Massa heeft een aangepaster livery voor deze GP
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mede ook zijn 250e start dit weekendnachtnet schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:49:
[afbeelding]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Basement Bios ---- Exo-S
Wel pas 5 minuten na de startMystikal schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:39:
Laat die bui maar komen!!!
Rode vlag en wachten tot het droog is.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Maar nee, regen helemaal op het einde. Voor Lewis ontbreekt dan alleen nog Glockpilskes schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:42:
Ik hoop dat de start in ieder geval droog in, daarna mag het gaan regenen en weer opdrogen. Zo krijg je volgens mij een spannende race, en ik denk dat Max hier wel eens goed uit kan komen!
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Voor wie geen portugees spreekt: "Obrigado" op de achtervleugel betekent "Bedankt".
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Je mag toch niet andere liverie hebben dan team genoot?
Is het heel erg dat ik tien keer moest kijken wat er anders was...nachtnet schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:49:
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 10-11-2016 21:01 ]
Ehm.. Eigenlijk best wel erg... Bril nodig.. Letters zijn toch groot genoeg..vhal schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:00:
[...]
Is het heel erg dat ik tien keer moest kijken wat er anders was...
Knal het ding dat geelgroen wat mij betreft....maar nee, mag niet enz
[ Voor 35% gewijzigd door nachtnet op 10-11-2016 21:15 ]
HAM spreekt met weinig woorden. Maar de woorden die hij zegt bevatten ook nog eens nul inhoud.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gezien de wagenbeheersing die hij sindsdien heeft laten zien, is het denk ik niet zo een geval van 90% geluk. Eerder 10 % pechMikeyMan schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:17:
[...]
90% geluk als je het mij vraagt. Hoek was al veel te groot om te redden zonder curb.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ja die was leuk.
En dat weet jij omdat je weleens in Brazilië in een F1 auto hebt gereden?MikeyMan schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:17:
[...]
90% geluk als je het mij vraagt. Hoek was al veel te groot om te redden zonder curb.
Ja, ik zal wel de enige zijn die die opmerking niet begrijpt of hem gewoon niet grappig vind
Max is - wellicht vooral van naam - nogal roekeloos qua rijgedrag (waar het hier over ging). Degene die Max het meeste geldt biedt wint het kampioenschap omdat Max door zijn 'roekeloze' rijgedrag 'per ongeluk' de ander van de baan rijdtFastFred schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:05:
[...]
Ja, ik zal wel de enige zijn die die opmerking niet begrijpt of hem gewoon niet grappig vind
[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 10-11-2016 22:07 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zelfde journalist als van deze wazige vraag volgens mijalbino71 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:10:
[...]
Haha, dat was de veruit meest wazige vraag van dit seizoen.
Nee, dat heeft niks met in Brazilië rijden te maken. Je ziet dat de auto rechttrekt op het moment dat ie de curb raakt. Zonder curb had ie 100% zeker in het gras gestaan.StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:45:
[...]
En dat weet jij omdat je weleens in Brazilië in een F1 auto hebt gereden?
Vergis je niet dat je dit in een honderste van een seconde moet aanvoelen aan de auto en direct moet reageren. Je hebt zoveel power onder je voet in een bocht die al naar beneden en schuin loopt.
Wil niet zeggen dat sommige andere dit niet zouden kunnen, maar 90% geluk? No way.
Hij gaat er ook vast niet mee rijden, misschien alleen tijdens de vrijdag trainingenFormula one schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:54:
[...]
Je mag toch niet andere liverie hebben dan team genoot?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Geen aanval, maar waarom red de curb hem? Volgens mij laat die gas los en trekt de auto vanzelf weer recht door het tegensturen.MikeyMan schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:23:
[...]
Nee, dat heeft niks met in Brazilië rijden te maken. Je ziet dat de auto rechttrekt op het moment dat ie de curb raakt. Zonder curb had ie 100% zeker in het gras gestaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Boinkie op 10-11-2016 23:34 ]
Ik weet dat ik er destijds geen touw aan vast kon knopen, maar nu snap ik z'n vraag wel: moet een F1-auto niet wat minder gecompliceerd worden, dus minder knopjes op het stuur om 'tig settings aan te passen?RonaldMcDonald schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:38:
[...]
Zelfde journalist als van deze wazige vraag volgens mij:
[video]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Rare conclusie. Omdat hij met links voor de curb raakt moet het uitbreken juist erger worden omdat het grip level op de kerb anders is als op het asfalt.MikeyMan schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:23:
[...]
Nee, dat heeft niks met in Brazilië rijden te maken. Je ziet dat de auto rechttrekt op het moment dat ie de curb raakt. Zonder curb had ie 100% zeker in het gras gestaan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
RonaldMcDonald schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:38:
[...]
