[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië REGENGOD MAX!!!!!!!!!!!! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 37 Laatste
Acties:
  • 106.298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:15

AzzKickah

06-CENSORED

MAG bij Haas volgend jaar, nu op Sky bekendgemaakt door Gunther Steiner. Multi-year deal.

[ Voor 61% gewijzigd door AzzKickah op 11-11-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:31
AzzKickah schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:50:
MAG bij Haas volgend jaar, nu op Sky bekendgemaakt door Gunther Steiner. Multi-year deal.
in de zelfde quote is GRO ook bevestigd voor 2017.

Dat laat dan nog 4 stoelen vrij, Sauber en Manor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:02:
[...]

in de zelfde quote is GRO ook bevestigd voor 2017.

Dat laat dan nog 4 stoelen vrij, Sauber en Manor.
Oftewel de stoeltjes die niemand eigenlijk wil, behalve natuurlijk Maldonaldo. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:15:
[...]

Oftewel de stoeltjes die niemand eigenlijk wil, behalve natuurlijk Maldonaldo. :P
Vergeet Haryanto niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Die heeft ook wat rondjes gereden ja. Die had alleen niet eens de financiering voor een heel jaar bij Manor. Lijkt me een vrij kansloze exercitie.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geen straf voor raikkonen? Zie er niks meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
MikeyMan schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:13:
om 4 uur lokale tijd hebben SAI en RAI zich bij stewards moeten melden, zie nog geen uitslag van die bijeenkomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

MikeyMan schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:13:
Geen straf zou ook bekend gemaakt worden. In het verslag op F1.com staat nog 'under investigation'

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:18
Iemand de uitslag van FP2 met banden enzo? Williams staat wel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik blijf het toch vaak wel verrassend vinden hoe sportief die gasten naar elkaar zijn buiten de baan. Op de baan kunnen ze elkaars bloed wel drinken en 2 weken later zitten ze weer te ginnegappen met elkaar (VET + VES) en ook in dit geval geen Sainz die klaagt over onverwachte manoeuvres en geen Raikkonen die klaagt over wat dan ook.

Goede zaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
TheBrut3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:32:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw_53e_XgAAX4kY.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ook knap van RAI en ERI, zoveel setjes en zo weinig rondjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
TheBrut3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:36:
Ook knap van RAI en ERI, zoveel setjes en zo weinig rondjes.
goed kijken dichte rondjes zijn verse banden, open rondjes zijn gebruikte banden. ERI en RAI zijn gewoon vaak terug de pits in geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:32:
Ik heb een beetje het gevoel dat ze, eerder dan gewoonlijk, de boel wat hebben opgeschroefd bij Williams, mogelijk locatie en situatie afhankelijk (Brasil en laatste race Massa daar)?

Morgen gaan we pas zien of dit werkelijk het geval was, hoewel....?

Mijn ene weervoorspeller zegt bewolkt maar droog, de andere zegt lichte regen tijdens vrije training 3 en kwalificatie. Voor zondag wordt nog steeds regen voorspeld door beiden, maar bij de ene nog maar 40% (die voor morgen ook droog weer aangeeft). Wel flink frisser op zaterdag en zondag, dat voorspellen ze beiden.
Hoe dan ook, een van beiden zal wel gelijk gaan krijgen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hardware-lover schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:00:
[...]

Ik heb een beetje het gevoel dat ze, eerder dan gewoonlijk, de boel wat hebben opgeschroefd bij Williams, mogelijk locatie en situatie afhankelijk (Brasil en laatste race Massa daar)?

Morgen gaan we pas zien of dit werkelijk het geval was, hoewel....?

Mijn ene weervoorspeller zegt bewolkt maar droog, de andere zegt lichte regen tijdens vrije training 3 en kwalificatie. Voor zondag wordt nog steeds regen voorspeld door beiden, maar bij de ene nog maar 40% (die voor morgen ook droog weer aangeeft). Wel flink frisser op zaterdag en zondag, dat voorspellen ze beiden.
Hoe dan ook, een van beiden zal wel gelijk gaan krijgen ;)
Dat idee had ik ook. Ze liepen te ver voor op de Force India's inderdaad.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:40

Martinspire

Awesomeness

Toch is Brazilië wel een hogesnelheidsbaan. De trekkracht en snelheid van die Mercedes geeft je een enorm voordeel. En echt lastig is het middengedeelte ook weer niet, waarmee je het op de rest van de baan wel weer in kunt halen.

Verder gooien ze er vast een tikkeltje bij omdat ze hier wel willen scoren. Ze hebben tenslotte wat Braziliaanse sponsoren en een rijder. Dus alle exposure zal ze veel extra's opleveren. Dat ze dan Abu Dhabi een dramatisch weekend hebben zal ze een worst wezen.

Zo zal Ferrari in Abu Dhabi wel erg snel zijn. Die gaan daar echt alles op de limiet zetten voor een overwinning (gezien de relatie van Ferrari met Abu Dhabi)

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2016 21:50 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 04:57

fynrd1

Fooled by Randomness

Martinspire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:44:
Toch is Brazilië wel een hogesnelheidsbaan. De trekkracht en snelheid van die Mercedes geeft je een enorm voordeel. En echt lastig is het middengedeelte ook weer niet, waarmee je het op de rest van de baan wel weer in kunt halen.

Verder gooien ze er vast een tikkeltje bij omdat ze hier wel willen scoren. Ze hebben tenslotte wat Braziliaanse sponsoren en een rijder. Dus alle exposure zal ze veel extra's opleveren. Dat ze dan Abu Dhabi een dramatisch weekend hebben zal ze een worst wezen.

Zo zal Ferrari in Abu Dhabi wel erg snel zijn. Die gaan daar echt alles op de limiet zetten voor een overwinning (gezien de relatie van Ferrari met Abu Dhabi)
Het zal natuurlijk niet gebeuren, maar ik gun Massa wel zijn laatste overwinning op zijn thuis circuit. In het scenario dat Rosberg uitvalt en Hamilton als 3e eindigt, hebben we nog een thriller in Abu Dabhi voor de boeg.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:46
Opvallend feitje over Hamilton, hij heeft in Brazilie nog nooit gewonnen en zelfs nog nooit pole gehaald

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Gynnad schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:57:
Opvallend feitje over Hamilton, hij heeft in Brazilie nog nooit gewonnen en zelfs nog nooit pole gehaald
Gelukkig verandert dat dit weekend en valt de beslissing pas in Abu Dhabi :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Het ferrari protest met de "nieuwe elementen" is afgewezen.

https://twitter.com/adamcooperF1/status/797193179174998017

ben wel benieuwd naar wat ze aan nieuwe informatie dachten te hebben..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxAzMBhXEAEatrX.jpg:large

* GPS data die Stewards al tot hun beschiking hadden
* Mogelijkheid van de race director om VES te sommerern plaats terug te geven..

Zou echt als in andere sporten moeten zijn dat je per seizoen 2 beschikbare protesten krijgt. Dat je ze bij toewijzing beschikbaar houdt en bij afwijzing 1 protest mogelijkheid verliest... wat een verspilling van tijd en energie. 8)7

[Vimeo: https://vimeo.com/191197019]
[Vimeo: https://vimeo.com/191197011]

[ Voor 78% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 00:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
nachtnet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:46:
Het ferrari protest met de "nieuwe elementen" is afgewezen.

...
Ferrari maakt dus alleen maar zichzelf belachelijk met een totaal kansloos protest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:13
Hmm kak. Ik mis de Q vanmiddag.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Toto belt Jos om Max rustig te houden, om het kampioenschap niet te beïnvloeden? Het moet niet gekker worden. Hoe haal je het in je hoofd? Volgend jaar vanaf de eerste race Mercedes niet meer mogen inhalen ofzo?

Dit riekt naar manipulatie of zelf dreigen. "Als Max nu iets verkeerd doet, krijgt hij helemaal een slechte naam.." Als ik Red Bull was zou ik een klacht indienen bij de FIA.

Bron: http://www.f1today.net/nl...het-kampioenschap-beslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Tja, ik kan mij in de MotoGP nog wel herinneren dat marquez Rossi op ging houden om Lorenzo het kampioenschap te bezorgen. Dat wil je ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waarom geen aparte race voor de Mercedessen? Dan kunnen die 2 lekker het kampioenschap beslissen zonder dat iemand ze lastig kan vallen (behalve elkaar natuurlijk).

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Ferrari lijkt trouwens ook weer in beroep gegaan te zijn tegen de afwijzing van het eerdere beroep.

In ieder geval houden ze die mogelijkheid open, er is nog geen officieel protest.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxDf8w9XEAAos3n.jpg:large

van het weer daar word ik ook niet veel wijzer.. de ene weerapp zegt droog, de andere zegt lichte regen, een derde ...etc..

[ Voor 66% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:25
Anoniem: 68880 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
Toto belt Jos om Max rustig te houden, om het kampioenschap niet te beïnvloeden? Het moet niet gekker worden. Hoe haal je het in je hoofd? Volgend jaar vanaf de eerste race Mercedes niet meer mogen inhalen ofzo?

Dit riekt naar manipulatie of zelf dreigen. "Als Max nu iets verkeerd doet, krijgt hij helemaal een slechte naam.." Als ik Red Bull was zou ik een klacht indienen bij de FIA.

Haha, wat een onzin inderdaad. Alsof spelers van kleinere voetbalclubs zich maar wat moeten inhouden omdat ze anders invloed hebben in punten of blessures op het kampioenschap :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Say what now?! Dit is toch gewoon vragen om onsportief gedrag te vertonen. Ik zit juist te wachten op een spannende finish morgen. En als Max daarbij kan helpen: graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Beetje raar/hypocriet van Gunther. Gutierrez ontslaan, maar toch hem bedanken voor alle ervaring en opbouw van het team. Laat hem dan nog een jaar blijven. Om te kotsen vind ik zoiets op openlijke tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Wat Mercedes aangaat kan ik maar 1 ding zeggen: hoogmoed komt voor de val. Het wordt een interessante race voor de Mercedessen, let op mijn woorden! ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:04
Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:48:
Beetje raar/hypocriet van Gunther. Gutierrez ontslaan, maar toch hem bedanken voor alle ervaring en opbouw van het team. Laat hem dan nog een jaar blijven. Om te kotsen vind ik zoiets op openlijke tv.
Hoezo is dat weer raar? Ze konden iemand beter krijgen. En hij is helemaal niet ontslagen. Hij dient z'n contract uit. Dat is geen ontslag.

Het is een zakelijke relatie, als contracten aflopen en je kan iemand beter krijgen. Dan moet je dat zeker doen. Je bent elkaar niets schuldig.

Iemand bedanken voor geleverde diensten is wmb ook gewoon normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het moge wel duidelijk zijn wie Mercedes verwacht in staat is om uberhaupt in de buurt van de Mercedessen te blijven. Daar gaat het hier om en niet om de stijl. Ik zou angstiger worden als Vettel binnen DRS komt van een Mercedes. :P

Ze zullen achter de schermen ook balen dat RB ze te snel af was en Max vast heeft liggen tot het einde ter tijden. Zowel Ferrari als Mercedes zouden hem maar wat graag hebben als coureur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

Dit is gewoon een tactiek van Max om alle aandacht op te eisen. Eerst al een aantal weken tussen de races door controverse hebben en nu wil hij het ook al in het weekend dat het alleen over hem gaat :N :N

:+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:25:
[...]

Het moge wel duidelijk zijn wie Mercedes verwacht in staat is om uberhaupt in de buurt van de Mercedessen te blijven. Daar gaat het hier om en niet om de stijl. Ik zou angstiger worden als Vettel binnen DRS komt van een Mercedes. :P

Ze zullen achter de schermen ook balen dat RB ze te snel af was en Max vast heeft liggen tot het einde ter tijden. Zowel Ferrari als Mercedes zouden hem maar wat graag hebben als coureur.
Haha. Ja. Zo moeten we naar de actie van Wolff aan kijken! Ipv meteen te zeiken zoals ik deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 22-06 10:16
Gekkenhuis schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:31:
Waarom geen aparte race voor de Mercedessen? Dan kunnen die 2 lekker het kampioenschap beslissen zonder dat iemand ze lastig kan vallen (behalve elkaar natuurlijk).
Dit lijkt mij de beste oplossing voor het probleem. Het kampioenschap gaat nog maar tussen die twee, dus zet ze apart en laat ze een uurtje voor de rest van de coureurs met zijn tweeën rijden zodat ze niet gestoord worden door anderen. Zij blij want geen ellende door anderen en wij blij want de rest is tenminste echt een race :) .

[ Voor 6% gewijzigd door Cubic X op 12-11-2016 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Cubic X schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:12:
[...]

Dit lijkt mij de beste oplossing voor het probleem. Het kampioenschap gaat nog maar tussen die twee, dus zet ze apart en laat ze een uurtje voor de rest van de coureurs met zijn tweeën rijden zodat ze niet gestoord worden door anderen. Zij blij want geen ellende door anderen en wij blij want de rest is tenminste echt een race :) .
Kunnen ze net zo goed niet rijden want dan is Rosberg toch kampioen ;)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
FP3 begint met regen..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxED9p_XcAAkoeA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:30

vhal

ಠ_ಠ

moet Toto niet ondertussen de gehele grid maar eens bellen om te vragen of hun first corner nutcases zich een beetje in kunnen houden? :P

Zou wat zijn als Wehrlein zich in een Mercedes verslikt als hij op een ronde wordt gezet

Misschien geeft Jos Pascal wel die tip :+ Die heeft er ervaring mee namelijk

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 12-11-2016 14:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

>:) Snel snel, vlug vlug naar huis. Volgens mijn dochter nog geflitst, is de kwalificatie om 17u

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha. Paraplu op de baan.

Nachtnet! Heb je toe-val-lig een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat een camerawerk. Ruim 2 minuten geel en geen enkele shot waarom...

[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 12-11-2016 14:18 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
wontcachme schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:18:
Wat een camerawerk. Ruim 2 minuten geel en geen enkele shot er van....
Alonso zit weer achter de camera :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:17:
Haha. Paraplu op de baan.

Nachtnet! Heb je toe-val-lig een foto?
Afbeeldingslocatie: http://eldiario.com.uy/wp-content/uploads/2013/03/mary-poppins.jpg

:+

* nachtnet zoekt nog even een echte foto..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxEIcMCWgAAYV3m.jpg:large

beter kon ik niet vinden nog..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxEJS9EW8AAJNzL.jpg:large

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 14:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 22-06 10:16
En Ferrari gaat in beroep tegen het afwijzen van het beroep:
The Sebastian Vettel Mexican GP penalty affair is not over yet, with Ferrari having submitted notification of its intent to appeal following yesterday’s decision by the FIA stewards that the matter could not be re-opened.
http://www.motorsport.com...ew-vettel-penalty-849082/

Ferrari echt....wat een idioten daar :X :F . Wil je nou echt op deze manier verder gaan? Dit gedoe kost ze meer aan reputatie dan dan het oplevert. Wat mij betreft vertrekt Ferrari per 2017 uit de Formula 1 want met dit soort mafkezen moet je niet verder willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:30

vhal

ಠ_ಠ

Wat dat betreft staan ze op nummer 1 ja....maar wat wil je als het verval vrij duidelijk is...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:30

Wee Tee Eff? Wat gebeurt er allemaal jongens. Te kansloos dit.

Zou mooi zijn: directeur van Ajax belt net voor de kampioenswedstrijd afgelopen seizoen met de directeur van De Graafschap om te zeggen dat ze niet zo hun best moeten doen....echt triest dit.

Racen is racen. Als Max een gat ziet om een wedstrijd te winnen of op podium te komen dan zal hij dat zeker niet aan zich voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:30
Cubic X schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:21:
En Ferrari gaat in beroep tegen het afwijzen van het beroep:

[...]

http://www.motorsport.com...ew-vettel-penalty-849082/

Ferrari echt....wat een idioten daar :X :F . Wil je nou echt op deze manier verder gaan? Dit gedoe kost ze meer aan reputatie dan dan het oplevert. Wat mij betreft vertrekt Ferrari per 2017 uit de Formula 1 want met dit soort mafkezen moet je niet verder willen.
Het respect voor de rode brigade wordt met elke race minder. Ze zijn in het verleden erg belangrijk geweest voor de F1 maar dit breekt hun imago in een paar weken af. Zo jammer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxEMfLJWEAEUC7y.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxENHzhWIAAETuM.jpg:large

Verhaal van ferrari is natuurlijk kansloos..

Verhaal van/over Wolf is als het waar is nog veel kanslozer.. maar ik zie dit bericht vrijwel nergens terug komen... dus ik zet een een zakje zout naast..

[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Wauw, Mercedes zinkt nu toch wel heel snel... wat een rare fratsen zijn die uit het halen!

Zijn ze soms vergeten dat ROS en HAM al 2x eerder elkaar eraf gereden hebben? Dat heeft VES nog altijd niet gedaan. Ik kan niet wachten op de race morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Welke banden hebben Ferrari hun snelste tijd op gereden vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxEOjTGXUAApVoV.jpg:large

Soft..

[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 14:46 . Reden: tags vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 12:51
nachtnet schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:39:
[afbeelding]

[afbeelding]

Verhaal van ferrari is natuurlijk kansloos..

Verhaal van/over Wolf is als het waar is nog veel kanslozer.. maar ik zie dit bericht vrijwel nergens terug komen... dus ik zet een een zakje zout naast..
Ik zette er ook m'n vraagtekens bij, maar ze hebben het er nu wel over op Sky, ook dat Toto nog gepraat heeft met Marko.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
yorkick schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:46:
[...]

Ik zette er ook m'n vraagtekens bij, maar ze hebben het er nu wel over op Sky, ook dat Toto nog gepraat heeft met Marko.
Wel met een "volgens horen zeggen"/"er gaat een gerucht rond" voorbehoud erbij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
nachtnet schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:48:
[...]
Wel met een "volgens horen zeggen"/"er gaat een gerucht rond" voorbehoud erbij..
Nu Horner zelf die het bevestigt...

"I might call Lewis' dad, and I don't have Keke's number" :+

[ Voor 12% gewijzigd door sanderb op 12-11-2016 14:55 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:03
Idd! Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
sanderb schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:54:
[...]

Nu Horner zelf die het bevestigd...
Ben benieuwd naar Jos zijn antwoord :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Horner bevestigt het net op Sky en geeft aan dat de Mercedessen maar om 11:00 onderling een race moeten houden en dat de rest om 14:00 de race doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

WTF....

Ik was terughoudend, omdat het een hoax zou kunnen zijn, maar wat een flapdrol is die Wolff...

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 12:51
sanderb schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:54:
[...]

Nu Horner zelf die het bevestigd...
Haha mooie reactie, laat ze maar om 11 uur met z'n 2en racen.

Wel bizar dit hoor, volg F1 al wel aardig lang, en nog nooit meegemaakt dat een nieuwe coureur zo onder vuur ligt. Dat hij een andere rijstijl heeft, sure, maar echt incidenten heeft hij nog amper veroorzaakt.
Ook de nieuwe braking regel wordt door media vaak de "Verstappen-Rule" genoemd, maar echt bewegen tijdens het remmen heb ik VES volgens mij nog maar 1 keer zien doen.
Dat Mercedes en Fer dit doen om VES onzeker te maken, dat kan ik me voorstellen, maar dat de media hier in meegaat begint me wel steeds meer te irriteren. En dat terwijl ik niet eens echt een Redbull/VES "fan" ben.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:56:
WTF....

Ik was terughoudend, omdat het een hoax zou kunnen zijn, maar wat een flapdrol is die Wolff...
Had Wolff soms verwacht dat het telefoontje niet naar buiten zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:01:
[...]

Had Wolff soms verwacht dat het telefoontje niet naar buiten zou komen.
Misschien belde ie geheim en met een stemvervormer. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:02:
[...]

Misschien belde ie geheim en met een stemvervormer. 8)7
Ja, en eindigde hij met "I'll be back" zeker? :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:27

DDX

Jos wilt er niet over praten iig. (Johnny probeerde het net)

[ Voor 29% gewijzigd door DDX op 12-11-2016 15:05 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:56:
WTF....

Zonder twijfel zal dat straks een vraag aan Toto Wolf zelf worden straks.. Heel benieuwd naar het antwoord.. (zal wel zijn om beide rijders een gelijke kans te geven op winst..)

* nachtnet hoopt op een heel dikke regenbui in Q1, dan kurk droog in Q2, en zodra in Q3 4 (niet MERC ) wagens een tijd hebben neergezet een dikke dikke regenbui..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxETkCdWQAAuwPY.jpg:large

[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Laat die Mercs er maar weer eens allebei af gaan in T1 dan heeft Wolff weer wat binnen zijn eigen team te doen en heeft de wereld weer een spannende race.

Te koop....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik lach me kapot als niet VES maar RIC of Vettel dit weekend een Mercedes van de baan knalt _O- _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sanderb
  • Nu online
Ik zie het al helemaal voor me..

Wolff: "Maak je geen zorgen Nico, gewoon uitrijden en die tweede plek binnenhalen"
Nico: "Ja...maar die Verstappen zit steeds heel dichtbij.. We starten soms slecht, en dat rotjoch gaat gewoon ook nog eens hard erin!"
Wolff: "Snap ik Nico, maar daar kan ik toch niets aan doen??"
Nico: : "Nouhou!!....Ik vind dat hij zich niet met het kampioenschap mag bemoeien!!!1one1...dat is niet eerlijk!"
Wolff: "Ik zal zijn vader bellen en zeggen dat hij tegen zijn zoon moet zeggen dat hij zich rustig houdt"

Wat bezield Toto hier in hemelsnaam? Gaat dit alleen om de vorige race waar Max met ROS een robbertje aan het vechten was?
Het is verdorie de F1. Als je kampioen wil worden, moet je het hele seizoen racen. Niet de laatste paar races op safe spelen en een titel binnen hengelen.

Dat er bij de driversbriefing nog een keer wordt gezegd dat de backmarkers met blauw direct aan de kant moeten kan ik begrijpen,
voor Max ligt plaats 4 in het kampioenschap echter ook nog zeker binnen de mogelijkheden. Hij is daar toch niet alleen maar om te oefenen voor volgend jaar...

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Nee, laat Ros en Ham het maar gewoon uitvechten op de baan in plaats van te wensen dat ze elkaar (of door een ander) maar van de baan vegen omdat Wolff een beetje last had van "temporary insanity"

Beetje sneu.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
wontcachme schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:13:
Ik lach me kapot als niet VES maar RIC of Vettel dit weekend een Mercedes van de baan knalt _O- _O-
Dat zou nog eens een gave race zijn. Lap 1, T1 there goes Mercedes!

Oh en een toevoeging. Massa wint!!

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 12-11-2016 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat een kansloze, trieste actie van die Toto. Zegt mij wel wat dat Jos er niet op wil reageren. Die actie van Max in bocht 1 was echt niet buiten het boekje. Nico kan er ook voor kiezen voorzichtiger te rijden en meer ruimte te laten maar ja, hij mag wel "racen' voor de titel maar Max niet voor plaats 4. 8)7

Kan iedereen, iedereen wel gaan bellen. Iemand toevallig nummer van Vettel zijn vader.... :+

Zowel Mercedes als Ferrari, wat toch respectabele topteams zijn, laten zich imho wel erg kennen. :N

[ Voor 34% gewijzigd door Help!!!! op 12-11-2016 16:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Help!!!! schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:05:
[...]

Wat een kansloze, trieste actie van die Toto. Zegt mij wel wat dat Jos er niet op wil reageren. Die actie van Max in bocht 1 was echt niet buiten het boekje. Nico kan er ook voor kiezen voorzichtiger te rijden en meer ruimte te laten maar ja, hij mag wel "racen' voor de titel maar Max niet voor plaats 4. 8)7

Kan iedereen, iedereen wel gaan bellen. Iemand toevallig nummer van Vettel zijn vader.... :+

Zowel Mercedes als Ferrari, wat toch respectabele topteams zijn, laten zich imho wel erg kennen. :N
Ik denk dat ze bang worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
mocht iemand nog even zin hebben om alle RB 1.92s filmpjes achter elkaar te kijken...
YouTube: The 1.92 Second Challenge

je kunt trouwens zelf ook remakes van deze 1.92s filmpjes insturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De waarheid mbt Jos en toto zal ergens in het midden liggen qua inhoud. Maar hij moet dit onderwerp gewoon vermijden. Zeker als je bedenkt dat alles uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Nu online
Toto geeft nu ook zijn kant van het verhaal op Sky :)
Moet zeggen dat ik het dan wel een stuk begrijpelijker vind. Nog steeds niet handig om te doen, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Mr Wolff is er erg goed in om de boel te verdraaien. Ik geloof 'm niet.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sanderb schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:29:
Toto geeft nu ook zijn kant van het verhaal op Sky :)
Moet zeggen dat ik het dan wel een stuk begrijpelijker vind. Nog steeds niet handig om te doen, maar goed.
Heb je een korte samenvatting voor de mensen zonder Sky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Haha Toto lekker pissed op Sky. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:30:
[...]

Komt er in het kort op neer dat hij wel vaker Jos belt en dat dit tussen neus en lippen door naar voren kwam.
Draaikonterij en downplayen van de bovenste plank als je het mij vraagt.

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:30:
[...]

nachtnet in "[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië" + een grote boze wolf.. :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxEnuwgXEAALH2d.jpg:large

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hij wil niet dat Max in een negatief daglicht wordt gezet als hij per ongeluk het kampioenschap verpest voor een van de Mercede rijders. Maar waarom belt hij dan alleen Jos? Moet hij dan niet iedere rijder even bellen?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Probleem met hydraulisch systeem Vettel's Ferrari. Nog ca. 30 min om op te lossen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, dat zou toch tragisch en volledig onverdiend zijn voor Vettel en Ferrari, moeten starten in de pits morgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:21

Edd

albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:36:
Probleem met hydraulisch systeem Vettel's Ferrari. Nog ca. 30 min om op te lossen.
Hebben ze al een protest ingediend om de start van de kwalificatie uit te laten stellen?? :+

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 15-06 20:00
yorkick schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:59:
[...]

Haha mooie reactie, laat ze maar om 11 uur met z'n 2en racen.

Wel bizar dit hoor, volg F1 al wel aardig lang, en nog nooit meegemaakt dat een nieuwe coureur zo onder vuur ligt. Dat hij een andere rijstijl heeft, sure, maar echt incidenten heeft hij nog amper veroorzaakt.
Ook de nieuwe braking regel wordt door media vaak de "Verstappen-Rule" genoemd, maar echt bewegen tijdens het remmen heb ik VES volgens mij nog maar 1 keer zien doen.
Dat Mercedes en Fer dit doen om VES onzeker te maken, dat kan ik me voorstellen, maar dat de media hier in meegaat begint me wel steeds meer te irriteren. En dat terwijl ik niet eens echt een Redbull/VES "fan" ben.
Ik ben het helemaal met je eens.
Waarschijnlijk voelen ze nu al aan dat RB volgend jaar sterk kan zijn.
En jah, als je dan eerst zeurt en zeikt zodat er een regeltje komt, waardoor iemand zijn defense style moet veranderen, en je hem daarna via zijn vader gaat vragen om niet meer in te halen... ben je gewoon hard bezig om zijn rijstijl te beinvloeden.

Erg kansloos 8)7 Ook jammer dat de teams het geen verstappen regel noemen, maar dat sky die naam graag aanhoud... sky is heel erg pro LH en pro Mercedes.

Een ding is zeker....volgend jaar word het prachtig. :*)

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Iemand een idee hoe het met Alonso zijn schakelbak is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 12:45

Pierre

Van nature lui!

Die zit morgen in de regie auto ipv in de McLaren

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Vettels vloer er onderuit. Ziet er niet goed uit voor hem...

Karma? :)

[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 12-11-2016 16:49 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:38:
Tja, dat zou toch tragisch en volledig onverdiend zijn voor Vettel en Ferrari, moeten starten in de pits morgen. O-)
Zoiets gun je een voorbeeld team als Ferrari toch niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:49:

Nogal gezien zijn scheldcarronade die onbestraft ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Vettel haalt de start niet????

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

albino71 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:49:

Zeker karma, maar zie ze toch liever gewoon op de grid starten en het eerlijk op de baan uitvechten. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Nog niet eens met Q begonnen en nou al bijna een collision. Goed begin zo!

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hij zit alweer in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Riccardo moet nog een rondje denk ik. Max, Rai en de Mercedessen kunnen al naar de pit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ben benieuwd of Vettel nu een goeie auto heeft, of dat er nog steeds problemen zijn.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 17:06:
Riccardo moet nog een rondje denk ik. Max, Rai en de Mercedessen kunnen al naar de pit.
In Q1? Dat denk ik niet.

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 12-11-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:24

The_Scarabial

MTB for life!

Haha ff quali kijken met italiaans commentaar lol, maar goed gaat om het beeld
Verstappen al weer mooi strak achter de mercs

[ Voor 23% gewijzigd door The_Scarabial op 12-11-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nee, RIC is safe.
Pagina: 1 ... 3 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1