gezien ze geen kaartje hebben? Dan gaan ze bellen blazen en rozen plukken rondom het stadion?

Ik hou me hart vast iig, na Rome en Madrid liever niet nog meer negatieve publiciteit op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ja, want hoe langer je wacht, hoe hoger de prijzen worden ;-) Vliegreizen gingen ook vanaf 100 euro voor een retour naar 200. Dan zou ik de gok ook nemen.

Tijdens de tocht kan de politie controleren op wedstrijdkaartje stond er in het informatiebericht vanuit Feyenoord. Verder, je kan gewoon in de pub kijken of plaats nemen op de thuistribunes. Denk sowieso dat ze in Engeland wel wat meer gewend zijn met grote supportersschare. En niet zonder aanleiding een plein vol supporters leegvegen..

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 21-11-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:41:
[...]

JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:48:
Denk sowieso dat ze in Engeland wel wat meer gewend zijn met grote supportersschare. En niet zonder aanleiding een plein vol supporters leegvegen..
Ja, want het lag inderdaad aan de Italisaanse/Romeinse overheid wat er in Rome gebeurd is. 8)7

Er zullen best fouten gemaakt zijn, maar impliceren dat het aan de overheid lag gaat echt heel erg veel te ver.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 21-11-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Er zou een hoop rotzooi voorkomen zijn geweest wanneer het plein niet was leeg geveegd. Maar ach, is gebeurd nu. Nu is er wel goed overlegt tussen de Engelsen en Feyenoord en zijn er dingen georganiseerd voor de supporters (Was destijds ook niet), dus dat zal echt al schelen (hoop ik). Verder te hopen dat iedereen zich gewoon gedraagt.

Hier een nieuw expected points overzicht van de Eredivisie.
Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/v660m8js5/Cxy2op_YWg_AAY1e_Y.jpg

Feyenoord nog steeds te veel, Ajax gelijk en PSV te weinig.

Vraag mijzelf toch af hoe ze zoiets opstellen. Want eigenlijk is het toch logisch dat je beter gaat presteren met wat gerichte versterkingen? :9 Hoe beoordeel je dan of een club 'te hoog' of 'te laag' staat?

[ Voor 25% gewijzigd door JST94 op 21-11-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:09:
Hier een nieuw expected points overzicht van de Eredivisie.
[afbeelding]

Feyenoord nog steeds te veel, Ajax gelijk en PSV te weinig.
Hoe zat dat ook alweer? Verwachte punten op basis van selectie, doelpogingen etc. etc.?
Waarom zou PSV bovenaan moeten staan in dat opzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
martinusz schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:16:
[...]

Hoe zat dat ook alweer? Verwachte punten op basis van selectie, doelpogingen etc. etc.?
Waarom zou PSV bovenaan moeten staan in dat opzicht?
Dat vraag ik mijzelf ook af. Want als een team zich versterkt dan is het toch logisch dat ze beter presteren? Kramer - Jorgensen is al een wereld van verschil bijvoorbeeld.

Wellicht dat ze kijken naar het ExpG en op basis daarvan de uitslag bepalen en zo een ranglijst opstellen?

[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 21-11-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Alles met x ervoor is de verwachte score, dus punten, goals voor, tegen etc. Dus niet zozeer de selectie maar op basis van het verloop van de wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Sparta 7e, daar teken ik gelijk voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Is dat niet vooral een "hoe goed/efficiënt is je spits" statistiek?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moet wel klein beetje grinneken :+
PSV-keeper op training opgeschrikt door schot op doel van Luuk de Jong

De schrik zat er maandagochtend goed in bij PSV-keeper Jeroen Zoet. Tijdens een afwerkoefening werd de goalie bijna vol geraakt toen een bal, na een schot van Luuk de Jong, prompt zijn richting op kwam. Zoet maakt het naar omstandigheden goed.
Niet van mij, zat in mijn app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:09
Vanavond het debuut van Tim Krul in de jupiler league..Gudelj zit trouwens niet bij de selectie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:01:
Moet wel klein beetje grinneken :+

[...]

