Nou, bij Ziggo moet je niet zijnMisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:32:
Tot nu toe keek ik dit seizoen via "streams"...![]()
Zit er serieus over te twijfelen om voor volgens seizoen een abo te nemen!
Heerlijk! 2017, laat maar komen!
Als je die mensen in dit topic hoort over ziggo, dan zou ik er niet zo happig op zijnMisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:32:
Hier al een hele hoop gevonden
[Video: https://my.mixtape.moe/vrnchd.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/uhuemg.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/vamnit.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/zlywyi.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/vrnchd.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/uhuemg.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/vamnit.mp4]
[Video: https://my.mixtape.moe/zlywyi.mp4]
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 13-11-2016 20:34 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heeft hij teveel gedronken?Gekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:32:
Lauda praat vol lof over Max, het moet niet gekker worden!
alles kan off-topic
Sky heeft het nu ook over de grip buiten de regenbanen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Same here, de sky is dan wel sd, maar mijn ziggogotv op iexplorer werkt gewoon voor geen meterRedHat schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:33:
[...]
Tot nu toe alleen nog maar gezeik met abbo's gehad terwijl de 'streams' het gewoon altijd deden
Dat zijn de mensen die een Ziggo Go abonnement hebben (online)
Ik heb gewoon Ziggo Sport Totaal (via de TV dus) en daar is nooit een probleem mee.
Ik heb gewoon Ziggo Sport Totaal (via de TV dus) en daar is nooit een probleem mee.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ja ik ook, alleen ik wil geen NL commentaar en zeker geen olav mol en ook geen ziggo.MisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:32:
Hehe, zit bij XS4ALL.. ff kieken wat mogelijk is
www.google.nl
Herbert en Hill komen ook woorden tekort. Genieten dit.
Niet bij de app of portal in iedergeval, die knalde er na 20min. al uit.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Zolang je de Horizon Go streams niet gebruikt is er niks aan de hand. De tv doet het normaal.The_Scarabial schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:33:
[...]
Als je die mensen in dit topic hoort over ziggo, dan zou ik er niet zo happig op zijn
"When you grow up your heart dies"
Dat is allemaal politiek joh.FreshMaker schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:31:
Lauda is nu een keer positief over Max ...
De man draait met de winden mee, zoals het uitkomt
Wat iemand hier boven al zei, dat doet ie wel vaker hoor, hij is alleen kritisch over risicovol rijden.
Voor streamen misschien, op de kabel is het gewoon prima.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
De bak met veren van Sky voor Max gaat open!
Hier nog nooit gezeik met abonnement (KPN met ziggo sport) en heb het al jaren.RedHat schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:33:
[...]
Tot nu toe alleen nog maar gezeik met abbo's gehad terwijl de 'streams' het gewoon altijd deden
Herbert zegt once in a generation talent.
Of een zandstormDaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:22:
Kan het alsjeblieft regenen in Abu Dhabi? Please?
Nee, elke race moet vanaf nu in de regen. Holy sh*t, holy sh*t.
![]()
![]()
Was wel grappig dat Nascar het zolang liet doorgaan, net voordat ze een rode vlag uitgooiden was de enige manier om door de bocht te komen met een volle drift zijwaarts door de bocht te gaan.
How do you save a random generator ?
Ze hebben het nog nergens anders over gehad volgens mijSuBBaSS schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:34:
De bak met veren van Sky voor Max gaat open!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Hij had 'm gewonnen als de strat goed was geweest (denk ik)
Als je de HAMblocker aan hebt staan wel ja.Gekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:35:
[...]
Ze hebben het nog nergens anders over gehad volgens mij
Kennelijk heeft Oranje ook nog gewonnen. Care?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach, dan hadden we die inhaalrace niet gezien. Dit was mooier denk ik.albino71 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:35:
Hij had 'm gewonnen als de strat goed was geweest (denk ik)
Voor mij wel, ze hadden moeten verliezenDaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:36:
Gewon ziggo hd kijken op 14 en de audio van BBC5 via de F1 app of C4 van de sd webstream.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:34:
[...]
Ja ik ook, alleen ik wil geen NL commentaar en zeker geen olav mol en ook geen ziggo.
Met timeshift op de horizonbox kan je de audio en video syncen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mooier dan HAM en ROS pakken en winnen? Echt niet.MadDogMcCree schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:36:
[...]
Ach, dan hadden we die inhaalrace niet gezien. Dit was mooier denk ik.
Inderdaad, wedstrijden winnen gaat hij nog veel doen, maar 12 man inhalen in 20 ronden? Dat gaan we niet zomaar nog een keer zien.MadDogMcCree schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:36:
[...]
Ach, dan hadden we die inhaalrace niet gezien. Dit was mooier denk ik.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is toch voor kwalificatie dus ja, voor mij dan.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:36:
Held
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik kan niet wachten op de interviews, vooral die door Will Buxton!
Told ya dat het een legendarische race zou worden.Bart-Willem schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:48:
Ik heb een voorgevoel dat dit wel eens een legendarische gp kan gaan worden.
Enige jammere vind ik dat Sauber nu punten gescoord heeft. Als ik het iemand wel misgun is het Money$ha wel.

Als dat gebeurt, dan wil ik Vettel wel eens horen, die flipt helemaal dannachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:36:
[afbeelding]
Volgende race nog even VET inhalen..
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik zit in het buitenland met heel brak internet. Ik heb delen van het topic gelezen, maar weet iemand waar ik een goed volledig verslag kan lezen, of wil ik niet te snel?
http://www.nu.nl/formule-...haalrace-in-brazilie.htmlgroggy schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:41:
Ik zit in het buitenland met heel brak internet. Ik heb delen van het topic gelezen, maar weet iemand waar ik een goed volledig verslag kan lezen, of wil ik niet te snel?
DUGG
Mooi hoe ze het allemaal over max hebben
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ah dank dan is dat ook opgelost.Gekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:42:
[afbeelding] [afbeelding]
Duidelijker krijg ik het niet
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat is inderdaad zo. Hamilton doet wellicht hetzelfde (heeft ook z'n roots in het karten), die is ook bloedsnel in de regen. Maar waarom andere coureurs geen regen lijnen rijden? Coureurs met vele malen meer ervaring in formule 1, die flink wat meer verdienen als Max zie ik gewoon op de droge lijn blijven rijden waar Max helemaal naar buiten gaat omdat hij weet dat daar veel meer grip te halen is?FreshMaker schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:29:
[...]
Omdat Max vooral heeft gekart in zijn jeugd.
Met de Schumachers en zijn vader, dus de basiskennis is er wel ingegoten bij de opvoeding.
Die actie op Rosberg. Iedereen rustig en veilig in de binnenbocht, komt Max even plankgas buitenom, lijkt wel mario kart qua snelheidsverschillen
https://my.mixtape.moe/rubcnr.mp4
https://my.mixtape.moe/rubcnr.mp4
Even een vraagje tussendoor, had Max verse Full Wets die het snelheidsverschil kunnen verklaren? Voor de wisselen naar inters was ie bijvoorbeeld niet sneller dan Lewis.
Ik denk niet dat de versheid van regenbanden zoveel uitmaakt, in dit geval maakten de omstandigheden verreweg het grootste verschil.Erapaz schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:43:
Even een vraagje tussendoor, had Max verse Full Wets die het snelheidsverschil kunnen verklaren? Voor de wisselen naar inters was ie bijvoorbeeld niet sneller dan Lewis.
Mooi, dan is hij dus gewoon echt goed in de regen, weten we dat ook weerRoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:44:
[...]
Ik denk niet dat de versheid van regenbanden zoveel uitmaakt, in dit geval maakten de omstandigheden verreweg het grootste verschil.
Neesww89 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:44:
Zullen we het nog even hebben over de strategie van Red Bull en hoe slecht dat wel niet was?
Ik ben benieuwd naar de reactie van zuurpruim Villeneuve...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ja dat sowieso. Wat hij vandaag heeft laten zien, daar kwam niemand ook maar enigszins bij in de buurt. Dat was geen gerommel in de marge, dat was gewoon iedereen overklassen.Erapaz schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:45:
[...]
Mooi, dan is hij dus gewoon echt goed in de regen, weten we dat ook weer
Imo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Het is levensgevaarlijk om zo hard te rijden in de regen!"MazeWing schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:45:
39
Die heeft waarschijnlijk een hartaanval gehad.MazeWing schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:45:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I heb niet het hle topic gelezen en wellicht al gezegd maar wie denkt dit ook:
- Gutierez heeft zijn laatste race gereden
- Massa heeft zijn laatste race gereden
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Het was een bewuste actie. Op deze wijze konden ze de superioriteit van Max beter voor het voetlicht brengen.sww89 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:44:
Zullen we het nog even hebben over de strategie van Red Bull en hoe slecht dat wel niet was?
Honestly.
Ik denk niet dat je het bij de banden moet zoeken, die slijten niet zo hard met die omstandigheden. Dit was m.i. puur de klasse van Max (en zijn lef), en misschien wel de onkunde van de rest. Bijna iedereen die spinde crashte, Max vangt hem op en rijdt door met nog een semi-grapje over de radio erbijErapaz schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:43:
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Als dit geen driver rating van 10 is weet ik het niet meer. Hij heeft niet alleen de race gered van pure boredom, maar ook RB. Wat hebben die gegokt en (als max er niet was geweest, verloren.)
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ook regenbanden sluiten gewoon en Max had natuurlijk als enige (naast Ric) nieuwe banden dus dat helpt zeker wel.RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:44:
[...]
Ik denk niet dat de versheid van regenbanden zoveel uitmaakt, in dit geval maakten de omstandigheden verreweg het grootste verschil.
Daarnaast had Hamilton natuurlijk helemaal geen reden meer om te gaan pushen, gat was te groot. Als Max op P2 was gebleven had Hamilton makkelijk een tandje bij kunnen zetten om hem voor te blijven denk ik.
1. Ja,Just_I schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:46:
2. Nee, Massa afscheid in Abu Dhabi..
Wel een leuke chick daar op de achtergrond
Nogmaals: bij Massa hield ik het echt niet droog! Dat mag nog een keer gezegd worden!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat ze nog een race rijdenJust_I schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:46:
Oh no you didn't!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Horner noemde dit de beste race ooit onder zijn team. Take that Vettel.
Nee hij heeft gewoon grotere ballen!Erapaz schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:43:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk dat je wel gelijk kan hebben.Trevor schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:25:
De FIA mag Max wel even heel hard gaan bedanken. Max maakt de sport echt weer interessant voor neutrale kijkers. Na al die jaren teruggang durf ik er best wat op in te zetten dat het aantal kijkers echt gaat toenemen. Dit was pure reclame, en niet voor het eerst.
Ik kijk nooit F1. Ik kijk sowieso eigenlijk geen sport (kom op zeg, 11 voetballers die ik niet ken tegen 11 andere ballers die ik niet ken - waarom zou ik partij kiezen?!). Maar vandaag heb ik een uitzondering gemaakt en Ziggo Sport opgezocht voor het F1 racen. En genoten!
Zou mij niet verbazen als Ziggo hier ook wel een sloot meer abonnees door gaat verkopen.
Je hebt het zeker over de dames achter tim en tom
Gekkenhuis in "[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië REGENGOD MAX!!!!!!!!!!!!"Dijkstraat schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:50:
[...]
Je hebt het zeker over de dames achter tim en tom
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro

Mededeling: OMGWTFBBQ Max is een absolute eindbaas. Maar dat wisten jullie al.
/Mededeling
Even serieus: Wat een race. Ondanks veel rondjes SC en tweemaal rode vlag heb ik d'r enorm van genoten. Enorm spannend en wat een fantastische inhaalacties, vooral van Max. De Mercedessen hebben echt geluk in zo'n goede auto rond te rijden én geluk dat er zes maal een ander setje banden onder Car 33 terecht is gekomen anders hadden ze dit niet gewonnen, of tenminste niet zo makkelijk. Ik begin ook steeds meer te hopen dat Hamilton het WDC wint, want Rosberg is me toch een partij saai. Hoewel ROS het zeker verdient als hij Abu Dhabi wint.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Alonsohjs schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:51:
Als VET gaat zeuren, moet BUT (die was het toch in het begin) ook heel hard gaan zeuren.
Op het forum van Autosport vinden ze maar dat max alleen zo goed aan het rijden was omdat hij versere banden had, wat een onzin. In de regen is dit veel minder van belang, Max heeft als een held gereden, niemand anders.
en RIC had 3 laps oudere banden.. en is geen 3e gewordenalwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:53:
Op het forum van Autosport vinden ze maar dat max alleen zo goed aan het rijden was omdat hij versere banden had, wat een onzin. In de regen is dit veel minder van belang, Max heeft als een held gereden, niemand anders.
Naar mijn idee gaat hij daar geen mooier afscheid krijgen dan in zijn thuisland en deze 10 minuts of fame. Stoppen op je hoogtepunt.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Dat denk ik ookJust_I schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:54:
[...]
Naar mijn idee gaat hij daar geen mooier afscheid krijgen dan in zijn thuisland en deze 10 minuts of fame. Stoppen op je hoogtepunt.
Nee, die rijdt in Abu Dhabi ook nog. Wordt zijn 250e GP. Hoe mooier kan het zijn?Just_I schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:54:
[...]
-
Benieuwd hoe Riciardo zich voelt na vandaag.
Tsja, als je in een tijdsbestek van 15(?) rondjes 13 man kan inhalen, puur en alleen door versere bandjes.. dan ga je je afvragen waarom de rest dan geen pitstop heeft gemaakt.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:53:
Onzin lijkt me
Edit: en RIC had natuurlijk ook relatief verse banden aangezien hij ook van inters kwam. Nou, we hebben het verschil gezien.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 13-11-2016 20:56 ]
Dit.Edd schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:55:
[...]
Nee, die rijdt in Abu Dhabi ook nog. Wordt zijn 250e GP. Hoe mooier kan het zijn?
Ben toch wel benieuwd wat die vettel gaat zeggen. Maar eigenlijk moet je er een speen in doen en klaar.
Kan wel verschil maken hoor, maar nooit zoveel. Ricciardo had 1 (of 2?) laps oudere maar ook verse banden. Hoe verklaren ze dat dan op Autosport?alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:53:
"Hey Seb!"

"Jij doet niet meer mee."

"Jij doet niet meer mee."

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Was inderdaad een erg mooi moment met massa, alle respect daarvoor
Verslagen door een 19 jarig regenbeestRivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:55:
Dit soort commentaar op autosport.
Wat een huilenbalken
Ricciardo is for consistent good results.
Verstappen for spectacular drivers every once in a while.
Hoe onwaar.
Wat een huilenbalken
Hoe onwaar.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 13-11-2016 20:56 ]
Zal hem weinig boeien. Was voor de race al 3e in het kampioenschap.Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:55:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nasr erg knap, die red Sauber en drukt Manor de problemen in.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Na de herstart eindelijk een beetje kunnen racen noemt Max dat!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
In dutch please, max englush is easyer voor me LOL
Wegwezen daar... laat je toch niet gek maken...alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:56:
Wat een huilenbalken
Hoe onwaar.
hahaha geweldig. Mensen op het internet, nooit serieus nemenalwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:56:
Wat een huilenbalken
Hoe onwaar.
En jij zit niet op internet?Trevor schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:57:
[...]
hahaha geweldig. Mensen op het internet, nooit serieus nemen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die jongen is zoo blij
Nooit echt van een sporter fanboy geweest maar max heeft een plekje bij ons thuis gewonnen!
Zowel ik als mijn vriendin zijn keihard max-fan!
Nooit echt van een sporter fanboy geweest maar max heeft een plekje bij ons thuis gewonnen!
Zowel ik als mijn vriendin zijn keihard max-fan!
Olav Mol Verified account
@Olav_Mol
Ho-Ly Shoot WAT een race, Max is een ongehoord talent. De braziliaanse tv spreekt van de reincarnatie van Ayrton Senna,...dat is pas een eer
Het feit is dat Ricciardo echt vernederd is vandaag door Max.
Iedereen heeft het over Max, niet Ricciardo.
Iedereen heeft het over Max, niet Ricciardo.
Ik heb nooit beweerd dat wie dan ook hier mij serieus moet nemen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1