MAG bij Haas volgend jaar, nu op Sky bekendgemaakt door Gunther Steiner. Multi-year deal.
[ Voor 61% gewijzigd door AzzKickah op 11-11-2016 18:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 61% gewijzigd door AzzKickah op 11-11-2016 18:51 ]
in de zelfde quote is GRO ook bevestigd voor 2017.AzzKickah schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:50:
MAG bij Haas volgend jaar, nu op Sky bekendgemaakt door Gunther Steiner. Multi-year deal.
Oftewel de stoeltjes die niemand eigenlijk wil, behalve natuurlijk Maldonaldo.nachtnet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:02:
[...]
in de zelfde quote is GRO ook bevestigd voor 2017.
Dat laat dan nog 4 stoelen vrij, Sauber en Manor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vergeet Haryanto niet..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:15:
[...]
Oftewel de stoeltjes die niemand eigenlijk wil, behalve natuurlijk Maldonaldo.
Die heeft ook wat rondjes gereden ja. Die had alleen niet eens de financiering voor een heel jaar bij Manor. Lijkt me een vrij kansloze exercitie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
om 4 uur lokale tijd hebben SAI en RAI zich bij stewards moeten melden, zie nog geen uitslag van die bijeenkomst..MikeyMan schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:13:
Geen straf voor raikkonen? Zie er niks meer over
Geen straf zou ook bekend gemaakt worden. In het verslag op F1.com staat nog 'under investigation'MikeyMan schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:13:
Geen straf voor raikkonen? Zie er niks meer over
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 27% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 20:27 ]
TheBrut3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:32:
Iemand de uitslag van FP2 met banden enzo? Williams staat wel erg hoog.
goed kijken dichte rondjes zijn verse banden, open rondjes zijn gebruikte banden. ERI en RAI zijn gewoon vaak terug de pits in geweest..TheBrut3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:36:
Ook knap van RAI en ERI, zoveel setjes en zo weinig rondjes.
Ik heb een beetje het gevoel dat ze, eerder dan gewoonlijk, de boel wat hebben opgeschroefd bij Williams, mogelijk locatie en situatie afhankelijk (Brasil en laatste race Massa daar)?TheBrut3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:32:
Iemand de uitslag van FP2 met banden enzo? Williams staat wel erg hoog.
Testing, one, two ...
Dat idee had ik ook. Ze liepen te ver voor op de Force India's inderdaad.hardware-lover schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:00:
[...]
Ik heb een beetje het gevoel dat ze, eerder dan gewoonlijk, de boel wat hebben opgeschroefd bij Williams, mogelijk locatie en situatie afhankelijk (Brasil en laatste race Massa daar)?
Morgen gaan we pas zien of dit werkelijk het geval was, hoewel....?
Mijn ene weervoorspeller zegt bewolkt maar droog, de andere zegt lichte regen tijdens vrije training 3 en kwalificatie. Voor zondag wordt nog steeds regen voorspeld door beiden, maar bij de ene nog maar 40% (die voor morgen ook droog weer aangeeft). Wel flink frisser op zaterdag en zondag, dat voorspellen ze beiden.
Hoe dan ook, een van beiden zal wel gelijk gaan krijgen
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2016 21:50 ]
Het zal natuurlijk niet gebeuren, maar ik gun Massa wel zijn laatste overwinning op zijn thuis circuit. In het scenario dat Rosberg uitvalt en Hamilton als 3e eindigt, hebben we nog een thriller in Abu Dabhi voor de boeg.Martinspire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:44:
Toch is Brazilië wel een hogesnelheidsbaan. De trekkracht en snelheid van die Mercedes geeft je een enorm voordeel. En echt lastig is het middengedeelte ook weer niet, waarmee je het op de rest van de baan wel weer in kunt halen.
Verder gooien ze er vast een tikkeltje bij omdat ze hier wel willen scoren. Ze hebben tenslotte wat Braziliaanse sponsoren en een rijder. Dus alle exposure zal ze veel extra's opleveren. Dat ze dan Abu Dhabi een dramatisch weekend hebben zal ze een worst wezen.
Zo zal Ferrari in Abu Dhabi wel erg snel zijn. Die gaan daar echt alles op de limiet zetten voor een overwinning (gezien de relatie van Ferrari met Abu Dhabi)
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gelukkig verandert dat dit weekend en valt de beslissing pas in Abu DhabiGynnad schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:57:
Opvallend feitje over Hamilton, hij heeft in Brazilie nog nooit gewonnen en zelfs nog nooit pole gehaald
[ Voor 78% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 00:05 ]
Ferrari maakt dus alleen maar zichzelf belachelijk met een totaal kansloos protest.nachtnet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:46:
Het ferrari protest met de "nieuwe elementen" is afgewezen.
...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Anoniem: 68880
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 66% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 11:35 ]
Haha, wat een onzin inderdaad. Alsof spelers van kleinere voetbalclubs zich maar wat moeten inhouden omdat ze anders invloed hebben in punten of blessures op het kampioenschapAnoniem: 68880 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
Toto belt Jos om Max rustig te houden, om het kampioenschap niet te beïnvloeden? Het moet niet gekker worden. Hoe haal je het in je hoofd? Volgend jaar vanaf de eerste race Mercedes niet meer mogen inhalen ofzo?
Dit riekt naar manipulatie of zelf dreigen. "Als Max nu iets verkeerd doet, krijgt hij helemaal een slechte naam.." Als ik Red Bull was zou ik een klacht indienen bij de FIA.
Bron: http://www.f1today.net/nl...het-kampioenschap-beslist
Say what now?! Dit is toch gewoon vragen om onsportief gedrag te vertonen. Ik zit juist te wachten op een spannende finish morgen. En als Max daarbij kan helpen: graag!Anoniem: 68880 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
Toto belt Jos om Max rustig te houden, om het kampioenschap niet te beïnvloeden? Het moet niet gekker worden. Hoe haal je het in je hoofd? Volgend jaar vanaf de eerste race Mercedes niet meer mogen inhalen ofzo?
Dit riekt naar manipulatie of zelf dreigen. "Als Max nu iets verkeerd doet, krijgt hij helemaal een slechte naam.." Als ik Red Bull was zou ik een klacht indienen bij de FIA.
Anoniem: 444220
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hoezo is dat weer raar? Ze konden iemand beter krijgen. En hij is helemaal niet ontslagen. Hij dient z'n contract uit. Dat is geen ontslag.Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:48:
Beetje raar/hypocriet van Gunther. Gutierrez ontslaan, maar toch hem bedanken voor alle ervaring en opbouw van het team. Laat hem dan nog een jaar blijven. Om te kotsen vind ik zoiets op openlijke tv.
Het moge wel duidelijk zijn wie Mercedes verwacht in staat is om uberhaupt in de buurt van de Mercedessen te blijven. Daar gaat het hier om en niet om de stijl. Ik zou angstiger worden als Vettel binnen DRS komt van een Mercedes.Anoniem: 68880 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haha. Ja. Zo moeten we naar de actie van Wolff aan kijken! Ipv meteen te zeiken zoals ik deed.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:25:
[...]
Het moge wel duidelijk zijn wie Mercedes verwacht in staat is om uberhaupt in de buurt van de Mercedessen te blijven. Daar gaat het hier om en niet om de stijl. Ik zou angstiger worden als Vettel binnen DRS komt van een Mercedes.![]()
Ze zullen achter de schermen ook balen dat RB ze te snel af was en Max vast heeft liggen tot het einde ter tijden. Zowel Ferrari als Mercedes zouden hem maar wat graag hebben als coureur.
Dit lijkt mij de beste oplossing voor het probleem. Het kampioenschap gaat nog maar tussen die twee, dus zet ze apart en laat ze een uurtje voor de rest van de coureurs met zijn tweeën rijden zodat ze niet gestoord worden door anderen. Zij blij want geen ellende door anderen en wij blij want de rest is tenminste echt een raceGekkenhuis schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:31:
Waarom geen aparte race voor de Mercedessen? Dan kunnen die 2 lekker het kampioenschap beslissen zonder dat iemand ze lastig kan vallen (behalve elkaar natuurlijk).
[ Voor 6% gewijzigd door Cubic X op 12-11-2016 13:13 ]
Kunnen ze net zo goed niet rijden want dan is Rosberg toch kampioenCubic X schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:12:
[...]
Dit lijkt mij de beste oplossing voor het probleem. Het kampioenschap gaat nog maar tussen die twee, dus zet ze apart en laat ze een uurtje voor de rest van de coureurs met zijn tweeën rijden zodat ze niet gestoord worden door anderen. Zij blij want geen ellende door anderen en wij blij want de rest is tenminste echt een race.
moet Toto niet ondertussen de gehele grid maar eens bellen om te vragen of hun first corner nutcases zich een beetje in kunnen houden?Anoniem: 68880 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 12-11-2016 14:12 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 12-11-2016 14:18 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Alonso zit weer achter de camerawontcachme schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:18:
Wat een camerawerk. Ruim 2 minuten geel en geen enkele shot er van....
Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:17:
Haha. Paraplu op de baan.
Nachtnet! Heb je toe-val-lig een foto?
http://www.motorsport.com...ew-vettel-penalty-849082/The Sebastian Vettel Mexican GP penalty affair is not over yet, with Ferrari having submitted notification of its intent to appeal following yesterday’s decision by the FIA stewards that the matter could not be re-opened.
Wee Tee Eff? Wat gebeurt er allemaal jongens. Te kansloos dit.Anoniem: 68880 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
Het respect voor de rode brigade wordt met elke race minder. Ze zijn in het verleden erg belangrijk geweest voor de F1 maar dit breekt hun imago in een paar weken af. Zo jammer.Cubic X schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:21:
En Ferrari gaat in beroep tegen het afwijzen van het beroep:
[...]
http://www.motorsport.com...ew-vettel-penalty-849082/
Ferrari echt....wat een idioten daar![]()
. Wil je nou echt op deze manier verder gaan? Dit gedoe kost ze meer aan reputatie dan dan het oplevert. Wat mij betreft vertrekt Ferrari per 2017 uit de Formula 1 want met dit soort mafkezen moet je niet verder willen.
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 14:40 ]
Ik zette er ook m'n vraagtekens bij, maar ze hebben het er nu wel over op Sky, ook dat Toto nog gepraat heeft met Marko.nachtnet schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verhaal van ferrari is natuurlijk kansloos..
Verhaal van/over Wolf is als het waar is nog veel kanslozer.. maar ik zie dit bericht vrijwel nergens terug komen... dus ik zet een een zakje zout naast..
Wel met een "volgens horen zeggen"/"er gaat een gerucht rond" voorbehoud erbij..yorkick schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:46:
[...]
Ik zette er ook m'n vraagtekens bij, maar ze hebben het er nu wel over op Sky, ook dat Toto nog gepraat heeft met Marko.
Nu Horner zelf die het bevestigt...nachtnet schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:48:
[...]
Wel met een "volgens horen zeggen"/"er gaat een gerucht rond" voorbehoud erbij..
[ Voor 12% gewijzigd door sanderb op 12-11-2016 14:55 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Haha mooie reactie, laat ze maar om 11 uur met z'n 2en racen.
Had Wolff soms verwacht dat het telefoontje niet naar buiten zou komen.albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:56:
WTF....
Ik was terughoudend, omdat het een hoax zou kunnen zijn, maar wat een flapdrol is die Wolff...
Misschien belde ie geheim en met een stemvervormer.Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:01:
[...]
Had Wolff soms verwacht dat het telefoontje niet naar buiten zou komen.
Ja, en eindigde hij met "I'll be back" zeker?Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:02:
[...]
Misschien belde ie geheim en met een stemvervormer.
[ Voor 29% gewijzigd door DDX op 12-11-2016 15:05 ]
Zonder twijfel zal dat straks een vraag aan Toto Wolf zelf worden straks.. Heel benieuwd naar het antwoord.. (zal wel zijn om beide rijders een gelijke kans te geven op winst..)albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:56:
WTF....
Ik was terughoudend, omdat het een hoax zou kunnen zijn, maar wat een flapdrol is die Wolff...
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 15:09 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Smiling as the shit comes down...
Dat zou nog eens een gave race zijn. Lap 1, T1 there goes Mercedes!wontcachme schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:13:
Ik lach me kapot als niet VES maar RIC of Vettel dit weekend een Mercedes van de baan knalt![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 12-11-2016 15:35 ]
Wat een kansloze, trieste actie van die Toto. Zegt mij wel wat dat Jos er niet op wil reageren. Die actie van Max in bocht 1 was echt niet buiten het boekje. Nico kan er ook voor kiezen voorzichtiger te rijden en meer ruimte te laten maar ja, hij mag wel "racen' voor de titel maar Max niet voor plaats 4.
[ Voor 34% gewijzigd door Help!!!! op 12-11-2016 16:15 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik denk dat ze bang worden.Help!!!! schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:05:
[...]
Wat een kansloze, trieste actie van die Toto. Zegt mij wel wat dat Jos er niet op wil reageren. Die actie van Max in bocht 1 was echt niet buiten het boekje. Nico kan er ook voor kiezen voorzichtiger te rijden en meer ruimte te laten maar ja, hij mag wel "racen' voor de titel maar Max niet voor plaats 4.![]()
Kan iedereen, iedereen wel gaan bellen. Iemand toevallig nummer van Vettel zijn vader....
Zowel Mercedes als Ferrari, wat toch respectabele topteams zijn, laten zich imho wel erg kennen.
Heb je een korte samenvatting voor de mensen zonder Sky?sanderb schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:29:
Toto geeft nu ook zijn kant van het verhaal op Sky
Moet zeggen dat ik het dan wel een stuk begrijpelijker vind. Nog steeds niet handig om te doen, maar goed.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Komt er in het kort op neer dat hij wel vaker Jos belt en dat dit tussen neus en lippen door naar voren kwam.Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:30:
[...]
Heb je een korte samenvatting voor de mensen zonder Sky?
nachtnet in "[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië" + een grote boze wolf..Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:30:
[...]
Heb je een korte samenvatting voor de mensen zonder Sky?
[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 16:34 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hebben ze al een protest ingediend om de start van de kwalificatie uit te laten stellen??albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:36:
Probleem met hydraulisch systeem Vettel's Ferrari. Nog ca. 30 min om op te lossen.
-
Ik ben het helemaal met je eens.yorkick schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:59:
[...]
Haha mooie reactie, laat ze maar om 11 uur met z'n 2en racen.
Wel bizar dit hoor, volg F1 al wel aardig lang, en nog nooit meegemaakt dat een nieuwe coureur zo onder vuur ligt. Dat hij een andere rijstijl heeft, sure, maar echt incidenten heeft hij nog amper veroorzaakt.
Ook de nieuwe braking regel wordt door media vaak de "Verstappen-Rule" genoemd, maar echt bewegen tijdens het remmen heb ik VES volgens mij nog maar 1 keer zien doen.
Dat Mercedes en Fer dit doen om VES onzeker te maken, dat kan ik me voorstellen, maar dat de media hier in meegaat begint me wel steeds meer te irriteren. En dat terwijl ik niet eens echt een Redbull/VES "fan" ben.
https://f1manager.info/ranking/4605
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 12-11-2016 16:49 ]
Zoiets gun je een voorbeeld team als Ferrari toch niet...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:38:
Tja, dat zou toch tragisch en volledig onverdiend zijn voor Vettel en Ferrari, moeten starten in de pits morgen.
Nogal gezien zijn scheldcarronade die onbestraft ging...albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:49:
Vettels vloer er onderuit. Ziet er niet goed uit voor hem...
Karma?
Zeker karma, maar zie ze toch liever gewoon op de grid starten en het eerlijk op de baan uitvechten.albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:49:
Vettels vloer er onderuit. Ziet er niet goed uit voor hem...
Karma?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hij zit alweer in de auto.Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:59:
Vettel haalt de start niet????
In Q1? Dat denk ik niet.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 17:06:
Riccardo moet nog een rondje denk ik. Max, Rai en de Mercedessen kunnen al naar de pit.
[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 12-11-2016 17:07 ]
[ Voor 23% gewijzigd door The_Scarabial op 12-11-2016 17:07 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq