Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Er is geen onderzoek aangekondigd toch? Zelfs Vettel besteedde er niet meer aan dan een obligatorische maar totaal onovertuigende 'he pushed me off the track'soulcrusher schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:17:
Als Max nu 5 seconden straf krijgt voor het van de baan duwen van Vettel dan ligt hij 5e
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Zou Toto Wolff nog iets hebben over de negatieve sfeer rond VES?sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:16:
[...]
Dat misschien wel maar we hebben nu een race gezien die je anders niet gezien zou hebben. Wat een prestatie van Max.
Waiting on the world to change
Er kwam niet eens een honestly aan te pas. Dus het was inderdaad niets.fsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:18:
[...]
Er is geen onderzoek aangekondigd toch? Zelfs Vettel besteedde er niet meer aan dan een obligatorische maar totaal onovertuigende 'he pushed me off the track'
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In progress: VW kever
Elke race is toch geschiedenisJasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:19:
Volgens mij hebben we geschiedenis gezien mbt regen races
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Een...
HELD!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Are you a one or a zero
VES may not lap other drivers more than 3 times.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zeker. Dit komt in de instructievideo's voor regenraces.Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:19:
Eens. Maar ik had dit voor geen goud willen missen. Liever zo naar P3 dan zonder actie naar P2Señor Sjon schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:14:
Not to burst your bubbles everyone, maar hij lag gewoon ruim tweede en wordt nu derde. Met dank aan RB tactics.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Klopt.Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:19:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vorige race rechtdoor en heeft iedereen het weken over de verstappen regel
Voor de race heeft iedereen het over een telefoontje naar zijn vader
en tijdens de race
1 briljante save en uren kijkplezier met inhalen..
VES is duidelijk topic van het jaar in de f1.
Dit is nog beter voor hem als gewoon p2 houden en uitrijden.
Wat een held, sportman van het jaar aub.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Sprinklers aanzetten door het te hacken?MegaTronics schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:20:
Zou het over twee weken ook kunnen regenen in de woestijn?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vettel is even vergeten dat hij zelf ook iemand van de baan duwde deze race.fsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:18:
[...]
Er is geen onderzoek aangekondigd toch? Zelfs Vettel besteedde er niet meer aan dan een obligatorische maar totaal onovertuigende 'he pushed me off the track'
Nee, elke race moet vanaf nu in de regen. Holy sh*t, holy sh*t.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Andrew BensonHamilton - stunning. Rosberg - bank those points. Verstappen - wow; just wow
39
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De_Bastaard schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:21:
Haha, gekkenhuis!
Dit is nog beter voor hem als gewoon p2 houden en uitrijden.
Wat een held, sportman van het jaar aub.

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Race begon droog, werd later nat vanwege regen en je ziet ze gewoon direct een andere lijn rijden, op de normale racelijn die je rijd bij droge omstandigheden ligt veel rubber, als het gaat regenen is het daar spekglad. Net als dat die (relatief gezien) amateurs het in het karten deden, zag je max ook die alternatieve lijnen rijden. Als dat zulke basis kennis is, waarom is Max dan zowat de enige die die tactiek toepast?
And Max Verstappen has also managed to get Hamilton and Rosberg to talk to each other! Is there nothing he can't do?
Smiling as the shit comes down...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die is zijn eyebleach nog aan het zoeken.Lekker Ventje schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:23:
Heeft Villeneuve al een zure reactie over Max gegeven?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Al zijn geld gaat op aan tissuesDe_Bastaard schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:23:
Oh en weer zat die Vettel te huilen he. Best betaalde coureur op het veld, presteert erg slecht en cries like a baby
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat zijn er teveelspartacusNLD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:24:
verdomme.. bij die laatste SC ff me vriendin naar de trein gebracht.. mis ik gewoon de race van t jaar.. WIE HEEFT ER GIFJES VAN DE OVERTAKERS??
www.reddit.com/r/formula1spartacusNLD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:24:
verdomme.. bij die laatste SC ff me vriendin naar de trein gebracht.. mis ik gewoon de race van t jaar.. WIE HEEFT ER GIFJES VAN DE OVERTAKERS??
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit precies! Misschien werkt zijn auto gewoon beter op de regen lijnen maar het lijkt echt alsof de rest letterlijk het concept van regen lijnen niet snaptFastFred schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:23:
Wat ik nu niet begrijp is het volgende: ik ben een week of wat geleden eens gaan kijken bij een 12-uurs race op de kartbaan in Oldenzaal. Zowat allemaal ervaren karters, maar geen van allen echte pro's.
Race begon droog, werd later nat vanwege regen en je ziet ze gewoon direct een andere lijn rijden, op de normale racelijn die je rijd bij droge omstandigheden ligt veel rubber, als het gaat regenen is het daar spekglad. Net als dat die (relatief gezien) amateurs het in het karten deden, zag je max ook die alternatieve lijnen rijden. Als dat zulke basis kennis is, waarom is Max dan zowat de enige die die tactiek toepast?

Zijn er te veel om te makenspartacusNLD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:24:
Samenvatting later op de avond op Ziggo.spartacusNLD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:24:
Zal de felheid er bij Ricciardo niet vanaf zijn nu hij al definitief 3e is voor de race uberhaupt begon?RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:24:
Ik wil trouwens RIC ook nog wel even horen. Die is vandaag gedeklasseerd (ondanks dat ie geen slechte race reed, met die slechte tactiek).
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zijn er teveel, gewoon de herhaling kijkenspartacusNLD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:24:
-
Verschrikkelijk zure vent geworden die het niet kan hebben dat zijn glorie tijden voorbij zijn en ruimte moet maken voor nieuw talent!De_Bastaard schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:23:
Oh en weer zat die Vettel te huilen he. Best betaalde coureur op het veld, presteert erg slecht en cries like a baby
Dat het een Nederlander is die hem als Duitser aan het passeren is zal hem vast extra zwaar vallen Haha!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat zuur is dat zeg

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

iets met verstappen erin..Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:27:
wat zingen ze?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Knowledge reigns supreme over nearly anything

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Omdat Max vooral heeft gekart in zijn jeugd.FastFred schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:23:
Net als dat die (relatief gezien) amateurs het in het karten deden, zag je max ook die alternatieve lijnen rijden. Als dat zulke basis kennis is, waarom is Max dan zowat de enige die die tactiek toepast?
Met de Schumachers en zijn vader, dus de basiskennis is er wel ingegoten bij de opvoeding.
Misschien kan hij even met de vader van Christian Horner bellen?Malfunctions schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:28:
Denk dat HAM de enige is die zuur is met de p3 van Max. Als die gewoon p2 had gehouden zou hij meer op Nico in zijn gelopen..
Flickr PSN ID= cheironnl
39
Verwijderd
En z'n halve spin. En de inhaalactie op Rosberg. Zoveel awesomeness van Max deze race.TKroon schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:29:
Wat een bizar einde! In 15 ronden van laatste naar het podium vlammen... De samenvatting is simpelweg de laatste ronden voluit uitzenden

Cogitationis poenam nemo patitur
Ik was eerst.
Ga je er nou echt een race van maken
E-Peen ?

Zit er serieus over te twijfelen om voor volgens seizoen een abo te nemen!
Heerlijk! 2017, laat maar komen!
www.google.nl
I'm not here to finish second.RedHat schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:31:
[...]
Ga je er nou echt een race van maken
E-Peen ?
Ben je al een jaar te laatMisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:32:
Tot nu toe keek ik dit seizoen via "streams"...![]()
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Tot nu toe alleen nog maar gezeik met abbo's gehad terwijl de 'streams' het gewoon altijd dedenMisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:32:
Tot nu toe keek ik dit seizoen via "streams"...![]()

Max in OranjePaulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:27:
wat zingen ze?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1