Zelfde journalist als van deze wazige vraag volgens mij:
[video]
[ Voor 11% gewijzigd door albino71 op 11-11-2016 00:22 ]
Ik heb het wel gemist hoor, sterke vragen en goede antwoorden..
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 01:17 ]
Dat van die zonnebrillen viel mij ook op. Ik wilde net zeggen, kunnen we niet alle interviews door Lee McKenzie laten doen, dan krijg je tenminste fatsoenlijke antwoorden. Maar Will Buxton kan er natuurlijk ook wat van.nachtnet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 01:05:
[...]
Ik heb het wel gemist hoor, sterke vragen en goede antwoorden..
vooral HAM op 20:30. voor mij zakt hij met dat antwoord echt door het ijs..
Paddock pass zorgt er altijd voor dat een race bij mij echt gaat leven.. morgen fp1. 13:00u
opvallend trouwens dat zowel VET (in het c4 filmpje) als HAM hun zonnebrillen tijdens het interview afzetten..
[afbeelding]
De curb stopt/remt de voorwaartse beweging die al ingezet was.YakuzA schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:39:
[...]
Rare conclusie. Omdat hij met links voor de curb raakt moet het uitbreken juist erger worden omdat het grip level op de kerb anders is als op het asfalt.
Het enige wat kan helpen is snel opvangen en daarna zorgen dat je geen 2e tankslapper krijgt omdat je te lang het stuur ingestuurd houd.
hij zorgt hier voor met extra gas voor overstuur. Dit betekend dat je achterkant je voorkant gaat inhalen. Als je dan dus nog eens extra afremt aan je voorkant sta je dus helemaal juist achterstevoren, oftewel de curb werkt niet mee (en ook niet heel veel tegen) omdat het enige wat de curb aan de voorkant kan doen is juist het overstuur verergeren. Als hij met zijn achterwielen de curbs zou raken zou ik je gelijk geven.MikeyMan schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:18:
[...]
De curb stopt/remt de voorwaartse beweging die al ingezet was.
Hij reed full-lock, en had hier m.I. dus niet uit kunnen komen zonder dat zetje.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Misschien kunnen we de vraag aan Olav stellen, dan kan hij het aan Max vragen (Y)crazyguy schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:49:
De vraag is geeft de curb waar zijn voorwiel overheen gaat meer of minder grip?
Als het minder grip geeft dan verminderd het de vertraging aan de voorkant en dus helpt het wel want hierdoor wordt de voorkant van de auto minder afgeremd dan de achterkant en dus komt hij uit de overstuursituatie.
Als het meer grip geeft dan werkt het juist tegen. en zal hij alleen nog maar meer in een overstuur situatie terecht komen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Inderdaad!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Raceexpress heeft vandaag voorspelling geplaatstDamian schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:34:
Ben echt benieuwd qua weer wat het gaat worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Berktoppie op 11-11-2016 11:38 ]
www.webshopmasters.nl
Die jongens van Race Express nemen ook een redelijk loopje met de waarheid:Berktoppie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:37:
[...]
Raceexpress heeft vandaag voorspelling geplaatst
http://www.racexpress.nl/...brazili-buienkans/n/77642
United States 9,826,675 km2Je zou het misschien niet zeggen, maar Brazilië beslaat meer dan de helft van het zuiden van Amerika en is groter dan de Verenigde Staten.
[ Voor 62% gewijzigd door JackBol op 11-11-2016 12:40 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 12:55 ]
Wehrlein snelste in de 1e 3e sector!
[ Voor 12% gewijzigd door JackBol op 11-11-2016 13:16 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 13:50 ]
Rondje oude Nurburgring?Jackson6 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:04:
Lijkt me ook wel eens tof gewoon lekker met m'n racefiets over een circuit fietsen en je rondetijden proberen te verbeteren
Dan hoeven ze de laatste cijfers achter de komma niet bij te houden...Jackson6 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:04:
Lijkt me ook wel eens tof gewoon lekker met m'n racefiets over een circuit fietsen en je rondetijden proberen te verbeteren
Q is maar een uurtje, kun je net 1 misschien 2 hotlaps maken...
[ Voor 27% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 14:07 ]
Op Zandvoort kan dat toch, naast de Zandvoort run heb je toch ook een fietswedstrijd daar?Jackson6 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:04:
[ Voor 7% gewijzigd door hjs op 11-11-2016 14:08 ]
Zolder is een leuk circuit om te fietsen.Jackson6 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:04:
Conclusies en FP1 gaan meestal niet echt samenmotogp schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:10:
Ferrari slecht zeg, ook al rijden ze op de medium band is het verschil wel groot.
Ben benieuwd wat ze zo op de soft doen..
Alleen de hunzerug is een beetje zwaar maar dat vond ik wel mee vallen. Wat wel opviel was dat het asfalt ruw was. Ook is op de fiets die baan voor je gevoel veel breder dan met de auto.hjs schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:08:
[...]
Op Zandvoort kan dat toch, naast de Zandvoort run heb je toch ook een fietswedstrijd daar?
Staat me bij dat het heel zwaar fietsen was.
[edit]
check
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Kan ook zijn dat ze andere settings e..d aan het testen zijn hè. Het is niet voor niets een FP. Zegt eigenlijk helemaal niets nog.motogp schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:10:
Ferrari slecht zeg, ook al rijden ze op de medium band is het verschil wel groot.
Ben benieuwd wat ze zo op de soft doen..
Ja dat weet ik maar al te goed, maar ik kan me niet indenken dat ze verstoppertje spelen of met veel meer brandstof rijden dan de rest.Jackson6 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:10:
[...]
Conclusies en FP1 gaan meestal niet echt samen
[ Voor 9% gewijzigd door motogp op 11-11-2016 14:23 ]
[ Voor 57% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 14:30 ]
Op mediums of op super softs?SnowDude schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:11:
[...]
Alleen de hunzerug is een beetje zwaar maar dat vond ik wel mee vallen. Wat wel opviel was dat het asfalt ruw was. Ook is op de fiets die baan voor je gevoel veel breder dan met de auto.
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 14:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Bigfoot op 11-11-2016 14:48 ]
Het is ook wel heel iets later, maar Brazilië scheelt qua tijdzone inderdaad niet bizar veel met hierMartinspire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:46:
Hmm, heb ik me toch vergist in de tijden van trainingen. Dacht dat het ala USA en MEX wat later zou zijn
Niks raars aan hoorMigrator schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:52:
[...]
Het is ook wel heel iets later, maar Brazilië scheelt qua tijdzone inderdaad niet bizar veel met hier
Weet ik. Ik zeg ook niet dat het raar isWeAreLegion schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:55:
[...]
Niks raars aan hoorBrazillie ligt echt stuk meer naar het oosten dan de VS en Mexico
[ Voor 98% gewijzigd door Pierre op 11-11-2016 15:21 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
WatjeSaturnus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:57:
Daardoor ga ik deze, vanuit Australië, waarschijnlijk overslaan. 03:00 iets te zot.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 12% gewijzigd door Vigilate op 11-11-2016 15:27 ]
"Should I press the magic Button now?" *Vigilate schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:23:
Heb de training gemist maar zag de laatste 10 minuten nog. Hamilton & Verstappen beide op soft? 0,096 verschil is dan eigenlijk heel netjes ook al rijd Mec altijd sneller in kwali.
[ Voor 0% gewijzigd door pjottum op 11-11-2016 15:38 . Reden: * Button met een B. ]
ping 127.212.23.124
Ik heb dat in Montréal gedaan. Die wedstrijd heeft nu altijd iets extra's om te kijken voor mij, omdat zo'n baan in het echt toch een andere indruk achterlaat dan op tv...Jackson6 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:04:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Klopt, je voelde de zuiging van de bolide voor hem bijna tot in de huiskamer, die zat er net op de goede afstand voor op de weg naar boven toeDivak schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:53:
GPupdate nieuwsbericht van de Nederlandse redactie: Max Verstappen zette een geweldig rondje neer en Hamilton kon hem ternauwernood achter zich houden.
GPupdate nieuwsbericht van de Engelse redactie: Max Verstappen werd 2e dankzij een goede tow op het rechte stuk.
Testing, one, two ...
En under investigation.tlpeter schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:18:
Die raikonen is ook maar een gefrustreerd mannetje op het moment. Effe buitenom Saintz en dan de pits in duiken.
Waiting on the world to change
Lijkt wel een typische actie op de Nederlandse snelweg. Buitenom erlangs, snijden en afslag pakken.tlpeter schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:18:
Die raikonen is ook maar een gefrustreerd mannetje op het moment. Effe buitenom Saintz en dan de pits in duiken.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Rijdt RAI tegenwoordig een Golf dan?Tylocke schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:40:
[...]
Lijkt wel een typische actie op de Nederlandse snelweg. Buitenom erlangs, snijden en afslag pakken.
Hij heeft wel vaak een petje op.pinda powerrr schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:41:
[...]
Rijdt RAI tegenwoordig een Golf dan?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
alles kan off-topic
[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 11-11-2016 18:50 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Meer een Italiaanse actie.Tylocke schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:40:
[...]
Lijkt wel een typische actie op de Nederlandse snelweg. Buitenom erlangs, snijden en afslag pakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq