Max P7. Dit zijn echt historische beelden.
Pak aub Vettel ook nog even!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Jammer van de P2... Maar eerlijk is eerlijk, dit is wel genieten.
Zie mijn edit, toen ik begon te typen nog niet.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Die jongen schrijft geschiedenis!
"When you grow up your heart dies"
Edit: fout gelezen
[ Voor 11% gewijzigd door Marc3l op 13-11-2016 19:59 ]
Bizar hoeveel beter hij is dan de andere coureurs in de regen
Text-book lesson of how to drive in the rain
-Martin Brundle
-Martin Brundle
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu 4s naar de hulk.
Deze race laat echt zien hoe uitzonderlijk Max zijn talent is. Het talent is nog groter dan ik dacht..
Hij ruikt Vettel al ergens denk ik? Beetje zuur/bruine lucht
Verwijderd
Zou het gewoon een bewuste keuze zijn van Red Bull met die banden? Man, hij kan nu zoveel inhaalacties maken en zoveel screentime krijgen. Ik heb nog geen Hamilton of Rosberg of Vettel gezien sinds de restart (!!)
Het verschil met Ricciardo.....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
gelukkig hebben ze max die pitstops laten maken. Anders hadden wij al deze acties moeten missen
Het mooie is ook dat VES anders rijdt dan alle anderen. Hij pakt telkens andere racelijnen. RIC probeert het nu iets te kopiëren, en hij gaat nu ook een paar voorbij. Met andere woorden, VES leert hier RIC even hoe je in de regen moet rijden 
Toch leuk. Maar auw, die P2 doet wel pijn.
Toch leuk. Maar auw, die P2 doet wel pijn.
Blauwe lucht*the noise schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:58:
Hij ruikt Vettel al ergens denk ik? Beetje zuur/bruine lucht
Are you a one or a zero
Max komt straks Vettel nog tegen als hij zo door blijft gaan
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ach, in zo'n race van 16 terug naar 7 and rolling, is toch goed ..
Hij had het er ook bij kunnen laten, dan had 'het team' (nog steeds) de schuld gekregen
De bullet
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nu zit dat deuntje in mijn hoofd!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik denk ook niet dat Hamilton of Rosberg nog iemand in gaan halen deze raceVerwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:59:
Zou het gewoon een bewuste keuze zijn van Red Bull met die banden? Man, hij kan nu zoveel inhaalacties maken en zoveel screentime krijgen. Ik heb nog geen Hamilton of Rosberg of Vettel gezien sinds de restart (!!)
Nog 7.5s naar P3.
1:25:7 snelste man op de baan !!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wel zuur voor Sainz straks. Voor Verstappen eindigen en dan nog Max driver of the day.
Gut een beetje gefrustreerd in de pits
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Oef, Guitirez kreeg even een reprimande van iemand van zijn team xD Hij was boos.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Wat is het nut van elke nieuwe positie van Verstappen te posten, maar dan ook echt verder niks erbij? Volgens mij is iedereen in dit topic aan t kijken....
Had ie maar een Buttontje gedaan (als ie niet zelf die call heeft gemaakt op basis van de rondetijd van Ricciardo)
Had ie maar een Buttontje gedaan (als ie niet zelf die call heeft gemaakt op basis van de rondetijd van Ricciardo)
Ik quote mezelf even 
Heerlijk toch.sanderb schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:50:
Positief blijven jongens
Nog 20 minuten genieten van het dansen in de regen van Max.
Kijken wat hij nog voor moois kan laten zien
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dat was GUNTER!!Daniel_Elessar schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:01:
Oef, Guitirez kreeg even een reprimande van iemand van zijn team xD Hij was boos.
Ik snap de RBR strategie al, ze willen gewoon het record van de meeste inhaalacties ooit in 1 race.
Da's nou body language bij die Haas-standoff.
Iemand van zn team.Daniel_Elessar schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:01:
Dat is teambaas Gunter Steiner.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op naar Vettel. Wordt gezellig.
p6 omdat l;ive timing voorloopt op live beeld.
Vettel komt in zicht voor Max
Verwijderd
P6!toolkist schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:01:
Wat is het nut van elke nieuwe positie van Verstappen te posten, maar dan ook echt verder niks erbij? Volgens mij is iedereen in dit topic aan t kijken....
Op deze manier krijgen ze meer screentime. Alles voor de sponsorTheBrut3 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:02:
Ik snap de RBR strategie al, ze willen gewoon het record van de meeste inhaalacties ooit in 1 race.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Max ook voorbij de Hulk. P6!
10 plaatsen al weer goedgemaakt..... ok VET nog even pakken maar Sainz mag hem houden
Het is lang geleden dat ik iemand zo heb zien rijden
Op naar een moving under braking
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gaat nog een strijd worden met VET. Zou geweldig zijn als ie em nog pakt.
Nope, Ziggo is ruk. Heel graag updates!toolkist schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:01:Volgens mij is iedereen in dit topic aan t kijken....
Flickr PSN ID= cheironnl
Dadelijk wordt hij nog derde. Holy f*ck. 0_o
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo, Max heeft net als Vettel de achterhoede weer ingehaald. Nu kan het interessant worden
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
De Niki Lauda van Haas toch?Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:02:
[...]
Iemand van zn team.
Ik zag het niet zo snel eigenlijk. Enkel dat die Gunter een beetje boos keek.Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:02:
[...]
Iemand van zn team.
Wat een heerlijke beeldn toch. Vettel Vs Verstappen
iemand hier beelden bij? miste het net bij copy-pasten..

Als hij hem nou alsnog naar p3 knalt....!!
Jemig zeg wat staat die RBR hoog op zijn poten!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Vettel duikt gewoon naar buitenkant terwijl VES er voorbij is
Dwing VET even in een moving under braking...
En daar gaat Vettel, in een woord briljant!
https://my.mixtape.moe/bbqxmr.mp4nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:03:
iemand hier beelden bij? miste het net bij copy-pasten..
[afbeelding]
Lol, Vettel weer janken?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hah, heerlijke actie van VES. Maar mag het? (honestly?)
Oef, Vettel buiten de baan geknikkerd? zal niet blij zijn xD
JAA!!!
Wat een held is Max ook haha
Sowieso schrijf je zo!
OMGWTFBBQ!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
SAI wordt een makkie denk ik.
Honestly what is he doing? Hij duwt Vettel gewoon van de baan...
Die MAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch nog podium?
Deed Vet toch ook bij Ves in bocht 3?RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:04:
Hah, heerlijke actie van VES. Maar mag het? (honestly?)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1