Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zo een waanzinnig tactische blunder hoort er toch niet echt bij.. niet op dit niveau. Kolere wat slecht zeg.WeAreLegion schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:47:
Och jongens dit hoort er ook gewoon bijhet is niet dat ie slechte race reed ofzo.
Flickr PSN ID= cheironnl
precies, word een chagrijnig van het gebrek aan begrip hier voor een gok van RB.
Een 2e plaats hebben ze al vaker gehaald. Ze hebben gewoon een gok genomen om voor de winst te gaan.
Als de regen iets was geminderd had de keuze heel goed kunnen uitpakken.
Maar om jullie leed iets te verzachten staat NL met 3-1 voor
Haters everywhere but I don’t really care
Dat vraag ik me ook af. Duurt dat opruimen nou echt zo lang? Die auto was best rap weg meen ik.hupske schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:47:
Maar kan iemand hier een goede reden geven, waarom de SC telkens zo ellendig lang buiten blijft?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beetje respect voor een coureur die sinds 2001 in de f1 rijdt zonder eigen geld mee te nemen.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:45:
[...]
Hoezo?!? Wat heeft Massa dan klaar gespeeld? Eenmaal bijna kampioen, voor de rest niks. Niks bijzonders.
Wat een niveau hier jongens.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Pas op, dat mag je hier niet zeggen van sommige geleerden.Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:45:
Godverdomme Red Bull...sukkels
"When you grow up your heart dies"
Nog 20 minuten genieten van het dansen in de regen van Max.
Kijken wat hij nog voor moois kan laten zien
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Volgens RTL omdat ze tegenwoordig de mening van iedere coureur vragen over de omstandigheden. Zeiden ze tenminste een uurtje geleden.hupske schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:47:
Maar kan iemand hier een goede reden geven, waarom de SC telkens zo ellendig lang buiten blijft?
Dat wordt dan meegewogen door de raceleiding.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
P12Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:49:
Hij ligt alweer P13
Behalve dat je niets anders hoorde dat het flink door zou blijven regenen. Als iedereen om je heen dan op fulle werd rijdt, en je de jongens op inters niet sneller ziet gaan moet je lekker blijven rijdenM a r c o schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:48:
[...]
precies, word een chagrijnig van het gebrek aan begrip hier voor een gok van RB.
Een 2e plaats hebben ze al vaker gehaald. Ze hebben gewoon een gok genomen om voor de winst te gaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
39
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waiting on the world to change
Gokken doe je met 1 auto... Niet met twee.M a r c o schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:48:
[...]
Gok wel dat max zo in de hekken hangt...
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 13-11-2016 19:52 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Poe poe.. goede strategie hoorRivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:51:
En Max heeft BOT ook te pakken. P11 met RIC op P10.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
En wie zegt dat Verstappen niet zelf voor de inters heeft gekozen??MikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:51:
[...]
Gokken doe je met 1 auto... Niet met twee.
En ook nog 2x fout gegokt bij beide.MikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:51:
[...]
Gokken doe je met 1 auto... Niet met twee.
[ Voor 9% gewijzigd door Divak op 13-11-2016 19:52 ]
Nee Red Bull, dan doe maar P2 op WET.
Dat vroeg ik me je ook af, dat kan ook prima. Al kan hij natuurlijk niks zien over voorspellingen. Dus het team heeft zeker wel inspraak hierin als Max die keuze zou willen maken.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:52:
[...]
En wie zegt dat Verstappen niet zelf voor de inters heeft gekozen??
Doei.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:53:
[...]
Laat me niet lachen man. Over niveau gesproken. Ben weg hier... Man man man.
Foute call misschien, omdat ze VES één ronde langer hadden moeten rond laten rijden met WET. Maar buiten dat was het niet heel slecht hoor.
Je doet een Vetteltje?Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:53:
[mbr]Iets minder gefrustreerd aub.[/]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Of ik typ zo traag of ik kijk met vertraging.
[ Voor 23% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-11-2016 19:55 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ja, je verwacht het niet hè, een crash op in een regenrace....Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:54:
RB kon er ook niks aan doen dat massa daar kwam te staan met een crash
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Hij was er al lang voorbij.DrivinUCrazy schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:54:
Oe, nu zegt het team volgens mij heel subtiel dat VES in bocht 3 buitenom gaat komen.
En VES gaat gewoon direct voorbij KVY. Hij laat even zien hoe je moet regenrijden.
Wat zij u over geen punten enz...?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Als Max in dit tempo de rijders voor hem blijft inhalen zit P1 er nog steeds in...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan nog was een veel te grote gok met deze omstandigheden, voor en achter reed men op WET...Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:54:
RB kon er ook niks aan doen dat massa daar kwam te staan met een crash
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
DaagVerwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:53:
[mbr]Iets minder gefrustreerd aub.[/]
Ik niet. Niet op dat moment in de wedstrijd met deze omstandigheden en slechter voorspelt. Dit is gewoon all in gaan terwijl je weet dat de ander een royal flush heeft.dr.lowtune schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:53:
Ik kan wel begrijpen dat RB de gok waagt en niet de veilige route kiest. Dit keer flink verloren, maar met wat geluk hadden ze gewonnen. Waar wij de 99% kans op P2 zouden nemen gaan ze toch vol overtuiging voor die 1% kans op P1. Daarom racen zij en wij niet.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ze zijn de nieuwe Jumbo reclame aan het opnemenThomasG schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:57:
Hij rijd gewoon iedereen voorbij alsof hij naar de supermarkt gaat.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1