Niet van mij, zat in mijn app
Nog zo'n eentje. :Y)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/15068938_1018102338300448_8429461988747732116_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JST94 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:48:

Tijdens de tocht kan de politie controleren op wedstrijdkaartje stond er in het informatiebericht vanuit Feyenoord. Verder, je kan gewoon in de pub kijken of plaats nemen op de thuistribunes.
Dat kun je wel vergeten:
https://www.ajaxshowtime....gerd-op-old-trafford.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:09
Tim Krul heeft al moeten grabbelen bij Jong Ajax. Sowieso vraag ik me af of hij een kans gaat krijgen bij Ajax, aangezien Onana het prima doet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Fans FC Utrecht smakeloos
1 uur geleden
De fans van FC Utrecht op de Bunnik Side hebben weer negatief van zich laten horen. Tijdens Jong FC Utrecht-Jong Ajax zongen zij een smakeloze variant op het beruchte antisemitische lied dat op 5 april 2015 tijdens FC Utrecht-Ajax nationale ophef veroorzaakte.

Dit keer was niet ’Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder zat bij de SS. Samen verbrandden ze joden, want joden die branden het best’ te horen, maar ’Mijn moeder zit bij de NS. Samen knippen ze kaartjes, want kaartjes knippen het best.’

"Het is dezelfde melodie, maar een andere tekst, dus een heel ander lied", aldus de manager marketing en media, die even later per sms via algemeen directeur Wilco van Schaik liet weten: "De groep die het betreft, is omringd door politie, beveiliging en bodycams. Zij hebben het beoordeeld als zijnde dat er geen verkeerd woord valt. De groep maakt eigen liedjes, maar er vallen geen antisemitische bewoordingen. Alles is vastgelegd en gefilmd."

Desondanks verzocht FC Utrecht volgens de manager in het vak de fans de spreekkoren onmiddellijk te staken.
http://www.telegraaf.nl/t..._Utrecht_smakeloos__.html

Waar gaat dit over joh hahaha.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Toch wel grappig, Tim Krul maakt zijn debuut in Nederlandse competitie op 28 jarige leeftijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Misschien geen berucht haatlied, maar hier lok je wel zo'n reacite mee uit natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

dutchgio schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:49:
[...]

Misschien geen berucht haatlied, maar hier lok je wel zo'n reacite mee uit natuurlijk...
Het is een vrij bekende melodie gezongen in meerdere stadions.

Daarbij is er geen 'antisemitisch' woord gevallen vanavond, onzin dus om op de voorpagina van telegraaf.nl een artikel te plaatsen.

Ik dacht dat het van De Speld kwam in eerste instantie.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Snap ook niet waarom dit niet gewoon genegeerd wordt, nu geef je ze een podium, precies datgene wat ze willen. Ik verwacht namelijk niet veel mensen die dit hadden gehoord/geweten bij Jong Utrecht - jong Ajax.

Maar hey het is de telegraaf, die zoeken sensatie of het is weer eens een stagiair die wat moest typen. Vaak zo snel mogelijk met allerlei fouten in de tekst.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinusz op 21-11-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Volgens mij mag je dan niet eens geweigerd worden, want je heb de kaart gewoon op een legale manier aangeschaft bij United zelf.

Sjongejonge, wat een gezanik over dat 'antisemitische' liedje van Jong Utrecht gister avond joh. Helemaal niks antisemitisch aan. Geen idee waarom er dan zoveel aandacht aan wordt geschonken.

[ Voor 20% gewijzigd door JST94 op 22-11-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:29:
[...]

Volgens mij mag je dan niet eens geweigerd worden, want je heb de kaart gewoon op een legale manier aangeschaft bij United zelf.
Blijkbaar mogen ze het wel, want ze doen het dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
martinusz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:34:
[...]

Blijkbaar mogen ze het wel, want ze doen het dus :)
Dat ze iets doen, betekend niet dat het mag. Hier in Nederland gebeuren ook al rare dingen wanneer het voetbalsupporters betreft, zelfs de grondrecht wordt dan niet meer in acht genomen. Maar iedereen vind het maar prima, en accepteert het maar, want het zijn altijd die vervelende voetbaltokkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:38:
[...]

