*spam*
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 17-05-2019 15:02 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 17-05-2019 15:02 ]
Ondertussen heb ik de OWC Thunderbolt 3 Dock in combinatie met kabeltjes voor Mini-DisplayPort ⇒ DisplayPort en USB-C ⇒ DisplayPort. En alles werkt perfect zoals verwacht!Hipska schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:19:
Ik zoek voor op kantoor een USB-C docking voor MBP.
Wat ik wil:Had een mooie van i-Tec gevonden, maar al bij verschillende partijen leveringsproblemen ondervonden. 1x order gecanceld en 1x waar men een alternatief biedt.
- eigen Power Delivery
- Ethernet 1Gbps
- 2 displays met verschillend beeld
- Enkele USB-A poorten
Nu lijkt dat alternatief duurder en minder qua prestaties en daarnaast staat geen duidelijke mac compatibiliteit..
Hebben jullie alternatieven of ervaringen?
516K subscribers 👍🏻 5.2K 👎🏻 428 🔕 Notify ➦ Share ▤ᐩ Save
De nieuwe MBA heeft 2 poorten, de afstand tussen die poorten is dezelfde als de MBP, dus ik vermoed wel dat die zal passen.Poops_McGhee schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 03:09:
Ik heb deze in bestelling staan voor mijn MBA2018. Ben benieuwd of het wat is en of het uberhaupt past.
https://www.fasttech.com/p/9686122
Ik verwacht ook wel dat ie past, maar had geen echt voorbeeld van een MBP om te vergelijken. Vanaf fotootjes ziet het er allemaal hetzelfde uit en Apple kennende zullen ze bepaalde componenten ook wel in beide versies hetzelfde gebruiken. Of het strak langs de behuizing zal lopen, ik denk het inderdaad niet. Maar, alles beter dan nog een extra kabeltje.Lyca schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:16:
[...]
De nieuwe MBA heeft 2 poorten, de afstand tussen die poorten is dezelfde als de MBP, dus ik vermoed wel dat die zal passen.
Alleen denk ik dat het stukje na de poorten een beetje zal uitsteken van het profiel. Want "further down the line" zal de MBA minder breed zijn dan je hub.
Ik heb ook een dongel van Aukey waar de HDMI op de kop zit. Bij mij maakt het niet zoveel uit, omdat er een kabeltje tussen zit.Hipska schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:49:
Ook vreemd; Aan de oriëntatie van de HDMI en USB-A aansluitingen lijkt de dongle bedoeld voor de rechterkant van de MacBook, maar op de foto's zit hij aan de linkerkant ( en dus op zijn kop).
[ Voor 23% gewijzigd door Woopdedooo op 14-06-2019 13:54 ]
... na de zomer
[ Voor 13% gewijzigd door Hipska op 14-06-2019 13:55 ]
Volgens mij niet, maar dat plaatje waar je binnenin kijkt suggereert het wel inderdaad. Kan het nu niet checken, maar heb er persoonlijk ook niet echt last van. Ik vind 'm wel fijnHipska schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:54:
Dat kabeltje van HDMI en USB zit dan met het logo aan de onderkant. Maakt inderdaad niet veel uit, maar het staat wel lullig.
Er zijn genoeg andere dongles waarvan de poorten niet op zijn kop zitten.
Edit: Bij die van jou zitten de USB poorten ook op zn kop.
... na de zomer
Je hebt gelijk, de USB poorten staan anders georiënteerd dan de HDMI poort, en op de gewone foto's is duidelijk te zien dat de HDMI poort verkeerd zit, dus dan zitten de USB poorten inderdaad goed.Uffje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:57:
[...]
Volgens mij niet, maar dat plaatje waar je binnenin kijkt suggereert het wel inderdaad. Kan het nu niet checken, maar heb er persoonlijk ook niet echt last van. Ik vind 'm wel fijn
Hoe bevalt deze tot nu toe? Hoor mindere verhalen over de HDMI poort en het SD slot qua snelheid bij foto's overzetten.