Dat ze iets doen, betekend niet dat het mag. Hier in Nederland gebeuren ook al rare dingen wanneer het voetbalsupporters betreft, zelfs de grondrecht wordt dan niet meer in acht genomen. Maar iedereen vind het maar prima, en accepteert het maar, want het zijn altijd die vervelende voetbaltokkies.
Als er noodverorderingen zijn, mogen ze veel meer he ;)
En wie zegt dat de voorwaarden van de kaartjes niet zijn overtreden? Wie weet staat er wel in dat je in Engeland woonachtig moet zijn. Maar dat zijn allemaal zaken die we niet weten.

Overigens las ik eergisteren ofzo dat Manchester de beste politiebegeleiding heeft wat betreft voetbalwedstrijden etc. dus blijkbaar doen ze daar iets goed in het bedenken hoe supporters veilig naar een stadion te krijgen en weer terug.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinusz op 22-11-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Maar die zijn er vaak niet. Vaak genoeg gezien dat mensen uit Rotterdam een gebiedsontzetting kregen voor heel Brabant omdat het die middag NAC - Feyenoord was.

Of Aboutaleb die schijt heeft aan het recht om te demonstreren en dan maar iedereen oppakt (Feyenoord-demonstratie of Anti-ZP demonstratie laatst). Iedereen vind het maar prima.
martinusz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:39:
Overigens las ik eergisteren ofzo dat Manchester de beste politiebegeleiding heeft wat betreft voetbalwedstrijden etc. dus blijkbaar doen ze daar iets goed in het bedenken hoe supporters veilig naar een stadion te krijgen en weer terug.
Las ik gisteren ook, plus er is het een en ander geregeld voor de supporters dit keer (In Rome was er ook echt niks geregeld). Verwacht dus eigenlijk ook weinig problemen, al zal je altijd malloten hebben die het niet kunnen laten om rotzooi te trappen. :(

[ Voor 47% gewijzigd door JST94 op 22-11-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Was al aan het zoeken, maar Bayern speelt om 18u morgen en PSV 20:45u. Dan kijken we vanavond Dortmund v Legia

of Sporting v Real..... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 22-11-2016 10:52 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Gisteren natuurlijk aanwezig geweest bij Jong FCU tegen Jong Ajax. Die liedjes op de Bunnikside, ach... Inderdaad, geen fout woord te horen, hoewel natuurlijk wel duidelijk was waarnaar verwezen werd. Laat die sukkeltjes toch lekker, ze vonden zich zó stoer.

Korte samenvatting van de wedstrijd: FCU gevaarlijker/beter kansen, Ajax duidelijk het betere veldspel. Ondanks z'n twee doelpunten vond ik El Ghazi niet echt geweldig spelen. Krul vond ik ook wat onwennig (maar dat is dan ook logisch).

Het bezoek was natuurlijk weer zeer matig, maar beter dan wat ik tot nu toe gezien heb bij Jong FCU. Peterson speelde goed, Tafari Moore had niet bepaald zijn dag (in de samenvatting van Fox zie je een enorme fout, dat was helaas niet z'n enige).

Ik denk dat 2-2 een terechte uitslag was. Beide partijen hadden kunnen winnen, maar natuurlijk hoopte ik op winst voor de Domstedelingen.

Overigens: geen uitpubliek toegestaan... Zelfs bij de jong-elftallen kan het dus niet meer. Wat een zielige wereld leven we soms toch in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Die wordt uitgezonden op Veronica en ga ik sowieso kijken.

Je hebt ook Sevilla - Juventus. Ook niet misselijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
chim0 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:40:
[...]

Die wordt uitgezonden op Veronica en ga ik sowieso kijken.

Je hebt ook Sevilla - Juventus. Ook niet misselijk!
Zie dat Duitsland niks uitzendt :? , dan maar Veronica

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Hackus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:54:
[...]

Zie dat Duitsland niks uitzendt :? , dan maar Veronica
Misschien mogen ze maar één wedstrijd per week uitzenden want morgen zenden ze wel Gladbach - City uit.
23 november 2016, 20:25 - 23:15 uur ZDF

RECHTSTREEKS VERSLAG/VERSLAG

Eechtstreeks verslag van de wedstrijd Borussia Mönchengladbach - Manchester City. Aansluitend samenvattingen van o.a. FK Rostov - Bayern München, CSKA Moskou - Bayer Leverkusen en Borussia Dortmund - Legia Warschau.
tvgids.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik acht PSV morgen, en Feyenoord donderdag kansloos. Ajax zal wel winnen donderdag. AZ weet ik niet, die zijn niet in goeie doen.

Kijk vooral uit naar t weekend. Lastige pot voor Ajax in friesland, en Feyenoord naar Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
don_jorg schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:33:
Gisteren natuurlijk aanwezig geweest bij Jong FCU tegen Jong Ajax. Die liedjes op de Bunnikside, ach... Inderdaad, geen fout woord te horen, hoewel natuurlijk wel duidelijk was waarnaar verwezen werd. Laat die sukkeltjes toch lekker, ze vonden zich zó stoer.

Korte samenvatting van de wedstrijd: FCU gevaarlijker/beter kansen, Ajax duidelijk het betere veldspel. Ondanks z'n twee doelpunten vond ik El Ghazi niet echt geweldig spelen. Krul vond ik ook wat onwennig (maar dat is dan ook logisch).

Het bezoek was natuurlijk weer zeer matig, maar beter dan wat ik tot nu toe gezien heb bij Jong FCU. Peterson speelde goed, Tafari Moore had niet bepaald zijn dag (in de samenvatting van Fox zie je een enorme fout, dat was helaas niet z'n enige).

Ik denk dat 2-2 een terechte uitslag was. Beide partijen hadden kunnen winnen, maar natuurlijk hoopte ik op winst voor de Domstedelingen.

Overigens: geen uitpubliek toegestaan... Zelfs bij de jong-elftallen kan het dus niet meer. Wat een zielige wereld leven we soms toch in...
Jij kan het me wel bevestigen of niet, maar is die El Ghazi nu gewoon rete traag en gewoon te vol van zichzelf of kan 'ie wel degelijk wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dortmund - Legia is humor: 5-2 na 33 minuten.

0-1, 1-1 2-1 3-1, 3-2, 4-2 5-2. Bijna elke aanval is een goal ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Hilarische wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

8-4 uiteindelijk :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Mosin schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:56:
[...]

Jij kan het me wel bevestigen of niet, maar is die El Ghazi nu gewoon rete traag en gewoon te vol van zichzelf of kan 'ie wel degelijk wat?
Voor zover ik hem gisteren heb gezien, kan hij wel degelijk wat, maar doet hij heel weinig. Hij denkt er veel te makkelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Het enge is nog dat Legia niet zoals Dortmund de deur compleet openzette. Knap hoe goed dat team kan voetballen. Dortmund had zoiets van: als je meer scoort dan je tegenstander dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
don_jorg schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:57:
[...]

Voor zover ik hem gisteren heb gezien, kan hij wel degelijk wat, maar doet hij heel weinig. Hij denkt er veel te makkelijk over.
Jammer is dat. Je ziet het veel te vaak. Pass naar links of rechts? Nee, lekker recht door zee..
Bijv. ook een Memphis. Hij lijkt soms echt te geloven dat iedereen een technisch wonder wil zien, maar als hij gewoon zorgt dat hij scoort en assists geeft, en dat maakt niet uit hoe, dan kom je vanzelf in een positieve flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wordt gezellig met het tokkie tuig :)

http://www.telegraaf.nl/t..._Manchester_kapot___.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
95% wat gaat heeft wel meer dan 1 hersencel hoor. ;-)

El Ahmadi speelt zeer waarschijnlijk donderdag niet. Het kleine beetje hoop wat je nu nog hebt is dus ook weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
die 5% zijn nou juist altijd het probleem bij voetbalrellen.... Bij elke club geld dat overigens. Maar goed, ik hoop dat je positivisme waarheid wordt en dat het inderdaad meevalt.

Verder: Weinig hoop dat Feyenoord en AZ doorgaan in Europa. PSV moet je ook nog maar zien in de huidige vorm... Zou echt rampzalig zijn als er slechts 1 ploeg overwinterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
KingKoning schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:38:
die 5% zijn nou juist altijd het probleem bij voetbalrellen.... Bij elke club geld dat overigens. Maar goed, ik hoop dat je positivisme waarheid wordt en dat het inderdaad meevalt.

Verder: Weinig hoop dat Feyenoord en AZ doorgaan in Europa. PSV moet je ook nog maar zien in de huidige vorm... Zou echt rampzalig zijn als er slechts 1 ploeg overwinterd.
Inderdaad, het is die (kleine) groep hersenloze die het verpest voor de 'normale' voetbalsupporters die gewoon lekker een wedstrijdje willen kijken.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:18:

El Ahmadi speelt zeer waarschijnlijk donderdag niet. Het kleine beetje hoop wat je nu nog hebt is dus ook weg. :+
2 hersencellen :+ Nee natuurlijk zijn er ook vele normale supporters, maar heb altijd het idee dat bij Feyenoord het tokkie gehalte een paar procentjes hoger is. En die verpesten het steeds voor de rest en ze zijn er nog trots op ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Tja, wanneer je een grotere fanatieke supportersschare hebt is het toch logisch dat er wat meer 'tokkies' rondlopen toch. Je hoort soms ook 'Ja op TV zie je al die tokkies langs het veld'. Goh, alle fanatieke vakken zijn ook rondom het veld geplaatst. Bij Ajax was Vak 410 in een hoekje weggestopt bijvoorbeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Jammer dat Feyenoord zulke belangrijke spelers mist morgen. Best wel een belangrijke wedstrijd. Je mag eigenlijk niet verliezen wil je nog doorgaan.
Geef ze nu weinig kans.

Ze hebben het laten liggen tegen Zorja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:18:

Het is naast die '5%' wel steeds weer Feyenoord. Andere clubs komen qua supporters minder in een slecht daglicht te staan. Feyenoord heeft net als Eagles bijvoorbeeld een hoger gehalte aan fanatiekelingen, op het gebied van relschoppers (je kan ook lezen: speedsnuivers)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:39
Prima toch, als we het probleem kunnen verplaatsen naar Engeland dan graag ;)
De enige voorwaarde is dat ze dusdanig losgaan dat ze een tijdje langer mogen blijven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat betreft Dortmund. Die 4 tegen goals zijn mooi materiaal voor Bundesliga clubs en voor Europese teams. Zie je toch hoe zwak ze kunnen zijn als ze counters tegen krijgen. Dat nog zelfs van Legia :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
1 doelpunt van Legia was ED van Dortmund, de rest was snel nadat Dortmund had gescoord. Even euforie en niet vol de gedachten erbij. 1e doelpunt was trouwens van Legia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Luxicon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:57:
[...]

Het is naast die '5%' wel steeds weer Feyenoord. Andere clubs komen qua supporters minder in een slecht daglicht te staan. Feyenoord heeft net als Eagles bijvoorbeeld een hoger gehalte aan fanatiekelingen, op het gebied van relschoppers (je kan ook lezen: speedsnuivers)
Nou ja, zo gek is het niet wanneer je een fanatiekere aanhang hebt ook wat meer 'speedsnuivers' (leuk woord) hebt. Verder ben ik van mening dat het wel enorm uitvergroot wordt hoor. Dat scoort zo lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:21:
Dortmund - Legia is humor: 5-2 na 33 minuten.

0-1, 1-1 2-1 3-1, 3-2, 4-2 5-2. Bijna elke aanval is een goal ;)
Zo, ik heb mezelf tekort gedaan gisteren, ik geniet altijd van Borussia Dortmund, maar kon het niet opbrengen om voetbal te kijken gisteren... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:37:
[...]

Nou ja, zo gek is het niet wanneer je een fanatiekere aanhang hebt ook wat meer 'speedsnuivers' (leuk woord) hebt. Verder ben ik van mening dat het wel enorm uitvergroot wordt hoor. Dat scoort zo lekker..
Klopt, het wordt natuurlijk wel aangedikt, want iedereen weet wel dat er bepaalde figuren overal te vinden zijn, niet enkel in Rotterdam. Persoonlijk vind ik het vooral belangrijk om dat af te keuren, en op dat gebied je club niet te steunen. Dus in de verdediging gaan schieten, als er iets negatiefs wordt gezegd over dit soort supporters. Ergens lees je toch vaan een soort support van mensen, die zeggen het af te keuren, maar tegelijk het wel oké lijken te vinden, omdat het van hun club komt.

Wat mij betreft, hou de sfeer erin, maar kappen met leuzen, slopen, snuiven / zuipen. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ajax Soap gaat verder, Bazoer zou geweigerd hebben om te trainen, zo komen we wel van het overschot aan middenvelders af.

Ik ben haast geneigd te zeggen verkoop Gudelj, Bazoer, El Ghazi en haal lekker spelers zoals v.d. Beek, Nouri, Cerny bij de selectie :)

Het was wel een aardige clickbait trouwens, stukje verderop staat:
'Hij is zaterdag geblesseerd van de training gestapt en meldde zich zondag ziek. Maandag wilde hij weer gewoon met de groep meetrainen, maar zo werkt het niet bij mij. Ik wilde dat hij zich eerst bij de dokter zou melden en apart zou trainen, maar dat zag hij niet zitten.'
'Ik heb inmiddels met hem gesproken en hij heeft zijn excuses aangeboden. Vanaf vrijdag zit hij weer bij de groep.
Wel beetje dom van meneer Bazoer, want anders had hij wellicht wat speelminuten kunnen maken.

[ Voor 54% gewijzigd door Martinusz op 23-11-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niks aan de hand hoor, van weigering van trainen is in elk geval geen sprake:
Peter Bosz heeft na Anwar El Ghazi en Nemanja Gudelj ook Riechedly Bazoer moeten straffen.
De middenvelder moest de wedstrijd tegen NEC door een blessure laten schieten en toen hij maandag na ziekte weer wilde meedoen, ontstond er discussie.

Bazoer wilde weer met de groep meedoen, maar volgens Bosz is de regel dat iemand die geblesseerd en ziek is geweest, eerst apart traint. Bazoer wilde daar niet aan meewerken, waarop Bosz besloot hem buiten de selectie te laten tegen Panathinaikos.

Volgens Bosz is de straf niet al te groot, want Bazoer bood reeds zijn excuses aan en sluit vrijdag gewoon weer aan bij de groep. 'Wij geven duidelijk onze kaders aan', antwoordt de coach op de vraag of het volgens De Telegraaf toenemende aantal 'muitende spelers' hem zorgen baart. 'Dit is iets heel anders dan die andere twee gevallen.'

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 23-11-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Bazoer wilde niet apart trainen, maar meteen met de groep mee trainen. Dan is het toch wel een weigering van training? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:07:
Niks aan de hand hoor, van weigering van trainen is in elk geval geen sprake:

[...]
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:48:
Bazoer wilde niet apart trainen, maar meteen met de groep mee trainen. Dan is het toch wel een weigering van training? :9
Dit dus :)
Ik snap die jonge gasten niet, dan speel je al niet, dan ga je dit soort fratsen uithalen, denk je dat je daarmee sympathie wint? Juist tegenovergestelde werking :X
Maarja grote bek schijnt tegenwoordig normaal te zijn onder de jeugd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:48:
Min of meer. :>
Maar het las alsof dat hij helemaal niet wilde trainen (iets met niet op kunnen brengen...) dat is niet het geval.
Puur de individuele training.
Blijkbaar is het beleid bij Ajax dat je eerst individiueel traint voor je je weer aansluit bij de selectie.

Tja, daar heb je dan niets tegen in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Nee klopt. Regels zijn regels, en daar dient hij zich gewoon aan te houden. Wel apart dat Bosz continue in de clinch ligt met spelers. El Ghazi, Gudelj, Bazoer.. las vanochtend dat Tete niet wou verlengen. Gaat goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:07:
Nee klopt. Regels zijn regels, en daar dient hij zich gewoon aan te houden. Wel apart dat Bosz continue in de clinch ligt met spelers. El Ghazi, Gudelj, Bazoer.. las vanochtend dat Tete niet wou verlengen. Gaat goed. :+
Ook al zou het allemaal aan Bosz liggen, die gastjes staan simpelweg op de loonlijst en mogen wel een lesje hiërarchie krijgen. Dat Tete niet gaat verlengen is jammer voor Ajax, maar wel zijn eigen keuze.

Het zou leuker zijn als Ajax simpelweg Gudelj zou laten voorkomen mbt een claim tot werkweigering en inkomstenderving (transferwaarde). Optie twee is contract laten afkopen gebaseerd op zijn huidige transfersom.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 09:08
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:07:
El Ghazi was een incident op de training en Gudelj heeft commentaar omdat meneer vind dat ie in de basis hoort. Bazoer geeft aan dat hij vindt dat het te lang duurt, maar heeft i.t.t. Gudelj nog wel manieren. Zijn mening, zijn goed recht, maar waarom een winnend team wisselen. Lees wel dat hij voor morgen buiten de selectie is gelaten, maar daar heeft hij zijn excuses al voor gemaakt. Hij wilde na ziekte maandag weer mee trainen met de selectie, maar de afspraak is dat dat niet gebeurt, daar is een discussie over geweest en Bazoer heeft zijn excuses weer aangeboden. Lucht geklaard.

De onderhandelingen met Tete zijn enkel onderbroken, dat is wat anders dan stilgelegd en al helemaal niet hetzelfde als dat Tete niet wil verlengen. Hij is alleen in een andere situatie gekomen t.o.v. vorig jaar, waarin hij alles speelde. Hij heeft laten zien wat ie kan en dan is het ook verstandig om een verlenging voorlopig uit te stellen, zeker als je niet weet of je gaat spelen.

Bosz heeft enkel met El Ghazi een aanvaring gehad en Gudelj heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. De Telegraaf probeert het op te blazen tot iets groters.

Tegenover die gevallen staan ook Viergever en Schöne bijvoorbeeld, die gewoon voor hun kans gaan, en ook Riedewald die niet meer in de basis staat maar zich gewoon goed opstelt.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 23-11-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JanW schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:53:
[...]

El Ghazi was een incident op de training en Gudelj heeft commentaar omdat meneer vind dat ie in de basis hoort. Bazoer geeft aan dat hij vindt dat het te lang duurt, maar heeft i.t.t. Gudelj nog wel manieren. Zijn mening, zijn goed recht, maar waarom een winnend team wisselen. Lees wel dat hij voor morgen buiten de selectie is gelaten, maar daar heeft hij zijn excuses al voor gemaakt. Hij wilde na ziekte maandag weer mee trainen met de selectie, maar de afspraak is dat dat niet gebeurt, daar is een discussie over geweest en Bazoer heeft zijn excuses weer aangeboden. Lucht geklaard.

De onderhandelingen met Tete zijn enkel onderbroken, dat is wat anders dan stilgelegd en al helemaal niet hetzelfde als dat Tete niet wil verlengen. Hij is alleen in een andere situatie gekomen t.o.v. vorig jaar, waarin hij alles speelde. Hij heeft laten zien wat ie kan en dan is het ook verstandig om een verlenging voorlopig uit te stellen, zeker als je niet weet of je gaat spelen.

Bosz heeft enkel met El Ghazi een aanvaring gehad en Gudelj heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. De Telegraaf probeert het op te blazen tot iets groters.

Tegenover die gevallen staan ook Viergever en Schöne bijvoorbeeld, die gewoon voor hun kans gaan, en ook Riedewald die niet meer in de basis staat maar zich gewoon goed opstelt.
De simpele oplossing zou zijn dat deze spelers zelf zouden laten zien dat de basisspelers zijn, dan zouden niet in deze situatie terecht zijn gekomen, en hadden de ruis rondom deze situatie kunnen voorkomen.

De genoemde spelers hadden vreemd genoeg de situatie in eigen hand, totdat ze randzaken gingen introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Rostov - Bayern verschrikkelijk! Boateng speelt bijna op de zestien van de tegenstander. Als de camera nog verder naar rechts draait, zie je de parkeerplaats. :X

Wauw 1 - 1 vlak voor rust. Slechte terugspeelbal, wordt onderschept, aanvaller stuurt Boateng het bos in en omzeilt Neuer. Schitterende actie, dat wel.

[ Voor 32% gewijzigd door chim0 op 23-11-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
2-1 Rostov ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
2-2. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Ja maar Rostov stelde toch niks voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kan PSV bij verlies al meteen de 3e plek vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Leon Zwiers schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:30:
Kan PSV bij verlies al meteen de 3e plek vergeten?
Als ze vandaag verliezen en Rostov wint dan staat PSV 3 punten achter.

Over Bayern. Ik zeg het al een tijdje wanneer ik met Duitse familie over voetbal praat.
Bayern had 2 jaar geleden al een vervanger voor Robben moeten halen. Een speler van de buiten categorie die aanvallend kan verrassen. Ze hebben veel leuke spelers maar niet genoeg van de top categorie, teveel zitten daar net onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
De Jong op de bank bij PSV.... Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, Rostov heeft van Bayern gewonnen... WTF. Chinezen op de tribune?

Edit: Sorry, dubbelpost 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 23-11-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Oh lekker dan, dan is het wel klaar nu. Fijn dat Bayern zich aan de "sportieve plicht" houdt. Heb de wedstrijd niet gezien, maar aan de uitslag kan ik nu al zeggen dat Bayern niet heeft gedaan wat het zou moeten doen.
Wellicht dat Atletico zich ook niet aan de sportieve plicht houdt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
St@m schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:20:
Oh lekker dan, dan is het wel klaar nu. Fijn dat Bayern zich aan de "sportieve plicht" houdt. Heb de wedstrijd niet gezien, maar aan de uitslag kan ik nu al zeggen dat Bayern niet heeft gedaan wat het zou moeten doen.
Wellicht dat Atletico zich ook niet aan de sportieve plicht houdt.
Helaas ook niet gezien, maar de vorige thuiswedstrijden hadden veel meer punten moeten opleveren voor Rostov. Het is echter wel verrassend dat het tegen Bayern gebeurd.

De keuze is hierdoor wel makkelijker, dat word Arsenal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Athletico is gewoon op sterkte dus verwacht geen makkelijke pot voor PSV ;) ze kunnen ook gelijk groepswinnaar worden dus die willen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

martinusz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:43:
Athletico is gewoon op sterkte dus verwacht geen makkelijke pot voor PSV ;) ze kunnen ook gelijk groepswinnaar worden dus die willen wel.
Ja PSV is gewoon f*cked

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Leon Zwiers schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:57:
Nou, Rostov heeft van Bayern gewonnen... WTF. Chinezen op de tribune?

Edit: Sorry, dubbelpost 8)7
Als Ajacied voel ik me wat geruster dat we met 4-1 hebben verloren uit tegen Rostov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Qu3st schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:48:
[...]

Als Ajacied voel ik me wat geruster dat we met 4-1 hebben verloren uit tegen Rostov.
Dat kan, je speelt echter nog steeds Europa League :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Is Atletico nog met de warming up bezig? Ben benieuwd hoe het gaat als ze warm zijn en het doel gaan zoeken. PSV is nu al onzichtbaar.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Psv mag blij zijn als dit geen monsterscore gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:55:
Psv mag blij zijn als dit geen monsterscore gaat worden
Nou nou, overdrijven is ook een vak :D Is gewoon 0-0 na 15 minuten.
En de grootste kans van de wedstrijd voor PSV :P

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 23-11-2016 21:03 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.