[ Voor 16% gewijzigd door Greatsword op 10-07-2019 12:29 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
ik vind ‘m prima werken, heb de HDMI veel gebruikt en de USB uiteraard ook. De SD kaartlezers heb ik pas 1 of 2 keer gebruikt, voor mij werkt die prima.Greatsword schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:28:
[...]
Hoe bevalt deze tot nu toe? Hoor mindere verhalen over de HDMI poort en het SD slot qua snelheid bij foto's overzetten.
Heb net deze besteld pricewatch: Satechi USB-C Pro Hub met 4K HDMI - Spacegrijs via V&A voor dezelfde prijs
... na de zomer
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Wat wil je precies aansluiten op het dock? Afhankelijk daarvan kun je voor een goedkoper USB-C dock gaan. Als je meer eisen hebt, kun je niet om (veel duurdere) Thunderbolt 3 docks heen.Maikjuh schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:41:
Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe macbook pro, ik zoek eigelijk een dock/adapter die niet te duur is en alles heeft. Liefste ene met kabel, dus dat ie niet direct er aan vast zit. Ook ben ik op zoek om mijn minidisplay port aan te kunnen sluiten (hoef niet perse op dit dock te zitten) en ik had al gelezen dat de apple thunderbolt 3 naar 2 adapter daar niet voor werkt...
Iemand suggesties?
In principe alleen wat simpele dingen, zodat als ik thuiskom ik alleen maar 1 kabel hoef aan te sluiten. Dus eigelijk alleen power delivery, liefst een minidisplayport (of regular DisplayPort, wel 1.2 voor 4k 60hz) of een HDMI met 60hz 4k. Dan paar usb a voor eventueel periferie.Toetsenbord en muis in principe draadloos, maar ook fijn om soms mijn razers te kunnen gebruiken.theblindman schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:05:
[...]
Wat wil je precies aansluiten op het dock? Afhankelijk daarvan kun je voor een goedkoper USB-C dock gaan. Als je meer eisen hebt, kun je niet om (veel duurdere) Thunderbolt 3 docks heen.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Valt voor mij gelijk al af door het ontbreken van een ethernet port en maar 4k 30fpd ipv 60.Greatsword schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:42:
Sony heeft de MRW-S3 aangekondigd:
The world’s fastest UHS-II SD/microSD card reader and USB Hub with USB 3.1 Gen 2 and up to 100W USB Power Delivery (USB PD) and HDMI output capability support.
Ziet er wel goed uit moet ik zeggen
https://www.sony.net/Prod...n_us/mrws3/?j-short=mrws3
[Afbeelding]
[Afbeelding]
4K@60Hz ga je sowieso niet op zo'n USB-C dock vinden. Daar heb je toch echt Thunderbolt 3 voor nodig.Samplex schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:25:
[...]
Valt voor mij gelijk al af door het ontbreken van een ethernet port en maar 4k 30fpd ipv 60.
[ Voor 44% gewijzigd door ppl op 12-07-2019 22:23 ]
Ik doelde ook meer op een dock met gigabit ethernet en 4K@60Hz. De USB-C dock van CalDigit heeft 4K@60Hz ook standaard uitgeschakeld en vereist een speciale firmware om dit in te schakelen en daarna valt USB inderdaad terug op 2.0.ppl schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:22:
Nonsens. CalDigit laat zien dat het prima kan eveneens als diverse USB-C schermen. Met 4k op 60Hz gebruik je alleen wel alle alt mode channels waardoor je maar USB2.0 hebt. Wil je USB3.0 dan zul je terug moeten schalen naar 4k@30Hz. Wil je 4k@60Hz én USB3.0 (of hoger) dan kun je niet anders dan een Thunderbolt 3 dock aanschaffen.
Het probleem is dus niet 4k@60Hz maar de combinatie van dat met USB3.0. Met USB-C zoals het nu is kan dat niet.
FWIW:Poops_McGhee schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 03:09:
Ik heb deze in bestelling staan voor mijn MBA2018. Ben benieuwd of het wat is en of het uberhaupt past.
https://www.fasttech.com/p/9686122
I've visited the Mothership @ Cupertino
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Apple heeft toch z'n USB-C naar HDMI kabel een upgrade naar 4Kp60 gegeven ? Heb het alleen nog niet kunnen testen.MelvinW schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:10:
[...]
4K@60Hz ga je sowieso niet op zo'n USB-C dock vinden. Daar heb je toch echt Thunderbolt 3 voor nodig.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Is dit op een macbook?VisionMaster schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:00:
Ik heb weer een nieuwe dock getest, dit keer een Dell WD19. Helaas voor mij, alles doet het, behalve dual screen. Er zitten 2x Displayport uitgangen op, maar mijn laptop kopieert de schermen net als bij een WD15. Ik blijf nog even mijn eigen dock houden.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Yup, Macbook Pro. Ik ken/herken de methode van multi-screen in middels. Werkt prima op Windows en Linux laptops. Alternatief dat wel werkt: 1 ultra-wide beeldscherm ipv 2 losse.Hann1BaL schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:44:
[...]
Is dit op een macbook?
Dat is namelijk een bekend probleem bij de Dell docks.
Met windows systemen zou je dit met drivers moeten kunnen verhelpen.
I've visited the Mothership @ Cupertino
[ Voor 1% gewijzigd door jakob op 05-11-2019 12:15 . Reden: type toegevoegd ]
[ Voor 8% gewijzigd door Krekker op 12-11-2019 16:16 ]
Ik heb deze https://i-tec.cz/nl/produkt/c31mbpada-8/Krekker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:56:
Gisteren heb ik een MBP 15" besteld en terwijl ik geduldig wacht op de levering (volgende week ergens) zit ik alvast te kijken naar een dongle/hub/dock (net wat je het wil noemen). Ik merk dat ze er in vele soorten en maten zijn en dat ze aardig variëren in prijs. Daarom heb ik toch een aantal vragen die in me opkomen.Even een kleine toevoeging. Wat ik zoek qua aansluitingen zijn vooral type A usb poorten, een SD-kaartlezer en als het even kan HDMI waar slechts FHD beeld overheen hoeft.
- Hoe weet ik of een dongle een thunderbolt of simpele usb connectie maakt met de macbook?
- Kan ik via elke dongle die een vrouwelijke usb-c poort heeft de macbook opladen, of moet ik daarvoor op zoek naar bepaalde specificaties?
- Er zijn dongles die op twee usb poorten tegelijk aansluiten. Heeft dit toegevoegde waarde, of zijn deze puur zo ontworpen om beter op hun plek te blijven zitten?
- Wat zijn de voor- en nadelen van een dongle met een kort snoertje vs. dongles die als een blokje naast de macbook inpluggen?
- Zijn er nog andere dingen om op te letten?
Jammer dat dit misverstand zo bijzonder hardnekkig is. Wat je hier noemt gaat alleen op voor apparatuur waarbij je de kabel niet kunt vervangen. Bij apparaten waarbij dit wel kan is een simpele kabel wissel al voldoende en heb je helemaal geen dongle, multiport adapter of docking station nodig. Een kabel is een stuk minder gedoe en doorgaans ook goedkoper in aanschaf. Je hebt ook niet voor ieder apparaat een kabeltje nodig dus daarop kun je ook weer wat besparen.Krekker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:04:
@Greatsword Omdat die macbook al een hele rib uit mijn lijf is en ik het me niet kan veroorloven om ook al meteen al mijn randapparatuur te vervangen.
Mwoah, dat is ook wel wat overdreven. Ook bij goedkoop spul zie je tegenwoordig meer usb-c. Niet zo raar gezien het feit dat die stekker de toekomst heeft en heel veel zaken er nu toch al op over zijn. Universeler dan usb-c is er momenteel niet. En zoals hierboven al genoemd, soms is het ook gewoon een kwestie van een kabeltje vervangen en je apparaat doet usb-c.Zeker momenteel nu alleen de nieuwste (en dus duurste) apparatuur een usb-c stekker heeft.
Voor dit scenario is het inderdaad handig om zo'n multiport adapter te hebben. De gemiddelde prijs voor een goede adapter ligt al snel op een 79 euro. Als je goedkoper wilt dan kan dat zeker maar zul je wel goed moeten zoeken. Koop in ieder geval niet de eerste de beste adapter. En houdt er rekening mee dat bij de goedkope adapters de snelheid van de SD cardreader niet erg hoog is (camera direct met usb op de laptop aansluiten levert snellere transfers op).Los daarvan heb ik sowieso een dongle nodig om de geheugenkaart van mijn camera uit te lezen of om mijn televisie aan te sluiten.
Komt regelmatig een Anker of Aukey langs voor de helft.TucanoItaly schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 09:50:
Krankzinnig goedkoop USB-C hubje bij Amazon.de
pricewatch: Hyper 4K HDMI 3-in-1 USB-C Hub Grijs
Verkoop door de fabrikant zelf. Die moet kennelijk van wat oude voorraad af, of zo? Je krijgt 1x HDMI, 1x USB 3.0 en een USB-C poort voor de power (max 60W zo te zien).
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Het is niet zo zeer voor mezelf, gebruik een NAS voor de meeste opslag en kom met 512GB op de MacBook zelf goed uit de voeten.Greatsword schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:21:
@Tijntjuh.eu Niet deze specifiek, maar ook hier zie ik weer dezelfde marketing strategie.
Ik durf te wedden dat de bouwkwaliteit gammel is, dat hij niet echt stevig aansluit, dat hij hartstikke warm wordt, dat de kleur enigszins afwijkt van je MBA/MBP, en dat de geadverteerde snelheden in de praktijk niet altijd/helemaal worden gehaald.
Betreft Micro/SD kaartjes, bij mij worden ze gebruikt in een camera die ik rechtstreeks kan verbinden met mijn Mac, op die manier kan ik dus direct de foto's en videos overzetten zonder een kaartlezer nodig te hebben. Daarnaast schiet ik voornamelijk tethred dus rechtstreeks naar de Mac.
Extra opslag is handig, een voordeel van de Samsung T5 is dat je zowel een USB-C als USB-A kabel erbij krijgt.
Als je toch overgaat naar een MBA, waarom dan niet in zijn geheel Thunderbolt/USB-C omarmen?
Als je de Hyper vergelijkt met de Satechi, welke vind je dan beter?syltheboy schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:07:
@Tijntjuh.eu Ik heb zelf de HYPER HyperDrive SOLO 7-in-1 USB-C-hub en de Satechi Slim Aluminum Multi-Port Adapter. Ze bevallen mij prima, maar ik gebruik ze zelden. Ik heb ook een simpele USB-C to USB-A adapter van AliExpress en die gebruik ik nog vaker.
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 12-05-2020 16:05 ]
Dank voor het antwoord. Ik heb voorlopig nog geen 4K scherm maar full hd. Dus in dat opzicht is dat voor mij geen reden hem te houden. Ik heb er meer aan dat ik zowel een toetsenbord als muis aan kan sluiten + hdmi.ppl schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:54:
Heb je dat recentelijk gedaan? Zo ja dan is die versie helemaal niet zo duur vergeleken met ander spul. Die adapter van Apple kan namelijk in tegenstelling tot praktisch alle overige adapters wel 4k op 60Hz over de HDMI aansluiting sturen. De rest zit vrijwel allemaal nog op 4k met 30Hz (en dat wil je echt niet). Het was voor ons op werk de reden om bij de 4k schermen nog een aparte USB-C - DisplayPort kabel aan te schaffen waardoor het alternatief ineens net zo duur of zelfs duurder dan die adapter van Apple werd.
De adapter waar jij nu naar linkt doet 4k op 30Hz. Als je geen 4k gebruikt is dat wellicht prima, dan heb je iets meer aan de overige dingen zoals de extra USB poort. Aukey is wel 1 van de bekendere merken waar veel mensen wel tevreden over zijn.
1 dag binnen maar er lijkt een flicker in het scherm te ontstaan (HDMI). Zeer onregelmatig en om de 5 minuten ofzo. Ben weer even terug naar me Anker hub die daar geen last van heeft. De Aukey gekocht voor PD.Redmonkey92 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:40:
Ik heb overhaast een USB c to Digital AV van Apple bij de MacBook gekocht. Veel te duur achteraf in vergelijking met ander spul. Ik heb er eigenlijk 1 nodig voor 2 USB apparaten, HDMI en een ethernet poort (niet noodzakelijk). Deze kwam voorbij https://www.amazon.de/gp/product/B07WNTM6MD
Iemand ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door ZiSE op 12-06-2020 09:34 ]
Thanks voor het meedenken, maar ik zoek juist naar een oplossing om mijn oude scherm te kunnen gebruiken.mcDavid schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:17:
Mijn advies zou zijn: doe jezelf een plezier en koop een fatsoenlijk scherm
Op dit moment kan het scherm ook overweg met een digitaal signaal (HDMI-input via displayport). Of maak ik hier een denkfout?mcDavid schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:17:
Anyway om je vraag te beantwoorden: Jouw scherm staat volgens de pricewatch gelist als DVI-I, en zal dus waarschijnlijk weinig kunnen met het digitale signaal van een HDMI-DVI kabel.
Dank je! Ik ga het gewoon proberen, denk ik.mcDavid schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:58:
oh, ja als dat nu werkt zal het met dat docking station ook wel werken.
[ Voor 42% gewijzigd door Weerz op 18-06-2020 22:54 ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
[ Voor 23% gewijzigd door Steef123 op 19-06-2020 11:58 ]
Dan zul je echt heel fors in moeten leveren, zo fors dat je op de oplossing uitkomt die je al hebt. Als je iets anders wilt dan hoe je het nu doet dan ontkom je er niet aan om die 200~300 euro voor zo'n dock te spenderen. Alle goedkope docks en multiport adapters leveren 4k op 30Hz waar je je enorm aan zal gaan ergeren. Dat is echt te laag om fijn mee te werken.jeorne schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:17:
Die Caldigit ziet er ontzettend handig uit, maar dan gaat het dus over een dock van ~280 euro nieuw of ~200 tweedehands, en dat heb ik er niet voor over. Ik zal dus op functionaliteit van de dock/hub moeten inleveren.
All-electric.
Er zit geen USB hub op het scherm dus dat USB-C kabeltje geeft alleen maar het video signaal door.Hipska schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:44:
Nee, want zijn scherm is al met een USB-C kabel verbonden zegt ie. Dus kan eender welke hub die USB-A poorten heeft gebruikt worden toch?
[ Voor 6% gewijzigd door jeorne op 25-06-2020 22:16 ]
Die tweede heeft geen ethernet poort en is maar USB 3.0. Die van Satechi heeft dus wel extra functionaliteit.jeorne schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:15:
Waarom is deze satechi bijna honderd euro, terwijl hij geen extra functionaliteit biedt ten opzichte van dit model?
Denk dat dit vooral gedaan is uit het idee dat je met zo'n hub, die je direct aan je laptop hangt, min of meer de oudere macbooks nabootst waar je aan de linkerzijde je ports hebt zitten. Zelf zou ik juist niet voor zo'n variant kiezen, omdat je twee usb-c ports gebruikt voor wat je in 99% van de gevallen op een enkele kunt doen; en met mijn 13" non-touchbar mbp houd je dus geen enkele port meer over. 4K op 60hz kun je dan vergeten.jeorne schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:15:
Ook sluiten sommige hubs aan op twee poorten van de macbook: bijvoorbeeld de icy box of deze twee poorten inneemt.
Haha ziet er netjes uit zo. Ben wel benieuwd hoe het in de praktijk werkt, want in werkelijkheid blijft natuurlijk zo'n beetje alles van metaal er aan hangen...
Lekker!
Benieuwd naar hoe dit afloopt. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de iPad (Pro) genoeg prik levert aan een (niet-Apple) aangekoppeld apparaat zoals dit tweede scherm.Moris schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:59:
@Napsju
Het is de bedoeling om een draagbaar scherm zoals de Asus ZenSreen die enkel van USB-C is voorzien op de iPad aan te sluiten. En aangezien het scherm zijn stroom uit de iPad haalt, moet de USB-C Hub dit scherm kunnen aansturen en eveneens de iPad van stroom voorzien.
Ik gebruik deze al een tijdje naar tevredenheid.TheMaxMan schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:21:
Ik zoek een USB/TB naar HDMI kabeltje voor mijn 27" iMac uit 2018 om 4K@60Hz op mijn TV te krijgen.
Ik heb nu een Satechi kabeltje (https://www.coolblue.be/n...ort-adapter-v2-grijs.html) en daar krijg ik hooguit 1440p@60Hz of 4K@30Hz uit.
Iemand die mij iets kan aanraden?
Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar eentje waar ik zelf nog een HDMI-kabel aan kan hangen want de afstand durft al eens te variëren, maar alvast bedankt voor de tipGreatsword schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:32:
[...]
Ik gebruik deze al een tijdje naar tevredenheid.
https://www.amazon.nl/uni...olt-MacBook/dp/B07CL2RHX5
[ Voor 20% gewijzigd door TheMaxMan op 16-11-2020 23:10 ]
Die heb ik ook, maar haalt geen 4K/60Hz.RogerWilco2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:44:
Ik heb ook een Satechi USB-C HDMI/2x USB-A dongle die het wel goed doet, maar erg heet wordt.
Ik dacht dat dit topic ging over accessories die je aan je mac kunt koppelen?mcDavid schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:46:
@Liefsnoepje ik denk dat je ofwel in het verkeerde topic zit, ofwel de verkeerde link gebruikt heb?
Verder hebben we gewoon de productreviews om te kijken of delen "of het een goede is". Verstelbaarheid hoeft niet persé een issue te zijn als de standaard voor jou op een prettige hoogte uitkomt (kun je gewoon uitmeten).
[ Voor 38% gewijzigd door Martiveen op 26-11-2020 14:26 ]
Dankjewel, ik heb er zoals je ziet echt weinig verstand van.Martiveen schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:23:
@Liefsnoepje het scherm wat jij linkt heeft geen usb-c of thunderbold.
Als je iets zoekt wat samenwerkt moet je zoeken naar iets met USB-C en power delivery. Dan kan je aansluiten en verder. Alleen zie ik nu dat je niet heb aangegeven wat voor macbook je heb gekocht..
Heb een zoekselectie gebouwd voor je: https://tweakers.net/moni...acd65nf4GQhITCHkxvJlHN-AA
Let wel even op of het Watage overeen komt met je macbook. Als je iig een macbook van de laatste 3 jaar heb
Waarom die en dan niet een pricewatch: Dell P2720DC Zwart ? Aangezien die USB-PD heeft en je verder niks aan je macbook aan hoeft te sluitenLiefsnoepje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:57:
Ik heb uiteindelijk iets meer uitgegeven en ben voor de Lenovo ThinkVision P27h-20 gegaan voor 349 euro.
Wij zijn niet echt Dell fan hier en die Lenovo spreekt mij wel aan :-).Martiveen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:38:
[...]
Waarom die en dan niet een pricewatch: Dell P2720DC Zwart ? Aangezien die USB-PD heeft en je verder niks aan je macbook aan hoeft te sluiten
[ Voor 7% gewijzigd door Liefsnoepje op 27-11-2020 14:20 ]
Alles behalve stroom gaat over usb-cLiefsnoepje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:17:
[...]
Wij zijn niet echt Dell fan hier en die Lenovo spreekt mij wel aan :-).
Heb ook nog vergeleken met een onbekender merk.
Maar dat aansluiten hoeft nu toch ook niet? Alles gaat via de USB c.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq